ImHosted.NL

4,7 / 5 13 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 4 Werknemers
  • KvK-nummer: 67910971
Openingstijden
  • Ma-Zo : 09:00-23:00
Website screenshot ImHosted.NL

Overall score

4,7 / 5 13 ervaringen

Totaal (13)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (7)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 13 op 2 pagina's

eigenlijk liever stiekem voor mezelf te houden....
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds kort een eigen website met wordpress gestart; informatief elders ook gezocht, vele hostings niet telefonisch bereikbaar en indien wel, dan kwalitatief voor de leek onder de maat om problemen te begrijpen of naar mij te vertalen, te weinig begrip of te log (u moet bij een andere afdeling of pakket zijn, bv Strato). Imhosted was direct belangeloos prettig bereikbaar en communicatief, denken en stoeien mee en gaan door tot het opgelost is, inderdaad ook buiten kantooruren (met respect van mij om hen daarin zo min mogelijk te storen!). Ik hoop dat het zo kan blijven en dat ze groei aan kunnen met dezelfde service; absoluut aan te raden dus maar liever eigenlijk stiekem voor mezelf te houden... :-)
zaterdag 8 februari 2020
Erwin Dunnebier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Uitstekende kwaliteit voor grote website, support is echt super
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Regio Online is een nieuwswebsite die in januari 2017 begonnen is. Een nieuwssite die regionaal nieuws plaatst voor 48 regio's in heel Nederland. In de startfase zaten wij bij een andere provider, maar daar ontbrak het aan bereikbare support. Omdat de site steeds groter werd besloten we over te stappen naar KPN. Onverwacht viel hier de kennis en ondersteuning erg tegen en was onze website enorm traag. In 2018 kwamen wij via, via in contact met de hostingpartij ImHosted.NL Na onze eerdere ervaringen waren wij wat voorzichtig geworden en eerst telefonisch contact met hen gezocht. Het voelde direct als een warm bad. Regio Online draait op WordPress en ImHosted bleek daarin nu juist gespecialiseerd. Zij wisten dan ook al snel waar verbeteringen konden worden doorgevoerd. Wij besloten de overstap te wagen. Het hele verhuisproces van onze site en alle bijhorende mailadressen werd gratis door hen gedaan. Bij iedere stap werden wij op de hoogte gehouden. Inmiddels zijn wij een paar jaar klant bij hen en het is zo prettig dat zij 7 dagen per week van 9 uur 's ochtends tot 23.00 uur 's avonds gewoon telefonisch bereikbaar zijn. Iedere vraag beantwoord en elk probleem opgelost. Zelfs als dat uren koste. Gewoon service! Regio Online is uitgeroeid naar een site van ruim 40GB en bijna 3 miljoen unieke bezoekers. Dat vraagt wel wat. Toch draait hij lekker vlot en ondervinden we vrijwel nooit problemen. En dat voor een zeer scherpe prijs en een geweldige support die proactief, deskundig en zeer bereikbaar is.
zondag 2 februari 2020
Regio Online
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer tevreden sinds verhuizing
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben een tijd geleden onze diensten verhuist naar Imhosted. Dat verliep allemaal heel goed. Onze website, e-mail en url zijn in goede handen. Wanneer er een probleem is, wordt dit zo snel mogelijk opgelost.
donderdag 30 januari 2020
Stichting hondenbemiddeling een eigen hok
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer tevreden met service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wilde mijn website verhuizen naar een andere provider en heb voor ImHosted gekozen. Zij namen de tijd voor mij om stap voor stap de hele procedure door te nemen en de verhuizing in 1 dag te regelen! Dat is super, want de vorige verhuizing nam enkele dagen in beslag. Ook hebben zij geholpen bij het installeren van de door mij gekozen WordPress installatie en de daarbij behorende instellingen zoals e-mail accounts e.d. Ook was ik enorm blij verrast door de snelheid van contact. Ik ben zeker (vooralsnog) zeer tevreden!
donderdag 30 januari 2020
Lina - Skintens Hoorn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Machtiging automatische incasso
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu een jaar klant en heb alleen maar positieve ervaringen met ImHosted Hetty
woensdag 29 januari 2020
Hetty Zwamborn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb via IM hosted een website/webshop laten maken..en ben zeer tevreden. Nemen de tijd voor je , en je kan altijd terecht met vragen, en zoeken ook gelijk oplossingen. Aan te raden dus!!
woensdag 29 januari 2020
Wendy trouwborst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Gigaset C570
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nieuwe telefoon en dan krijg je geen garantie, en in het scherm van de telefoon zit een grote fout.
zaterdag 7 december 2019
alex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Klantenservice is top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen. Daarmee is imhosted een van de weinige die je gewoon kan bellen met je vraag. Geen gehaast en ze stoppen pas als alles opgelost is heel fijn!
woensdag 15 mei 2019
Jeffrey
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
ImHosted: Hoge service & Probleemoplossing!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een paar maanden geleden ben ik verhuisd naar ImHosted. Dat ging niet zonder slag of stoot: ik zat een tijdje zonder Email, vanwege de oude instellingen bij mijn vorige provider. Maar met oneindig geduld werd het probleem door de helpdesk van Imhosted kundig opgelost. Vorige week wilde ik mijn Email instellen op mijn mobile. Dat lukte niet - zelfs niet met de hulp van de Samsung Helpdesk. De app van Samsung bleek niet te werken - ook niet op de mobiele telefoons van vrienden. Vandaag heeft ImHosted ook dat probleem voor mij opgelost: na twee (2!) uur vasthoudend zoeken door de helpdesk kan ik nu al mijn mail op mijn mobiele telefoon lezen en beantwoorden. Voor mij maakt ImHosted hun motto 'Klantvriendelijk en Servicegericht' meer dan waar: dit blijken geen holle frasen, maar daadwerkelijke service in de praktijk van alledag. En dat niet alleen: ze zijn ook buitengewoon geduldig en probleemoplossend!
dinsdag 14 mei 2019
Hetty Zwamborn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Uitstekende service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zo'n 25 jaar geleden hostte ik mijn website zelf op de computer op mijn werk en dat ging prima, maar op een gegeven moment wil je meer mogelijkheden. De eerste webhosting provider waar ik ervaring mee kreeg was VuurWerk.nl, dat in de negentiger jaren van de vorige eeuw de naam had 'de beste' webhosting provider te zijn, dus dan is je keuze snel gemaakt hè en zoveel andere mogelijkheden als nu waren er toen nog niet. Maar VuurWerk werd al snel overgenomen door Versatel en sinds die tijd ben ik een aantal keer van provider gewisseld. De afgelopen tien jaar heb ik bij een grote internationale provider gezeten vanwege de betrouwbaarheid en mogelijkheden, maar hoe groter zo'n bedrijf wordt, hoe lastiger het soms wordt om de steeds ingewikkelder instellingen goed te krijgen. Naast je websites heb je je e-mail en op een gegeven moment kwam ik er ook achter dat ik echt niet meer zonder cloudopslag kon. De antwoordformulieren op mijn websites en die van mijn klanten kregen regelmatig te maken met nieuwe PHP-versies, dus daar moest je ook weer mee aan de slag. En er moest omgeschakeld worden van http naar https. De helpdesk was via een antwoordformulier bereikbaar, maar het duurde soms een paar dagen voordat je antwoord kreeg, vooral als daar dan ook nog een weekend tussen zat, en dan was het nog maar de vraag of dat antwoord precies aansloot bij je probleem. Ik merkte steeds meer dat ik aan weer een nieuwe provider met een betere service toe was, maar ja, hoe weet je welke je moet kiezen uit de vele aanbieders die je tegenwoordig hebt. Via de vrijwilligersorganisatie PlusBus Houten, die dagreizen verzorgt voor kleine groepen senioren, kwam ik in contact met de mensen van ImHosted. Ik maakte de hele overgang mee van de oude provider naar ImHosted en bij elk onderdeel, website, opzet van de e-mail-structuur voor de verschillende teams en de ownCloud opslag voor de verschillende archieven, staken de mensen van ImHosted de handen uit de mouwen en begeleidden zo het hele proces tot alles tiptop werkte. Er werd regelmatig contact gehouden of ze nog iets voor ons konden doen en voor de website werden er zelfs een aantal storende plugins onderhanden genomen. Dit alles voelde aan als een warm bad en onmiddellijk na het voltooien van de operatie voor de PlusBus Houten heb ik mijn eigen websites en e-mail laten verhuizen. Ik werk er nu twee maanden mee en ik ben perfect tevreden over het contact, over de snelle servers waar de websites op draaien, het webmail-programma is heerlijk om mee te werken en natuurlijk helemaal over de service en het 7 dagen per week van 9:00-23:00 uur bereikbaar zijn van de helpdesk. En alles bij elkaar zijn we ook nog eens een stuk voordeliger uit dan dat er bij de vorige provider afgerekend moest worden. Ik kan ImHosted echt zonder reserves aan iedereen aanraden en in de loop van dit jaar ga ik ook de websites van twee van mijn klanten overzetten naar ImHosted.
maandag 11 maart 2019
Anton van Woerkom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met ImHosted.NL? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

WP Beginner

€ 1,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Domeinnaam

.NL domein

€ 9,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja