ImHosted.NL

4,9 / 5 6 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 4 Werknemers
  • KvK-nummer: 67910971
Openingstijden
  • Ma-Zo : 09:00-23:00
Website screenshot ImHosted.NL

Overall score

4,9 / 5 6 ervaringen

Totaal (6)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (6)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 6 op 1 pagina's

Klantenservice is top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen. Daarmee is imhosted een van de weinige die je gewoon kan bellen met je vraag. Geen gehaast en ze stoppen pas als alles opgelost is heel fijn!
woensdag 15 mei 2019
Jeffrey
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
ImHosted: Hoge service & Probleemoplossing!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een paar maanden geleden ben ik verhuisd naar ImHosted. Dat ging niet zonder slag of stoot: ik zat een tijdje zonder Email, vanwege de oude instellingen bij mijn vorige provider. Maar met oneindig geduld werd het probleem door de helpdesk van Imhosted kundig opgelost. Vorige week wilde ik mijn Email instellen op mijn mobile. Dat lukte niet - zelfs niet met de hulp van de Samsung Helpdesk. De app van Samsung bleek niet te werken - ook niet op de mobiele telefoons van vrienden. Vandaag heeft ImHosted ook dat probleem voor mij opgelost: na twee (2!) uur vasthoudend zoeken door de helpdesk kan ik nu al mijn mail op mijn mobiele telefoon lezen en beantwoorden. Voor mij maakt ImHosted hun motto 'Klantvriendelijk en Servicegericht' meer dan waar: dit blijken geen holle frasen, maar daadwerkelijke service in de praktijk van alledag. En dat niet alleen: ze zijn ook buitengewoon geduldig en probleemoplossend!
dinsdag 14 mei 2019
Hetty Zwamborn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Uitstekende service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zo'n 25 jaar geleden hostte ik mijn website zelf op de computer op mijn werk en dat ging prima, maar op een gegeven moment wil je meer mogelijkheden. De eerste webhosting provider waar ik ervaring mee kreeg was VuurWerk.nl, dat in de negentiger jaren van de vorige eeuw de naam had 'de beste' webhosting provider te zijn, dus dan is je keuze snel gemaakt hè en zoveel andere mogelijkheden als nu waren er toen nog niet. Maar VuurWerk werd al snel overgenomen door Versatel en sinds die tijd ben ik een aantal keer van provider gewisseld.De afgelopen tien jaar heb ik bij een grote internationale provider gezeten vanwege de betrouwbaarheid en mogelijkheden, maar hoe groter zo'n bedrijf wordt, hoe lastiger het soms wordt om de steeds ingewikkelder instellingen goed te krijgen. Naast je websites heb je je e-mail en op een gegeven moment kwam ik er ook achter dat ik echt niet meer zonder cloudopslag kon. De antwoordformulieren op mijn websites en die van mijn klanten kregen regelmatig te maken met nieuwe PHP-versies, dus daar moest je ook weer mee aan de slag. En er moest omgeschakeld worden van http naar https. De helpdesk was via een antwoordformulier bereikbaar, maar het duurde soms een paar dagen voordat je antwoord kreeg, vooral als daar dan ook nog een weekend tussen zat, en dan was het nog maar de vraag of dat antwoord precies aansloot bij je probleem. Ik merkte steeds meer dat ik aan weer een nieuwe provider met een betere service toe was, maar ja, hoe weet je welke je moet kiezen uit de vele aanbieders die je tegenwoordig hebt.Via de vrijwilligersorganisatie PlusBus Houten, die dagreizen verzorgt voor kleine groepen senioren, kwam ik in contact met de mensen van ImHosted. Ik maakte de hele overgang mee van de oude provider naar ImHosted en bij elk onderdeel, website, opzet van de e-mail-structuur voor de verschillende teams en de ownCloud opslag voor de verschillende archieven, staken de mensen van ImHosted de handen uit de mouwen en begeleidden zo het hele proces tot alles tiptop werkte. Er werd regelmatig contact gehouden of ze nog iets voor ons konden doen en voor de website werden er zelfs een aantal storende plugins onderhanden genomen.Dit alles voelde aan als een warm bad en onmiddellijk na het voltooien van de operatie voor de PlusBus Houten heb ik mijn eigen websites en e-mail laten verhuizen. Ik werk er nu twee maanden mee en ik ben perfect tevreden over het contact, over de snelle servers waar de websites op draaien, het webmail-programma is heerlijk om mee te werken en natuurlijk helemaal over de service en het 7 dagen per week van 9:00-23:00 uur bereikbaar zijn van de helpdesk. En alles bij elkaar zijn we ook nog eens een stuk voordeliger uit dan dat er bij de vorige provider afgerekend moest worden.Ik kan ImHosted echt zonder reserves aan iedereen aanraden en in de loop van dit jaar ga ik ook de websites van twee van mijn klanten overzetten naar ImHosted.
maandag 11 maart 2019
Anton van Woerkom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Onverwacht en verrassend
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nog niet zo lang klant bij Imhosted.nl. Had ook nog niet eerder van hen gehoord, want ze bleken nog relatief nieuw te zijn. Ik heb zelf een bescheiden WordPress site voor de verkoop van eigen gemaakte spullen, zoals kleding, accessoires en bijouterieën. Doe ik samen met mijn vrouw. Nog ben ik redelijk thuis in WordPress, maar zat toch best wel eens met vragen. Bij mijn oude provider kon ik alleen per mail of live chat vragen stellen, maar die 'ondersteunden' geen support met vragen over WordPress.Omdat ik WordPress gebruik zocht ik eigenlijk dus een speciaal WordPress hosting pakket. In mijn zoektocht op internet kwam ik Imhosted.nl tegen. Die boden een pakket aan voor WordPress Beginner met 5GB opslagruimte en onbeperkt dataverkeer voor maar € 1,99 per maand (wel exclusief de btw dan). Eerst gebeld, om te kijken of ik een goed gevoel kon krijgen bij een partij waarvan ik nog nooit gehoord had.Wow, zonder nog maar iets besteld te hebben kreeg ik direct al diverse tips over WordPress die ik zelf kon toepassen. Vroegen niet eens of ik wel klant was bij hen. Stiekem eerst hun tips toegepast en die werkten super. Ik had geen twijfel meer en ben overgestapt naar deze hoster. Het scheelde mij overigens ook best wel geld, want eerst betaalde ik voor een vergelijkbaar pakket ruim 45 euro per kwartaal. Nu ben ik slechts 28 euro voor een heel jaar kwijt.Pfff, wordt een beetje lange review... sorry aan de lezers. Ik wil ook even vermelden dat deze webhoster gewoon telefonisch bereikbaar is. En nog veel beter: niet alleen op kantoortijden, maar ook 's avonds tot 23.00 uur en het hele weekend. Had ik echt niet verwacht en de support is gewoon top! Kwaliteit net geen 5 sterren, want 1 keer storing in server. Bleek achteraf fout in hun datacentrum ofzo (waar meer hosters serverruimte huren?). Duurde 1 uur ongeveer. Vervelend, maar ik kreeg direct aanbod voor 1 maand gratis extra hosting. Nee, ik voel me wel op mijn gemak bij Imhosted.nl
zaterdag 15 december 2018
Charlie Bos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Goede vriendelijk support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Imhosted heeft als een van de weinige hosting bedrijven een telefonisch support van negen uur 's morgens tot elf uur 's avond. De mensen van support helpen goed en in begrijpelijke taal.
zaterdag 15 december 2018
luthart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Goedkoop, Vriendelijk en altijd bereikbaar!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
imhosted is altijd snel bereikbaar en je word vriendelijk geholpen, Daarnaast heb ik me website na jaren mee slepen van de ene provider naar de andere provider gekozen voor imhosted ze denken namelijk met je mee en als ze iets uitleggen en je snapt het niet zeggen ze gewoon geen probleem dan leggen we het toch nog een keer uit echt een hoster die goed is voor de klant en ook zeker tegenover zppers echt een aanrader ga zo door imhosted!
zaterdag 15 december 2018
ImHosted.NL
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met ImHosted.NL? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

WP Beginner

€ 1,99 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Domeinnaam

.NL domein

€ 9,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Ja