IN

2,6 / 5 28 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 28047591
Website screenshot IN

Overall score

2,6 / 5 28 ervaringen

Totaal (28)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 28 op 3 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is dus een update van mijn vorige ervaringsverslag.Service is duidelijk achteruit gegaan (vroeger met Huub de Bruin was dit prima), kon je even bellen en werd alles in orde gemaakt. Nu gaat alles via e-mail en tickets, waarbij de snelheid van afhandeling belangrijker is dan de kwaliteit.Ik had hosting + domeinnaam betaald voor enkele jaren. Na verkoop van mijn domeinnaam (dus niet de hosting), vroeg ik restitutie van het vooruitbetaalde bedrag voor de hosting.Dit was niet mogelijk: beslissing van "de administratie". Er werd ook geen enkele oplossing aangeboden; ik was de vooruitbetaalde hosting gewoon kwijt!Op mijn vraag waarop ze deze beslissing baseren heb ik nooit een reactie gehad. Het kan natuurlijk niet zo zijn, dat als je vooruit betaald voor hosting, deze niet geleverd wordt. Ik heb nu dus betaald voor ruimte op de harde schijf van hun server, die ik nu niet meer kan bereiken. M.a.w.: ze hebben mijn betaalde schijfruimte afgepakt.Helaas heb ik teveel aan mijn hoofd om ze een proces aan te doen, maar op verlenging van mijn contracten hoevn ze niet meer te rekenen.In had de inloggegevens van de site die op naam stond van een ex-vriendin gewijzigd. Ik ben altijd degene geweest die de hosting verzorgde + de betaling verrichte. Daarom in gevraagd om de inloggegevens; dat deden ze niet, omdat ik niet de eigenaar was.Het is in het verleden een aantal keer voorgekomen dat in websites ging overzetten op nieuwe servers. Controle op het functioneren van bijv. databases ontbrak, waardoor bepaalde zaken op de site niet meer werkten (spreekwoordendatabase)Over het algemeen zijn de websites online, dus wat dat betreft heb ik niet veel te klagen, maar al met al ben ik niet meer tevreden over in.
woensdag 1 februari 2012
von Scheven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Negatieve ervaringen stapelen zich op met als klap op de vuurpijl afgelopen vrijdagavond 21.00 uur is door een medewerker de website geblokkeerd. Geen bericht verder, helemaal niks. Support weer beschikbaar op maandagmorgen(!) en die stellen zich vervolgens arrogant en onbereidwillig op. Website nog steeds onbereikbaar. ongelooflijk, ben er beduusd van, wat een slechte service
dinsdag 11 januari 2011
van der voort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zeer slechte spamfilter. laatste maand reeds 2 maal zonder email gezeten omdat deemail server eruit ligt. Onze klanten krijgen geen foutmelding en de mails komen niet aan. Eerste maal 24 uur en de 2de maal ( weliswaar nieuwjaarsweekend) 3 dagen aangesleept! Van inforbusiness domein beheer heb ik wel geen klagen.
maandag 3 januari 2011
Locquet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een redelijke provider maar het houdt ook niet over. Volgens mij niet de goedkoopste en ik hoopte dat ik daardoor wel wat extra kwaliteit in zou kopen maar het valt tegen. Betweterige support en "spontane" uitval van website meegemaakt, werd gelukkig wel weer snel verholpen, maar ja, je moet er wel achteraan. Ik ben er nu klaar mee, ga overstappen naar een ander
dinsdag 16 februari 2010
van speijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben reseller geweest bij IN met tientallen domeinen en hostings. trage hosting, slome controlpanels, accounts die vollopen, geen virusscan, slechte spamfilter, trage mailserver, statuspagina die nooit problemen meld, ook al ligt de boel plat op de buik.Vooral de downtime moet ongelooflijk groot zijn. Inloggen op een controlpanel duurde soms minutenlang, als je iets wilde bijstellen was je rap 10 minuten bezig :-((Nee, daar wil je echt geen klant van worden.Waar ik wel tevreden van ben is het controlpanel voor de domeinnamen van inforbusiness, daarmee had ik nog nooit problemen.
vrijdag 8 januari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu een aantal jaren klant bij IN!! word snel geholpen door de mensen van de helpdesk. Persoonlijk en direct dat is wel hun kracht.weer een tevrden klant !
zaterdag 19 mei 2007
Robin Vrieler
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Algemene ervaring mbt VERHUIZEN van IN naar een andere provider zijn ronduit SLECHT! Ze beweren geen DNS gegevens aan te kunnen passen tijdens de verhuizing zodat de mail alvast werkt en de site wordt geredirect naar de nieuwe provider. Kinderachtige houding van een amateuristische provider. ADVIES: andere provider zoeken (zoals Servage.net).
woensdag 21 maart 2007
S. van den Elzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
totaal niks te klagen over IN , 1.5 jaar klant nu .grootste pluspunt is de schitterende helpdesk en persoonlijk manier van communiceren bij problemen.De ftp server van de linux server is wat traag maar de rest alles in orde
woensdag 21 juni 2006
Raf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
thja,Om het kort te houden :)www.in.nl: Slechte FTP Slechte servivce Slechte downtime, zeg maar bizarre :)En de prijzen, je kan beter wat anders kiezen.
dinsdag 13 juni 2006
mcproductions
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Trage database, trage FTP, trage websites, geen mensen met ervaring, niet echt goedkoop meer.Kortom, beter niet doen.Deze mensen garanderen 99,9 online tijd. Dit halen ze nooit. Soms zijn de websites langer dan 12 uur offline!
zaterdag 13 mei 2006
J.S. Coolen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:
  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.
Reviews worden afgekeurd wanneer deze:
  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina's buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met IN? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door een ervaring te delen ga ik er expliciet mee akkoord dat het hostingbedrijf die ik beoordeel per e-mail contact met mij mag opnemen.

Direct naar: