IN

2,6 / 5 28 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 28047591
Website screenshot IN

Overall score

2,6 / 5 28 ervaringen

Totaal (28)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over IN.nl

We hebben over de afgelopen jaren te weinig zinvolle reviews of recensies over IN.nl gekregen. De website is gedateerd en er lijkt nog een flashplayer op te staan, e.e.a. geeft aan dat er weinig meer gedaan lijkt te worden bij In.NL

We zijn benieuwd hoe het nu gaat met deze webhoster. Dus ben jij klant van IN.nl of hier eerder klant geweest? Dan zijn we benieuwd naar jouw review / recensie. Met behulp van jouw ervaring kunnen we andere mensen helpen de beste webhosting te kiezen.

Je kan natuurlijk ook altijd gebruik maken van onze hosting vergelijker als je nog twijfelt of dit een goede hosting partij voor jou is.

Ervaringen 28 op 1 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is dus een update van mijn vorige ervaringsverslag. Service is duidelijk achteruit gegaan (vroeger met Huub de Bruin was dit prima), kon je even bellen en werd alles in orde gemaakt. Nu gaat alles via e-mail en tickets, waarbij de snelheid van afhandeling belangrijker is dan de kwaliteit. Ik had hosting + domeinnaam betaald voor enkele jaren. Na verkoop van mijn domeinnaam (dus niet de hosting), vroeg ik restitutie van het vooruitbetaalde bedrag voor de hosting. Dit was niet mogelijk: beslissing van "de administratie". Er werd ook geen enkele oplossing aangeboden; ik was de vooruitbetaalde hosting gewoon kwijt! Op mijn vraag waarop ze deze beslissing baseren heb ik nooit een reactie gehad. Het kan natuurlijk niet zo zijn, dat als je vooruit betaald voor hosting, deze niet geleverd wordt. Ik heb nu dus betaald voor ruimte op de harde schijf van hun server, die ik nu niet meer kan bereiken. M.a.w.: ze hebben mijn betaalde schijfruimte afgepakt. Helaas heb ik teveel aan mijn hoofd om ze een proces aan te doen, maar op verlenging van mijn contracten hoevn ze niet meer te rekenen. In had de inloggegevens van de site die op naam stond van een ex-vriendin gewijzigd. Ik ben altijd degene geweest die de hosting verzorgde + de betaling verrichte. Daarom in gevraagd om de inloggegevens; dat deden ze niet, omdat ik niet de eigenaar was. Het is in het verleden een aantal keer voorgekomen dat in websites ging overzetten op nieuwe servers. Controle op het functioneren van bijv. databases ontbrak, waardoor bepaalde zaken op de site niet meer werkten (spreekwoordendatabase) Over het algemeen zijn de websites online, dus wat dat betreft heb ik niet veel te klagen, maar al met al ben ik niet meer tevreden over in.
woensdag 1 februari 2012
von Scheven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Negatieve ervaringen stapelen zich op met als klap op de vuurpijl afgelopen vrijdagavond 21.00 uur is door een medewerker de website geblokkeerd. Geen bericht verder, helemaal niks. Support weer beschikbaar op maandagmorgen(!) en die stellen zich vervolgens arrogant en onbereidwillig op. Website nog steeds onbereikbaar. ongelooflijk, ben er beduusd van, wat een slechte service
dinsdag 11 januari 2011
van der voort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zeer slechte spamfilter. laatste maand reeds 2 maal zonder email gezeten omdat deemail server eruit ligt. Onze klanten krijgen geen foutmelding en de mails komen niet aan. Eerste maal 24 uur en de 2de maal ( weliswaar nieuwjaarsweekend) 3 dagen aangesleept! Van inforbusiness domein beheer heb ik wel geen klagen.
maandag 3 januari 2011
Locquet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een redelijke provider maar het houdt ook niet over. Volgens mij niet de goedkoopste en ik hoopte dat ik daardoor wel wat extra kwaliteit in zou kopen maar het valt tegen. Betweterige support en "spontane" uitval van website meegemaakt, werd gelukkig wel weer snel verholpen, maar ja, je moet er wel achteraan. Ik ben er nu klaar mee, ga overstappen naar een ander
dinsdag 16 februari 2010
van speijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben reseller geweest bij IN met tientallen domeinen en hostings. trage hosting, slome controlpanels, accounts die vollopen, geen virusscan, slechte spamfilter, trage mailserver, statuspagina die nooit problemen meld, ook al ligt de boel plat op de buik. Vooral de downtime moet ongelooflijk groot zijn. Inloggen op een controlpanel duurde soms minutenlang, als je iets wilde bijstellen was je rap 10 minuten bezig :-(( Nee, daar wil je echt geen klant van worden. Waar ik wel tevreden van ben is het controlpanel voor de domeinnamen van inforbusiness, daarmee had ik nog nooit problemen.
vrijdag 8 januari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu een aantal jaren klant bij IN!! word snel geholpen door de mensen van de helpdesk. Persoonlijk en direct dat is wel hun kracht. weer een tevrden klant !
zaterdag 19 mei 2007
Robin Vrieler
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Algemene ervaring mbt VERHUIZEN van IN naar een andere provider zijn ronduit SLECHT! Ze beweren geen DNS gegevens aan te kunnen passen tijdens de verhuizing zodat de mail alvast werkt en de site wordt geredirect naar de nieuwe provider. Kinderachtige houding van een amateuristische provider. ADVIES: andere provider zoeken (zoals Servage.net).
woensdag 21 maart 2007
S. van den Elzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
totaal niks te klagen over IN , 1.5 jaar klant nu . grootste pluspunt is de schitterende helpdesk en persoonlijk manier van communiceren bij problemen. De ftp server van de linux server is wat traag maar de rest alles in orde
woensdag 21 juni 2006
Raf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
thja, Om het kort te houden :) www.in.nl: Slechte FTP Slechte servivce Slechte downtime, zeg maar bizarre :) En de prijzen, je kan beter wat anders kiezen.
dinsdag 13 juni 2006
mcproductions
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Trage database, trage FTP, trage websites, geen mensen met ervaring, niet echt goedkoop meer. Kortom, beter niet doen. Deze mensen garanderen 99,9 online tijd. Dit halen ze nooit. Soms zijn de websites langer dan 12 uur offline!
zaterdag 13 mei 2006
J.S. Coolen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben hun klant (geweest) voor 2 jaar ofzo. Was tot 2 dagen geleden in principe tevreden, op de (niet te lange) perioden na wanneer onze site onverwacht plat lag. Twee dagen geleden werd onze database in een klap volledig onbruikbaar gemaakt dankzij een medewerker van IN.nl die zonder dat wij erom hebben gevraagd onze database heeft geconverteerd naar een andere codepage en dat ging mis. Een backup bleken ze niet te hebben. Na dit is gebeurd hebben wij al 2 dagen geen enkele woord van IN gehoord. No comments.
vrijdag 24 februari 2006
Anna Nachesa
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben een dcolocated aangekocht bij in bvba. Helaas kan deze firma blijkbaar niet instaan om hun netwerk 99.9% online hoden zoals zij beloven, tevens koop je via in bvba software, als je dan je contract opzecht blijkt de software niet aangekocht te zijn maar gehuurd volgenst hun, ondanks dit de aankoop prijs is van de software. Als je echt bedrogen wil zijn, moet je bij in bvba zijn.
donderdag 15 december 2005
Joeri
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruik mijn account bij IN voornamelijk voor mijn email en om php scripts online te testen. Hun FTP server is super traag, en ik heb vrij veel problemen gehad met mijn email, zoals het niet kunnen inloggen op de pop-server. Wel een pluim voor de helpdesk. Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam.
donderdag 17 november 2005
Ramon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vaak offline, wel goede helpdesk. Er zijn goedkopere hosters
maandag 31 oktober 2005
J.S. Coolen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechte ervaring. ASP.NET performace is zeer traag en sites (heb er 10 draaien) zijn regelmatig niet te bereiken.
woensdag 21 september 2005
Smits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Da mag de een of andere klagen over problemen met facturatie en downtimes in het verleden, dit kan overal gebeuren waar gewerkt wordt. Men mag niet vergeten dat het team van IN al hun diensten voor weinig geld aanbiedt. Ik ben nu meer dan een jaar klant en ik heb een aantal sites een domein namen bij IN. De kwaliteit is sinds meer dan een half jaar top en dat voor deze uitermate lage prijzen. In groeit ontzettend sterk en is continu bezig de techniek te optimaliseren. Voor mij mag IN zich tot het topsegment tellen: Kwaliteit en kennis voor een lage prijs!
donderdag 8 september 2005
Olaf Lederer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben tot nu toe erg te vreden. Er is een periode geweest van veel downtime. De server is nu vervangen en draait nu weer lekker snel en stabiel. In de tussentijd geen downtime meer opgemerkt. De support is ook buiten kantooruren te bereiken en erg vriendelijk en deskundig.
zondag 7 augustus 2005
maikel gommans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb niets te klagen bij ze!! Ik ben dik tevreden!!!
maandag 25 april 2005
R.Dam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
na problemen van mijn vorige host ben ik overgestapt naar in.be, deze waren een stuk sneller in support en gaven me klare en duidelijke antwoorden. lles was zonder problemen overgeschakeld en binnen de 72 uur actief zoals dat zou moeten zijn. Ze zijn mss goedkoop maar dat doet zeker niet ten onder aan de kwaliteit en support. Soms is het enige tijd wachten voor je support krijgt maar de dringendste zaken beantwoorden ze meteen. Van enige downtime heb ik nooit iets gemerkt, alles loopt op wieltjes dankzij in...
maandag 28 februari 2005
Sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Om het in 1 woord te noemen een ramp! Hierbij spreek ik over mijn ervaringen met Computools, releasen zomaar domeinen van mijn klanten en de domeinen met waarde zetten ze op hun naam, wanneer je dan naar IN.nl belt word je nog onbeleefd aangesproken ook. Hopen problemen bij facturatie en dergelijke. Wanorde ten top.
dinsdag 25 januari 2005
directnet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg goede ervaringen Vaak snelle e-mails en goede ondersteuning en echt waar voor je geld
maandag 6 december 2004
Raymond
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is echt het slechtste bedrijf waar ik ooit zaken mee heb gedaan! Facturen waren verkeerd. Als ik daar een mail over stuurde kreeg ik geen antwoord. Als ik erover ging bellen dan werd ik gewoon onbeschoft behandeld. E-mails worden sowieso niet beantwoord. Verder wil je geen .info-, .biz- en .org-domeinen bij ze bestellen, want ze vertikken het om de EPP-codes vrij te geven voor verhuizing. Uiteindelijk heb ik alles daar weggekregen, maar dit was eens maar NOOIT weer!!!
zondag 24 oktober 2004
WenS Internet Diensten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring als domein reseller heb er .be domeinen geregt (via IN / Computools) een regel rechte ramp Een van de zoveelste problemen: Bij computools hoefde je nooit BTW te betalen als NL bedrijf die in BE domeinen inkocht. Nu nam IN Computools over en kreeg ik de eerste factuur van IN Belgie. Er stond een Belgisch factuur nummer op en een Belgisch rekening nummer. Dus gewoon het bedrag overgemaakt zonder BTW. Krijg ik later een boos mailtje dat ik het BTW bedrag nog moet over maken, ik hun terug mailen waarom. Geen antwoord. Kreeg nog een paar mailtjes van hun en besloten dan toch maar over te maken. Later kreeg ik een mailtje waarin zij vol bleven houden dat die factuur om IN NL ging, terwijl er echt duidelijk boven de factuur IN BE staat. Bedrag was overgemaakt, zij hebben hadden 4 euro te weinig op de site staan, stuur er vervolgens een mailtje over hoe dat kan. Nooit antwoord op gehad, later nog een mailtje gestuurd ook nooit antwoord en ondertussen wel mailtjes sturen met 'rappel' dat ik nog 5 euro moet overmaken. Wil dat best doen, maar dan ga je mijn mailtje eerst beantwoorden. Mijn bank afschrift zegt dat ik het juiste bedrag heb overgemaakt. De rest zou me een rot zorg zijn. Wat een *** bedrijf.
vrijdag 9 juli 2004
D. Koning
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Grandioos !! Niks te klagen :-) Goedkoop en een super service :-)
dinsdag 25 mei 2004
Hissie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze bieden erg veel voor weinig geld: Ik heb een gigapakket: ASP, Acces databases, 1Gb ruimte en 30gb data.Gezien de prijs ben ik absoluut tevreden. Ik heb soortgelijke pakketten elders gezien voor wel het tienvoudige van de prijs. Ook tel. en e-mail afhandeling verloopt correct. Helaas weet ik (nog) niet hoe de site zich houdt bij veel bezoekers, want die heb ik nog niet :-(
maandag 19 april 2004
guus von scheven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slecht.. ben nu al dik twee wken bezig alles met ze rond tekrijgen , heb me bankafschrijvingen opgestuurd en ook via de mail verstuurd. Maar krijg maar geen reply van ze ...Slechte service en ik wil me geld terug. Niet gek dat ze zo goedkoop zijn....
woensdag 10 maart 2004
thijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben heel tevreden over IN. Eerste provider met goede prijs/kwaliteit. Support is persoonlijk en goed.
vrijdag 30 januari 2004
Anja de Wachter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Duurt heel lang voor ze alles rond hebben. Heeft n?g langer geduurd voordat ik op de ftp kon. Resultaat was dus dikke 2 weken website down. Pluspunt is de lage prijs. Maar dat is dan ook alles...
maandag 19 januari 2004
Marijn van Zoggel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met IN? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl