IN

2,6 / 5 28 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 28047591
Website screenshot IN

Overall score

2,6 / 5 28 ervaringen

Totaal (28)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 28 op 3 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben hun klant (geweest) voor 2 jaar ofzo. Was tot 2 dagen geleden in principe tevreden, op de (niet te lange) perioden na wanneer onze site onverwacht plat lag. Twee dagen geleden werd onze database in een klap volledig onbruikbaar gemaakt dankzij een medewerker van IN.nl die zonder dat wij erom hebben gevraagd onze database heeft geconverteerd naar een andere codepage en dat ging mis. Een backup bleken ze niet te hebben. Na dit is gebeurd hebben wij al 2 dagen geen enkele woord van IN gehoord. No comments.
vrijdag 24 februari 2006
Anna Nachesa
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben een dcolocated aangekocht bij in bvba. Helaas kan deze firma blijkbaar niet instaan om hun netwerk 99.9% online hoden zoals zij beloven, tevens koop je via in bvba software, als je dan je contract opzecht blijkt de software niet aangekocht te zijn maar gehuurd volgenst hun, ondanks dit de aankoop prijs is van de software.Als je echt bedrogen wil zijn, moet je bij in bvba zijn.
donderdag 15 december 2005
Joeri
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruik mijn account bij IN voornamelijk voor mijn email en om php scripts online te testen. Hun FTP server is super traag, en ik heb vrij veel problemen gehad met mijn email, zoals het niet kunnen inloggen op de pop-server. Wel een pluim voor de helpdesk. Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam.
donderdag 17 november 2005
Ramon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vaak offline, wel goede helpdesk. Er zijn goedkopere hosters
maandag 31 oktober 2005
J.S. Coolen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechte ervaring. ASP.NET performace is zeer traag en sites (heb er 10 draaien) zijn regelmatig niet te bereiken.
woensdag 21 september 2005
Smits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Da mag de een of andere klagen over problemen met facturatie en downtimes in het verleden, dit kan overal gebeuren waar gewerkt wordt. Men mag niet vergeten dat het team van IN al hun diensten voor weinig geld aanbiedt. Ik ben nu meer dan een jaar klant en ik heb een aantal sites een domein namen bij IN. De kwaliteit is sinds meer dan een half jaar top en dat voor deze uitermate lage prijzen. In groeit ontzettend sterk en is continu bezig de techniek te optimaliseren. Voor mij mag IN zich tot het topsegment tellen: Kwaliteit en kennis voor een lage prijs!
donderdag 8 september 2005
Olaf Lederer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben tot nu toe erg te vreden. Er is een periode geweest van veel downtime. De server is nu vervangen en draait nu weer lekker snel en stabiel. In de tussentijd geen downtime meer opgemerkt. De support is ook buiten kantooruren te bereiken en erg vriendelijk en deskundig.
zondag 7 augustus 2005
maikel gommans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb niets te klagen bij ze!! Ik ben dik tevreden!!!
maandag 25 april 2005
R.Dam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
na problemen van mijn vorige host ben ik overgestapt naar in.be, deze waren een stuk sneller in support en gaven me klare en duidelijke antwoorden. lles was zonder problemen overgeschakeld en binnen de 72 uur actief zoals dat zou moeten zijn. Ze zijn mss goedkoop maar dat doet zeker niet ten onder aan de kwaliteit en support. Soms is het enige tijd wachten voor je support krijgt maar de dringendste zaken beantwoorden ze meteen. Van enige downtime heb ik nooit iets gemerkt, alles loopt op wieltjes dankzij in...
maandag 28 februari 2005
Sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Om het in 1 woord te noemen een ramp!Hierbij spreek ik over mijn ervaringen met Computools, releasen zomaar domeinen van mijn klanten en de domeinen met waarde zetten ze op hun naam, wanneer je dan naar IN.nl belt word je nog onbeleefd aangesproken ook.Hopen problemen bij facturatie en dergelijke. Wanorde ten top.
dinsdag 25 januari 2005
directnet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met IN? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: