InternetToday

1,4 / 5 13 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 11 Werknemers
  • KvK-nummer: 24368127
Openingstijden
  • Werkdagen van 9:00 - 17:30 uur

Review score

1,4 / 5 13 ervaringen

Totaal (13)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (4)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over InternetToday

InternetToday heeft niet heel veel recensies maar scoort redelijk goed op webhosters.nl. De site zelf ziet er betrouwbaar uit en ze bieden duidelijke pakketten aan. Prima Nederlandse webhosters die is gevestigd in Spijkenisse.

Heb jij ervaring met InternetToday als  hostingpartij dan zouden we het erg leuk vinden als je die met ons zou kunnen delen. Zo kunnen wij weer andere mensen helpen met hun keuze voor de beste webhosters.

Je kan natuurlijk ook altijd gebruik maken van onze hosting vergelijker als je nog twijfelt of dit een goede hosting partij voor jou is.

Ervaringen 13 op 1 pagina's

Blij met een dode mus
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De lijsten werken dan wel terug maar het aantal bestemmelingen per lijst lijkt gehalveerd. Geen spraken van backup. Dringend uitkijken naar een andere provider denk ik.
dinsdag 30 januari 2024
Thomas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Vandaag opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerlijkheid gebiedt me volgende update op mijn vorige melding te delen: Na hernieuwd contact met bedrijf zijn mailinglijsten terug aan de praat.
maandag 29 januari 2024
Thomas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geen technische ondesteuning, weinig responsief
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mailinglijsten ongevraagd door vorige provider iPower.be overgezet naar InternetToday.nl met behoud van voorwaarden. Deze week geen mails meer, op website is er een foutmelding over een verkeerde lijn code. Internettoday gecontacteerd met vraag na te kijken en te fiksen (mogelijks een bug na een update). Enige tijd later is de enige reactie dat we bij hen een goedkopere andere server kunnen opzetten. Geen actie om bestaande smartermail te fiksen of bestaande mailinglijsten te recupereren. Geen verdere reactie van dit bedrijf. Ook niet na nieuwe vraag naar mogelijkheid en timing om euvel te verhelpen. Ondertussen missen we belangrijke inkomende en uitgaande emails. Bedroevende ervaring, samenwerking met zo'n bedrijd is dan ook af te raden.
zaterdag 27 januari 2024
Thomas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geen technische ondesteuning, weinig responsief
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mailinglijsten ongevraagd door vorige provider iPower.be overgezet naar InternetToday.nl met behoud van voorwaarden. Deze week geen mails meer, op website is er een foutmelding over een verkeerde lijn code. Internettoday gecontacteerd met vraag na te kijken en te fiksen (mogelijks een bug na een update). Enige tijd later is de enige reactie dat we bij hen een goedkopere andere server kunnen opzetten. Geen actie om bestaande smartermail te fiksen of bestaande mailinglijsten te recupereren. Geen verdere reactie van dit bedrijf. Ook niet na nieuwe vraag naar mogelijkheid en timing om euvel te verhelpen. Ondertussen missen we belangrijke inkomende en uitgaande emails. Bedroevende ervaring, samenwerking met zo'n bedrijd is dan ook af te raden.
zaterdag 27 januari 2024
Thomas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Met een trap na....
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zo'n 20 jaar klant bij deze club. Regelmatig problemen gehad omdat ze niet erg gericht zijn op Apple gebruikers. Ik ben geen prof. Daar kunnen ze ook niets mee. Ze komen voor simpele problemen met heel ingewikkelde oplossingen. Bij de concurrent kom ik en vele manieren goedkoper uit en veel klantvriendelijker. Ze konden me niet helpen, maar ze houden me wel aan twee maanden opzegtermijn. Heel kinderachtig dat ze dat doen want ik kan niets meer met hun product. Een erg klantonvriendelijk bedrijf. Erg lang plezier van gehad, trouwe klant geweest maar ze laten je net zo makkelijk barsten. En ik zit nog meer dan een jaar aan dat clubje vast. Met een trap na dus....
vrijdag 15 oktober 2021
philip
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer teleurstellende ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen gebruik gemaakt van mijn aanschaf. Na een jaar zonder overleg verlengd en compleet inflexibel zijn tot een passende en acceptabele oplossing te komen. Zeer slechte dienstverlening.
donderdag 10 juni 2021
J
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Al jaren klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domeinen staan al jaren bij InternetToday. Vrijwel altijd binnen paar uur antwoord gehad op mijn tickets.
dinsdag 5 november 2019
Raymond
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
prima tevreden, bereikbaar en snel.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
altijd goed bereikbaar, denken mee en zijn niet te beroerd jou te helpen ook met storing in e mail ect. Website werkt vrijwel altijd, een maal server eruit gehad en daar werd hard aan gewerkt. Juli 2015 dacht ik... Kunnen uitleggen in jip en Janneke taal, dat is fijn want ik heb verstand van planten en tuinen en niet van website's. de tuinerie is blij.
maandag 25 februari 2019
alie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Meer dan 10 jaar klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al meer dan 10 jaar verbonden aan internet Today. En als er iets was, ik denk over deze periode 2 x, was het mijn eigen ondeskundigheid en werd ik geheel en al gratis door internet Today geholpen. Ik schrijf deze reactie omdat ik mij geheel niet herken in de negatieve reacties zoals hieronder geplaatst.
vrijdag 9 maart 2018
Dutch Painter Geurt Ouwerkerk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan maar één ding zeggen; ik ben zeer tevreden met Internet Today! Ik heb sinds 2004 mijn zakelijke website er lopen en daarnaast hosten ze nog andere websites voor me. Altijd vlot met hun service, denken mee en de techniek is prima in orde. In al die jaren maar één keer meegemaakt dat de mailserver uitviel. Ook gezien de prijzen die ze vragen, is er niets mis met ISP.
zondag 23 mei 2010
van den Boomgaard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben gelukkig maar heel even klant geweest bij Internet Today maar mijn ervaringen waren zeer teleurstellend. Technisch gezien was het allemaal niet heel slecht geregeld (maar zeker ook niet goed). Ze zijn alleen te duur en heel inflexibel. En de betrouwbaarheid van de hosting laat te wensen over. Een afrader
vrijdag 3 juli 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Technisch liep alles goed, dus daar was ik tevreden over. Maar...nadat ik toch (vanwege kosten en bundeling van beheer van een aantal andere websites) naar een andere provider ben overgestapt begonnen de problemen. De domeinnaam is keurig netjes via de SIDN (ik heb daar bevestigingsmails van) overgegaan, en Internet Today heeft de verhuizing niet tegengehouden, anders was ik daar nu misschien nu nog niet weg. De betreffende domeinnaam staat nog steeds op mijn naam, maar nu wel via een andere provider. Internet Today vindt dat ik nu toch voor een komende periode moet betalen, dus voor een domeinnaam en daaraan gekoppelde hosting die NIET meer bij hun is ondergebracht. Ik heb ook netjes en tijdig een bericht gestuurd over de opzegging, en daar is ook op door hun gereageerd. Nu zegt Internet Today echter dat ik de opzegging per aangetekende brief had moeten doen, en wil nu een incassobureau inschakelen. Ik heb in een laatstje mailtje aan Internet Today gezegd: "Tot ziens bij de rechter". Betaling vragen voor een dienst die niet (meer) kan worden geleverd en derhalve ook niet meer WORDT geleverd is een onrechtmatige en dus niet rechtsgeldige daad. En inderdaad, ik zie het oordeel van de rechter met vertrouwen tegemoet.
dinsdag 16 juni 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Om even terug te komen op mijn vorige reactie, het is nu opgelost moet alleen nog een formulier versturen naar Internet Today. Verders een vriendelijke bedrijf en kwamen met hun voorstel. Bas
donderdag 25 september 2008
Bas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met InternetToday? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice