Lientje.com

3,2 / 5 74 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 17149787
Website screenshot Lientje.com

Overall score

3,2 / 5 74 ervaringen

Totaal (74)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 74 op 8 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan dit bevestigen. Vroeger kreeg je service, nu niet meer. Als je een vraag te veel stelt, dan gaan ze er over zeuren. Als je een aanmaning krijgt voor een faktuur die 6 maanden geleden al is betaald en je vraagt of ze hun administratie op orde willen brengen, dan krijg je de volgende opmerking : Als onze service je niet bevalt, dan raad ik je aan om een andere hoster te zoeken. Als je vervolgens vraagt welke gegevens je nodig hebt om over te stappen op een andere hoster, dan hoor je niets. Mail je ergens anders over, dan hoor je niets. Bellen kan niet, het nummer is niet bekend. Het spul is wel netjes up en snel, daar valt niets over te zeggen. Daarom toch oordeel neutraal.
donderdag 26 april 2007
SnijdeA
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 3 jaar gaan we Lientje verlaten, met toch wel een wrange nasmaak. In het begin was de service werkelijk goed, maar inmiddels zijn een hoop dingen achterhaalt. Lientje noemt zichzelf goedkoop, echter hanteerd prijzen die 4 keer zo hoog liggen als andere hosters die ook nederlandse snelle servers 99% uptime en w?l service bieden. De Lientje homepage is dan ook misleidend. Op de 1e koppeling lees je onder "wie is Lientje" over Klantvriendelijkheid, kwaliteit en snelheid, dat vragen binnen een uur verwerkt zijn, en pas op de 2e koppeling onder "Webhosting" lees je geheel onderaan een klein linkje onder SLA (de spreekwoordelijke kleine lettertjes) dat je voor die service w?l dubbel betalen moet. Klantvriendelijkheid? Mail wordt dus niet meer beantwoord in de weekenden voor de oude klanten die niet zijn overgestapt op de (duurdere) Nederlandse pakketen die paar jaar terug werden ingevoerd. Ons forum moest per direct worden geupdated anders zou het worden verwijderd, ze hadden serverproblemen. Mail ontving ik niet van ze, ik had hun eigen anti-spam module geactiveerd, en waren we ineens offline, omdat daardoor geen mail hadden ontvangen voor verlenging. Stekelige (onproffesionele) opmerkingen worden aan antwoorden per mail toegevoegd. Hier zit ik als consument niet op te wachten. Jammer wat begon als een fris en vernieuwend bedrijf, is nu ??n van de velen geworden, waar zij zich destijds van wilden onderscheiden.
dinsdag 17 april 2007
Arch van Gigi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben nu bijna 2 jaar bij Lientje onder dak en heb nog nooit een probleem gehad. Ik vind het een prima hoster. Veranderingen worden ruim op tijd doorgegeven net als de verlenging voor een nieuwe termijn. Hulde
zaterdag 28 oktober 2006
Jan Jelierse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu ruim een jaar maak ik gebruik van de diensten van Lientje.com... Goede en snelle service... email wordt vaak al binnen een half uur beantwoord, ook op zon- feestdagen :) Ik adviseer gebruik te maken van de pakketten in Nederland ipv in de USA, want die laatste zijn nog wel eens offline. verder niets dan lof.
zondag 4 juni 2006
Elly Riethorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima provider met uitstekend controlpanel
donderdag 8 december 2005
Jos Smits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen ervaring, maar aangeraden gekregen van gasservice noord holland (vriend doet daar ict en hosting). Hij had elders veel problemen, maar was zeer tevreden over Lientje. Ik nu ook. Vooral CPanel is heel prettig als je er de tijd voor neemt. Beter dan zelf programmeren. Ik ga ze toch eens bellen voor scritps schrijven... Lientje, Top, ga zo door!
zondag 23 oktober 2005
Jurriaan Vil
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen ervaring, maar aangeraden gekregen van gasservice noord holland (vriend doet daar ict en hosting). Hij had elders veel problemen, maar was zeer tevreden over Lientje. Ik nu ook. Vooral CPanel is heel prettig als je er de tijd voor neemt. Beter dan zelf programmeren. Ik ga ze toch eens bellen voor scritps schrijven... Lientje, Top, ga zo door!
donderdag 20 oktober 2005
Jurriaan Vil
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na problemen bij websspace ben ik via Lientje in de lucht en dit bevalt me prima. Nu zo'n maand of 2 met 2 domeinen, nog geen problemen, altijd snel, snelle correcte antwoorden, niet duur, genoeg opties. 1 minpuntje is dat de webmail over een poort loopt die vele proxies niet leuk vinden. Verder niets te klagen. Keep up the good work !!!
vrijdag 16 september 2005
ASS-Ware
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben net met deze mensen in zee gegaan en al is het kort dag, de 1e indrukken en ervaringen zijn fantastisch!
vrijdag 1 juli 2005
Luyben
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit nu ruim een jaar bij Lientje. Ervaringen zijn tot nu toe alleen positief. Antwoord op vragen krijg je meestal binnen 20 minuten, ongeacht tijd van de dag. Ook feestdagen of zondagen maakt niet uit, ze antwoorden razendsnel. Service is zakelijk en goed. Kortom, ik vind Lientje TOP!
vrijdag 10 juni 2005
Thea
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Lientje.com? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Volume S

€ 2,49 /maand
  • Opslag: 500 MB
  • Dataverkeer: 50 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja