Mijn Hosting Partner

4,6 / 5 415 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 09188646
Openingstijden
  • Ma-Za: 09:00-21:00

Overall score

4,6 / 5 415 ervaringen

Totaal (415)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over MijnHostingPartner

MijnHostingPartner is een goed beoordeelde hosting partij op webhosters.nl. Met meer dan 400 recensies en een hoge gemiddelde score kun je er van uit gaan dat je goed zit bij deze webhoster. MijnHostingPartner is een Nederlands hosting bedrijf dat is gevestigd in Vianen. Ze bieden onder meer Shared Hosting, Managed WordPress hosting en ASP.NET Core Hosting.

Bij Mijn Hosting Partner krijg je een Control Panel, verschillende eenvoudig te installeren applicaties, emailadressen, database en goede support. Wat ons ook altijd bevalt is een LiveChat op de website zodat je als klant snel geholpen bent.

Ben jij klant of klant geweest van MijnHostingPartner? Dan zijn we ook benieuwd naar jou ervaringen met deze webhosters. We zouden het leuk vinden als je jouw ervaring met deze webhoster in een review zou willen delen.

 

Ervaringen 415 op 9 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een redelijk kort project klant geweest maar alles tot in de puntjes verzorgt. Voor een volgend project kom ik zeker weer bij ze terug! Aanrader!
maandag 11 april 2016
van Ham
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Superhoster!! Gebruik veel exchange accounts en deze draaien al jaren stabiel en goed. Hopelijk nog vele jaren op deze manier. Keep going!
vrijdag 8 april 2016
van Straaten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super tevreden en altijd behulpzaam! Tophoster! Helemaal gezien de prijs, de service en de specificaties een aanrader.
donderdag 7 april 2016
Dinin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb twee websites bij ze ondergebracht en ben al jaren een tevreden klant. Goedkoop en goede service tegen een lage prijs.
donderdag 31 maart 2016
Bakr
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende hoster. Altijd behulpzaam en vriendelijk. Ga zo door!
dinsdag 29 maart 2016
Peters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vriendelijke support en altijd behulpzaam. Goede veelgestelde vragen en alles tegen een superscherpe prijs. Weinig downtime.
vrijdag 25 maart 2016
Duran
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ga binnenkort stoppen met mijn activiteiten maar ben altijd geweldig geholpen door de jongens van mijnhostingpartner.nl. Ik vind ze een aanrader en als ik in de toekomst weer iets moet hosten dan kom ik zeker bij ze terug! Bedankt voor jullie service de afgelopen jaren. Top!
donderdag 24 maart 2016
Verdiesen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op aanraden van iemand bij mijnhostinpartner.nl terecht gekomen en heb daar nooit spijt van gehad. Ik zou dan ook aanbevelen. Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs.
dinsdag 22 maart 2016
de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren een betrouwbare partner. De meeste vragen staan duidelijk uitgelegd in de veelgestelde vragen en kom ik er niet uit dan helpt de helpdesk me altijd goed verder. Super tevreden en raad ze zeker aan!
vrijdag 18 maart 2016
Pfeijffer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn Hosting Partner is een kwaliteitshoster! Uitstekende support t.o.v. de prijs. Echt een aanrader.
donderdag 17 maart 2016
Schurink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende hostingpartij. Voor zover ik weet nog nooit downtime gehad en is er altijd een vriendelijke support die bereid is om je verder te helpen.
woensdag 16 maart 2016
De Haas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Disclaimer: ik ben nooit klant geweest bij "mijnhostingpartner.nl" Op hun website is de vermelding dat voor het "Totaal pakket" (is trouwens fout geschreven) de webruimte 15gb is. Elders op de website is er sprake dat het 25gb is. Ik stelde via e-mail de vraag wat het nu is. Ik verwees naar de tegenstrijdige informatie op hun website met links. Ik ontving een correcte reactie dat het 25gb is. Men ging het zo snel mogelijk aanpassen. Dat was op 1 februari 2016. Vandaag, 13 februari, is die foute informatie nog niet aangepast op hun website. Dat is geen indicatie of ze technisch een goede of slechte hoster zijn. Maar wel dat ze hun zaak niet ernstig nemen. De specs en prijs spreken mij sterk aan maar bij zo'n bedrijf ga ik geen klant worden.
zaterdag 13 februari 2016
Vermeir
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prijs/kwaliteit verhouding is gewoon top! De service is gewoon goed en natuurlijk is er weleens een storing maar deze wordt altijd netjes verholpen. Ben al ruim 5 jaar klant met verschillende websites en vind deze club echt een aanrader!
vrijdag 22 januari 2016
ITT
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima hoster! Altijd behulpzaam via de chat en denken ook met je mee. Ze hebben me altijd goed geholpen en ik scoor ook nog eens goed in de ranking dankzij simpele tips.
donderdag 21 januari 2016
Van Poppel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin ging alles goed maar merkte al snel dat er een slap niets zeggend bedrijf achter zat dat volgens mij niets om klanten geeft maar alleen om zich zelf! Diverse problemen heb ik gehad met bijvoorbeeld Weblog (na héél veel vijven en zessen en tig tickets ingediend te hebben uit eindelijk opgelost, men bleef maar verwijzen naar hun niet overzichtelijke help pagina's), daarna weer een mail probleem waardoor ik van de een op de andere dag niet meer kon mailen (SSL/TLS) werkte niet meer maar dat lag NOOIT aan MijnHostingPartner maar ALTIJD aan de klant. Héél erg veel tickets hierover ingediend maar probleem werd nooit opgelost. Uit eindelijk met spoed verzoek gedaan tot verhuizing van de twee domeinnamen die ik heb (worlddrome.nl en skydom.eu) maar merkte direct op dat ik niet meer kon mailen naar klanten die bij hun zijn of haar domein hadden ondergebracht. Conclusie deze mijn domeinen zijn door MijnHostingPartner gewoon geblokkeerd maar wéér wordt er ontkent en wéér wordt er naar aandere verwezen terwijl zelfs de header van de geblokkeerde mail het bewijs is maar nee MijnHostingPartner blijft lliegen en bedriegen! Algehele conclusie; ga NOOIT met dit armoedig zooitje in zee want het zijn smeerlappen van de bovenste plank! (Ik hoop dat ze dit ook lezen)
zondag 15 november 2015
van Hulst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fijn hosting bedrijf! Goede support en altijd behulpzaam via de chat. Ook met het plaatsen van mijn nieuwe webshop hebben ze me gigantisch geholpen. Ga zo door jongens!
donderdag 12 november 2015
van Ee
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
goedkoop is duurkoop. Ik dacht goedkoper af te zijn bij hun. Maar er is geen mogelijke manier van communicatie en de kennis is zeer gering. Een ssl certificaat is niet werkend te krijgen, domweg door communicatie problemen (geen antwoord krijgen, slecht antwoord krijgen, of een beledigend antwoord krijgen) komt het probleem pas boven. Door mijn eigen grote zoektocht. Heel vermoeiend, frustrerend, ze werken met microsoft en proxy, absoluut geen combinatie met moderne webwinkel software. Wat een moeite en geld hebben deze mensen mij gekost!!!
zaterdag 1 augustus 2015
hagenbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloze host met slechte service. Problemen begonnen al op dag 1 toen plots bleek dat de domeinnaam toch niet beschikbaar leek te zijn en de problemen hielden niet op. Na aanschaf van 3 extra Databases was er geen enkele asp app te installeren. Bij melden hiervan voortdurend de reactie dat eraan gewerkt werd maar ondertussen gebeurende er niets. Laten weten dat ik via paypal een dispute had geopend, waarvan het naar uitziet dat ik die moet gaan opwaarderen omdat er natuurlijk weer geen enkele reactie op komt, lag het allemaal ineens aan mij . Kortom; goedkoop is ook in dit geval duurkoop. Absoluut NIET in zee gaan met mijn hosting partner
maandag 20 juli 2015
Vos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanmiddag wee uitstekend geholpen door Paul. Hij nam ruim de tijd om mijn probleem met mailinstellingen via Thunderbird op te lossen. Hij maakte zelf mooie screenshots voor me aan om later nog eens te kunnen raadplegen. Bij deze hostingpartner wordt heel goed rekening gehouden met mijn visuele beperking. Dat noem ik nog eens klantenservice! Paul! Geweldig bedankt voor je geduldige en uitgebreide hulp van vanmiddag. Ik ben weer een stuk wijzer geworden. Met vriendelijke groeten Emile
zaterdag 27 juni 2015
de Graaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechte service, niet bereikbaar via de telefoon. Ben al twee weken aan het wachten op een domeinverhuizing. Daarnaast hebben ze hun eigen webomgeving niet op orde (verouderde SSL)
donderdag 11 juni 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer betrouwbaar, Support Staat altijd klaar. Ter zake kundig en zeer hulpbereid. Zeer hoge beschikbaarheid systemen, zonder down time.
donderdag 4 juni 2015
Verhoeven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Reeds een aantal jaar klant bij mijnhostingpartner.nl met verschillende domeinen, alles draait lekker stabiel en blijft super snel. Ze zijn dan wel niet via de telefoon bereikbaar maar daarvoor bieden ze de online chat het ticket systeem een goede kennisbank met juiste informatie. Op de chat word je altijd netjes en snel geholpen zodra dit kan, anders maak je even een ticket aan waar je binnen een paar uur antwoord op hebt. een Uitstekende keuze dus deze partij!!
dinsdag 2 juni 2015
Den Hartigh
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Site is dagen niet bereikbaar er word niet gereageerd op mailen. m.a.w. er word gewoon geen product geleverd waar je wel voor betaald.
dinsdag 2 juni 2015
v.Duijvenbode
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uptime is goed, support is goed en de prijs is goed. Wat wil je nog meer. Ga zo door!
zaterdag 30 mei 2015
Moolenaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende hoster en een hele goede support! Ze zijn weliswaar niet per telefoon bereikbaar maar de chat werkt net zo goed! Bedankt Adri voor al je hulp bij het instellen van de mail!
vrijdag 22 mei 2015
Prange
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste mensen, Als leek veelvuldig gechat met o.a. Paul, Rob en Jaap en ik moet zeggen alledrie zeer hulpvaardig en geduldig. U kunt met een gerust hart gebruik maken van mijnhostingpartner. Een absolute aanrader.
maandag 18 mei 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede club met goede service. Ook de chatfunctie werkt uitstekend en als je hulp nodig hebt om je mail in te stellen en je komt er niet uit dan nemen ze gewoon je scherm over. Gewoon super! Ga zo door!
maandag 18 mei 2015
Van Eck
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al ruim 5 jaar klant bij Mijn Hosting Partner en nog steeds erg tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening. Ook helpen ze me altijd goed als ik iets aan de website gewijzigd wil hebben. Een hele fijne club!
zondag 17 mei 2015
de Ruwe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds twee dagen wordt de website door MHP gehost, tot nu toe tot grote tevredenheid. Paar kleine verhuisprobleempjes (onze site bleek met antieke protocollen te werken) werden razendsnel en tegen zeer redelijk tarief opgelost. Zelfs als je een totale digibeet bent zoals ik kun je hier op het controlpanel helemaal los, ongekende mogelijkheden, je hoeft helemaal nergens om te vragen: alles is zelf in te stellen en te regelen (compleet met gebruiksaanwijzing voor dummies).
vrijdag 15 mei 2015
Keeman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor dat ik mijn recentie plaatste over mijn hostingpartner heb ik nog al wat speurwerk gedaan naar de eigenaren van deze tent de Eigenaar is Michel jannsen en tot mijn verbazing lees ik onder mijn recentie een recentie Namens Miriam Website www.miriamjansen.eu ....deze Miriam is de partner van Michel jannsen ...daarom mensen pas op met mijnhosting partner het zal mij niet verbazen als meer goede recenties vals zijn en in opdracht door Michel Jansen geplaats worden door vrienden familie en bekenden !!!
vrijdag 15 mei 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 2 jaar klant te zijn geweest bij mijn hostingpartner ga ik er weg en snel ook! Het bedrijf maakt zich namelijk schuldig aan Oplichting , wanprestatie , opzettelijk schade toebrengen aan webpagina! Ik heb een pagina die met Joombla gemaakt is en het kwam regelmatig voor dat de webpagina eruit lag door verkeerd updaten van joombla maar in het begin ( 2012 en 2013 ) werd ik perfect geholpen maar in 2014 begon het gedonder veel storing en pagina offline veel tickets aangemaakt maar die worden laat en slecht beantwoord door een zekere Michel Jansen die altijd de schuld bij de klant legt en het doet voorkomen dat werkzaamheden lang duren omdat het probleem erg ingewikkeld is en ze er voor betaald wilden hebben ik heb minimaal 2x bedragen aan ze betaald om problemen op te lossen die volgens hun heel ingewikkeld waren maar later bleek dat er iets aangevinkt moest worden in joombla en het probleem was opgelost maar volgens hun hadden ze er met man en macht uren aan gewerkt en dit is erg vaak gebeurd! In 2015 kreeg ik van mensen te horen dat mijn webpagina erg traag was en ik heb daar toen een paar experts bijgehaald van verschillende bedrijven en die verwezen mij naar de hoster en dat daar het probleem lag (shared hosting). ik heb toen contact met Michel Jansen gehad ( de eigenaar van mijn hostingpartner) en die verwees mijn verhaal naar het land der fabelen en wilde niet meewerken aan een oplossing en het werd via de ticket nog al een discussie en nog geen uur later klapt mijn webpagina eruit met een server 500 error en ik heb toen een ticket aangemaakt waar laat op gereageerd werd en er werd niets aan mijn klacht of storing gedaan! Ik heb toen Beijes Webpublishing geraadpleegd een echte aanrader en eerlijke hostingsbedrijf en die heeft voor mij binnen10 min de boel weer online gekregen en ik heb dat gemeld via een ticket aan mijn hosting partner weer antwoorde Michel Jansen en die zij heel grof dat hun het probleem hadden opgelost en 75 euro Ex BTW wilde voor de werkzaamheden, ik heb dat geweigerd omdat niet hun maar Beijes Webpublishing de werkzaamheden had verricht. Michel Jansen en een zekere Danny gingen zelf zo ver dat ze tussen neus en lippen Beijes Webpublishing beschuldigde van het plaatsen van bestanden om de boel te saboteren! Erg onprofessioneel en kinderachtig zo ga je niet om mensen ! Beijes Webpublishing heeft toen een back-up voor mij gemaakt en mij verzocht niets meer aan de pagina te doen dit omdat ik hier op webhoster.nl slechte ervaringen had gelezen zoals webpagina’s expres offline halen door mijn hostingpartner……mijn angst werd werkelijkheid binnen een uur werd door mijn hostingpartner de boel offline gehaald en was er weer een 500 server error alleen het rare was bij Beijes Webpublishing draaide de pagina op een tijdelijke server zonder problemen of storing. Beijes Webpublishing heeft toen gekeken wat er aan de hand was en merkte op dat op een bepaald tijdstip iemand mijn MSCOFIG bestand had gewijzigd en hij heeft toen via een back-up de oude terug gezet maar dat werkte niet en na verder zoeken bleek alles perfect te zijn op een bestand na die was gewijzigd en de enige die daar bij kon was de webhoster. Na veel tickets schrijven en geen hulp was ik het beu en heb ik mijn contract bij hun opgezegd, maar toen begon het gedonder pas echt want je moet een verhuiscode hebben om je domein te verhuizen en daar zijn ze heel traag mee ze hebben mij 3 dagen aan het lijntje gehouden en een webpagina die gechanteerd offline werd gehouden maar veel dreigen en pushen heb ik eindelijk de code en kan ik weg bij deze oplichters Pas dus goed op met deze oplichters! a) Ze zijn echt amateurs en hebben weinig echt verstand over zaken b) Ze laten je betalen voor zaken waar ze niet aan hebben gewerkt en geven valse uren op c) Hun hosting is erg traag door shared hosting wat logies is voor die prijs maar hun servers zijn zo slecht dat alles met fouten draait en storingen en serverfouten! d) Ze saboteren je webpagina door bestanden te veranderen zodat je pagina offline gaat en hun het betaald voor kunnen oplossen.pure oplichting! e) Als je besluit om bij mijnhostingpartner te vertrekken denk dan goed na want ze trekken webpagina offline en laten je rustig dagen wachten en of jij daar nu schade van hebt door misgelopen inkomsten maakt Dhr. Michel Jansen de eigenaar van deze tent niets uit hij laat duidelijk zien dat hij je op dat moment kan maken of breken en aangezien hij 5 dagen officieel de tijd heeft de verhuiscode af te geven kan hij je bedrijf in die tijd als je echt webpagina afhankelijk bent compleet te gronde richten. f) Ze zijn onbeschoft met hun antwoorden en je word als klein dom kind behandeld alles licht aan de klant nooit aan hun en ze zijn totaal niet berijd service te verrichten tenzij je betaald en dan nog rekenen ze uren die ze niet gewerkt hebben! Mijn advies ga niet met deze jongens in zee !!! Goedkoop is bij deze tent duurkoop echte hele dure koop !
vrijdag 15 mei 2015
Brugman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al jaren klant bij ze. Heb geen website maar maak gebruik van hosted exchange. Goeie support en eigenlijk nooit geen downtime.
vrijdag 15 mei 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
na overgestapt te zijn op aanraden van een vriend, bleek alles netjes te werken. en waren we een tevreden klant. nu begin 2015 begon de ellende. Website niet of nauwelijks bereikbaar, ticket geopend... antwoord: ik zie niks kunt u het voor ons aangeven... nog een ticket aangemaakt weer zien ze niks.... toen een asp error en website helemaal niet meer toegankelijk... weer klacht nu zelfs dat niet meer en helemaal geen website meer.. nu wachten op hun antwoord...
vrijdag 15 mei 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als geordend persoon formuleer ik mijn vragen strak en duidelijk met nummeringen. Ik vraag dan altijd ook heel vriendelijk of ze mij per nummer willen beantwoorden. Dat doe ik zelfs met de Chinezen (mail) en ik krijg gewoon per vraag een antwoord. Helaas, maar dan ook erg jammer dat de jongens van mijnhostingpartner niet kunnen tellen en daardoor niet eens normaal antwoord kunnen geven! JE KRIJGT GEEN ANTWOORD OP JE VRAAG en erg arrogant kunnen ze ook zijn. Er is ene Danny die je goed kan helpen, maar hij is dan ook de enige... Ik ben soms wel urenlang bezig om zelf de problemen te achterhalen. Sorry hoor, maar dat kost enorm veel tijd, moeite en geld. Ik ben het zat en zal verhuizen naar een ander host!
dinsdag 5 mei 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een paar weken geleden heb ik de eerste stappen gezet op het gebied van het bouwen met php, MySQL etc. Veel geleerd op Google maar toch waren er wat problemen. De helpdesk van Mijnhostingpartner heeft alle tijd genomen om me te helpen. Ondanks dat ik voor hun wellicht "domme" vragen stelde werd ik zeer snel en zeer deskundig geholpen. Ik ben zeer tevreden over de service hier. Louter Lof!!!
woensdag 22 april 2015
van Holten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben bijna een jaar klant en tot nu zeer tevreden. Bij een eventuele storing word er duidelijke gecommuniceerd. Tot nu geen klachten en hopelijk nog jaren mijn hosting partner.
woensdag 22 april 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vaak storing, slechte bereikbaarheid van klantenservice. Site vaak uit de lucht door deze storingen. Geen compensatie Geen info via mail/telefoon dus je weet niet dat je site offline is gehaald om de storing op te lossen! Geen info naderhand over een terugkoppeling. Ik heb door voorgaande storingen meer dan 20 klanten misgelopen in totaal. Wie betaald mij?!
zondag 12 april 2015
Reitsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben totaal misnoegd over de service van mijn hostingpartner. Ik had aanvankelijk 2 sites bij hun staan. Ik wou er 1 opzeggen. Ten eerste maakten ze daar al een probleem van omdat ik geen nieuwe betaling overmaakte voor een nieuw jaar (want ja ik wou de site hosting stopzetten). En dan dwongen ze mij dit wel nog te betalen omdat ik dit niet aan hen had laten weten. Bij mijn weten als je niet betaalt voor een service wil je die service dus ook niet meer het volgende jaar en is dat duidelijk. Daarnaast nu hele grote problemen met mijn website die wel nog bij hen gehost staat. Plots werkt hij niet meer (ik heb dit overigens al meerdere malen gehad!) maar nu dus WEER (voor de duizendste keer) gemeld, en dan staat er plots een heel andere site online. Totaal niet mijn normale site. Ik meld dit, en dan zeggen ze: het is allemaal jouw fout, jij hebt eraan geprutst, wij kunnen dit enkel tegen betaling oplossen want wij hebben niks gedaan! ik heb totaal niks gedaan aan de site, ik heb gewoon gevraagd om deze terug online te plaatsen. En hup het is allemaal mijn fout. Echt bedriegers, afzetters en totaal onprofessioneel. Ze verdienen van mij een dikke 0 op tien!!!!!! Ze zouden niet meer mogen bestaan, echt waar! IK RAAD U DAN OOK TEN STELLIGSTE AF om met deze amateurs en geldwolven in zee te gaan
vrijdag 20 maart 2015
t
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De helpdesk is (redelijk) goed bereikbaar, weet bijna altijd een oplossing en is bereid om iets "extra's" te doen voor hun klanten. Ook heb ikzelf nooit problemen gehad met de bereikbaarheid van mijn sites (tenzij dit van te voren was aangekondigd). Kortom ze zijn goed en goedkoop
vrijdag 23 januari 2015
Kluft
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was van plan om een reseller pakket aan te kopen maar ik wou graag de diensten testen vooraleer ik al mijn klanten over zou zetten op een nieuw platform. Ik ben zeer tevreden over het totaalpakket en heb daarom besloten om voortaan enkel nog via deze partner te werken! Mijn vragen werden enorm snel beantwoord en de behulpzame helpdesk/klantendienst verdient 2 dikke duimen! Echt een aanrader op alle vlakken!!!
vrijdag 16 januari 2015
Caltabiano
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al een aantal jaren klant van mijnhostingpartner en elke keer doet het mij weer verbazen: er zijn toch nog bedrijven die weten wat service bieden is! Een pluim voor mijnhostingpartner! Zelfs als ik het zelf even niet meer weet en uiteindelijk eerst de verkeerde stappen heb genomen, word je nog steeds vriendelijk en zeer snel geholpen. En dit zelfs buiten de reguliere kantoortijden! Ga zo door!
woensdag 14 januari 2015
Rath
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na meer dan 5 jaar bij mijnhostingpartner te hebben gezeten besloten daar weg te gaan. Waarom? 1. Ondanks de chat functie is degene die daar je vragen beantwoord vaak niet in staat om dat te doen en word je door verwezen naar het online ticket systeem. Dus niet geen snelle service. 2. Je tickets worden pas na lang wachten deels beantwoord. Vaak ontbreekt er een duidelijke uitleg van het hoe en waarom. (Ik heb 6 weken moeten wachten op een SSL wijziging die men überhaupt vergeten was door te voeren. 3. De bereikbaarheid van het online control panel is zeer slecht om niet te zeggen onbereikbaar. Navraag via de chat geeft hier geen oplossing. 4. De website is vaak slecht bereikbaar of erg traag. Kortom genoeg redenen om over te stappen.
maandag 5 januari 2015
Quirijns
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had al een poosje niets meer gedaan aan mijn website door tijd gebrek. Ik had wat opstart problemen om weer aan de gang te komen. Ben goed geholpen door de helpdesk.
donderdag 18 december 2014
Hoogeland
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren tevreden klant bij ze, net weer betaald voor een verlenging. Ze reageren altijd netjes en snel op mijn support vragen.
zondag 14 december 2014
Zwager
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een tijdje klant geweest van MHP, ik heb toendertijd een site voor mijn gaming community waarbij een paar poorten open gemaakt moesten worden. Dit koste 30 euro en heb ik netjes betaald. Het lukte ze maar niet om de poorten open te krijgen, ik had alerlij diagnostische tools gegeven die maar bleven erroren dat het niet goed stond. zij vonden van wel dus ze melden dat de "tool" gewoon fout was. Ik heb toen een slechte review over ze geschreven en binnen een week hadden ze een ticket geopend dat ze mijn service afsluiten en weigeren verder te werken totdat ik mijn review aanpaste. Ik heb dat geweigerd en een terugbetaling aangevraagd. De aanvraag voor terugbetaling was in maart 2013, het werd deels terugbetaald in november 2013 omdat zij vonden dat de service weeldegelijk geleverd was. Het is nu Oktober 2014 en ben nogsteeds aan het proberen het volledige bedrag te krijgen. Het ticket blijven ze maar sluiten.
vrijdag 31 oktober 2014
van der Loo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is een hele slechte hostingpartij. De website ligt er soms dagenlang uit, en via de klantenservice duurt het dan 24 uur of meer voordat we antwoord krijgen op vragen en/of de website weer online komt. Men past eenzijdig en zonder het te melden instellingen aan waardoor de website niet werkt en ook om ons onbekende redenen is de website vaak plotseling niet meer online. Dit gebeurt heel regelmatig meerdere keren per week en kost ons veel tijd en moeite. We verliezen hier ook aardig wat klanten op en zouden eenieder sterk afraden met mijnhostingpartner in zee te gaan.
woensdag 22 oktober 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aanvankelijk liep alles vrij goed. Op een gegeven moment zijn onze websites door mijnhostingpartner verhuisd naar een nieuwe server waarna een website het niet meer deed. Dit zou voor 150 euro extra worden opgelost door mijnhostingpartner.nl. Wij hebben het bedrag netjes betaald, het probleem is echter nooit opgelost en de fout is bij ons neergelegd. Onze website was te oud. Indien mijnhostingpartner.nl dat van te voren even had aangegeven, had er geen enkel probleem hoeven zijn. Wij hadden dan een nieuwe website laten maken. Zelfs na betaling van de 150 euro bleef mijnhostingpartner.nl volhouden dat het onze schuld was, ook dat had geen probleem hoeven zijn, maar dan had men geen 150 euro moeten vragen voor de oplossing om het vervolgens niet op te lossen. De enige manier van communiceren is via de chat waar men niets weet of via tickets die niet of zeer traag worden beantwoord. Gelukkig zijn we nu verhuisd naar een provider die wel telefonisch bereikbaar is. Het hele gebeuren heeft ons veel geld gekost en een zeer zure nasmaak achtergelaten over mijnhostingpartner.nl die geen enkele verantwoordelijkheid nemen.
woensdag 22 oktober 2014
Smit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ter aanvulling op mijn eerdere ervaring hieronder:- Inmiddels werkt het uitstekend, kan weer uploaden en alles wat ik miste aan folders in de ftpserver was netjes gebackupt en teruggezet. Ik heb goed kunnen communiceren met de aanwezige helpdesk en ben terug naar tevreden klant sinds die tijd, dit was dag na eerdere ervaring eea heeft elkaar gekruist. Uiteindelijk word je toch redelijk goed geholpen en krijg je waar voor je geld. Ik blijf en kan mijnhostingpartner aanbevelen en van 2 naar 4 sterren.
zondag 7 september 2014
Tetenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In januari 2010 gestart met 1 domeinnaam en 10Gb dataruimte.Het bewuste pakket werd verhoogt naar 15Gb dataruimte in hun pakketten maar ik al bestaande klant kreeg de 5Gb er niet bij.Een extra 10Gb data bij bestelt, hun teller bleef hangen op 9001 mb waardoor ik niet doorhad dat ik over de 20Gb heen zat, toen mijnhostingpartner helpdesk er zelf achterkwam kreeg ik een geirriteerde reactie op een ticket.Overgegaan op het XL pakket in januari 2014 om tegemoet te komen aan de overschreden datastorage, lijkt mij ook billijk, wel hadden ze het 10Gb data pakket mij ook laten betalen boven op XL pakket terwijl XL pakket unlimited dataruimte omvat. Nu blijkt in augustus 2014 dat ik niet op het XL pakket ben overgezet maar op een normale server ben blijven draaien waardoor ik al 5 maanden upload failed problemen ondervind. In augustus 2014 is er zonder mijn hier over in te lichten 1/3 van mijn totale data van de normale server ook nog is afgehaalt.In een ticketantwoord kreeg ik te horen dat ik niet mocht uploaden omdat ik over zou gaan naar het XL pakket waar ik dus al heel het jaar 2014 voor betaal.Al mijn mappen met foto,muziek en video content is 1 voor 1 verdwenen.De chatline opgegaan en mijn frustratie als betalende klant bij hun neergelegt, kreeg weer te horen dat ik niet mocht uploaden "u wilt toch een upgrade naar XL?" en nu zijn 2 weken verder, de site heeft alleen nog maar een index en niets werkt meer, ik mag niks uploaden en word afgeblaft en als kwaaijongetje in een hoekje gezet in plaats van als koningklant behandelt te worden.Het ging tot begin 2014 met 5 sterren goed maar dit jaar 2014 is een onvoldoende met 2 sterren.Ze geven nooit hun tekortkomingen toe, de klant heeft het "gedaan" en hun doen hun "best"
donderdag 4 september 2014
Tetenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot nu toe erg goed. Een ticket wordt in mijn geval binnen een dag op gereageerd. Via de online chat kun je vanaf 9.00uur bij ze terecht. Voor mij als leek geweldig. Wanneer je er helemaal niet meer uitkomt (in mijn geval best vaak) word je zeer vakkundig overal doorheen geholpen of doen zij het gewoon voor je. IK BLIJF!
donderdag 4 september 2014
de Ruijter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met MijnHostingPartner.nl? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Totaal Pakket

€ 2,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

Domein Pakket

€ 5,94 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee