Mijn Hosting Partner

3,9 / 5 420 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 09188646
Openingstijden
  • Ma-Za: 09:00-21:00

Review score

3,9 / 5 420 ervaringen

Totaal (420)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (5)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over MijnHostingPartner

MijnHostingPartner is een goed beoordeelde hosting partij op webhosters.nl. Met meer dan 400 recensies en een hoge gemiddelde score kun je er van uit gaan dat je goed zit bij deze webhoster. MijnHostingPartner is een Nederlands hosting bedrijf dat is gevestigd in Vianen. Ze bieden onder meer Shared Hosting, Managed WordPress hosting en ASP.NET Core Hosting.

Bij Mijn Hosting Partner krijg je een Control Panel, verschillende eenvoudig te installeren applicaties, emailadressen, database en goede support. Wat ons ook altijd bevalt is een LiveChat op de website zodat je als klant snel geholpen bent.

Ben jij klant of klant geweest van MijnHostingPartner? Dan zijn we ook benieuwd naar jou ervaringen met deze webhosters. We zouden het leuk vinden als je jouw ervaring met deze webhoster in een review zou willen delen.

 

Ervaringen 420 op 9 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is een hele slechte hostingpartij. De website ligt er soms dagenlang uit, en via de klantenservice duurt het dan 24 uur of meer voordat we antwoord krijgen op vragen en/of de website weer online komt. Men past eenzijdig en zonder het te melden instellingen aan waardoor de website niet werkt en ook om ons onbekende redenen is de website vaak plotseling niet meer online. Dit gebeurt heel regelmatig meerdere keren per week en kost ons veel tijd en moeite. We verliezen hier ook aardig wat klanten op en zouden eenieder sterk afraden met mijnhostingpartner in zee te gaan.
woensdag 22 oktober 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aanvankelijk liep alles vrij goed. Op een gegeven moment zijn onze websites door mijnhostingpartner verhuisd naar een nieuwe server waarna een website het niet meer deed. Dit zou voor 150 euro extra worden opgelost door mijnhostingpartner.nl. Wij hebben het bedrag netjes betaald, het probleem is echter nooit opgelost en de fout is bij ons neergelegd. Onze website was te oud. Indien mijnhostingpartner.nl dat van te voren even had aangegeven, had er geen enkel probleem hoeven zijn. Wij hadden dan een nieuwe website laten maken. Zelfs na betaling van de 150 euro bleef mijnhostingpartner.nl volhouden dat het onze schuld was, ook dat had geen probleem hoeven zijn, maar dan had men geen 150 euro moeten vragen voor de oplossing om het vervolgens niet op te lossen. De enige manier van communiceren is via de chat waar men niets weet of via tickets die niet of zeer traag worden beantwoord. Gelukkig zijn we nu verhuisd naar een provider die wel telefonisch bereikbaar is. Het hele gebeuren heeft ons veel geld gekost en een zeer zure nasmaak achtergelaten over mijnhostingpartner.nl die geen enkele verantwoordelijkheid nemen.
woensdag 22 oktober 2014
Smit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ter aanvulling op mijn eerdere ervaring hieronder:- Inmiddels werkt het uitstekend, kan weer uploaden en alles wat ik miste aan folders in de ftpserver was netjes gebackupt en teruggezet. Ik heb goed kunnen communiceren met de aanwezige helpdesk en ben terug naar tevreden klant sinds die tijd, dit was dag na eerdere ervaring eea heeft elkaar gekruist. Uiteindelijk word je toch redelijk goed geholpen en krijg je waar voor je geld. Ik blijf en kan mijnhostingpartner aanbevelen en van 2 naar 4 sterren.
zondag 7 september 2014
Tetenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In januari 2010 gestart met 1 domeinnaam en 10Gb dataruimte.Het bewuste pakket werd verhoogt naar 15Gb dataruimte in hun pakketten maar ik al bestaande klant kreeg de 5Gb er niet bij.Een extra 10Gb data bij bestelt, hun teller bleef hangen op 9001 mb waardoor ik niet doorhad dat ik over de 20Gb heen zat, toen mijnhostingpartner helpdesk er zelf achterkwam kreeg ik een geirriteerde reactie op een ticket.Overgegaan op het XL pakket in januari 2014 om tegemoet te komen aan de overschreden datastorage, lijkt mij ook billijk, wel hadden ze het 10Gb data pakket mij ook laten betalen boven op XL pakket terwijl XL pakket unlimited dataruimte omvat. Nu blijkt in augustus 2014 dat ik niet op het XL pakket ben overgezet maar op een normale server ben blijven draaien waardoor ik al 5 maanden upload failed problemen ondervind. In augustus 2014 is er zonder mijn hier over in te lichten 1/3 van mijn totale data van de normale server ook nog is afgehaalt.In een ticketantwoord kreeg ik te horen dat ik niet mocht uploaden omdat ik over zou gaan naar het XL pakket waar ik dus al heel het jaar 2014 voor betaal.Al mijn mappen met foto,muziek en video content is 1 voor 1 verdwenen.De chatline opgegaan en mijn frustratie als betalende klant bij hun neergelegt, kreeg weer te horen dat ik niet mocht uploaden "u wilt toch een upgrade naar XL?" en nu zijn 2 weken verder, de site heeft alleen nog maar een index en niets werkt meer, ik mag niks uploaden en word afgeblaft en als kwaaijongetje in een hoekje gezet in plaats van als koningklant behandelt te worden.Het ging tot begin 2014 met 5 sterren goed maar dit jaar 2014 is een onvoldoende met 2 sterren.Ze geven nooit hun tekortkomingen toe, de klant heeft het "gedaan" en hun doen hun "best"
donderdag 4 september 2014
Tetenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot nu toe erg goed. Een ticket wordt in mijn geval binnen een dag op gereageerd. Via de online chat kun je vanaf 9.00uur bij ze terecht. Voor mij als leek geweldig. Wanneer je er helemaal niet meer uitkomt (in mijn geval best vaak) word je zeer vakkundig overal doorheen geholpen of doen zij het gewoon voor je. IK BLIJF!
donderdag 4 september 2014
de Ruijter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onderstaande "slechte" ervaringen over Mijnhostingpartner.nl kan ik absoluut niet plaatsen zoals ze worden omschreven. Qua prijs, kwaliteit en service is dit 1 van de beste in de markt. Ik ben beheer meerdere domeinen bij ze voor mijn klanten en bij vragen helpen ze altijd correct, netjes en binnen een kort tijdbestek. Wanneer de problemen wat dieper liggen geven ze dit netjes aan dat het wat langer tijd nodig heeft om uit te zoeken en komen ze altijd met de juiste oplossing. Ook heb ik een paar klanten gehad die om bepaalde redenen naar een andere partij moesten overstappen en nadat ik de opzegging gedaan had kreeg ik de verhuiscode binnen 24 uur nog binnen op mijn email account. Om een lang verhaal kort te maken: Mijnhostingpartner.nl uitstekende prijs kwaliteit, levert snel, altijd correct bij vragen en antwoorden. Voor iedere pariculier en zakelijke klant zeker aan te raden!
woensdag 3 september 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant bij ze. Heb eigenlijk nooit geen last van downtime. Heb zowel zakelijke als wat hobby sites bij ze. Tot nu geen klachten, goeie helpdesk ook.
woensdag 3 september 2014
Hoven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Enkele jaren hier een aantal domeinen geregistreerd gehad waaronder ook een eu domein. Altijd netjes betaald en ervan uitgegaan dat zij de registratie netjes zouden regelen. In 2013 wil ik de domeinnaam gaan gebruiken voor een website blijkt deze al sinds begin 2011 niet meer op mijn naam geregistreerd te zijn. Er is dus voor al die jaren tot en met 2013 netjes betaald voor registratie maar vanaf 2011 hebben ze dit niet meer geregeld. Aangetekende brieven wordt niet op gereageerd. Ook correspondentie van een advocaat wordt terzijde gelegd, geen reacties. Schandalig zoals deze club met hun klanten omgaat.Zelfs 1 ster is nog teveel.
zaterdag 2 augustus 2014
Luitjens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slechte service, vragen via mail worden pas na een week beantwoord en dan nog geen passend antwoord krijgen. Er kan niets bij hen
vrijdag 25 juli 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deel de mening van hiervoor, de helpdesk is naar niveau 0 gedaald, nooit last gehad maar de laatste tijd drama. Het beheerspaneel is al een jaar zo traag als maar kan en niet functioneel meer. Ook de prijs voor domeinnamen is veel duurder dan bij andere. Mijn advies niet doen
zondag 29 juni 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze zijn uiterst snel met Tickets beantwoorden, maar als ze je dan niet (kunnen) helpen heb je er nog niks aan. Erg brutale klantenservice! Ik zou iedereen willen adviseren deze hoster over te slaan of een andere te zoeken!
maandag 2 juni 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Drama host bedrijf. Uploaden/downloaden gebeurt met horten en stoten. Zowel met filezilla als smrtftp. Zelf je joomla of wordpress erop zetten gaat niet. Ook PHPBB forum idem dito. Nee alleen de software gebruiken die hun je aanbieden, maar helaas niet in NL versie verkrijgbaar. Nu is engels voor mij geen punt maar niet alle mensen hebben dit onder de knie. En dan ook nog oude versies. Eerste ticked was inderdaad opgelost binnen 2 uur, voor de 2de wacht ik al 2 dagen. Nog geen antwoord. Was gelukkig betaald door een ander die nu alles overneemt. Maar deze nooit meer
zondag 1 juni 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wil even terug komen op mijn vorige post/ beoordeling van mijnhostingpartners. Ik wil toch even aangeven dat uiteindelijk alle problemen zijn opgelost en ik nog altijd zaken doe met mijnhostingpartners dus is mijn ervaring met hun over het algemeen toch best goed. Ik heb meerdere sites bij hun lopen en na de vorige post ook nog een nieuwe site genomen bij mijnhostingpartners Dus al met al zijn ze best wel goed.
maandag 5 mei 2014
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vind het super hoe er online zo snel gehandeld wordt. Klantvriendelijk en goed advies. Ook de chat is zeker een hele goede aanvulling en ze helpen je daar waar het kan. Ik zou mijn hosting partner zeker aanbevelen bij andere. Goede hulp en duidelijk Chat waar ze je snel en goed helpen Prestatie gericht Zeer goede prijzen voor de vele mogelijkheden. - Ik kan er zo geen 1 opnoemen.
vrijdag 2 mei 2014
de Jonge
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben met Triffer zeer aangename ervaringen met Mijnhostingpartner. Hun services zijn uitgebreid en tickets worden snel en goed opgevolgd.
dinsdag 22 april 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
MIJNHOSTINGPARTNERS.NL Hun idee van de werking van een helpdesk. Op alle problemen zeggen nee hoor ligt niet aan ons alles werkt normaal. Ik heb echt een eindeloos lange lijst met problemen die ik heb gehad met hun servers. Iedere keer nee hoor probleem ligt niet aan ons. En als dan achteraf blijkt dat het probleem wel degelijk bij hun ligt geven ze het gewoon niet toe. Ik zal een aantal problemen opnoemen. 1. e-mail formulier beland in hun spanfilter. AANTWOORD: NEE HOOR WIJ HEBBEN GEEN SPAM FILTER. met iedere e-mail provider kon het e-mail formulier niet worden ontvangen. alleen met hun mail server kon nog het formulier nog ontvangen worden. toen ik de title veranderde van het formulier deed hij het overal weer. 2. 5 minuten laad tijd bij website pagina's dit heeft bijna twee weken geduurd. 3. Nu DNS problemen bij ziggo en tele2 en telfort kan ik deze website niet binnenhalen. www.hydro-clean.nl ik krijg hem wel binnen als ik met vadofoon of kpn of T-Mobile hem opvraag. Dit is al vier dagen zo hun reactie na veelvuldig aandringen. Nee hoor alles werkt gewoon goed. Dat die website niet binnen te halen is is bij meerdere verschillende providers en huis adressen en apparaten gecontroleerd. Ook heb ik vijf maanden geleden betaald voor een eigen ip adress bij een domein. vijf maanden geleden hun er op gewezen dat dit nog niet ingesteld was Nu nog steeds een shared ip adress tot nu toe geen reactie van de helpdesk. 4. Gzip werkte standaard niet. Ik heb een webconfig bestand ingsteld of alle mogelijke manieren. ook zoals die nu is. kreeg het niet aan de praat ik heb hun 150 euro betaald om dit probleem op te lossen en waarempel nu werkt het wel met de zelfde webconfig bestand nee hoor er stand niks verkeerd ingesteld bij hun. Zo kan ik nog een hele tijd doorgaan. Dus denk twee keer na voordat je zaken gaat doen met mijnhosting partners je ben maanden kwijt aan ruzieen voordat en als ze echt wat aan het probleem gaan doen want het probleem ligt altijd aan de rest van de wereld.
donderdag 17 april 2014
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds januari heb ik mijn website bij mijndomein.nl en ik ben erg tevreden. Ze zijn bij de hulpdesk heel behulpzaam en dat is fijn voor een nono zoals ik.
dinsdag 15 april 2014
de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al jarenlang tevreden klant bij Mijn Hosting Partner. Heb er in totaal ca. 15 websites draaien (waarvan 3 met 10.000 tot 100.000 pageviews per maand) en enige tientallen domeinen geregistreerd. Het ticketsysteem werkt prima, mocht er een keer iets zijn en over het algemeen wordt er adequaat gereageerd. In geval van spoed, biedt het online chat-systeem prima uitkomst. Prima service wordt er geleverd vanuit Vianen en dat voor een ongekend lage prijs. Kortom: de komende jaren ben ik zeker ook nog klant bij MHP!
maandag 14 april 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service!
maandag 14 april 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijnhostingpartner biedt ons een uitstekende hosting partner voor onze softwareoplossingen. Wij hebben een aantal SaaS services die tot op heden geen problemen hebben gegeven bij mijnhostingpartner. Snel antwoord op je tickets en snelle acties mocht er iets mis gaan. Er zijn tegenwoordig veel hosting oplossingen mogelijk. Maar met de combinatie van korte lijnen en meedenken met de systeemeisen en mogelijkheden, ben ik tot op heden prima tevreden met mijnhostingpartner. Tot op heden nog niet gehad dat we lange tijd onbereikbaar zijn geweest en dat is ook wat wij onze klanten primair willen bieden. Stabiele oplossingen voor een betaalbare prijs. Prijs en kwaliteit zijn bij mijnhostingpartner dan ook prima in orde. Enige puntje van kritiek wat ik kan geven is dat soms een actie op een ticket lang op zich laat wachten. Maar ik begrijp ook wel dat we tegenwoordig alles "on demand" willen, verwend zijn en sommige dingen nu eenmaal tijd en inspanning vergen om te realiseren.
maandag 14 april 2014
Herweijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Drama. MijnHostingPartner heeft mijn email kwijt gemaakt! Na dit toegegeven te hebben is er verder niets gebeurd: geen compensatie, geen excuses, niets. Dit zijn amateurs die op hun zolderkamertje een web bedrijfje proberen in de lucht te houden met een paar servertjes.
woensdag 9 april 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben uiterst tevreden met deze webhosting provider. Ik gebruik mijn website zelf meerdere malen per dag voor domotica doeleinden en controle van mijn huisdieren. Het is nog nooit gebeurd dat de server down was en de verbinding is super snel. Vragen worden door de helpdek en support zeer snel en doeltreffend beantwoord. Een absolute aanrader!
donderdag 13 februari 2014
Denef
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Abonnementsgeld wordt automatisch via Paypall geind. Na het beeindigen van een bepaalde service liepen de afschrijvingen gewoon door. Mijn Hosting Partner stelde mij daar niet van op de hoogte en weigert het te vele betaalde terug te betalen. Zeer slechte bereikbaarheid, slechte communicatie. Ik ga al mijn services daar onderbrengen bij een andere partij.
dinsdag 11 februari 2014
Derksen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Efficient, vriendelijk en kundig
woensdag 5 februari 2014
Verhoeven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben niet echt tevreden over mijnhostingpartner ze reageren wel snel op vragen etc maar ze doen er vrij weinig mee. Ik wacht nu al 1,5 week op de installatie van mijn ssl-certificaat. Eerst zeiden ze dat ik geen certificaat had besteld totdat ik ze mijn factuur als bewijs liet zien. En nu wijzen ze een andere instantie aan die verantwoordelijk is voor mijn ssl certificaat en dat ze daarop moeten wachten. Hierdoor is mijn project flink vertraagd.
maandag 3 februari 2014
Serberie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na verhuizing aanvraag heeft deze provider de domeinnaam op hun eigen naam gezet. Willen nog geld eruit halen bij aankondiging bij vertrek. Deze onrechtmatige handeling zal via SIDN rechtgezet worden Waarschuwing !!!! Laat je niet beet nemen
vrijdag 3 januari 2014
v d meijden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij verhuizen heeft deze provider m,n domeinnamen namen zonder toestemming op hun eigen naam gezet en vragen nu geld voor verlenging : klacht ingediend bij SIDN gaan nu via een beroeps procedure de namen terug zetten Waarschuwing!!!! ze handelen onrechtmatig
vrijdag 3 januari 2014
v d meijden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij ondervinden veel vertraging bij het benaderen en aanpassen van de website (en dit op een 100mbit glasvezel lijn). Website is laatst 24 uur uit de lucht geweest vanwege een fout tijdens het updaten van de webservers.
dinsdag 24 december 2013
Richel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
tot wij een domeinnaam wilden verhuizen goed tot wij deze wilde opzeggen zeer ontevreden en slechte ervaring met onjuiste praktijken om op onterechte manier geld te proberen te vangen van zeker niet mijn hosting partner meer
maandag 16 december 2013
van der meijden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met het installeren prettig geholpen door Michel. Wat zeker fijn was, de snelle reactie op de vragen.
maandag 25 november 2013
de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gewoon top. Goede prijs, goede service en alles word netjes opgelost. Nog nooit problemen gehad met de jongens. Soms gaan ze er wel vanuit dat je zelf wat technisch bent. 1 puntje van kritiek. Ik zou voor sommige problemen graag willen bellen. Vind ikzelf prettiger, omdat ik dan even het duidelijk uit kan leggen. Via chat werkt dat soms niet optimaal. Maar toch 5 sterren waard.
dinsdag 15 oktober 2013
Slik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkoop en helemaal voor het geen wat je krijgt. De service is uitstekend en snel dit dankzij de online chat ze zijn zo goed bereikbaar en de problemen of vragen worden hierdoor snel adequaat verholpen. Dikke aanrader dus (nee ik word niet betaald door ze en heb hier geen belangen bij.ben gewoon een super tevreden klant)
donderdag 3 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
HostingPartner is geweldig! 5 ***** sterren waardig. Serieus heel erg goed geholpen keer op keer door geweldige mensen van MijnHostingPartner.nl
vrijdag 27 september 2013
van den Aardweg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik sta elke keer weer te kijken van de service van MijnHostingPartner. Ben zelf helemaal geen expert in websites dus doe af en toe iets verkeerd. Maar de helpdesk van MijnHostingPartner helpt me iedere keer weer. En ontzettend snel ook nog. SUPER. Ik raad echt iedereen aan om naar MijnHostingPartner te gaan, met dit soort service zul je daar geen spijt van krijgen.
donderdag 26 september 2013
van Zuylen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet enkel goedkoop, maar ook een zeer aangename, snelle en oplossingsgerichte helpdesk. Top service!
vrijdag 2 augustus 2013
Ribbens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De mogelijkheid tot chatten is een grote hulp bij problemen die vaak kunnen rijzen bij onkundige klanten en wanneer via de chat zelfs geen oplossing is te vinden, kijken de medewerkers van Mijn Hosting Partner met je mee en lossen zo de moeilijkheid alsnog op! Geweldig fijn!!!
donderdag 25 juli 2013
ten Bosch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Werkelijk verschrikkelijke service. Een ticket van mij loopt nu al een jaar (!) zonder resultaat. De admins van dit bedrijf hebben dankzij een 'foutje' de complete historie aan email en contactpersonen gewist, en het lukt ze niet om dit terug te krijgen... Pas dus op en maak zelf backups van email e.d. voordat je dit aan dit onprofessionele, onbebrouwbare bedrijf toevertrouwd.
maandag 8 juli 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op zoek naar een relatief simpele - maar kennelijk niet zo gangbare - functionaliteit viel MHP als een van de zeer weinigen op (van meer dan 10) die a) de moeite namen om de vraag echt even goed te lezen. b) inhoudelijk het antwoord konden geven. c) geen bla-bla/onzin antwoorden gaven of ingewikkeld gingen doen. De functionaliteit hadden wij al op een simpel testsysteempje draaien, dus we wisten het antwoord al, maar oh, oh, wat vielen een hoop ISP's als no-no's door de mand! MHP was en is alle fronten een verademing. Zij leveren naar onze mening een zeer sterke prijs/prestatie. Kleine hiccups bij het operationeel maken werden soepel via de mail en chat opgelost. Soms werd nog om 22.00 in het weekend geantwoord. Apache/Linux-based ISP's gewend vind ik IIS best een fijne omgeving bieden. Ik vind hun webstat functie ook vergeleken met anderen. MySQL 5 is gewoon al aanwezig, en een aantrekkelijk aanbod van add-ons is beschikbaar. Het abonnement zelf bevat allerlei nuttige opties voor als je extra/professionele uitbreidingen nodig hebt, en ook daar wederom meer dan redelijk geprijsd. Als je nog een ISP zoekt, zou ik niets kunnen verzinnen om verder te kijken. Zou zomaar een idee zijn om de rest van onze sites ook naar hen over te gaan hevelen. Bob Mulder
maandag 10 juni 2013
Mulder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
waardeloos bedrijf ze kunnen mijn website niet in de lucht houden, en ze schuiven het probleem als het te moeilijk word gewoon terug naar de klant. En dan leggen ze gewoon je website stop.
zaterdag 8 juni 2013
vos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een but bedrijf, allemaal leuk en aardig wanneer je binnenkomt, maar daarna is de lol er snel af. Nooit meer hier.
donderdag 30 mei 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed stabiel en bij problemen uitstekende service met goede uitleg, geduldig, snel, vriendelijk en behulpzaam. Bij evt onderhoud (waar je sporadisch hinder van hebt) tijdige waarschuwingen of achteraf duidelijke uitleg.
donderdag 2 mei 2013
Freij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima host, zeer servicegericht en ook oog voor maatschappelijk verantwoord ondernemen door ons te ondersteunen met onze strijd tegen de ziekte van Duchenne.
vrijdag 26 april 2013
van Oostenbrugge
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Langs deze weg wil ik even meedelen dat ik jullie service, klantgerichtheid, snelheid en vriendelijkheid zeer op prijs stel! Voor de prijs voor een alles in 1 pakket bieden jullie een fantastische service en helpdesk! Echt lovend voor jullie! Dank jullie wel!
donderdag 7 maart 2013
Rath
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is werkelijk een zeer goede webhosting provider. De prijs is zeer aantrekkelijk. De servers werken echt zeer snel en zijn robust. De control panel biedt veel meer mogelijkheden dan bij de andere providers waarmee ik ervaring heb. De helpdesk is zeer efficient en snel: meestal is er na een uur of twee al antwoord. Een nieuwe klant is nog dezelfde dag on line met zijn website. Het opzetten van ssl vraagt wat meer tijd, misschien omdat ik ook speciale wensen had in verband met openzetten van een aantal ongebruikelijke poorten: maar zowel de ssl als het openzetten van die poorten was toch binnen de maand allemaal perfect in orde. Een aanrader dus!
dinsdag 26 februari 2013
Denef
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn reseller geworden omdat dit vrijwel de enige hoster is die en een Windows server biedt en fair use/onbeperkt dataverkeer voor een toch lage prijs. Omdat een aantal van onze klanten enkele "bijzonderheden" hadden hebben we van te voren gevraagd of dat allemaal kon. Dat is dan ook allemaal netjes in orde gekomen. Ondanks het feit dat juist die bijzonderheden soms meerdere tickets vereisten (dat waren dan ook echt "lastige" vragen en deels een gevolg van iets aan onze kant) worden de tickets steeds geduldig opgepakt. Behalve de flexibiliteit vinden wij de bereikbaarheid van de chat (afgezien van de feestdagen vrijwel altijd overdag bereikbaar), de gemiddelde reactiesnelheid op tickets (OOK tijdens feestdagen en het weekend 80% binnen een uur of soms zelfs enkele minuten) bijzonder prettig en opwegen tegen het gegeven dat telefonisch support alleen voor echte noodgevallen voor resellers beschikbaar is. Zowel eindklant als reseller kunnen heel veel zelf configureren. Vooralsnog kan ik een dikke 8 geven voor MHP.
woensdag 20 februari 2013
v Kooten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Om een eerlijke ongezouten mening te geven. Is dat ik MijnHostingPartner een SUPER GEWELDIGE HOSTING Service vind leveren!! Heb zelf een volledig hosting Totaal pakket met een extra Domein, Draai nu 2 websites onder mijn pakket. En zou het pakket makkelijk kunnen uitbreiden. Verder over de Service kan ik alleen zeggen dat dit meer dan Perfect is! Zelfs toen mijn beide websites laat in de avond niet bereikbaar waren en ik een ticket heb ingeschoten via de website van mijnhostingpartner. Werd ik letterlijk binnen enkele minuten benaderd door 2 medewerkers. Die mij SUPER hebben geholpen. Mijn site was binnen enkele minuten weer online en werkte weer als vanouds. Ik raad iedereen aan (of het nou zakelijk of Prive is, zelf voor de mensen die niet veel nohow hebben over websites bouwen) om dit ECHT ECHT ECHT uit te proberen. In mijn ogen de beste Hosting provider en dan overdrijf ik totaaaal niet. Maar goed, probeer het en ervaar het. Plus niet te vergeten dat ze qua prijsverhouding met andere hosting pakketten DE goedkoopste of 1 van de goedkoopste zijn. Zeker ook met wat ze aanbieden in hun pakketten. Dus ik zeg DOEN!
woensdag 6 februari 2013
Grant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn net klant, tegen de prijs gesteld is er een uitstekend prestatie, de helpdesk is in korte tijd beschikbaar voor alle vragen en je wordt correct behandeld. Ook zijn ze niet te beroerd om zelf aanpassingen te verrichten in je root of ftp, kortom perfecte service, snelle hosting provider, kunnen de heel "grote jongens" op het www vlak niet aan tippen!
dinsdag 5 februari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over mijn hosting partner, vooral de snelle service die ze leveren ben ik zeer over te spreken, gewoon het complete paket klopt gewoon. Met andere woorden zolang we met deze hobby bezig blijven zie ik me niet verhuizen naar een andere hosting met vriendelijke groeten Pascal Giesen
maandag 4 februari 2013
giesen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed betaalbaar en staat altijd voor de klant klaar!
maandag 4 februari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al die jaren geen problemen ondervonden, vriendelijke hulp 'on-line' of per e-mail. Vandaag 3-2-2013 is er kennelijk wat mis, jammer dan, het is zondag toch. Ze herstellen de zaak heus wel. Dit is een prima hosting bedrijf en dat heb ik al vaker geschreven!
zondag 3 februari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met MijnHostingPartner.nl? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Webhosting

Totaal Pakket

€ 2,00 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

MijnHostingPartner .NL Domein

€ 8,50 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee