Mijn Hosting Partner

4,0 / 5 421 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 09188646
Openingstijden
  • Ma-Za: 09:00-21:00

Review score

4,0 / 5 421 ervaringen

Totaal (421)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (6)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over MijnHostingPartner

MijnHostingPartner is een goed beoordeelde hosting partij op webhosters.nl. Met meer dan 400 recensies en een hoge gemiddelde score kun je er van uit gaan dat je goed zit bij deze webhoster. MijnHostingPartner is een Nederlands hosting bedrijf dat is gevestigd in Vianen. Ze bieden onder meer Shared Hosting, Managed WordPress hosting en ASP.NET Core Hosting.

Bij Mijn Hosting Partner krijg je een Control Panel, verschillende eenvoudig te installeren applicaties, emailadressen, database en goede support. Wat ons ook altijd bevalt is een LiveChat op de website zodat je als klant snel geholpen bent.

Ben jij klant of klant geweest van MijnHostingPartner? Dan zijn we ook benieuwd naar jou ervaringen met deze webhosters. We zouden het leuk vinden als je jouw ervaring met deze webhoster in een review zou willen delen.

 

Ervaringen 421 op 9 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al die jaren geen problemen ondervonden, vriendelijke hulp 'on-line' of per e-mail. Vandaag 3-2-2013 is er kennelijk wat mis, jammer dan, het is zondag toch. Ze herstellen de zaak heus wel. Dit is een prima hosting bedrijf en dat heb ik al vaker geschreven!
zondag 3 februari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De laatste tijd ligt de mail er vaak uit, en ze liggen er niet echt wakker van... Zeer slecht Tot een paar maanden geleden was er nooit wat, altijd netjes geholpen.
vrijdag 4 januari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin dat ik host'te ging het wel goed ook de support was toen goed maar de laatste maand alles ver onder de maat, het duurt lang voordat php versies bijgewerkt worden en het duurt al langer dan een week om poorten open te maken wat normaal als ik het thuis zelf doe in 5 minuten klaar is.
zondag 30 december 2012
van der Loo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze bestaan blijkbaar wel. Providers die wel degelijk product support geven aan een digibeet zoals ik. Na diverse pogingen mijn site up and runnning te krijgen, hebben zij het voor mij gedaan, zonder enig commentaar. Heel erg netjes, vooral in een tijd waarin de klant geacht wordt "zo'n kleinig heid"zelf te kunnen. Met vooral in dit geval veel krediet voor Michel, zo'n IT God die dit zonder enige ommezwaai realiseerde voor ons. Heel netjes... James
maandag 15 oktober 2012
Hoek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een dikke vette NUL voor dit bedrijf. De service is zwaar onder de maat, snelheid van de server ook. Het laden van sites duurt een eeuwigheid. Het Reseller systeem werkt voor geen meter. Je verwacht "normale" instellingen, maar alles is anders bij MHP. Administratie is het zelfde geregeld als in een bananenrepubliek, houtje-touwtje. Hier ga ik nooit en te nimmer meer terug!
vrijdag 7 september 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer hilp bereid. Goede service en goede klantenservice (helpdesk).
donderdag 6 september 2012
Najar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn inmiddels een jaar klant bij Mijn Hosting Partner! Onze vorige webhoster maakte er een zooitje van, vaak lag de site en de mail eruit en waren ze nooit te bereiken. Op advies van een kennis zijn wij toen overgestapt naar Mijn Hosting Partner. Bij de overstap is alles goed geregeld en hebben wij de beschikking gekregen over veel meer functionaliteiten. Ook wanneer er een keer iets is(gebeurd vrijwel nooit), helpen ze ons graag en snel via de online chat en anders wel via het goede ticket systeem! Het is een team van professionals die weten waar ze mee bezig zijn. En daarom hebben we het contract inmiddels weer voor een jaar verlengt.
donderdag 30 augustus 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds een jaar klant bij mijnhostingpartner en ik moet zeggen dat het me prima bevalt. de service is erg goed en snel via de online helpdesk. Ik heb in de tijd dat ik bij mijnhostingpartner zit nog geen downtime gehad. Ik ben van plan om nog een hele lange tijd bij mijnhostingpartner te blijven. Ga zo door!
dinsdag 28 augustus 2012
de Graaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer kwaliteitsvolle service voor een zeer aantrekkelijke prijs! In België is windows hosting voor die prijs niet te vinden. Snelle reactie op supporttickets en online support. Nog wel een beetje verbetering mogelijk voor resellers maar dit is vollop bezig merk ik. In het algemeen dus zeer tevreden!!
dinsdag 28 augustus 2012
De Keulenaer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima provider, zeker inzet is goed van helpdesk personeel. Was op zoek naar ASP hoster (Classic) en gevonden! Werkt prima!!
dinsdag 28 augustus 2012
Heerema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn klant van het eerste uur en nog steeds ongelofelijk tevreden! Een fijne club, snelle support, uitstekende uptime, snelle servers (website) en niet te vergeten een ongelofelijk scherpe prijs! Voor ons is Mijnhostingpartner zeker aan te raden!
dinsdag 28 augustus 2012
Brouwer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ongelooflijke slechte host. Ik schrijf reeds 8 jaar asp page's, heb ze gehost bij andere hosts en steeds werkend, maar plots bij MHP werkt NIETS; ze sturen dan een kleine "verbetering" in het script waarvan ze zeggen dat het "nu" werkt, resultaat: niets werkt. Ook met msql databases lukt het niet, de server geeft steeds dat hij geen config files kan vinden. Ook met de helpdesk die eerst zeer vlug ging, gaat het bergaf. Niet aan te raden deze host. Heb twee domeinen opgezegd, maar achteraf blijkt dat ze nog steeds werken... klunzen ginder, maar wat wil je voor die prijs....
zaterdag 25 augustus 2012
mombeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn onze website gestart bij mijnhostingpartner het bevalt ons erg goed! Wij gebruiken wordpress en daar kregen we goede hulp bij. Wij raden mijnhostingpartner.nl zeker aan!! www.smartdownload.nl
zaterdag 18 augustus 2012
Media
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin lekker goedkoop en OK hosting. De kwaliteit nam echter met rasse schreden af. steeds meer downtime, problemen met servers, verhuisd "back-up had u zelf moeten maken", geen reacties op verzoeken, op mails werd niet gereageerd, falend ticketsysteem bij opzeggen, uiteindelijk met veel gezanik opgezegd, en bevestigd gekregen, en alsnog facturen ontvangen die ook voor het gemak maar even geincasseerd zijn.... Administratieve romslomp
vrijdag 20 juli 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb alleen maar goede ervaringen: een goedkope (eenvoudige) website in no-time dankzij goede, snelle hulp via chat. Alleen maar lof!
woensdag 6 juni 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Om mij binnen te halen werd genoeg gedaan, snel antwoord, alles kon, alles goed. Zodra ik eenmaal over was (en niet meer terug kon) begon de ellende, SSL certificaat liet meer dan 4 weken op zich wachten, veel downtime. Downtime werd afschoven op fout in mijn site, pas toen ik ze confronteerde met data van erkende 3de partijen die aantoonde dat meerdere diensten inc. hun eigen site er meerdere keren per dag uitlagen gaven ze toe. nog punten gegeven voor service omdat ze wel snel reageert en prijs is laag, schijnbaar krijg je hier geen waar je voor betaald, praktisch niks dus.
dinsdag 29 mei 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super, snelle reacties op support vragen echt een verademing! Volgens mij prijs/kwaliteit top!
dinsdag 22 mei 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Duidelijke producten en een geweldig goede service! Een betere hostingpartner kan ik mij niet indenken. Kortom, ga zo door :-)
dinsdag 22 mei 2012
van Hese
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin vond ik hun snelheid en service een enorme vooruitgang op van waar ik vandaar kwam. Dit daalde helaas met grootte stappen naar beneden, de servers zijn vaak offline, traag en onmogelijk om mee te werken.
zondag 15 april 2012
Smink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een tevreden Apple gebruiker vanaf het "eerste uur". Ik maak ruim 4 jaar gebruikt van iWeb via MobileMe. Daar heb ik onder 1 account 4 websites draaien (wel wat traag). Helaas is het succes van Apple (dankzij Steve Jobs †) op dit moment erg groot, waardoor het bedrijf de MobileMe hostingservice per 30 juni 2012 helaas gaat opheffen. Ik werd dus gedwongen om opzoek te gaan naar een nieuwe hostingprovider. Door de gunstige prijs van € 28.49 incl.19.00% BTW van het totaalpakket inclusief domeinnaam heb ik de overstap (een gok dus) naar MIJN HOSTING PARTNER.NL gewaagd. Tot mijn grote verbazing heb ik daar nu redelijk snel - gewoon met iWeb 3.0.4 - 2 sites online gekregen. Ook werken mijn zelf geproduceerde mp3 muziek bestanden. Wel moest ik eerst de bij Apple zo gebruikelijke bestandsnamen veranderen in bestandsnamen die onder Windows min of meer verplicht zijn ;-). Anders krijg je foutmeldingen van de Server en werkt FTP niet. Het uploaden deed ik daarna probleemloos met iWeb SEO Tool 1.9 van RAGE. Daarmee kan je naast het plaatsen van je noodzakelijke "metatags" ook browsen op de server om het pad aantegeven, zodat de bestanden in de juiste wwwroot van je domein terecht komen. Punt van kritiek dus: Geen gebruikers handleiding te downloaden, laat staan enige support voor Apple gebruikers. Je moet het allemaal zelf uitvinden. Deze groep gebruikers zal de komende jaren alleen maar groeien! Hier ligt dus een mooie en lucratieve taak voor MHP. Met wat logisch denken kom je er wel uit. Wat mag je verwachten voor € 28.49 per jaar?
zaterdag 14 april 2012
Lew
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tsja, wat kan ik er van zeggen. Ben inmiddels met het derde domein ook maar naar MijnHostingPartner gegaan. De service die zij verlenen vind je echt nergens. En dat voor een hele eerlijke prijs. Als het contract van mijn 4e domein (die zit nog bij een andere hoster) is afgelopen verhuis ik 'm direct naar MijnHostingPartner. De afgelopen 2 weken hebben de jongens van MijnHostingPartner mij enorm geholpen. Zelfs nog verder dan wat ze eigenlijk behoren te doen. SUPER-service.
maandag 2 april 2012
van Zuylen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik host meerdere websites en prijs/kwaliteit is dit top! Alleen heb in januari een nieuwe hosting besteld mét SSL. De site was er vlug, maar we zijn nu maart en er is (ondanks veelvuldig en beleefd aandringen) nog steeds geen SSL! Spijtig! Conclusie: hosting = top, bestel in geen geval een SSL optie!
zaterdag 3 maart 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ondersteuning. Wat dat betreft is mijnhostingpartner een absolute uitblinker.
maandag 20 februari 2012
van Holten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een perfecte service van de heer Bas die een probleem met mijn website oploste. Bijzonder klantgericht en kundig in wat hij doet. Ik ben zeer tevreden met de snelle dienst en het begrip voor een onkundige klant
maandag 6 februari 2012
Bodde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb gisteren avond om 21:35 een ticket gelogt over mijn domein naam http://www.talentexposed.net en 20 minuten later was het opgelost echt top service Jullie zijn echt AMAZING ongeloofelijk wat een service hartelijk hartelijk dank voor de snelle service KEEP IT GOING
vrijdag 3 februari 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over de servers die Mijn Hosting Partner bied als er een probleempje is dan staan ze voor je klaar. En de host is verder ok top. Dit is dus een echte aanrader.
donderdag 2 februari 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al een aantal jaren reseller van Mijn Hosting Partner en kan me niet vinden in onderstaand. De diensten zijn bijna zelden down, alleen op onderhoud na dit lijkt me logisch. Ben zelf zeer tevreden over de hosting en mijn klanten uiteindelijk ook :-)
maandag 23 januari 2012
Fernig
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De service is prima. Minpunt is dat elk domein (ik host er 6) dagelijks offline is met een gemiddelde duur van 24 minuten. Ook midden op de dag.
vrijdag 20 januari 2012
Raaijmakers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring met Mijn Hosting Partner zijn heel erg goed. Zo goed zelfs dat ik al 2 hostingpakketten bij ze heb genomen. De service die geboden word is gewoon heel goed en snel. Of het nou via het ticketsysteem is of via de online chat, ze staan altijd voor je klaar. Eventuele problemen worden altijd snel en goed opgelost.De servers zijn goed en de websites draaien lekker vlot, geen downtime. Ik kan mijnhostingpartner van harte aanbevelen.
woensdag 11 januari 2012
Tibenska
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijnhostingpartner is een fijne hoster met snelle service. Het opzetten van een website is natuurlijk belangrijk, maar de hoster wordt pas echt belangrijk indien er iets mis gaat. Dankzij de snelle online support die Mijnhostingpartner biedt, heb ik altijd het juiste antwoord. Zelfs als de storing niet aan de kant van mijnhostingpartner ligt, helpen ze me altijd op weg om de juiste oplossing toe te passen. Zet dat af tegen de lage kosten die deze hosting provider met zich meebrengt en de hoge kwaliteit van service die ze leveren, zijn zij voor mij eecht een hosting partner geworden.
woensdag 11 januari 2012
Leijtens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als ik een ticket aanmaak voor vragen, krijg ik een snelle reactie. Niet alleen in de middag word ik snel geholpen, maar in de avond krijg ik snelle reacties erop. Daar werken medewerkers met heel veel kennis in programmeren en technische snufjes. Ik heb voor 5 klanten websites gemaakt en die websites draaien als een zonnetje. In Live chat wordt ik zeer goed geholpen door mijnhostingpartner.nl. Binnenkort wil ik een eigen website maken, en ik kies zeker voor mijnhostingpartner.nl.
maandag 9 januari 2012
Kwok
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaring is dat als er ik een storing constateer dat er meteen actie word ondernomen om dit op te lossen. In 1 jaar heb ik nu twee keer een ticket aangemaakt en beide waren binnen het uur opgelost. Super !!!!
maandag 9 januari 2012
Woudeberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
donderdag 5 januari 2012
Levrau
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Techniek is (voor relatief weinig geld) te koop. Goede, constante & betrouwbare service nog steeds niet. Mijn zeer positieve ervaring met "Mijn Hosting Partner" komt met name uit die hoek. Keer op keer verrassen ze me op een positieve manier door snel en adequaat te reageren op vragen wanneer ik meer van ze verlang dan rechttoe rechtaan dienstverlening. (Technisch) Hosten kan bijna iedereen. Er is echtet maar 1 "Mijn" Hosting Partner.
donderdag 5 januari 2012
van den Brekel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben nu al een aantal jaren klant met mijn zakelijke website bij Mijn Hosting Partner en heb alleen maar lof. Reageren altijd netjes en snel, soms kan het wat langer duren maar dit melden ze netjes. Dus voorlopig ga ik zeker niet weg.
woensdag 4 januari 2012
Brouwer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zojuist ruim een uur via de chatfuncite geholpen, om de mailinstellingen via outlook voor elkaar te krijgen, super geholepn door medewerker ROB, bedankt, superservice!
woensdag 4 januari 2012
de Boer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Recentelijk heb ik twee problemen gehad bij MijnHostingPartner. Dit waren hoge downtime en de installatie van Pear Mail. Hiervoor heb ik tickets aangemaakt waarop ik erg lang heb moeten wachten. Het eerste probleem, de downtime, werd volledig op mij afgeschoven terwijl een verhuizing naar een andere server een einde maakte aan het probleem. Op de installatie van Pear Mail heb ik, ondanks diverse chats en heropening van tickets, 5 maanden moeten wachten. Dit was erg vervelend, gelukkig hebben ze vandaag hun excuses aangeboden voor dit probleem, netjes. Naast deze twee problemen heb ik voor de rest goede ervaringen met MijnHostingPartner: goedkoop, makkelijk te beheren (control panel, eenvoudige webmail, phpmyadmin, etcetera). Voor de rest installeren ze zo nu en dan modules als je daar naar vraagt dus wat betreft zit de Support wel goed in elkaar. Ook de Live Chat doet wonderen. De 4 sterren komen dus vanwege deze twee problemen, de downtime was bijvoorbeeld erg hinderlijk en naar mijn gevoel weten ze zelf niet wanneer hun eigen servers offline zijn. Voor de rest een goede provider voor weinig geld.
maandag 26 december 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik host bij mijnhostingpartner een site met ASP en Access databases. Ik maak deze in dreamweaver, en heb dus een connectiestring nodig om contact te leggen tussen de page en de database. Ik krijg mijn connectiestring niet werkend want hun server zegt dat het path niet bestaat, ik geef hier reeds enkele jaren les in en weet dus heel goed waarmee ik bezig ben. De support blijft maar naast de kwestie antwoorden en laat duidelijk blijken dat ze er eigenlijk niets of weinig van afweet, geeft ook geen enkele hulp en blijft maar hetzelfde zeggen. Voor mij een dikke nul als het gaat over kennis. Heb de indruk dat het puur linux en php mensen zijn die daar zitten...
maandag 26 december 2011
mombeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
1 dag geregistreerd en had wat vragen. Via de online chat PERFECT geholpen. De online chat is HET communicatie middel voor een vraag met antwoord. Is er niet uit te komen, dan een ticket aanmaken. Ook een keer gehad, na een paar uur ook al opgelost. Ga zo door, nu al helemaal happy met de keuze voor MijnHostingPartner.
donderdag 22 december 2011
Sep
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb sinds twee maanden twee tickets open staan in verband met rechten en cms. Joomla CMS opgezet, volgende daag was het template niet meer te gebruiken. Drupal installeert, de rechten op mijn space konden niet dermate verandert worden, dat ik sinds ik een account bij hun heb een betrouwbar werkend systeem kan oprichten.Volgend is erbij misschien nog belangrijk te weten: Ik ben afgestudeerd Master of Arts Business IT Solutions met screen designer opleiding, werk inmiddels bij een van de beste Internetprovider van de Nederlanden, en heb in de laatste 11 jaren ongeveer 180 websites en server voor klanten opgezet. Mijn resumé mijn Totaal Pakket van Mijn Hosting Partner is het geld en de moeite niet waard. Ik ga naar een betrouwbare provider verhuizen die in staat is tools ter beschikking te stellen met die ik wel mijn sociaal netwerk kan opbouwen. Deze provider krijgt van mij een beoordeling van - 100!!!.
zondag 18 december 2011
Euskirchen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opzich geen onaardige prijs/kwaliteit voor een .NET-hoster en men reageert over het algemeen vrij snel op de initiele vraag. Vervolgvragen hierop worden echter soms zonder antwoord gesloten of blijven onbeantwoord als je er niet nog eens naar vraagt. Omdat ook mails later aankomen en bij het versturen soms zelfs niet aankomen bij de ontvanger, besloten we te willen verhuizen. Hoewel men op de website hád staan dat je enkel niet hoefde te betalen, weigeren ze nu het domein vrij te geven en willen ze ons 2 jaar extra laten betalen. Jammer dat ze hun eigen voorwaarden niet naleven en de klant hiervoor laten opdraaien. Kortom, voor mij persoonlijk geen aanrader.
dinsdag 13 december 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na wat heen en weer gemail over het installeren van DotNetNuke waren Bas en Jaap van de helpdest zo behulpzaam om het e.e.a. alvast correct in te stellen en te installeren. Erg fijn, nu kan ik weer vooruit!
maandag 7 november 2011
Tak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dankzij het geweldige geduld van JAAP is onze website eindelijk werkend gekregen. Ik ben echt een leek qua PHP, maar door Jaap zijn geduld en zeer goede uitleg is het mij toch gelukt om mijn formulieren werkend te krijgen. Mede door deze uitstekende service zijn wij besloten om al onze website en domeinnamen hier onder te brengen. Nogmaals bedankt voor uw uitmuntende geduld. Met vriendelijke groet, Het VOORDELIGSTE verhuurbedrijf van Nederland!!!
dinsdag 25 oktober 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als iemand die de eerste keer uberhaupt met een webhosting provider te maken kreeg, kan ik niets anders zeggen dan dat "Mijn Hosting Partner.nl" een uitstekende service heeft. Alle tickets worden snel beantwoord, bij alle vragen werd ik vriendelijk en correct geholpen, en ook de de klanten-online-chat is super, snel en correct. Wat mij betreft een dikke 10!
woensdag 7 september 2011
van der Molen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na meer dan een jaar bij deze hosting partij te zitten zijn we nog steeds tevreden. We hebben nu behoorlijk wat pakketten via hun lopen en zijn dus overgestapt naar hun uitgebreidere reseller pakketten. Dit werkt allemaal zonder enige problemen en de service is goed. Als er een nieuw domein aangevraagd word kunnen we hier meestal dezelfde dag nog gebruik van gaan maken en verhuizingen gaan ook erg snel.
dinsdag 6 september 2011
Swiers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Moest net weer voor mijn verlenging betalen en ook al zijn we zelf nog steeds bezig met de site ontwikkeling ben ik toch zeer tevreden. Support is snel en kundig. En de prijzen zijn zeer voordelig. Tevens goeie uptime zover ik het kan zien, ik raad ze dus van harte aan.
zondag 7 augustus 2011
Veldman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De service van deze webhosting is perfect! Zodra je een probleem hebt kun je altijd bij hun terecht. Zij lossen het probleem erg snel voor je op! voor iemand die een webhosting zoekt kan ik mijnhostingpartner zeker aan bevelen!
maandag 4 juli 2011
s
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zocht in de eerste plaats naar een goedkope provider, en kwam zo bij MHP terecht. Voor die prijs kon ik echt niet sukkelen. Ik verwachtte dus niet echt veel service, maar ik had het mis. Op elke vraag redelijk snel antwoord, en met kennis van zake.
woensdag 22 juni 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nog maar net aangesloten bij "Mijn Hosting Partner" en nu al spijt als haren op mijn hoofd... DAT IK NIET EERDER NAAR "MIJN HOSTING PARTNER BEN GEGAAN"! Deze host is werkelijk een partner. Mijn site was snel online en binnen no-time kreeg ik antwoorden op vragen via de support-chat functie of emails. Ze bieden veel... heel erg veel voor weinig. MijnHostingPartner is duidelijk een bewijs dat goedkoop niet altijd duurkoop hoeft te zijn. Binnenkort zal ik dus al mijn domeinnamen verhuizen naar deze host. 1 klein minpuntje. Je kan maar 3 domeinnamen in 1 pakket stoppen. Maar dat mag de pret zeker niet drukken. Er zijn veel manieren om meerdere domeinnamen te koppelen aan subdomeinen binnen 1 pakket.
donderdag 26 mei 2011
van den Akker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb op dit moment 2 domeinen draaien bij mijnhostingpartner.nl Ben erg tevreden over de service en kennis van de mensen daar. Word altijd netjes en snel geholpen. Zeker een aanrader voor mensen die nog een webhoster zoeken waar je niet te veel geld kwijt bent maar zeker veel kwaliteit krijgt.
donderdag 26 mei 2011
Pater
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met MijnHostingPartner.nl? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice