Mijndomein

3,4 / 5 1.016 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Nu tijdelijk een .NL domeinnaam voor slechts 1 cent!

Bedrijfsgegevens

  • 45 Werknemers
  • KvK-nummer: 27181493
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:00-20:00
  • zat-zond: 09:00-17:00

Overall score

3,4 / 5 1.016 ervaringen

Totaal (1.016)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (249)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Mijndomein
Webhoster Mijndomein is opgericht in 2003, gevestigd in Lelystad en bedient momenteel ruim 200 duizend klanten. Webhosting bij Mijndomein is beschikbaar in één standaard hosting pakket, dit is een 20 GB pakket met onbeperkte dataverkeer (fair use). De prijs hiervan is €5 per maand met een korting voor het eerste jaar.

Klanten kunnen bij Mijndomein ook terecht voor de Websitemaker en Webwinkel diensten. Naast webhosting en domeinen is Mijndomein ook bekend als auto lease bedrijf, meer dan 1.600 Nederlanders hebben een privé lease auto van Mijndomein.

Ervaringen en klachten over Mijndomein
We ontvangen graag je ervaring met Mijndomein webhosting in een review. Goede en ook slechte punten helpen andere gebruikers bij hun keuze voor webhosting. Denk bij het schrijven van je review aan de specifieke hosting of domein producten die je hebt gebruikt en hoe je de klantenservice hebt ervaren.

Ervaringen 1016 op 21 pagina's

snel opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na update een probleem met mijn website, maar binnen een uur na melding volledig opgelost dankzij Daniel bij de klantenservice. Bedankt!
donderdag 9 maart 2023
sjors
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Probleem met website, error 500
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanmorgen ontdekte ik dat mijn website niet meer bereikbaar was. Ook kon ik zelf niet meer bij de admin functie. Met een vraag aan de Webhosters was het zo gefixt! Ik was 1-2-3 weer in de lucht. En zonder gezeur, heel fijn :)
donderdag 9 maart 2023
Sietske van den Broek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dank voor deze geweldige hulp
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kon niet inloggen op mijn site. Maar dankzij de hulp van Daniel was het probleem binnen no time opgelost. Geweldig. Een grote dank is hier op zijn plaats voor Daniel!
donderdag 9 maart 2023
Math Last
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle en sterke klantenservise
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben blij! Het hosten van mijn website zelf gaat soepeltjes. Maar dat bij verschillende aanbieders vergelijkbaar zijn. En er zijn vast prijsvechters die goedkopere pakketten aanbieden maar Mijndomein is vooral sterk in de klantenservice. Toen mijn website ineens uit de lucht was werd ik razendsnel geholpen. (Er zat een fout in mijn zelfgemaakte wordpress) Nu is mijn site weer online en ben ik helemaal tevreden.
woensdag 8 maart 2023
P v Weeren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
toppertjes
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn site werkte niet meer doordat er geen updats waren gedaan. Persoon die mijn site heeft gemaakt is zoek. De jongens van Mijndomijn hebben het na gekeken. en gelukkig werkt alles weer toch goeie service . Bedankt jongens www.andrehazesact.nl
woensdag 8 maart 2023
Gerard Vriezen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle reactie en goede support!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al lange tijd klant bij mijndomein en zeer tevreden met hun klantenservice. Ze denken mee, helpen waar ze kunnen en geven tips om zelf eventueel aanpassingen te maken aan de website.
woensdag 8 maart 2023
M. van den Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Behulpzaamheid
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nadat ik gevonden had uitgevonden hoe ik mn hulpvraag kon stellen. Ben ik super snel en goed door Daniel geholpen. Mijn dank hiervoor
dinsdag 7 maart 2023
Jolanda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Probleem opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondanks dat ik het soms mis dat ik telefonisch contact kan hebben, ben ik blij met de manier waarop ik geholpen wordt. Mijn probleem is opgelost en ik kan weer fijn aan de slag. Nogmaals bedankt.
dinsdag 7 maart 2023
bianca Oosterhuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
verhelpen probleem website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vandaag melding gemaakt via een ticket bij mijndomein dat mijn site het niet meer deed.. en binnen een half uur mailtje terug dat het probleem al weer verholpen was en dat zelf de updates al gedraaid waren! super fijn! Dank!
dinsdag 7 maart 2023
Marc van Schaik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
WordPress update en advies m.b.t. keuze nieuw thema
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Daniel M. heeft mij heel prettig en klantgericht geholpen. Binnen no time was mijn website weer online. Hij attendeerde mij erop dat dit nogmaals zou kunnen gebeuren omdat het thema van mijn website wat verouderd is. Daarop heb ik hem om advies gevraagd en heeft hij zijn hulp aangeboden en nog meer advies gegeven. Fantastisch en snel.
dinsdag 7 maart 2023
Jeannette van Warmerdam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Daniel | Customer Care
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hij helpt me altijd uitstekend als er iets mis is met mijn website. Erg fijn!
dinsdag 7 maart 2023
Sylvia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super snelle reactie na ontdekking dat website niet meer laadt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
En wel binnen 2 minuten. Mijn thema blijkt niet compatibel is met PHP 8.1, dus ik moet een nieuw thema gaan gebruiken, maar in elk geval kan ik weer inloggen als administrator door snel optreden van Daniël van de helpdesk
dinsdag 7 maart 2023
Waterskiclub Loosdrecht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
A record - opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zelf had ik met name een aantal domeinnamen doorverwezen naar een Azure server voor een Python website. Na een tijdje wil ik gaan kijken om een makkelijkre WP oplossing testen, maar liep ik vast om over de A record. Ik had geen ervaring over dat deel. Door Daniel M. werd ik snel geholpen ,dus ik ben ontzettend blijk voor de inhoudelijke antwoorden!! Altijd goede antwoorden en altijd mensen met goeie ervaring voor de oplossingen. Al jaren lang als klant (ook mijn email) en geen reden om weg te gaan :)
dinsdag 7 maart 2023
Paul van der Made
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Fijn geholpen door Daniël van Mijn Domein
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De aanvraag en registratie van mijn twee nieuwe domeinnamen 'Kalimbabladmuziek.nl' en 'Kalimbabladmuziek.com' verliep voorspoedig. Ik had wat vragen over hoe we het voor elkaar konden krijgen dat deze domeinnamen rechtstreeks zouden gaan doorverwijzen naar mijn website gedichtenlaantje.com Met de tips van Daniël, en overleg met mijn host VDX, hebben we alles soepen kunnen laten verlopen. Alles werkte al snel naar behoren. Heel hartelijk dank voor de fijne ondersteuning! Warme groet, Yvonne van der Laan, alias Gedichtenlaantje
maandag 6 maart 2023
Yvonne van der Laan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Update Wordpress voor de website van onze vereniging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goeie morgen, Hierbij wil ik de helpdesk van Mijndomein.nl en in het bijzonder Daniel M bedanken om mij te helpen met het updaten van het Wordpress-pakket van onze website wv-eijsden.nl. Eerder werd ik ook vlug geholpen met tips om de PHP-code te wijzigen. Dank u wel. Johan Van Achte
maandag 6 maart 2023
Johan Van Achte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geduldig, vriendelijk, en meedenkend!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had problemen om een FTP verbinding te maken. Ik werd méér dan uitziend geholpen door Daniel. Met veel geduld kwam hij met de ultieme oplossing waar niemand aan dacht!! Ik ben blij!!
vrijdag 3 maart 2023
Mattheus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geweldige service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Binnen een uur heeft Daniël mijn probleem met mijn website opgelost. Heel blij mee
donderdag 2 maart 2023
Patricia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super geholpen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg fijn en snel geholpen ;)!
donderdag 2 maart 2023
Anthony
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Supersnel en goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had problemen met de toegankelijkheid van een website. Via een hulpformulier (waar snel op werd gereageerd) ben ik uiteindelijk via Splashtop (app waarmee Mijndomein met je mee kan kijken) snel en doeltreffend door Daniel M. geholpen. Heel blij mee!
donderdag 2 maart 2023
Floor Stoutjesdijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
andrahuset.nl
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hartelijk dank voor de wel heel snelle reactie op mijn vraag. Alles opgelost binnen een halve dag. Super. De site kan ik (en anderen) weer benaderen.
donderdag 2 maart 2023
Sjoerd Feenstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super snel en goed geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een php probleem en kreeg de oorzaak en oplossing opgestuurd. Zelf kwam ik hier niet uit en vroeg of ik hierbij geholpen kon worden. Ik kreeg heel snel een reactie en het probleem was opgelost
woensdag 1 maart 2023
Pascal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Webmail
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De chat werkt niet fijn. Geen antwoord en lastig communiceres omdat het systeem is voorgeprogrammeerd op een beperkt aantal woorden.
woensdag 1 maart 2023
Liesbeth de Waal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Overzetten website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het overzetten van mijn website was door mijn fout mislukt en de oude en nieuwe site waren beiden niet meer bereikbaar. Binnen een halve dag heeft Daniel van de Helpdesk mij met een duidelijke communicatie en assistentie geholpen de site te herstellen en alsnog op de goede plaats te zetten. Heel blij mee.
woensdag 1 maart 2023
Max Schaaper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Misleidend bedrijf die achteraf onverwacht hoge facturen stuurt.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Misleidend bedrijf! Adverteren met een gratis domeinnaam voor 0,50 ct het eerste halfjaar en je dan na een jaar toch nog een factuur sturen van €122,00 euro terwijl je voor het einde van het eerste halfjaar je contract al hebt opgezegd. Blijkbaar stond in de kleine lettertjes dat je contract sowieso stilzwijgend met een halfjaar verlengd wordt en je de forse rekening moet betalen, ongeacht wanneer je de opzegging voor de afloop van het eerste halfjaar plaats laat vinden. Zijn daarnaast ook zeer onduidelijk op de chatbot (natuurlijk niet telefonisch bereikbaar, zegt ook al genoeg). Zijn onduidelijk of mijn contract nu daadwerkelijk opgezegd is. Ik moet maar afwachten of ik volgend jaar opnieuw een factuur krijg. Had ik alle andere reviews maar gelezen, dat had mij veel ellende, pijn en moeite gescheeld. Het voelt machteloos. Ik heb hiervan geleerd.
woensdag 1 maart 2023
Iris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Webmaker van mijndomein Daniel M.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben een klant van mijndomein sinds 21-07-2007. Op mijndomein heb ik domeinnaam preoval.nl en webhosting. Domein is actief. Antaal dagen wilde ik mijn webpagina veranderen,maar het lukte niet contact te maken met mijn site.Gelukkig heb via helpdesk contact gekregen met webmaker Daniel M. Ik heb hem een toestemming gegeven om controle van mijn macbook overnemen. Naar 5 minuten chatten,probleem was opgelost!!! Wat een fantastisch servies! Dankjewel mijndomien en Daniel M.
dinsdag 28 februari 2023
Valeri Preobrajenski
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Bedankt Daniel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super goed geholpen!
dinsdag 28 februari 2023
Johan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had wat problemen met WordPress na de PHP update. Daniel heeft dit supersnel opgelost. Dat scheelt me weer veel tijd. SUPER
dinsdag 28 februari 2023
Sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Supergoed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel en accuraat! Daniel is snel en duidelijk, love it!
dinsdag 28 februari 2023
Angela
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel het probleem opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden over het snelle handelen van Daniel! Wordt gewaardeerd!
dinsdag 28 februari 2023
Joran
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
slechter dan slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik probeer de site en mijn gegevens te raadplegen maar niks werkt.De cookie pop-up blijft verschijnen en gaat niet weg,dus onmogelijk om zelfs in te loggen.Contact werkt ook niet en na 2 dagen proberen ben ik het behoorlijk zat !
  • Reactie hierop van: mijndomein.nl
    Beste Gary, We begrijpen dat het vervelend is dat je het probleem met de popup ervaart en we willen je graag helpen om dit op te lossen. In de meeste gevallen heeft dit te maken met de webbrowser die je gebruikt, dus het kan helpen om je browser te updaten naar de nieuwste versie of om een andere browser te proberen.
vrijdag 24 februari 2023
gary
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
wat een mega slechte service wat een vergissing om me bij hun te registreren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
sinds kort bij mijndomein geregistreerd. Nu wil ik het pakket uitbreiden maar liep de pagina vast tijdens de betaling. Hierdoor krijg ik nu steeds foutmeldingen in mijn account die ik niet zelf kan herstellen. Contact opnemen met Mijndomein kan niet. Alleen via een automatische chat computer. Wil je dat er iemand persoonlijk naar kijkt kun je een mail sturen waar je geen reactie op krijgt. Heel handig als je vooruit wilt met je bedrijf. Iemand persoonlijk spreken is niet mogelijk. Ben er al helemaal klaar mee en dan zijn we net begonnen. Nu heel snel kijken hoe ik hier weer weg kan.
donderdag 9 februari 2023
Femke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Pas op voor dit bedrijf!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domeinen opgezegd en facturen blijven komen. Rechtsbijstand inschakelen en aangifte doen. klantenservice negeert mijn vragen en helpt niet. Vraag om door iemand anders te worden geholpen wordt ook niks mee gedaan. Pas op voor dit bedrijf! Leuke aanbiedingen en lokkertjes kom je niet van af!
dinsdag 7 februari 2023
Nick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
verkeerde email, geen contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domein naam gebruik ik niet meer, de Email komt bij iemand anders terecht, ook facturen en aanmaningen worden daarheen gestuurd, tot nu toe onmogelijk om op met ze in contact te komen. diverse keren gemeld, met telefoon nummer en gevraagd mij te bellen. dramatische service.
dinsdag 31 januari 2023
Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Wettelijke naamswijziging doorvoeren? Onmogelijk.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijndomein vertikt het om volgens de AVG mijn naam aan te passen, deze is namelijk wettelijk veranderd ivm. met dat ik transgender ben. Inmiddels bijna 10 mails verder met "Eline" van de support en ik blijf maar krijgen dat het niet "toegestaan is" om het aan te passen of mijn account te laten verwijderen. Hierdoor blijft er maar een account bestaan met een naam waar ik me onprettig bij voel, en die ook nog eens wettelijk niet meer mijn naam is. En met alle respect, als ik een andere naam op mijn ID-Kaart kan krijgen bij de overheid, waarom is dit dan zo onmogelijk bij mijndomein? De huidige naam op mijn account is simpelweg incorrect. Raad het ten strengste af om ooit hier in zee te gaan en ik maak ook een melding bij de autoriteit persoonsgegevens. Dit is het enige bedrijf die het simpelweg vertikt om mijn account te verwijderen, of mijn naam te rectificeren.
maandag 30 januari 2023
Isa
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
mijndomein fraude
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De heren / dames van Mijn Domein beweren dat een URL beschikbaar is, terwijl deze allang bezet is! Hoe fout wil je het hebben!!!!
dinsdag 17 januari 2023
Mark
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Ga NOOIT echt NOOIT met dit bedrijf in zee
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Belachelijke tarieven, slechte service en extreem klantonvriendelijk.
dinsdag 10 januari 2023
Rosanne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Uiterste slechte klantenservice en opzeggen is onmogelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had gebruik gemaakt van een actie om een website te maken, omdat ik er onvoldoende gebruik van maakte heb ik het pakket binnen de opzegperiode opgezegd zodat er geen extra kosten in rekening werden gebracht. Toch werd ik met een factuur geconfronteerd met de mededeling dat de opzegging onjuist was gedaan, terwijl ik op de enig mogelijke manier en volgens hun eigen instructies heb opgezegd. De klantenservice wilde vervolgens (a) niet eens uitzoeken wat er was gebeurd en (b) dwingt mij om een factuur te betalen voor een dienst die ik al maanden heb opgezegd. Ze lokken je met aantrekkelijke acties maar maken het vervolgens voor je onmogelijk om hier nog vanaf te komen. De manier waarop mijndomein met klanten omgaat is onacceptabel en ik raad dan ook niemand aan om hier een dienst af te nemen!
maandag 9 januari 2023
Lise
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Schrijven onterecht kosten af van je bankrekening en contact met ze krijgen is vervolgens onmogelijk.
donderdag 15 december 2022
Fran
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Waardeloze klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ken geen enkel bedrijf met zo ontzettend slechte klantenservice. Niet aan te bevelen!!!
woensdag 19 oktober 2022
Dennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Handelt in strijd met wetgeving
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al sinds 2010 een mailpakket met een EU domeinnaam. Ooit gestart met een jaarbedrag van € 29,00. Inmiddels meer dan verdubbeld in de kosten naar € 61,00. Handelen in strijd met de wet over doorlopende contracten. Stellen dat je steeds weer een nieuw jaarcontract krijgt, wat wettelijk niet kan. Na 1 jaar gaat de overeenkomst over een stilzwijgende verlenging met een opzegtermijn van 1 maand. Ieder jaar betaal je vooruit en zeg je binnen dat jaar op, dan kan je naar een creditering fluiten.
vrijdag 14 oktober 2022
Adri Mulders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
super slechte klantcontact en bereikbaarheid, Maar geholpen door galileo-academy.nl
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkoop maar ook zwaar en zwaar slechte service en of bereikbaarheid. En dan nog niet te hebben over het eventuele stop zetten van je domein gekke factureringen. Maar gelukkig heeft https://galileo-academy.nl/ me er vanaf geholpen en ook nog is een super professionele site opgeleverd. Dus voor wie er van af wil galileo academy helpt je graag. Hosting is misschien iets duurder maar dan heb je ook wel een professionele hosting omgeving.
dinsdag 11 oktober 2022
OntevredenKlant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slecht bereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant sinds 2004. Was goed. Maar in de loop van de jaren sterk in prijs gestegen. Klantenservice is slecht bereikbaar. Is flink zoeken op hun website... En dan nog kan ik pas over 2 weken een belafspraak hebben... Als een hoster zoals Mijn Domein wat duurder is prima, maar dan moet daar wel een goed bereikbare klantenservice tegenover staan... Nu is het 2 weken wachten...
vrijdag 30 september 2022
Alfons
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
JE KOMT NOOIT MEER VAN ZE AF!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren probeer ik van mijn account af te komen. Een telefoonnummer om een medewerker te spreken waarmee je het probleem kan oplossen is er niet. Je kan wel via een chat iemand spreken maar dan krijg je al snel te horen dat er niets aan te doen is. Het idee dat men liever met facturen strooit krijg ik dan ook telkens weer bevestigd! 30-09-2022 UPDATE Het is nog steeds niet gelukt om van het abonnement af te komen. Sterker er komt gewoon weer een factuur met een incasso procedure tot gevolg. Op voorstellen om in gesprek te gaan over de factuur op voorwaarde dat er een schriftelijke bevestiging komt van opzegging komt de standaard reactie dat opzegging alleen online kan. Mijn advies: koop hier niets want je komt er nooit meer vanaf!!!
vrijdag 30 september 2022
Klaas-Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Zeer slecht !!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domeinnaam + webshop en alles aangemaakt webshop online gezet. Later alle abonementen naar zakelijke adres overgezet ( adreswijziging etc ) Nu werkt de website niet meer alle instellingen zijn weg terwijl we genoeg backups hebben gemaakt. Klantenservice zeer slecht, geen telefonische contact, maar geen duidelijke informatie wat de probleem is en geen oplossing !! Wij kunnen zo niet verder en willen een concrete oplossing!
zaterdag 17 september 2022
Nevarneyok.nl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Kosten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorig jaar €102 betaal nu €157. Volgens hun ivm verbeteren enz. Géén duidelijk antwoord terug gekregen en er wordt ook niet meer gereageerd.. Dus verbetering kan ik niet ontdekken alleen oplichting. Al lang klant hier maar ben er niet meer tevreden over.
woensdag 14 september 2022
H
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Algemeen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben destijds een domeinnaam genomen en willen er al jaren weer vanaf. Als we hadden geweten hoe moeilijk je er af komt als het gekoppelde emailadres niet meer in de lucht is, waren we er nooit aan begonnen. We kunnen niet meer inloggen en dus niet opzeggen. Het is ongeveer onmogelijk rechtstreeks contact te krijgen met mijndomein. We krijgen inmiddels brieven van een incassobureau omdat we niet meer willen betalen voor iets wat we überhaupt niet meer willen. Echt heel vervelend!
zaterdag 10 september 2022
Els
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Belabberd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dat de aanbieding van €1,- niet eeuwig geldig blijft lijkt me logisch. Maar om voor een .store domein €53 euro in rekening te brengen is bijna oplichting. De klantenservice reageert snel maar daar is ook alles mee gezegd.
maandag 22 augustus 2022
Tim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Stilzwijgend bijna 500% prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb in 2007 een hostingpakket met domein afgesloten. Dit zelfde pakket heeft mijn domein afgelopen jaar voor €99 afgeschreven. (2018 > 2019 > 2022 €39 naar €69 naar €99 Dit is een absurde verhoging voor een zichtbaar inactief pakket. Het is duidelijk dat mijndomein geen f geeft om hun klanten en ik begrijp ook niet dat je voor een dergelijk bedrijf zou willen werken. Denk 2x na voor je een overeenkomst aan gaat met een bedrijf als mijndomijn. De overige reviews liegen er ook niet om.
maandag 18 juli 2022
Eli
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Misleidend en duur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een jaar geleden onder een actie een aantal domeinnamen geclaimd. Ze geven slecht 5 dagen voor de vervaldatum door dat het verlengd wordt zonder aan te geven dat de kosten enorm omhoog gaan: van 1€ per jaar naar €47 per jaar. Ik voel me echt opgelicht met 2 domeinnamen die ik niet eens actief gebruik. Anke van de klantenservice is aardig maar kan niets doen. Ze reageert wel snel.
donderdag 7 juli 2022
Pieter Smits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Van 39 euro naar 99,22 euro en ook ineens automatisch afgeschreven
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet normaal dit en ook zonder berichtgeving! Misschien collectief deze praktijken aanvechten????? Ik snap niet hoe het nu ook ineens automatisch afgeschreven kan worden. Ik heb overigens geen bericht gekregen dat ik ineens 99,22 euro moet betalen. Ik betaal de advocaat van m’n rechtsbijstand verzekering liever eenmalig €100,- om hier mee aan de slag te gaan! Ik zie echt alleen maar slechte recensies over mijn domein, dat was vroeger wel anders.
zaterdag 21 mei 2022
Ray
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijndomein? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Webhosting

€ 3,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Webhosting vanaf €3 per maand

Domeinnaam

.NL domeinnaam

€ 10,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer binnen 1 minuut jouw domeinnaam vanaf slechts 1 cent

E-mail

€ 43,56 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer binnen 1 minuut jouw domeinnaam vanaf 1 cent