Mijndomein

1,6 / 5 767 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Domeinnaam vanaf €0,10 per maand + gratis pakket naar keuze.

Bedrijfsgegevens

  • 45 Werknemers
  • KvK-nummer: 27181493
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:00-20:00
  • zat-zond: 09:00-17:00

Overall score

1,6 / 5 767 ervaringen

Totaal (767)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (28)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Mijndomein
Webhoster Mijndomein is opgericht in 2003, gevestigd in Lelystad en bedient momenteel ruim 200 duizend klanten. Webhosting bij Mijndomein is beschikbaar in één standaard hosting pakket, dit is een 20 GB pakket met onbeperkte dataverkeer (fair use). De prijs hiervan is €5 per maand met een korting voor het eerste jaar.

Klanten kunnen bij Mijndomein ook terecht voor de Websitemaker en Webwinkel diensten. Naast webhosting en domeinen is Mijndomein ook bekend als auto lease bedrijf, meer dan 1.600 Nederlanders hebben een privé lease auto van Mijndomein.

Ervaringen en klachten over Mijndomein
We ontvangen graag je ervaring met Mijndomein webhosting in een review. Goede en ook slechte punten helpen andere gebruikers bij hun keuze voor webhosting. Denk bij het schrijven van je review aan de specifieke hosting of domein producten die je hebt gebruikt en hoe je de klantenservice hebt ervaren.

Ervaringen 767 op 16 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na ontvangst van een factuur besloot ik een van mijn domeinnamen op te heffen. De factuur kon direct aangepast worden. Uitstekende klantenservice dus!
donderdag 24 december 2015
Rademakers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gewoon goed. Al vele jaren ervaring met goede ondersteuning.
dinsdag 22 december 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn probleem was (en is) het installeren van mijn domein account op mijn mobiele LG telefoontje. Het lukt niet, na invullen van alle gewenste parameters. Met de 'support' desk van Mijn Domein kan je alleen chatten. Hopenloos! 4 of 5 chatcontacten gehad. Ze zijn denk ik met 5 of zo chats tegelijk bezig en verwijzen alleen naar web sites e.d. En vervolgens sluiten ze af met: "Wij hopen dat je probleem nu is opgelost en wensen je een fijne dag toe. Ten hemel schreiend! In plaats dat je even met ze kan bellen en snel door het programma kan wandelen. Mijn Domein....Mijn advies is: "NIET DOEN"
dinsdag 22 december 2015
van Grol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waarschuwing: blijf weg bij MijnDomein.nl! Ik werk als (professioneel) webdesigner sinds 2005 en heb via mijn klanten al diverse hosters/ISP's de revue zien passeren. (de meesten bestaan vaak al niet meer.. logisch) Mijndomein.nl is er zo een die op basis van mijn ervaringen met andere hosters héél hoog op mijn lijstje 'DRAMA-hoster' staat. Mijndomein.nl is gewoonweg één groot drama: mijndomein.nl is zelfs een van de slechtste hosters die ik ooit ben tegengekomen in mijn lange loopbaan. Die ene ster die ik moest geven is eigenlijk al te veel ( iemand anders schreef het ook al) vijf negatieve sterren was beter geweest. Wil jij (ook) veel kopzorgen hebben en een hoster die geen moer om z'n klanten geeft? Kies dan voor Mijndomein.nl dan heb jij ook slapeloze nachten en véle frustraties!!!
maandag 21 december 2015
Sanders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zelfs deze ster is al teveel, ze zijn schijnbaar te snel gegroeid met te weinig personeel, technische problemen oplossen word moeilijk, ik heb meerdere website,s via mijndomein, de meeste redelijk snel,en bijna altijd online, alleen met de laatste wil het echt niet vlotten, eerst dagen 503 error, soms even goed dan weer fout, bij een restore code 503 gekregen en website 4 dagen offline , nu weer zeer trage verbinding en 503 error, alweer 32 uur geleden een ticket aangemaakt maar inhoudelijk is er wegens drukte nog niet eens naar gekeken. tickets worden zonder oplossing bij elkaar gevoegd, en wel op die manier dat ik weer achterin de rij moet gaan staan. het heeft mij 100 euro gekost, en een mega hoeveelheid aan stres en allende. op de vraag of en waarom mijn site niet kan verhuizen naar een andere server krijg ik al een maand gewoon geen antwoord. al met al een bedrijf geworden met een hoog arogantie gehalte, te weinig technisch personeel, en als u een website wilt die online moet zijn heeft u hier niks te zoeken.
woensdag 16 december 2015
mannekes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn al jaren klant en zijn onlangs overgestapt op webhosting plus. Wat een spijt, er is echt iets mis met de servers. Steeds errors, 503 misconfiguratie en vandaag ligt de site er voor de zoveelste keer een dag uit. Klaar, verhuizen dus!
zaterdag 12 december 2015
Huizen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik maakte gebruik van een actie die door een misklik van mij niet door kon gaan. Ik nam contact op met support afdeling waarna ik alsnog van de actie gebruik kon maken. Dat is echte klanten service!
donderdag 10 december 2015
Falentijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb jarenlang gebruikt gemaakt van de diensten van mijndomein maar na een aantal contacten met de support afdeling heb ik alle diensten die ik afnam verhuisd naar een andere isp. Het niet willen helpen van klanten en alleen maar beschuldigingen afvuren dat je niet luistert en niet heb gedaan wat ze aangeven is te gek voor woorden.
maandag 7 december 2015
Velthuijsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle servicerespons
maandag 16 november 2015
van Waard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit bedrijf had beter MijnFrustratie.nl kunnen heten! Anno 2015 bestaat het nog steeds, een helpdesk zonder chat functie of telefonisch contact. Hun website dateert ook nog uit 1998 (zegt eigenlijk al genoeg) en is heel inefficient. Werknemers hebben geen hart voor de zaak en reageren gewoonweg heel laat of niet, kan ze blijkbaar niets schelen of ze een klant meer of minder hebben. Wil je meer kopzorgen dan je al hebt? Meld je dan zeker aan bij MijnDomein.nl Om te janken....
vrijdag 13 november 2015
Achterberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Extreem slechte service! Hele dag de site al offline doordat er iets op hun server niet goed zit na de overstap naar het duurste pakket. En vervolgens hoor je de hele dag niks meer van de helpdesk. Helemaal K*T
maandag 2 november 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gewoon goede hosting zonder flauwekul en goed en snel advies.
dinsdag 27 oktober 2015
Huisman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slechte en extreem onvriendelijke klantenservice. Vragen worden niet beantwoord. Veel problemen met de opzegging. Ik denk dat de positieve reviews voor een groot deel door het bedrijf zelf worden geschreven. NIET DOEN!
dinsdag 27 oktober 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bar slechte ervaring. Opzeggingen worden niet verwerkt. In 1 week tijd heb ik nu 17 pagina's A4 uitgeprint met mijn e_mails en hun antwoorden. Die antwoorden gaan of niet over mijn opzeggingen uit het verleden, of ik schiet niets met die antwoorden op. Zij geven geen adres af, geen telefoonnummer. Alleen een helpdesk waar je niets mee opschiet. Waardeloos bedrijf
dinsdag 13 oktober 2015
Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verhuizing van een domein is prima opgelost.
zondag 4 oktober 2015
van der Zon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een melding ontvang je zeer snel een reactie en oplossing.
donderdag 1 oktober 2015
Bruggeman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede service bij vragen. Snel en gemakkelijk nieuwe domeinnamen registreren.
maandag 28 september 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb websites altijd goed in de lucht gehad, en zijn snel gebleven. Snel updates en upgrades. Goed aanbod. Goede prijzen. Goed bereikbaar en zeer behulpzaam.
maandag 14 september 2015
wahlen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel, doeltreffend, professioneel en vriendelijk. Een bedrijf waar je op kan rekenen.
zaterdag 12 september 2015
Sylvain
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De medewerkers van de help-desk reageren uitermate adequaat indien zich eens in de zoveel jaren een probleem aandient. In dit geval door het installeren van de nieuwe OS-update.
zondag 6 september 2015
Krosse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede helpdesk . Ben zeer netjes geholpen en binnen een uurtej probleem opgelost
zaterdag 29 augustus 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De helpdesk van Mijndomein is bereikbaar via het contactformulier op de website. Er wordt erg snel gereageerd en ze zijn meteen behulpzaam en denken mee naar een oplossing.
zondag 9 augustus 2015
Parren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
prima en snel geholpen door diverse medewerkers. allemaal kundige mensen TOP!!
maandag 20 juli 2015
olivier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De helpdesk is altijd bereikbaar en komt snel met een oplossing, prima en beleefd contact
maandag 13 juli 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opzeggen lijkt wel onmogelijk. Ik moest nu extra betalen en vind dit gewoon onredelijk. Het gaat om een domeinnaam van 9 euro per maand.
zaterdag 11 juli 2015
Westerveld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
woensdag 8 juli 2015
Stam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
snelle reactie en snel (in positieve zin) afhandeling. Het betrof overdracht van een domeinnaam die was blijven hangen op een accoutn van een instelling die inmiddels was opgeheven.
maandag 6 juli 2015
Woudenberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
top, echt de klantenservice is geweldig. ze helpen je waar ze kunnen en steunen je waar kan. desnoods lossen ze het zelf voor je op als je er even niet uit komt. ik ben een grote leek wat websites betreft, maar met de hulp van dee kanjers is het zelfs mij gelukt. alleen voor de klantenservice blijf ik al bij mijndomein.nl en de prijs is om je dood te lachen. ik ben helemaal happy met mijndomein.nl
donderdag 25 juni 2015
de groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prettige, gedegen service, op basis van uitgebreide en duidelijke e-mails. De reactie- en afhandelingssnelheid is ook buitengewoon hoog, wat totale klantbeleving bijzonder ten goede komt.
vrijdag 19 juni 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ok, ik heb het echt een kans gegeven. Ik zit nu een half jaar bij Mijn Domein en ik wilde niet te snel oordelen. Maar in dit half jaar ben ik al 15 keer langere tijd offline geweest. Iedere keer heeft het een andere reden, maar dit kan echt niet. Als je een succesvolle website wilt, neem dan aub geen hosting bij Mijn Domein.
vrijdag 19 juni 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Correcte en snelle afhandeling van probleem met registratie.
donderdag 11 juni 2015
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede en snelle reacties op hulpkreten. Met daarbij ook een uitleg die voor computerleken met 2 linkerhanden te begrijpen is. En als er dan toch nog iets niet klopt of gaat zoals je wilt dan blijft de hulpdesk behulpzaam en schepen ze je niet af.
woensdag 10 juni 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een klant had ik een vraag over SSL. Op de website van Mijn Domein vond ik de info hierover niet duidelijk. Terwijl het over het algemeen niet mijn ervaring is met de informatie op de website van Mijn Domein. Via klantenservice contact opgenomen en binnen een paar uur een antwoord waar ik wat mee kon. Prima service dus. Al zou ik ook willen pleiten voor heldere uitleg op de website!
woensdag 10 juni 2015
koppenberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Positief gezien kan ik deze positieve provider alleen maar positief beoordelen.
zondag 7 juni 2015
Theunissen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijndomein.nl is een webhost waarbij ik een aantal jaar klant ben geweest. In deze tijd heb ik nooit een probleem gemerkt met de website. Daarover ben ik ontzettend positief. De klantenservice is daarnaast ook ontzettend goed geregeld. Mijn vragen werden binnen een dag beantwoord door een vriendelijke medewerker. Qua facturatie en opzegging zou mijndomein naar mijn mening iets duidelijker mogen zijn (dmv mail sturen met waarschuwing of je een jaar wilt verlengen bijv), maar aan de andere kant zouden veel mensen dit irritant vinden. Zoals u kunt lezen, ben ik over het algemeen een zeer tevreden klant!
vrijdag 5 juni 2015
Otjens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als 'absolute beginner' gestart mat Joomla. Natuurlijk een aantal keren, door eigen toedoen, de fout ingegaan. Prima de ondersteuning van MijnDomein bij het herstellen van hetgeen ik 'verknald' heb.
donderdag 28 mei 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ondanks geen telefonisch contact mogelijk,heel snel per mail geholpen.
vrijdag 22 mei 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
was al klant met de domeinnaam registratie nu ook de webhosting ondergebracht de eerste service was gewoon voortreffelijk
maandag 18 mei 2015
de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
- Snelle service - Erg deskundig - Meedenkend - Super geholpen door mijndomein.nl
dinsdag 12 mei 2015
Abrahamyan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
na Problemen met de site snelle en correcte antwoorden waar ik weer verder mee kon M.v.g. M. Franke
zaterdag 9 mei 2015
Franke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben heel tevreden met Mijndomein.
vrijdag 8 mei 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze site draait altijd zonder problemen en zoals onlangs een probleem, mogelijk door eigen toedoen ontstond waardoor de website niet meer bereikbaar was, reageerde de helpdesk van mijndomein.nl zelfs op zondagochtend en was het probleem snel opgelost! Complimenten voor de service!
zondag 3 mei 2015
Siegers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb in principe nooit klachten gehad maar liep nu tegen een technisch probleemje aan... een mail naar de helpdesk was voldoende. ik heb fantastische hulp gehad en ben er zeer blij mee. Hoop niet dat mijn probleemje weer komt opzetten, maar mocht dat gebeuren dan weet ik dat ik in goede handen ben. Dank u heren!
woensdag 29 april 2015
Kooij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Problemen na een software update zijn snel beandwoord en verholpen!
vrijdag 24 april 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super goed en vooral snel geholpen!
woensdag 22 april 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na eerdere -mindere- ervaringen bij een reuzenhoster, komt de snelheid waarmee gereageerd wordt én "het juiste antwoord" als een grote verrassing: zó kan het óók. Inmiddels is mij gebleken dat de helpdesk van MijnDomein altijd goed werk levert. Kortom: ik ben blij!
woensdag 22 april 2015
Rombout
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wordt steeds goed en snel geholpen op een leuke vlotte manier.
dinsdag 21 april 2015
Geenen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een melding per email over een storing op mijn Wordpress-site was binnen 3 minuten opgelost en dat op een zondagmiddag omstreeks 16.30 uur! Hulde aan de dames van de helpdesk van mijn.domein.nl
maandag 20 april 2015
Van Gink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over de snelle hulp van het complete mijn domein team.Graag wil jullie bedanken jongens en TOP gedaan!!! Voor mij een 5 ster en dikke pluim! mvrgr team auto rijschool www.rij-nofear.nl namens de directie.
vrijdag 10 april 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
snel, duidelijk
vrijdag 3 april 2015
van den Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijndomein? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Webhosting

€ 5,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Webhosting nu voor €10 per jaar (het eerste jaar)

Domeinnaam

.NL domeinnaam

€ 9,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen .nl domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!

E-mail

€ 20,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer nu je eigen domeinnaam al v.a. €1 (het eerste jaar)!