Mijndomein

3,4 / 5 1.016 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Nu tijdelijk een .NL domeinnaam voor slechts 1 cent!

Bedrijfsgegevens

  • 45 Werknemers
  • KvK-nummer: 27181493
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:00-20:00
  • zat-zond: 09:00-17:00

Overall score

3,4 / 5 1.016 ervaringen

Totaal (1.016)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (249)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Mijndomein
Webhoster Mijndomein is opgericht in 2003, gevestigd in Lelystad en bedient momenteel ruim 200 duizend klanten. Webhosting bij Mijndomein is beschikbaar in één standaard hosting pakket, dit is een 20 GB pakket met onbeperkte dataverkeer (fair use). De prijs hiervan is €5 per maand met een korting voor het eerste jaar.

Klanten kunnen bij Mijndomein ook terecht voor de Websitemaker en Webwinkel diensten. Naast webhosting en domeinen is Mijndomein ook bekend als auto lease bedrijf, meer dan 1.600 Nederlanders hebben een privé lease auto van Mijndomein.

Ervaringen en klachten over Mijndomein
We ontvangen graag je ervaring met Mijndomein webhosting in een review. Goede en ook slechte punten helpen andere gebruikers bij hun keuze voor webhosting. Denk bij het schrijven van je review aan de specifieke hosting of domein producten die je hebt gebruikt en hoe je de klantenservice hebt ervaren.

Ervaringen 1016 op 21 pagina's

Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Echte oplichters. Blijf weg van ze!
donderdag 19 mei 2022
Golsteijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Opzeggen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bijna onmogelijk, om je domeinnaam op te zeggen...ik raad aan om niet naar mijn domein te gaan. Geld verdienen; totaal geen begrip en ontzettend slechte service.
dinsdag 17 mei 2022
Wil
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
In een paar jaar verdubbeld qua prijs 🤦🏻‍♂️
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik houd het kort. Ben er al meerd an 10 jaar lid en betaald eerst 29 euro. Inmiddels betaal ik 79 euro voor slechts 1 hosting pakket. Schandalig. En de service? Nog steeds hetzelfde.. 50x klikken voordat je eindelijk een ticket aan kunt maken en telefonisch niet te bereiken. Slechtste hoster als je het mij vraagt. Ik ga naar een andere partij.
dinsdag 3 mei 2022
Alex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
In een paar jaar verdubbeld qua prijs 🤦🏻‍♂️
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik houd het kort. Ben er al meerd an 10 jaar lid en betaald eerst 29 euro. Inmiddels betaal ik 79 euro voor slechts 1 hosting pakket. Schandalig. En de service? Nog steeds hetzelfde.. 50x klikken voordat je eindelijk een ticket aan kunt maken en telefonisch niet te bereiken. Slechtste hoster als je het mij vraagt. Ik ga naar een andere partij.
dinsdag 3 mei 2022
Alex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Oplichters bende eerste klas!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze club is n.a.w. een echtpaar, die zich voor doen als verscheidende medewerkers. Bas, Eline, Mirella, Sander etc. Alle mails zijn nagenoeg in zelfde stijl en opbouw geschreven. Dit ter zijde, krijgen na opzegging van een in 2020 geregistreerde site, een nieuwe factuur die van 39 naar 100 verhoogd wordt en een website builder bedraagt waar niet om gevraagd is noch gebruik van is gemaakt. Dit duidelijk te kennen gegeven en terstond opgezegd is ons een gereduceerd pakket aangeboden voor 39e. Hier zijn wij op ingegaan, met de nadruk dat de opzegging staat. Wat schetst onze verbazing in maart 2022?? Nieuwe factuur @ 100+ euro voor een volgend jaar per automatische incasso te zien via de ING. We hebben terstond bezwaar gemaakt maar de reactie was als volgt : Bas (mijndomein.nl - helpdesk) 9 mrt. 2022 15:31 CET Beste, 01-03-2022 10:52:19 Mijndomein* Opzegging bevestigd ******************.nl Opzegging bevestigd 2023-02-22 01-03-2022 10:51:45 PT Opzegging aangevraagd voor ************.nl op 2023-02-22 Hierboven zie je wanneer je de opzegging in ons systeem hebt bevestigd. Jouw producten zijn verlengd op 22-2-2022. Eén maand voor deze verlengdatum had de opzegging bij ons binnen moeten zijn. Deze had dus uiterlijk "22-1-2022" bij ons binnen moeten zijn. Inmiddels zijn jouw producten verlengd. Hier hebben wij kosten voor gemaakt en die zijn voor ons niet terug te vorderen. Heb je nog andere (vervolg) vragen? Ga naar onze Helpdesk op www.helpdesk.nl. Kom je er niet uit? Dan verneem ik dit graag van je Met vriendelijke groet, Bas | mijndomein.nl Klantbeleving Dus Mijndomein stuurt klaarblijkelijk 2 maanden na dat een klant kan opzeggen een factuur, en meldt naderhand dat de de opzegtermijn verstreken is ? Wij refereren enkel aan het archief van bijvoorbeeld TROS OPGELICHT!? , Radar waar dit soort praktijken benoemd worden. Dan nog wordt voorbij gegaan aan het feit dat er reeds een mailwisseling in 2021 is geweest waar de dienst wordt opgezegd. Deze kunnen wij hier helaas niet plaatsen, gezien deze onderdeel van de wellicht aankomende rechtszaak deel zal maken. De keus blijft vooralsnog aan hun, maar anders gaan ze onverhoopt en met grote genoegdoening voor de bijl.
woensdag 20 april 2022
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Was een geweldig hosting partij. 10 jaar geleden.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 10 jaar trouwe klant geweest te zijn, vele malen prijs verhogingen ben ik er ook klaar mee. in 2012, heb ik een hosting pakket voor 29 Euro Per jaar. Dat werd al 39 Euro 2 jaar later. Geen probleem. inmiddels is dit al 72 euro per jaar. Er is wel een goedkopere hosting, maar die ik had is dus tegenwoordig de plus variant. Later was ik zelf terug gegaan naar een Email en Domain pakket, omdat ik zelf me eigen web servers hebt. En nu afgelopen december dachten ze nog eens een mail te sturen dat ze de prijs gaan verhogen voor het e-mail pakket voor 3 Euro Per Maand. Maar je betaald Per jaar. Dus een domein en email werd dus 55 Euro. Ongelooflijk. Ik heb nu alles opgezegd, ik verhuis mijn domeinen later dit jaar naar een andere partij, en ik ga nu me eigen Mail server hosten. Verder was deze hosting partij geweldig. 10 jaar geleden. Dit is zo jammer dat ze zo om gaan met hun bestaande klanten.
dinsdag 19 april 2022
Marvin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Webhosting bedrijf mijndomein.nl heeft eigen webhosting niet op orde
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op 1 april geprobeerd om domeinnaamregistratie en webhosting bij mijndomein.nl af te sluiten. Webhosting werd aangeboden voor 0 euro voor een heel jaar. Perfect. Dit in de maand maart. Ondanks dat de actie afgelopen was werd de webhostingop 1 april nog steeds alleen maar aangeboden tegen het actietarief. Betaling van de totaalprijs (domeinregistratie, hosting en seo) bleek echter niet mogelijk. Ik heb dit talloze malen geprobeerd. mijndomein.nl liet het lijken alsof de bankomgeving de oorzaak was. Tijdens een vermoeiende chatsessie met de klantenservice bleek echter dat het vastlopen kwam door de als enige aangeboden maar niet meer geldige tarieven. Van een webhosting bedrijf mag meer professionaliteit verwacht worden. Pas je website op tijd aan en laat klanten niet vastlopen in hun bankomgeving omdat de tarieven wel worden gerekend maar niet meer geldig zijn. En sta klanten normaal te woord. Na over de horde van een brutale chatbot gesprongen te zijn ben ik afgepoeierd door een, waarschijnlijk, menselijke maar ongeinteresseerde medewerker. Ik heb hier geen goed woord voor over en betaal liever het tienvoudige aan een hostingbedrijf dat wel professioneel is. Zonde, vooral ook omdat mijndomein.nl wordt aangeraden door NHA en dit dus ook negatief op NHA afstraalt.
vrijdag 1 april 2022
Robert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Oplichters!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere malen gereageerd dat ik wil stoppen. Opeens wordt er tot mijn verbazing ruim €750 van mijn rekening afgeschreven, geen idee waar het bedrag vandaan komt. De klantenservice is onbereikbaar en telefonisch niet bereikbaar. Via de helpdesk krijg ik de reactie dat het nu te laat is en dat ik de rekening moet betalen terwijl ik meerdere malen heb gemaild dat ik wil stoppen dus opzeggen
vrijdag 1 april 2022
Abdelmajid
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Eén grote bak ellende bij mijndomein (meerdere dagen offline en hun onbereikbaar)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat is dit bedrijf slecht! Absoluut geen woorden voor... Website werd offline gezet vanwege een phishing attack (ondertussen bijna 3 dagen offline). Op diverse manieren contact gezocht; - via support ticket: geen enkele reactie - via chat: ticket zou beantwoord worden met hoogste prioriteit De zakelijke website en email waren bijna 3 dagen online. Mijndomein reageert helemaal nergens op... En dat voor de prijs die je moet betalen?! Zo goedkoop zijn ze echt niet! Absurde prijzen voor domeinnamen. Maar goed; aangezien Mijndomein nergens op reageerde, maar besloten om mijn domeinnamen te verhuizen. Binnen een uur opgelost! En er was helemaal geen sprake van een phishing aanval! Gewoon 100% lariekoek. Zelfs één ster is veel te veel voor dit waardeloze bedrijf! Gewoon 0 sterren. Dat is wat deze organisatie verdient. Ik ben blij dat ik er weg ben. Nu tenminste geen problemen meer en support is ook vele malen beter geregeld bij de nieuwe partij waar ik zit. Binnen het uur antwoord en telefoon support indien nodig. Nooit, maar dan ook nooit meer Mijndomein. Eén grote ellende!!!
woensdag 23 maart 2022
Mik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Mijndomein scoort enorm SLECHT! Geen support en torenhoge prijzen!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zoals de vele al opgemerkt en geplaatst hebben, is mijndomein echt super SLECHT! Geen reactie op support tickets (na meerdere werkdagen). En op de chat beloven ze van alles, maar maken niks waar! Mijn zakelijke email en website waren meerdere dagen compleet onbereikbaar! En uiteraard net de laatste rekening betaald van ruim 220 Euro. Mijndomein is echt ronduit SLECHT! Doe hier geen zaken mee. Ik heb mijn verlies genomen van 220 Euro en ben inmiddels overstapt naar een andere provider die wel haar klanten waardeert, snel reageert en bovendien ook betaalbaarder is! Ik verwacht dat Mijndomein zeer snel failliet gaat met al die negatieve beoordelingen en reviews hier en elders! En opgeruimd staat netjes! Hecht je waarde aan de bereikbaarheid van je email en website? Dan moet je niet bij Mijndomein zijn! Spoel dan je geld door de WC!
woensdag 23 maart 2022
Rita
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Lage prijs, maar ook lage kwaliteit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is mijn eerlijke review over de ervaring afgelopen jaren. Doe er wat mee zou ik zeggen. Enkele jaren geleden overgestapt van mijn oude webhoster waar ik nooit problemen mee had. Reden? Ze ondersteunden destijds nog geen PHP7.xx. Ik heb daarna mijn sites bij mijndomein ondergebracht. Hoewel in de eerste periode op het oog geen enkele problemen, maar daarna kreeg ik zo af en toe een 503 gateway timeout en ook regelmatig 404 page not found. Zal wel aan mijn software liggen dacht ik. Maar ook zonder de software te veranderen kwamen deze problemen. Heb nog een andere website lopen via een andere webhoster met exact dezelfde software die gewoon online blijft. Ook is via de Search console van Google te achterhalen hoeveel crawlverzoeken er mislukken. Heb dit eens nagekeken voor de mijndomein-sites, en schikbarend om te zien dat dagelijk 2-3% van de crawlverzoeken gewoon mislukt. Even in vergelijking met de andere webhoster: slechts 1x in de 60-90 af en toe eens 1%. Websites die offline gaan zonder enige reden zijn bederving van inkomsten. Ook het feit dat mijndomein niet telefonisch te bereiken is, is een kwalijke zaak. Men schuift het af op het feit dat de klant fout zit en daardoor de foutmeldingen verschijnen. Zelfs een Wordpress website, die n.b. via mijndomein is geïnstalleerd, ligt eruit. Ja en dan krijgt de klant alsnog de schuld. Leg dat maar eens uit. Vermoedelijk zetten ze teveel sites op 1 server en raakt die overbelast waardoor er om de haverklap websites uit vliegen. Enkele dagen geleden meer dan 6 uur offline geweest waardoor er flink wat inkomsten zijn misgelopen. Meer dan dat de hosting in een jaar kost. Ook nu weer alle websites eruit. Ik ben er klaar mee en zet deze week al mijn hosting bij mijndomein stop en stap weer over op mijn oude webhoster die inmiddels de nieuwste versie van PHP ondersteund. Als je geen service verwacht, en je website er op willekeurige momenten uit vliegt, is dit een prima hoster. Voor alle andere serieuze websites de tip: begin er niet aan. Goedkoop zal uiteindelijk duurkoop zijn. Verbeter punten voor mijndomein: - Telefonisch bereikbaar worden - Geef je eigen fouten toe, of zorg ervoor dat de klantenservice de klant beter kan informeren - Zorg voor stabiele servers
woensdag 2 februari 2022
Raoul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Enorm slechte en shady praktijken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enorm slechte en shady praktijken, stunten met te lage prijzen, je betaald dan gewoon per maand ipv per jaar. Als je een domeinnaam annuleert dan krijg je toch ineens een factuur en je kan verlenging niet uitzetten (elke normale partij wel). Contact opgenomen en krijg je een asociale reactie dat je had kunnen zien dat de annulering niet goed was omdat de status niet was veranderd.. Jullie mogen je systeem fixen voordat je klanten een factuur gaat sturen voor een inactief domein... Alstjeblieft ga naar een goede partij om je domeinnamen te beheren! Serieus het maakt niet uit alles behalve dit en GoDaddy en je zit goed
woensdag 12 januari 2022
Remy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima combinatie, leuke acties en perfecte hulp bij problemen, snelle reacties
vrijdag 7 januari 2022
J van de Kolk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
totaal geen coulance
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
domein naam voor 1 cent en na 11 mnd. zit je er stilzwijgend aan vast !!! Totaal geen coulance van Bas, keihard. Week te laat (in feite 1 mnd en 1 wk want opzegtermijn van 1 mnd.). Domeinnaam nooit gebruikt. Misselijk hoor stilzwijgend! Je krijgt niet eens een herinnering dat het account afloopt!! Zeer moeilijk om in contact te komen. Walgelijk dat je zo je geld moet verdienen!
woensdag 15 december 2021
M
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede en snelle service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn domein is een goed en fijn hosting bedrijf, die klaar staat voor zijn klanten. Prijs en kwaliteit staan goed in verhouding. Zeker een aanrader.
maandag 13 december 2021
Mark Kraan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Plotseling mijn accounts geblokkeerd + ca 18 sites offline gehaald
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al jaren klant bij mijndomein.nl en heb zelfs vele kennissen doorgestuurd om daar een domein registratie te doen. Helaas heeft mijndomein.nl op basis van een administratieve verandering, al mijn accounts geblokkeerd en al mijn websites offline gehaald. Ik spreek van 2 accounts en meer dan 20 domeinen. Mijn accounts zijn gekoppeld aan een bedrijf en KvK vermelding. Ik ben 2 jaar geleden verhuisd naar Duitsland en op basis daarvan heeft de KvK mijn inschrijving ongedaan gemaakt (het gaat om een eenmanszaak). Blijkbaar heeft mijndomein.nl nu een KvK check gedaan en mij als,niet zijnde een bedrijf, afgesloten. Alle domeinen zijn door mij persoonlijk betaald met mijn persoonlijk bankpas en ook gekoppeld aan mijn persoonlijke emailadres. ONGELOFELIJK..... Ondanks bewijs dat het van mij is! Er zit meer dan 10 jaar jaar historie in deze websites. En die leveren per maand ook geld op. Dit is zomaar door mijndomein.nl geblokkeerd. SCHANDALIG Dus denk goed na!!
vrijdag 3 december 2021
Marius Droppert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hulp van de helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer snel hulp gekregen i.v.m. een vraag over de WP installatie
donderdag 25 november 2021
Joost Kuipers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Dieven!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had 2 domeinnamen helaas door omstandigheden nooit gebruikt en heb ze dan maar opgezegd.Maar toch incasseren die schurken omdat je net te laat bent met opzeggen! Dus mensen pas op, vroeg opzeggen of ze pikken alsnog voor een jaar in! Klantenservice is er niet, geen telefonische service dus. Je kunt wel een ticket aanmaken maar met een antwoord zijn ze ook veel te vaag! Bij mijn domein.nl een website/domeinnaam :NOOIT DOEN!!!!!! Zelfs hun eigen webomgeving ziet er heel erg knullig uit!
woensdag 24 november 2021
Y.Meester
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Slechte ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijndomein schets een beeld dat niet overeen komt met mijn klantervaring. Behalve een aantal automatische mails heeft het mij niets gebracht, behalve een factuur. Ook bij mailen hieromtrent weinig flexibiliteit. Hele slechte ervaring.
zondag 31 oktober 2021
niels bruin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Een absolute AFRADER voor iedereen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaar 1: 0,1 cent Jaar 2: 9,95 euro (dubbele prijs t.o.v. concurrenten) STILZWIJGEND verlengd. Verhuizen binnen 1 jaar? Dan betaal je 5 euro per domeinnaam extra. Wees op tijd met opzeggen! Opzeggen binnen 1 maand voor verlengingsdatum >> betalen voor een nieuwe verlenging a 9,95 euro per domeinnaam. Je komt dus gewoon niet onder deze kosten uit als je wilt verlengen...!!! Verhuiscode opvragen? Ik krijg ze niet binnen via mail. Al hun andere mail wel. Heel dubieus. Vervolgens word ik dan verplicht via een doolhof bij de chat uit te komen, vervolgens ontvang ik een ticket waar ik dan KvK nummer + legitimatie opnieuw moet sturen om de verhuiscode te mogen aanvragen. Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat ook ECHT zo!
dinsdag 12 oktober 2021
W van der Hoeven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Teleurgestelde trouwe klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb jaren lang bij dit bedrijf gezeten, en, het moet gezegd, ongeveer het dubbele betaald van de eigenlijke kosten, maar dit voor lief genomen. Nu wilde ik mn service opzeggen maar hier doen ze verassend moeilijk over. Ik had eerlijk gezegd iets meer respect voor een klant van tien jaar verwacht. Helaas brengen ze graag extra kosten in rekening waar ze hier door (te) goed vertrouwen van klanten mee weg kunnen komen.
donderdag 23 september 2021
Eduard Veenstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Ordinaire oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
helaas, dacht goede service aan te treffen maar het is gewoon weer een schurkenbedrijf. Zo opgezet dat het onmogelijk om je pakket op te zeggen (als je het opzegt pretenderen ze het niet begrepen te hebben en brengen ze nog een jaar in rekening), en de helpdeskmedewerkers zijn bots. Ellende.
donderdag 23 september 2021
Vincent Lauk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
extreem slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
al veel honderden euros kwijtgeraakt aan hun volstrekt oneerlijke 'klantenportaal'
donderdag 23 september 2021
Everhardt De Groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat een laffe uitmelkers die klantenrelatie niet kenne.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Abbo word automatisch verlengd en al ben je 1 dag te laat met opzeggen, je moet alnosg voor het hele jaar betalen. Zeg je het een dag later op en wil je geld terug voor de 11 maanden waar je geen gebruik maakt van hun service? MOOI PECH! Dat doen ze niet :) Laffe medewerkers in chat die niet kunnen meedenken in de situatie, en zeggen dat je zelf een fout hebt gemaakt. Ze zeggen zelfs dat ze jou er niet mee kunnen helpen terwijl het hun service is. Gaat hier niet erom dat ik mijn geld terug wil, ik wil alleen voor het juiste pakket betalen. Niet een waar ik geen gebruik van maak ;) Klacht ingediend. LAF BEDRIJF.
maandag 20 september 2021
Nick en Eline zijn laffe medwerkers die chat beindigen!
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Chat met Sander
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag via chat van domeinnaam prima en snel geholpen door Sander. Het ging om mijn Wix-website die niet doorgeschakeld werd.
vrijdag 10 september 2021
Gerna Scheepens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Website verhuizen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn vorige provider werd in korte tijd veel duurder daarom verhuist naar Mijndomein. Ik had daar al meer dan 10 jaar wat domeinnamen geregistreerd. Verhuizing website is snel en goed geregeld. Helpdesk kwam bij de 2 vragen die ik nog had heel snel met een goede oplossing. Ben echt heel tevreden met Mijndomein
zondag 1 augustus 2021
Rene
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Malafide praktijken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Malafide praktijken! Stilzwijgend contracten verlengen, niet duidelijke prijs omschrijvingen en lekker maken met grote aanbiedingen. Bij hulp is er geen gehoor en de klantenservice is slechter als slecht. Een tip voor een ieder: Zoek een andere aanbieder!! Dit betreffen geldwolven die niets geven om klantenservice of binding.
zaterdag 17 juli 2021
John
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
5 euro boete voor wegverhuizen domeinnnaam bij Mijndomein!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opgepast voor mijndomein.nl. Ze lokken je al maanden lang en nu nog steeds om voor een klein bedrag ( 10 cent per jaar ) je domeinnaam te registreren. Verhuis je je domeinnaam voor welke reden dan ook alsnog binnen 1 jaar na registratie dan rekenen ze sinds kort 5 euro boete per domeinnaam ( nergens aangegeven ). Dus het is of je blijft nog een jaar en je betaald 9 euro voor het 2e jaar ( voor .nl adres ) of je betaald een verhuisboete. Geen enkele hostingpartij doet hier aan en communiceert de prijs netjes vooraf en je bent vrij voor de betaalde prijs je domeinnaam te verhuizen, zo hoort het ook. Ze zijn hier kort geleden mee begonnen en geven aan dit gecommuniceerd te hebben naar klanten maar op internet geven veel mensen aan met deze nieuwe regel verrast te zijn. Vreemde manier van zaken doen bij Mijndomein. Dus OPGEPAST verhuizen binnen 1 jaar bij mijndomein is 5 euro boete per domeinnaam! Als het een normale manier van zakendoen zou zijn dan hadden ze dit duidelijk aan moeten geven i.p.v. het weg te stoppen ergens in de voorwaarden.
maandag 12 april 2021
Daros
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 1
Snap de negatieve reacties niet.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb diverse website lopen via Mijndomein. Vanaf begin 2021 aantal verhuisd naar hun en deze gehele verhuizing ook goed verlopen. Als er al vragen of problemen zijn worden deze via chat meteen beantwoord en opgelost. En als de chat na kantooruren uit staan kan je een ticket aan maken en deze worden binnen 24 uur beantwoord. Lees veel negatieve reacties, maar ik denk dat zij hun zaken inmiddels goed hebben aangepast en een stabiel en vriendelijk pakket kunnen aanbieden.
vrijdag 2 april 2021
Vincent
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Opzegging onmogelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webhosting en al een jaar niet ingelogd omdat het niet lukte toen per post opgezegd en nu zeggen ze dat accepteren we niet dus niet opgezegd, facturen blijven komen ondanks dat ik via de klantenservices totaal geen enige reactie krijg behalve “ u kunt alleen opzeggen als u inlogt. Ik zeg als u goed kijkt ziet u dat ik al een jaar niet kan inloggen” meneer daar hebben we geen boodschap aan. Oplichters zijn het
vrijdag 2 april 2021
Jordi Sol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Een dikke nul of zoveel keer min nul
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wilde iets wijzigen in Mijndomein, drukte per ongeluk op iets verkeerd en sindsdien ben ik na acht jaar offline. Tot mijn grote schrik geen telefoonnummer en mailadres. Ik probeerde op te zeggen via de mail, maar kreeg bericht terug dat ik niet kan mailen. Bij de chat krijg je vervolgens een link, waarmee je niet kan inloggen. Mijn mooie website in acht jaar tijd opgebouwd, als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik kan wel huilen en Domein is onbereikbaar.
woensdag 10 maart 2021
Tineke Noordzij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 1
Slechy
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijndomein is een super slecht
zondag 24 januari 2021
ontevreedeklant
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 1
Klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wil veranderen van hosting van websitemaker naar WordPress. Heel duidelijk geholpen door Nick. Ik weet precies wat m’n opties zijn. Top!
donderdag 8 oktober 2020
Graciella
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede deals, goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onlangs een nieuwe support ticket geopend voor een aanvraag, waarop ik mijn vorige vragen zag. Ik keek er een beetje doorheen en zag dat ik gewoon telkens mijn antwoord binnen een dag had. Top mensen hier.
zondag 6 september 2020
Bas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed en snel geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Problemen gehad met het opzetten van een website en hulp moeten vragen aan de helpdesk. Op zaterdag binnen een uur geholpen. In één woord geweldig !!! Bedankt Peter en ook een goed weekend.
zaterdag 18 juli 2020
Rene
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Onwillende medewerkers
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gelukkig nam ik alleen maar domeinnamen af via Mijndomein. Doordat er één automatische incasso niet lukte ontstond er een heel facturatie drama. Op klachten geeft Mijndomein geen gehoor. Een kacht gestuurd naar (dit geven zij zelf meerdere malen aan onder hun reviews)
vrijdag 12 juni 2020
Estilona
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Domeinen opzeggen wat een gedoe
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voordat je een domein op wilt zeggen moet je eerst 5 - 10 minuten wachten op een code waarmee je vervolgens het domein kan opzeggen. Heb 15 domeinen die ik moet opzeggen dus dat duurt zo wel een paar uur. Waardeloos, ze proberen het je gewoon moeilijk te maken.
vrijdag 8 mei 2020
Stan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Slechte klantenservice, administratieve systemen werken niet goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wordt slecht geholpen bij het opzeggen bij het opzeggen van een website die al lang niet meer bestaat. Krijg geen antwoord op mijn vragen, wordt gevraagd om allerlei overbodige stappen uit te voeren en de administratieve systemen van mijndomein werken niet goed. Kortom ik ben behoorlijk geïrriteerd en kom niet nooit meer terug. Mijn klanten ga ik een andere hoster aanbevelen.
vrijdag 10 april 2020
Kees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Ze vinden altijd een manier om geld te stelen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit meer in mijn leven dit bedrijf. Onbetrouwbaar, slechtste klantenservice dat er is en ze blijven geld van je stelen, ook al heb je geen producten bij hun. Dit verhaal lees je ook overal. GEWOON GEEN PRODUCT VAN HUN KOPEN !!!! SERIEUS . ik moet volgens hun mijn paspoort, ID kaart en rijbewijs inscannen op kleur voor en achterkanten zonder informatie uit te strepen, alleen om te bewijs volgens hun dat ik de persoon ben die ik zeg dat ik ben. Sorry maar in welke wereld is dit toegestaan, de enigste info die ze hebben is mijn geboorte datum, naam en nationaliteit om te beginnen. Dus waarom zou ik al mijn ID documenten (in kleur ooknog) moeten overdragen. Nog maals. Maak niet mijn fout. Neem geen enkele pakket met hun.
woensdag 1 april 2020
H
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
waardeloos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al ruim tien jaar klant bij Mijndomein en de afgelopen jaren is het huilen met de pet op. Het lijkt wel of ze er alles aan doen om het je moeilijk te maken. Ze sturen je een mail dat je van alles moet veranderen bij je website-host want anders kan de email niet meer via hen ontvangen worden. En serieus ik snap er helemaal niets van. En waar je ze eerder kon opbellen en je uitstekend geholpen werd krijg je nu heel moeilijk contact met de klantenservice. De afgelopen maanden ontzettend veel gezeur met mijn mailadres gehad. Klanten kregen hun mail terug, mijn mail kwam niet aan. En ik snap niet wat er opeens veranderd is. Echt een waardeloos bedrijf, ik baal ervan dat ik net weer voor een jaar betaald heb.
maandag 16 maart 2020
niki
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
teleurstellend!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik ben nieuwe klant. verhuizen van website is een gedoe, werkt nog niet. inloggen isd moeilijk of niet mogelijk, veel tijd in helpdesk die niet helpt, slecht bereikbaar, geen telnr, druk op helpdesk, langf wachten, dat snap ik...met zo'n onkundig bedrijf.duur voor hetgeen je krijgt, niet kundig, kan niet inloggen op webmail, verborgen kosten, beter enkel domeinen doen en geen webhosting. opzeggen kom je op een link wat niet werkt, ik voel me opgelicht. dit moet stoppen.
woensdag 4 maart 2020
ron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Arrogante beleidsvoering
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een tijdje zit ik met een Domein. Ja, dat heb ik zelf aangevraagd, klopt. Ja ik heb daar nooit echt wat mee gedaan, mijn eigen schuld, klopt. Vorig jaar werd mijn account ineens geblokkeerd omdat ik teveel spam kreeg. Zonder berichtje beoordeelde MijnDomein maar even dat dat mijn eigen schuld was en deze spam teveel trafic op de server gaf, dus blokkeerde ze de boel maar even. Pardon? Mijn eigen schuld? Volgens mij mag je van dergelijk bedrijf ook wel wat beveiliging verwachten; niet dus. Per mail meteen opgezegd; kreeg de meest arrogante reactie terug dat dat via de site moest en blablabla. Een jaar later werd gewoon weer een bedrag afgeschreven; ik had immers niet via de site opgezegd. Dan komt de ware aard van dit vreselijke bedrijf naar boven; 0,0 support. Arrogante medewerkers die de bal bij de klant neerleggen... je weet wel u en ik die feitelijk HUN salaris betalen! 0,0 meedenken. Vre-se-lijk!!! Ik neem met HEEL VEEL plezier afscheid van dit rotbedrijf; NOOIT meer!! Ik raad het iedereen ook af. En gezien de laatste recensies, ben ik niet eens de enige; wees gewaarschuwd!
zaterdag 29 februari 2020
Bas Burki
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Mijn Domein: wat een OPLICHTERS!!! Nooit aan beginnen!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met het idee een bedrijf te starten, hadden we een URL uitgekozen. Na een jaar kreeg ik een factuur voor het volgende jaar. Gezien we de URL nooit hadden gebruikt, heb ik de URL direct opgezegd. Echter bleven ze (ZONDER TOESTEMMING) maar €99 afschrijven en herinneringen sturen. En hoe waardeloos ze zijn, geeft wel aan dat ze zonder telefoonnummers werken. MEGA irritant! Bellen kan dus niet en mailen...dan krijg je antwoorden als "opgelost"...maar er is niets opgelost, want ik krijg alsnog herinneringen. Dit kan toch niet?! Ze zeggen dat ik er nu weer een jaar aan vast zit. Welke kosten hebben zij in godsnaam gemaakt? VETTE OPLICHTERS ZIJN HET!!!
donderdag 20 februari 2020
Wendy de Graaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Pas op met mooie acties bij Mijn Domein... na een jaar betaal je t dubbel en dwars plus de rest en meer terug......
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na /bij een kortings actie moet je erg goed opletten..daarna betaal je nl de hoofdprijs..... Je krijgt een mail of je wilt verlengen....waar geen bedragen in worden genoemd..en betaal je opeens 100 euro meer per jaar... Eens maar nooit weer..... onduidelijke communicatie over over vervolg tarieven...
zondag 26 januari 2020
Brigitte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Van Mijndomein naar geen domein! Deze oplichters krijgen het voor elkaar!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn als webdesign bedrijf altijd een grote voorstander geweest van Mijndomein en hebben vele klanten dan ook naar hun verwezen voor het registreren van een domeinnaam en webhosting. Echter hebben wij daar nu spijt als haren op ons hoofd van! Nog nooit hebben wij zaken gedaan met zo'n groot oplichterszooitje als Mijndomein. Het begon toen de website van een klant van ons plots offline ging en wij erachter kwamen dat dit te wijten was aan het feit dat Mijndomein over was gegaan op een nieuwe PHP versie. Na diverse malen heen en ween discuseren over wiens fout het nu uiteindelijk was, gaven ze na maar liefst één week toe dat het aan hunzelf lag en duurde het daarna nog steeds bijna 3 dagen om het probleem uiteindelijk op te lossen. Voor een schadevergoeding van de gelede downtime kon niet gesproken worden. Het enige wat we via tickets en e-mail te horen kregen was "er is helaas niets dat we voor u kunnen doen". Als kersje op de taart besloot Mijndomein er voor om één van onze eigen domeinnamen te veilen op een veilingsite. Dat wij nog 30 dagen de tijd hadden deze te verlengen valt weer buiten de discussie maar we konden volgens Mijndomein voorkomen dat de domein aan iemand verkocht werd... als wij ze €550,- zouden betalen!! Daar wij de domeinnaam voor slechts €15 hebben gekocht en dit ook de vernieuwingskosten moesten zijn, waren wij zeker niet van plan om er zo'n belachelijk hoog bedrag voor neer te tellen. Tot verbazing van een zekere Chinese domeinhandelaar die schijbaar veel waarde zag in de domeinnaam voor één van zijn meest smakeloze online bedoelingen. En dan te bedenken dat de domeinnaam bestaat uit een persoonlijke naam! Dit lieten wij er natuurlijk niet bij zitten en opnieuw hebben wij onze klacht gedaan bij Mijndomein die hier niets van wou weten. Ze geven aan dat de factuur voor de domeinnaam niet op tijd is voldaan en geven er niets om dat andere (betrouwbare) webhosts deze dan vervolgens gewoon weer vrijgeven in plaats van veilen! Het antwoord was opnieuw "we kunnen helaas niets voor u betekenen". Dat ze een compleet online merk offline gooien met alle opgebouwde SEO e.d. interesseert ze helemaal niks! Een compensatie, gratis (troost)domein of ook maar meedenken aan een oplossing kan er niet van af. Waardeloze support van dames die geen enkel verstand blijken te hebben van het domein waarin ze werken en complete weigering van het nemen van verantwoordelijkheid. Innmiddels hebben wij een nieuwsbrief uitgedaan naar onze klanten dat wij ze maar liefst een korting aanbieden van 60% als ze naar een andere webhostingprovider overstappen en wijgeren wij nu actief klanten zolang ze nog bij Mijndomein geregistreerd zijn. (Gelukkig is iedereen tot nu toe bereidwillig om simpelweg hun diensten bij Mijndomein op te zeggen). Wij willen niks meer met dit amateuristische oplichterszooitje te maken hebben!
woensdag 22 januari 2020
Nándor Ras
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Vreselijk slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Out of the blue krijg ik een incasso van 78€ voor de kiezen. Klaarblijkelijk heb ik ergens 10 jaar geleden iets bij hen afgesloten. Ik heb de klantenservice benaderd met de vraag waarvoor dit is en of ik inzage mag hebben in mijn zgn overeenkomst! Ben nu al 7 dagen bezig om dit boven water te krijgen en tot op heden niet gelukt! Ze gaven me een e-mail adres op dat al 15 jaar niet meer bestaat !! En dat het mijn verantwoordelijkheid was om eea up to date te houden Maar wel out of the blue een bedrag incasseren En “toevallig” krijg ik nu ook ineens post en een sms deuh!!! Maar contract en welke zgn domeinnamen van mij zijn kunnen ze me niet aangeven. Beetje heel vaag en slecht. Wil er gewoon vanaf. En daar ook om gevraagd maar ook daar willen ze niet aan mee werken Mijndomein krijgt van mij een 1!
zaterdag 4 januari 2020
Peter Slomp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Al maanden ellende!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijndomein maakt er de laatste maanden echt een potje van! Wij, onze vereniging, ervaren al maanden problemen met hun geleverde e-maildienst. Afgelopen jaar is het abonnement bijna met 50%!! verhoogd, maar de dienstverlening met minstens 50% verlaagd! Met support komen wij niet tot een fatsoenlijke oplossing. Ik denk ook niet dat wij de enige zijn met deze problemen. Ik heb het gevoel dat, omdat zij het onderliggende probleem niet weten op te lossen, dat zij dan maar maatregelen treffen die het daadwerkelijke probleem maskeert. Wij, ik neem aan alle klanten, kunnen niet meer mailen naar meer dan 20 ontvangers tegelijk! Dat zijn maatregelen uit de jaren 90! Dit hebben zij ook zonder te communiceren naar de klant ‘even’ doorgevoerd. Bijna al onze mail belandt bij de ontvanger in de spam. En nee dit komt echt niet door de inhoud van de e-mail. Regelmatig staan de IP’s van mijndomein op blacklists. Ach zullen we daar ook het onderliggende probleem te pakken hebben? Om spammers tegen te gaan die gebruik maken van Mijndomein servers, mogen de klanten nu nog maar naar max. 20 ontvangers mail sturen. Dat is geen oplossing, dat is een pleister op een etterende wond. Dan het probleem dat wij met zeer grote regelmaat niet naar Yahoo adressen kunnen mailen. Wij moeten dan maar dagen wachten om te zien of we geen NDR retour krijgen is hun reactie. En als we wél een NDR krijgen mag ik wéér een ticket inschieten zodat zij het weer kunnen lappen. Ja lappen, want oplossen is blijkbaar niet mogelijk. Hoe durven zij hier überhaupt €69,- per jaar voor te vragen...
zondag 15 december 2019
Monique
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechte helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al ontzettend lang klant bij Mijn Domein en eigenlijk nooit klachten gehad. Totdat voor drie maanden geleden al mijn mails die ik via Mijn Domein verstuurde bij iedereen in de spam terecht kwam. Ik heb een eigen bedrijf en dat kost me klanten. Met mijn prive mail ben ik iedereen weer bij langs gegaan, die kwam wel goed aan. Herhaaldelijk heb ik gevraagd of MD er iets aan kon doen, waarop ik een test doen met mijn mail en als dat goed scoorde, was er niks aan de hand. Conclusie MD: Ik moet al mijn klanten bij langs om te vragen of ze hun spamfilters anders willen instellen. Het ligt dus aan al mijn klanten en niet aan mijn mail volgend MD. Kan er bij mij niet in. Ook omdat ik al die jaren daar geen last van heb gehad en het probleem zich pas voor begon te doen vanaf het moment dat er bij MD een verandering door gevoerd moest worden. De helpdesk had me na drie mailtjes ook al als "opgelost'' aangevinkt!
maandag 25 november 2019
carola paas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
zeer teleurstellende webhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al enkele jaren een slapend account bij mijndomein.nl. Tot mijn verrassing werden de jaarlijkse kosten verhoogd van 10-12 € naar 72 €. Bij navraag bleek dat het bedrijf eigenhandig gemeend had mijn account te upgraden. Na enkele mailwisselingen heb ik mijn account volledig opgezegd. Hierna werd het contact voorgezet met aanmaningen om 72 € te betalen. Ondanks dat ik geen account meer heb. Men werkt niet naar een oplossing. Ik heb, om verdere confrontatie te vermijden, 12€ betaald. Toch blijft men bij haar mening dat de zaak niet opgelost is. Ik ga e.e.a. nu verder aangetekend vervolgen en indien noodakelijk, escaleren. Hiermij mijn waarschuwing om te kijken naar andere alternatieven.
woensdag 20 november 2019
J. van der Linden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Waardeloze toko
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren klant geweest, was altijd op de hoogte van beperkte contactmogelijkheden. Zolang zij hun taak doen is er niks loos. Laatste tijd erg veel problemen, de klapper voor mij was de zakelijke site die 's nachts om ca 0100 uur offline ging en offline bleef. Mijndomein was vergeten alle SSL certificaten te vernieuwen (amateuristische fout) Sites konden al met al 2.5 dag offline zijn! Afijn, dat in combinatie met de werkelijk laconieke houding (noem het maar gewoon minachting) van de webcare was voor mij de druppel. Site op 1e dag van storing overgezet naar hostnet en in een paar uur was ik weer online. Heb ook gelijk 40+ domeinnamen bij mijndomein weggetrokken/opgezegd. Tip aan derden: zoek maar een ander bedrijf, één die jou wel als klant wil hebben!
zaterdag 14 september 2019
Teake
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijndomein? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Webhosting

€ 3,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Webhosting vanaf €3 per maand

Domeinnaam

.NL domeinnaam

€ 10,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer binnen 1 minuut jouw domeinnaam vanaf slechts 1 cent

E-mail

€ 43,56 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer binnen 1 minuut jouw domeinnaam vanaf 1 cent