Mijndomein

4,3 / 5 1.126 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

premium
Actie!

Nu tijdelijk een .NL domeinnaam voor slechts 1 cent!

Bedrijfsgegevens

  • 45 Werknemers
  • KvK-nummer: 27181493
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:00-20:00
  • zat-zond: 09:00-17:00

Review score

4,3 / 5 1.126 ervaringen

Totaal (1.126)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (185)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Mijndomein

We zijn ooit begonnen met internet toegankelijk te maken voor iedereen. Betaalbare domeinnamen eenvoudig registreren. De naam Mijndomein komt daar vandaan. Maar we hebben nog meer te doen. Want iedereen z’n eigen site, zelfstandig online, is belangrijk. Maar dat was pas het begin. Want alles kan altijd beter. Slimmer. Simpeler.

Mijndomein Online

Online ambities van ondernemende mensen waarmaken. Daar gaan we voor. Zelf simpel je domeinnaam registreren, een website of webshop online. Voor de vertrouwde scherpe prijs en goede kwaliteit die we al jaren leveren. De komende periode vind je bij ons steeds meer diensten waarmee jij succesvol onderneemt.

Ervaringen 1126 op 23 pagina's

Goed en snel geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Problemen gehad met het opzetten van een website en hulp moeten vragen aan de helpdesk. Op zaterdag binnen een uur geholpen. In één woord geweldig !!! Bedankt Peter en ook een goed weekend.
zaterdag 18 juli 2020
Rene
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Onwillende medewerkers
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gelukkig nam ik alleen maar domeinnamen af via Mijndomein. Doordat er één automatische incasso niet lukte ontstond er een heel facturatie drama. Op klachten geeft Mijndomein geen gehoor. Een kacht gestuurd naar (dit geven zij zelf meerdere malen aan onder hun reviews)
vrijdag 12 juni 2020
Estilona
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Domeinen opzeggen wat een gedoe
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voordat je een domein op wilt zeggen moet je eerst 5 - 10 minuten wachten op een code waarmee je vervolgens het domein kan opzeggen. Heb 15 domeinen die ik moet opzeggen dus dat duurt zo wel een paar uur. Waardeloos, ze proberen het je gewoon moeilijk te maken.
vrijdag 8 mei 2020
Stan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Slechte klantenservice, administratieve systemen werken niet goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wordt slecht geholpen bij het opzeggen bij het opzeggen van een website die al lang niet meer bestaat. Krijg geen antwoord op mijn vragen, wordt gevraagd om allerlei overbodige stappen uit te voeren en de administratieve systemen van mijndomein werken niet goed. Kortom ik ben behoorlijk geïrriteerd en kom niet nooit meer terug. Mijn klanten ga ik een andere hoster aanbevelen.
vrijdag 10 april 2020
Kees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Ze vinden altijd een manier om geld te stelen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit meer in mijn leven dit bedrijf. Onbetrouwbaar, slechtste klantenservice dat er is en ze blijven geld van je stelen, ook al heb je geen producten bij hun. Dit verhaal lees je ook overal. GEWOON GEEN PRODUCT VAN HUN KOPEN !!!! SERIEUS . ik moet volgens hun mijn paspoort, ID kaart en rijbewijs inscannen op kleur voor en achterkanten zonder informatie uit te strepen, alleen om te bewijs volgens hun dat ik de persoon ben die ik zeg dat ik ben. Sorry maar in welke wereld is dit toegestaan, de enigste info die ze hebben is mijn geboorte datum, naam en nationaliteit om te beginnen. Dus waarom zou ik al mijn ID documenten (in kleur ooknog) moeten overdragen. Nog maals. Maak niet mijn fout. Neem geen enkele pakket met hun.
woensdag 1 april 2020
H
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
waardeloos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al ruim tien jaar klant bij Mijndomein en de afgelopen jaren is het huilen met de pet op. Het lijkt wel of ze er alles aan doen om het je moeilijk te maken. Ze sturen je een mail dat je van alles moet veranderen bij je website-host want anders kan de email niet meer via hen ontvangen worden. En serieus ik snap er helemaal niets van. En waar je ze eerder kon opbellen en je uitstekend geholpen werd krijg je nu heel moeilijk contact met de klantenservice. De afgelopen maanden ontzettend veel gezeur met mijn mailadres gehad. Klanten kregen hun mail terug, mijn mail kwam niet aan. En ik snap niet wat er opeens veranderd is. Echt een waardeloos bedrijf, ik baal ervan dat ik net weer voor een jaar betaald heb.
maandag 16 maart 2020
niki
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
teleurstellend!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik ben nieuwe klant. verhuizen van website is een gedoe, werkt nog niet. inloggen isd moeilijk of niet mogelijk, veel tijd in helpdesk die niet helpt, slecht bereikbaar, geen telnr, druk op helpdesk, langf wachten, dat snap ik...met zo'n onkundig bedrijf.duur voor hetgeen je krijgt, niet kundig, kan niet inloggen op webmail, verborgen kosten, beter enkel domeinen doen en geen webhosting. opzeggen kom je op een link wat niet werkt, ik voel me opgelicht. dit moet stoppen.
woensdag 4 maart 2020
ron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Arrogante beleidsvoering
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een tijdje zit ik met een Domein. Ja, dat heb ik zelf aangevraagd, klopt. Ja ik heb daar nooit echt wat mee gedaan, mijn eigen schuld, klopt. Vorig jaar werd mijn account ineens geblokkeerd omdat ik teveel spam kreeg. Zonder berichtje beoordeelde MijnDomein maar even dat dat mijn eigen schuld was en deze spam teveel trafic op de server gaf, dus blokkeerde ze de boel maar even. Pardon? Mijn eigen schuld? Volgens mij mag je van dergelijk bedrijf ook wel wat beveiliging verwachten; niet dus. Per mail meteen opgezegd; kreeg de meest arrogante reactie terug dat dat via de site moest en blablabla. Een jaar later werd gewoon weer een bedrag afgeschreven; ik had immers niet via de site opgezegd. Dan komt de ware aard van dit vreselijke bedrijf naar boven; 0,0 support. Arrogante medewerkers die de bal bij de klant neerleggen... je weet wel u en ik die feitelijk HUN salaris betalen! 0,0 meedenken. Vre-se-lijk!!! Ik neem met HEEL VEEL plezier afscheid van dit rotbedrijf; NOOIT meer!! Ik raad het iedereen ook af. En gezien de laatste recensies, ben ik niet eens de enige; wees gewaarschuwd!
zaterdag 29 februari 2020
Bas Burki
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Mijn Domein: wat een OPLICHTERS!!! Nooit aan beginnen!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met het idee een bedrijf te starten, hadden we een URL uitgekozen. Na een jaar kreeg ik een factuur voor het volgende jaar. Gezien we de URL nooit hadden gebruikt, heb ik de URL direct opgezegd. Echter bleven ze (ZONDER TOESTEMMING) maar €99 afschrijven en herinneringen sturen. En hoe waardeloos ze zijn, geeft wel aan dat ze zonder telefoonnummers werken. MEGA irritant! Bellen kan dus niet en mailen...dan krijg je antwoorden als "opgelost"...maar er is niets opgelost, want ik krijg alsnog herinneringen. Dit kan toch niet?! Ze zeggen dat ik er nu weer een jaar aan vast zit. Welke kosten hebben zij in godsnaam gemaakt? VETTE OPLICHTERS ZIJN HET!!!
donderdag 20 februari 2020
Wendy de Graaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Pas op met mooie acties bij Mijn Domein... na een jaar betaal je t dubbel en dwars plus de rest en meer terug......
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na /bij een kortings actie moet je erg goed opletten..daarna betaal je nl de hoofdprijs..... Je krijgt een mail of je wilt verlengen....waar geen bedragen in worden genoemd..en betaal je opeens 100 euro meer per jaar... Eens maar nooit weer..... onduidelijke communicatie over over vervolg tarieven...
zondag 26 januari 2020
Brigitte
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Van Mijndomein naar geen domein! Deze oplichters krijgen het voor elkaar!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn als webdesign bedrijf altijd een grote voorstander geweest van Mijndomein en hebben vele klanten dan ook naar hun verwezen voor het registreren van een domeinnaam en webhosting. Echter hebben wij daar nu spijt als haren op ons hoofd van! Nog nooit hebben wij zaken gedaan met zo'n groot oplichterszooitje als Mijndomein. Het begon toen de website van een klant van ons plots offline ging en wij erachter kwamen dat dit te wijten was aan het feit dat Mijndomein over was gegaan op een nieuwe PHP versie. Na diverse malen heen en ween discuseren over wiens fout het nu uiteindelijk was, gaven ze na maar liefst één week toe dat het aan hunzelf lag en duurde het daarna nog steeds bijna 3 dagen om het probleem uiteindelijk op te lossen. Voor een schadevergoeding van de gelede downtime kon niet gesproken worden. Het enige wat we via tickets en e-mail te horen kregen was "er is helaas niets dat we voor u kunnen doen". Als kersje op de taart besloot Mijndomein er voor om één van onze eigen domeinnamen te veilen op een veilingsite. Dat wij nog 30 dagen de tijd hadden deze te verlengen valt weer buiten de discussie maar we konden volgens Mijndomein voorkomen dat de domein aan iemand verkocht werd... als wij ze €550,- zouden betalen!! Daar wij de domeinnaam voor slechts €15 hebben gekocht en dit ook de vernieuwingskosten moesten zijn, waren wij zeker niet van plan om er zo'n belachelijk hoog bedrag voor neer te tellen. Tot verbazing van een zekere Chinese domeinhandelaar die schijbaar veel waarde zag in de domeinnaam voor één van zijn meest smakeloze online bedoelingen. En dan te bedenken dat de domeinnaam bestaat uit een persoonlijke naam! Dit lieten wij er natuurlijk niet bij zitten en opnieuw hebben wij onze klacht gedaan bij Mijndomein die hier niets van wou weten. Ze geven aan dat de factuur voor de domeinnaam niet op tijd is voldaan en geven er niets om dat andere (betrouwbare) webhosts deze dan vervolgens gewoon weer vrijgeven in plaats van veilen! Het antwoord was opnieuw "we kunnen helaas niets voor u betekenen". Dat ze een compleet online merk offline gooien met alle opgebouwde SEO e.d. interesseert ze helemaal niks! Een compensatie, gratis (troost)domein of ook maar meedenken aan een oplossing kan er niet van af. Waardeloze support van dames die geen enkel verstand blijken te hebben van het domein waarin ze werken en complete weigering van het nemen van verantwoordelijkheid. Innmiddels hebben wij een nieuwsbrief uitgedaan naar onze klanten dat wij ze maar liefst een korting aanbieden van 60% als ze naar een andere webhostingprovider overstappen en wijgeren wij nu actief klanten zolang ze nog bij Mijndomein geregistreerd zijn. (Gelukkig is iedereen tot nu toe bereidwillig om simpelweg hun diensten bij Mijndomein op te zeggen). Wij willen niks meer met dit amateuristische oplichterszooitje te maken hebben!
woensdag 22 januari 2020
Nándor Ras
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Vreselijk slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Out of the blue krijg ik een incasso van 78€ voor de kiezen. Klaarblijkelijk heb ik ergens 10 jaar geleden iets bij hen afgesloten. Ik heb de klantenservice benaderd met de vraag waarvoor dit is en of ik inzage mag hebben in mijn zgn overeenkomst! Ben nu al 7 dagen bezig om dit boven water te krijgen en tot op heden niet gelukt! Ze gaven me een e-mail adres op dat al 15 jaar niet meer bestaat !! En dat het mijn verantwoordelijkheid was om eea up to date te houden Maar wel out of the blue een bedrag incasseren En “toevallig” krijg ik nu ook ineens post en een sms deuh!!! Maar contract en welke zgn domeinnamen van mij zijn kunnen ze me niet aangeven. Beetje heel vaag en slecht. Wil er gewoon vanaf. En daar ook om gevraagd maar ook daar willen ze niet aan mee werken Mijndomein krijgt van mij een 1!
zaterdag 4 januari 2020
Peter Slomp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Al maanden ellende!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijndomein maakt er de laatste maanden echt een potje van! Wij, onze vereniging, ervaren al maanden problemen met hun geleverde e-maildienst. Afgelopen jaar is het abonnement bijna met 50%!! verhoogd, maar de dienstverlening met minstens 50% verlaagd! Met support komen wij niet tot een fatsoenlijke oplossing. Ik denk ook niet dat wij de enige zijn met deze problemen. Ik heb het gevoel dat, omdat zij het onderliggende probleem niet weten op te lossen, dat zij dan maar maatregelen treffen die het daadwerkelijke probleem maskeert. Wij, ik neem aan alle klanten, kunnen niet meer mailen naar meer dan 20 ontvangers tegelijk! Dat zijn maatregelen uit de jaren 90! Dit hebben zij ook zonder te communiceren naar de klant ‘even’ doorgevoerd. Bijna al onze mail belandt bij de ontvanger in de spam. En nee dit komt echt niet door de inhoud van de e-mail. Regelmatig staan de IP’s van mijndomein op blacklists. Ach zullen we daar ook het onderliggende probleem te pakken hebben? Om spammers tegen te gaan die gebruik maken van Mijndomein servers, mogen de klanten nu nog maar naar max. 20 ontvangers mail sturen. Dat is geen oplossing, dat is een pleister op een etterende wond. Dan het probleem dat wij met zeer grote regelmaat niet naar Yahoo adressen kunnen mailen. Wij moeten dan maar dagen wachten om te zien of we geen NDR retour krijgen is hun reactie. En als we wél een NDR krijgen mag ik wéér een ticket inschieten zodat zij het weer kunnen lappen. Ja lappen, want oplossen is blijkbaar niet mogelijk. Hoe durven zij hier überhaupt €69,- per jaar voor te vragen...
zondag 15 december 2019
Monique
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechte helpdesk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al ontzettend lang klant bij Mijn Domein en eigenlijk nooit klachten gehad. Totdat voor drie maanden geleden al mijn mails die ik via Mijn Domein verstuurde bij iedereen in de spam terecht kwam. Ik heb een eigen bedrijf en dat kost me klanten. Met mijn prive mail ben ik iedereen weer bij langs gegaan, die kwam wel goed aan. Herhaaldelijk heb ik gevraagd of MD er iets aan kon doen, waarop ik een test doen met mijn mail en als dat goed scoorde, was er niks aan de hand. Conclusie MD: Ik moet al mijn klanten bij langs om te vragen of ze hun spamfilters anders willen instellen. Het ligt dus aan al mijn klanten en niet aan mijn mail volgend MD. Kan er bij mij niet in. Ook omdat ik al die jaren daar geen last van heb gehad en het probleem zich pas voor begon te doen vanaf het moment dat er bij MD een verandering door gevoerd moest worden. De helpdesk had me na drie mailtjes ook al als "opgelost'' aangevinkt!
maandag 25 november 2019
carola paas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
zeer teleurstellende webhosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al enkele jaren een slapend account bij mijndomein.nl. Tot mijn verrassing werden de jaarlijkse kosten verhoogd van 10-12 € naar 72 €. Bij navraag bleek dat het bedrijf eigenhandig gemeend had mijn account te upgraden. Na enkele mailwisselingen heb ik mijn account volledig opgezegd. Hierna werd het contact voorgezet met aanmaningen om 72 € te betalen. Ondanks dat ik geen account meer heb. Men werkt niet naar een oplossing. Ik heb, om verdere confrontatie te vermijden, 12€ betaald. Toch blijft men bij haar mening dat de zaak niet opgelost is. Ik ga e.e.a. nu verder aangetekend vervolgen en indien noodakelijk, escaleren. Hiermij mijn waarschuwing om te kijken naar andere alternatieven.
woensdag 20 november 2019
J. van der Linden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Waardeloze toko
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren klant geweest, was altijd op de hoogte van beperkte contactmogelijkheden. Zolang zij hun taak doen is er niks loos. Laatste tijd erg veel problemen, de klapper voor mij was de zakelijke site die 's nachts om ca 0100 uur offline ging en offline bleef. Mijndomein was vergeten alle SSL certificaten te vernieuwen (amateuristische fout) Sites konden al met al 2.5 dag offline zijn! Afijn, dat in combinatie met de werkelijk laconieke houding (noem het maar gewoon minachting) van de webcare was voor mij de druppel. Site op 1e dag van storing overgezet naar hostnet en in een paar uur was ik weer online. Heb ook gelijk 40+ domeinnamen bij mijndomein weggetrokken/opgezegd. Tip aan derden: zoek maar een ander bedrijf, één die jou wel als klant wil hebben!
zaterdag 14 september 2019
Teake
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Opgezegd, toch facturen en dreigementen van incassobureau
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb hier een jaar lang mijn domeinnamen onder gebracht. Aangezien de kwaliteit dermate slecht was voelde ik er dan ook helemaal niets voor om dit langer voort te zetten. Netjes via de website opgezegd, dit is ook immers de enige manier. Op de website staat GEEN contactinformatie. GEEN telefoonnummer of e-mailadres, je kan alleen een formulier invullen en dan maar hopen dat je een reactie krijgt. Het mooie is ook nog dat de facturen zie je ontvangt, geen rekeningnummer bevatten! Nou had ik de dienst al opgezegd, maar inloggen op mijn account lukte vaak ook niet (ddos aanvallen). Dus wanneer je wel zou willen betalen, kan dit dus ook niet. Ik heb altijd een eigen server gehad bij meerdere aanbieders de afgelopen 15 jaar, maar dit, heb ik nog nooit meegemaakt.
maandag 5 augustus 2019
H.A.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Niet doen!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb geen facturen of herinneringen gekregen, alleen een dagvaarding en incassokosten uit het niets.  Een domeinnaam van 12 euro per jaar kost mij nu 400 euro en ookal heb ik dit betaald, is een domeinnaam als nog vervallen waarna zij het zelf opkopen zodat ze het weer aan de klant terug kunnen verkopen
donderdag 1 augustus 2019
Peter Klein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Pas Op!!! Bizar slechte klanten-service!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was al jaren klant bij MijnDomein.nl en ik was op de hoogte dat de service niet ideaal was en date er bijvoorbeeld geen moglijkheid is een klantensevrice te bellen. Na een hevige storing ben ik nu al twee weken offline, en loopt mijn bedrijf zware schade op.
maandag 24 juni 2019
Raul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Email
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Grotere amateurs heb ik nog niet meegemaakt
woensdag 19 juni 2019
Rudy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Wordt steeds slechter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben hier ooit klant geworden omdat ze een goede prijs/kwaliteitverhouding hadden. Storingen kwamen toen vrijwel niet voor. De laatste 2 jaar is er de ene na de andere storing, en ondertussen worden de prijzen stevig verhoogd. De support (alleen per mail) is bedroevend slecht van kwaliteit. Als er al reactie komt is dat eerst een nietszeggend standaard antwoord, waaruit duidelijk blijkt dat je melding niet inhoudelijk bekeken is. Na de zoveelste mailstoring ga ik nu overstappen naar een provider die zijn zaakjes wel voor elkaar heeft.
dinsdag 18 juni 2019
Johan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Kansloos bedrijf!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verhogen de kosten stilzwijgend met 60€!!! Support is kansloos. Duurt gemiddeld 4 dagen voor je antwoord krijgt op je e-mail. En stilzwijgend verlengen ze met een jaar je contract zonder kans op opzeggen!!!
maandag 1 april 2019
da Silva
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Ik ben er maar weggegaan.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na de zoveelste erbarmelijk slechte hulp van de klantenservice van MijnDomein heb ik besloten bij hen weg te gaan. Bijvoorbeeld: bij e-mailproblemen is de standaardprocedure: twee weken wachten totdat er überhaupt een antwoord komt, en dan zeggen ze: sorry, de logfiles verlopen na een week, we kunnen niks meer terugvinden. Vragen aan de helpdesk worden volgens mij sowieso maar half gelezen, meestal kwam er een standaard antwoord terug waar ik niks aan had. Het lijkt erop dat je alleen hulp krijgt als je extra betaalt - niet fraai, ook omdat ze nog best duur zijn ook. Beter een andere hosting service zoeken dan deze...
dinsdag 26 maart 2019
Mike Relou
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Geen persoonlijk contact
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
MijnDomein zet, zonder overleg mijn site offline na maleware. Ik probeer het op te lossen. Heb minstens 10 mailtjes gestuurd, maar geen reactie. Nu staat mijn site dagenlang al offline. Mijn inkomsten geneer ik uit mijn website. Dit staat nu gewoon stil.
maandag 11 maart 2019
roos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
W A A R D E L O O S
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloos bedrijf. Onaangekondigd kosten met 50% verhogen. Als je in beroep gaat krijg je geen gehoor.
zondag 24 februari 2019
Rudy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 1
mijndomein
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slechtste bedrijf ooit! je kunt het eigenlijk geen bedrijf noemen, maar omdat ze bij de KVK zijn ingeschreven.... Mijndomein, administratie niet op orde, raken gegevens kwijt, behandelen de "klant" als stront. mijndomein probeert geld te krijgen via dubiuze incasso bureaus, o.a. Bos incasso, LAVG en EDR deze nemen zaken aan en proberen op de meest onvriendelijke manieren het geld te krijgen, dit doen zij door het moeilijk maken en oneindig veel bewijs stukken opvragen die je eigenlijk niet kunt aanleveren. daarbij dreigen zij met allerlei extra kosten en gerechtelijke stappen. het is onbegrijpelijk, als je als klant binnen bent hebje daarna een uitdaging! onbereikbaar, en alles wordt extra moeilijk gemaakt zodat je er aanvast zit en dan begint het ge ettter. Arianne van mijndomein, jij ook bedankt voor de bijna antwoorden! de rest van het team uitraart ook bedankt! en veel plezier daar met het gegal! Ik wil iedereen aanraden, kijk eerst even via google: klachten mijndomein.nl en wees gewaarschuuwd!
woensdag 30 januari 2019
jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 1
Muiterij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorig jaar hield ik een crownfunding, ik heb toen 2 domein namen besteld bij mijn domein in Lelystad Bestellen ging eenvoudig, maar dan begint de ellende, er is geen ondersteuning, de web interface werk ingewikkeld en omslachtig, contact maken is nauwelijks mogelijk. Daarom stuurde ik vroegtijdig een brief dat ik mijn domeinen wilde laten stoppen. Toch kreeg ik onverwacht een factuur de prijs was 18 keer duurder geworden. Enfin mijn domein houd voet bij stuk. gewoon betalen inmiddels dreigt men met incasso's buro's. Ik ben erg geschrokken door hun manier van handelen en heb dergelijke praktijken eigenlijk nog niet vaker mee gemaakt in deze branche.
vrijdag 18 januari 2019
S
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Gaan slecht met klanten om
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tegenvaller. Ik ben al jaren klant bij MijnDomein.nl. Het bevalt aardig in de zin van: Ze houden mijn website online. Verder bevalt het me minder. De support kun je niet bellen, alleen mailen. Ze reageren niet heel snel, je moet vaak wel een aantal werkdagen wachten. De interface is simpel, iets te simpel. Je hebt weinig opties óf het is niet helemaal logisch ingericht. Ook hebben ze afgelopen jaar ineens zonder aankondiging de prijzen verhoogd van 39 naar 69 euro. Daar schrok ik van toen ik de factuur zag.
maandag 24 december 2018
JJ
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Verplicht betaalde sevices
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De webhosting pakketten bij Mijdomein zijn niet echt verkeerd als je het vergelijkt met andere providers en je hebt gelijk een goede SSL wat flink wat geld bespaart. Het down gaan van de website is wat ik merk en bij mijn klanten aardig teruggeschroefd. Probleem is momenteel de services via de helpdesk. Al jaren klant bij Mijndomein maar nog nooit deze chaos mee gemaakt. Door het premium pakket waarvoor een klant moet betalen voor hulp (belachelijk)slurpt alle tijd van de Helpdesk medewerker op waardoor er voor de andere KLANTEN van Mijndomein geen tijd meer overblijft en lange wachttijden van meer dan een week ontstaan. Op deze wijze wordt een klant haast wel verplicht om een Premiumpakket te kopen om hulp te krijgen. Volgens mij is het premiumpakket voor hulp een grote fout van Mijndomein het totaalpakket voor hosting zal te duur worden en de klant komt niet meer of verdwijnt omdat er geen hulp wordt geboden. Jammer dat deze provider wat eerder bekend stond om zijn goede services voor een graai techniek kiest om geld binnen te halen. Voor een goede provider beveel ik Vimexx aan de best beoordeelde webhosting provider in 2017. Niet duur en de de services is nog gratis.
vrijdag 30 november 2018
defind
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Geen support meer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren websites op Mijndomein gehost. Support was goed ook al kon je niet bellen. Nu er een betaalde helpdesk is gekomen die niet verplicht is wordt degene die niet met deze graai techniek eens volkomen genegeerd en niet meer beantwoord. Een totale verachting van de klant.
woensdag 28 november 2018
Henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
opzegging die nooit is overgekomen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Krijg ik een mail dat ik mijn domeinnaam moet betalen. Deze had ik opgezegd en ik moet maar met bewijs komen. Ook blijkt dat het bedrag verhoogd is van € 39,00 naar € 69,00, zonder enige melding dat het verhoogd was met 77 %, ja u hoort het goed, 77 %. Dit mag wettelijk niet eens en is wettelijk gezien zonder enige informatie zoveel verhoogd worden, zonder dat daar iets extra's tegenover staat. Terwijl ik mijn domeinnamen had opgezegd. Volgens mij zitten ze op zwart zaad en gaat het zo goed (hahaha), dat ze de groei (of neerwaartse spiraal) niet bij kunnen houden. Nu komen er allemaal rare mailtjes en dreigende mailtjes. Ze gaan denk ik kapot aan wat eerst hun succes was
zondag 18 november 2018
Henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Eerlijk waar, slechte zaak
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zij hebben zonder ook maar notificaties te versturen mijn domeinen verlengd, niet alleen dit maar ook was dit ineens 3x zoveel dan het jaar ervoor. Probeer nu al 2 weken lang te communiceren via mail maar heb al wel 1 antwoord terug gehad (van dus 2 weken terug) elke 2 dagen een reminder naar hen maar geen antwoord. Verschrikkelijke tent, graag vermijden.
dinsdag 23 oktober 2018
Leander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Onbereikbaarheid en starheid
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds jaren ben ik klant bij Mijndomein en heb anderen ook geadviseerd om daarheen te gaan, totdat er opeens van een verkeerde bankrekening 69 euro werd afgeschreven voor een ander domein. Dat bedrag gestorneerd en vervolgens wordt ik gespamd met berichten dat ik dien te betalen, nadat ik slechts voor 2 euro het domein had aangeschaft. Geen berichten vooraf dat de domein zou gaan verlopen of zoiets, zoals ik bij m'n oorspronkelijke URL netjes ontvang. Dus verschillende berichten verzonden en daarin vragen gesteld, ondertussen heeft Mijndomein m'n website overgezet van FTP naar SFTP en kan ik m'n website niet langer updaten :-( Berichten gestuurd over alles en ik ontvang alleen antwoorden waarmee ik niets kan (zoals dat ik m'n inloggegevens moet checken en daar gaat het niet om). Ik heb nu min of meer al besloten om via een andere hostingspartner verder te gaan, want dit wordt een gebed zonder einde, zeker nu men aangeeft dat de afgesloten website tot april 2019 betaald dient te worden.....
dinsdag 2 oktober 2018
Teachless
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Trieste organisatie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima dat je het makkelijk mogelijk maakt om een website te starten. Echter als er vragen zijn over de factuur en de betaling hiervan dan is deze organisatie slecht bereikbaar en reageren ze onfatsoenlijk. Er worden direct extra kosten in rekening gebracht en als het hen te lang duurt dan wordt de vordering uit handen gegeven aan een incasso bureau. Dat doen ze aanzienlijk sneller dan het reageren op vragen. Jammer dat de medewerkers van mijndomein.nl haar klanten niet belangrijk vinden. De ene ster bij klantenservice is een ster teveel.
donderdag 13 september 2018
Joost van Rooij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Geen Mijndomein.nl meer voor mij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vijf jaar klant bij Mijndomein en nooit echt problemen gehad. Tot ik een domein op wilde zeggen. Via de klantenservice reageerden ze heel koud en afstandelijk. Toonden op geen enkele wijze begrip of medewerking. Mijn andere domeinen haal ik hier ook weg.
woensdag 29 augustus 2018
Dennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
mijn domijn
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
jongens ze zijn super daar goede medewerking en lossen het top op dankjewel voor medewerkingen
woensdag 22 augustus 2018
Lucas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede en snelle service, vriendelijke reacties, tevreden op een enkele korte storing na.
maandag 20 augustus 2018
Patricia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Websitemaker
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Advies ivm overstappen naar nieuwe versie. Ben - in dit specifieke geval - goed geholpen.
woensdag 25 juli 2018
Rita
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
geen support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een update die is uitgevoerd door mijndomein zijn meerdere website al een aantal dagen offline en de servers zijn niet toegankelijk. Op mijn ticket word niet gereageerd alleen een geautomatiseerd e-mailtje " Helaas is het niet gelukt om je binnen 2 dagen een inhoudelijk reactie te sturen." Nu snap ik dat het druk kan zijn maar als klant heb je daar natuurlijk geen boodschap aan als je website al 4 dagen offline is.
woensdag 11 juli 2018
S V B
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
geen aanrader
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik ben al enkele jaren klant (webhosting). Nu ik problemen heb laat helpdesk niets horen (op standaard mails met de tekst dat ze je niet vergeten zijn na). ik weet al zeker dat ik ga overstappen
donderdag 5 juli 2018
jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
radiotwenteland.net
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heren van mijndomein super bedankt, zeer goede service en altijd goed en beleefd antwoord, echt toppie hoor. gr Johan
donderdag 5 juli 2018
johan.kolkman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Geweldige service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Supergoede service! Peter van Mijndomein heeft mij heel snel en fantastisch geholpen. Ik zit al jaren bij Mijndomein en ik heb alleen maar zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Er wordt altijd met de klant meegedacht en een stapje extra gezet. Top!
donderdag 21 juni 2018
Femke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Wat een toppers bij Mijn Domein
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had problemen met bepaalde email adressen, zowel in- als uitgaand. Daardoor ontving ik dus geen informatie van bruidsparen, maar zij dus ook niet van mij. Dit alles werd snel en vakkundig opgelost! Nogmaals dank aan de medewerkers van Mijn Domein!
donderdag 21 juni 2018
Hedwig Peters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen met probleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al sinds 2007 een website via Mijn Domein. Nu met die privacywet en het aanpassen van SSL had ik een fout gemaakt waardoor ik niet meer in mijn website kon. het heeft wat dagen geduurd vanwege drukte bij de helpdesk maar ben goed geholpen. Ze hebben ook 2 maal teruggekoppeld dat het erg druk was, maar dat ik niet vergeten werd. Daarna erg snel en efficient probleem opgelost. dank je wel.
maandag 11 juni 2018
Martha Gommans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Site niet bereikbaar en mijn domein reageert evenmin!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een waardeloze service, site niet bereikbaar en niemand van mijn domein die reageert!! Of moet ik soms 45€ extra betalen voor ik een reactie krijg!!!
vrijdag 8 juni 2018
Hendrik van Veen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Prima website, duidelijk en handig !
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende hulp, ook bij eventuele problemen. Aanrader !!
vrijdag 8 juni 2018
P. Zagers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Het kan haast niet beter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles werkt zoals verwacht, ben al enkele jaren klant. wat echt uitblinkt zijn is Support en de medewerkers als er hulp nodig is. Ze doen er alles aan om te helpen en mails worden heel snel beantwoord, altijd vriendelijk, altijd kundige, vriendelijke en heel geduldige medewerkers die helpen. De laatste keer ben ik geholpen met een probleem, waarvan ik de veroorzaker was, door Nick. Geen verwijten, veel geduld, goede begrijpelijke uitleg en mijn mails soms binnen minuten beantwoord. Ik kan mij niet voorstellen dat het nog beter zou kunnen.
zondag 20 mei 2018
O
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima support, prima producten
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren tevreden klant met meerdere websites bij Mijndomein, zelfs voor in de Verenigde Staten, door de prijs prestatie verhouding en geringe downtime. Tot twee weken geleden geen reden gehad contact op te nemen met support, maar zelfs daar kan ik alleen maar lovend zijn over de ondersteuning van een mprobleem dat aan mijn zijde veroorzaakt was, daar hield de hulp niet op "met het ligt bij u" maar doorgespit tot alles boven water was.
dinsdag 15 mei 2018
Rik Hendriks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Heldere interface, zeer trage klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gekozen voor MijnDomein vanwege de heldere interface, inzichtelijk en duidelijk, en de relatief lage kosten. Ben zowel privé als werkgerelateerd al meerdere jaren klant. Sinds een reclamecampagne afgelopen jaar heb ik echter het idee dat ze te veel klanten hebben gekregen en dat de druk op de klantenservice hoog is geworden. De standaard reactie is snel, maar de inhoud daarvan is "we zetten het door naar een collega van de technische afdeling", waarna je soms tot wel weken niets hoort. Sinds enkele maanden (!) zit ik met een technisch probleem op één van mijn websites, dat ik telkens opnieuw moet uitleggen. De medewerker naar wie het dan is toegeschoven leest de mailwisseling niet komt met een oplossing die om verschillende eerder toegelichte redenen niet mogelijk is. Meerdere keren was dit niet mogelijk door een probleem aan de zijde van MijnDomein. Vervolgens wordt het weer doorgeschoven en kan ik met tussenpozen van dagen, regelmatig meer dan een week, wachten op een reactie. Tot op heden is dit niet opgelost. Er zijn excuses aangeboden voor de trage reactie, maar vervolgens gebeurt er niets. Bellen kan niet, en door henzelf wordt ook geen contact opgenomen. Verder worden wijzigingen in hun systemen niet gemeld, waardoor je daar pas achter komt als er een probleem ontstaat door zo'n wijziging. Je kunt betalen voor 'premium' klantenservice, maar dan kun je nog steeds alleen maar mailen en weet je ook niet hoe lang de reactietijd is. Het vertrouwen is in elk geval weg. Ik overweeg inmiddels, ondanks eerdere jaren zonder problemen, zeer sterk om over te stappen.
woensdag 18 april 2018
lau
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Doorverwijzen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Fantastisch. Angela van de helpdesk heeft voor mij mijn 2 oude websites doorgelinkt naar mijn huidige website. Voor haar waarschijnlijk een klein klusje, voor mij iets op mijn lijstje waar ik maar niet aan toe leek te komen. Dat is pas service.
maandag 16 april 2018
Karlijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mijndomein? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Webhosting

Webhosting

€ 3,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Webhosting vanaf €3 per maand

Webhosting Plus

€ 6,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Kies jouw webhosting en probeer gratis

Managed WordPress

€ 9,00 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Kies jouw webhosting en probeer gratis

VPS Hosting

Managed VPS Start

€ 45,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Kies de Managed VPS die past bij jouw online ambities

Managed VPS Plus

€ 65,00 /maand
  • Opslag: 200 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Kies de Managed VPS die past bij jouw online ambities

Managed VPS Pro

€ 85,00 /maand
  • Opslag: 300 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Kies de Managed VPS die past bij jouw online ambities

Domeinnaam

MijnDomein .NL domeinnaam

€ 12,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer je eigen domeinnaam al vanaf slechts €0,30!

MijnDomein .COM domeinnaam

€ 20,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee

 

E-mail

€ 43,56 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Registreer binnen 1 minuut jouw domeinnaam vanaf 1 cent