Neostrada

3,7 / 5 262 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 10 Werknemers
  • KvK-nummer: 50033425
Openingstijden
  • ma-don: 09:00-22:00
  • vrij: 09:00-17:00
  • za-zon:10:30-17:00
Website screenshot Neostrada

Overall score

3,7 / 5 262 ervaringen

Totaal (262)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (56)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Neostrada
Neostrada uit Lelystad biedt goedkope webhosting aan, het starter pakket van het bedrijf is met €2,99 per maand normaal geprijsd en beschikt over 15 GB opslag, SSD en onbeperkte dataverkeer. Naar eigen zeggen maken 50 duizend klanten gebruik van de diensten van Neostrada.

Naast webhosting zien we ook Cloud hosting, oftewel een VPS in het productaanbod. De tarieven van een VPS bij Neostrada beginnen bij €9,95 per maand afhankelijk van het aantal vCPU’s dat wordt gekozen.

Neostrada Ervaringen en Klachten
Deel je ervaringen met webhosting en VPS van Neostrada in een review op onze website. Elke klacht over Neostrada zullen wij serieus in behandeling nemen en na bevestiging plaatsen. Ook krijgt de Webhoster de mogelijkheid te reageren via email op de klacht. Tevreden klanten vragen wij zo goed mogelijk te beschrijven welke hosting dienst goed bevalt en waarom de klantenservice prima is.

Ervaringen 262 op 27 pagina's

Neostrada was goed nu begin ik sterk te twijfelen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een basispakket heb ik al ruim vijf jaar in het begin was het ticket systeem snel en hulpvaardig. De laatste jaar is daar een sterke achteruitgang door een andere systeem valt tegen. In 2017 kreeg ik de eerste twijfel de server was traag bij een ip check en problemen ontvangst account een reset een behoorlijke schade aan het computer systeem mail werkte niet meer. De tweede is recent ik ontvang bepaalde mails niet meer, doen er niets aan, en behoorlijk veel spam. na contact wederom een ip adress check en domeinnaam opgegeven was de website gehact. In Cpanel zijn ze binengekomen, word ontkent, kon duidelijk zien het adres van de hacker op .jpn. daarna inlogproblemen Cpanel kan niet meer inloggen duurt al vier dagen geen toegang. Ik denk dat ze tijd kopen om de schade te verhullen. Dus afgegleden van boven naar beneden onbetrouwbaar zeker enkele medewerkers niet doen.
dinsdag 26 mei 2020
J. Lebbing
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prima hoster, ik weet niet zo goed waarom de mensen hieronder zo negatief zijn.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een paar honderd domeinnamen bij Neo en ben prima tevreden. Support is sinds nieuwe ticketsysteem een stuk minder geworden, mede omdat je je tickets niet meer kunt inzien en reacties laten langer op zich wachten, das wel jammer.
maandag 25 mei 2020
Richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Support niet bereikbaar, 300% prijsstijging en verhuizen van domeinnamen niet mogelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ruim voor het aflopen van de overeenkomst heb ik getracht de domeinnamen te verhuizen. De codes worden per e-mail toegestuurd, maar die komen niet aan. Via de support worden de codes niet gegeven. Via de chat wordt geen hulp geboden. Telefonisch contact is niet mogelijk. Ondertussen worden facturen gestuurd met absurde prijsstijgingen oplopend tot 300%.
zaterdag 16 mei 2020
Hylke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Van trouwe tevreden klant naar ex-klant
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren hadden we hier onze VPS servers staan. klantenservice was goed zelden problemen en dan plots hield het niet meer op. De ene na de andere problemen hielden me weekenden aan een stuk aan het werk. Kopzorgen en frustraties van begin tot einde. Enige tijd terug besloten we om het meeste van onze klanten over te zetten en maar goed ook. Sinds een week staat heel hun netwerk op de blacklist bij Microsoft. De kaart overhand trekken ze hier. Communicatie is nihil en ze sluiten gewoon de livechat. Onze laatste klanten worden nu dus definitief overgezet naar onze andere servers. Dit kan gewoonweg niet binnen een professionele dienstverlening. Neostrada is goedkoop en dat merk je aan de infrastructuur. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit nog een hosting gebruik waar geen relay aan gekoppeld is voor de mails.
donderdag 14 mei 2020
Daan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Slechte ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet aan beginnen! In verband met een wijziging van uitgaande mail filter binnen Neostrada kreeg in eens via mijn contactformulier geen mails binnen. Heb verder geen mailtje van de wijzing ontvangen, contact opgenomen JA dat staat op onze website! Gelukkig ben ik achtergekomen via een klant, klant belt zelf op om te vragen of de mailtje binnen is gekomen. Niet praktisch! Bijna een klant kwijt geraakt. Wat hulp gevraagd hoe ik de code van de contactformulier kan wijzigen naar SMTP, JA dat doen wij niet dat moet u vragen aan uw webdesigner.
donderdag 14 mei 2020
Ali
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer zeer zeer zeer zeer slecht. Walgelijk slecht.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet aan beginnen. bij problemen die aan hen liggen wordt je genegeerd en aan je lot over gelaten. Voorheen was de klantenservice goed. Maar na de 300% prijsverhoging en waarschijnlijk nieuwe eigenaar is het extreem slecht. Zodra er een probleem is aan hen te wijten wordt je genegeerd..
zaterdag 25 april 2020
Gerard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Absoluut geen aanrader
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zou iedereen dringend willen adviseren om absoluut geen gebruik te maken van de diensten van Neostrada. Na een bizarre prijsverhoging van meer dan 100%, kwam ik er ook nog eens achter dat mijn pakket onjuist geconfigureerd stond. Ik kreeg namelijk de melding dat mijn webruimte bijna vol was. Vreemd gezien het feit ik meer dan €145 per jaar betaal en slechts 7gb webruimte in gebruik heb. Tijdens het kijken in Cpanel kwam ik er achter dat ik slechts 10gb webruimte tot mijn beschikking heb in plaats van 100GB. Ook heb ik veel minder vCPU's en werkgeheugen etc tot mijn beschikking dan waar ik al maanden voor betaal. Nadat ik hier contact over heb opgenomen is dit aangepast naar de 100gb met bijbehorende snelheden etc. Gezien het feit dat ik hier toch maanden voor heb betaald, leek het mij niet meer dan logisch dat het onterecht teveel betaalde bedrag terug wordt gestort. Hier kreeg ik een afwijzend antwoord op met als reden "de factuur is van December...". Vervolgens wordt er niet meer gereageerd op mijn mail, ook niet nadat er via de chat is gezegd dat ik vandaag nog antwoord krijg. Kortom veel te duur, smerige prijsverhogingen en weinig service.
woensdag 22 april 2020
Nick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Toelichting gevraagd voor de bouw van de website
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb de domeinnaam bij een ander dan Neostrada. Ik heb voor Neostrada gekozen zodat ik mijn site in WordPress kan bouwen. Ik ben van huis uit geen website bouwer. Helaas staat er geen stappenplan in de kennisbank hoe je de website dan kunt gaan bouwen. Na een aantal keren heen en weer met de support afdeling te hebben gemaild is het me duidelijk. Duidelijk dat ik eerst moet beginnen om de DNS code bij mijn provider van de domeinnaam moet aanpassen. Duidelijk dat ik niet in Sitebuilder moet zijn en dat ik WordPress eerst op mijn pc moet installeren. Al mijn werk in Sitebuilder is voor niets geweest. Heel erg jammer. Mijn advies aan jullie, maak een stappenplan voor de nitwits. En bij het beantwoorden van de mail, krijg helder wat de kennis van je klant is voor je een antwoord stuurt.
vrijdag 3 april 2020
Tanya Hulshof-Verheij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Sinds overname TWS grote ellende
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waar ik ooit één van de eerste klanten was ben ik nu één van de zwaar gefrustreerde klanten die inmiddels zijn onderkomen elders heeft gevonden. Door ziekte was ik te laat met een betaling en voor ik het wist en zonder dat zij even contact opnamen is er incasso bureau ingeschakeld. Met dat bedrijf (overigens wel vriendelijk, gek genoeg) uiteraard betalingsregeling mee getroffen maar heeft Neostrada alsnog toegang tot al mijn andere wél betaalde producten ontzegt en dus is mijn account met iets meer dan 10 domeinnamen 'gegijzeld' tot ik die ene domeinnaam wel betaald heb. Bij enige vorm van communicatie word ik nu al een aantal weken genegeerd en kan ik niets meer doen 'wachten' tot ik mijn domeinnamen kan verhuizen naar een andere provider. Inmiddels contact gelegd met SIDN en klacht gedaan. Prijswijzigingen (300%!!!!) wordt niet gecommuniceerd, meerder klachten zijn bekend. Dit is een bedrijf dat kwantiteit boven kwaliteit stelt, heel jammer.
dinsdag 31 maart 2020
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Goed
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is goed verzorgd en makkelijk uit te vinden hoe het werkt!
donderdag 12 maart 2020
Kim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Neostrada? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Business

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

VPS Hosting

Cloud 1

€ 9,95 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja