Neostrada Reviews

1,3 / 5 370 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Neostrada is overgenomen door Your.Online en daarmee onderdeel geworden van Versio.VOCweg 49 8203 AK Lelystad Nederland
  • 10 Werknemers
  • KvK-nummer: 50033425
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:30
  • za-zon:10:30-17:00

Review score

1,3 / 5 370 ervaringen

Totaal (370)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (19)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Neostrada
Neostrada uit Lelystad biedt goedkope webhosting aan, het starter pakket van het bedrijf is met €2,99 per maand normaal geprijsd en beschikt over 15 GB opslag, SSD en onbeperkte dataverkeer. Naar eigen zeggen maken 50 duizend klanten gebruik van de diensten van Neostrada.

Naast webhosting zien we ook Cloud hosting, oftewel een VPS in het productaanbod. De tarieven van een VPS bij Neostrada beginnen bij €9,95 per maand afhankelijk van het aantal vCPU’s dat wordt gekozen.

Neostrada Ervaringen en Klachten
Deel je ervaringen met webhosting en VPS van Neostrada in een review op onze website. Elke klacht over Neostrada zullen wij serieus in behandeling nemen en na bevestiging plaatsen. Ook krijgt de Webhoster de mogelijkheid te reageren via email op de klacht. Tevreden klanten vragen wij zo goed mogelijk te beschrijven welke hosting dienst goed bevalt en waarom de klantenservice prima is.

Ervaringen 370 op 8 pagina's

erg duur geworden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
het is geen slechte hosting maar sind dat ze overgenomen zijn wel duurder geworden betaalde eerst 80 euro en nu 160 euro is toch een verhoging van 100% vind ik wel extreem. ik zag het te laat dus heb ik het maar betaald maar als jaar er op zit ben ik weg
zaterdag 25 januari 2020
Ruud stolk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Mvr.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al meer dan 10 jaar zijn wij met het pakket Reseller Plus een trouwe klant van Neostrada. Waarom zo lang? De uitmuntende service die je krijgt van ze is ongekend goed. Ze staat altijd klaar om te helpen en geven zeker uitleg van mocht je iets niet begrijpen. Je kan zowel via een chatbox als via een ticketsysteem een probleem voorleggen of informatie vragen. Ik zou ze zeker aanraden om hier je domein en website te hosten.
donderdag 16 januari 2020
Kiona Jautze
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Betaalbare hosting met deskundig support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb sinds 5 jaar een reseller start pakket bij Neostrada. Daar draaien 5 websites van verenigingen op zonder problemen. Grootste pluspunt is de grote flexibiliteit door o.a. Cpanel
woensdag 15 januari 2020
Bert van der Burg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
WordPress mailprobleem binnen een minuut opgelost na 2 uur zelf zoeken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij een nieuwe WordPress installatie lukte het met geen mogelijkheid om een mail te versturen via een Everest form in combinatie met een goed ingestelde WP Mail SMTP. Na bijna 2 uur zelf zoeken en testen, had ik de live chat support benaderd en het probleem uitgelegd. Er werd binnen een minuut een instelling aangepast in de configuratie (PHP 7.4 > PHP 7.3) en daarna werkte het meteen! Hele snelle en deskundige service dus!
dinsdag 14 januari 2020
Jordan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Enorme prijsstijging!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enorme prijsstijging! een dubbele factuur ontvangen. Vind als er een prijsverhoging komt je van te voren moet worden geattendeerd zodat als je het er niet mee eens bent moet kunnen opzeggen. Nu dus de rekening ontvangen met de enorme verhoging en dan kan je niet meer opzeggen. We hebben de factuur met tegenzin betaald en de overeenkomst verbroken. Dan maar ruim 200 euro kwijt maar hier moet je niet mee in zee gaan. Dit zijn cowboys !!!
maandag 13 januari 2020
N.C. Andriessen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
goede begeleiding op afstand door Jon. Geduldig door het proces van ww veranderen heen geloodst
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
E-mail van mijn website werkte niet meer en er moest een nieuw ww ingesteld worden. Met de weinige ervaring die ik daarin heb kreeg ik een geduldige en uiterst vriendelijke Jon als begeleider in dit proces. Top!
donderdag 9 januari 2020
iet hoek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Altijd snelle en vriendelijke reactie, al vele hostingsproviders doorgegaan maar deze blijft plakken!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aangezien de klantenservice zo goed is zou ik zelfs meer betalen niet erg vinden ;-) (maar dat moet je hun niet vertellen shhh). Net om 17.50 nog snel een aanpassing gevraagd met spoed. 17.55 was het in orde.
woensdag 8 januari 2020
Thomas Dorissen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Al jaren zeer tevreden!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren reseller bij Neostrada en nog steeds naar volle tevredenheid. Vandaag bijvoorbeeld een vraag van een klant van mij gehad. Ik heb me rotgezocht naar het antwoord en besloot uiteindelijk toch maar de chat met Neostrada open te gooien. En ja hoor, binnen enkele tellen antwoord en het was opgelost. Ik blij, mijn klant bij.
dinsdag 7 januari 2020
Ralf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds kort een domeinnaam aangeschaft bij Neostrada. Super goed verlopen, makkelijk contact via de chat. Snelle reactie en uitstekende service. tevreden.
maandag 6 januari 2020
Kimberley Nunes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Fijne support!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Supersnelle Nederlandstalige support is heul fijn. Prettig overzichtelijk dashboard. Fijne notice-mailtjes voor je pakket opnieuw gefactueerd wordt. Ik breng er veel klanten onder.
maandag 6 januari 2020
Maaike
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geweldige ondersteuning via de chat zijn heel goed problemen met b.v mail op te lossen
donderdag 2 januari 2020
Richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service en prima prijzen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het fijne aan Neostrada is dat zij een goede dienstverlening bieden door snel te reageren met antwoorden waar je wat aan hebt. Ook vind ik het erg prettig om met cPanel en WHM te werken, en dat bieden zij in hun hosting pakket als middelen.
dinsdag 31 december 2019
Joko Ruwhof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
DNS mailprobleem
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit nu een jaar bij Neostrada. Tot nu toe zijn de problemen die ik ondervind snel verholpen. Als ik support vraagt via een mail of chat, dat is dit meestal dezelfde dag opgelost wat ik zeer belangrijk vind zodat ik ook mijn klanten tevreden kan houden. Als ik een minpunt zou moeten geven dan is het dat ik vind dat het "mijn account" deel van Neostrada wel wat duidelijker gemaakt kan worden. Zo is bijvoorbeeld een "overige dienst" die ik heb wel aanwezig maar staat er geen naam bij. Ook bij sommige andere diensten is het onduidelijk welke dienst het nu eigenlijk is. Om hier goed wegwijs in te worden koste mij meer tijd dan dat ik bij andere providers gewend was.
vrijdag 20 december 2019
Maindes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geen seconde spijt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al sinds een vijftal jaar vaste klant van Neostrada. Mijn domeinnamen worden er beheerd, mijn standaard webhosting pakket ook. Bij problemen, gewoon een mailtje of een chat gesprek, en het wordt meteen opgelost! Zo kocht ik vorige week een reseller account aan, maar er waren enkele technische problemen. Dankzij de klantendienst was het binnen de 24u opgelost! En voor alles hebben ze wel een oplossing! Enorm tevreden, zeker van de klantenservice!!! Na 5 jaar nog steeds trouwe en vaste klant die daarvoor al ettelijke hosting providers heeft versleten ;-)
dinsdag 17 december 2019
Bart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Van mijn 6 hosting providers veruit de beste!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer flexibele hosting provider met een salesafdeling en klantenservice die met je meedenken. Klantenservice gaat altijd net een stapje verder voor je - en 2 stappen verder dan die van andere providers.
donderdag 5 december 2019
Marek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Chapeau
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben ruim 5 jaar klant bij Neostrada en zeer tevreden over de service de prijs. Wanneer ik een probleem heb denken ze mee, ook als het niets met hosting te maken heeft. Als ik een mailtje stuur reageren ze binnen zeer korte tijd en komen ze met een oplossing. Chapeau!
donderdag 5 december 2019
Peter Hagenaars
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Onbehoorlijke tariefverhoging & waardeloze klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Begin 2019 zijn de tarieven verhoogd, waarbij ze me bij een veel hoger pakket hebben ingedeeld dan daarvoor. De prijsstijging was 400%, terwijl er ook een pakket met dezelfde prijs was als eerst. De klantenservice reageert traag, gaat hier niet op in en verwijst vervolgens door naar hun e-mailadres. Nul empathie en geen oplossing, compleet nutteloos dus.
donderdag 5 december 2019
Daniel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Toen ik een probleem kreeg met het verhuizen van een website en geen foto's meer kon uploaden heb ik een ticket gestuurd naar Neostrada. Ze reageerden behoorlijk snel (binnen een kwartier) en konden mij snel helpen het te fixen. geweldige klantenservice!
donderdag 5 december 2019
Michael
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Na even buiten de deur te zijn geweest, toch weer Neostrada.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Enkele jaren mijn websites laten hosten door Neostrada. Toen wij met onze webwinkel stopten en een andere site "verhuisde" van de software Drupal naar Wordpress, besloot ik om mijn geluk elders te proberen. De belangrijkste reden was dat een website zomaar spontaan de verbinding met de database verloor en dus offline ging. Daar heb ik moeite mee. Websites moeten online blijven. Dus ging ik op zoek naar een goed alternatief voor Neostrada. Dat bleek heel lastig. Andere leken wel beter maar zijn veel duurder. Andere lijken goedkoper maar nadat ik bij de addertjes onder het gras op de koffie was geweest bleek toch Neostrada een betere keuze. Uiteindelijk keerde ik terug bij mijn host waar ik, voor dat ik Neostrada kende, 5 jaar trouwe klant was geweest. Al snel ervoer ik de verschillen. De prijs was nagenoeg gelijk maar ze hebben geen cpanel, een zeer beperkt configuratiescherm, enkele beloftes op de scherm die ze achteraf gezien niet echt waar maakte, een Engelstalige chatservice als je buiten kantooruren met vragen zat. En nog wat kleinigheidjes meer. Binnen een maand keerde ik op hangende pootjes terug naar Neostrada. Ik verhuisde mijn belangrijkste site weer terug en begon met het goedkoopste abonnement. Voorheen dat ik een duurder pakket. Ik merkte echter geen verschil in de service. Niet in de snelheid van reageren, niet in het doorsturen van vragen naar de goede persoon, niet in de hulpvaardigheid. Kortom, ik ben blij weer terug te zijn bij Neostrada. Ik kan weer veel dingen zelf regelen en als ik het niet opgelost krijg, weet ik dat ik snel hulp kan verwachten. Mijn site is beveiligd. Het loopt allemaal goed. Mijn site en ik voelen ons weer als een vis in het water. En dan neem ik de Recaptcha van Google die door Neostrada wordt opgedrongen aan Wordpress en Joomla sites maar voor lief. Er staan teveel voordelen tegenover.
maandag 2 december 2019
Rini Schamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Favoriete host
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al 6 jaar klant bij Neostrada voor meerdere websites. Eerder nog websites bij andere aanbieders ondergebracht, nu alles verhuisd naar Neostrada. Ik heb een SSD hosting afgenomen tegen een prima prijs. Server is altijd in de lucht geweest en ik heb geen downtime ervaren. Klantenservice is kundig en snel, jammer dat ze niet telefonisch te bereiken zijn, maar dit is denk ik wegens de kosten gedaan. Bij problemen wordt je snel via mail of chat geholpen. Ik ben zeer tevreden.
zaterdag 30 november 2019
Edwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ik wil niet anders...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neostrada is al jaren mijn vaste provider. Vandaag toevallig een site aan 't overzetten bij een _andere_ niet nader te noemen provider en dat gaat weer niet echt van een leien dakje. Ik ben al jaren fan en adviseer als het even kan al mijn klanten om over te stappen. Soms kan het niet of willen ze niet, maar het is altijd weer lekker werken als ik ze mee krijg! Thanks y'all..
donderdag 28 november 2019
Bas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Ongelofelijke support en competitieve prijzen. Betrouwbaar en heel veel waar voor je geld!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als webdesigner werk ik met verschillende hosting bedrijven, maar Neostrada is en blijft mijn topfavoriet en niet alleen om het geld! Ik ben volgens mij al vanaf 2009 klant en ze hebben me werkelijk nog nooit teleurgesteld. Ik ben zelf niet super technisch en heb het support team af en toe echt wel nodig voor bepaalde issues bij klanten, bijvoorbeeld bij DNS-aanpassingen of cPanel dingetjes. Iedereen van 't support team legt alles dan altijd heel geduldig en in begrijpelijke termen aan me uit. Ze reageren ontzettend snel en zijn enorm behulpzaam. Ik ben echt super super tevreden.
dinsdag 26 november 2019
Ingeborg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Uitstekende service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nog maar net klant en al meteen klaarstaan om me zo goed mogelijk op weg te sturen waar nodig. Binnen de 15 minuten had ik een antwoord op mijn vraag. Dit zorgt er voor dat ik mijn werk niet moest laten liggen omdat ik niet verder kon. Bedankt Neostrada!
dinsdag 26 november 2019
Yari Crollet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super tevreden!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds twee jaar heb ik een pakket bij Neostrada en ik ben zéér tevreden. Ze reageren snel, zowel per chat als per mail, en zijn allemaal klantvriendelijk. Ik ben totaal niet technisch, maar daar wordt dan ook rekening mee gehouden. Gewone-mensen-taal. De support-afdeling ging onlangs voor een probleem (waar de hostingprovider niets aan kon doen) net zo lang door totdat 't opgelost was. Ik zou eenieder aanraden om voor Neostrada te kiezen. Fantastisch!
vrijdag 22 november 2019
Simone van Niftrik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Een dikke 10!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben super goed, aardig en deskundig geholpen door de klantenservice toen het instellen van mijn email niet lukte. Met veel geduld hebben ze mij geholpen het probleem te vinden en op te lossen. Heel laagdrempelig en heel fijn. Bedankt!
donderdag 21 november 2019
inge
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goed geholpen door de klantenservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vriendelijke en makkelijke benadering!
woensdag 20 november 2019
Fleur
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service voor een goede prijs!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb in november 2019 gekozen voor het hosting starter pakket, met een domein naam erbij. Ik heb de login gegevens minuten na betaling ontvangen, en een uur later was de website online. Ik login/upload vanuit Azie, en heb geen klachten wat betreft de serversnelheid, of iets anders! Alles is duidelijk en user-friendly. Zeer tevreden met wat ik krijg, voor wat het kost!
dinsdag 19 november 2019
Ischa de Vreugd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top service tegen mooie prijs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik hoef gelukkig niet vaak contact op te nemen met Neostrada. Doorgaans loopt alles op rolletjes, nooit server down ofzo. Maar ja, soms wil je iets waarbij je hen nodig hebt. En dan krijg je flitsend een deskundige en leesbare reactie. Ook stellen ze op verzoek zaken in, als je niet techno genoeg bent. En daar voor een paar Euro per maand, fantastisch.
dinsdag 12 november 2019
Johnny Hogenbirk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Verdubbeling verhoging tarief hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben een reseller beginner abonnement bij Neostrada. Nooit geen problemen gehad, helaas besluiten zij zomaar het tarief te verdubbelen. Van € 60 euro naar € 120 euro excl. btw Wanneer ik om een correctie op de factuur vraag moeten we maar 2 of 3 jaar lid blijven dan krijgen wij 20 of 30% korting. Erg teleurstellend.
donderdag 7 november 2019
Ben Eekman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede en snelle klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ken niet veel van de backend van een website, dus een goed klantenservice is belangrijk voor mij. Ze zijn makkelijk en zeer goed bereikbaar via chat, zelfs 's avonds. En ze antwoorden en helpen je direct uit de nood. Echt toppie! :)
dinsdag 5 november 2019
Benjamin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snelle service en goede oplossingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor verschillende websites heb ik hosting en domeinen bij Neostrada. Door de jaren heen helpen ze me altijd goed, snel en vriendelijk. Voor mij een toegevoegde waarde omdat ik zelf lang niet alles weet of kan oplossen.
dinsdag 5 november 2019
Maarten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
super
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na heel wat webhosts gehad te hebben bij neostrada terrecht gekomen en nu al jaren bij hen. De service blijft top en super snel! aanrader!
dinsdag 5 november 2019
klaas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Snel en vriendelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had geen toegang meer tot mijn CPanel, mogelijk door een verkeerd wachtwoord. Binnen 5 minuten na aanvraag werd mijn wachtwoord door de Servicedesk gereset. In mijn beleving is dit erg snel. Ook de nazorg: controleren of dit het probleem had verholpen verliep vlot. Bedankt
maandag 4 november 2019
Rob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben een aantal diensten bij neostrada en zijn hier zeer tevreden over. Als je een vraag hebt dan zijn ze goed bereikbaar via de chat. Paar opmerkingen: ze zijn helaas niet telefonisch bereikbaar en soms kom je met de eerste lijn van support niet verder of krijg je verkeerd advies (bij de 2e lijn lossen ze je problemen wel correct op).
maandag 4 november 2019
Stefan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede services
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd een goed advies. Ze helpen je graag. Soms gaat er weleens wat mis maar ook dan helpen ze je op een juiste manier. Super service kan ik melden!
maandag 28 oktober 2019
Jacques Kijl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Wat ze beloven, komen ze ook na...
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn nu een jaar of 3 klant bij Neostrada. De website die we bij hun hebben ondergebracht, betreft een zzp website die niet veel ruimte vereist of een groot data verbruik heeft. Vandaar het goedkoopste pakket. Zover ik weet is de site bij hun nog nooit offline geraakt door storingen. Klantenservice: snel en deskundig.
donderdag 24 oktober 2019
Gastouderopvang Boefjes en Elfjes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Review Neostrada
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben ruim 3 jaar klant bij Neostrada en ben zeer tevreden over de service, uptime en de prijs. Wanneer ik een probleem heb denken ze mee, soms als het zelfs niet hosting gerelateerd is, en als ik een mailtje stuur met een hulpvraag dan reageren ze binnen 5 minuten tot maximaal een dagdeel en komen ze met een oplossing, klasse!
donderdag 24 oktober 2019
Jelle Schouwstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service en kaliteit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met ruim 330 domeinnamen en ruim 200 hosting accounts draaien via Neostrada kan ik dit bedrijf zeer zeker aanbevelen! Support geweldig, servers zijn sneller geworden. Reageren altijd binnen enkele minuten. Thanks jongens :)
woensdag 16 oktober 2019
Achmed A
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Opnieuw super geholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds enkele jaren heb ik een reseller pakket bij Neostrada. Eerst tegen een belachelijk lage prijs en nu voor een mooie prijs. Zeer compleet pakket. Als ik een probleem heb of hulp nodig heb dan wordt ik in het algemeen goed en snel geholpen. Een eerlijk antwoord en uitvoerige uitgelegd. Wat beter zou kunnen is VOORAF informatie over wijzigingen. Nu ontdek je als reseller vaak te laat dat er iets gewijzigd is en kun je je eigen klanten te laat op de hoogte brengen. Neostrada is zeker aan te bevelen.
dinsdag 15 oktober 2019
Paul Peree
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Altijd super snel en vriendelijk geholpen, ben al jaren zeer tevreden klant!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al vele jaren klant bij Neostrada. Ik blijf verbaasd over hoe snel en vriendelijk ze altijd paraat staan en efficiënt helpen. Klopt dat ze hun prijzen flink hebben verhoogd, maar dit hebben ze ruim voordien aangekondigd via mail en volgens mij verdienen ze dit dubbel en dwars. Hun support is nog steeds verbeterd door nog langer en tijdens weekends ook direct bereikbaar te zijn. Ze hebben heel wat aanpassingen gedaan aan verbetering van hun servers en snelheid. Top bedrijf!
maandag 14 oktober 2019
Annie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Razendsnelle klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor de zoveelste keer ervaren dat wanneer er een vraag of probleem is hier razendsnel en adequaat op wordt gereageerd. Top!
vrijdag 11 oktober 2019
Peet Veerbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Echt super meegeholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had problemen met mijn website, 1 berichtje naar de klantenservice en alles was meteen opgelost. Heb ook handige tips ontvangen. Dat is precies net die extra service van ze wat het zo'n top bedrijf maakt. Ik heb met medewerker Jon gesproken, complimenten.
vrijdag 11 oktober 2019
Shawn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
probleem met mail snel opgelost
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Support prima bij oplossen van probleem met uitgaande mail op een van de adressen
donderdag 10 oktober 2019
Jo Valentin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Oplichtersbedrijf. Stuurt valse facturen. Geen telefonisch contact. Contact voa email duurt dagenlang voordat er actie wordt ondernomen. Alles moet je 10 keer op een verschillende manieren verwoorden en uitleggen, lijkt alsof je tegen een kleuter praat. Prijzen stijgen zonder melding. Er wordt geen melding gemaakt wanneer een dienst wordt verlengd wat het lastig maakt deze optijd stop te zetten. Na 11 maanden voor een dienst van 1 jaar wordt er al een factuur gestuurd voor weer een jaar. Je websites worden geïnfecteerd door hun met malware daarna blokkeren ze je websites en bieden je een malware verwijdering per domein aan voor 80 euro. Totdat ze weer je website besmetten.
dinsdag 24 september 2019
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
accuraat en snel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hoewel alles via mail en chat gaat wordt er zeer snel gehandeld en accuraat gewerkt. Wij zijn er zeer blij mee!
maandag 9 september 2019
Jack
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Support bij verhuizing domein (onderbrengen bij bestaand domein) + mail Office365
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er moest een domein verhuisd worden waarna ik contact zocht met support van Neostrada waar al een domein gehost wordt. snel en duidelijk antwoord met verwijzing naar website voor verdere duidelijke informatie. Nadat het domein verhuisd was naar Neostrada nogmaals contact gezocht met support om de office365 DNS records goed te zetten. Ook hier weer een zeer snel antwoord met een verwijzing naar website voor verdere informatie. Na het omzetten van de DNS records moest er nog een e-mail routering ingesteld worden wat mij niet lukte (het betreffende domein stond er niet tussen). Weer contact gezocht met support, had ik vergeten om het domein toe te voegen (stom van me ;-) ). Nadat dit geregeld was kon de routering ook in gang gezet worden en was het een uurtje wachten voordat alle DNS records en routering waren doorgezet. Een supersnelle supportdesk van Neostrada die kort en krachtig antwoord met uitleg en verwijzing naar de desbetreffende supportwebsite met het juiste artikel. Een welverdiende dikke pluim.
dinsdag 3 september 2019
Jan-Erik Mense
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Niet meer wat het was
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang cloud gebruiker, maar nu toch de overstap gemaakt. Support is goed, maar administratief Is het slecht geworden. Facturen die niet kloppen als je bulk prijzen hebt op domeinnamen. Ze schrijven automatische van je bank af dus regelmatig crediteren en hopen dat het goed gaat. Dan de cloud zelf welke ik huurde icm Cpanel helaas al een tijd geen update meer van de server(lees cloud) software De scripts welke ik gebruikt meldde out of date van server software, support meldde mij dat dit bekend was en dat medio 2020 nieuwe versies werden geïnstalleerd. Leuk, maar ik verwacht actuele updates bij een hoster. Nu opgezegd, ik ben er nog niet vanaf want alhoewel ik domeinnamen en cloud server heb opgezegd tot mijn verrassing toch nog een factuur. Blijkt van Cpanel te zijn die je los erbij huurt blijkbaar. Vraag is natuurlijk wat je daar aan hebt als je geen ruimte meer huurt. Je zou zeggen bij opzeggen cloud server stopt ook Cpanel. Je sluit het immers gelijk af bij de inschrijving. Dan lijkt het veel op wat je hier leest dat geld belangrijker is dan klanten Toch ik klaag niet, ooit een uitstekende hoster waar ik altijd tevreden over was. De overname door een andere partij heeft een hoop veranderd en niet in goede zin waardoor ik inmiddels ben overgestapt
zaterdag 10 augustus 2019
A.vd Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
goede hostingpartij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Overal loopt iedereen te klagen over de prijsverhoging. Dit is terecht. hosting voor 80 cent per maand? Ach kom op. Als je naar de concurrerende partijen kijkt dan zie je dat Neostrada netjes in de prijs zit :) Jongens helpen je direct als het moet. Thnx!
donderdag 1 augustus 2019
achmed A
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 2
Prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Oplichters neem geen webhosting bij deze partij. Mijn webhosting starter is van 12 euro per jaar naar 35 euro per jaar gestegen.
zondag 14 juli 2019
Mo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 3
kijk uit met neostrada
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
prijzen van pakketten zijn verdubbeld en soms verdriedubbeld; geen antwoord op mijn vragen hierover
vrijdag 12 juli 2019
elle droom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 10 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Neostrada? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice