Neostrada

3,5 / 5 326 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 10 Werknemers
  • KvK-nummer: 50033425
Openingstijden
  • ma-don: 09:00-22:00
  • vrij: 09:00-17:00
  • za-zon:10:30-17:00
Website screenshot Neostrada

Overall score

3,5 / 5 326 ervaringen

Totaal (326)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (75)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Neostrada
Neostrada uit Lelystad biedt goedkope webhosting aan, het starter pakket van het bedrijf is met €2,99 per maand normaal geprijsd en beschikt over 15 GB opslag, SSD en onbeperkte dataverkeer. Naar eigen zeggen maken 50 duizend klanten gebruik van de diensten van Neostrada.

Naast webhosting zien we ook Cloud hosting, oftewel een VPS in het productaanbod. De tarieven van een VPS bij Neostrada beginnen bij €9,95 per maand afhankelijk van het aantal vCPU’s dat wordt gekozen.

Neostrada Ervaringen en Klachten
Deel je ervaringen met webhosting en VPS van Neostrada in een review op onze website. Elke klacht over Neostrada zullen wij serieus in behandeling nemen en na bevestiging plaatsen. Ook krijgt de Webhoster de mogelijkheid te reageren via email op de klacht. Tevreden klanten vragen wij zo goed mogelijk te beschrijven welke hosting dienst goed bevalt en waarom de klantenservice prima is.

Ervaringen 326 op 7 pagina's

Prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Oplichters neem geen webhosting bij deze partij. Mijn webhosting starter is van 12 euro per jaar naar 35 euro per jaar gestegen.
zondag 14 juli 2019
Mo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 3
kijk uit met neostrada
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
prijzen van pakketten zijn verdubbeld en soms verdriedubbeld; geen antwoord op mijn vragen hierover
vrijdag 12 juli 2019
elle droom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 10 Niet nuttig 0
Nog erger dan waardeloos :)
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neostrada is echt een schande van een bedrijf voor de hosting wereld. Nadat wij een webhosting pakket hadden overgenomen en deze enkele uren later werd verlengd zonder dat wij hier kennis van hadden kregen wij een torenhoge factuur. Wij hebben direct daarna kenbaar gemaakt dat we het pakket niet meer willen. Vrijwel direct na deze mail hebben wij een incasso bureau op ons dak gekregen. Mensen die Neostrada overwegen; DOE HET NIET. Het is een schande van een bedrijf met zogenaamd klantvriendelijkheid hoog in het vaandel, forget it. Het is alles behalve dat. Helemaal WAARDELOOS!
zaterdag 6 juli 2019
Nik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 11 Niet nuttig 1
Goede service, professioneel aangepakt
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben als webdeveloper zeer tevreden met Neostrada. Ga hier zeker in de toekomst meer hostingruimte bestellen.
vrijdag 5 juli 2019
Benjamin Rodrigues
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 4
Prijsverhoging van 99 euro zonder enig overleg
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze voeren zonder enig overleg of aankondiging een prijsverhoging door voor de hosting! Eerste jaar 80 euro voor pakket. 2e jaar 179 euro voor hetzelfde pakket! Prijsverhoging kan ik mee leven maar 99 euro? Als je dit aangeeft geven ze gemakkelijk aan u kunt uw hostingpakket downgraden of opzeggen!
dinsdag 2 juli 2019
Richard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Zeker aan te raden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bestellen ging heel snel en makkelijk. Vervolgens kon ik doordeweeks gelijk live chatten met de hulpservice als ik ergens vastliep. Ook via de mail kreeg ik snel hulp. Ik zou Neostrada zeker aanraden.
maandag 1 juli 2019
Andrea Gandolfi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Transparantie staat niet in Neostrada's woordenboek
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorig jaar enkele domeinnaam gekocht via Neostrada...so far so good. Contract kan jaarlijks opgezegd worden, alleen staat de reminder van de vervaldag standaard UIT bij onze vrienden van Neostrada. Met als gevolg dat je gegarandeerd 2 jaar betaalt voor hun service. Triestig als je op zo'n manier geld moet verdienen! En hun klantendienst doet dan nog alsof dit de standaard is op de markt. NOT. Neostrada te vermijden!
maandag 1 juli 2019
Dieter Crappé
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Shams
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Watch out for this company. They are not allowed you to buy domain only for 1 year but FOREVER until you will not cancel services. They will be charging you again and again for domain what you have order only for 1 year. In normal companies, the domain expires when you do not pay for it here you used a mechanism for extortion of money by automatically renewing the service. If you do not want unexpected bills for the services you do not use, forget about this company.
maandag 17 juni 2019
Ariel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Goede klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was mijn login gegevens kwijt en e.e.a. stond nog geregistreerd op een domein dat ik niet meer bezit. Met veel geduld geholpen om weer toegang te krijgen tot cpanel.
dinsdag 11 juni 2019
Floris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Hele gebruiksvriendelijke service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb via via de referentie doorgekregen van Neostrada en heb via deze weg een domeinnaam aangemaakt. Tot nu toe ben ik heel tevreden van de diensten.
zondag 9 juni 2019
Noemie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Schaamteloos hoge prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Premium hosting. Je begint met 90 euro per jaar. Redelijk. Dan volgt het tweede jaar en bam! Rekening van 217 euro. Betaald en per direct opgezegd. Schandelijk. Ik heb alle begrip voor een prijsverhoging, mits deze redelijk is, maar dit? Nee, ik bedank.
zondag 26 mei 2019
H
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Reminder betaling
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een jaar lang de hosting service niet gebruikt en toen stuurde ze opeens een "reminder betaling" van 50 euro op een service van 10 euro.
vrijdag 24 mei 2019
Daniel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Perfect!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jarenlang klant van Neostrada, en gebruik de helpdesk maandelijks. In al die jaren is geen enkel pakket down gegaan, werd alles goed gecommuniceerd en was de support altijd te bereiken én uitermate vriendelijk.
maandag 20 mei 2019
Warre
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
VERMIJD DIT BEDRIJF
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neostrada WAS een fantastische host/registrar. Tegenwoordig zijn ze overgenomen en is het een werkelijkwaar AFSCHUWELIJK bedrijf. De support is de allerslechtste die ik ooit heb meegemaakt, terwijl ze vroeger een van de beste waren. Problemen met DNS en nameservers, instellingen die niet aangepast worden in het systeem, hosting die opeens mega traag wordt... En als je dan contact opneemt met support krijg je zeer oppervlakkige en ongeinteresseerde antwoorden. Je hebt gewoon niks aan ze! En dat terwijl ik al sinds 2013 vaste klant ben en duizende euro's aan ze heb betaald. Ik ga al mijn domeinen direct verhuizen. Mijn hosting heb ik ook al bij ze opgezegd. VERMIJD DIT BEDRIJF TEN ALLE KOSTEN.
zaterdag 18 mei 2019
Sebastiaan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 9 Niet nuttig 0
Domeinnaam registreren
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel en goedkoop registreren domeinnaam
woensdag 15 mei 2019
Eddie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geen aanrader
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Domeinnaam automatisch verlengd zonder bericht, waarnaar word gedreigd met inschakelen incassobureau. Geen aanrader
donderdag 9 mei 2019
Max Koot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
overgang naar Neostrada
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Overgegaan met domeinnamen en webhosting. Alles eenvoudig en snel geregeld!
dinsdag 7 mei 2019
Andy de Schipper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
geen reactie van support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een tijd klant, ging altijd prima. Maar nu ik mijn pakket wil verhuizen en wil opzeggen krijg ik helemaal geen reactie meer... slecht slecht
maandag 6 mei 2019
jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prijsstijging meer dan waard.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neostrada heeft een zeer gebruiksvriendelijke interface waar ik al ontzettend blij meer was. Daarnaast word ik altijd super snel geholpen via mail of de chat. Wat ik minder vond was de snelheid. Dit was echt niet goed. Maar nu na de update naar een verbeterde server is dit weer helemaal top! De prijsstijging is veel, maar wat mij betreft is dat het waard in vergelijking met andere hosting bedrijven. Bij Neostrada professional kun je namelijk een onbeperkt aantal websites maken en de opslag is ook nog eens onbeperkt. Ik was met een aantal websites naar Siteground verhuist maar nu de snelheid verbeterd is, is de totale gebruikerservaring echt top en ben ik van plan weer terug te verhuizen.
woensdag 1 mei 2019
Matthijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ms.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neostrada continued charging me after I cancelled my account and even more than doubled the pricing, then sent an incasso collection agency with an extra €50 fee without ever warning me. This company is unethical and clearly just wants to scam its customers. I highly recommend going with another web hosting service. (I had the starter package.)
dinsdag 30 april 2019
Kate
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
Belachelijke prijsstijging van bijna 150%
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben bij Neostrada klant sinds zo'n beetje de oprichting, al ruim 10+ jaren, altijd perfecte service gehad. Enkele maanden geleden een email gehad omtrent updates aan de hardware, niet heel duidelijk gelezen omdat alle correspondentie van neostrada altijd netjes en overzichtelijk was, geen gekke dingen te verwachten. Tot mijn verbazing werd er een bedrag van mijn rekening geschreven wat 2,5 keer hoger was dan normaal, direct hierover contact opgenomen met neostrada, maar de vriendelijke en behulpzame toon van neostrada was over. Een prijsstijging van 150% wordt normaal gevonden, met het argument we hebben de prijzen al jaren niet verhoogd, en een onoverzichtelijke zeer algemene e-mail zonder duidelijke cijfers voldoende om dit door te voeren. Vreemde zaak. Krijg het idee dat ze zijn overgenomen door een partij die er naar mijn idee zo snel mogelijk zijn investering uit wilt halen. Echter, is dit niet de manier hoe je business doet Neostrada en TWS (investeringsmaatschappij) met bestaande klanten! SCHAAM je!
vrijdag 26 april 2019
Ferry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Goed op weg met Neostrada
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima prijs-/kwaliteitverhouding, goede documentatie. Snel geholpen met het verhuizen van mijn domein. Telefonische support zou handig zijn, die wordt nu niet geboden.
donderdag 18 april 2019
Elisabeth Post
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Abusrde prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Absurde prijsverhoging. Van 12 euro naar 36 euro. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
woensdag 10 april 2019
Benjamin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
Neostrada hosting review
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Oorspronkelijk ben ik bij neostrada gekomen voor de prijs/kwaliteit verhouding. Dit jaar werd de prijs plotseling bijna 3 keer zo duur. Dit werd niet duidelijk naar de klant gecommuniceerd. Er kwam een lange mail over nieuwe features en daar stond in de kleine lettertjes in dat de prijs omhoog gegaan was. Ik kon mijn hosting vervolgens niet meer voor maart opzeggen maar werd verplicht om een nieuw jaar af te nemen. Ik heb het bedrijf gemaild maar dit baatte niet. Ook de support is dramatisch. Ik heb meerdere keren gemaild omdat mijn website of 1 van de websites van mijn klanten offline was. Bovendien was het vrijwel onmogelijk om aanpassingen in de cpanel te maken aangezien dit ontzettend traag was. Ik zou neostrada absoluut afraden!
maandag 25 maart 2019
Evertjan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 11 Niet nuttig 0
Dhr
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gewoon datgene waar ze voor staan krijg je
woensdag 13 maart 2019
Nico
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 3
Zeer matige hostingpartij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds okt.2018 overgestapt met een hap aan pakketten (7 stuks) en cloudVPS. Eerste indruk is prettig, maar wanneer je echte vragen hebt blijkt de kwaliteit gewoon niet goed te zijn. Technisch schort er ook wel e.e.a. aan, blijkt dat het gemiddeld 2 sec. duurt voordat er uberhaupt verbinding met de server wordt gemaakt. Iets wat je performance niet ten goede komt. Qua communicatie zijn ze zeer slecht. Spontaan de servicedesk offline halen en niet meer activeren. Onder de vlag dat de kwaliteit wordt verhoogd. Mwa. Absurde prijsverhoging doorvoeren die daadwerkelijk nergens op slaan. Wat rechtvaardigt het om >2x meer te gaan vragen voor minder! Veel van je vragen zijn lang onderweg. Het moet allemaal via e-mail en je krijgt echt het gevoel dat ze de ticket snel moeten afhandelen (lees terugspelen). Het oplossend vermogen is erg laag. Het kost je als klant veel tijd om alles op orde te krijgen. Zou ik het aanbevelen? Niet doen. Zonde van je tijd en geld.
vrijdag 8 maart 2019
Caspar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Erg slechte service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschrikkelijke service. Mijn factuur is is vergelijking met vorige jaar bijna 2 keer zo veel en er kan blijkbaar niks aan gedaan worden. Schandalig zo'n prijsverhoging. En je kan ze niet eens telefonisch bereiken.
woensdag 6 maart 2019
Kirsten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Misleidende emails en
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben jarenlang tevreden klant bij neostrada maar sinds het een aantal maanden geleden is overgenomen door een investeringsmaatschappij is het gelijk een ramp geworden en zeer klantonvriendelijk! Neostrada is vorig jaar overgenomen door een investeringsmaatschappij: Strikwerda Investments. Verhogen de prijs gelijk na de overname met een factor 3 maar delen het heel sneaky mede. Sturen een mail met een lovende titel en allemaal aankondigingen van verbeteringen. En ergens onderaan zetten ze dan dat je pakket is overgezet en de prijzen van hetzelfde pakket 3 maal verhoogd. Maar dat staat er niet opvallend. Er staat nieuwe pakketten, waardoor je denkt dat het voor jou niet van toepassing is.Verder staat er niet in welke bedragen of pakketten voor jou van toepassing zijn, dan moet je maar op hun klantpaneel gaan kijken. Ik dacht het zal wel goed zitten, wie verwacht er nu dat de prijzen opeens x 3 gaan. Zal mooi zijn je gaat tanken en bij de kassa gekomen betaal je opeens 5 euro per liter. Wie verwacht dat nu?? niemand!! Als je zo onbeschoft bent de prijs in 1 keer 3 x te verhogen zet je dat toch groot in de brief, inclusief het nieuwe pakket en de bedragen?!? Het lijkt gebaseerd op een strategie om zo veel mogelijk onder de radar te blijven. Zodat je pas als je de factuur krijgt schrikt. Want wie verwacht er nu een prijsverhoging zo iets van een bedrijf waar je bijna 10 jaar tevreden klant bent en de prijs soms per indexatie is aangepast. De overname door TWI vernam ik ook pas achteraf via via en is nooit naar me gecommuniceerd. Verder als je op opzeggen drukt krijg je geen email met bewijs dat dit gebeurt is. Ook staat in de algemene voorwaarden dat je alleen via het klantpaneel kan opzeggen, maar volgens mij mag je wettelijk gewoon via mail of brief opzeggen. Al met al nu opeens een factuur gehad om een paar honderd euro te betalen ipv 70. Opzeggen kan niet meer via de webinterface of pas per volgend jaar. What about de na een jaar per maand opzeggen neostrada??? Bespaar jezelf veel problemen en frustratie. Het oude Neostrada bestaat niet meer. Kijk verder dan en bedrijf dat snel wil cashen en hiervoor de grens (net onder of over) van de wet op zoekt.
woensdag 6 maart 2019
Ramon den Haan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 15 Niet nuttig 0
Abonnementsprijs
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neostrada verlengt het abonnement zonder overleg en de prijs is ineens verhoogd van € 51,43 tot 160,18 per jaar voor hetzelfde pakket. Ik ben hier niet tevoren van op de hoogte gesteld.
dinsdag 5 maart 2019
San
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 11 Niet nuttig 0
Plotse prijsstijging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Plotse prijsstijging die Neostrada naar de duurdere kant duwt i.p.v. één van de goedkoopste!
woensdag 20 februari 2019
Maxim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
Moielijk contact, slechte perfromance, ik zou het zeker niet weer doen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had het professineel pakket (3* zelfs), verwacht je toch wel wat betere support, maar kan alleen via mail, of chat (wat heel lang duurt) Chat is volledig niet technisch. Na migraties blijken de sites niet vooruit te branden, en bij navraag wordt er heel schimmig over gedaan. Onlangs was mijn master login plotseling veranderd, een verklaring was niet voorhanden. Helaas, het lijkt alleem aal wat te snel te groeien bij Neostrada en de kwaliteit, zowel technisch als support blijft ver achter
donderdag 7 februari 2019
Klaas Veenbaas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Ik zal het persoonlijk niet meer doen.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had het professioneel pakket met diverse domeinen. Maar wat ik erg vervelend vind is dat als het vastloopt of er is een storing dat je alleen via de mail kunt reageren. Telefonisch kun je helemaal NIKS. zelfs tijdens kantooruren niet. Welk gerenomeerd bedrijf is niet telefonisch te bereiken????? Na opzegging sturen ze nog mooi een factuur? Weer inloggen en nogmaals doorgeven dat de service niet meer gewenst is, maar blijven volhouden. Plus is de prijs Plus is ook meedere domeinen op een hosting Min is toch zeker de bereikbaarheid Min is communicatie
vrijdag 18 januari 2019
yvonne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Ik wou jullie gewoon eens laten weten dat met/van Neostrada:
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
- er geen problemen zijn (zoals steeds) - wij ongelooflijk tevreden zijn met de dienstverlening, hostingkwaliteit, support, ... - dit ongetwijfeld de beste hoster zijn van Europa - en al zeker de snelste! - ... Wij zitten al 35 jaar in de IT-business en geloof ons vrij, deze mensen zijn super!
dinsdag 15 januari 2019
Geryl Webdesign @B-Veurne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 5
Extreme prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb sinds 2 jaar een reseller starter pakket en tot nu toe naar volle tevredenheid. Deskundig en snel reagerend support en weinig storingen. Alleen worden per 2019 de prijzen extreem verhoogd: Reseller starter gaat van €30 naar €60 per jaar (ex btw). Een lost starter pakket gaat van €1,00 naar €3,00 per maand Het heeft tegenwoordig ook bijna geen zin naar een andere hoster te kijken omdat ze allemaal door de zelfde investeringsmaatschappij opgekocht worden waarna de prijzen verhoogd worden. Triest maar waar
maandag 7 januari 2019
Bert van der Burg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 9 Niet nuttig 0
Mooi compleet product en goeie service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds vorige week het Business pakket voor 4 websites. De handleidingen waren voor mij helaas niet op alle punten even verhelderend, maar de support is voor mij ongekend, en dat is heel fijn in deze startperiode. Snel en ook heel vriendelijk. De live chat live is erg prettig, en de mails aan de supportafdeling worden heel snel beantwoord.
zondag 30 december 2018
Marije
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Top klantenservice!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een helpdesk die wel ogenblikkelijk reageert, de tijd neemt om problemen op te lossen en zelfs extra dingetjes oppakt die niet in mijn abonnement vallen. Top klantenservice!
maandag 24 december 2018
SD
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
De entree is goed, maar de follow up mag wat beter
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 4 domeinen laten overzetten, en dat ging soepel, maar heb toch vaak support moeten mailen omdat de handleiding niet altijd duidelijk is (taalverschillen, naamverschillen), of omdat het gewoon niet werkt(e) zoals het zou moeten werken. Het draait na een week nu bijna correct. Wat tegenvalt is de bereikbaarheid. Het lijkt gezien de reactietraagheid alsof support alleen traditionele kantoordagen en tijden werkt, en dan is de reclame van 7 dagen per week misleidend.
dinsdag 4 december 2018
erna
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Nog nooit zo snel verhuisd!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorige week heb ik het premium professional pakket bij Neostrada aangevraagd. In het begin leek het even mis te gaan. Klantenservice pakte het supersnel op en zorgde voor snelle levering van het pakket en de nodige codes. Inmiddels hebben we de website verhuisd. De verhuizing verliep probleemloos. Zeer tevreden met de overstap naar Neostrada
maandag 3 december 2018
Geert van Dartel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede dienstverlening maar het zou gestrurtureerd moeten worden.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pakket Premium Professional. Ik had wat probleempjes met het overzetten van mijn website en domein naar Neostrada. Ik had er geen ervaring mee en de gevraagde dienstverlening was op zich adequaat. Maar in het vervolg zou ik een uitgebreidere handleiding willen ontvangen hoe dat in zijn werk gaat. De kennisbank had geen dergelijke handleiding.
donderdag 22 november 2018
Peter Dijkstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Helemaal goed en snelle reactie en hulp op je vraag.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nog bezig met het overzetten naar neostrada, maar direct veel hulp ontvangen op vragen e.d. Het enige kleine minpuntje vind ik dat er geen telefonisch contact mogelijk is. Dat gaat soms zoveel sneller en is veel duidelijker dan mailen. maar misschien is dat persoonlijk.
vrijdag 16 november 2018
wilma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goede service, snelle levering en fijne service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pakket: Premium Business Klant sinds 03/11/2018 Prijs/kwalitiet: Wij zijn nog maar net klant bij Neostrada. De website was na het bestellen van het pakket + de domeinnaam direct in de lucht. Ik denk dat we nog geen 5 minuten hebben moeten wachten tot we er aan konden beginnen. Ook qua prijs zit het super goed. We betalen nu 62 euro voor een jaar. Dit is tegenover andere hosting bureaus een zeer competitieve prijs. Zeker als je ziet wat je er allemaal voor krijgt. We zijn nog maar pas klant dus het is nog wel even afwachten maar tot nu toe loop alles op rolletjes. Kwaliteit: Over kwaliteit van de hosting hebben we nog geen klachten ondervonden. De website is snel en C-panel werkt makkelijk. Ook staat alles goed beschreven in de handleidingen dat ze aanbieden bij support. Klantenservice: Wij hebben tot nu toe 1 keer contact opgenomen met de support afdeling via chat. Bij de start had ik hier het meeste twijfels bij. Ik bel soms liever over zo'n zaken. Toch ben ik aangenaam verrast over de behandeling van mijn vraag. Mijn probleem was direct opgelost. De support van Neostrada weet waarmee deze bezig is. Ook was de support zeer vriendelijk en kwam er direct respons. Als ik dan toch 2 minpuntjes wil aanbrengen is het dat Neostrada niet 24/7 bereikbaar is en dat er geen telefoonnummer is aangegeven om naartoe te bellen voor support. Voor kleinere problemen is de chat meer dan goed genoeg maar voor grotere problemen heb ik toch nog mijn twijfels.
dinsdag 6 november 2018
Ward De Lens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Ik wil van ze af..
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al drie jaar klant bij neostrada.nl. Heb het Professional pakket maar erg professioneel is het niet. Mijn website is al meerdere keren offline geweest. Je kan dit bedrijf niet bellen alles moet via mail of chat. De reactie tijden op mail/chat zijn geregeld traag en je wordt ook vaak afgescheept met een "Ik weet het niet een collega moet hier naar kijken". Nadat mijn website was gehacked kwam ik voor de zoveelste keer bij hun aan. Dit keer moest ik zelf maar even 80 euro betalen om het door hun te kunnen laten verhelpen. Dit is mijn laatste jaar klant hier, want een vreselijk slechte klantenservice en gebrek aan kennis
zaterdag 20 oktober 2018
Jane De Waard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 3
Neostrada; wat een top bedrijf!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zat al aardig wat jaren bij de concurrent, maar was niet meer tevreden over bepaalde zaken. Eerst een proefpakketje genomen, en was echt verbaasd over alles. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Super duidelijke en goed werkende admin en echt top support. Ze hebben aardig voor me moeten werken, maar op geen fout kunnen betrappen!!! Niets meer dan lof voor dit bedrijf!
donderdag 11 oktober 2018
Eelco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Overzetten website en hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prestashop van vps naar hostingpakket doormiddel van de verhuisservice.
woensdag 10 oktober 2018
Yvonne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Goedkoop = duurkoop
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze webwinkel was aan het groeien maar de snelheid ging achteruit, dus zijn wij opzoek gegaan naar een oplossing. Een kennis raadde ons Neostrada aan dus heb ik contact opgenomen met Neostrada via de mail om te bespreken wat de mogelijkheden zijn. Mij werd een managed cloud hosting geadviseerd met alles erop en eraan. Van te voren netjes gevraagd of onze site dus ook echt sneller zou werken bij Neostrada en dat was volgens hun wel mogelijk met optimalisatie etc.. Dus zijn wij overgestapt, vanaf de 1e dag begon de ellende al.. Website was onbereikbaar er werd geen actie ondernomen terwijl wij een managed cloud hosting hadden. Ook kan je ze niet bellen en moest dus alles via de mail of de livechat(welke niet optimaal werkt). Een antwoord op een mail of via de livechat kan wel eeuwen duren. Maar ondertussen zijn wij als bedrijf wel in paniek.. Want wij kunnen zelf ook nergens bij, omdat wij niet de juiste inloggegevens of de inloglinks hebben gekregen. Wij hebben letterlijk minimaal 20 mails gestuurd om te vragen of iemand gewoon ons kon helpen met de website, want of het was de mails die het niet werken, of de FTP gegevens, of de admin inlog.. Ga zo maar door. 3 weken lang zijn wij bezig geweest en dat heeft er voor gezorgd dat de omzet al met 20.000.- ging dalen. Na 3 weken waren wij het zo zat dat wij per direct zelf alles hebben verhuist. Wij hebben een website binnen 1 dag verhuist en zelf werkend gekregen, wat Neostrada in 3 weken niet is gelukt. Het mooiste er van is dat wij nog 500,- moeten betalen aan Neostrada en ze blijven incasso sturen. Je zou denken dat wij juist nog tegoed hebben, maar nee, Neostrada wil 500,- van ons want onze omzet is met 20.000 gedaald dankzij de mannen van Neostrada.
donderdag 4 oktober 2018
Enes Unver
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 4
Snel, simpel en efficiënt.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb sinds vorige week een website bij neostrada. Ik betaal 1€/maand en dit is perfect. Ik heb mijn domein ook via hun gekocht en dit was binnen een minuut al online. Dit is de gemakkelijkste webhost die ik al gebruikt heb.
maandag 24 september 2018
Noa Lambert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super Support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was al vaste klant bij 2uhosting en deze is overgegaan naar Neostrada. Gelukkig is Jon van 2uhosting nu ook daar een vaste support medewerker en dat maakte de overgang prettig. Met name zijn deskundige en vooral geduldige hulp is voor mij heel waardevol!
maandag 17 september 2018
Barbara
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hele goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Had een bestelling geplaats maar was iets fout gegaan aan mijn kant en naar een telefoontje binnen 5 min de diensten opgeleverd dus ben zeer tevreden en de servers zijn heel snel en dat voor een mooi prijsje toppie
maandag 17 september 2018
Ralph van der honing
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Hr.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben een hostingpakket genomen omdat we helaas moesten verhuizen van hosting. Wij kwamen uit via een vriend bij neostrada, nou daar hebben we zeker geen spijt van. We hebben vanaf begin tot het einde van de installatie bijzonder veel steun gehad aan de helpdesk, ook we moesten zeker niet lang wachten tot we weer antwoord kregen. Onze website draait bij neostrada als een tierelier. We hebben ook gelijk het businesspakket aangeschaft want dat leek ons de beste keuze. Ik hoop straks als we wat te vragen hebben weer die geweldige service te kunnen verwachten. In een woord voor neostrada, Toppie!!
maandag 10 september 2018
Jan van Peer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Zeer goede en snelle levering
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na bestelling geplaatst te hebben via de website was met een paar uur alles live en kon ik beginnen met het opzetten van de website. super geregeld.
maandag 3 september 2018
Snow It
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Neostrada? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Business

€ 9,99 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

VPS Hosting

Cloud 1

€ 9,95 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja