Neostrada Reviews

1,3 / 5 370 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Neostrada is overgenomen door Your.Online en daarmee onderdeel geworden van Versio.VOCweg 49 8203 AK Lelystad Nederland
  • 10 Werknemers
  • KvK-nummer: 50033425
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:30
  • za-zon:10:30-17:00

Review score

1,3 / 5 370 ervaringen

Totaal (370)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (16)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Neostrada
Neostrada uit Lelystad biedt goedkope webhosting aan, het starter pakket van het bedrijf is met €2,99 per maand normaal geprijsd en beschikt over 15 GB opslag, SSD en onbeperkte dataverkeer. Naar eigen zeggen maken 50 duizend klanten gebruik van de diensten van Neostrada.

Naast webhosting zien we ook Cloud hosting, oftewel een VPS in het productaanbod. De tarieven van een VPS bij Neostrada beginnen bij €9,95 per maand afhankelijk van het aantal vCPU’s dat wordt gekozen.

Neostrada Ervaringen en Klachten
Deel je ervaringen met webhosting en VPS van Neostrada in een review op onze website. Elke klacht over Neostrada zullen wij serieus in behandeling nemen en na bevestiging plaatsen. Ook krijgt de Webhoster de mogelijkheid te reageren via email op de klacht. Tevreden klanten vragen wij zo goed mogelijk te beschrijven welke hosting dienst goed bevalt en waarom de klantenservice prima is.

Ervaringen 370 op 8 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb twee domeinen bij Neostrada. Met de één heb ik geen problemen. De ander heb ik na maanden ploeten opgegeven. Oorzaak: extreem lange laadtijden. De service was vriendelijk en de medewerker droeg verschillende oorzaken aan (plugins op wordpress site, optimaliseren afbeeldingen), maar nadat ik alle plugins had uitgeschakeld, dezelfde site bij een andere provider had upgeload en een externe ict-expert ernaar had laten kijken bleek: Het lag toch echt aan de servers van NeoStrada. Het hele verhaal heeft me veel tijd gekost. Vandaar deze negatieve review.
zaterdag 7 november 2015
Montfoort
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De hoster is niet alleen goedkoop maar heeft ook nog eens een super service. Ze proberen je echt te helpen. Had een probleem met het maken van backups en zij wisten al snel te achterhalen dat de problemen veroorzaakt werden door mijn eigen NAS. Zonder moeilijk te doen kreeg ik alle hulp. Geweldig gewoon.
woensdag 9 september 2015
Peree
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kansloze service. Ik ben al een maand bezig om mijn site online te krijgen. Hosting kost hier niet veel en je krijgt volledige waarde voor je geld... niet veel dus :| Een keer nooit weer.
woensdag 15 juli 2015
van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede support en reageren zeer snel op problemen die ik meld. Goede prijzen voor de webhosting pakketten en weinig downtime. Zeker een aanrader!
vrijdag 1 mei 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer fijne supportafdeling. Snelle antwoorden en vriendelijke hulp. Producten zijn goedkoop en goed! Heel fijn bedrijf, kan het iedereen aanraden.
donderdag 23 april 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met aanpassing op vorig bericht, Na het contact opnemen met klantendienst van neostrada en mijn probleem uitgelicht werd factuur geanuleerd,
donderdag 12 maart 2015
Touquet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo, domeinnaam voor 1 jaar aangevraagd. Deze pas 10 maand gebruikt en niet meer ingelogd. Plots werd mijn account 1 jaar stilzwijgend verlengd zonder maar één verwittiging. Dit is voor mij totaal onnodig, een schande
maandag 2 maart 2015
touquet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Teleurstellend ... De vragen voor je klant wordt werden snel beantwoord, maar daarna is het gedaan. De VPS die ik besteld had kan niet geinstalleerd worden. Tussen vrijdag en zondag werkt er blijkbaar niemand en moet je het zelf maar uitzoeken. Op zondag dan toch een flauw antwoordje maar voor de rest geen support of hulp. Jammer, het leek veelbelovend.
woensdag 5 november 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op het snelle mailen na zeer slechte service
vrijdag 25 juli 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer snelle bediening en correct, voor alles is een oplossing.
zaterdag 21 september 2013
Habets
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super hosting! Support (indien nodig) altijd helder en zeer snel. Wij hebben nog nooit downtime meegemaakt. Geweldige prijs kwaliteit. Wij gaan lange tijd klant zijn bij Neostrada.
donderdag 1 november 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant bij Neostrada, mijn ervaring is dat ze bij de support altijd voor je klaar staan en als de kippen er bij zijn. Verder heb ik nooit problemen met mijn site's gehad en draaien ze altijd. Waar de negatieve reacties vandaan komen begrijp ik niet, de prijs en kwaliteits-verhouding is namelijk uitmuntend te noemen. Ik denk dat de persoon zelf dan geen idee heeft waar deze mee bezig is.. Mijn ervaring: snelle service, betrouwbaar en betaalbaar!
woensdag 5 september 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neostrada neem contact op als je toch service wilt verlenen. Lijkt mij niet meer dan logisch!! Dit is een erg vervelende situatie, waarbij jullie juist jullie expertise kunnen tonen... Of is die er niet?
donderdag 30 augustus 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze website wordt door Google ineens als gevaarlijk gezien en Neostrada geeft niet thuis... We zijn uit de lucht en Neostrada is onbereikbaar. Mails komen niet aan en/of worden niet beantwoord. Heel naar
woensdag 29 augustus 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij gebruiken nu ruim een jaar lang neostrada, en ik ben zeer tevreden over hun. Ik probeer hun een beetje te promoten door hun ook op onze website te vermelden. Ik heb mijn ervaringen gedaan bij andere webhosters waaronder IS.NL. IS.NL is niks vergeleken met Neostrada. Neostrada is een super goede hostingbedrijf. De website is altijd on air. En als er werkzaamheden zijn krijgen we vroegtijdig melding ervan. En meestal is dit midden in de nacht wanneer er werkzaamheden zijn. Ik raad iedereen Neostrada aan.
zaterdag 23 juni 2012
van der naalt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nog nooit problemen gehad met Neostrada en zou het iedereen aanraden - ten minste voor kleine tot middelmatige websites. Support is altijd erg vriendelijk, snel en soepel. Het offer dat ze maken door geen telefonische ondersteuning bieden vind ik volledig op zijn plaats, gezien de prijs. Daarnaast heb ik de helpdesk sowieso nog maar zelden nodig gehad!
maandag 5 december 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vind de Support van Neostrada supersnel en supergoed!
donderdag 27 oktober 2011
Kool
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds 3 maanden klant bij Neostrada, en ik ben super tevreden. De servers zijn snel en de support nog sneller, niets is ze teveel gevraagd. Ik ben hier heel erg over te spreken.
donderdag 27 oktober 2011
Hirsch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima bedrijf met een geweldige service!!! Heb er mijn eigen domein en webruimte ondergebracht (al jaren) alsmede die van een geloofsgroep (barach.nl) waarvoor ik hun website onderhoud. Heb een aantal keren van de service gebruik gemaakt en kan niet anders zeggen dan dat alles snel en perfect werd opgelost.
donderdag 6 oktober 2011
Bosmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik doe al jarenlang zeer tevreden zaken met Neostrada. Via het support ticket systeem loopt de service altijd uitstekend. Ook een aantal gevallen gehad waarin Neostrada erg goed heeft meegedacht in oplossingen. Ik kan Neostrada zeker aanbevelen!
vrijdag 1 juli 2011
Verdouw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ten eerste na al deze reviews te hebben gelezen ben ik wel geschrokken dat neostrada echt niet zo is, de klantvriendelijkheid is goed, snelheid is goed, en de website draait ook goed ik heb geen downtime gehad wel 1 keer maar dat was geplande onderhoud dat ze om 3 uur snachts hadden gedaan. Ik heb er 3 websites op nu - Goedkoop - Klantvriendelijk - Kennis is in orde - makkelijk te beheren - ideal geaccepteerd Kortom Geweldig
donderdag 9 juni 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte service, bij vragen voor een upgrade van mysql versie(5.0.51a release 01-2008) naar de GA release(03-2010) omdat de lopende versie vrij oud is wordt dit gewoon al 9 maanden lang genegeerd. Elke keer als ik tickets voor support aan maak worden deze op beantwoord gezet en vervolgens genegeerd. Prijzen van de pakketten zijn goed maar service is uiterst slecht.
maandag 1 maart 2010
Wandzik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service. Snelle afwikkeling van vragen en erg behulpzaam.
donderdag 26 november 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nog maar enkele dagen klant bij Neostrada, maar ik wil toch even melden dat ze een geweldige service desk hebben. Altijd binnen 5 minuten een reactie op mijn mail gehad. Vragen werden duidelijk beantwoord door iemand met kennis van zaken. Dit heb ik anders gezien bij goedkope hosting providers.
woensdag 30 september 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meer dan 15 websites bij Neostrada draaien, voor mij werkt alles perfect!! Niets is teveel voor Neostrada, nog nooit grote problemen gehad, en het aanvragen van nieuwe domains, is erg snel!! Ik woon in Buenos Aires, maar zelfs deze afstand is geen enkel problem, voor mij of Neostrada.Zo.... zoals wij zeggen "muy bueno ,sigan asi" (heel goed en ga zo verder) Boot
donderdag 9 juli 2009
ten have
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening bij Neostrada! Het is een goed bedrijf die hun afspraken ook echt nakomen. Ik zal er binnenkort voor zorgen dat mijn baas ook bij hun een zakelijke pakket zal afnemen.
donderdag 9 juli 2009
van Straten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds de start van Neostrada hebben we vele domeinnamen bij hun ondergebracht. Gezien we voor onze klanten simpel en snel domeinnamen moeten kunnen vastleggen, zochten we naar een partij die betrouwbaar en betaalbaar is en tevens vele extensies kan registreren. Neostrada heeft door de jaren heen haar diensten pakket goed uitgebreid met betrouwbare diensten en we zijn dan ook zeer tevreden met de dienstverlening.
maandag 6 juli 2009
Avot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ikzelf zit nu al zo'n jaar en 8 maanden bj Neostrada. Ik heb er een reseller draaien. Websites maken is voor mij echter een hobby, ik doe het niet voor de winst. Ik had dus ook geen zin om veel te gaan betalen voor een reseller. Toen ben ik bij Neostrada terechtgekomen. Ik dacht eerst van "Dit kan toch niet, voor deze prijs!?". Toch heb ik het gedaan, ach ja, moest ik het geld kwijt zijn dat ik uitgegeven had viel dat nog mee... Ik ben echter zeer tevreden. Ik heb intussen een tiental websites draaien. Ik ehb nog nooit problemen gehad met de server, als er dan al iets is kan je gewoon contact opnemen met de support. Het handige is ook dat de support 24/7 is. Nu ja, ik moet je ook niet wijsmaken dat het 24/7 bemand is, dat gelooft niemand. Het is wel zo dat je perfect smorgends vroeg en savonds laat antwoord mag verwachten. Bij mijn vorige provider was dat tussen bepaalde uren. Vaak is het dan zo als je om 17h een vraag stuurde, je pas de volgende dag rond de middag antwoord mocht verwachten. (om 18h was de support gesloten) Verder is de kwaliteit van de hosting ook erg goed. De servers zijn snel en werken probleemloos. Onderhouden worden ook aangekondigd. Een ander voordeel is het forum, ook altijd handig.
donderdag 2 juli 2009
Heyvaert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Neostrada is een internet service provider (ISP) met een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. Je krijgt voor een laag bedrag veel mogelijkheden. Neostrada bouwt aan de toekomst en leert van zijn fouten.
woensdag 1 juli 2009
Boonstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit nu bijna een jaar bij deze club en mijn waardering voor hen is in de loop der tijd gedaald tot rond het 0 punt. De mysql server crasht zeer regelmatig met enkele keren data verlies tot gevolg. Er worden onaangekondigd wijzigingen in de infra structuur aangebracht wat voor problemen zorgt (mysql plots op een andere ip bijvoorbeeld), gebruik van (sterk) verouderde software. Daarnaast lijkt het Neostrada personeel totaal geen kennis van zaken te hebben, het meerendeel van de support vragen worden gewoon klakkeloos doorgegeven aan CPanel. Kortom, een en ellende, afrader!
zondag 10 mei 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zolang het goed gaat gaat het goed. maar zodra er iets aan de hand is krijg je in de gaten dat er alleen maar wat geprutst wordt. ik heb constant te maken met (grote) vertragingen bij email forwarden. soms komt het helemaal niet over. en als nje dan vragen stelt krijg je antwoorden waar je broek van afzakt. het zou me niet verbazen als het setje servers (als er er al meer dan 1 is) gewoon bij iemand in de slaapkamer staat. laatst een harddisk crash en ik kreeg te horen dat dat soort dingen nou eenmaal kunnen gebeuren en dat je dat niet kunt voorkomen. nog nooit van proactief beheer of RAID setjes gehoord denk ik. wat een prutsers. Marc
dinsdag 24 februari 2009
Marc
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds kort heb ik mijn webhosting pakket geupgrade naar een VPS server omdat ik steeds meer bezoekers kreeg, ik kreeg daarom ook vriendelijk een verzoek om te upgraden, ze zeiden dat dit handiger voor mij zou zijn, omdat de website meer dan 800 unieke bezoekers op een dag toen had. Na een aantal vragen heb ik dit gedaan, en ik moet zeggen in de tijd dat ik nu bij Neostrada host zijn ze steeds beter geworden. Ik heb vroeger bij een andere webhost gehost, maar neostrada begint zich steeds meer kwalitatief te gedragen. Sinds kort hebben ze een klantenpaneel waar men nu met een paar stappen een domein kan kopen/wijzigen/opzeggen. Nou dit is echt een verbetering hoor, geen gezooi meer met brieven sturen en etc... nu is het online bestellen & opzeggen... ook hebben ze nu een automatische incasso draaien, zodat het geld automatisch van je bank afgeschreven wordt, geloof me maar dit bespaart je toch tijd hoor. Ik heb op dit moment meer dan 8 domeinen bij hun draaien en ik merk dat ze steeds meer gaan investeren in het bedrijf, zowel klantvriendelijker en betere support. Ik zit nu ongeveer 1,5 bij Neostrada en ik kan je eerlijk zeggen dat ze in die 1,5 jaar enorm zijn gestegen ... kwaliteit boven kwantiteit..... Af en toe is mijn server traag (vanwege de extreme bezoekers) maar dit is een probleem van me zelf. Door Neostrada groeit mijn site dagelijks met meer leden, binnen 1,5 jaar van 0 tot 16.000+ dit is niet niks. Ik kan alleen maar adviseren, wil je goedkoop uit zijn? en toch high-end.. Dan is Neostrada er voor u! Namens het WarRock.nl admin team wil ik graag Neostrada bedanken!
donderdag 12 februari 2009
Maikel Boxma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik moet je even inlichten over het volgende. Ik heb vivalamamma.nl mogen overnemen van mijn vader. Deze was gehost bij Neostrada.nl. Ik kan jullie bij deze waarschuwen nooit, maar dan ook nooit zaken te doen met deze fraudeurs. De "eigenaar" heeft mijn site ongeveer 1,5 jaar geleden gemaakt. Na een geschil over een hele andere zaak vertrouwde ik hem niet meer en wilde mijn site verhuizen. Hij heeft hem direct om "technische redenen opgeheven" en een kennis van hem heeft em meteen vastgelegd. Nu is de site doorgelinkt naar hardcore pornosites. Het vreemde is ik kan er niets tegen doen. Ik ben alles kwijt. De site(de inhoudt), de naam(vivalamamma.nl) en mijn investering uiteraard. Voor iedereen die ook zoiets heeft meegemaakt met Neostrada, laat het weten....
donderdag 22 januari 2009
Sergio
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag stond ik op en merkte dat mijn databases spoorlos waren, ik heb een aantal uur een email gestuurd omdat ik dus echt mega boos ben, en heb nog steeds geen reactie. Het gaat zich om het domein warrock.nl waar dagelijks meer dan 700 unieke bezoekers opkomen en jaarlijkst meer dan 110.000 unieke bezoekers. Ik ben dus nu echt pissed op dat kut bedrijf
vrijdag 28 november 2008
Maikel Boxma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een jaar lang klant geweest van Neostrada en in die periode ben ik tweemaal m'n site kwijtgeweest en tweemaal schandalig behandeld door de Technische Dienst. De eerste keer draaide ik een PHPBB forum wat op een gegeven moment teveel CPU load op de server veroorzaakte. Op zaterdagnacht om 03:00 had de TD tijd om m'n website af te sluiten, zondag ochtend wist ik waar het probleem lag en moest ik alleen nog toegang krijgen tot de site om het probleem te verhelpen maar het heeft me vervolgens een halve week gekost om weer toegang te krijgen tot de site. In die dagen werd ik bestrooid onder valse beloftes van de TD, beloftes die nooit werden nagekomen. Elke keer werd ik met een kluitje in het riet gestuurd. Ik heb wel 5x gehoord dat het binnen 2 uur opgelost zou zijn maar na 4 uur moest ik dan zelf mailen wat de status was waarna een nieuwe belofte volgende die wederom niet werd nagekomen en waar ik weer zelf achteraan moest. Een excuses of een summiere uitleg van wat er mis was gegaan heb ik nooit mogen ontvangen en ondertussen is het forum ergens anders gehost. De tweede keer was met een andere website. Op een gegeven moment (zonder dat ik er aan had gewerkt, het was een redelijk stille website) zag ik bij het benaderen van m'n website alleen de contents van de folder; als ware het een open directory. De normale website was met geen mogelijkheid meer te benaderen. Na een mail aan de TD van Neostrada kreeg ik eerst de melding dat het binnen 2 uur zou werken, 3 dagen later mailde ik dat het probleem niet verholpen was en daarop kreeg ik doodleuk de reactie of ik nog een backup had want dan zou de TD het pakket opnieuw indelen. Geen uitleg, geen excuses, helemaal niets. Dat was de zoveelste loze belofte en de zoveelste keer dat ik me als een hond behandeld voelde door de TD. Ondertussen wacht ik nog steeds op een mea culpa. De laatste aanvaring betrof de betaling voor een volgend jaar. Ik was iets te laat met opzeggen maar met uitleg van bovenstaande probleem probeerde ik toch nog op te zeggen. Ik was in de veronderstelling dat we een en ander onderling hadden geregeld maar het bleek naief om enige klantgerichtheid te verwachten. Toen de maand voorbij was kreeg ik gewoon een aanmaning. Juridisch staan ze volledig in hun recht dus ik heb gewoon betaald maar het tekent voor mij de manier waarop met klanten wordt omgegaan. Dat ik vervolgens door "een fout in de software" een mailing kreeg waarin ik, samen met 1300 andere klanten, in het Aan veld terecht kom in plaats van in de BCC was 'gelukkig' m'n laatste negatieve ervaring met Neostrada. 1300 werkende prive-mail adressen netjes opgesomd in een mail van Neostrada. Verschillende mensen maakten daar vervolgens handig gebruik van door in een "reply all"-mail Neostrada op de fout te wijzen en ondertussen hun eigen bedrijf te spammen. Heerlijk! Grappige was dat het een mailing was mbt het introduceren van automatisch incasso terwijl ik twee weken daarvoor had aangegeven dat ik niets meer te maken wil hebben met Neostrada. Kortom, je bent een gewaardeerde klant totdat je een probleem hebt, dan is het devies "hard genoeg blaffen, misschien blijft hij weg met z'n probleem". Ik had van te voren veel verwacht maar dit toch absoluut niet.
vrijdag 25 juli 2008
Ferdi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slecht. Ik ben er geen klant, maar ik kreeg ineens een mail dat ik een domeinnaam heb aangevraagd. Neostrada eist dat ik ga betalen. Het gaat over een rekening van €180,-. Nu gaan ze hun incassoadvocaat inschakelen omdat ik weiger te betalen. Erg laag. Kortom, een #@% bedrijf.
donderdag 17 juli 2008
Remco Verstappen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen zijn erg goed en positief. Ik host mijn domein hier nu sinds 2006 en ik merk duidelijke verbeteringen. Zover ik begreep is er ook een nieuwe website op korte termijn online met verschillende 'nieuwtjes'. Ben dan ook erg benieuwd. Ik host inmiddels ook al mijn domeinnamen bij Neostrada en heb de laatste tijd weinig/nooit last van downtime. Laats was er een migratie van de server Chelsea, gelukkig heb ik optijd een email mogen ontvangen waardoor ik ook wist dat dit plaats zou vinden. Is een stuk gemakkelijker om dit vooraf te weten, bespaard een hoop email wisselingen. Ik moet toegeven dat de support zo zijn ups en downs heeft gehad, maar dit is wel sterk verbeterd. Ze zijn voortaan 24/7 telefonisch bereikbaar voor bijv. storingen e.d. en krijg vrijwel altijd binnen een uur een reactie terug. Ik vind het dus een prima host en ze hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding.
dinsdag 1 juli 2008
Roel de Bruin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nog niet zo heel lang ervaring met deze jongens/meiden. Maar ik moet zeggen dat het allemaal goed werkt. Mails die ik stuurde met vragen omtrend verschillende scripts werden snel beantwoord. Soms moest ik toch even wat verder vragen omdat na de eerste mail de uitleg niet geheel duidelijk was. Ik moest echt zeker weten dat onze site niet down zou gaan tijdens het overzetten van het domein. Uiteindelijk heeft de website er ook niet uitgelegen en alle mails zijn ook gewoon binnen gekomen. Zoals het hoort! Een minpuntje vond ik dat ik zelf moest vragen naar een tijdelijk adres voor het inloggen op het controlpanel. Het adres wat ik kreeg was van het domein dat nog bij mijn vorige host stond.
vrijdag 20 juni 2008
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg slecht. Sinds enkele maanden klant bij dit bedrijf voor mijn persoonlijke website (en tevens portfolio) en meerdere fora die ik beheer. Afgelopen maand (dat zijn dus 10 dagen tot nu toe) al 3 keer meer dan 3 uur offline geweest door "technisch onderhoud". Toen alles weer leek te werken, ging de hele server weer plat en werd mijn account suspended.
maandag 10 maart 2008
Sam Renders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
'k Vraag me af wat er daar aan de hand is. 'k Host al een hele tijd 18 websites bij ze, en dat ging altijd goed. De support is echter tot het nulpunt gedaald. Ze zijn al meer dan een week bezig met het verhuizen van een paar domeinnamen. Op vragen krijg ik summier/geen antwoord. Toen Andrew de Brouwer de support nog deed ging alle support als een speer, maar sinds die niet actief meer bij het bedrijf betrokken is lijkt het nergens meer op. Jammer, want 't was een goede hoster met goede prijzen.
donderdag 7 februari 2008
P.Melchior
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In tegenstelling tot verschillende reacties hier, heb ik enkel positieve ervaringen met deze host. De support is snel! Op werkdagen heb je als afnemer van een webhostingpakket vaak al binnen enkele uren een antwoord op je vraag en wordt er serieus met je probleem omgegaan. De hoeveelheid downtime die ik gehad heb is minimaal. Er zijn aan het eind van afgelopen jaar inderdaad wat problemen geweest met de servers, maar via de support konden ze mij daar een duidelijke verklaring voor geven en was het zo weer opgelost. Top! Tenslotte is de prijs-kwaliteit verhouding ook heel goed. De geboden functionaliteiten, webruimte en dataverkeer is precies wat je ervan verwacht. Dit is in ieder geval geen host waar je €20/maand voor 200mb betaald!
dinsdag 29 januari 2008
J. de Wit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
SLECHT! Erg veel downtime, vooral de laatste tijd. Er wordt niets gedaan aan de problemen en je wordt totaal niet op de hoogte gehouden van wat er met je website gebeurt. Bij de support hebben ze het de hele dag druk met smoezen verzinnen over wat er nu weer fout is gegaan. Neostrada heeft ook nutteloze algemene voorwaarden. Lees dit mensen! Hier staat in dat je als klant nergens op hoeft te rekenen, maar dat je wel moet betalen! Ze hebben ook de opzegtermijn verlengt van 2 naar 3 maanden. Dit zegt al genoeg, waarschijnlijk raken ze anders teveel klanten kwijt. NEOSTRADA, NIET AAN BEGINNEN!!! Zonde van je geld.
woensdag 16 januari 2008
Martin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg slecht, Wil je dat je website er om de dag uit ligt en een helpdesk die een week lang een probleem "aan het onderzoeken is" kies dan voor Neostrada. Net als de vorige reactie hebben wij alleen maar ellende gehad met Neostrada en eigenlijk al vanaf het begin, waarna het alleen maar erger is geworden. Wij hebben een reseller/VPS account waar ook nog eens ons eigen klanten op draaien: had ik nooit aan dit bedrijf mogen toevertrouwen. De server kapt er elke ochtend mee waardoor je hem zelf handmatig mag rebooten (elke ochtend zet ik 7 uur de wekker alleen voor de server te herstarten, ook in het weekend!). Ook in de DNS servers van Neostrada zit een enorme fout waardoor domeinnamen die via hun geregistreerd zijn random resolven in verschillende ip adressen waardoor websites en email onbereikbaar zijn. Dit speelt allemaal al maanden en is tot op de dag van vandaag niet opgelost. Wij hadden al veel eerder weg moeten gaan daar, toch nog wat kansen gegeven en we hebben ze gelooft ondanks dat het personeel jong en onervaren overkomt."het is opgelost en komt niet meer terug" is iets wat we al te vaak hebben gehoord waar Neostrada slechts een enkele keer iets voor elkaar heeft gekregen. Meestal reageren ze wel snel op support tickets, maar dat is ook gelijk het enige pluspuntje aan deze club. Dit is absoluut geen professionele club: als je werkende hosting wilt ga dan niet bij deze club er zijn genoeg andere relatief "goedkope" hosters die hun zaakjes wel op orde hebben.
vrijdag 21 december 2007
Valentin K.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
SLECHT!! Heb reseller pakket bij neostrada. Veeeeeel te vaak zijn websites niet bereikbaar..Ene keer SQL problemen en andere keer server problemen. Op je mail moet je 2 dagen wachten! Onvriendelijke mails zoals: We hebben storing. Iemand is onderweg het duurt 1,5 totdat het opgelost is... Ik raak mijn klanten zo kwijt plus dat ik ook bezoekers kwijt raak, DUS mijn inkomsten.. Ik wacht nog even af, ben klant van neostrada pas 2 maanden.
zaterdag 15 december 2007
Ademir
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slecht. Enkele maanden geleden domein namen geregistreerd wat als enige goed is gegaan. 3 maal hosting afgenomen, webshops kunnen niet werkend gemaakt worden. Weigeren mee te werken, blijven rekken en lossen niets op. Nu, enkele maanden verder, sturen ze nog facturen ook! Enkele weken geleden, problemen met email. Aan de telefoon (het duurt enkele dagen voordat je ze te pakken krijgt) verschillende verhalen: A: we wachten tot de server crasht. Je moet elk mailtje forwarden naar een ander adres, zoniet ben je dit kwijt. T: dit klopt niet. Er is niets aan de hand. Dit was een klein probleempje. Ok. Het werkte weer redelijk een dag later, enkel een uurtje mail vertraging. Heden Nog niemand aan de telefoon gehad na vele pogingen (naar het veel te dure 0900 nr), nu maar hopen op een reactie binnen enkele dagen. Probleem: Mail komt reeds enkele dagen niet aan bij de ontvanger! Groter probleem: Orders worden te laat bezorgt, bestellingen worden "niet" bevestigd en klanten betalen niet (ontvangen geen facturen!). Nu is het nog maar de vraag of dit veel langer dan 3 dagen het geval is geweest.. Conclusie: Presentatie. Bedrijf is niet zoals het zich presenteert. Medewerkers (2, misschien een paar studenten meer) zijn de gehele dag in gesprek volgens de voicemail, terwijl op locatie niemand aanwezig is omstreeks 12:20 12-11-2007! De schijn wekken 24 uur per dag bereikbaar te zijn (zie het nr voor deze service maar eens te vinden), vele medewerkers actief te hebben en een topservice te verlenen is niets anders dan misleiding. Producten. Domein-namen. Ok Hosting. Begin hier niet aan. Een simpele niet commercieele website kan je misschien overlaten aan deze mannen. Gaat het echter om veel geld en ben je grotendeels afhankelijk van website en email, doe het niet. Webshops kunnen niet geinstalleerd worden op de servers van 0900 Neostrada, sluit hiervoor geen hosting af. Je hoort het achteraf en dat is vaak te laat. Betaal iets meer voor een goede partner. Dat voorkomt omzetverlies, hoofdpijn en telefoon kosten.
donderdag 15 november 2007
Niels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot voor kort had ik goede ervaringen met Neostrada, maar de laatste paar weken heb ik enorm veel downtime. Soms wel een paar uur achter elkaar. Als ik er een melding van maak, wordt er wel snel op gereageerd. Vorige week hebben ze ook de server opnieuw ingericht, waarna het een tijdje goed leek te gaan. Maar nu zit ik alweer ruim een uur te wachten. Het lijkt erop dat ze hun zaakjes niet helemaal meer op orde hebben.
maandag 20 augustus 2007
Pieter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben tevrede! Goede support, en vooral snel. 25euro inc btw: .nl domeinnaam 800mb webruimte 25gb dataverkeer niet duur dus. En beter als de andere goedkope hostbedrijven. Ben tevrede, stuk beter dan me vorige host (e-dentify)
maandag 4 juni 2007
Lars Smits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu me site al 3 jaar bij neostrada gehost. Alles loopt daar wel goed alleen in het begin had ik veel problemen met hun maar voor de rest nooit weer gehad. Snelle service enzo Toppie
vrijdag 25 mei 2007
Rick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Probeer al aantal dagen een resseler bij hun af te nemen maar nog geen gehoor van mijn bestelling...
woensdag 23 mei 2007
Djashuard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit nu ongeveer een jaar bij Neostrada en tot nu toe is de ervaring erg positief. De service is snel en goed, de domeinnamen worden direct geregistreerd en de hosting is betrouwbaar en goedkoop.
woensdag 16 mei 2007
arne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Neostrada? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice