Home / Bedrijven (A tot Z) / Netnation Europe

Netnation Europe

2,0 / 5 4 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
  • KvK-nummer: 24277249
Website screenshot Netnation Europe

Overall score

2,0 / 5 4 ervaringen

Totaal (4)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 4 op 1 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaringen.
dinsdag 27 februari 2007
Het Pakhuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb bedrijfsmatig extreem slechte ervaring met dit bedrijf, soms vallen er spontaan dingen uit omdat ze een serverinstelling veranderen. Databases die spontaan leeg zijn, facturen die ze dubbel / te laat afschrijven. En een subdomain aanvragen kost 30 dagen reactietijd, waarin ze aangeven dat ze dat daar alleen kunnen doen. Ik had duidelijk in mijn vraag geschreven: Als ik het niet kan doen, doen jullie het dan voor mij? Ik had er duidelijk bij gezet wat ik wou hebben, welke records naar welk IPadres. De aanvraag was de 15-08-06 verstuurd en ik kreeg op 14-09-06 een reactie dat ik dat dus niet zelf kon doen.Echter hangt het domain op de datum van reactie al 2 weken bij een andere provider (hosting nog niet, anders moet ik afkopen en ben nog bezig met een eigen colocated server).Note: Het gaat niet om de website die ik heb ingevuld. Ik wil mijn nickname nergens op internet vermelden icm mijn werkgever en/of hun activiteiten. Om de privacy van mijn werkgever te waarborgen (en ivm security redenen).
zaterdag 16 september 2006
KingOfDos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een drama. Anders kan ik het niet verwoorden.Afgelopen vrijdag heeft mijn site er vanaf middennacht tot 9 uur 's ochtends uitgelegen. Niet erg netjes, maar kan natuurlijk gebeuren. De volgende dag, zaterdag, word ik wakker, ligt mijn site er weer uit (de databaseserver ligt plat)! Dit keer vanaf 6 uur 's ochtends. Het is nu zondag 12:02 en hij ligt er nog steeds uit, meer dan 24 uur dus!!Ik had zaterdagmiddag twee keer gebeld, maar er werd gewoon niet opgenomen. 't zal mij niets verbazen dat er gewoon niemand aanwezig is in het weekend, wat een waardeloze service van dit zogenaamde 'professionele' bedrijf. Maandagochtend om 9 uur 's ochtends gaat mijn aangetekende opzegbrief hun kant op!Naast de downtime van de afgelopen dagen reageren ze ook erg traag op vragen per mail. Ze communiceren totaal niet over de redenen van downtime. Een archief van storingsmeldingen hebben ze ook niet, dat zou waarschijnlijk geen goede reclame voor ze zijn! Hun FTP server is ook een drama, om de haverklap krijg je 'broken pipe' errors en connection losses, heel erg frusterend. Het uitzetten van firewalls lost die problemen niet op, dus het probleem zit bij hun.Ik laat mijn site nu al twee jaar bij netnation hosten, over de snelheid heb ik nooit klachten gehad, maar als er eenmaal problemen zijn, dan is het erg drama en zijn ze niet bereikbaar. Ze maat is nu vol, tijd voor een andere, betere webhoster!
zondag 23 juli 2006
Paul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ht begon ooit goed. toen het nog een eenmans zaak was en de prijzen niet zo laag. Erg vriendelijke helpdesk goede reacties etc..Nu netnation is uitgebreid met de flexservers en openprovider extraatjes, is het zwaar klote. Je krijgt nooit iemand aan de lijn met verstand van zaken, er wordt totaal niet gereageerd op mail, facturen komen ook van alle opgezegde domeinnamen, etc..WAARDELOOS
donderdag 15 december 2005
Jan Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:
  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.
Reviews worden afgekeurd wanneer deze:
  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina's buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Netnation Europe? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: