Mihosnet Internet

2,1 / 5 41 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 30179952
Openingstijden
  • ma-vrij: 10:00 - 17:00

Review score

2,1 / 5 41 ervaringen

Totaal (41)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Mihos.net

Mihosnet is een hosting partij die zowel actief is in Nederland als in België. In Nederland zijn ze gevestigd in Almere. De reviews die we tot zover hebben mogen ontvangen over Mihos zijn grotendeels positief. Bij deze webhoster kun je terecht voor webhosting en domeinnamen, maar ook voor VPS, Reseller en WordPress hosting zit je hier goed.

Het geheel ziet er goed en betrouwbaar uit. Maar twijfel je nog of dit een goede webhoster is voor jou of wil je nog even doorzoeken? Bekijk dan eens onze hosting vergelijker.

Ervaringen 41 op 1 pagina's

Ja doei!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had nog maar net een jaar mail only bij Mihos. Kostte iets van 36 euro voor een jaar. En nu ineens een factuur van een bedrijf waar ik nog nooit van had gehoord, Savvii. Klinkt als een avondwinkel... En geen 36 euro, maar 100!!! Indexatie my ass, ik ga dit niet betalen en ben inmiddels overgestapt, dezelfde dag nog! Ik was aan het nadenken over hoe ik de e-mail naar Savvii zou formuleren, maar nu ik hier lees dat er bijna geen reactie van hun kant komt, wacht ik misschien de herinnering eerst maar even af.
vrijdag 7 april 2023
Sarina
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Jammer, maar we gaan helaas afscheid nemen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als shared hosting klant van het eerste uur (2002-2003), ze hadden toen nog hun servers in de States, en altijd plezierig meegelift in de groei van mihosnet moet het me van het hart dat de manier waarop ze zijn overgenomen door Savvii bepaald geen schoonheidsprijs verdient. Geen info vooraf, plots een veel te hoge verlengfactuur van Savii. Toen pas ontdekte ik de overname. We gaan verhuizen, een bedrijf dat op deze manier zijn (overgenomen) klanten bruuskeert, dat belooft niet veel goeds voor de toekomst. Jammer. Vaarwel Erik en Harold. Het ga jullie goed.
dinsdag 21 maart 2023
GerardH
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Na overname van Mihos door Savvii factuur maar liefts 6x hoger dan voorheen: 600% duurder
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na de overname van Mihos door een of ander hostingbedrijf met de naam Savvii is mijn factuur maar liefst met 600% gestegen. In een mail die ik heb ontvangen werd dit niet duidelijk gecommuniceerd. Ik vind het schimmige praktijken en dacht dat dit soort zaken niet meer voorkwamen. Helaas zijn er dus toch nog steeds 'cowboys' actief op de hosting markt. Zo snel mogelijk weg hier! Ik raad een ieder aan hetzelfde te doen.
maandag 6 maart 2023
Ton Verhagen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Plots verdubbeling in prijs!!!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helemaal gestoord zijn ze daar. Heb je een simpel pallet bij mihos. Worden ze overgenomen door savvii gaan de prijzen plots met meer dan 100% omhoog!!! Pffff. Lekker betrouwbaar putsclubje!..
zaterdag 25 februari 2023
Flex evert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Super service maar sinds overname niemand meer beeikbaar en factuur 3x zo duur
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas, sinds de overname van Mihos door onbereikbare jongens in Nijmegen geen contact meer te krijgen via tel/email etc. Facturen kloppen niet en kan nergens terecht. Snel kijken naar andere opties. weg hier!
woensdag 15 februari 2023
Walter Preij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Abnormaal duur geworden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ongevraagd is bedrijf overgenomen. Krijgen geen reactie meer op mailtjes en tarieven zijn 300% hoger geworden. Wat is je doel?
woensdag 8 februari 2023
René van den Hoogen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Absurde prijsverhoging en waardeloze service na overname
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
toen Mihos nog Mihos was was het een fijn bedrijf om mee samen te werken. Ze dachten met je mee en hun prijzen waar concurrerend in de markt. Totdat ik vorig jaar ineens via google zelf achter moest komen dat ze overgenomen waren door Savvii. Pas maanden later kreeg we een mail met uitleg en daarbij gelijk nieuwe voorwaarden en tarieven. Niet even een kleine verhoging maar meer dan 100% verhoging voor minder kwaliteit. Als we dezelfde kwaliteit zouden willen zou de we 400% meer moeten gaan betalen, daar paste ik voor. Vervolgens ontstond gedurende het jaar 2022 het ene naar andere probleem met de server. Als ik daar vragen over stelde kreeg ik te horen dat ze me alleen wilde helpen als ik daarvoor extra betaalde. Problemen zoals Nginx, Varnish etc die niet meer werkte en die niet door mij waren veroorzaakt maar doordat ze zonder mede te delen alles van ons hadden verhuisd naar een andere systeem. Hier kwam ik achter door dat het ip adres van de server was verandert en dat het originele ip adres als link er naar verwees. De website was daardoor ontzetten traag geworden en diverse functionaliteiten werkte niet meer. Dat was voor mij op dat moment de druppel en ben over gestapt naar een nieuwe hosting provider. Hoe maak je een mooi bedrijf door overname kapot. Door je vaste klanten weg te jagen met absurde prijsverhogingen en service te leveren van nul comma nul.
dinsdag 24 januari 2023
Marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
Walgelijk en onbetrouwbaar. Een prijsverhoging van meer dan 300%.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onverantwoord ondernemen! Een prijsverhoging van meer dan 300% van de ene op de andere dag. Ongevraagd een nieuwe overeenkomst onder een andere naam SAVVII aanbieden is hun tactiek. Ik heb zelden met zo'n onbetrouwbare organisatie zaken gedaan. Ze maken echt misbruik van je afhankelijkheid omdat een server noodzaak is wanneer je er meer klanten op hebt draaien. Zo brengen ze het. Beste Jack Speijers, Vanaf vandaag bundelen wij onze krachten met Savvii. Savvii is dé Managed Hosting Specialist in Nederland. In deze e-mail informeren wij je over de veranderingen en de voordelen die dit voor jou heeft. Wij blijven jouw betrouwbare partner voor hosting oplossingen en managed dienstverlening. Samen met Savvii breiden we onze expertise en kennis uit. Naast onze huidige specialismes Plesk en DirectAdmin is er nu ook veel expertise van Magento, Shopware en WordPress. Alles om jou als klant nog beter te bedienen en ruimte te bieden voor groei. Wat vind je belangrijk bij een Hosting Specialist?  Veel van onze klanten en partners vinden een goed bereikbare support afdeling met specialistische kennis, en ondersteuning van meerdere smaken applicaties belangrijk. Daarom breiden wij in de komende maanden de dienstverlening uit. Door het samengaan met Savvii zijn er meer specialisten in huis om te kunnen helpen bij technische vragen. Ook breiden we onze producten uit, zodat we aan de groeiende vraag van onze klanten kunnen voldoen. Met Savvii zijn we dé Specialistische Managed Hosting provider voor Digital Agencies, Developers en Webshops. Onze missie is: onze klanten verder helpen door supersnelle, veilige en stabiele hosting. Nieuwe technologieën brengen uitdagingen met zich mee. Daarom blijven we onze producten continu technisch verbeteren. Wat betekent dit voor jou? In de komende maanden breiden we onze dienstverlening uit. De voordelen van deze veranderingen zijn: Nog betere ondersteuning door meer specialisten Volledig managed productportfolio met meer specialismen Ruimere openingstijden Enkele producten zoals bijvoorbeeld het control panel, de SLA en back-up diensten voor de server zijn straks standaard inbegrepen bij de diensten Voor support vragen kan je vanaf nu terecht op mihos@savvii.com en telefoonnummer: + 31 (0)36 3690019. Vanaf 01-01-2023 worden bij verlenging je bestaande diensten omgezet naar de nieuwe diensten. Je kunt er ook voor kiezen je contract na de looptijd te beëindigen. Verlengingen vóór 01-01-2023 worden tegen de bestaande condities doorgevoerd. Wil je nu al gebruik maken van de nieuwe diensten van Savvii, neem dan direct contact met ons op via mihos@savvii.com. Een overzicht welke producten voor je omgezet gaan worden vind je hieronder:  DEZE PRIJSLIJST HOUDT IN DAT MIJN AFGENOMEN DIENSTEN ONWAARSCHIJNLIJK HOOG ZIJN GEWORDEN MET EEN VERHOGING VAN MEER DAN 300%. EN DAT NOEMT ZICH EEN BETROUWBARE PARTNER! BOVENDIEN WIL IK MET SAVVII HELEMAAL GEEN ZAKEN DOEN. IK VOEL ME ECHT GECHANTEERD. ZE VINDEN ZELF DE VERHOGING NORMAAL. MAAR DAT KAN IK NIET, ALS FATSOENLIJKE ONDERNEMING, VERKOPEN AAN MIJN KLANTEN. We hopen je via deze weg voldoende geïnformeerd te hebben en zijn ervan overtuigd dat deze stap bijdraagt aan onze missie om dé Managed Hosting Specialist voor jou te zijn. Mocht je vragen hebben, laat het ons weten. Wij zijn er voor jou, wij zijn Savvii.
zaterdag 1 oktober 2022
Jack Speijers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 15 Niet nuttig 1
Prijs 300% verhoogd
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bijna 5 jaar tevreden klant geweest. Nu zijn ze overgenomen en mag ik 3x zoveel gaan betalen voor mijn VPS servers. Van 291,- per maand naar 856,- per maand. Dan heb je echt een hekel aan je klanten
vrijdag 30 september 2022
Jurgen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 10 Niet nuttig 0
Prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
En zomaar ineens krijg ik een factuur van € 112,- (over aankomende jaar) ipv € 68,- (over afgelopen jaar). Op de email met verzoek om uitleg kreeg ik een standaard emailtje: "U bent al vele jaren klant waarin nog nooit een prijswijziging is doorgevoerd... Ben je niet akkoord, dan wordt je pakket deze maand nog stopgezet." Ik ben helemaal nog niet jarenlang klant. Ik ben precies 1 jaar klant en dit is mijn tweede factuur ooit van hen. Dus het valt me rauw op mijn dak dat de prijs ruim 2,5 keer (!) over de kop gaat, in één jaar tijd... Los daarvan was ik wel tevreden over de kwaliteit van de hosting. De klantenservice kan nog wat aan vriendelijkheid winnen. De antwoorden komen razendsnel, maar zijn vaak bot van aard. Hoe dan ook, even nadenken of ik wel doorga met ze...
donderdag 5 mei 2022
Marijke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 1
Net niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op zich een redelijk product, maar met een aantal schoonheid foutjes. Er worden verschillende prijzen op verschillende plekken weergegeven, maar de hoogste daarvan in rekening gebracht. Bij een klacht daarover wordt alleen naar de hoogste prijs verwezen en vermeld dat de andere fout is. Helaas staat de fout nog steeds op de site. In het verleden is prima gereageerd op technische vragen. Ik ben inmiddels mijn zaken bij Mihos aan het weghalen en naar mijn andere hosting partij aan het verplaatsen.
vrijdag 24 december 2021
D. te Winkel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Geen enkele support
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op zich werken de meeste zaken zoals zou moeten. Helaas gaat het updaten van de software niet altijd goed. Support vragen worden simpel weg in zijn geheel niet beantwoord.
zondag 5 december 2021
Rob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Goede hosting / diensten partij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Paar keer om hulp gevraagd, Mihos reageert altijd snel. De prijs voor de dienst die ik afneem is goedkoop. Zover ik weet is er geen andere partij die dit zo goedkoop kan leveren. Al met al zeer tevreden.
maandag 29 november 2021
Mike
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Tevreden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn al jaren naar tevredenheid klant bij Mihosnet. Bij problemen worden we adequaat en snel geholpen, de prestaties van de systemen zijn goed en stabiel en de tarieven zijn zonder meer heel betaalbaar!
donderdag 2 september 2021
E.Mullenders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top service bij MiHos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zijn erg blij dat we een paar maanden geleden met meerdere VPS-en zijn overgestapt naar MiHos. Zo'n migratie is altijd spannend, maar met de deskundigheid en snelheid van MiHos verliep dit echt heel soepel. Een echte verademing ten opzichte van de vorige hostingbedrijven waar we vandaan kwamen. MiHos reageert altijd supersnel op tickets met goede raad en snelle actie. MiHos heeft ons geholpen om de servers te 'tunen' zodat alle websites nu super snel zijn. Ook onze klanten zijn hier dus heel blij mee.
woensdag 4 november 2020
Pascal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Mihosnet is top
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit nou al zo'n 8 jaar bij Mihosnet. Ik heb verscheidene andere webhosts al meegemaakt in die jaren en Mihosnet blijft echt de beste. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Het is best een goede prijs voor de kwaliteit die je krijgt. De software en de pakketten op de servers loopt gewoon soepel. In al die jaren is er nooit wat aan de hand, loopt gewoon lekker, ik ben wel anders gewend bij andere webhosts. Die ene euro meer echt meer dan waard. De klantenservice gebruik ik weinig, maar als er echt iets is waar ik even niet uitkom (jaren terug was dat een crontask) dan heb ik vaak dezelfde dag al een reactie terug. Dus support is top. Het is een prima webhost. Aanrader!
donderdag 30 januari 2020
Wiebe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Top service!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op zoek naar een goede Magento hosting ben ik bij dit bedrijf uitgekomen. Mijn ervaring als veeleisende klant is uitstekend. Ik zal iedereen met een Magento webshop deze hoster aanraden. Er wordt snel gereageerd op problemen en er wordt alles aan gedaan om je tevreden te stellen.
vrijdag 11 oktober 2019
Martijn Blokzijl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Uitstekende en snelle dienstverlening.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als eigenaar van een camping in Portugal met klanten uit heel Europa moet ik goed en altijd bereikbaar zijn via mijn websites. Is er een probleem met een website dan wordt het goed en zeer snel opgelost. Ik ben hierdoor al zeker 15 jaar een trouwe klant van Mihosnet.
maandag 18 februari 2019
Jeff de Groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Mihosnet denk in oplossingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruik mihosnet voor een woocommerce omgeving (wordpress). Mihosnet reageert altijd snel en adequaat. Ze denken goed mee en helpen ook buiten de verwachte support goed mee. Zeer tevreden.
dinsdag 6 november 2018
Randall Kam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Wat een SERVICE!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De Service is zo goed en snel dat ik gewoon ben gaan Googlen hoe ik een review voor deze gouden gasten kan achterlaten.. dus bij deze!
donderdag 30 augustus 2018
Koen Joosen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels al geruime tijd voor heel veel domeinnamen klant bij Mihos en altijd naar volle tevredenheid. Weinig downtime, uitstekende service zonder gedoe, vrijwel directe beantwoording van e-mails, ook bij complexere vragen. Vast niet de goedkoopste, maar if you pay peanuts you get monkeys :-)
woensdag 18 februari 2015
ten Kate
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hebben een VPS server bij Mihosnet. Al enkele jaren. Zeer tevreden. De support is uitstekend, vaak meteen een reactie. Mochten er storingen zijn met de VPS dan helpen ze vaak uit. Kan iedereen Mihosnet aanraden.
woensdag 18 september 2013
van Ostade
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een reseller pakket bij dit bedrijf. Maar gezien de huidige prijzen en waas andere ISP het voor aanboden was het niet de moeite waard om door te gaan hiermee. Ik heb mijn klanten toe ondergebracht bij Mihosnet, zodat ze deze zelf konden factureren. Dat gedeelte is redelijk goed gegaan, maar toen begon de ellende: klanten kregen de standaard prijs van het basis pakket van toentertijd 64 euro voor 1 GB schijfruimte. Het probleem was alleeen dat ze die ruimte nooit daadwerkelijk hebben gegeven. Toen klanten gingen bellen hierover is er nooit iets gecompenseerd, maar ik kreeg wel het gezeur dat ze nu meer moesten betalen voor minder, wat uiteindelijk met veel moeite toch maar werdt opgelost. Vervolgens had mijn schoonzuster die een schoonheidssalon had, problemen met haar website. Ik kon op dat moment niet voor haar bellen, dus heb ik haar het nummer gegeven zodat ze zelf kon bellen met Dhr. H. Ik werd door haar teruggebeld dat het aan de joomla installatie lag en dat het haar probleem was. Ik heb toen gezegd dat ze moest terugbellen, want dat is niet waar. iets wat goed draait en zonder dat er wat gebeurd uit het niets een internal server error geeft, duidt er op dat er wat met de server aan de hand is. Nou toen heeft meneer H. gezegd dat ze wel even konden kijken wat ze fout had gedaan met de installatie...
dinsdag 10 september 2013
Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 9
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb het beheer van deze site overgenomen. Ik kwam erachter dat de oude vorige niet nader te noemen webhost erg duur was, doordat ik al eerder ervaringen had met nog een andere webhost. Dus hebben we het domein verhuist naar mihosnet, omdat mihosnet gewoonweg goedkoper is. Mihosnet heeft van de drie webhosts waar ik ervaring mee heb de beste prijs-kwaliteit verhouding. De support is erg goed en mihosnet is vergeleken met de duurdere host zelfs nog beter, dus we zijn zeer tevreden dat wij het domein hebben verhuist naar mihosnet. Afhandeling van de verhuizing ging erg vlot en was binnen een dag geregeld. Alles werkt goed op de server en alles werkt gewoon zoals het moet en als er iets is wat ik even niet weet, dan krijg ik vaak binnen een halfuur antwoord. De servers zijn razendsnel en geen bandbreedte limiet is ook erg lekker, bij een andere webhost was dit veel duurder geweest, dus de prijs van het pakket is uitstekend. Kortom ik kan eigenlijk gewoon niks verkeerd aan ze vinden. Mihosnet is gewoon de beste webhost!
donderdag 10 maart 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerste indruk was goed. Maar helaas worden support emails heel vaak niet beantwoord. Ik heb via het systeem (ik had een eigen server), zelf de wachtwoorden van MySQL via een achter ingang moeten veranderen (omdat ze mij het root wachtwoord niet konden verstrekken), wat me zeker een paar uur heeft gekost. Server was even onbereikbaar, wordt ook niet meer via email gereageerd. Wordt niet als hun verantwoording gezien. Kortom, support is zeer slecht. Ik had de server nodig voor mijn bedrijf en dan kost zoiets gewoon veel geld en moeite, terwijl ik dacht dat alles in kannen en kruiken was. Ik denk wel twee keer na voordat ik weer een goedkope hosting neem.
zaterdag 30 oktober 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Toen wij begonnen met hosting en registratie van 1 website was alles supervlot en top geregeld. Nu jaren verder draaien er honderden domeinen en 100+ websites en nog steeds is de support en afwikkeling 100% top! Downtime is er zelden. Wellicht 1 x per jaar een paar minuten. De enkele negatieve reactie hier zal geen smet zijn op Mihosnet. Denk eerder dat het probleem bij die persoon zelf ligt. Mishosnet is een regelrechte aanrader voor een ieder die kwaliteit en snelheid wenst.
dinsdag 2 februari 2010
van den Akker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik ben zeer tevreden over Mihosnet. Ik vind ze redelijk aan de dure kant, maar absoluut het geld waard! De service is erg goed, als er een vraag of probleem is word er snel gereageerd en snel aanpassingen gedaan waar nodig. Admin pannel is prettig in gebruik. En, een groot voordeel is de snelheid van de website en de super lage downtime. Bij andere hosts merk je toch dat een downtime van een minuut of 7 in de week niet ongebruikelijk is. Voor een professionele website is dit teveel. Bij Mihos komt dit zelden voor. Een absolute aanrader!
woensdag 9 januari 2008
Miriam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruik nu langere tijd de shared webhosting van Mihosnet en kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben. Ze hebben een snelle verbinding en een super support. Bij Mihosnet zat ik op een server met een ingeschakelde php safe-mode. Ik heb gevraagd of dit omgezet kon worden. Binnen 10 minuten een antwoord dat dit geen probleem was en de volgende dag is alles overgezet naar een andere server. Zelfs het kleinste pakket van 250 MB biedt alles wat ik maar nodig zou kunnen hebben voor elke website. Al met al beslist een aanrader!
dinsdag 25 september 2007
Ronald
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds eind 2006 verschillende shared hosting pakketten voor een aantal klanten bij Mihosnet onder gebracht. Sinds begin 2007 reseller geworden. Alles perfect geregeld. Super snelle support en nog geen downtime meegemaakt. Absolute aanrader!
woensdag 24 januari 2007
Bart van Asperen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu een jaar lang zowel shared hosting als dedicated hosting paketten lopen bij Mihosnet en ik kan niet naders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben. Tijdens de drukke kerstperiode van onze webshop gingen we bijna elke dag over de datalimiet heen. Voor Mihosnet was dat geen probleem omdat het een piek van een maand per jaar was. Niks afsluiten of bijbetalen. Echt super.
dinsdag 18 april 2006
Hans Schipperijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat er meestal bij persoonlijke ervaring negatieve dingen worden geplaatst zal ik mijn (zeer) positieve ervaring maar eens plaatsen. Ik heb nu al een flinke tijd 2 hostingpakketten en (uiteraard) 2 domeinnamen (www.biesma.net & www.vanstoffelen.nl) bij Mihosnet, en nog nooit problemen gehad. 1 keer heb ik problemen gehad met mijn mail, dit bleek achteraf mijn eigen schuld te zijn, maar ik werd goed geholpen door de helpdesk! Mijn persoonlijke ervaring met Mihosnet is super!
donderdag 6 april 2006
Mark
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb mijn site 2 jaar bij Mihosnet gehad en was er vrij tevreden over (goede snelheid, uptime, support ...). Tot ik van hostingbedrijf wou veranderen en ik mijn domein moest overdragen! Toen bleek immers dat mijn domein op naam van Mihosnet was geregistreerd, en niet op mijn naam. Nu is het zo dat dit feitelijk illegaal is, want het domain ethics charter zegt immers dat een domein steeds op naam van de aanvrager (ik dus) moet worden geregistreerd. Bovendien stond (en staat nog steeds) op de website van Mihosnet dat het domein eigendom wordt van de aanvrager. Niet dus! Bovendien blijkt Mihosnet moeilijk te doen over de overdracht. Normaal (als ik eigenaar zou zijn van het domein) kon ik zelf deze overdracht regelen en zou dat binnen een paar dagen geregeld zijn. Vandaag sleept dit al bijna 2 weken aan omdat de eigenaar van het domein (Mihosnet dus) geen toestemming geeft voor de overdracht. Jammer, maar deze provider kan ik u dus niet aanraden. Ik stap nu over naar 1-eurohost, en deze kan ik u zeker aanraden, en ze zijn bovendien goedkoper!
zondag 11 december 2005
Matthias Thoen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 2
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanaf 1 juni 2005 heb ik een dedicated server bij Mihosnet Internet. Tot nu toe is mij dit zeer goed bevallen, zo goed als geen downtijd (tot nu toe 2x max 10 minuten). Goede en snelle support. Kennis niveau is goed op peil! Al met al mijn complimenten, en dit is zeker een aanrader!
dinsdag 6 december 2005
J.J. Bakker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima webhoster. Ik kwam van D-Creations en had daar erg veel problemen (veel downtime etc.). Hier nog nooit iets aan de hand gehad, al ruim een jaar klant. Aanvragen van domeinnaam en opzetten van hosting gaat erg snel. Een echte aanrader!
maandag 5 december 2005
Geerts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu zo'n 2 jaar hosting bij mihosnet en het is top! Eerst zat ik op server8 echter men had deze dichtgespijkerd betreft safe_mode ik ondervond hier problemen mee en men had mijn site binnen no-time verplaatst naar een andere server. En de dns voor mij aangepast, de oude site bleef nog een weekje op server8 staan zodat bij mensen waarvan de dns nog niet was geupdate mijn site ook gewoon bereikbaar was! Laatst nog een domein bij hun laten plaatsen onder mijn plesk paneel met frameforwarding en mailboxxen. Het frame dat ze standaard hadden beviel me niet dus ik had een nieuwe gemaakt en deze hadden ze er gelijk opgezet! Altijd snelle service en de servers al helemaal. Tevens check ik via een ander bedrijf mijn uptime van me site en de laatste melding dat me site offline was is alweer anderhalfjaar geleden en dat was dan ook 5 minuten. Qua service snelheid en kwaliteit hoef je het niet te laten, de prijs kan ook zeker meekomen nu men gratis het dataverkeer voor alle pakketen heeft verhoogd.
dinsdag 29 november 2005
Xiqum
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit nu al jaren bij Mihos en heb daar het 100MB pakket. De service, de kwaliteit en de support zijn geweldig, van hoge kwaliteit en nog belangrijker, SNEL. Ook in de avonduren en weekenden krijg ik antwoord op mijn vragen. Tevens zijn ze zeer meedenkend en willend! Ik had twee problemen met Joomla/Mambo, iets met safemode en een security iets. Met het safemode-probleem hebben ze me zo binnen een halve dag verplaatst naar een server zonder safemode. Daarna liep alles weer vlekkeloos en dit alles met een minimale downtime. Dat security probleempje ook. Ik had kunnen analyseren waar het fout ging, dit door gegeven en binnen kortste keren hadden ze dit aangepast. Echt mijn complimenten. Ik heb denk ik al zo'n 6 a 7 mensen aangeraden hier heen te gaan en allen zijn zeer positief!
dinsdag 1 november 2005
Olaf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu bijna twee jaar bij Mihos. Als er al problemen waren zijn ze snel en efficient opgelost. E?n keer een uitgebrand moederbord gehad, zijn ze diezelfde middag nog naar Telecity II gereden om een nieuwe server neer te zetten. Helpdesk reageert snel, en goed! Ja, je kunt goedkoper terecht, maar of je dan dezelfde service krijgt? Harry
donderdag 27 oktober 2005
H van Horen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gewoon in een woord geweldig! Service is gewoon geweldig. Sinds kort heb ik mijn tweede domijnnaam via Mihosnet lopen en het is daar heel eenvoudig mogelijk om je hostingpakket in stukken te verdelen. In het begin zijn er wel wat dingetjes mis gegaan maar uiteindelijk verdienen ze een dikke 10! Ik ga nu het derde jaar in met Mihosnet en denk dat het er wel eens veel meer kunnen worden!
dinsdag 25 oktober 2005
Remco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De profesionaliteit van dit bedrijf wordt in twijvel gebracht door de antwoorden die we ontvangen. Bij het aangeven dat de site niet goed bereikbaar was (vanuit verschillende lokaties), kregen we te horen dat het "waarschijnlijk aan ons internet verbinding" lag. Of dat we spyware hadden. Dit was zeer opvallend want andere sites zijn wel goed bereikbaar. De antwoorden komen wel snel binnen van hun maar de inhoud is zeer matig.
zondag 23 oktober 2005
r.arens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super host, het is mij aangeraden door vrienden en je krijgt er zeker geen spijt van. Alles gaat supersnel en werkt gewoon goed, nergens gezeik mee. Plesk control panel is ideaal. Ik heb hiervoor nog nooit iets anders gehad maar ik wil ook niets anders Duidelijke aanrader
vrijdag 13 mei 2005
Nicky
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helemaal top! Onlangs een dedicated server aanbieding gevraagd op webhostingtalk.nl. Hele mooie aanbieding van Mihosnet gekregen en contract afgesloten. Server was binnen een paar dagen online. Er bleek echter een technisch probleem te zijn waardoor de server zichzelf steeds uitzette. Geen probleem voor Mihosnet, want een dag later had ik een nieuwe server! E-mails worden doorgaans binnen 15-30 minuten beantwoord (soms zelfs 5 min!) dus dat is helemaal top! En de prijs? Ze waren de goedkoopste en ik kreeg ook nog eens meer dan bij de concurrentie! Snelheid van het netwerk is tot nu toe ook top. Kortom: een aanrader!
donderdag 17 maart 2005
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Mihos.net? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice