Nitroserve

4,4 / 5 81 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nigerstraat 18 3207AK Spijkenisse Nederland
  • KvK-nummer: 24367690

Review score

4,4 / 5 81 ervaringen

Totaal (81)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Nitroserve

Nitroserve webhosting bestaat niet meer en is nu onderdeel of overgenomen door mijnserver. Meer over MijnServer en klantenervaringen van Mijnserver vind je op de MijnServer hosting pagina.

Ervaringen 81 op 2 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zover ik weet de goedkoopste ASP.Net hoster van Nederland. Ook nog met gratis MSSQL databases, dat heb ik nergens anders gezien voor deze prijs. Nooit last gehad van downtime. Super goede klantenservice, altijd snel en vriendelijk antwoord.
donderdag 3 januari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben het met iedereen eens dat klantenservice altijd netjes geregeld is. Heel persoonlijk en direct. Soms kun je zelf via de email op de telefoon iets voor elkaar krijgen. De administratie komt later wel. Verder worden diensten altijd netjes geleverd, tenzij er iets uit onmacht gebeurd. Maar dat overkomt natuurlijk de beste.
dinsdag 13 november 2012
Mastenbroek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan niet anders zeggen dat de support van deze hoster super is! Weliswaar geen telefonische support, maar direct 1-op-1-contact via de live chat en snel antwoord op vragen via de mail!
donderdag 25 oktober 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Laat ik het direkt eerlijk zeggen. Qua prijs/prestatie hoor je mij niet mopperen. Ze niet duur maar ze laten ook steken vallen. Alles is nog niet op orde, maar, en dat moet gezegd, ze gaan ervoor! Helaas heb ik veel downtime gehad afgelopen maanden, maar dat probleem lijkt getackled. Service vind ik heel goed, ze doen hun uiterste best en reageren snel op e-mail. Conclusie: het komt wel goed met de jongens.
zondag 16 september 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een melding over de gebruikte schijfruimte heeft Nitroserve er alles aan gedaan mij te helpen om dit samen met hun op te lossen. Prima!
donderdag 16 augustus 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu een jaar of 3 klant bij Nitroserve, heb er zo'n 20 domeinen lopen en heb nog geen klachten! Je kunt ze benaderen per mail en niet zoals de meeste hosters alleen met een ticket systeem. Dit was voor mij het beste argument om alles te verhuizen. Er wordt vaak in het weekend of de avond nog binnen een half uur gereageerd op vragen die ik stel. De facturatie klopt eigenlijk altijd, de service is uitmuntend.. Ze denken mee, helpen waar mogelijk, vrij weinig storingen en het personeel is kundig. Voor mij 10 punten. Met vriendelijke groet, Marcel Stuivenberg
maandag 13 augustus 2012
Stuivenberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb net vandaag ( 31 mei ) mijn website geopend bij Nitroserve en ben al nu heel tevreden. Ik heb zelf niet zo veel verstand van wat er allemaal nog meespeelt maar daar was de livechat van Nitroserve waarmee ik met een hele vriendelijke meneer Ivar praatte erg behulpzaam. Hij heeft mij uitgelegd hoe ik het beste kan beginnen en wat ik het beste kan doen. Na 1 dag al erg blij met Nitroserve :)
donderdag 31 mei 2012
Debrliev
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot op dit moment zeer tevreden over Nitroserve. Als ik nadenk heb ik de meeste problemen in het weekend, en zelfs dan binnen een uur antwoord op mijn vragen. De grote bedrijven zoals Ziggo, UPC enz. kunnen niet de service behalen die Nitroserver wel biedt. Ik raad zonder meer Nitroserver aan mijn vrienden, kennissen en zakelijke contacten.
maandag 21 mei 2012
Vissser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze hostingapartij heeft de klant nog steeds vooraan staan. een mail wordt altijd binnen het uur behandeld. Meestal zelfs met een oplossing. Bereidwillig om mee te denken met de klant. De prijs kwaliteit verhouding is uitermate goed. Voor deze prijs kun je op niet veel plekken zo'n pakket combinatie krijgen met een uitstekende helpdesk en klantenportaal mogelijkheden. Ik kan het iedereen aanraden.
vrijdag 27 januari 2012
Beke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben op dit moment geen klant meer bij Nitroserve, maar dit komt vooral door het gebrek aan informatie op hun website. Ik was op zoek naar een eigen virtual private server en wist niet dat nitroserve dit ook kon leveren. Had ik dit geweten, dan was ik waarschijnlijk wel klant gebleven. Ze leveren altijd zeer snelle en correcte service, zelfs tijdens het proces van afscheid.
donderdag 19 januari 2012
Soeteman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer flexibele webhosting provider waarbij we opvallend goed worden geholpen met enkele specifieke wensen.
woensdag 18 januari 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben zeer tevreden over Nitroserve. Zijn heel goed te bereiken, geven snel antwoord, met goede begeleiding.
maandag 9 januari 2012
van Stiphout
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Omdat ik als "leek" hulp nodig had bij het verhuizen van de domeinnaam en website, heb ik via de chat contact gezocht. En ben meer dan fantastisch geholpen. Niet met computertermen, maar keurig uitgelegd wat ik moest doen. En bij Nitroserve werd direct geregeld wat ze konden regelen. Zelden ben ik zulke klantvriendelijkheid tegen gekomen!
donderdag 1 december 2011
Wakkkee
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet duur en hele goede service
dinsdag 29 november 2011
van der Veer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima provider voor de prijs. De uptime en de snelheid kan beter, maar dan moet je ervoor kiezen om meer te gaan betalen. De support is in ieder geval goed. Ze reageren snel op je vragen.
dinsdag 15 november 2011
Morsch
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
wij hebben zeer goede ervaringen met nitroserve altijd snel met oplossingen kort om een prima partner. mvg robbert van dijk
dinsdag 8 november 2011
van dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Problemen worden bij contact meteen opgelost. Via Email laat het zich wel eens wachten, maar via de live chat is het probleem opgelost voordat je de chat verlaat. Ik denk dat ik er nog lang klant blijf.
zondag 6 november 2011
de Vlieger
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een hobbelige start enkele jaren geleden nu lauter positieve ervaringen. Helpdesk verzoeken lopen via e-mail en worden altijd snel adequaat opgepakt. Wij (en onze klanten) kunnen rekenen op snelle en kordate service.
donderdag 3 november 2011
de Groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede host. Ondersteunen bijna aan cms systeemen. En hebben een geweldige helpdesk. In het nederlands. Alle vragen warden snel en goed beandwoord. Nog nooit zo goede helpdeck, gehad. Uniek. Zekker een aanrader.
vrijdag 28 oktober 2011
Kools
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onlangs mijn website door hen laten bouwen. Dit ging op een professionele en snelle manier. Op al mijn veranderingen werd zeer snel gereageerd. Ik ben heel tevreden.
donderdag 27 oktober 2011
Laurens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer snelle en deskundige service. Zelfs als ik meerdere vragen tegelijk stel is nitroserve er meteen bij om mijn vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Aan mij hebben ze een vaste klant!
donderdag 27 oktober 2011
Hermes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer snelle service. Altijd vriendelijk. Kundig en goede antwoorden. Niet te duur. Website is niet altijd even snel maar wel 99% uptime wat zeer belangrijk is. Goede ondersteuning bij onze nieuwe dotnetnuke website. Automatische backups. Kortom een goede hostingbedrijf met vriendelijke en pofessionele mensen.
woensdag 26 oktober 2011
Ploeg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als hosting provider heb ik geen ervaring met ze, maar qua andere werkzaamheden ben ik zéér tevreden over Nitroserve. Snelle afhandeling en duidelijke communicatie: daar hou ik van!
woensdag 26 oktober 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen perfecte, maar wel gewoon een goede webhoster. Ja, ze laten wel eens een steekje vallen en soms is men een uurtje offline. Heel vervelend op dat moment, maar vergeet niet dat men zeer lage prijzen vraagt voor hetgeen men biedt. Probeer maar eens een vergelijkbare webhoster te zoeken die hetzelfde (min. ASP+PHP+MSSQL+MySQL) biedt en beter is. Ja, het is een eenmansbedrijf zonder kantoorpand voor zover ik weet. Maar wat wil je anders met zulke budget prijzen? M.a.w.: gewoon waar voor je geld.
zondag 25 september 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag alle sites plat. Zoveelste keer. Helpdesk niet bereikbaar via mail (komen undeliverable terug). Problemen liggen nooit aan hun, altijd ons. pfffff
zaterdag 22 januari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Echt uniek slecht. Als software developer heb inmiddels wel wat ervaring met systeembeheerders en hostingproviders, maar deze kerel (is echt maar 1 persoon) is een eerste klas amateur. Geeft een standaard systeembeheer-antwoord: ligt aan jou. Blijkbaar is het mijn schuld dat de database down is, of de server offline. Tja, moet je maar geen CMS willen draaien. Mocht je dit lezen als je nog twijfelt: DOE HET NIET!
vrijdag 19 november 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb er spijt van dat ik met deze gasten in zee ging. Is gewoon een ramp! Je kan haast niks voor elkaar krijgen via hun Controle panel, je stelt het in maar je moet inroepen om het een en ander te laten functioneren, en om de week is er weer een probleem met de server. Om de simpele dingetjes zoals het aanmaken van een subdomein, beveiligen van een map en noem maar op ben je van hun afhankelijk. Ik vraag mij dan ook af waar hun controle panel voor dient. Heel erg onprofessioneel. Ze zijn goedkoop maar zelfs dat is gewoon weggegooid geld! niet doen! PAS OP! je krijgt meer irritaties voor je geld. Ben je al klant? dan weet jij waar ik het over hebt, ga gewoon van hun weg verhuis je website en betaal hun NIETS! doen ze moeilijk, neem dan een advocaat, bewijzen zijn al je email correpondentie en reacties.
zaterdag 17 juli 2010
M.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nog nooit downtime gehad met nitroserve. Verder is de support erg snel, vaak binnen een uur al antwoord, ook 's avonds en in het weekend. De prijzen zijn ook erg goed, kortom, AANRADER!
zaterdag 19 september 2009
M
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechte uptime, onoverzichtelijke klant pagina en vaak contact met de beheerder nodig om dingen gedaan te krijgen. Ook de laatste factuur is niet overzichtelijk en mist informatie. Dan maar iets meer betalen zodat het gewoon goed werkt!
zondag 30 augustus 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels beheer ik al 6 websites die hier draaien en wat mij betreft komen er meer bij. Een paar klanten heb ik al kunnen overtuigen om te verhuizen naar Nitroserve. Geweldige support, vaak binnen 10 minuten al een antwoord op mijn vragen via e-mail. Ook in de late uurtjes en het weekend. Ik ben een noob met php en MySQL, maar heb toch met behulp van de support in no-time een gastenboek op ??n van de sites aan de praat gekregen. Ook op vragen die volgens mij niet eens onder de support vallen krijg ik snel een adequaat antwoord. Service is door Nitroserve uitgevonden!!
dinsdag 21 februari 2006
Marianne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg goede service, werkt snel en is tevens goedkoop. Een aanrader!
woensdag 1 juni 2005
Kasper de Wijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Nitroserve (opgeheven en onderdeel van mijnserver)? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice