Nitroserve

4,4 / 5 82 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 24367690
Website screenshot Nitroserve

Overall score

4,4 / 5 82 ervaringen

Totaal (82)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 82 op 9 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer snelle en deskundige service. Zelfs als ik meerdere vragen tegelijk stel is nitroserve er meteen bij om mijn vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Aan mij hebben ze een vaste klant!
donderdag 27 oktober 2011
Hermes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer snelle service. Altijd vriendelijk. Kundig en goede antwoorden. Niet te duur. Website is niet altijd even snel maar wel 99% uptime wat zeer belangrijk is. Goede ondersteuning bij onze nieuwe dotnetnuke website. Automatische backups. Kortom een goede hostingbedrijf met vriendelijke en pofessionele mensen.
woensdag 26 oktober 2011
Ploeg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als hosting provider heb ik geen ervaring met ze, maar qua andere werkzaamheden ben ik zéér tevreden over Nitroserve. Snelle afhandeling en duidelijke communicatie: daar hou ik van!
woensdag 26 oktober 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen perfecte, maar wel gewoon een goede webhoster. Ja, ze laten wel eens een steekje vallen en soms is men een uurtje offline. Heel vervelend op dat moment, maar vergeet niet dat men zeer lage prijzen vraagt voor hetgeen men biedt. Probeer maar eens een vergelijkbare webhoster te zoeken die hetzelfde (min. ASP+PHP+MSSQL+MySQL) biedt en beter is. Ja, het is een eenmansbedrijf zonder kantoorpand voor zover ik weet. Maar wat wil je anders met zulke budget prijzen? M.a.w.: gewoon waar voor je geld.
zondag 25 september 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag alle sites plat. Zoveelste keer. Helpdesk niet bereikbaar via mail (komen undeliverable terug). Problemen liggen nooit aan hun, altijd ons. pfffff
zaterdag 22 januari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Echt uniek slecht. Als software developer heb inmiddels wel wat ervaring met systeembeheerders en hostingproviders, maar deze kerel (is echt maar 1 persoon) is een eerste klas amateur. Geeft een standaard systeembeheer-antwoord: ligt aan jou. Blijkbaar is het mijn schuld dat de database down is, of de server offline. Tja, moet je maar geen CMS willen draaien. Mocht je dit lezen als je nog twijfelt: DOE HET NIET!
vrijdag 19 november 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb er spijt van dat ik met deze gasten in zee ging. Is gewoon een ramp! Je kan haast niks voor elkaar krijgen via hun Controle panel, je stelt het in maar je moet inroepen om het een en ander te laten functioneren, en om de week is er weer een probleem met de server. Om de simpele dingetjes zoals het aanmaken van een subdomein, beveiligen van een map en noem maar op ben je van hun afhankelijk. Ik vraag mij dan ook af waar hun controle panel voor dient. Heel erg onprofessioneel. Ze zijn goedkoop maar zelfs dat is gewoon weggegooid geld! niet doen! PAS OP! je krijgt meer irritaties voor je geld. Ben je al klant? dan weet jij waar ik het over hebt, ga gewoon van hun weg verhuis je website en betaal hun NIETS! doen ze moeilijk, neem dan een advocaat, bewijzen zijn al je email correpondentie en reacties.
zaterdag 17 juli 2010
M.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nog nooit downtime gehad met nitroserve. Verder is de support erg snel, vaak binnen een uur al antwoord, ook 's avonds en in het weekend. De prijzen zijn ook erg goed, kortom, AANRADER!
zaterdag 19 september 2009
M
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechte uptime, onoverzichtelijke klant pagina en vaak contact met de beheerder nodig om dingen gedaan te krijgen. Ook de laatste factuur is niet overzichtelijk en mist informatie. Dan maar iets meer betalen zodat het gewoon goed werkt!
zondag 30 augustus 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels beheer ik al 6 websites die hier draaien en wat mij betreft komen er meer bij. Een paar klanten heb ik al kunnen overtuigen om te verhuizen naar Nitroserve. Geweldige support, vaak binnen 10 minuten al een antwoord op mijn vragen via e-mail. Ook in de late uurtjes en het weekend. Ik ben een noob met php en MySQL, maar heb toch met behulp van de support in no-time een gastenboek op ??n van de sites aan de praat gekregen. Ook op vragen die volgens mij niet eens onder de support vallen krijg ik snel een adequaat antwoord. Service is door Nitroserve uitgevonden!!
dinsdag 21 februari 2006
Marianne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Nitroserve? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Starter

€ 1,99 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja