One.com

1,2 / 5 70 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

25 GB schijfruimte & Onbeperkte dataverkeer vanaf €2,40

Bedrijfsgegevens

Openingstijden
  • 24 uur per dag / 7 dagen per week

Review score

1,2 / 5 70 ervaringen

Totaal (70)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over One.com

One.com is een grote internationale webhoster, de reviews op webhosters.nl zijn al wel wat verouderd dus we hebben geen goed beeld van of mensen al dan niet tevreden zijn en of de hosting goed is. Qua klantenservice lijkt het in ieder geval goed te zitten, zowel chat, email, telefoon zijn ze goed bereikbaar. Bij One.com kan je terecht voor een website builder, wordpress hosting, webshop hosting, office365 en voor webhosting en domeinnamen. Van origine is dit een Zweeds bedrijf wat uitgegroeid is tot een gigant op het gebied van hosting.

Webhosting is hier al beschikbaar vanaf €1,99 per maand en met miljoenen klanten moeten ze hier dus ook wel wat goed doen. Wat ons betreft een goede keuze, al zijn niet alle reviews die we hebben positief.

Ervaringen 70 op 2 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot een jaar geleden was ik tevereden over One.com Niet heel snel maar voldoende. In 2011 zouden ze voor snellere sites zorgen, zo vertelden ze in een nieuwsbrief. Het tegendeel is waar. Momenteel is het een ramp. Nadat ik samen met de helpdesk instelling heb gewijzigd is het nog erger. Joomla en One.com gaan niet samen. Ik ben daar weg. Helaas.
vrijdag 12 augustus 2011
Koning
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Response time is often more than 15 seconds. Sometimes more than 30. Completely useless.
dinsdag 2 augustus 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kreeg een mail van one.com dat mijn website was geïnactiveerd, zonder enige juiste reden maar wel enkele opties. - Niet-naleven van onze bedrijfsvoorwaarden; - Misbruik van uw webhotelabonnement - Beveiligingsproblemen. Na chat contact kwam ik erachter dat er veel reacties werden geplaatst (spam) en dat dit de werkelijke reden was van het geïnactiveerd account. als ze hadden gewaarschuwd had ik dit kunnen verhelpen in mijn CMS maar daar mocht ik nu niet meer bij. ik moest via de database alle reacties wissen maar deze was niet bereikbaar wegens een storing Simon: de comments kunt u verwijderen via phpmyadmin, maar dat is momenteel helaas tijdelijk niet bereikbaar U: wat moet ik daar nu weer mee, jullie klappen mijn website eruit zonder waarschuwing dit kan ik oplossen met een paar muisklikken en dan heb ik geen toegang Simon: de server heeft momenteel problemen juist door spamming, helaas moeten hier eerst maatregelen tegen genomen voordat er weer toegang is tot PHPmyadmin Daarna moest ik een mail sturen naar one.com en dan zouden ze binnen 24 uur de website weer online zetten. Dus twee dagen mijn website plat. Ok goedkoop maar...
vrijdag 15 juli 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zie mijn negatieve ervaring met One.com: http://www.computervragen.be/2011/05/26/one-com-is-een-stijfkoppige-starre-ontoegankelijke-organisatie/
vrijdag 27 mei 2011
Stoutjesdijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De eerste jaren was ik uiterst tevreden over dit bedrijf. Ik had er drie domeinen draaien waaronder een forum met meer dan 700(!!!) leden. De laatste tijd ging de prestatie erg achteruit. Pagina laadtijden van 24 tot 30 seconden werden normaal. Contact met de online helpdesk en zelfs met Support leverden in eerste instantie weinig op. De fouten werden bij mij gelegd. Tot er na weken klagen opeens iemand van eerste lijns support de geest kreeg en het probleem binnen een aantal seconden verhielp. Geen excuses, helemaal niks. En zo ging het verder bergafwaarts. Na nog een aantal van dit soort zaken en een online helpdesk die je compleet voor de gek houdt was voor mij de maat vol. Ik ben vandaag met 3 domeinen vertrokken bij deze provider. Wat eens geweldig was is helaas een groot drama geworden. Niet aan te raden, zeker niet.
donderdag 17 februari 2011
Tak
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze provider heeft een geweldige helpdesk die je of niet kan helpen, of zelfs het probleem niet erkend. Na meerdere mensen te hebben gehad op de helpdesk was er een die me zou gaan helpen, maar daar heb ik niks van gemerkt. Onze site is al tijden slecht bereikbaar (niet of extreem traag), probleem doet zich voor in NL. One.com zou de website verhuizen naar een andere webserver... na 3 weken nog steeds niks van gemerkt. Ondersteuning van een fatsoenlijke interface zoals Plesk of DirectAdmin ontbreekt, subdomeinen zijn hetzelfde als mappen in de hoofddirectory, php.ini file die ze gebruiken is slecht ingesteld, zo kan ik geen foto's resizen met GD tenzij ze kleiner zijn dan circa 1 Mb. Om errors te loggen op de website E_ALL & ~E_NOTICE duurt het een kwartier of langer voordat dit aanstaat, heerlijk als je er even niet uitkomt staat je website een half uur met evt. errors aan. Ben zeer ontevreden en ga al mijn websites verhuizen.
zondag 16 januari 2011
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Degelijk, niks mis mee, niet duur. Als ik nu een nieuwe website zou willen beginnen zou ik voor one.com kiezen.
maandag 13 september 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
NOOIT meer van men leven doe ik dit. Zoveel problemen mee gehad! Ik had het gebruik opgezegt. kreeg ik een halfjaar later nog een brief van een juridisch kantoor dat ik WEER moest betalen of anders kwam er een dagvaarding. Ik raad jullie dit aan niet te doen.
vrijdag 11 juni 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechte administratie. Moeilijk te bereiken. Slechte MySQL/phpmyadmin. Ik ben met een pagina bezig voor een klant in Denemarken. Ik heb gemerkt dat a) de site echt vreselijk traag is en b) administratieve handelingen een waar doolhof opleveren. Slecht.
dinsdag 11 mei 2010
Ehrhardt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik host voor een aantal van mijn klanten websites/shops bij one.com Tot 12-2009 was ik uiterst tevreden. Sinds ze begin 2010 nwe IBM Servers in hun Server-farm in Denemarken hebben ingezet is de Webfarm instabiel geworden. Veel problemen met bereikbaarheid en snelheid. Ze zijn nu de IBM machines weer aan het vervangen door HP servers. Ik heb 2 domeinen met voorrang laten verhuizen met het gewenste resultaat. Performance is nu weer goed (laat ik extern monitoren door WebBuddy). Over de 24/7 online support ben ik goed te spreken. Wanneer je technische vragen stelt krijg je gedegen antwoord. Jammer van de misstap met IBM Servers, die nu hersteld wordt, maar verder zeker aan te bevelen.
vrijdag 19 maart 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit problemen gehad met one.com, tot op een paar maanden geleden. Servers waar Joomla op draaiden werden in een keer erg traag. BIj vraag wat hiervoor de reden was een de supportdesk kreeg ik als antwoord dat 7 seconden laadtijd van een site normaal(!) was en werd er geen oplossing aangeboden. Doei one.com, ik ben klaat met je!
dinsdag 16 maart 2010
van Kempen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is prut met de hosting op dit moment bij one.com Vragen worden slecht beantwoord, site gaan meerdere keren per dag onderuit en de snelheid is treurig. Door One.com wordt aangegeven dat het door handware fouten komt en men dat nu aan het herstellen is, maar de problemen duren te lang. One.com is mij als klant aan het kwijt raken.
dinsdag 9 februari 2010
de Heide
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ga echt nooit meer one.com kopen. Heb +30 sites bij hun en die rekenen me de laatste keer nog 12 euro wegens te laat met een factuurtje. Vroeger werd het automatisch betaald en was geen probleem. Nu is dat blijkbaar niet meer, heb hun email niet gezien en hup, een boete. Ik mail hun even met de vraag of we iets aan kunnen doen. Ik ben een vrij grote klant en had graag naar een oplossing willen zoeken. Vonden ze niks. Ik zei ik haal dan alle websites van one.com weg, dat vonden ze prima. Zelfs zeiden ze: doe dat maar, geen probleem. Nou, een bedrijf die geen respect toont voor haar klanten, zo onpersoonlijk en niet professioneel gewoon: daar wil ik geen business mee doen. Ik breng ze 1500 euro per jaar in en ze sturen me boete van 12 euro. Slecht one.com, slecht!
donderdag 4 februari 2010
Popov
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ONE.COM is een absolute nachtmerrie geworden. Mijn domain is nu meerdere dagen offline, zonder enige vorm van geëngageerdheid wanneer de hardware issues bij one.com zullen opgelost zijn. Mijn advies: de goedkoopste is ZEKER de slechtste, voor mij dus nooit meer one.com
maandag 1 februari 2010
De Croock
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben jaar klant geweest bij One.com. Op zich zijn ze zeker niet slecht, lekker veel webspace voor een meer dan redelijke prijs,...maar ik heb een 5-tal punten die mij tegen de borst stoten waardoor ik verhuist ben naar een andere hosting. 1- onlangs lag mijn site meer dag 14 uur eruit door een server die down was. 2- In geval van zo'n serverdown, verschijnt er op uw domeinnaam zo'n knoert van een reclamebord voor uw kop zie voorbeeld .. http://img519.imageshack.us/img519/475/storingone.jpg 3- De downloadsnelheid van grote bestanden is stukken trager ivm anderen 4- Je kan de nameservers van uw eigen domein niet aanpassen, dus je zit gebonden met handen en voeten 5- Je hebt geen rechtstreekse link naar de server, dus als de DNS-resolving niet klaar is of zonder domeinnaam onbruikbaar
woensdag 6 januari 2010
Vanachternoene
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
prima in orde, goede uptime, niet duur
woensdag 2 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Irritant trage IMAP-mailserver, reden om er te vertrekken.
maandag 16 november 2009
van der Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 5 dagen over en weer gemaild te hebben met de support van One com hield ik het voor gezien. Je hebt ook nog een live support Zo van ja meneer ga even kijken en ik help U eruit. Na een paar minuten Jammer het lukt niet stuurt u even een mail naar de support. Die wordt dan ongeveer 20 uur later beantwoord.Die doen dan een kleine aktie die dan ook weer niet het gewenste resultaat heeft. Weer een email schrijven na 20 uur weer een mail terug.enz enz. Als je een bedrijfje het zoals wij schiet dat niet op. Toen ik echter een mailtje stuurde dat ik mijn abonnement wilde opzeggen was dat zo geregeld. Binnen een dag stond mijn brandeveen.nl bij Mijn Hosting Partner die wel adequaat reageerde en perfect bereikbaar is per email en waar je niet 20 uur op een antwoord hoeft te wachten. Chapeau! Zo zie je maar weer hoe Once.com omgaat met zijn klanten.
donderdag 16 juli 2009
Vogelzang
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren bij One.com. Geen problemen. Welnu is er een storing aan de gang. Al twee dagen.De Helpdesk roept steeds dat ze er alles aan doen. Het schiet niet op op zo.Ik kan dit soort zaken niet gebruiken en overweeg over te stappen. Het valt mij een beetje tegen.
zondag 12 juli 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Over One.com ben ik erg tevreden!! Ik ben er al jaren klant. Het is betaalbaar en je krijgt er veel voor terug: veel webruimte, goede en snelle service, nette afhandeling, er wordt gebruik gemaakt van nieuwe technieken, weinig technische problemen en er zijn leuke extra opties zoals een foto-album (werkt makkelijk!), blog en web-editor. Het enige nadeel is voor mij dat ze werken in PHP-safe-mode. De online chat-service is echt een voordeel, snel antwoord op je vragen, ik heb er al meerder malen baat bij gehad. Een aanraden!
vrijdag 26 juni 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met One.com? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Webhosting

Hosting Starter

€ 2,40 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

Domein .nl

€ 6,00 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee