PCextreme

1,1 / 5 231 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 25 Werknemers
  • KvK-nummer: 22053851

Review score

1,1 / 5 231 ervaringen

Totaal (231)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over PCextreme
PCextreme is in 2003 opgericht door Lennert den Teuling en is gevestigd in Vlissingen. Er werken 25 mensen en zij bedienen ruim 50 duizend klanten.

PCextreme biedt shared hosting aan vanaf €1,95 per maand voor het Dynamic pakket met 25 GB opslag en ondersteuning voor PHP en database. Naast reguliere webhosting en domein diensten legt PCextreme de nadruk op cloud diensten zoals Aurora Compute en Aurora Objects.

PCextreme is sinds 2018 onderdeel van TWS, hieronder vallen meerdere hosting bedrijven.

PCextreme ervaringen & klachten
Ervaringen met de hosting of de Aurora cloud diensten van PCextreme kunnen worden gedeeld via Webhosters.nl. We lezen graag zoveel mogelijk positieve en negatieve reviews met inhoudelijke onderbouwing over welke diensten goed of slecht waren en waarom.

PCExtreme is onlangs overgenomen door Versio en zal langzaam overgaan naar Versio als bedrijf. Beiden zijn onderdeel van Total Webhosting Solutions, een van de grotere hosting ‘moeder’ bedrijven

Ervaringen 231 op 5 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin leek pcextreme een stabile hostingpartij. Maar nu ben ik uitermate ontevreden. Ik krijg op geen enkel device meer contact met de mailserver en loop iedere keer tegen een time-out aan.... erg vermoeiend....
donderdag 23 januari 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Af en toe is de website en administratie gedeelte volledig offline op zeeeeeer traaaaaag. Oftewel de webpagina kan niet geladen worden. Ook is er deze zomer een grote storing geweest waarop ik data (enkele afbeeldingen en koppelingen ben kwijtgeraakt)
woensdag 25 december 2013
Bakker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al ruim 6 jaar klant van PCExtreme. Prima service en redelijke tot goede stabiliteit in het begin, zeker voor de prijs. In de afgelopen 2 jaar echter regelmatig last gehad van uitval van mail en instabiliteit. Poortjes gaan dicht, en niemand die de klant waarschuwt. Bovendien de langdurige onbereikbaarheid van door PCExtreme gehoste websites medio 2013. Wat n.m.m. goed blijft, is de reactiesnelheid bij klantvragen, maar de duidelijkheid ervan laat soms te wensen over. PCExtreme glijdt af, jammer. Reden om mijn pakket op te zeggen.
vrijdag 13 december 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik gebruik het kleinste pakket, dus alleen maar email, maar ondanks dat wordt ik er prima geholpen. Bij een vraag via email komt er altijd snel een vakkundig antwoord.Een echte aanrader!
woensdag 26 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op aanraden van kenissen hebben wij gekozen voor webhosting van PCextreme. We zijn erg blij met onze keuze en zijn van plan om nog lang te blijven.
donderdag 13 juni 2013
Tiessens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al behoorlijk lang klant (ik denk al gauw een jaar of 8) bij pcextreme en host er meerdere sites. In het begin een prima hoster met een kundige support. Bij problemen aan het platform werd dit vakkundig en grondig uitgezocht en opgelost. De laatste paar jaar rent de kwaliteit, met name van de support, achteruit. Je klacht wordt niet goed gelezen (of wellicht begrepen door onkundig personeel), problemen liggen altijd aan je eigen software (ook al draaide deze software altijd prima en heeft pcextreme geen grote upgrades gedaan) en ga zo maar door. Servers worden ook helemaal vol gedonderd zonder hier ooit maar hardware bij te stoppen, resultaat is dus sloooommmeee sites. Leuke hoster voor persoonlijke (kleine) sites, voor de serieuzere sites is de shared hosting van pcextreme geen optie. Ik ben inmiddels aan het overstappen naar een VPS (ook bij pcextreme) wat tot nu toe wel goed bevalt. De tijd zal het leren of dit ook zo zal blijven. Conclusie shared hosting: Voors: -goedkoop -redelijke uptime -aanvraag en oplevering van domein/host gaat snel Tegens: -slechte, vaak onkundige, support -probleem ligt nooit bij pcextreme, altijd bij de klant (beetje het verhaal van een altijd goed werkende internetverbinding die plots ermee stopt, waar de ISP helpdesk dan op zegt dat het aan je binnen bekabeling zou liggen....) -voor de serieuzere sites slechte performance
vrijdag 14 december 2012
de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima hosting provider. PCExtreme is uit onze ervaring meer een doe-het-zelf provider die goedkope hosting /VPS pakketten aanbied. Verwacht bijv. geen reactie binnen een uur bij vragen of opmerkingen. Meestal duurt dit enkele uren. Natuurlijk kun je wel een extra SLA afsluiten voor betere ondersteuning. Hier hebben we geen ervaring mee. Gemiddeld hebben de VPS'n van PCextreme een uptime van 99.9% (8.5 uur per jaar offline). Wat voor de prijs die ze het aanbieden redelijk is. Één van onze VPS-servers was afgelopen week bijzonder veel offline door een storing aan hun kant (2x 8 uur - gelukkig wel s'nachts) we kregen daarvoor compensatie. Ervaren gebruikers kunnen deze uptime zelf verhogen door bijv. een backup server aan te schaffen. Het voordeel van PCextreme is, dat een extra backup server vaak goedkoper is dan overstappen na een concurrent die wel een hogere uptime garandeert. Samengevat: - PCextreme is geschikt voor particulieren of bedrijven waarbij 99.9% uptime geen probleem is (8 uur offline per jaar) - PCextreme is ook geschikt voor bedrijven die een hogere uptime wensen. Maar je zult zelf een redundant server architectuur moeten ontwerpen. - PCextreme is volgens ons niet geschikt voor bedrijven die hosting /server beheer uit handen willen geven en/of een hogere uptime garantie willen. Disclaimer: We hebben geen ervaring met het afsluiten van een SLA overeenkomst met PCextreme. We huren momenteel 6 VPS'servers en 1 shared hosting.
donderdag 13 december 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al sinds 2006 klant met meerdere websites en webshops en doorgaans naar tevredenheid. Prijs/kwaliteit is naar mijn inziens zeer goed. Opleveren van domeinnamen gaat zeer snel en support idem. Enigste kanttekening die ik heb is dat de laadtijd soms wat lang is. Als ik hier een mailtje over stuur legen ze vaak een cache oid en lijkt de website weer snel te werken. Én ik krijg nooit een mail/brief met het bericht dat er een factuur klaar staat, ik log nu eens in de zoveel tijd in om te kijken of er een factuur klaar staat. Verder geen slechte ervaringen voor mij, ben zeer tevreden voor de prijzen die ze hanteren.
woensdag 28 november 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kreeg gisteren en vandaag ineens allerlei aanmaningen van PCextreme. Heb gedurende 1 jaar gehost (7 jaar geleden) en opgezegd. Krijg nu van elk jaar een rekening met administratiekosten per jaar! Bijzonder extreme club.
donderdag 18 oktober 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben lange tijd klant geweest. Heb nog domainen bij PCextreme. Mijn werkgeven ook in het verleden. Tot 2010 was PCextreme goed, daarna niet. Heel instabiel, slechte communicatie. Werknemers zelf zijn prima, maar de organisatie is pruts geworden. Heel erg jammer, maar helaas :(
dinsdag 15 mei 2012
Crowley
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschrikkelijk!!! Dat is PCextrme in 1 woord. Het enige wat je verwacht van zo een provider is dat je website altijd online is en dat het soepel loopt als je aanpassingen maakt. De servers van PCextreme zijn zooooo traag dat beide verwachtingen niet kunnen worden waargemaakt. Hun klantenservice is ook drama. Toen ik mijn 20 sites ging verhuizen hebben ze niet eens de moeite genomen om te achterhalen waarom, na wat correspondentie kwam ik erachter dat zij mij de schuld gaven van alles. Ik zie daarom ook geen toekomst in dit bedrijf dat nog steeds niks van haar fouten heeft geleerd! Ik ben zelf al een jaar weg en zit nu bij een perfecte provider. Helaas had ik echter er nog 1 site staan en vandaag moest ik die even aanpassen. Conclusie ik ga die site ook per direct verhuizen. Want het aanpassen lukt gewoon niet omdat hun server zo traag is/ de verbinding steeds verbreekt! Echt Verschikkelijk PCextreme!
zaterdag 5 mei 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een behoorlijke tijd klant bij PCExtreme. Bij iedere hoster heb je downtime en/of (ver)storingen van diensten. Dat hoeft op zich geen probleem te zijn. De kern is hoe een hoster daar dan vervolgens mee omgaat (oplossingstijd en de communicatie). PCExtreme was hier altijd zeer goed in maar de laatste tijd holt dit met rasse schreden achteruit. Ook als je dan verplicht bent aangewezen op het ticketsysteem word je daar niet vrolijk van. Met name de responstijd en het meedenken in oplossingen is slecht geregeld bij PCExtreme. Daar waar ze vroeger in positieve zin boven het malieveld uitstaken, zijn ze nu een meer dan middelmatige partij geworden waar je weinig van moet verwachten. Als je iets van verwachtingen hebt zoek dan verder naar een andere partij om je sites bij te hosten. Op dit moment heb ik mijn hosting verhuisd en zijn de laatste domeinen aan de beurt om deze ook bij PCExtreme weg te halen. Daarna zal ik de deur die PCExtreme heet definitief sluiten.
zaterdag 21 april 2012
Enschut
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aan het begin ging het prima maar helaas de laatste 2 jaar beginnen de problemen. DNS records die zomaar wijzigen, data die verdwijnt, downtime, support van niks. Dus gewoon een andere hoster zoeken en niet naar deze amateurs gaan.
maandag 9 april 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mensen blijf hier weg, en bespaar jezelf een slechte service, geen helpdesk en een hoop ellende Dit malafide bedrijf heeft achter mij een incasso bureau aangestuurd omdat ik weiger te betalen nadat ik bij hun een bestelling heb gedaan en deze DIRECT daarna heb opgezegd, hierover heb ik nog geprobeerd contact te leggen met hun zelf benoemde support@pcextreme.nl maar geen reactie.... Waarom is er geen waakhond voor hosting bedrijven ??? want dan was deze ALLANG gesloten Wie dit niet geloofd of meer informatie wilt over deze malafide praktijken neem gerust contact op want ik deel graag mijn ervaringen om u hetzelfde te voorkomen
maandag 6 februari 2012
Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles lijkt goed te gaan in het begin maar het is de laatste tijd drama. Mijn reseller platform wordt in zijn geheel plat gegooid omdat 1 van mijn klanten last had van een virus. In plaats dat ze die site platgooien gooien ze mijn hele platform uit de lucht zodat ik zelf dus ook niet uit kan zoeken wat er aan de hand is. Dramatisch natuurlijk. Dat was voor mij de druppel. Ik ben nu al een maand of 4 bezig om alle domeinen te verhuizen maar ik moet voor al mijn domeinen handmatig een epp code aanvragen. Dit kan niet gefixed worden want het kost ze 'teveel' tijd. Terwijl ze nu op elke afzonderlijke ticket moeten reageren. Daarnaast probeer ik nu ook een mysql database te backuppen wat niet lukt. Hop weer een ticet openen. Respons tijd ongeveer 2 a 3 dagen. Compleet waardeloos. Heb er een paar duizend euro heen gedragen maar ze laten in niet blijken dat je een gewaardeerde klant bent...
zondag 5 februari 2012
Nijman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren gelden was ik erg tevreden met PCextreme. Goedkoop, en stabiel. Maar de afgelopen jaren is dit tot een treurig niveau afgezakt. Vrijwel wekelijks downtime/storingen, mail niet bereikbaar, website offline. Mailen kan niet meer naar de support, moet nu via zogenaamde 'tickets' die je in moet voeren via de website. Replies hier op duren veel langer dan veel andere hosting providers. Ik ga per direct over naar Antagonist. Heb een andere website bij Argeweb. Allebei tot nu toe super. Service van Antagonist is top of the league.
dinsdag 1 november 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zie mijn review: http://www.giki.nl/?p=1279
zondag 11 september 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een simpele backup terugzetten kost € 80,- omdat het schijnbaar te moeilijk is backups te draaien per klant/domein. Wat een onzin, bij andere (ook goedkope) hosters wordt dit ten eerste wel gedaan en ten tweede gratis teruggezet.
vrijdag 12 augustus 2011
Aris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kwam op deze site na het zoeken van andere gebruikers met problemen bij PCextreme. Ik heb er een forum draaien en na mijn mening hebben ze daar toch te veel storingen. MySQL niet bereikbaar is een heel vervelende. Nu ook kan ik voorspellen dat hun server weer volloopt zoals ze dat zelf noemen. De tijd op de server loopt niet goed is mij ook al een paar keer overkomen, lijkt misschien niet zo belangrijk maar berichten worden dan in de verkeerde volgorde in het forum getoond. Verder ligt het probleem in 9 van de 10 keer bij jouw. Uiteindelijk lagen de problemen altijd bij hun. Bij het verhuizen naar een andere server werkte het forum 2 maal niet meer. Lag aan mij natuurlijk. Wel heel toevallig dat het was na een verhuizing. Lees ik iets dergelijks op hun site dan begin ik meteen met het maken van een backup. En ja in de mail zijn ze heel beleefd. Maar antwoord op een vraag die je stelt krijg je niet. Ik vind het nu behoorlijk irritant worden. Het liefst ga ik over na een ander maar dat is ook weer zoveel werk en gedoe. Zelf heb ik juist het idee dat ik ze wijs op mogelijke problemen wanneer ik doorgeef dat er iets niet goed werkt. Ik merk meteen wanneer het weer trager gaat of reacties krijg van leden die melden dat er iets mis is. Ach het is maar weer wachten totdat de sql server het begeeft of meer mensen gaan klagen dan kijken ze eens verder dan hun neus lang is.
zondag 3 juli 2011
van der Bend
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels alweer een tijdje klant bij PCExtreme. In het begin was ik erg enthousiast. PCX is niet duur en de service was destijds goed. Ergens in 2009 begonnen de eerste problemen. Relatief veel downtime, MySQL soms niet beschikbaar, lang laden van een eenvoudige pagina, regelmatig problemen met ophalen van e-mail of verbinden met de imap server. Jammer want het begon goed. Mijn pakket loopt nog tot eind 2011 maar daarna ben ik weg bij PCExtreme.
dinsdag 8 februari 2011
Willemsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden als prive gebruiker met een virtuele website en wat subdomeinen. Configuratie pagina is overzichtelijk en makkelijk te bedienen. virtuele e-mail adressen kan je door zetten naar iedere e-mail boxen zelfs externe mailboxen. subdomein aan maken doe je eenvoudig door een mapje te creëren in de root. Er is een goede online documentatie te vinden. Spam filter kan je zelf aanpassen inclusief with and black listen. DNS gegevens zijn aan te passen ook als je een eigen e-mail server wil draaien, pc+extreme kan je dan als twee mailserver in zetten die de mail opvangt als de hoofd server is wegggevallen. je kan een subdomein door zetten naar prive pc thuis. Ftp is snel en werkt met meerdere accounts die je kan toewijzen naar een folder op de site. De site zelf laat redelijk snel. enigste nadeel is dat het lastig is om meerdere domein namen te koppelen. Het kan wel maar de verwijzing moet dan geregeld worden door middel van htaccess bestandje in de root die de domein naam door verwijst naar een folder die eigenlijk al als subdomein fungeert.
maandag 20 december 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In 2002 een pakketje gehost. Jaarlijkse kosten normaal ongeveer 40,- euro. Aanmanings- en incasso kosten er over heen maakt gemiddeld 120 euro per jaar. Op zich geen enkel probleem, wanneer men zich aan de regels houdt en dat doet PC Extreme niet. Geen enkele faktuur ontvangen - zoals men vervolgens stelt: \"die zijn per eamil aan u verzonden\" - ... ook niet dus!! Aanmaning in de bus, onenigheid over de kosten en afhandeling van... vervolgens incasso bureau inclusief vermeerdering van de kosten... DAT IS NIET NETJES, maar allee... Als je vervolgens vanaf 2005 bezig bent om op alle mogelijke manieren je hosting pakket stop te zetten - lees op te zeggen - en nu, anno 2010 nog steeds benaderd wordt door een incasso bureau om de openstaande kosten te voldoen, dan sla je in mijn ogen de plank... VOLLEDIG MIS...
dinsdag 9 november 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkoop is duurkoop! Pas op voor dat je met deze partij in zee gaat. Wij zitten nu 2 jaar bij PC Extreme en kunnen een duidelijke goede mening vormen. Wij hebben een dedicated en nu een colocatie bij hun in Amsterdam Sloterdelijk gehad. Een voorbeeld: Afgelopen weekend is door een stroomstoring in hun datacentre onze site 17 uur uit de lucht geweest! Wij hebben, omdat men nogsteeds problemen had, de server weggehaald en zijn nu bezig om ons geld terug te krijgen. Tot op heden nog geen reactie op ons aangetekend schrijven. De afgelopen jaar is PC extreme meerdere malen nalatig geweest, maar door mooie beloftes bleven wij geloven in een betere toekomst. PC extreme is een budgetpartij waar in hun servercentre zelfs gewone Pc's staan opgesteld (zelf gezien!). Je bent gewaarschuwd wat een ander ook mag zeggen. Dit zijn onze ervaingen.
vrijdag 24 september 2010
Helder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben redelijk tevreden met Pcextreme. Het is een relatief goedkope webhost met een niet al te slecht servicenniveau; Het enige probleem dat ik met regelmaat heb ondervonden in de afgelopen paar jaar, is dat de mailserver door met name hotmail geblokkeerd wordt. Wellicht opereren er wat spamboeren via pcextreme? Vandaag is eigenlijk de eerste keer dat de mailserver niet toegankelijk is.In het verleden is echter gebleken dat er in ieder geval een snelle reactie op klachten kwam. Het serviceteam bij pcextreme doet wat dat betreft in mijn ogen wel echt zijn best om problemen op te lossen. Al met al kan ik pcextreme zeker aanraden als relatief goedkope webhost.
zondag 19 september 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit jaar een aantal downtime momenten meegemaakt met de Dynamic hosting vanwege DDOS aanvallen. Het e-mail ophalen duurt te lang, zal wel te maken hebben met de SPAM filters. (ik heb het zelf opgelost dmv. Google Apps te gebruiken ipv. de mailserver van pcextreme). Voor de rest ben ik nog steeds zeer tevreden. Premium hosting werkt goed trouwens.
zaterdag 24 april 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles is prima behalve support. Tegenwoordig altijd problemen met mailservers bij pcextreme. Zowel op resellerspakket als op vps. PCextreme voelt zich niet verantwoordelijk hiervoor en geeft ons zelf de schuld, terwijl het altijd gewerkt heeft wij niets hebben verandert. Ze streven er niet naar om doeltreffend je problemen op te lossen. Ik ben gedwongen om hierdoor over te stappen.
zaterdag 13 maart 2010
Spaans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds Juni 2008 klant bij PCextreme. Heb er 2 sites draaien. Ik ben altijd zeer te spreken over PCextreme. Support: Uitstekend, vragen zijn snel beantwoord en hulp is snel geboden. Zij kunnen ook gewoon even inloggen en hardnekkige problemen uit de weg helpen waar nodig. Schijfruimte: Tot dit jaar had ik 300mb en eigenlijk heb ik daar nooit te weinig aan gehad! Begin dit jaar (2010) is de ruimte verhoogd naar 1,5gb. Dat vind ik prima! Snelheid: FTP is altijd snel en up- en download vlot. Site reageert vlot en zonder al te vel problemen. Ik heb een paar keer time-outs gehad via hoogstwaarschijnlijk een overload op een subdomein. Wel jammer dat dan heel mijn hosting eruit knalt. FTP: Een zeer fijne mappenstructuur. In je root staan enkel www en mijndomein en daarnaast kun je vrij subdomeinen aanmaken. Geen geklooi met httpdocs en subdomein/sub1/httpdocs, nee gewoon no-nonsense. Als server gebruik je ftp.pcextreme.nl Technisch: Volledige controle via htaccess, php en sql. SQL maakt contact met sql##.pcextreme.nl (## = servernummer). Kortom, prijs/kwaliteit is prima, service is uitstekend!
maandag 8 maart 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben jaren (tot 2009) een zeer teverden klant bij PCExtreme. Ik heb verschillende websites gehost bij hun. Vanaf 2009 ben ik een zeer ONTEVREDEN klant geworden. Dat vind ik jammer dat pcextreme haar goede service niet kon voortzetten. Ik ga naar een andere webhosting.
woensdag 30 december 2009
Amghar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik bn sinds enkele weken in een administratieve discussie gekomen met de firma PcExtreme waarbij men aan blijft geven dat ik die rekening moet betalen. Ik vind dat ook geen probleem maar de administratie kosten wil ik niet betalen aangezien ik nooit een factuur heb gekregen via de email. PcExtreme verteld mij de factuur naar een bepaald email adres te hebben gestuud. De rekening is normaal altijd direct betaald. Nu hebben ze ook nog een incassobureau ingeschakeld omdat PcExtreme mij niet kon bereiken. Incasso bureau belt mij gewoon op, dit had PcExtreme ook kunnen doen. Heb er veel domeinnamen gehad en mensen naartoe verwezen, ik zal deze allemaal aanraden om naar Hosting2Go te gaan. Die firma is namelijk veel beter en je krijgt snel anwoord. Een antwoord van PcExtreme kan soms ook wel 2 dagen duren!
vrijdag 18 september 2009
Knorr
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al bijna 5 jaar klant. Voor 2009 nooit klachten gehad. In 2009 is echter geen goed jaar voor deze club. * De upgrade van het hele platform in maart ging gepaard met vele storingen en twee weken zeer lange laadt tijd. Inmiddels werkt dit weer beter. Ook al kan het soms in de spitsuren weer wat traag worden. * De absolute paths zijn nu al enkele keren zonder aankondiging aangepast. Er wordt dan een script gebruikt om alle paths aantepassen. Dit bleek niet helemaal te werken. Met alle gevolgen van dien.. * Een maand geleden kreeg 0.5% opeens een virus voor zijn neus ipv van mijn site. Ik heb mijn hele site doorzocht maar niks gevonden. Op het forum van pcextreme en de helpdesk melde in eerste instantie dat heel veel mensen hier klachten overhadden. Later ontving ik een verhaal dat het virus in mijn site zat en zich zelf had opgeruimd (!!). Maar nog wel actief was en dat hier geen logging van was. Verder kon Pcextreme zien dat dit mijn schuld was maar logging of bewijs hadden zei viervoor niet. Over dit laatst ben ik helemaal niet te spreken.
maandag 20 juli 2009
annoniem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een lange tijd een virtual hosting account gehad bij deze partij. Vhost was soms traag, maar niet onacceptabel, had daar ook geen problemen mee omdat ze erg goedkoop zijn. Uiteindelijk via mijn werk een eigen server gekregen, dus na 5 jaar de boel verhuisd (enkel domeinnamen die er nog staan). Was vergeten een backup te maken van de database en alles was al verwijderd - was geen enkel probleem om een backup aan mij beschikbaar te stellen. Normaliter zou dit 70 euro kosten, maar ze waren heel erg eerlijk en brachten geen kosten in rekening omdat ze de gegevens snel konden vinden. Was hiervan zeer onder de indruk! Hun spamfilter geeft onvoldoende bescherming (heb een 2-letter .net domein, dus krijg erg veel spam), heb uiteindelijk de MX records naar een extern filter met Barracuda's gezet, die de boel veel beter filteren. Wido bij dit bedrijf is ook te regelmatig vinden bij de webhostingtalk forums, wat ik positief vind qua openheid. Als ik ooit mijn eigen server moet verhuizen uit het rack van mijn werk is dit zeker een partij waar ik aan zou denken.
maandag 15 juni 2009
Bruggeman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
PcExtreme heeft de beste service die je je maar kunt wensen. Altijd binnen 5 minuten antwoord via de mail en ze helpen je ook nog eens geweldig. Ook leven ze de uptime van 24/7 na en daar ben ik ook blij om. Maar ik ben erg ontevreden over hun prijzen. Ik krijg voor 27€ per jaar een domeinnaam met 10GB verkeer en 250MB opslagruimte. Bij Antagonist is dit voor 24€ per jaar een domeinnaam met 60GB verkeer en 3GB opslagruimte. Als je een klein budget hebt raad ik PcExtreme echt af, maar als je een wat groter budget hebt en je wilt extreem goede service, dan is PcExtreme je man.
zaterdag 23 mei 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben nu anderhalf jaar klant, maar de laatste tijd is er altijd wel wat met de servers. MySQL down (of zoals PCextreme noemt, een hickup). Server niet bereikbaar, traag om onverklaarbare reden. Iig, de laatste tijd totaal niet tevreden!
vrijdag 15 mei 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2005 lid en nooit problemen met PCX gehad. Support reageert over de e-mail altijd snel. Perfecte webhosting en aan te raden, tot een bepaalde hoogte. Hun standaard webhosting pakketten zijn niet te duur en geven redelijke space/bandwith maar op het moment dat je meer ruimte nodig hebt dan hun standaard webhosting pakketten aanbieden, wordt de prijs toch ineens erg hoog.
maandag 11 mei 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaringen met reseller hosting.
vrijdag 10 april 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het controlepanel WSCP van hunzelf kan ik zien dat ik al sinds 2004 klant ben bij hun. Destijds ben ik daarheen gegaan vanwege de prijs. De eerste jaren waren aardig, eigenlijk altijd goede support en weinig downtime. Nu willen wij doorgroeien (schijfruimte) en dan is er niets mogelijk. Het grootste pakket voor shared hosting is 2GB. Het alternatief is een VPS (waarvoor je behoorlijk wat kennis van hosting/linux moet hebben) of een veel te dure dedicated server. De VPS servers zijn bovendien ook nog redelijk aan de prijs. Het is een groot bedrijf, maar dat heeft ook duidelijk nadelen. De 'kleine' klanten (want met één shared hosting account van 2GB ben ik een kleine klant) die kunnen naar goede/goedkope support fluiten. Toen ik vroeg of ik hulp kon krijgen in het (bijvoorbeeld upgraden) onderhouden van een VPS werd er gezegd dat daar dan een 50 euro uurloon voor gerekend zou worden. Tijdens het zoeken naar een alternatief had ik een werknemer van XLS Hosting aan de lijn en die vertelde dat af en toe support bij VPS totaal geen probleem is. PCExtreme moet zich goed bedenken wat ze willen. Willen ze ook de kleine klanten tevreden houden dan zullen ze daar veranderingen moeten terugdraaien (zoals de dure supportlijn) of ze moeten zich 100% gaan focussen op de grote klanten. Ook niet onbelangrijk trouwens, er wordt regelmatig verteld dat ze zo'n prachtige cluster hebben staan, maar wat heb je aan een cluster als het niet lekker draait? Voor mijn gevoel zijn ze constant met 'upgraden' en 'onderhoud' bezig. Ik heb al meerdere malen per jaar de laatste tijd meegemaakt dat de boel traag was (pagina's die er 1 minuut over doen om te laden) en dan was dat niet voor een uurtje maar voor 3 volle dagen. Het is lastig om netjes te blijven maar ik ben klaar met PCExtreme.
woensdag 18 maart 2009
Jos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2004 klant bij PCExtreme met diverse pakketten. De support van PCExtreme is erg goed, ze houden klanten goed op de hoogte van alle ontwikkelingen. Daarnaast ook snel antwoord op e-mails. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Zeer zeker aan te raden.
donderdag 5 maart 2009
Tom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ga overmorgen mijn server plaatsen bij PCX en de service was aardig snel. Doordat ik zelf te laat antwoordde op een mailtje is het uitgelopen dat ik hem kan plaatsen. Mailtjes antwoorden ze snel, telefoon netzo. Vrienden van me hebben hier ook een colo en zijn zeer tevreden over PCX
zaterdag 14 februari 2009
Davey Hoogland
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik ben jaren een tevreden klant geweest, maar da;s nu wle voorbij. Eerst laten vergeten ze een domeinnaam te verlengen terwijl ik daarvoor wel betaald had. Het enige wat ik toen hoorde was , SORRY je krijgt je geld terug..... Terwijl zij een enorme fout maken. Nu heb ik 6 maanden geleden een ander domein via hun eigen controlpannel opgezegd, zeggen ze nu dat ik dat niet gedaan heb. En nu moet ik betalen voor iets wat ik niet wil hebben anders zetten ze me op zwart. Hosting op zich geen problemen, maar hun administratie is niet goed op orde.
woensdag 21 januari 2009
marnix
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 2 domainen bij ze. Bij mijn werkgever hebben we ook meerdere sites daar gehost. Allemaal in de afgelopen 12 maanden. Niets is perfect, maar ik heb echt heel weinig te klagen over PCExtreme. Ze zijn zeker een van de betere. Ik heb websites bij verschillende hosts hiet in Nederland gehad in de afgelopen 8 jaar. PCextreme is echte imo een van de beste.
maandag 18 augustus 2008
dc crowley
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
elke host heeft weleens een downtime zit al jaren met een aantal sites bij pc extreme www.cd-raiser.org www.kimahri.nl www.kimahri.eu als er al problemen zijn worden die snel opgelost hulde verder
dinsdag 12 augustus 2008
rene zieck
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Echt hoor wat sommige mensen hier zeggen is complete onzin. "Servers worden gehacked" Moet je mij toch eens vertellen wanneer dat gebeurd is, ben nu 3 jaar klant, nog nooit een gehackte server gezien. Ik gok dat je gewoon zelf zo brak code dat je site gehacked is. Ze maken gebruik van een prachtig cluster, wat werkt onder een extreem lage load. deze clusters zijn verbonden met Gbit uplinks (niet 100Mbit zoals ik hier ergens las). Support kost inderdaad sinds een jaar een aantal eurocent per minuut, maar er wordt altijd snel opgenomen en de afhandeling is ook correct (email support is gratis). Daarnaast kun je storingen gratis melden via het andere nummer. Ik kan geen ander bedrijf bedenken wat tegen zulke lage prijzen hosting leverd op een dergelijk cluster. Uitermate tevreden.
zondag 4 mei 2008
Jeroen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben eigenlijk nog best tevreden momenteel, al constateer ik wel een achteruitgang in service. Heb toevallig gister nog een domeintje aangevraagt in de ochtend. Ding is nogsteeds niet berijkbaar... Alle vorige domeinen/webhosting paketten die ik had besteld waren binnen 24u toch echt online. Ook ontwijk ik het forum van ze, want ik vind die arrogante houding van ze aldaar zwaar irritant, ook als er iets gepost word wat in de verste exentie op een klacht lijkt gooien ze het topic op slot. Ook vind ik dat er relatief veel downtime is de laatste tijd. Ik geef ze momenteel nog even het voordeel van de twijvel maar als ik geconfronteerd ga worden met die grapjes die er hier verder neergezet worden ga ik pleite.
zaterdag 26 april 2008
Kevin de Bie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn advies: met een grote boog om PC Extreme heenlopen. Absoluut geen zaken mee doen. Het was een prima hoster maar medio 2007 lijkt het of de mafia haar intrede heeft gedaan. Allereerst zijn de prijzen met 50% verhoogd. Als je daar over wilt communiceren kan dat alleen nog maar via een duur telefoonnummer (45cts per minuut ). Ook het aanmaningsbeleid is er een feest. Over een te laat betaalde rekening (van 37 euro) wordt bijna 100 euro boete berekend. Schurkenstreken dus. NIET DOEN DUS!!!!
woensdag 13 februari 2008
Bernhard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben ongeveer 2 jaar met trots klant geweest bij PC extreme. Echter sinds een aantal maanden ( sinds ze een 0900 nummer support lijn hebben en hun prijzen omhoog zijn gegaan) is hun hele dienstverlening bagger geworden. Ik moet email reminders sturen om hun te attenderen op problemen. Het allergrootste probleem wat ik met hun heb is hun mail servers. Alle klanten van mij krijgen 100+ spammails per dag en ze kunnen er gewoon werkelijk waar niks aan doen. Belachelijk gewoon. Ik ben per direct = vandaag op zoek naar een betrouwbare hosting want dit verkoop ik natuurlijk niet door. Helaas voor mij moet ik nu 56 domeinen gaan oververhuizen en is dit al de derde keer dat ik belazerd wordt door hosting providers. PC Extreme, erg slecht aan te bevelen dus, hoewel het ooit een zeer degelijke hosting bedrijf was. Sanchez Bakuza
woensdag 16 januari 2008
Ravi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloos. Support reageerd pas na 3 dagen. Server bleek al een paar weken geen mails meer te kunnen versturen. Probleem aangegeven maar er word niks aan gedaan. Kies vooral deze hoster niet!!
zondag 6 januari 2008
Erwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit al sinds 2004 bij pcextreme en ben altijd tevreden geweest. En waarschijnlijk was ik een van de eerste klanten. Mijn eerste factuurnummer is namelijk 400 (inmiddels heb ik vorige maand factuurnummer 93000 ontvangen). Destijds in 2004 waren ze een goede hoster met hele goedkope prijzen. De servers waren (zijn) snel. Maar nu, na vier jaar, begin ik het echter spuugzat te worden. Mijn DDS valt om de paar dagen uit en ik kan hem via WSCP niet rebooten (werkt niet). Dan moet ik een mail versturen met de vraag of zij hem willen rebooten, en dan krijg ik pas een paar dagen later antwoord. Het is dan wel opgelost maar inmiddels heb ik al een flink aantal bezoekers misgelopen. De support is, waar die altijd redelijk goed was, bagger geworden. Ik raad pcextreme daarom NIET LANGER aan.
donderdag 3 januari 2008
JM
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit er alweer een aantal jaar, maak gebruik van de Dynamic Hosting en heb meer dan 10 domeinen bij PCextreme gehost. Wat betreft prijs/kwaliteit verhouding is dit simpelweg één van de betere hostingbedrijven. Vooral voor de wat technischere gebruiker is het erg fijn: - SSH toegang waarbij je cronjobs zelfs om de minuut kan laten lopen (bij veel andere hostingbedrijven kan dit slechts om het uur) - Een handig control panel, phpmyadmin standaard geinstalleerd - Php draait niet in safe mode, waardoor je externe bestanden kan downloaden etc. - Meerdere domeinnamen per hostingpakket Kortom, je hebt behoorlijk veel vrijheid om te doen wat je wil. De uptime is door de jaren heen stukken verbeterd(oude berichten zijn dus niet altijd meer representatief) en ook het plannen van het onderhoud is beter geworden. Zo word er gekeken op welk tijdstip er het minst gebruik gemaakt wordt van een bepaalde service indien deze even stilgelegd moet worden. De facturen per mail vind ik overigens alleen maar handig, het betalen via iDeal idem dito. De klantenservice is niet altijd even snel, maar binnen 24 uur heb je vrijwel altijd antwoord. Het forum is ook erg handig om dingen op te zoeken. Voor de (beginnende) webmasters die erg veel op de service en gebruiksvriendelijkheid leunen(de controlpanels zijn ook niet enorm gelikt en hebben geen ikoontjes) is dit misschien niet de meest ideale oplossing, maar persoonlijk ben ik meer dan tevreden.
vrijdag 26 oktober 2007
Patrick de Groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels zit ik meer als een jaar bij PCExtreme. Voor een van domeinen heb ik besloten een andere host te zoeken welke beter aansluit bij de specifieke eisen welke ik heb coor het project achter dat domein. Ik heb dit volledig via mail kunnen regelen bij PCExtreme. Mails worden binnen 24 uur naar tevredenheid beantwoord. Ze hebben downtime gehad toen de server fysiek werden verhuisd naar een ander datacenter. Daar is ruim van te voren en meerdere malen over gecorrespondeerd, bovendien hebben ze er voor gezorgd dat mail niet verloren ging. PCEXtreme is een budget host. Ze bieden zeer goedkope pakketten. Ik zou ze aanraden voor die personen die meer dan gemiddeld met computers werken en opzoek zijn naar een goedkope host die niet *alles* voor je regelt. De "regel het maar" leek is wellicht beter af bij de hoster die meer support biedt en je daar het drievoudige voor factureert.
woensdag 17 oktober 2007
Jorgen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In de lijst met ervaring lees ik veel verschillende meningen. Ik ben nu sinds 2004 bij PC-extreme waarvan het laatste jaar als reseller. Ik heb alleen maar goede ervaringen met PC extreme. Als alles goed geconfigureerd is heb je geen helpdesk nodig. Ik vind het wel jammer als je nu wel de Helpdesk nodig hebt dan je dan een betaald nummer moet bellen. Ik maak daar geen gebruik van. Dan maar een gratis mailtje en die worden keurig beantwoord. Ik heb dus geen redenen om negatief te adviseren. Alle website die ik ontworpen heb worden gehost bij PC extreme. Groet John Ploeg MKB webdesign
zondag 7 oktober 2007
John Ploeg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met PCextreme? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice