PCextreme

1,1 / 5 231 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 25 Werknemers
  • KvK-nummer: 22053851

Review score

1,1 / 5 231 ervaringen

Totaal (231)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over PCextreme
PCextreme is in 2003 opgericht door Lennert den Teuling en is gevestigd in Vlissingen. Er werken 25 mensen en zij bedienen ruim 50 duizend klanten.

PCextreme biedt shared hosting aan vanaf €1,95 per maand voor het Dynamic pakket met 25 GB opslag en ondersteuning voor PHP en database. Naast reguliere webhosting en domein diensten legt PCextreme de nadruk op cloud diensten zoals Aurora Compute en Aurora Objects.

PCextreme is sinds 2018 onderdeel van TWS, hieronder vallen meerdere hosting bedrijven.

PCextreme ervaringen & klachten
Ervaringen met de hosting of de Aurora cloud diensten van PCextreme kunnen worden gedeeld via Webhosters.nl. We lezen graag zoveel mogelijk positieve en negatieve reviews met inhoudelijke onderbouwing over welke diensten goed of slecht waren en waarom.

PCExtreme is onlangs overgenomen door Versio en zal langzaam overgaan naar Versio als bedrijf. Beiden zijn onderdeel van Total Webhosting Solutions, een van de grotere hosting ‘moeder’ bedrijven

Ervaringen 231 op 5 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit problemen gehad met ons reseller pakket!
maandag 9 juli 2007
Hans van der Sluis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Extreme slechte club mensen. Behandeling op de helpdesk is verre van vriendelijk en behulpzaam; men reageert erg bot of verwijzen je weer door naar een andere keuze in hun telefooncentrale. Heb je een vraag over de factuur en je wilt graag telefonisch contact, dan ben je de sigaar. Deze mensen hebben een appart telefoonnummer ingezet voor factuurvragen ? 0,45 per minuut! Voor die 0,45 per minuut krijg je contact met een piepen- en krakende VoIP-telefoonverbinding. Het ergste is dan nog dat er als wachtmuziek altijd een nummer van Robbie Williams wordt ingestart en dat na verloop van wachten gewoon de telefoonverbinding verbroken is. Kennelijk zitten er veel 'jitters' en 'lags' in het pcextreme netwerk dat men niet eens meer durft op te nemen. Een processtroom welke PCextreme wel goed heeft opgezet is de factuur en incassostroom. Nog voor dat je produkt opgeleverd is, krijg je al rekeningen tot aanmaningen aan toe. Kijk dus verder dan bij PCextreme. Laat je niet verlijden door mooie prijzen, telefonische keuze menu's en vele mogelijkheden. In werkelijkheid is het een slecht gerunde 'studenten toko' . Je betaald wellicht zo'n 200-300% meer bij NXS of Proserve maar de kwaliteit en service is merkbaar groter. Ergernis kost je namelijk ook geld.
zondag 8 juli 2007
De Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Technisch schijnt het allemaal redelijk tot goed voor elkaar te zijn volgens de whizzard die dit allemaal beheert. We hebben wat dat betreft dus niet veel problemen. De prijs is ook goed te noemen. Wat me echter enorm is gaan tegenstaan is de rare manier van administratieve afhandelingen. men wil uitsluitend factureren per mail sturen. Dit doen er steeds meer, maar toch is dit niet handig, het sluit niet aan bij onze administratieve procedures. Als er dan een factuur doorheenglipt en iets te laat wordt betaald gaan ze meteen forse 'aanmaningskosten' in rekening brengen en 'aanmaningskosten over aanmaningskosten' . Redelijk grote bedragen , zeker tov de factuurbedragen. Op mails hierover wordt behoorlijk bot gereageerd door ene Wendy, het is allemaal je eigen schuld etc..... . We hebben nooit enige inhoudelijke reactie gekregen op onze mails en faxen aangaande dit gedoe. Nu hebben ze onze site er uit gegooid wegens 'wanbetalen' Het enige dat we weigeren te betalen zijn die rare 'aanmaningskosten' Kennelijk behalen ze inmiddels een groot deel van hun winst op deze manier. We zouden onze eigen klanten nooit zo behandelen. We zijn er dan ook helemaal klaar mee. We zoeken een goed alternatief waarbij klantvriendelijkheid voorop staat.
vrijdag 6 juli 2007
Teun Kees
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als hoofd van een online communicatie agentschap met verschillende eigen media weet ik als geen ander hoe belangrijk een degelijke host is. We werken samen met verschillende hosting bedrijven en PC extreme is tot nu toe met stip de slechtste geweest: hun administratie was totaal niet op orde en de site had ook regelmatig down time. Als klap op de vuurpijl kregen we onlangs een schrijven van een deurwaarder. Voor een gecontestereerde factuur waarbij plots 50 GIG extra traffic was geregistreerd en waarvoor moest bij betaald worden (iets wat niet kon met een bezoekersaantal van 100 bezoekers per dag), moesten we inclusief alle kosten (ook van een incasso bureau waar we nooit iets van gehoord hebben), 130 euro betalen. We hebben, omdat 't zo'n luttel bedrag is en we geen tijd willen verspillen aan juridische procedures gewoon de factuur betaald. Zorg echter dat je niet in hetzelfde schuitje belandt, zoek gewoon een ander hosting bedrijf.
vrijdag 6 juli 2007
Bruno Delepierre
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben nu al een paar jkaar met 6 sites bij pcextreme en ik ben alleen maar tevreden. ik las op de ze site dat je niet meerdere domeinen aan een hosting kan koppelen das geen probleem , op mijn verzoek hebben ze dat keurig en snel in orde gemaakt. problemen met de spullen bij een andere hosting overzetten naar pc extreme...? een telefoontje is voldoende en het word geregelt.... nogmaals ben alleen maar tevreden de service is meer dan goed , snelle respons op mails en oplossingen worden erg snel aangedragen. ben er vanaf het begin al bij en vertrek nooit meer.....
vrijdag 6 juli 2007
Rene Zieck
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zit hier inmiddels ruim een jaar. Wel is downtime of dat de e-mailadressen niet werken. Weinig spam vergeleken bij andere prviders, alleen geen mogelijkheid om je e-mail online te lezen. Dit is een min punt, 9 van de 10 spam mailtjes die ik via hun binnen krijg zijn helaas virussen, die wil je dus niet op je pc binnen krijgen. Netjes ruim op tijd mailtjes als er aan de server gewerkt gaat worden, ook al zijn het soms kleine dingen. Verwacht niet te veel van hun support, duurt toch wel een dag of 3 voordat je antwoord hebt. En als je antwoord terug stuurt van dat het is opgelost krijg je nog is een paar dagen later een reactie van dat ze willen weten of het is opgelost. Als je een goedkope host zoekt en niet veel support nodig hebt en hiervoor ook het geduld voordat ze antwoord geven, het niet erg vind dat ze er toch wel 2x in het half jaar uitliggen(niet voor al te lang) dan zou je hier rustig je hosting nemen.
donderdag 5 juli 2007
Ymke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede provider! Wij hosten er zo'n 20 sites in een reseller account en zo'n 30 domeinen. Het werkt altijd goed! Enige negative ervaring is geweest toen ze alle database en ftp adressen hadden veranderd. Het moest overal worden aangepast. De prijs is niet zo heel laag maar de support die ze geven is zeer goed. Ook telefonish staan ze u goed te woord. Met Vriendelijke Groet, Pieter Steenkamp Slash Design
woensdag 20 juni 2007
Slash Design
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ooit een goede provider maar het wordt allemaal steeds slechter en onvriendelijker. Een help desk met een cassetebandje dat vastloopt (erg irritant, want zo krijg je niemand aan de lijn) Hun financiele dingen zijn slecht op orde De respons tijd van de e-mail vindt ik erg langzaam (soms duurt dit enkele dagen) En dan wordt je constant naar de handleiding verwezen, waar ook niet alles in staat. Als je de mensen hiermee confronteerd, krijg je alleen een bericht dat zij vinden dat ze netjes en goed hebben gehandeld en dat als je het niet goed vindt je gewoon een andere hoster moet gaan zoeken. (waar we dus nu ook mee bezig zijn.
woensdag 13 juni 2007
J.S. Coolen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In eerste instantie was ik tevreden met deze provider. Snelle oplevering, snelle verbinding (up&down). Onderhoud en verhuizing van de server werden netjes aangekondigd. Echter, de support en mogelijkheden zijn niet geweldig. De service beperkt zich tot het stelselmatig (tot vervelens toe) verwijzen naar de 'handleiding' wanneer je een vraag hebt. Een verwijzing naar het begin van de handleiding, dus niet even naar de pagina waar het antwoord staat. Dat is, wanneer er al een antwoord voor handen is. Deze handleiding is overigens zeer rommelig en onoverzichtelijk. Daarnaast is het bij PC Extreme niet mogelijk meerdere domeinen aan een hostingaccount te koppelen. Wat is het nut dan van extradomeinen bij PC Extreme claimen? Redirecten?
dinsdag 5 juni 2007
Ronald Mersie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden over PCextreme, heb daar nu een paar domeinen lopen en een webhosting pakket uitstekende helpdesk en uptime toppertje
zaterdag 19 mei 2007
Jeroen vH
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben vrj lang redelijk tevreden geweest met pcExtreme, de prijs is laag en het forum was een mooie optie. Nu is ere een ticketsysteem ingevoerd en vaak is de responsetijd erg lang, dat begint me te irriteren, vooral omdat ik vaak een ticket moet maken, want de laatste tijd is er iedere keer weer wat aan de hand met mijn websites, ik begin het zat te worden met pcExtreme, volgens mij wten ze niet goed waar ze mee bezig zijn, want ze zeggen steeds dat niemand iets moet merken van hun updates en onderhoudsbeurten, maar steeds gaat er weer iets mis en is er downtime of nog grotere problemen (website die helemaal niet meer werkt enz.). Van de klant wordt een behoorlijke kennis van html verwacht en van omgaan met ftp-programma's enz. want als je nog niet zo een ervaren webmaster bent zit je bij het eerste probleem al snel met de handen in het haar, want pcExtreme z?lf heeft niet altijd een oplossing voor je: je zult dan zelf op zoek moeten naar je probleem in je site en het herstellen, terwijl v??r hun onderhoud o.i.d. alles w?l gewoon werkte. Er zijn betere en goedkopere webhosts dan pcX, als je t?ch moet kiezen: kies dan NIET voor pcExtreme !!!
zaterdag 24 maart 2007
Erwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
helaas... alleen maar goeie berichten betreft pc extreme grote ellende gehad met as hosting heeft mij zelfst mijn domeinnaam gekoct die men niet vrij wil geven.. www.cd-raiser.com pc extreme heeft service hoog in het vaandel. een mailtje met de vraag of ik geholpen kan worden is voldoende om op korte termijn gebelt te worden. hulp vragen worden snel beantwoord heb verschillende sites lopen www.kimahri.nl www.kimahri.eu www.cd-raiser.org www.cd-raiser.eu amper downtime en erg goedkoop hulde dus en dat al ruim 4 jaar.
maandag 12 februari 2007
Rene Zieck
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In een woord; ellende. Laat ik het verhaal beginnen in de zomervakantie van 2005. Ik was op vakantie toen een klant belde die me vertelde dat mijn website offline was. Er is door het thuisfront nog gebeld naar PCExtreme maar zonder enig resultaat. Achteraf bleek dat ze omdat een cluster overbelast was mijn website naar een ander cluster hadden verhuisd. Ik moest dus zelf het ipadres in de dns veranderen maar dat gaat een beetje moeilijk als je de email daarover nooit hebt ontvangen en op vakantie bent. Gevolg; website 3 weken offline. Mijn mening; zoiets doe je niet in de vakantie. Ander voorbeeld; Ik heb een invulformulier op mijn website dat na het invullen naar mijn mailadres wordt verstuurd. Na een tijdje vroeg ik me af waarom ik geen reacties meer kreeg. Dus om te testen vul je het zelf in en merk je dat het niet aankomt. Als je dan gaat klagen dan is er allemaal niets aan de hand. Een achterstand in de mail bla bla bla mailquee bla bla bla (en dit wekenlang ?). De mail zal alsnog worden afgeleverd. Mooi niet dus. Dit is zovaak gebeurd dat ik de tel ben kwijtgeraakt. Krijg je 's avonds een mailtje dat men iets heeft verandert mbt tot mailforms. Maar het zou geen gevolgen hebben voor 99% van de klanten. De dag erna werkt mijn mailform niet meer. Waarom zoiets niet een weekje vantevoren aankondigen ? Stuur je faxen voor nieuwe domeinregistraties. Maar er gebeurd verder helemaal niets. Als je gaat informeren blijkt het dat de faxen niet zijn aangekomen. Als mijn fax OK zegt dan ga ik ervan uit dat het goed is. Maar niet bij PCExtreme. Dit is meermalen gebeurd. Daarnaast is het tijdenlang verschrikkelijk traag geweest. Als je vervolgens klaagt in het forum en je bent te kritisch dan worden je posts gedelete. Als je dus in het PCExtreme forum alleen positieve reacties leest dan weet je hoe het komt, kritiek is al gewist. Een andere klacht leverde de volgende reactie op van een PCExtreme medewerker; "Als het je niet bevalt dan moet je dat zelf maar weten" (letterlijk). Dat was voor mij het moment om te vertrekken. Vertrekken valt trouwens niet mee. Na een aantal brieven van een louche incassobureau en een aangetekende brief naar PCExtreme zijn de meeste vorderingen ingetrokken. Quoting de reactie van een (overigens erg vriendelijke) medewerkster; "Het is allemaal een beetje een rotzootje, haha ". Vervolgens wordt er uitgelegd waarom het allemaal fout is gegaan. Een stagiare etc etc. Maar er blijft nog een probleem over. De aangetekende brief met de aankondiging van een aantal verhuizingen kan men niet terugvinden. Ook niet nadat ik het verzendbewijs heb gefaxt. Of ik bij de post kan gaan navragen waar de brief is gebleven. Mooi niet dus; Ik wacht de rechtzaak wel af. Mijn advies; Als je voor weinig je hobbysite ergens wilt onderbrengen en niet opziet tegen permanent gedoe dan is het prima. Als je echter iets serieuzer aan de slag wilt dan zou ik ze mijden. Reken maar uit wat het kost als je zakelijke site wekenlang offline is, reacties van klanten niet aankomen etc. Dan kan je beter ergens anders een paar tientjes meer betalen.
maandag 12 februari 2007
Dimitri Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Pcextreme was een zeer goed hoster. Helaas zijn ze naar mijn idee in alles achteruit aan het gaan. Systemen die niet altijd meer goed functioneren, ondanks dat ze er wel veel geld in gestoken hebben. Klantenservice was zeer goed, want je kreeg antwoord van mensen die er iets vanaf weten. Tegenwoordig vraag ik me dat wel steeds meer af. Daarnaast hebben ze nog een forum, maar mocht daar iets teveel wat lijkt op een klacht opkomen dan wordt daar niet op ingegaan maar een simpel slotje erop gezet of eventueel verwijderd. Conclusie is dat ze nu nog redelijk zijn, mocht het zo doorgaan dan vind ik ze slecht.
maandag 12 februari 2007
Tantuss
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Veel, h??l veel storingen de laatste tijd. In de piek uren is je website regelmatig helemaal niet bereibaar of gigantisch langzaam. Is het geen DDOS aanval dan zijn er wel problemen met de database: 'to many connections'. Ik zal zeker verder zoeken, want in dit geval is goedkoop zeker duurkoop. Ikzelf ben ook op zoek naar een stabielere en meer betrouwbare partij dan pcextreme. Ik zal graag een positief oordeel geven, (een storing kan immer voorkomen) maar ik wil anderen deze ergenis graag besparen.
dinsdag 6 februari 2007
Sander Beck
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb nu een aantal hostingpaketten en domeinnamen bij PCextreme. Ze leveren zeer snel en de service en kwaliteit in verhouding met de prijzen die ze vragen is echt goed. Heb het zoveel minder gezien bij andere webhosting bedrijven. De laatste tijd hebben ze echter wel steeds vaker last van DDoS aanvallen en dus meer downtime, al merk ik niet veel van deze downtime. Ze hebben de boel meestal vrij snel weer op orde.
dinsdag 16 januari 2007
Jasper kuperus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben zeer positief over dit bedrijf. Ik ben sinds een 4 maand reseller geworden. En heb nooit problemen gehad. Ik heb ervaring met meerdere hosting bedrijven(7)... Maar deze is toch de beste. Als er problemen zijn worden die ook opgelost :) Ik zit 2 jaar bij pcextreme en heb niks te klagen.
zondag 7 januari 2007
G. Meijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Regelmatig berichten over even wat downtime of een software upgrade. Telkens ben ik dan weer blij dat ik hier geen maatwerk website gehist heb, want om kort van tevoren te horen dat er een upgrade komt, zodat ik heel snel opeens mijn website daarvoor geschikt moet maken en testen, dat komt natuurlijk niet altijd uit. Veel storingen de laatste tijd. Steeds met argument: DDOS aanval. Bij andere hosters heb ik dat nog nooit meegemaakt. Dan vraag ik me af, waarom heeft deze hoster zoveel meer last van DDOSen of is DDOSen een makkelijk oncontroleerbare smoes? Tis weliswaar goedkoop, maar ik kijk wel rond naar een andere minder storingsgevoelige hoster.
dinsdag 26 december 2006
Stefan Libbe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik ben zeer te spreken over PC extreme, ik snap de negatieve berichten hieronder ook niet dat iemand zegt dat hij te laat had opgezegt, dit staat duidelijk in de voorwaarden, had hij ze maar eventjes moeten lezen. verder perfecte service en ik raad iedereen met een klein budget deze provider aan, doe ik ook bij alle mensen waar ik websites voor maak en tot nu toe nog nooit iemand gehad die daar spijt van kreeg!
woensdag 13 december 2006
Raymond
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
goede webhost, goede support... problemen worden proffesioneel opgelost en je wordt goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen! (heb er een resellerpakket)
vrijdag 17 november 2006
Albert Dijkstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
in 1 woord: kut hosting.... een keer was al m'n php code te downloaden... zonder dat ik op de hoogte was gesteld... nou dan baal je echt, want ik ontdekte het op school... en was nog lang niet thuis.... verder wou ik een domein op zeggen... had ik gedaan... gaan ze ineens zeiken dat ik hem ook schriftelijk op moet zeggen... dus ook maar gedaan.... krijg ik nog een factuur van die lullo's dat ik nog een jaar moet betalen omdat de schriftelijke iets later was dan de email.... die sukkels weten dan toch dat ik hem op wil zeggen :S verder hebben ze geregeld downtime, en hebben ze altijd wel iets... goedkoop... maar kut....
woensdag 8 november 2006
jacob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was ooit klant bij NetWrite en na een grote storing zouden de klanten een tegemoetkoming krijgen. Nooit meer iets over gehoord. Service bleef slecht, site lag constant down, emailaccount werkte niet en dit soms wel dagen achter elkaar. Mijn advies: Blijf in godsnaam weg bij NetWrite, want een slechtere host kan ik me niet voorstellen. Ik zit nu bij een andere host > goedkoper, altijd online en ze laten de klanten weten als er iets te gebeuren staat! Dat noem ik pas service.... als er actie ondernomen moet worden > prima!
vrijdag 13 oktober 2006
Kim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ervaringen, helaas treden er de laatste tijd wat storingen aan de servers op. Echter wordt hier heel addequat gehandeld. Elke keer als er problemen zijn wordt er per direct aan gewerkt, zelfs midden in de nacht. Ik snap ook niet waarom zoveel mensen klagen. Daarnaast is het spot goedkoop, echt goedkoper is er niet te vinden. En als mensen een zakelijke website hebben, dan moeten ze niet voor een dynamic paket gaan, neej dan moeten ze voor andere pakketten kiezen. Waar bij er veel meer uptime wordt gegarandeerd enz. Kortom goede ervaringen!
dinsdag 26 september 2006
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit al bijna 2 jaar bij PCextreme en ik ben er zeker over te spreken. Mijn website is altijd lekker snel en heeft er in 2 jaar tijd denk ik 2 keer even uit gelegen, en dat was dan ook niet eens zo lang - Onderhoud Wanneer PCextreme onderhoud pleegt aan hun netwerk ontvang je altijd netjes ruim van te voren een mail wanneer dit onderhoud gepleegd gaat worden. Na afloop van dit onderhoud krijg je altijd per e-mail nog een verslagje van hoe het onderhoud is verlopen. - Continu verbetering PCextreme houd haar klanten continu op de hoogte van netwerkaanpassingen en nieuwe servers e.d. Ik denk dat ik zeker 1 zo'n mail per half jaar krijg dus PCextreme wordt steeds en steeds beter. - Klantvriendelijk Wanneer ik een probleem heb kan ik zo bellen met de helpdesk, ik krijg dan altijd vrijwel direct iemand aan de lijn. Geen lange wachttijden dus. De personen die je aan de lijn krijgt hebben duidelijk verstand van zaken en lossen je probleem altijd direct op. - Prijs/kwaliteit Je krijgt voor het lage bedrag wat je betaald echt waar voor je geld! - Control Panel Via het control panel kun je alles zelf doen: e-mail adressen aanmaken, databases aanmaken, gebruikers aanmaken, etc. Zo dat waren de voordelen wel die ik bij PCextreme heb, ik blijf er nog zeker klant. Gaat goed zo daar!
dinsdag 26 september 2006
Lars Geraeds
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2 jaar heb ik mijn zakelijke ICT website ondergebracht bij PCextreme.nl - Dynamic Small en heb sindsdien alleen positieve ervaringen. Vanaf het aanmelden van domeinnaamregistratie en webhosting, tot het realiseren hiervan, wordt binnen 2 werkdagen door hun uitgevoerd. De betaling komt achteraf, die je binnen 14 dagen moet overmaken. Technische werkzaamheden worden aangekondigd en incidenten met de mailserver recentelijk, is binnen redelijke termijn verholpen. Ik breng alle zakelijke klanten ook onder bij PCextreme en adviseer anderen dit ook te doen. Kortom alle technische middelen zijn zeer goed op elkaar afgestemd. De helpdesk heb ik maar 1 keer geraadpleegd om iets te vragen wat ik in het forum niet kon vinden.
dinsdag 26 september 2006
Vinal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet aan beginnen. Databases liggen er zeer vaak uit, en website regelmatig helemaal niet te bereiken. Klantvriendelijkheid laat ook te wensen over.
zaterdag 23 september 2006
Sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit vanaf het begin bij PCExtreme, heb bijna alle pakketten wel afgenomen...echter is het vanaf het begin een drama. Sinds maandag is er geen mail meer,sinds gister krijg je email met 10 uur vertraging binnen en oudere email totaal niet. Heb nog geen mail van maandag ontvangen...Dus email kwijt. Echt een superdrama! op het forum wordt gesuggereerd door een medewerker van PCExtreme : 'Je moet je niet al teveel afhankelijk zijn van email' ... 2 weken geleden lagen de databaseservers down. Al om al is het gewoon streng af te raden.
donderdag 21 september 2006
rida
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit nu 3 jaar bij PCextreme en heb er 3 domeinnamen met dynamic hosting. In deze drie jaar heel erg weinig problemen gehad. Onderhoud wordt van te voren aangekondigd. De helpdesk reageert vlot en professioneel. Bovendien is er een Wiki met antwoorden op de meest voorkomende 'problemen', ook is er een hulpforum, waar de werknemers van PCextreme zelf actief aan deelnemen. Op de website heb je ook toegang tot een duidelijk overzicht van je account's domeinen en hostpakketten met veel instellingen. Alles is even duidelijk en gemakkelijk in te stellen: een nieuwe MySQL database staat in 10 seconden, SSH werkt binnen een minuut en een ook directory beveiligen met een wachtwoord is binnen een minuut gepiept. Het opzeggen van een van mijn pakketten verliep overigens ook vlekkeloos.
maandag 18 september 2006
Smakkie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je diensten afneemt van dit bedrijf, zorg dan dat je alles schriftelijk vastgelegd krijgt. Ik ontving deze brief: http://maarten.verwijs.org/files/pcextreme-prijsverhoging.png Citaat laatste alinea: "Mocht u het niet eens zijn met de prijsverhoging, dan kunt u dit schriftelijk kenbaar maken. Uw overeenkomst zal dan per volgende maand aflopen." Ze gingen akkoord met mijn opzegging en mailden dat ze alle diensten stop zouden zetten per 1-8-2006. Voor die datum had ik mijn server weggehaald. Echter blijven ze factureren! Ook over de periode na 1-8-2006! En tegen 35 euro per maand, in plaats van de oorspronkelijke 17! Verdoe je tijd niet: neem een andere provider. Dan is TransIP een stuk professioneler. En Leaseweb een stuk goedkoper. Succes, mverwijs
dinsdag 12 september 2006
Maarten Verwijs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik snap ?berhaupt niet waar sommige zo over klagen, ik host al mijn sites al bijna 2 jaar bij hen en nooit echt een "ramp", van wat sommigen hieronder beweren beleefd. Als er werkzaamheden zijn wordt dit netjes en ruim van tevoren per mail aangekondigd! Ze hebben een eigen controlepanel waarbij je al je domeinen en hostingpakketen onder een dak hebt en zo bij alles netjes en overzichtelijk op een plaats kunt beheren. De helpdesk is prima te bereiken zowel per mail als telefonisch! In de meeste gevallen geldt de spreekwoord, "goedkoop is duurkoop", maar hierbij is dat zeer zeker niet het geval. Ik heb op dit moment een 20-tal domeinen bij hen ondergebracht en nooit problemen mee gehad. Als er wat hardwareproblemen optreden dan wordt dit altijd zeer snel verholpen.
zaterdag 9 september 2006
Z. M.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Opletten met deze provider: Op zich ging tijdens de contractduur alles goed, afgezien van een paar server-verhuizingen en het kwijtraken van een recente backup vd SQL-databases. Maar na het opzeggen blijven ze facturen sturen. Netjes op tijd opgezegd en bevestiging ontvangen. Maar de facturen blijven komen (zojuist nr. 3 ontvangen) ondanks toezeggingen per mail en telefoon om het in orde te maken. Goed kijken dus waar je voor betaalt.
dinsdag 29 augustus 2006
Gerrit Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze website is nu bijna 2 jaar gehost bij Pcextreme. Ze leveren goede hosting en hebben een goede helpdesk!
zondag 20 augustus 2006
J v.d. Watering
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Absoluut niet waar, ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaring met PCextreme. Enorm goede aanbiedingen tegen lage prijzen, iets wat particulieren vooral zoeken. Indien je hulp nodig hebt staat de helpdesk ook direct voor je klaar, per mail krijg je binnen 5 minuten zelfs al reactie! Voorheen zat ik bij NXS, ook absoluut een goede host maar PCextreme biedt gewoon meer tegen lagere prijs, aanrader dus!
dinsdag 15 augustus 2006
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zelden zo'n slechte provider meegemaakt. Ze zijn redelijk goedkoop en bieden alle diensten, maar de betrouwbaarheid is belabberd. De MySQL server (keuze uit wel 2 stuks) geeft de meeste problemen, deze valt regelmatig uit waardoor onze website niet meer te bereiken is. Ook de mailserver van PCextreme is waarschijnlijk uit het jaar 1900, mail ophalen duurt verschrikkelijk lang. Twee maanden geleden zouden alle problemen worden opgelost door een nieuwe server. Helaas zijn de problemen nog steeds aanwezig en belooft PCextreme dat zij er niets meer aan doen.
zondag 13 augustus 2006
Ploeter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
- Vaak geen connectie met de database - Onvriendelijke service - Veel storingen - Problemen (door toe doen van PCEXTREME) moeten door de klant zelf worden opgelost Een echte afrader, ik stap daarom ook zeker over naar een andere host!
zondag 13 augustus 2006
Sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In een woord: geweldig! Ik heb mijn website nu een jaar bij Pcextreme gehost en nooit problemen gehad. Zoals in verschillende andere reacties al stond word je goed op de hoogte gehouden van updates, storingen, nieuwtjes etc. Ook de prijzen zijn erg positief. aanrader dus!
vrijdag 28 juli 2006
Jan-Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen met pcextreme qua hosting zijn goed te noemen, Mijn ervaringen met pcextreme qua domeinnamen zijn ronduit slecht te noemen; waarom? Ik zal het uitleggen: Ik heb in totaal bijna 20 domeinnamen laten verhuizen naar pcextreme in het afgelopen jaar, 1) Als ik een .com domeinnnaam-contract opstuur, en mijn e-mailadres invul, komt er bij alle contacten domain-mgt@pcextreme.nl . Nu ik die domeinnaam wil verhuizen, dien ik het e-mailadres te veranderen. Dit kost me 5 euro!!! Dat terwijl ik wel mijn eigen e-mailadres op het contract gezet heb.. Makkelijk geld verdienen voor hun dus, bij vele andere hosters is het wijzigen van de whois info gratis 2) Ik heb meerdere keren een domeinnaam overgekocht; waarbij de domeinnaamgegevens veranderd moesten worden van de oude naar mijn adresgegevens. Dit duurde in sommige gevallen meer dan 2 maand, na in extreme gevallen meer dan 8x mailen. Ik heb niet 1x gehad dat de adresgegevens (ondanks dat ik de juiste formulieren toestuurde) direct gewijzigd werden. 3) Het activeren van een domeinnaam duurt lang, als gevolg hiervan was ik net te laat met sms-bundel.nl activeren, waardoor iemand anders 'm voor mn neus weg heeft gekaapt. Ik had toen het geld al overgemaakt, en dan kom ik op punt 4. 4) Omdat ik geld overgemaakt had voor een domeinnaam die niet meer te registreren viel (omdat iemand me net voor was met activeren), kreeg ik het geld dat ik overgemaakt had terug.. Althans, na vele malen mailen; want de ene keer werd me medegedeeld dat het de eerstvolgende maandag overgemaakt zou worden, 1,5 week later mailen leerde dat het nog 2 weken duurde. Al met al heeft het meer dan een maand geduurd dat ik mn geld terug had; en zelf hanteert pcextreme dat je binnen 2 weken moet betalen; beetje vreemd? 5) Alle domeinnamen moeten schriftelijk opgezegd worden, bij vele andere hosts is het mogelijk dit per e-mail te doen... Conclusie: ik kan niemand aanraden domeinnamen te bestellen bij PCExtreme.nl; over de hosting ben ik zeer goed te spreken: de prijs/kwaliteitsverhouding is er erg goed; jammer alleen dat op de reseller servers geen php5 zit..
maandag 24 juli 2006
Robert Schippers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
niet aan beginnen!! ftp werk vaak niet , connectie met de database werkt vaak niet , bedrijf is klant onvriendelijk en al deze positieve berichten over pcextreme zijn vast en zeker nep.
vrijdag 7 juli 2006
andre
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit nu ruim een half jaar bij PCextreme en het is echt een topbedrijf. Ik heb veel hosters gehad, maar deze steekt er toch bovenuit. Ze houden je echt over alles van op de hoogte. Dit wordt dan niet simpel afgewerkt met een onduidelijk email, maar hierin wordt duidelijk vermeld wat er precies fout gegaan is en wat er gedaan is om het te fixen. Ook op het forum is veel info te vinden qua instellingen etc. Snelheid is goed, is wel eens wat minder geweest, maar op dit moment hebben ze alles weer voor elkaar. Er is diverse nieuwe hardware bijgekomen in de afgelopen periode en dit is dan ook te merken. Ze zijn nu overgestapt van PHP4 naar 5, zelfde geld voor MySQL. Dit is een hele grote stap geweest, maar in mijn ogen toch een hele goede zet van deze hostingprovider. Een echte aanrader!
vrijdag 23 juni 2006
Xof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben tevreden over de snelle registratie en de notficaties over een eventuele downtime. Duurt sowieso nooit lang. Alleen heb ik een fout op de pagina gekregen onder het registreren van een domein. ik heb het domein daarom opnieuw geregistreerd en gebruik het nu. Heb na enige tijd een brief gekregen van het incasso-bureau dat PCExtreme heeft ingeschakeld om het domein te laten betalen. Dit is echter dus al gebeurd alleen onder een andere accountnaam. Ik ga nou eenmaal niet 2x betalen voor een domein dat ik al in gebruik heb. Een tegevaller dus. PCExtreme kan naar mijn mening moeilijk doen over deze dingen, met name omdat ze mij eerder hebben beloofd dit op te lossen. De brief van het incasso-bureau kwam daarom ook totaal onverwacht. De oplossing van dit probleem moet nog blijken. Verder kan ik niet klagen over de snelheid van de provider, die is namelijk top en prima in orde.
dinsdag 30 mei 2006
Richard Schaefer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede hosting echte aanrader. Bijna altijd snel antwoord. Prijs is ook zeker goed te doen. Het enige te bedenken nadeel is dat ze een eigen admin pannel hebben en dus niet zoals de meeste hosting bedrijven Cpanel. ( ik zeg niet dat het admin panel van pcextreme slecht is).
zondag 28 mei 2006
Arend Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben erg tevreden, registratie is snel en eenvoudig gedaan en makkelijk met extra pakketen uitbreidbaar, de informatievoorziening van de klanten is prima in orde, de helpdesk heeft in korte tijd problemen opgelost en het WSCP is precies zoals een CP hoort te zijn. Geen opsmuk maar een eenvoudig en doeltreffend systeem. Dikke prima!
maandag 1 mei 2006
Bas Veerman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zit nu ongeveer een maand bij PCextreme en het is zeker aan te raden! Voordelen: erg goedkoop en goede en vooral snelle service (antwoord per e-mail is zeer snel, soms binnen het uur), goed uptime en ping! Het forum is ook erg handig... Al met al een echte aanrader!
vrijdag 28 april 2006
C. de Zoete
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zit nu bijna 2 jaar bij PCExtreme en ben zeer tevreden. Support is uitstekend. Onderhoud wordt altijd goed en duidelijk per mail uitgelegd. Daarnaast snel antwoord per mail en forum. Alleen het hebben van dat laatste zegt al genoeg. Verder een uitstekende prijsstelling. Al met al zeker aan te raden.
zondag 23 april 2006
Tom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niets dan lof voor pcextreme, ze hebben hun administratie prima op orde, hebben fantastische support (irc, forum, msn, email helpdesk, telefonische helpdesk). Hun eigen CP, namelijk het WSCP is ook erg gebruiksvriendelijk en handig, echter moet je wel zelf de forums/site's/scripts installeren, want dat kan je niet met het WSCP, echter, als je het aan een van de medewerkers vraagt doen ze het zo voor je. EEN DIKKE TIEN VOOR PCEXTREME (dat rijmt een beetje :P)
donderdag 9 maart 2006
Crifox
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ervering met pcextreme. Na bestelling was m'n account snel gebruiksklaar. Respons via e-mail en de uptime tot nu toe ook prima.
woensdag 8 maart 2006
Robbert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zit nu sinds een paar weken bij deze host nadat mijn oude host (het Australische myacen.com) steeds slechter werd. Na het lezen van alle positieve reacties hier heb ik gekozen om deze host te nemen, en dat is me niet tegen gevallen! Support is erg snel, mailtjes worden (bijna) altijd binnen 24 uur beantwoord, de mogelijkheden zijn erg uitgebreid en alle functies zitten (enigzins spartaans) in het control panel. Verder is de prijs/kwaliteit verhouding erg goed, voor 1,50 per maand heb je al een goed pakket met database & php. Ik kan me voorstellen dat het af en toe voor mensen die weinig ervaring hebben te technisch is, maar voor mij is dat zeker geen probleem. Conclusie: een goede host voor weinig geld.
vrijdag 3 maart 2006
Husky
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima hosting; goedkoop, snel, weinig downtime, snele helpdesk die zelfs telefonisch te berijken is. Je moet niet verwachten met een muis klik vanuit het controlpaneel een compleet forum ofzo te kunnen installeren maar er zijn voldoende mogelijkheden om dit zelf te doen (FTP en SSH doen wonderen).
dinsdag 28 februari 2006
Paul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben er nu bijna een jaar klant en kan totaal niet klagen. De downtime is zo goed als niets. Ook is het handig dat ze een forum hebben, zo wordt je altijd zeer snel geholpen. Een totale aanrader. Je moet wel geen uitgebreide script bibliotheek verwachten, daar houden ze hun niet mee bezig, ze voorzien enkel hosting met alle mogelijkheden, maar je moet alles zelf doen. Zo heb je ook altijd alles zelf in de hand.
donderdag 9 februari 2006
Julien
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Perfecte service! Alles suppersnel, snelle antwoorden op je vraag,... Gewoon een aanrader!
maandag 30 januari 2006
marsupi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met PCextreme? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice