Phonq

4,7 / 5 6 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
  • KvK-nummer: 30203611
Website screenshot Phonq

Overall score

4,7 / 5 6 ervaringen

Totaal (6)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 6 op 1 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
phonq is fantastisch het is niet alleen een prima draaiende organisatie, maar eerst en vooral zijn het gewoon twee mensen die de vonk van normale menselijke communicatie levendig houden accuraat en adekwaat in hun werk punctueel in hun afspraken betrouwbaar in hun product snel in hun reactie op vragen gul in hun adviezen en daarnaast sympathiek in het verkeer met hun klanten 'mag het ietsje meer zijn' lijkt hun motto daarin is phonq op alle fronten in een woord: een opluchting en al helemaal tegen het licht van grote organisaties, zonder gezicht en service
zaterdag 5 mei 2007
noortje korst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is de beste provider ik tot nu toe gehad heb. De helpdesk is super en staan altijd met alle geduld voor je klaar. Aktie en reactie. Ik kan me geen betere provider wensen.Phonq is nr. 1 voor mij. Een echte aanrader.
dinsdag 1 mei 2007
Ard Schell
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wegens een expositie moesten we snel een site afronden en geplaatst hebben. We hadden al een half jaar geleden om informatie gevraagd en sinds dien nietrs meer van ons laten horen. Met lood in de schoenen verzocht nu ineens alles in het weekend uit te voeren (met dubbele zondag wegens de koningin). Nog voor dat de koningin haar verjaardag kon vieren was alles voor elkaar.Er was ook ergens een fout opgetreden, blijkbaar als gevolg van de snelheid waarmee alles geregeld moest worden maar ook die is in no time (nog dezelfde avond) verholpen. Alles gaat ook erg vriendelijk.kortom, wij zijn dik tevreden.nico&camille
maandag 30 april 2007
Nico&Camille
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben meer dan tevreden met deze provider. Ik krijg heel nadrukkelijk het gevoel dat je als klant ?cht gekend bent. Ook vragen die eigenlijk niet binnen het pakket van service vallen worden beantwoord. De bereidheid mee te denken is echt ongekend groot. Afspraken worden altijd nagekomen, mails worden bijna meteen beantwoord, informatie wordt ogenblikkelijk gegeven. Daar waar het lijkt dat je op alle fronten moet leren omgaan met grote bedrijven en lange wachttijden bij helpdesks etcetera, is de service van deze provider een absolute verademing en luxe.
maandag 30 april 2007
Annemiek van de Geijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Super helpdesk! Helpen je met alle aspecten die met je website te maken hebben en ondersteunen je met al je vragen. Of ze bellen terug of je spreekt wat af via MSN, ze staan altijd voor je klaar!
vrijdag 20 april 2007
GertJan van Schuppen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede communicatie en perfecte helpdesk vanuit PhonQ. Niets is deze mensen te veel en de hulp is nog zonder extra kosten ook, je wordt zelfs netjes op afspraak teruggebeld! Webhosting wordt desgewenst op maat gemaakt. Kortom: wij zijn meer dan tevreden met deze host.
zondag 15 april 2007
Vera Vianen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:

  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.

Reviews worden afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina’s buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Phonq? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: