Servage

2,4 / 5 19 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
Website screenshot Servage

Overall score

2,4 / 5 19 ervaringen

Totaal (19)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 19 op 1 pagina's

Servage
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren zit ik hier maar gebruikte de server vooral als opslag. Wel een aantal pogingen gedaan om een website op te zetten, dat gaat hier niet gebruiksvriendelijk. Na veel 5en en 6en eindelijk wat draaien en na een poosje weer helemaal plat. Geen aandacht aan besteed toen maar nu serieus bezig met wat opzetten maar heb spijt dat ik bij Servage zit. Idd tal van keer valt alles uit, ook hulp en info is moeilijk te vinden. Gr Dick
donderdag 20 februari 2020
Dick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Slechtste hosting ooit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meer down dan up. Support geeft enkel standaard reacties. Veel database issues, en gemiddeld 60 seconde laadtijd voor een simpele wordpress website. Blijf weg van Servage.
woensdag 13 maart 2019
Jurian
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Blijf weg!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechtste webhoster ooit. Websites zijn meer down dan up. Support reageert niet. Mijn account met een aantal websites daarop is al 3 dagen down, geen enkele reactie. Het is echt te frustrerend voor woorden. Blijf hier weg!
zaterdag 19 januari 2019
Remco
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zitten nu een jaar bij Servage. En we hebben nog nooit zo veel problemen gehad bij een hosting provider. Malware: Er werd op all onze websites code geinjecteerd in index.php en *.js files. Uitvallen van servers: Regelmatig last gehad dat de website er zomaar 2 dagen uitlagen. Na het invoeren van een ticket werd dit wel verholpen. Spontane fouten: Spontane warnings/errors dit wordt opgelost door in htaccess een variatie van "hide all errors" in te voeren. Oorzaak is nooit verholpen. Mail server: Als je met de PHP mail() functie 10 mails verstuurd komen er maar 6 a 7 aan. Dus als je mails verstuur via PHP goed de return waarde van mail() checken en opnieuw versturen. Ticket systeem: Reacties zijn snel maar niet kwalitatief, soms 3 keer een ticket verstuurd voordat ze het snapte. Het administratie paneel van servage zit wel goed. Je kunt makkelijk domeinen toevoegen. Ondertussen zijn alle websites overgezet naar een professionele hosting, en alles werkt perfect. 1 tip: NOOIT AAN SERVAGE BEGINNEN!
maandag 1 oktober 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer regelmatig ligt een databaseserver of webserver plat. Wanneer er problemen zijn (in mijn geval was mijn account hacked) beginnen de problemen pas goed. Ze suspenden het account gewoon, waardoor de websites en email niet meer werkt. Wanneer dit te vaak gebeurd (buiten je schuld om) staat er ineens een rekening klaar die je eerst moet betalen om het account weer vrij te geven. tip, ga geen contract aan met Servage.
woensdag 1 juni 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
\"Total Cloud\" voorspelt niet veel goeds, en inderdaad: als je probeert dit bedrijf te benaderen, voel je de total cloud om je heen dichttrekken - niet werkt: e-mail niet, telefoon niet... en áls je eenmaal contact hebt, moet je dezelfde vraag driemaal stellen per e-mail, in de hoop dat je dan je natwoord krijgt. Word hier geen klant, je krijgt hier het typische Joup van \'t Hek gevoel.
maandag 14 februari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met twee account lid geweest bij Servage. De ruimte en mogelijkheden waren prima voor elkaar. Dat je website er soms bij een budgethoster uitvliegt, vind ik ook niet zo'n probleem. Dat mijn code echter om de zoveel maanden werd aangepast door veiligheidslekker bij Servage, dat begon uiteindelijk de spuitgaten uit te lopen. De antwoorden van support zijn ver onder de maat. Uiteindelijk heb ik een goed alternatief gevonden in Dreamhost. Ook budget, ook niet perfect, maar voor wat privé projecten een prima alternatief.
donderdag 4 februari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een goede tip met betrekking tot Servage's hosting... Goedkoop, veel mogelijkheden, snelle support maar ABSOLUUT NIET AAN BEGINNEN! Inmiddels heb ik Servage zo'n 2 jaar en heb niet anders dan problemen en vertragingen ondervonden in het oplossen van de problemen. Wat betreft de support van Servage... Ze waren snel! Met de nadruk op waren. En ook al waren ze snel met replies op de support tickets dan ontving ik antwoorden die te vergelijken zijn met iemands kennis van timmerwerkzaamheden die je even uitlegd hoe hosting in elkaar getimmerd zit en werkt. Antwoorden dus die kant nog wal raken en je niet mee geholpen wordt. Buiten dit alles zijn nog steeds de databases vaak meer dan erg traag en idem geldt voor de server in totaliteit,. Excuus van Servage's kant is dan meestal dat je weer eens wordt verhuist naar een andere server of zo. Neemt echter gewoon niet weg dat het allemaal veel te traag is. Je kan nog zo'n goede site in elkaar zetten, met pagina's die binnen een seconde staan (normaal gepsroken). Bij Servage loop je gegarandeert bezoekersaantallen mis door te traagheid van de server (als de databases niet plat liggen). Ook al is Servage dan soepel als het gaat om de mogelijkheden en bieden ze voor de prijs een gigantisch hosting-pakket... Servage is alleen aan te raden als je (op papier) veel wilt krijgen voor weinig geld. En dan nog blijkt het achteraf een enorme duurkoop te zijn. Servage... Niet doen dus!
dinsdag 24 februari 2009
Harry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Servage.net was een hele goed hoster tot afgelopen jaar. Met de nadruk op WAS! Het bedrijf is behoorlijk gegroeid en je kunt dit behoorlijk merken aan de performance van de hosting en SQL server. In de afgelopen drie maanden hebben wij meer als een week down-time gehad en totaal geen ondersteuning van het support team. Afgelopen week waren zij niet in staat om een Nederlands domeinnaam te registreren en met het excuus dat deze al in gebruik was., terwijl ik deze bij diverse providers had gecontroleerd. de enige reactie hierop was een email met een link naar een formulier voor het verhuizen van het domein en de factuur die daar aan vast zit. De engelse taal gebruik van het supportteam is buitengewoon slecht zij lezen zowiezo niet de gehele ticket maar alleen de laatste, dus zal de support engineer nooit op de hoogte zijn van de issue. Het is een leuke hoster voor een beginnende website bouwer maar zorg dat je na het jaar snel over gaat naar een andere.......
zaterdag 21 februari 2009
Mario
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verbinden met ftp was in 2008 moeizamer dan voorheen, support heeft tot nu toe wel altijd goed geholpen. Website is één keer offline geweest in 2 jaar tijd, zie hieronder. Enige hele grote minpunt wat ik heb ervaren is dat ik geen factuur/melding kreeg via de mail in 2008. Die moest binnen 5 dagen na factuurdatum betaald worden. De creditcard betaal service van servage werkte toen een paar dagen niet, waardoor ik niet kon betalen. Na de gestelde 5 dagen werd mijn website offline gehaald en stond er publiekelijk te lezen dat de site wegens wanbetaling offline is gehaald. Ik heb daar veel negatieve reacties op gehad, als je creditwaardigheid op die manier onterecht wordt aangetast, in het zicht van je zakenrelaties. Na een woedende mail naar servage kon de helpdesk niks anders zeggen dan dat "het systeem" de site automatisch offline haalt indien er niet binnen 5 dagen betaald is. Daar kunnen ze helaas niks aan veranderen en excuses voor het ongemak ..... Erg ondoordacht en onprofessioneel. Na 2 dagen offline te zijn geweest deed de creditcardservice het weer en was alles binnen 30 seconden minuut geregeld.
maandag 16 februari 2009
OpA_Calypse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Groot voordeel van Servage is de vrijheid die je hebt, wat subdomeinen, mysql databases, ftp accounts en e-mail adressen betreft. Ook handig is dat je meerdere website kan hosten op 1 account. Bovendien krijg je aardig wat opslag (510 GB !). Er moet wel bijgezegd worden dat als je 100 gb aan films upload het wel verwijderd kan worden (ja ik spreek uit ervaring :P ). Nu de nadelen: Ik host al een paar jaar bij Servage, helaas heb ik de laatste tijd aardig wat problemen ondervonden, die helaas niet of niet snel werden opgelost. Bijvoorbeeld qua instelling van de server, maar ook de database die een tijd lang er sloom was. Ook waren al mijn website laatst gehacked. (en nee, dit was niet mijn schuld - het schijnt ook vaker bij Servage voor te komen). De support lijkt op het eerste gezicht er goed en zeer snel. Helaas kom je er al snel achter, wanneer je een probleem hebt dat niet zo simpel of snel op te lossen is, dat je steeds weer een standaard antwoord krijgt. Als je maar lang genoeg blijft zeuren, krijg je uiteindelijk toch een antwoord waar je wat mee kan. Kortom: Servage bied veel mogelijkheden tegen een scherpe prijs. Alleen de laatste tijd ben ik tegen een aantal problemen opgelopen die niet snel werden opgelost, waardoor mijn oordeel niet positief, maar neutraal is. Ook vind ik Servage hierdoor voor bedrijfskritische websites minder geschikt.
zondag 14 december 2008
Rick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het lijkt een prima keuze voor die prijs. In eerste instantie leek het ook prima te werken en weinig problemen. Maar laatste tijd loop ik tegen steeds meer irritatie en problemen op. PHPMyAdmin die ontzettend traag reageert. Soms ligt de database eruit of reageert deze traag (vanuit m'n scripts). En de meest recente irritatie die ik tegen gekomen is een limiet op het aantal queries die je kunt uitvoeren (max_questions instelling van mysql). Je kunt niet meer dan 100.000 queries doen per uur. Dit lijkt veel, maar als je beetje drukke site hebt of groot scriptje dan zit je daar zo tegen aan. Gevolg is dat je hele database dan tijd niet meer werkt. Support reageert ontzettend snel, maar de kwaliteit van de antwoorden laten sterk te wensen over. De control panel omgeving werkt goed en geeft mij meer dan voldoende mogelijkheden om domeinen in te stellen e.d. De mogelijkheid om domeinen aan de hosting te koppelen zonder extra kosten bij servage die ik ergens anders heb geregistreerd is voor mij dan ook een dikke plus. Ook had ik zoals een eerder genoemd comment last van "virus" die alle index bestanden hadden voorzien van verborgen advertenties (of wat het ook was). Ik dacht dat het aan mij lag, maar meer mensen hebben er blijkbaar last van. Helaas is het onmogelijk om te controleren aangezien er geen logs zijn van ftp of web toegang. Conclusie: Op zich geen slechte host, maar als je wat serieuzer / zwaarder website wilt neerzetten zou ik toch voor een andere hoster gaan. Als online harde schijf werkt deze overigens prima. Eindoordeel: Matig.
dinsdag 9 december 2008
Dennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ja ze hebben goed support ,en in begin zijn ze goed en snel en bla bla . Fuck that het is echt slechtste hosting company on web. Ik host web sites at one.net leaseweb.nl ik had daar nooit een problem en runtime and msql is stabiel ,servage is goed als je een keer per week op je web site komt. elk weekend is er wat aan der hand met die server.Ik ben echt ziek van ! Vertrouw hun niet het is in begin altijd goed maar daaraan krijg je spijt van !
maandag 8 december 2008
alan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor mij nog de beste host :) Goede service en snel...................... Minpunt ?? Thja kan wel eens plat liggen (zelden) maar waar is dat niet ?
dinsdag 27 mei 2008
Mcproductions
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben van PCExtreme naar Servage verhuisd omdat zij meer aan mijn eisen voldoen qua ruimte en bandbreedte. Servage biedt zeer goede support via hun ticket systeem, vragen worden vaak binnen 10 minuten naar tevredenheid beantwoord. Daarnaast hebben zijn een leuke korting gegeven omdat ik niet direct mijn inschrijving heb afgemaakt. Enkele naar de verkoop afdeling heeft me toch 10 euro opgeleverd. Toch zijn er enige minpunten: Ze hebben dubbel BTW berekend en niet meteen het gratis domein bijgeleverd bij oplevering van mijn account. Beide problemen zijn snel (binnen 10minuten) en efficiënt afgehandeld na melding. Ook geven ze gratis ruimte (25GB) voor elke klant die die je door stuurt.
woensdag 17 oktober 2007
jorgen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo, Even een citatie en daarna een comment op de citatie. Citeer: Laat ik het verhaal beginnen in de zomervakantie van 2005. Ik was op vakantie toen een klant belde die me vertelde dat mijn website offline was. Er is door het thuisfront nog gebeld naar PCExtreme maar zonder enig resultaat. Achteraf bleek dat ze omdat een cluster overbelast was mijn website naar een ander cluster hadden verhuisd. Ik moest dus zelf het ipadres in de dns veranderen maar dat gaat een beetje moeilijk als je de email daarover nooit hebt ontvangen en op vakantie bent. Gevolg; website 3 weken offline. Mijn mening; zoiets doe je niet in de vakantie. Einde Citatie! Ok nu commentaar. Als een cluster is uitgevallen kunnen ze toch ook niks met jouw website. Want als een cluster is uitgevallen doet jou website het ook niet, Dus als het in de vakantie gebeurt is dat pech ? Ik heb met pcextreme goede ervaringen. Groeten, Kevin
zaterdag 16 juni 2007
Kevin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb diensten bij Blue Yellow Hosting (afgel. 5 jaar) en ben nu voor 1 site overgestapt naar Servage. BYH (VS hosting) is uitstekend en heeft goede support, een goede prijs kwaliteit verhouding. Maar Servage is stukken beter. Je krijgt niet alleen veel meer bandbreedte en schijfruimte, 24 uurs support is prima en de boel is nog nooit down geweest. Email gaat ineens veel sneller en de antispam technieken zijn stukken beter dan bij BYH. Servage heeft minder toeters en bellen maar is wel sneller en biedt veel meer opslagruimte. Ook kun je een virtuele drive van je webspace maken. Een aanrader!
dinsdag 12 juni 2007
C Dorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geweldige provider loop er al 2 jaar bij, heb nu 360gig ruimte 3000verkeer door middels van aanwijzen van vrienden. Downtime: niet langer dan 5 minuten ooit gehad gedurende hele jaar gemiddelde reactie van support is max 20min en is heerlijk professioneel. Zelfs al heb ik vragen over mijn php scripts helpen ze je zelfs mee. Perfecte hosting zelfs met htacces kun je het php geheugen omhoog brengen wat mag echt geweldige host snel.. altijd up geweldige support en ongelovenlijk veel dingen op hun servers en ruimte en bandwith goedkoop yust perfect.
maandag 23 april 2007
jeffrey
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waanzinnige goede provider met een kwaliteit service en supersnelle reacties via Ticket Support system. Alle vrijheid qua beheer en ruim 335GB aan schijfruimte en 3 TB aan gratis dataverkeer!!! Snelle ftp, betrouwbare uptime, tevens joomla instal + andere free tools, kundige mensen. Enig puntje van kritiek: de mail servers willen wel eens wat erors geven, maar komt uiteindelijk altijd weer goed binnen acceptabele tijd.
woensdag 21 maart 2007
S. van den Elzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Servage? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl