Servage

2,4 / 5 19 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

Website screenshot Servage

Overall score

2,4 / 5 19 ervaringen

Totaal (19)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (2)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 19 op 2 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het lijkt een prima keuze voor die prijs. In eerste instantie leek het ook prima te werken en weinig problemen. Maar laatste tijd loop ik tegen steeds meer irritatie en problemen op. PHPMyAdmin die ontzettend traag reageert. Soms ligt de database eruit of reageert deze traag (vanuit m'n scripts). En de meest recente irritatie die ik tegen gekomen is een limiet op het aantal queries die je kunt uitvoeren (max_questions instelling van mysql). Je kunt niet meer dan 100.000 queries doen per uur. Dit lijkt veel, maar als je beetje drukke site hebt of groot scriptje dan zit je daar zo tegen aan. Gevolg is dat je hele database dan tijd niet meer werkt.Support reageert ontzettend snel, maar de kwaliteit van de antwoorden laten sterk te wensen over.De control panel omgeving werkt goed en geeft mij meer dan voldoende mogelijkheden om domeinen in te stellen e.d. De mogelijkheid om domeinen aan de hosting te koppelen zonder extra kosten bij servage die ik ergens anders heb geregistreerd is voor mij dan ook een dikke plus.Ook had ik zoals een eerder genoemd comment last van "virus" die alle index bestanden hadden voorzien van verborgen advertenties (of wat het ook was). Ik dacht dat het aan mij lag, maar meer mensen hebben er blijkbaar last van. Helaas is het onmogelijk om te controleren aangezien er geen logs zijn van ftp of web toegang.Conclusie: Op zich geen slechte host, maar als je wat serieuzer / zwaarder website wilt neerzetten zou ik toch voor een andere hoster gaan. Als online harde schijf werkt deze overigens prima.Eindoordeel: Matig.
dinsdag 9 december 2008
Dennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ja ze hebben goed support ,en in begin zijn ze goed en snel en bla bla .Fuck that het is echt slechtste hosting company on web.Ik host web sites at one.net leaseweb.nl ik had daar nooit een problem en runtime and msql is stabiel ,servage is goed als je een keer per week op je web site komt.elk weekend is er wat aan der hand met die server.Ik ben echt ziek van ! Vertrouw hun niet het is in begin altijd goed maar daaraan krijg je spijt van !
maandag 8 december 2008
alan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aangezien ik de eerste was die een reactie had gepost van Servage die destijd swat prematuur en iets te positief was kom ik dus terug op mijn ervaringen met deze provider.De service is erg achteruit gegaan in zowel snelheid van reageren als in de kwaliteit. Inhoudlijk lezen ze je vraag/probleem niet en geven maar een kort reactie op je post.Servers zijn besmet met een virus welke ze telkens mee verhuizen naar andere clusters. Ze ontkennen dat het aan hun ligt maar daar heb ik bewijs van en dan ontkennen ze het..!Ftp is erg traag geworden en soms zo erg traag dat ie een time out krijgt en eruit knalt. Ook de servers/internet verbinding is erg traag evenals de PhpMyadmin, duurt soms meer dan 190 minuten voordat ie een simpele structuur heeft geladen.Het registreren van een .NL domein duurt ruim twee weken en sommige domeinen worden niet verlengd en verlopen dan automatisch, domme pech dus.De inrichting van de servers is erg slecht geregeld, het installeren van eenvoudige (php) scripts gaat vanwege problemen met de permissions/chmod vaak erg moeizaam of soms niet en op hulp hoef je niet te rekenen.CONCLUSIE: NIET DOEN! Trap er niet in ook al lijkt het een goede deal!!! Ga voor een goede (NL) provider met kwaliteit service naar Webreus.nl. Deze mensen kun je ook bellen!
vrijdag 22 augustus 2008
S. M. van den Elzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor mij nog de beste host :)Goede service en snel......................Minpunt ??Thja kan wel eens plat liggen (zelden) maar waar is dat niet ?
dinsdag 27 mei 2008
Mcproductions
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben van PCExtreme naar Servage verhuisd omdat zij meer aan mijn eisen voldoen qua ruimte en bandbreedte.Servage biedt zeer goede support via hun ticket systeem, vragen worden vaak binnen 10 minuten naar tevredenheid beantwoord.Daarnaast hebben zijn een leuke korting gegeven omdat ik niet direct mijn inschrijving heb afgemaakt. Enkele naar de verkoop afdeling heeft me toch 10 euro opgeleverd.Toch zijn er enige minpunten: Ze hebben dubbel BTW berekend en niet meteen het gratis domein bijgeleverd bij oplevering van mijn account. Beide problemen zijn snel (binnen 10minuten) en efficiënt afgehandeld na melding.Ook geven ze gratis ruimte (25GB) voor elke klant die die je door stuurt.
woensdag 17 oktober 2007
jorgen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo,Even een citatie en daarna een comment op de citatie.Citeer: Laat ik het verhaal beginnen in de zomervakantie van 2005. Ik was op vakantie toen een klant belde die me vertelde dat mijn website offline was. Er is door het thuisfront nog gebeld naar PCExtreme maar zonder enig resultaat. Achteraf bleek dat ze omdat een cluster overbelast was mijn website naar een ander cluster hadden verhuisd. Ik moest dus zelf het ipadres in de dns veranderen maar dat gaat een beetje moeilijk als je de email daarover nooit hebt ontvangen en op vakantie bent. Gevolg; website 3 weken offline. Mijn mening; zoiets doe je niet in de vakantie. Einde Citatie!Ok nu commentaar.Als een cluster is uitgevallen kunnen ze toch ook niks met jouw website. Want als een cluster is uitgevallen doet jou website het ook niet,Dus als het in de vakantie gebeurt is dat pech ?Ik heb met pcextreme goede ervaringen.Groeten, Kevin
zaterdag 16 juni 2007
Kevin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb diensten bij Blue Yellow Hosting (afgel. 5 jaar) en ben nu voor 1 site overgestapt naar Servage. BYH (VS hosting) is uitstekend en heeft goede support, een goede prijs kwaliteit verhouding. Maar Servage is stukken beter. Je krijgt niet alleen veel meer bandbreedte en schijfruimte, 24 uurs support is prima en de boel is nog nooit down geweest. Email gaat ineens veel sneller en de antispam technieken zijn stukken beter dan bij BYH.Servage heeft minder toeters en bellen maar is wel sneller en biedt veel meer opslagruimte.Ook kun je een virtuele drive van je webspace maken.Een aanrader!
dinsdag 12 juni 2007
C Dorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geweldige provider loop er al 2 jaar bij, heb nu 360gig ruimte 3000verkeer door middels van aanwijzen van vrienden.Downtime: niet langer dan 5 minuten ooit gehad gedurende hele jaar gemiddelde reactie van support is max 20min en is heerlijk professioneel. Zelfs al heb ik vragen over mijn php scripts helpen ze je zelfs mee.Perfecte hosting zelfs met htacces kun je het php geheugen omhoog brengen wat mag echt geweldige host snel.. altijd up geweldige support en ongelovenlijk veel dingen op hun servers en ruimte en bandwith goedkoop yust perfect.
maandag 23 april 2007
jeffrey
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waanzinnige goede provider met een kwaliteit service en supersnelle reacties via Ticket Support system. Alle vrijheid qua beheer en ruim 335GB aan schijfruimte en 3 TB aan gratis dataverkeer!!! Snelle ftp, betrouwbare uptime, tevens joomla instal + andere free tools, kundige mensen. Enig puntje van kritiek: de mail servers willen wel eens wat erors geven, maar komt uiteindelijk altijd weer goed binnen acceptabele tijd.
woensdag 21 maart 2007
S. van den Elzen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Servage? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: