Sity Hosting

2,9 / 5 92 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 60002964
Website screenshot Sity Hosting

Overall score

2,9 / 5 92 ervaringen

Totaal (92)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 92 op 10 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
hey, Men verwijderd ongevraagd FTP-accounts + als er hackers de servers hacken dan heeft sity plots geen back-up's meer waardoor je geen site meer hebt door SITY!!! haar schuld. Professionaliteit is bij deze hoster ZEER ver te zoeken. + wijzigen ze voordurend zaken waardoor er wel atlijd problemen zijn (nu weer met de statistieken). Gratis hosts zijn momenteel beter als sity (daar blijven je bestanden tenminste veilig)
vrijdag 17 juli 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot 2 jaar geleden was sity enorm goed. Vanaf dan is het enorm bergaf gegaan. Momenteel loopt er wel dagelijks een server vast bij hen en dit zullen ze zeker niet melden bij hun nieuws daar lijkt het alsof dat er bijna nooit een storing is. Hun NOC pagina (http://sity.nl/?show=support-noc) hebben ze offline gehaald omdat ze zich schaamde dat er constant wel één of andere service niet werkte tot zelfs soms alle servers down door hun eigen datacentrum dat al meer storingen heeft veroorzaakt dan een bestaand datacentrum (+ ook nog duurder!!!!!!) Ik ben snel overgestapt op deftige hosting want er komt echt geen verbetering meer in. Geen aanrader dus
vrijdag 17 juli 2009
verspecht
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Men antwoord bijna niet op mails / tickets en het is precies of het bedrijf wordt beheerd door een hoop idioten die niets van apache afweten. Elk ander hostingbedrijf is goed beveiligd tegen aanvallen of hacks behalve sity natuurlijk. Als je een uptime haalt van 90% mag je blij zijn!!! Ik ben er 8 maand geweest maar heb alles al verhuist! Is nog geen euro per jaar waard
vrijdag 10 juli 2009
verduffelt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waar het eerst te mooi voor woorden leek, moe tik de laatste weken besluiten met niets dan problemen. Als alles vlotjes werkt is elke webhoster goed. Als er zich dan problemen voordoen herken je het verschil in prijs. De laatste weken zijn de websites geregeld niet bereikbaar, problemen met phpmyadmin, ... Verhalen over bugs in Apache etc zijn allemaal heel mooi, maar waarom enkel deze server? Als het niet te verhelpen was hadden we er vast via de media al meer over vernomen gezien het marktaandeel van Apache. Ik kijk er tegen op om de grote websites op onze reseller te verhuizen, maar veel langer wacht ik niet als de problemen aanhouden.
donderdag 9 juli 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte ervaring. Ondanks dat ik zowel schriftelijk als per e-mail de dienst heb opgezegd blijf ik facturen krijgen. Enig oplossend vermogen is ook niet aanwezig; geld gaat klaarblijkelijk voor de klant. Ook per e-mail wordt laat gereageerd (25 dagen reactietijd laatste e-mail). Al met al een partij welke de zaken duidelijk niet op orde heeft. Afrader dus.
zaterdag 4 juli 2009
van Grouw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tja.... De mogelijkheden van het reselelr-pakket en de prijs zijn grotendeels prima. Maar: met smart zitten we al vele vele maanden te wachten op een nieuwe mysql versie. De server 14 (waar wij een paar databases in gebruik hebben) is nu onaangekondigd kennelijk ineens geupgrade. Toevallig (...) zijn nu ineens de databases allemaal corrupt (meeste tabellen zijn verdwenen/corrupt) en applicaties onbruikbaar, dus de mail staat hier weer "rood-gloeiend" met ontevreden klanten...... We hadden Sity overigens nadrukkelijk gevraagd om ons vooraf even een seintje te geven ivm een extra backup (die nu dus - door ons - niet gemaakt is) en om onze klanten tijdig te kunnen informeren. Maar dat is dus niet gebeurd en nu maar hopen, dat er door Sity zelf wel de gebruikelijke veiligheidsbackup is gemaakt, zodat onze klanten niet alleen met onverwachte downtime, maar ook nogeens met onherstelbaar dataverlies geconfronteerd zullen worden........ Zitten nu alweer sinds gistermiddag ZONDER ENIGE REAKTIE van Sity. Kwestie van wachten op schade-claims door onze eigen klanten vrees ik....
zaterdag 27 juni 2009
Harkema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was redelijk tevreden, maar nu niet meer. Als het werkt is het best snel en stabiel, maar ik heb vaker een storing gehad. En momenteel krijg ik een adaware, spyware, trojan pagina te zien als ik naar mijn website wil gaan. Dit is gewoon gehacked of wat dan ook. Ze zijn pas vanaf 9 uur bereikbaar, dus kan straks pas bellen, maar dit is het zoveelste incident al. Mijn andere website bij active24 draait al jaaaaren ZONDER enige storing/probleem of wat dan ook.
maandag 11 mei 2009
Wichhart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je wilt opzeggen doe dit dan schriftelijk aangetekend anders gaat het linea directa in de versnipperaar
dinsdag 3 maart 2009
Technola
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Om met het positieve te beginnen: Sity heeft een prima reseller pakket te bieden qua mogelijkheden en prijsstelling. De betrouwbaarheid (v.w.b. bereikbaarheid van de servers en adequate ondersteuning bij melding daarvan) laat de laatste maanden jammer genoeg wel te wensen over. Wij hebben - als afnemer van een resellerpakket - nu al maanden (!) het probleem, dat vele honderden malen per dag de verbindingen haperen. Soms maar zo'n 10 seconden, soms 10 minuten. We hebben al eerder wat monitor-logs opgestuurd naar sity. De sites zijn dan even onbereikbaar, klanten kunnen hun mail niet ophalen en wij zelf lopen vooral tegen ftp connectieproblemen aan. Een paar bestanden uploaden is zelfs al een probleem, de eerste lukt prima, daarna is hij telkens de connectie kwijt en kan die soms pas na minuten maken. Fijn, als je een Joomla installatie wilt uploaden b.v. . Praktisch onwerkbaar dus. En ja, je mag bij een prijsgunstige aanbieding misschien niet al te hoge eisen stellen, maar het kunnen uploaden van je bestanden is toch geen onredelijke verwachting.... En de reaktie van Sity: "wij hebben met deze server nooit problemen" of iets van gelijke strekking, tja...daar is het probleem (waar verschillende partijen los van elkaar tegenaan lopen) natuurlijk niet echt mee verholpen! Op support-verzoeken per mail naar het daarvoor bestemde email-adres support@sity.nl wordt helaas ook al niet meer gereageerd... Nu dus maar een verzoek om hun forum gezet in de hoop, dat daar wel reaktie op komt. Afwachten dus maar weer....
zondag 6 april 2008
VisionPoint
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds de overname (alweer een hele tijd geleden) werkelijk perfect. Zij reageren snel op alles; vragen, wijzigingen, aanvragen, enz... Perfect product, zeer adequaat, geweldige service tegen een super prijs. Absolute aanrader!!
woensdag 2 januari 2008
Hans Romeijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Sity Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: