Sity Hosting

2,9 / 5 92 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 60002964
Website screenshot Sity Hosting

Overall score

2,9 / 5 92 ervaringen

Totaal (92)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 92 op 10 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aanvulling op eerdere opmerking. Ik weet niet of het mijn bericht van vrijdag hier op webhosters de drijvende kracht is geweest, maar de service van Sity komt eindelijk op gang. Hoewel wat rommelig, heb ik inmiddels contact gehad per MSN. De aantijging dat ik geblokkeerd zou zijn, is dus waarschijnlijk onjuist. Het was heel gezellig en na nogmaals mijn gegevens ingevuld te hebben, was binnen 5 minuten mijn account actief. Binnenkort zal de domeinnaam ook wel verhuisd worden. Helaas is er inmiddels w??r een mailing dat er w??r een server uit ligt (weer een andere dan twee weken geleden en gelukkig deze keer niet de mijne). Al met al gaat het een beetje rommelig, maar er zit inmiddels weer voortgang in. Ik blijf positief gestemd en na nog drie keer slikken durf ik waarschijnlijk zelfs geld over te gaan maken. ;-) Een tweede site die ik op ga zetten heeft een wat betere uptime nodig, dus die ga ik voorlopig toch maar ergens anders hosten. Sity moet zich de komende maanden eerst maar eens gaan bewijzen. :) Go Sity!
maandag 10 januari 2005
Jos Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
eindelijk eindelijk naar mijn eerst negatiefe bericht eindelijk een positiefe sity is nu gewoon super geworden voor een laag budget geen down times meer snelle server is nu sterk aan te raden!!!
zaterdag 8 januari 2005
Arjan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Behoorlijk matig. De eerste berichtgevingen hier waren behoorlijk goed, en mijn collega was inmiddels ook overgestapt. Een aantal vragen vooraf werden heel snel beantwoord, dus ik was al behoorlijk positief. Dat ??n van de servers er 3 weken uit lag was wat mij betreft overmacht, dus dat geef ik ze kado. Maargoed. Uiteindelijk wilde ik gaan overstappen, dus ik heb opgezegd bij mijn oude provider (Ladot) en de juiste formulieren ingevuld. Maar helaas hoor ik nu niets meer van ze. Ik probeer inmiddels al ruim twee weken met ze in contact te komen, maar er wordt niet gereageerd op mijn e-mail en ik geloof dat ik inmiddels geblokkeerd ben op MSN. Errug jammer, want ik had er veel van verwacht. Ik denk dat ik nu toch mijn bestelling maar annuleer en naar een andere host ga, want dit is niet waar ik op zit te wachten. Goedkoop of niet. Dan betaal ik liever een paar euro meer.
vrijdag 7 januari 2005
Jos Visser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik keur gelijk alle voorgaande berichten af. Ik heb nu een maand of twee mijn hosting en domein bij sity, en nog steeds nul, nul problemen laat staan kleine noemenswaardigheden. Mijn site is nog altijd online geweest, en de snelheid is ook perfect. Maar zelf beslissen is natuurlijk het belangrijkste. Niels
maandag 27 december 2004
Niels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een reactie op Johan Arensman: 1. je hebt nooit een e-mail gehad met het bericht dat de server offline was. 2. Ik heb toegegeven dat dit gewoon een domme fout is geweest. 3. Ik heb je ook duidelijk gezegt dat die e-mail niet voor jou bedoeld was maar voor iemand die onze prijzen vergelijkt met oplichting. Om dan direct hier te gaan posten is wel wat overdreven.
zondag 26 december 2004
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na het aanvragen van hosting kreeg ik netjes een auto reply terug met dat de mail server down was of zoiets. Dus ik gewacht, en gewacht en nog meer gewacht maar er kwam maar niets. Nu kom ik er achter dat het door mij aangevraagde domein gewoon al ingebruik is door een ander! Terwijl ik het al een week eerder had aangevraagd! Als ik ze hier over mail krijg ik het volgende mailtje terug: ------------------------------------------------- af.zet.te.rij (de ~ (v.)) 1 oplichterij op.lich.te.rij (de ~ (v.)) 1 bedrog waarbij men iem. geld of goed afhandig weet te maken => afzetterij, charlatanerie, flessentrekkerij, oplichting Dus niet van toepassing. ------------------------------------------------- ZO ga je niet om met je klanten!
dinsdag 14 december 2004
Johan Arensman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
in 1 woord , slecht. Ze zijn tot nu toe alleen maar in staat geld te ontvangen. Je wordt met veel onthaal binnengeloodst, om daarna niets meer van ze te horen. Heb inmiddels al drie maand geleden betalld en nog steeds werkt de site niet. dan hebben ze server problemen, daarna is hun email weer niet goed. Na het dreigen met rechtsbijstand, kreeg ik ineens weer contact met allerlei beloften, om daarna vervolgens weer niets van ze te horen. op de schaal van 1 tot 10 een dikke min 1
vrijdag 26 november 2004
jurry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor degene die nog op het forum willen, dit is gewoon mogelijk, maar ga dan niet naar www.forum.sity.nl, maar naar www.forum.sity.nl/index.php want anders kom je op de html pagina waarop staat dat ze bezig zijn met ombouwen. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben... Niels (Sinds 2 dagen niet nog niet geactiveerd user)
zaterdag 20 november 2004
Niels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sity is echt compleet waardeloos naar mijn ervaring. Al ruim een maand geleden heb ik bericht gekregen dat mijn account actief is geworden voor www.mediamogul.nl. Ik had 86,= euro betaald voor 1 GB serverspace en een domeinnaam. Maar als ik bestanden wil uploaden via FTP geeft deze aan dat de account helemaal niet bestaat!!! Nog vreemder is dat als ik mijn gereserveerde domeinnaam (mediamogul.nl) check in hun domeinnaamchecker hij aangeeft dat deze nog vrij is! Hier heb al verscheidene mails over gestuurd naar sity, maar ik krijg er niks op terug te horen. Echt compleet waardeloze service, ze hebben geeneens een telefoonnummer op hun site staan wat je kunt bellen als helpdesk. Ik wil mijn geld terug, nu eens kijken hoe ik dat aan kan pakken. Iemand tips hiervoor?
donderdag 18 november 2004
Bart Weber
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo, Er wordt nog steeds op geen enkele manier gereageerd door sity. Ik ben daarom zo vrij geweest om op mijn forum een onderdeel Sity te maken. Ik wil alle gedupeerden verzoeken hier samen te komen zodat we gezamelijk actie kunnen ondernemen tegen deze gang van zaken. (Indien u mensen kent die dezelfde problemen met sity hebben laat het weten samen staan we sterker) Het adres is http://8bit.be/phpbb/index.php?id=lepel10 Tot ziens op het forum
dinsdag 2 november 2004
Lepel10
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Sity Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: