Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / Skyberate Internet Services

Skyberate Internet Services

3,7 / 5 27 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 10 Werknemers
  • KvK-nummer: 09134396
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:00
Website screenshot Skyberate Internet Services

Overall score

3,7 / 5 27 ervaringen

Totaal (27)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Skyberate
Skyberate Internet Services richt zich sinds 2003 op hoogwaardige hostingoplossingen. Hoewel ze diverse hosting varianten aanbieden waaronder reguliere shared hosting en wordpress hosting is er al geruime tijd een sterke focus op Magento hosting.

Skyberate biedt Magento hosting aan vanaf €15,- per maand en heeft naar eigen zeggen de servers geoptimaliseerd voor Magento. Skyberate host dan ook meer dan 4.000 Magento webwinkels op haar netwerk. Naast shared Magento Hosting biedt Skyberate ook de mogelijkheid tot Magento Server Hosting en Magento Enterprise Hosting.

Skyberate ervaringen en klachten
Heb jij ervaring met de hosting van Skyberate en dan in het bijzonder de Magento hosting van het bedrijf? Dan ontvangen we graag je review over de kwaliteit en snelheid die je hebt ervaren.

Ervaringen 27 op 3 pagina's

3x downtime van meer dan 12 uur per keer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Doe het nooit! Het gaat je meer geld kosten. Hebben hun zaken absoluut niet op orde.Vandaag de derde keer downtime gehad van meer dan 12 uur.Ga je naar Skyberate? Zeg dan maar gedag tegen je omzet!(Geestig dat je hier je e-mail moet invoeren maar die werkt via Sb ook niet)
vrijdag 14 december 2018
Roman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Skyberate is een bedrijf wat zich duidelijk weet te onderscheiden van alle andere webhosts. Altijd directe en persoonlijke service, duidelijke interface en stabiele servers. Toppers! 👍🏼
dinsdag 27 september 2016
Hoestlandt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alleen maar goede ervaringen met Skyberate. Service is snel en op maat. Communicatie is helder. Raad Skyberate regelmatig aan.
dinsdag 13 september 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een half jaar maak ik gebruik van een WorPress hosting van Skyberate Internet Services B.V. en dit bevalt uitstekend. De snelheid van de site is super en de medewerkers zijn erg klantvriendelijk en willen graag helpen. Als je contact op neemt met de helpdesk wordt je gelijk te woord gestaan door een kundige werknemer. Kortom goed bedrijf, goed product en goede service!
dinsdag 30 augustus 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Website gaat "op zwart" bij bereiken van datalimiet, zonder waarschuwing!!! Als je pech hebt en dit gebeurt op vrijdag om 17:00 uur dan ligt de website er een heel weekend uit. Na mailen wordt dit in de loop van maandag hersteld. Heb je een website met 100 bezoekers per dag dan zit je al vrij snel aan de limiet.
dinsdag 16 juli 2013
van der Vliet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag opnieuw een teleurstellende ervaring gehad met Skyberate in 4 maanden tijd. Van tevoren reviews gelezen en daaruit niet kunnen opmaken dat er wel eens problemen voorkwamen, maar dat heb ik inmiddels helaas zelf ondervonden.Vlak na het overstappen blijkt dat er waarschuwingsmails bij meer dan 80% dataverbruik worden gestuurd; handig. Minder handig is dat, wanneer je over de limiet gaat en zelf geen actie onderneemt, de website (in mijn geval webshop) zonder pardon op zwart gaat. De helpdesk legde uit dat dat ter voorkoming van relatief dure nafacturatie is (begrijpelijk) maar lost dat allerminst handig op. Daar kon men verder ook geen oplossing voor bieden; aan de hand van de mails indien nodig extra dataverkeer kopen was het devies.Afgelopen dinsdag (koninginnedag) bleek rond 11.00 dat de server niet meer werkte. Diverse keren geprobeerd gedurende de dag, maar pas tegen 12 uur 's avonds werkte het weer naar behoren. Hoe lang de storing precies duurde is lastig te achterhalen maar van een korte downtime was overduidelijk geen sprake. De helpdesk is alleen te bellen wanneer daar een servicecontract voor is afgesloten.Achteraf bleek een andere webshop die op dezelfde server staat een probleem te hebben die ervoor zorgde dat alle beschikbare ruimte op de server werd volgezet. Gevolg; anderen op die server hebben simpelweg een dik probleem. Per mail (en zojuist per telefoon) om opheldering gevraagd maar daar wordt onverschillig gemeld wat er gaande was. Vervolgens wordt in twijfel getrokken of mijn waarnemingen wel kloppen "want het systeem reset zichzelf bij problemen dus dat kan niet zo lang geduurd hebben" en enige vorm van excuses kunnen er ook niet af.Dat er soms wat fout gaat is meer dan begrijpelijk maar de manier waarop daarmee wordt omgegaan is buitengewoon teleurstellend. Absoluut een afrader, ondanks de goede recensies.
donderdag 2 mei 2013
Boerboom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Huren een Magento serve bij Skyberate sinds een maandje of 4 na aanraden van onze webhoster en positieve recensies, zoals op deze website.Mijn ervaring is echter minder goed, qua helpdesk is het meer dan prima. Men denkt mee en helpt ook waar ze kunnen, geen klachten wat dat betreft enkel complimenten.Over de uptime ben ik minder te spreken, liggen er momenteel voor de 6e keer uit. En het is vrijwel iedere keer in de avonduren wanneer men niet te bereiken is.. In het slechte geval was dat dus gewoon een uur of langer er uit liggen op de beste dag (qua onzet)Misschien hebben ze ons gewoon op een knudde server gezet maar ik weet wel dat het geld kost. Skyberate is goedkoop qua kosten maar die 'besparing' weegt niet op tegen de downtime > gemiste omzet en teleurgestelde klanten.Wat mij betreft is Skyberate dan ook geen aanrader; liever een (paar) tientje(s) meer en zorgeloos slapen en werken..
donderdag 18 oktober 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Maak al jaren gebruik van "een merk"van Skyberate (mijndroomdoein.nl) en ben zeer tevreden. De mannen doen hun uiterste best als er zich een probleem mocht voordoen (relatief weinig). Zij reageren snel. Heb al mijn domeinen bij hun gehost. Aanvraag van nieuwe domeinen verloppt goed. Een aanrader!
maandag 28 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds januari over gestapt naar Skyberate. 75 domeinen verhuist, zonder al te veel problemen, behalve dat de vorige host nogal z'n tijd nam om deze vrij te geven.Net nadat we live waren gegaan bleek de sql server te traag te zijn, en zijn we zonder problemen verhuist naar een snellere server.De support is ook geweldig. Mailtjes worden heel snel beantwoord, is er haast bij een bepaalde zaak, dan kan dit via hun live help, die tijdens kantoren uren altijd online is. Telefonisch staan ze je ook altijd vriendelijk te woord.Mocht de service zo blijven, dan zal ik nog lang diensten bij hun afnemen. Toppie jongens, keep it going.
donderdag 20 maart 2008
Rajiv
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zo tevreden over de service van Skyberate dat ik ook andere domeinnamen bij hun heb overgebracht. Zonder zorgen. Alles werd perfect geregeld en een perfecte en zeer snelle communicatie. Sinds Starfix is overgegaan in Skyberate zijn er geen verschillen te merken, alsof er geen overname geweest is. Kortom, zo moet het providers! Onverminderd een verademing na de ervaringen bij andere providers met naam.
maandag 19 november 2007
Cees van der Veen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Skyberate Internet Services? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Magento Start

€ 15,00 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 25 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja