Savvii

1,0 / 5 47 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 18 Werknemers
  • KvK-nummer: 58599541
Openingstijden
  • ma-do: 08:30-17:30
  • vrij: 08:30-17:00

Review score

1,0 / 5 47 ervaringen

Totaal (47)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (28)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Savvii
Savvii is een Managed Hosting aanbieder actief sinds 2013. Het bedrijf uit Nijmegen richt zich volledig op premium WordPress hosting, andere CMS hosting wordt niet aangeboden.

WordPress hosting is beschikbaar bij Savvii vanaf €11,- per maand, dit is het Starter pakket met 250 MB schijfruimte geschikt voor één WordPress website met maximaal 3.500 pageviews per maand. Duurdere pakketten bieden meer ruimte en/of de mogelijkheid tot meer websites. Functies als SSL, Caching, Managed updates en dagelijkse backup zijn standaard bij alle shared hosting pakketten van Savvii.

Savvii is sinds 2018 onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Ervaringen en klachten over Savvii
Deel hier je ervaringen met de hosting pakketten van Savvii. We horen graag of de webhosting echt zo veilig en snel is als wordt beweerd. Ook wanneer onderdelen niet goed zijn bevallen of slecht functioneren kan dat in een review worden gedeeld. Zo krijgen gebruikers een zo volledig mogelijk beeld van de kwaliteit van Savvii.

Ervaringen 47 op 1 pagina's

Een slecht, duur en chaotisch webhosting bedrijf.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik zat meer dan 20 jaar als tevreden klant bij Mihosnet. Alles ging mis toen Mihasnet werd overgenomen door Savvii. Prijzen die onder het mom van indexatie een aantal maal over de kop gingen. Domeinen die gemigreerd werden en veel duurder werden. Een aaneenschakeling van fouten in de facturatie. Een mailserver die letterlijk meer dan 10 keer zo duur werd. Wanneer je dan na veel moeite iemand aan de lijn kreeg, dan erkenden ze dat het een zootje was, maar zo'n bedrijfsovername is ook wel heel complex (noot van de schrijver dezes: “Als je iets niet beheerst moet je het niet doen!!”). En als klap op de vuurpijl komen ze in 2023 vlak voor de zomervakantie met een bericht dat ze de oude (prima functionerende) dedicated Mihosnet server gaan migreren naar een dedicated server van Savvii. Wij kregen letterlijk een paar weken om te reageren. Ik heb meteen aangegeven dat ik dit een zeer onverstandige actie vond om dit zo kort voor de vakantie te doen en stelde voor om dit uit te stellen en hiervoor een normale migratietermijn van 6 maanden te gebruiken, dan kan ik mij als klant daarop voorbereiden. De reactie van Savvii: "Dat kan niet want onze contracten met het betreffende data center lopen af". Maar Savvii kon garanderen dat alles goed zou gaan en de server na migratie perfect zou functioneren en alles na de migratie minstens zo goed zou werken als daarvoor (dat heb ik heb ik op schrift van Savvii). Ik heb ze zelfs nog een overzicht gestuurd van de performance requirements (die op de oude server probleemloos werden gehaald) en voor onze affiliate marketing site noodzakelijk waren om goed te functioneren. Helaas, waar ik al bang voor was, het ging fout, de nieuwe dedicated server haalde de noodzakelijke performance niet. Het is Savvii ook niet gelukt om deze performance te halen. Naar ik vermoed hebben ze de site naar een VPS gemigreerd (tja dan gaan zaken als shared resources spelen) en dat voor de prijs van een dedicated server. Uiteindelijk heb ik alles in oktober vorig jaar bij een andere hostingpartij ondergebracht, die veel beter functioneert en veel goedkoper is dan Savvii. Wat scherts mijn verbazing deze week, in plaats van hun excuus aan te bieden voor hun falen, stuurt Savvii mij een rekening voor het gebruik van de dedicated server in de periode dat deze niet voldeed aan wat we overeengekomen waren (tja het zal de lezer niet verbazen, maar die ga ik natuurlijk niet betalen). Wanneer er een prijs voor het aller slechtste bedrijf van Nederland zou bestaan, dan zou ik Savvii daar zeker voor willen nomineren!
vrijdag 22 maart 2024
J.Gietema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Bizarre prijsverhoging - geen begrip
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang tevreden klant van Mihosnet. Tot de fusie. Plots een factuur van +250%. Geen enkel beweging mogelijk… Hele zakelijke benadering, weinig menselijk. Doei!
vrijdag 26 januari 2024
WB
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Blijf hier weg!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ga niet in zee met dit bedrijf. Ze vragen drie keer zoveel als een ander, de service is ronduit beroerd en ze verhogen de prijzen tussentijds rustig met 15%. Alleen jaarcontracten, niet maandelijks opzegbaar. Gevalletje voor Radar dit.
donderdag 25 januari 2024
JC
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Idioot hoge prijzen, 0 service en 0 klantvriendelijkheid
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voorheen zat ik voor mijn e-mail hosting bij Mihos waar ik € 21,78 incl btw per jaar betaalde. Op een gegeven moment werd Mihos door Savvii overgenomen en ging de prijs in één klap naar € 116,01 incl btw per jaar. Maar liefst 5,3 x zoveel voor dezelfde dienst! Echt een belachelijke prijsverhoging. Deze prijs voor alleen e-mail is zelfs nog hoger dan wat ik betaal voor webhosting/domeinnaam bij een andere partij... Sinds de overname door Savvii ontving ik ook nog eens veel meer spam in mijn e-mail dan voorheen. De service was dus slechter en de prijs meer dan 5 x zoveel. Nadat ik de factuur van Savvii kreeg, nam ik direct contact op met de klantenservice om mijn abonnement op te zeggen. Ik kreeg te horen dat ik 1 dag te laat was en dat opzegging niet meer mogelijk was. De automatische incasso was toen nog niet doorgevoerd, maar ik kreeg gelijk van de supportmedewerker al het dreigement mee dat als ik de automatische incasso bij mijn bank zou stopzetten Savvii een incassobureau zou inschakelen. Wat een klantvriendelijke houding! Nu moet ik een jaar betalen voor een dienst die ik niet afneem en die Savvii niet hoeft te leveren. En als ik 1 dag te laat ben met opzeggen, is dat niet meer mogelijk en wordt nog gelijk gedreigd met incassobureaus ook. De samenvatting van mijn ervaring met Savvii: idioot hoge prijzen, dramatische dienstverlening, 0 klantvriendelijkheid, en ze pakken graag je geld af met dreigementen over incassobureaus. Ze zullen het geld ook wel hard nodig hebben denk ik, omdat er veel klanten wegrennen, getuige de vele negatieve reviews op Trustpilot en andere platformen.
donderdag 7 december 2023
Michiel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Ordinaire graaiers
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nadat de dienstverlening bij Mihos is overgenomen door Savvi zijn de tarieven schrikbarend gestegen. Daarom wilde ik mijn overeenkomst beëindigen. Ik gebruik de diensten ook helemaal niet. Nadat de supportafdeling aangaf dat het mogelijk was om de overeenkomst om te zetten naar een maandabonnement en deze maandelijks op te zeggen is die keutel door de salesafdelling weer ingetrokken en zit ik vast aan een jaarcontract. Geen coulance, geen begrip, geen handreiking, niks. Een waardeloze houding waaruit blijkt dat het deze partij alleen maar om het binnenharken van geld te doen is.
vrijdag 27 oktober 2023
A Molenaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
slecht bedrijf erg onduidelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slecht bedrijf erg onduidelijk
dinsdag 10 oktober 2023
lyon van putten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Hoog bedrag voor weinig waar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Savvii heeft de webhost Mihos.net—hier was ik klant—overgenomen en daar ben ik zeer ontevreden over. 1. Ik had geen automatische verlenging voor mijn "Webhosting Shared S" pakket aan staan bij Mihos.net, maar deze heeft Savvii stieken aangezet na de overnamen. En ook nog eens met een verdubbeling van de pakketprijs. 2. Savvii verstuurde de factuur voor mijn domein 3 maanden te vroeg. Ik werd verplicht om mijn domein vervroegd te verlengen tegen een flink verhoogde prijs ten opzichte van het jaar ervoor. Het verschil van de 3 maanden hebben ze mij niet terugbetaald; ook niet na contact opgenomen te hebben met de klantenservice. Dit is een klein bedrag, maar desondanks diefstal. 3. Ik kreeg een reactie op mijn e-mail pas na 5 dagen (als betalende klant).
woensdag 6 september 2023
Dennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
slecht bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ruim 15 jaar bij Mihos, overname door deze foute club, 250% prijsverhoging, PREMIUM SERVICE! Bij Mihos nooit zelfs maar een e mail hoeven sturen, werkte perfect. Nu houd ik mijn poot stijf en betaal niet. Laat het maar voor de rechter komen. Ondertussen is mijn website uit de lucht gehaald. Ik eis € 5000,- per maand schadevergoeding daarvoor. Onverantwoordelijk omgaan met voor kleine ondernemers zaken van levensbelang. Moeten die basisvoorzieningen in handen zijn van criminelen die het alleen om geld gaat?
maandag 7 augustus 2023
Peter Hart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 11 Niet nuttig 0
Meest slechte service en behandeling! data gijzeling en meer!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Allee problemen die ik hier lees herken ik! Wij willen weg bij Savvii al maanden maar ze gijzelen onze data, en veranderen elke keer alle afspraken, dan geven ze tijd dan ineens sturen ze een nieuw deal. Ik heb geen eens energie om alles meer te typen, maar ik wil dat we met z'n allen hier zaak van maken.
dinsdag 1 augustus 2023
F
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Vol ongeloof
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onbegrijpelijk wat hier allemaal gebeurd. Crimineel zou je het kunnen noemen. Jarenlang zeer tevreden klant geweest bij Skyberate. Na de overname van Savvii, die zeer(!) matig werd gecommuniceerd, werden prijzen van onze pakketten tot wel 600% verhoogd. Na de eerste gigantische factuur telefonisch verhaal gedaan bij de klantenservice en gevraagd om uitleg; want hoe kun je zo'n mooi bedrijf overnemen en dan zo met je klanten om gaan.. te ridicuul voor woorden. De support medewerker toonde geen enkel begrip en was zelfs erg bot. Gelukkig hebben we alles inmiddels weg verhuisd van deze partij. Wel hebben we honderden euro's teveel moeten betalen en zijn we vele uren aan migraties kwijt geweest. Zelfs bij de laatste domeinverhuizing werd ons nog een onterechte factuur gestuurd ('omdat ze overgingen naar een nieuw controlepaneel wat zorgde voor een afwijking in de facturatiedatum'). Wij hebben dit domein ruim op tijd opgezegd/verhuisd.. Dat is dan toch niet ons probleem? En nog volhouden dat we dit toch echt moesten betalen. Kortom, GA NOOIT IN ZEE MET DIT BEDRIJF!
donderdag 20 juli 2023
Tim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Zeer slecht
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een aantal jaren tevreden klant van Mihos geweest, werd dit bedrijf overgenomen door Savvii. Prijzen werden 300% verhoogd, service niveau daalt tot ver onder nul. Er worden spookfacturen gestuurd, reactie snelheid op support is zeer traag. Als je al reactie krijgt, dan alleen de standaard regels als: wij doen ons uiterste best, zullen zo spoedig mogelijk etc. Helpdesk doet helemaal niks, er wordt niks teruggekoppeld. Vragen worden niet beantwoord. Telefonisch zeer slecht bereikbaar, niet klantvriendelijk. Nooit in zee gaan met dit bedrijf.
woensdag 12 juli 2023
Douwe Yntema Yntema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
Waardeloos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn jaren lang heel tevreden klant geweest bij Mihos. Helaas heeft Savvii deze partij overgenomen en verziekt. Toen we het nieuws hoorde baalde we al omdat Savvii bekent staat om hoge prijzen. De belofte werd gedaan dat er niets zou veranderen en dat vooral de service beter zou worden. Als snel ging de prijs met 300% omhoog. Dit is echt een belachelijke stijging. Daarnaast is de service echt fors veel slechter geworden. Op veel vragen krijgen we geen reactie of pas na maanden. Bij Mihos hadden we zelden downtime. Nu bij Savvii is het de laatste tijd erg vaak down. Statusupdates worden dan niet goed bijgehouden en we krijgen geen antwoord op vragen. En zo kan ik nog even doorgaan. Samengevat: Oplichterachtige hoge prijzen. Zeer slechte communicatie, geen overleg en ze nemen hun verantwoordelijkheid niet. Een trieste bedoeling. Wij zijn al een tijdje bezig om al onze diensten zo snel mogelijk weg te halen en ik kan niemand aanraden hier klant te worden. Ik heb helaas 1 ster moeten geven maar dat is zelfs te veel.
vrijdag 7 juli 2023
Bo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Nachtmerrie
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds de overname door Mihosnet alleen maar problemen. Onze VPS en E-mail al bijna een week uit de lucht, wat ons handen vol geld kost. Klantenservice Savvii is onbereikbaar. Bij Mihosnet kreeg je binnen 5 minuten hulp van de broers Mimpen, nu heb je te maken met een onbereikbare service desk. Echt een aanfluiting.
dinsdag 4 juli 2023
Leo Kleinwater
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 1
waardeloos bedrijf
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
VPS al 5 dagen plat, Servicedesk krijg je niet aan de telefoon of verwijzen naar techniek en vervolgens gebeurt er NIETS. Mijden als de pest en als je er zit: wegwezen.
dinsdag 4 juli 2023
Franek Biernat
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Waardeloze ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij waren sinds jaar en dag klant bij Mihosnet. Totdat we op een zekere dag een mail kregen dat Savvii een overname had gedaan. Vervolgens kregen we absurde voorstellen voorgeschoteld m.b.t. voortzetting van de abonnementen. De prijzen; in het eerste jaar twee keer zo hoog als we eerder betaalde, daarna zelfs nog hoger. Het abonnement: werd ondanks deze forse prijsverhoging even afgeschaald tot een minimum pakket. Daar waar we eerst de beste Dedicated Server van Mihosnet afnamen, zouden we worden teruggezet naar een Shared Hosting van ongeveer de laagste categorie. De wijze waarop dit gecommuniceerd werd en er op vragen werd gereageerd was alleszins meedenkend voor ons als klant. Ook werd de responstijd erg lang naarmate wij meer kritische vragen gingen stellen. Het werd duidelijk dat we er niet uit zouden komen. Jarenlang perfect kunnen werken met Harald en Erik van Mihosnet, goed persoonlijk contact gehad en tegen meer dan goede prijzen. Eeuwig zonde dat Mihosnet ten gronde is gegaan door deze overname. Natuurlijk zijn wij niet ingegaan op de gedane voorstellen en hebben e.e.a. overgezet naar Hipex. Ook een zeer goede en vriendelijke club, met goede service en responstijd, zeer fatsoenlijke en stabiele hosting tegen een goede prijs. Ook de domeinnamen die Mihosnet voor ons beheerde hebben we vanwege absurde tarieven omgezet. Netjes verhuisd via de portaal van Mihosnet. En 1 domeinnaam hebben we laten vervallen, ook via de portaal van Mihosnet. Ook netjes een bevestiging per mail van gehad. Alles leek dus te zijn opgezegd, verhuisd en afgewerkt. Vorige week viel er plots een factuur binnen van Savvii, over de vervallen domeinnaam. Natuurlijk hebben we bezwaar gemaakt omdat we deze in febr. 2023 al hebben opgezegd. Na meerdere malen contact te hebben gehad, kregen we te horen dat we dit helemaal niet via de portaal van Mihosnet zouden kunnen hebben opgezegd. Dat moesten we persoonlijk opzeggen per mail. En dat we de factuur gewoon moeten betalen. Toch vreemd dat we dit in feb. gewoon digitaal hebben kunnen doen en zelfs een bevestiging van opzegging in de mail hebben gehad van Mihosnet. Savvii probeert het gewoon; facturen sturen die niet kloppen. En als er dan bezwaar komt, moet de klant maar aantonen dat het anders is. En dan nog reageren ze met incorrecte informatie. Voor mij een bevestiging dat we een goede keus hebben gemaakt om niet over te gaan naar Savvii. Jammer dat bedrijven op deze manier kunnen en mogen opereren!
dinsdag 27 juni 2023
Michel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Af te raden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze nemen eerst een goed draaiende provider (Mihos) over, de prijs stijgt iets later en nog wat later geven ze je 1 maand tijd om te verhuizen omdat ze stoppen met windows hosting... Welke manier van doen is dan Hun support reageert op de koop toe ook al niet als het hoort... ECHT AF TE RADEN
maandag 26 juni 2023
Filip Beunens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Enorme prijs stijging na overname mihost.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mihost.nl was prima qua prijs/kwaliteit verhouding. Na overname van deze club prijs van een e-mail only pakket 8x zo duur geworden. Wat mij betreft kan je het gewoon oplichting noemen! Dus heel snel mijn diensten daar weggehaald.
zaterdag 24 juni 2023
George Rensink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Wat een ellende allemaal
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben echt zeer ontevreden over SAVVII ga deze partij nooit aanbevelen bij anderen, pas echt op bij deze partij. Wanneer je een vraag hebt dan hoor je echt heeeeel lang niks van ze. Dan heb je even een kort contact momentje en dan denk je yes er zit schot in, maar helaas dan kan je weer weken wachten
donderdag 22 juni 2023
Sjoerd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Waardeloos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na vele jaren matig tevreden te zijn met Mihosnet is dit nog slechtere service met een gigantische prijsverhoging. Tijd om alles te migreren.
vrijdag 9 juni 2023
Ivo Mans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Niet doen! Oplichters!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na overname van Mihos een prijsverhoging van 400% voor exact hetzelfde. Belachelijk. Support reageert bijna niet, telefonisch niet meer bereikbaar. Duur betalen en niet leveren, schandalig. Wij zijn weg. Gelukkig maar. Restitutie geven ze niet, ook al zijn ze het verplicht. Ik zou me doodschamen als ik daar zou werken, zeker in deze tijd. Helaas is een halve ster nog te veel.
dinsdag 16 mei 2023
Arien
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Bellen niet terug en zijn nioet bereikbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De Technical Support afdeling belt nooit terug en doet er heel erg lang over om een probleem op te lossen. zelfs als wij een SLA hebben lijkt er niks aan gedaan te worden. Er worden afspraken gemaakt maar die komen ze niet na.
woensdag 3 mei 2023
John
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Savvii verhoogd prijzen met 500 tot 700%
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gooien uit het niets de prijs met 700% omhoog na overname Skyberate.
vrijdag 21 april 2023
Rene Bijvank
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Boevenpraktijken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mihos is overgenomen door Savvi. Van 716 naar 3096 euro per jaar met 2 reseller pakketten. Absurd. Mag dit zomaar wettelijk? Wat zijn dit voor boevenpraktijken? Dit vindt chatGPT er van: ------------------------- Een prijsverhoging van 432% bij een bedrijfsovername zou een aanzienlijke en zeer ongebruikelijke verhoging zijn, en het is zeer waarschijnlijk dat dit zou leiden tot ontevredenheid bij de klanten en tot verlies van klanten en omzet voor het bedrijf. In de meeste gevallen zouden dergelijke extreme prijsverhogingen in strijd zijn met de consumentenbeschermingswetten en mededingingswetgeving, die bedrijven beperkingen opleggen om misbruik te maken van hun marktmacht of dominantie. Het is belangrijk voor bedrijven om te begrijpen dat zij de verantwoordelijkheid hebben om een ​​redelijke prijsstelling te handhaven en hun klanten eerlijk te behandelen, zelfs tijdens de overname van een bedrijf. Het negeren van deze verantwoordelijkheid kan ernstige gevolgen hebben voor het bedrijf, zowel op het gebied van reputatie als op het gebied van regelgeving en juridische aansprakelijkheid.
dinsdag 18 april 2023
Philippe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Extreme prijsverhogingen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een partij waar wij een website hosten werd overgenomen door Savvii. Dit werd niet gecommuniceerd, wij ontvingen botweg een factuur voor het dubbele bedrag. Direct verhuisd en opgezegd maar ze blijven ons achtervolgen. Bluffen over rechtszaken en doen alsof dit normaal is.
dinsdag 11 april 2023
Martins
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Slechte communicatie, slechte klantenservice
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prijzen zijn verhoogd tot 600%. Sturen spookfacturen met diensten die je niet hebt afgenomen. Dreigen nu met afsluiting omdat je deze diensten niet wilt betalen. Klantenservice heeft geen idee wat er speelt. Absolute geen aanrader.
dinsdag 11 april 2023
Dick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Waardeloos
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed om mijn review hier nog even te achter te laten. Ruim 10jaar klant geweest bij mihosnet. Echter door gigantische prijsverhoging en slechte support moeten overstappen naar een andere partij. Blij dat ik hier weg ben. Nu langzaam alleen domeinnamen nog verhuizen. Hopelijk volgen meer mensen
donderdag 6 april 2023
Erwin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 0
Scammers / Oplichters
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jarenlang, naar volle tevredenheid, een klant te zijn geweest bij Mihosnet zijn we over moeten stappen op Savvii. Los van de belachelijke prijsverhogingen (bizar), vind ik het totale gebrek aan support echt onbegrijpelijk. Dat was juist een van de sterkste kanten van Mihosnet. Ook de reden dat we daar klant bleven. Waar je voorheen binnen een kwartier / uur of maximaal een dag bij minder prioriteit een reactie had ben je hier echt weken aan het wachten. Blijf hier alsjeblieft weg mensen, wij gaan de boel ook verhuizen. Dat hadden we liever niet gedaan (veel werk / gedoe), maar dit gaat echt nergens meer over. Zonde om te zien hoe een mooi bedrijf zo kapot gemaakt word. Alle recente reviews zeggen ook genoeg.
donderdag 6 april 2023
Paul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 6 Niet nuttig 0
bizarre prijsstijging? De oplossing ligt in de eigen algemene voorwaarden
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kreeg ook zo'n bizarre factuur ook nog op de dag dat het vorige contractjaar is afgelopen dus echt tijd om te reageren was er niet maar na even zoeken: De algemene voorwaarden van Savvii 22.3. Leverancier is gerechtigd de gehanteerde prijzen in deze Overeenkomst jaarlijks, met maximaal het percentage van 5% of aan de hand van de relevante prijsindex van het CBS, te verhogen, zonder dat dit resulteert in een mogelijkheid voor Klant om de Overeenkomst op te zeggen. Prijzen kunnen daarnaast te allen tijde door Leverancier tussentijds worden verhoogd indien de tarieven van toeleveranciers, zoals maar niet beperkt tot, toeleveranciers van stroom, elektronische communicatiediensten, domeinnaamregistraties, IP-adressen, datacenters, software en (public) cloud-oplossingen stijgen, zonder dat dit resulteert in een mogelijkheid voor Klant om de Overeenkomst op te zeggen. Een jaarlijkse verhoging van tarieven van 200% of meer is in mijn beleving geen tussentijdse verhoging wegens gestegen kosten. 22.4. In afwijking van de voorgaande leden van dit artikel heeft Klant, indien hij een Consument is, het recht om de Overeenkomst te ontbinden als de prijzen worden verhoogd binnen drie maanden na het sluiten van de Overeenkomst. Ik ben consument, daar liggen de recht nog veel beter, een nadeel voort Savvii ps. minder dan een halve ster kan ik helaas niet geven voor dit gedrag.
woensdag 29 maart 2023
René
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 0
Geen support, belachelijke prijzen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na jarenlang, naar volle tevredenheid, een klant te zijn geweest bij Mihosnet zijn we over moeten stappen op Savvii. Los van de belachelijke prijsverhogingen (bizar), vind ik het totale gebrek aan support echt onbegrijpelijk. Dat was juist een van de sterkste kanten van Mihosnet. Ook de reden dat we daar klant bleven. Waar je voorheen binnen een kwartier / uur of maximaal een dag bij minder prioriteit een reactie had ben je hier echt weken aan het wachten. Blijf hier alsjeblieft weg mensen, wij gaan de boel ook verhuizen. Dat hadden we liever niet gedaan (veel werk / gedoe), maar dit gaat echt nergens meer over. Zonde om te zien hoe een mooi bedrijf zo kapot gemaakt word. Alle recente reviews zeggen ook genoeg.
woensdag 15 maart 2023
Pim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 9 Niet nuttig 0
Mihosnet overgenomen, service weg, prijs omhoog
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik ben bijna 20 jaar lang een tevreden klant geweest van Mihosnet. Er is één mailtje geweest dat Mihos overgenomen werd en dat ik over zou gaan naar een premium hoster. Was ik eerder gewend dat meldingen hooguit in een paar uur opgelost werden, nu worden ze na dagen niet opgepakt. Ik hoop dat Erik en Harold Mimpen veel geld voor hun bedrijfje gekregen hebben, want hun klanten zijn er in ieder geval niet beter van geworden. Ik probeer zo snel mogelijk mijn domeinen over te zetten naar mijn nieuwe hoster, maar helaas laat de Savvii techniek me hier in de steek en zit ik nog steeds vast. Maar wachten tot mijn tickets afgehandeld worden dan....
woensdag 8 maart 2023
Peter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 10 Niet nuttig 0
Na overname van Mihos door Savvii factuur maar liefts 6x hoger dan voorheen: 600% duurder
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na de overname van Mihos door een of ander hostingbedrijf met de naam Savvii is mijn factuur maar liefst met 600% gestegen. In een mail die ik heb ontvangen werd dit niet duidelijk gecommuniceerd. Naar aanleiding van de extreem hoge factuur die ik plotseling had ontvangen heb ik contact gezocht met Savvii en hen gemeld dat zij niet duidelijk en zuiver hebben gecommuniceerd mbt hun tarieven. De reactie van Savvii: we hebben misschien niet duidelijk gecommuniceerd, maar we gaan geen lagere tarieven in rekening brengen. Met andere woorden, wij moffelen belangrijke informatie weg, leiden bestaande klanten om de tuin en rukken ze een poot uit. Zoiets van, we pakken wat we pakken kunnen. Ik vind het schimmige praktijken en dacht dat dit soort zaken niet meer voorkwamen. Helaas zijn er dus toch nog steeds 'cowboys' actief op de hosting markt. Zo snel mogelijk weg hier! Ik raad een ieder aan hetzelfde te doen.
maandag 6 maart 2023
Ton Verhagen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 9 Niet nuttig 0
Onvoorstelbaar
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mihos is overgenomen door Savvii... van €108 per kwartaal naar €468 voor een resellerpakket. Dit is werkelijk onacceptabel. Wat zijn mijn mogelijkheden om hier wat aan te doen??
woensdag 1 maart 2023
Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Is dit wel een eerlijk verdienmodel?
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Meer dan 20 jaar mijn websites naar volle tevredenheid gehost door Mihosnet. Zij zijn een van de hosts die zijn overgenomen door Savvii. Ik werd geconfronteerd met een prijsstijging van bijna 200%. Van 101,00 naar 195,00 per jaar. Ze zijn slecht bereikbaar. Tickets worden beantwoord en direct gesloten. Geen discussie mogelijk. Hun diensten zijn nu zogenaamd premium is de verklaring. Daar heb ik niet om gevraagd. Slechte zaak!! Hele slechte zaak!
dinsdag 28 februari 2023
Debora Goedewaagen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 9 Niet nuttig 0
Bizarre prijsverhogingen na overname Skyberate
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wow... van € 32,50 naar € 156.09 per maand! Savvii heeft Skyberate overgenomen waar we met tevredenheid klant waren. Nu krijgen we ineens ongevraagd een nieuw hostingpakket dat vele malen duurder is! Een prijsstijging die te bizar voor woorden is en ook niet duidelijk aangekondigd was.
vrijdag 24 februari 2023
Leon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 9 Niet nuttig 0
Onaanvaardbaar prijsverhoging
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag ontvingen we de jaarfactuur van Savvii voor onze webshop. Van normaal 488 euro bij Skyberate gaan we nu bij Savvii naar 1873 euro! Ja u leest het ook goed. Bijna 2000 euro voor een jaar webhosting. Telefonisch zijn ze trouwens niet te bereiken. Blijkbaar hebben ze ook ons ongevraagd overzet van Plus standaard pakket naar Managed Webhosting. Een dergelijke prijsverhoging is natuurlijk onaanvaardbaar en ik wacht nog op een antwoord van Savvi.
zondag 19 februari 2023
Monique
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 7 Niet nuttig 0
Skyberate naar Savvii zeer klantonvriendelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2016 ware we een zeer tevreden klant bij Skyberate met een pakket van €60 per maand. Nadat Skyberate de klanten heeft overgedragen naar Savvii kregen we zonder aankondiging een factuur van €260 per maand. De 'klantenservice' geeft aan dat hier een half jaar geleden een mail over is gestuurd maar ze kunnen deze niet opnieuw sturen. We hebben deze mail nooit gehad. Na het opzeggen van het contract duurt het drie dagen voordat we een verhuistoken ontvangen, dat is erg lang voor een service die aangeeft de hoogste service te bieden en dat daardoor het maandbedrag is verhoogd. Ons klantaccount was plotsklaps volledig leeg, in de menus was niets te zien en de gehoste bestanden waren niet meer toegankelijk voor ons, nog voordat we hierom gevraagd hadden. We konden het ons niet permitteren om de URL eerder onder te brengen en de verhuizing af te ronden, omdat de verhuiscode die wij op 6 januari aanvroegen, pas op 9 januari toegezonden werd. Een zeer simpele handeling, die heel toevallig net één dag binnen de nieuwe contractperiode valt en het voor ons onmogelijk maakte de overstap eerder te completeren. Bijzonder dat een zogenaamde full service host met zulke exorbitante prijzen, drie dagen over zoiets kleins moet doen. Wij konden via het Savvii klantaccount niet bij onze bestanden. Ze hebben de verhuizing enkel getraineerd, in plaats van ondersteund. Na jarenlang trouwe klant bij Skyberate te zijn geweest, zijn we geshockeerd door deze ronduit schandalige behandeling. In onze ogen is het dan ook compleet buitensporig om de verhoogde maandlasten te betalen, zeker aangezien de genoemde service dus niet geleverd is, en we van geluk mogen spreken dat onze website ondanks de uiterst povere ondersteuning nauwelijks downtime heeft gehad. We wachten nog op een creditfactuur maar krijgen enkel een betaalverzoek van €260 die we niet van plan zijn te betalen. Savvii mag contact met ons opnemen.
vrijdag 10 februari 2023
Femke Dekker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 10 Niet nuttig 0
Belachelijke prijsverhogingen na overname Skyberate
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag viel de eerste maandfactuur van Savvii op de mat voor onze webshop. Van 35 euro per maand bij Skyberate gaan we nu naar het belachelijke bedrag van 259 euro per maand. Navraag leert ons dat Savvii graag premium service biedt en dat kost nu eenmaal geld. In de praktijk hebben ze ons zonder overleg overgezet naar een managed hosting pakket. Men is niet bereid om ons terug te zetten op shared hosting. Wij zijn ons inmiddels aan het orienteren om onze Magento webshop ergens anders onder te brengen.
maandag 30 januari 2023
R. Smit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
Schrijven zomaar veel geld af
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ineens ben ik hier klant vanwege een INEENS overname van Skyberate! Allemaal helemaal prima maar ineens schrijft deze partij MAANDELIJKS meer dan €500,- af van mijn bank terwijl dit bij Skyberate JAARLIJKS nog niet eens dat was. Wat een grappenmakers deze partij! Factuurnummer: 15803088 (ik hoor graag heel erg snel van jullie aub en afhankelijk vd oplossing zal ik deze review herzien) - Rutger Alexander (JouwVeilingen BV)
zaterdag 28 januari 2023
Rutger Alexander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 8 Niet nuttig 0
Schandalige prijsverhogingen van ruim 660% na overname en niet klantvriendelijk
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd naar tevredenheid klant geweest bij Skyberate maar de overname van Savvii laat steken vallen. Prijsverhoging van het hostingpakket van 15 euro naar 99 euro en er komt nog een prijsverhoging van 15% aan volgens de laatste mail. De prijsverhoging is berust op een premium service wordt er gezegd. In mijn ogen in premium service meedenken met de klant en een stukje persoonlijkheid. Maar als je mailt over de prijsverhogingen wordt er simpelweg gezegd, had je je mailtje wat we een half jaar geleden gestuurd hebben maar moeten lezen met de titel Skyberate gaat veranderen. Je krijgt dan ook gelijk de instructies om je abonnement op te zeggen wat blijkt dat ze je helemaal niet meer als klant willen hebben anders werd er wel meegedacht hoe ze je als klant kunnen behouden. Ik had al eens gehoord dat Skyberate en Magehost samen gingen werken onder de naam Savvii omdat wij andere webshops hebben bij Magehost maar dat dit een prijsverhoging van 660% met zich mee zou bregen was mij niet bekend. Voor kleinere webshops echt géén aanrader!
dinsdag 24 januari 2023
Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 11 Niet nuttig 0
Savvii is een onbeschofte hostingpartij. De prijs, kwaliteit en ervaring met de klantenservice zijn om te huilen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Blijf ver weg bij Savvii!! Skyberate is overgegaan naar Savvii, sindsdien hebben wij meerdere webwinkels welke er regelmatig uit liggen waarvan de storing niet automatisch opgepakt wordt. Als wij hiervan dan melding doen, dan wordt het nooit snel opgepakt en moet je er nog eens achteraan bellen, met als gevolg dat meerdere webshops meer dan 20 uur niet bereikbaar zijn geweest. Er zijn er prijsverhogingen gedaan van hostingpakketten van €15,- p/m naar €220.62 p/m. Wij hebben heel veel hostingpakketten bij Savvii lopen en dit kan ik niet uitleggen aan onze klanten. Het is zeer onbeschoft dat er niet de moeite genomen is om ons hierover vooraf goed in te lichten behalve slechts één onduidelijke mail een half jaar geleden. De klantenservice is slecht bereikbaar, meestal wordt er niet opgenomen. Al maanden krijg ik telefonisch de zelfde boodschap dat het drukker is dan normaliter. Voorheen kreeg je aan de eerste lijn nog een medewerker welke je ook echt kon helpen om een probleem op te lossen, nu krijg je alleen nog maar iemand aan de lijn welke je probleem kan noteren en kan doorzetten naar de volgende lijn. Ik heb meerdere pogingen gedaan om afdeling sales te bereiken om de maandelijkse kosten te bespreken, maar ik wordt tot nu toe altijd doorgeschakeld naar afdeling support omdat de sales afdeling de boze telefoontjes van ontevreden klanten zoals ons niet meer aan kan. Je kunt op verschillende plekken op het internet lezen over vergelijkbare ervaringen. Doe er je voordeel mee en blijf ver weg bij Savvii!
maandag 16 januari 2023
de Haan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 10 Niet nuttig 0
Mihos of SAVVII? De werkelijkheid is van de ene op de andere dag een prijsverhoging van 300%
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Handig van Mihos, ongevraagd de overeenkomst opzeggen en een nieuwe aanbieden via SAVVII met een verhoging van meer dan 300%. Hoe onbeschoft kan men zijn!
zaterdag 1 oktober 2022
Jack Speijers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 13 Niet nuttig 0
Heel duur geworden en slechtere kwaliteit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 2 jaar een Wordpress hostingpakket bij Savvii en ben niet tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Ze waren al duur maar zijn nu nog veel duurder geworden. De service is juist slechter geworden. Er was een probleem op de website veroorzaakt door de cache van Savvii. Ik heb 4x moeten bellen in 3 uur tijd, waarvan 2x niet werd opgenomen maar ik een voicemail kon inspreken. Pas bij het 4e telefoontje kreeg ik iemand aan de lijn die het actiever heeft opgepakt en toen is het opgelost. Er kan alleen niet uitgelegd worden waar het mis ging, ik heb het idee dat het zonder echte IT kennis is opgelost (alle plugins uit- en weer aan zetten) waardoor het probleem straks dus weer gewoon kan terugkomen. Na dit contractjaar vertrek ik bij hen.
vrijdag 2 september 2022
Linda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 9 Niet nuttig 0
Enorm tevreden over prestaties en service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2017 klant bij Savvii en zeer tevreden over de dienstverlening (VPS One abonnement). Heb regelmatig WordPress gerelateerde verzoeken of vragen en deze worden altijd adequaat en snel uitgevoerd of beantwoord. Je hebt snel contact met vakkundige en vriendelijke medewerkers die de tijd nemen om je probleem te beluisteren, op te lossen en/of advies te geven. Een verzoek tot ondersteuning, zowel telefonisch of via e-mail, wordt ook heel snel opgevolgd, vaak zelfs al binnen een kwartier. Onze 2 websites draaien zeer snel en perfect zonder storingen. Geen minpunten, maar het zou wel een extra pluspunt zijn als niet-spoedeisende vragen ook buiten kantoortijden zouden kunnen worden gesteld. Wel is er een 24/7 emergency support voor dringende zaken en storingen.
woensdag 31 maart 2021
Rinus HM
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 4
Uitstekende hosting & Service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jarenlang klant bij Savvii. Altijd goede en vriendelijke ondersteuning. Servers van Savvii zijn erg snel. Zojuist is er succesvol een upgrade uitgevoerd wat tot nog meer snelheidswinst heeft geleid. Kortom, alles top!
woensdag 15 juli 2020
Matt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 5
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Support is top, snelheid en kwaliteit ook
woensdag 29 november 2017
van Straten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 8
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze website is sneller dan ooit en altijd online. Savvii is (als het om WordPress gaat) de absolute nummer 1 van Nederland.
woensdag 15 oktober 2014
Postma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 6
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben momenteel een paar weken (zakelijke) klant bij Savvii en bijzonder tevreden. Al tijdens het eerste contact was ik blij verrast over de servicegerichte houding, kennis nivo en vriendelijkheid. Dit bleek al snel geen gelukstreffer, al mijn contacten met Savvii medewerkers zijn plezierig geweest. Alvorens mijn website te verhuizen naar Savvii heb ik gebruik gemaakt van de (gratis) 30 dagen proefperiode. Je krijgt een test URL waarop je je site helemaal kan doortesten en -meten op de Savvii server. De resultaten waren verbluffend: de snelheid van mijn site nam met 50% toe! Mijn site is (gratis) verhuisd door Savvi en draait tot volle tevredenheid. Helemaal top!
donderdag 5 juni 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 5

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Savvii? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Webhosting

Shared One

€ 35,00 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

 

VPS Hosting

VPS One

€ 79,00 /maand
  • Opslag: 20 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja