Skyberate Internet Services

1,1 / 5 38 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 15 Werknemers
  • KvK-nummer: 57873674
Openingstijden
  • ma-vrij: 09:00-17:00

Review score

1,1 / 5 38 ervaringen

Totaal (38)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Skyberate
Skyberate Internet Services richt zich sinds 2003 op hoogwaardige hostingoplossingen. Hoewel ze diverse hosting varianten aanbieden waaronder reguliere shared hosting en wordpress hosting is er al geruime tijd een sterke focus op Magento hosting.

Skyberate biedt Magento hosting aan vanaf €15,- per maand en heeft naar eigen zeggen de servers geoptimaliseerd voor Magento. Skyberate host dan ook meer dan 4.000 Magento webwinkels op haar netwerk. Naast shared Magento Hosting biedt Skyberate ook de mogelijkheid tot Magento Server Hosting en Magento Enterprise Hosting.

Skyberate ervaringen en klachten
Heb jij ervaring met de hosting van Skyberate en dan in het bijzonder de Magento hosting van het bedrijf? Dan ontvangen we graag je review over de kwaliteit en snelheid die je hebt ervaren.

Ervaringen 38 op 1 pagina's

samenwerking met Savvii, slechte zaak
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren met tevredenheid bij Skyberate, maar ze zijn samengegaan en daardoor moet ik ineens 3 x meer betalen, wat een slechte zaak, dit geintje heeft mij nu al € 500,-- euro gekost, ik heb ook gelijk opgezegd en ben nu ergens anders.
woensdag 26 april 2023
Bloemsierkunst Golden Belinda
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Geen antwoord op e-mails
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechte service en duur. Op e-mails naar het management geen enkele reactie. Maken misbruik van het feit dat veel ondernemers zich niet verdiepen in de voorwaarden. Je wil graag je website en mail goed geregeld hebben, maat hiervoor sturen ze je achteraf nog een gepeperde rekening.
dinsdag 11 oktober 2022
Erwin Roosenstein
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs kwaliteit verhouding klopt zeker niet
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zat bij een hosting partij waar ik 35 euro betaalde voor mijn magento hosting. Na overstap zou alles veel beter en sneller gaan. Jaar lang 200 euro per maand betaald maar site is zeker niet sneller geworden.
zondag 15 augustus 2021
Speelgoeddirect
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 2
Opzegging en toch nog 3 maand aanrekenen aan 450€
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Samenwerking stopgezet wegens weinig support en nu moeten we toch nog 3 maand opzegvergoeding betalen aan 450€ p/m! Schandalig!
dinsdag 22 juni 2021
Cnudde B.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 1
Kwaliteit en service loopt achteruit
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb onze magento store bij skyberate al enkel jaren draaien en was altijd tevreden. Echter recent gaat het achteruit. Ondanks dat ik betaal voor elastic search krijgen ze het niet aan de praat. Onlangs lag de shop eruit voor meer dan 12 uur. Je betaald voor monitoring maar blijkbaar had niemand iets gezien. Heb al sinds maart een steeds terugkerend probleem wat ze blijkbaar niet op kunnen lossen. Op een recent weer aangemaakte ticket zou ik volgens contract binnen 48 uur een reactie (of beter nog een oplossing) moeten krijgen. Echter inmiddels al 96 uur en nog steeds niets gehoord. Je betaald voor allerlei service maar krijgt die niet
vrijdag 4 december 2020
P. Hagens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Overstap naar Skyberate
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn met Wordpress/WooCommerce websites (5 stuks) overgestapt vanaf een andere hosting partij naar Skyberate. Dit omdat we goede verhalen hoorde over Skyberate van partners waar wij mee werken. Onze vorige partij was vaak slecht bereikbaar en namen of niet op of we kregen een bandje waarom ze nu weer dicht waren. Daarnaast werkte Litespeed ineens niet goed meer en was er geen enkele ondersteuning. Het bleek toch echt niet in onze site te zitten maar op server niveau. Skyberate heeft voor ons verhuisd, een custom aanpassing gedaan en alles draait als een trein. We zien ook gelijk omzetgroei en het aantal klachten dalen. De sites draaien nu een paar weken en er is nette follow-up geweest om te vragen of alles werkte naar behoren en of ze ons met andere dingen konden helpen. Niet de aller goedkoopste optie, maar een fair prijs voor managed pakketten. En inmiddels heb ik wel gemerkt dat goedkoop duurkoop is. Ik lees ook reviews (niet alleen bij Skyberate) over down-time. Dit is natuurlijk zeldzaam, maar als je up-time garantie wilt, dan ben je wel nog een stukje duurder uit en ook daar bestaan partijen voor. Tot nu toe prima ervaring en we gaan onze klanten nu ook overzetten.
  • Reactie hierop van: Skyberate Internet Services
    Bedankt voor de positieve review, Jorrit. Wat fijn om te lezen dat jullie blij zijn met je overstap naar ons, dat is natuurlijk ook de bedoeling. En natuurlijk dat jullie zo enthousiast zijn over onze service en dienstverlening. Dat we nog veel jaren mogen samenwerken! Als we nog ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden.
donderdag 30 april 2020
Jorrit
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer slechte partij! Ga hier niet naar toe!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze webshop door storingen bij Skyberate meerdere malen uit de lucht, op een gegeven moment zelfs een heel weekend wat ons ontzettend veel omzet heeft gekost. Hierdoor waren we genoodzaakt over te stappen naar een betrouwbare partij. Nu houden ze ons aan het contract waarbij ze verwachten dat we de kosten betalen tot einde contract. Waardeloze partij!!
  • Reactie hierop van: Skyberate Internet Services
    Dag Pieter, we hebben het probleem bekeken en begrijpen je ontevredenheid. We komen graag met je in contact via de telefoon of e-mail om in goed overleg tot een oplossing komen. Zou je contact met ons willen opnemen? Je kunt ons bereiken op: info@skyberate.nl of 0316-712000.
zaterdag 29 juni 2019
pieter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 4 Niet nuttig 1
Dhr.
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Klant bij Skyberate sinds twee jaar, wanneer er een probleempje is wordt snel en adequaat opgelost. Zeer tevreden.
  • Reactie hierop van: Skyberate Internet Services
    Beste Verweij, bedankt voor je positieve review! Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om deze beoordeling achter te laten.
maandag 6 mei 2019
P. verweij
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Super service, dik tevreden!
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds kort klant bij Skyberate. We hebben meerdere webwinkels en bij het overzetten kregen we persoonlijk contact toegewezen. Deze heeft de hele verhuizing op zich genomen en ook nog technische problemen verholpen! Zelfs als ze er al waren voor de verhuizing. Super service. De websites lopen echt een stuk sneller nu en deze gasten weten wat ze doen. Ook over de facturatie doen ze niet moeilijk en was de ingangsdatum later dan de 'live' datum om ons zo van dubbele hostingkosten te ontlasten.
  • Reactie hierop van: Skyberate Internet Services
    Het hele team van Skyberate geniet van zulke mooie woorden. Fijn dat je zo enthousiast bent over onze service en dienstverlening. We doen er alles aan om onze klant zo goed mogelijk te ondersteunen. Als we nog ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden.
donderdag 18 april 2019
Dirk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
goede service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We waren deze maand opeens door onze data heen. heel vreemd. We kregen zonder problemen wat data extra omdat het aan het eind van de maand was. Nu een mail gestuurd en ze gaan het oplossen. Topservice!!!
  • Reactie hierop van: Skyberate Internet Services
    Bedankt voor je positieve review, Bees Company! Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om deze beoordeling achter te laten.
zaterdag 30 maart 2019
BeeS Company
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer tevreden, uitstekende service
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor onze website in combinatie met een APP waren wij opzoek naar een nieuwe hostingpartner. Onze voorkeur ging uit naar een kleiner Nederlands Hosting bedrijf waar je nog echt klant bent en niet een Hostingbedrijf waar het gaat om massa en je maar een nummer bent. Wij hebben minder goede ervaringen met hostingbedrijven waar het gaat om de massa, de bekende hosting bedrijven van de commercials op tv, waar je voor een spotprijs een pakketje kan afnemen maar wanneer je hulp nodig hebt je enkel en alleen een ticket kan aanmaken en je maar moet wachten tot je een terugkoppeling krijgt. Wij besloten om een samenwerking aan met Skyberate. Skyberate heeft de gehele migratie van de productie site en onze testomgeving uit handen genomen dat is helemaal top! Het is zeer prettig communiceren met de helpdesk, ze zijn begripvol en hebben altijd een helpende hand, ook als je met vragen zit, geen vraag is te gek je wordt nog gewoon echt goed geholpen en de snelheid is ongekend. Wanneer je echt opzoek bent naar een hostingpartner voor je website waarbij support en kwaliteit belangrijk is en waar je nog echt klant bent dan beveel ik dit bedrijf aan. Zeker als het gaat om website waarbij omzet wordt gegenereerd raad ik iedereen dit bedrijf aan. Ga zo door Skyberate, bedankt, helemaal top!
  • Reactie hierop van: Skyberate Internet Services
    We zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, Pascal. We zijn ook heel blij dat je klant bij ons bent geworden. We gaan zo door :). Bedankt en nog een fijne dag.
vrijdag 22 maart 2019
Pascal H
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Gewoon top! Altijd bereikbaar, altijd meedenken
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze hosting hebben wij naar alle tevredenheid al geruime tijd bij Skyberate onder gebracht, wat we achteraf gezien al veel eerder hadden moeten doen. We hebben sindsdien geen downtime meer, zoals we dat eerder bij een andere partij wel hadden. Mocht het voorkomen dat er toch iets met de server aan de hand is, dan helpt Skyberate bijzonder snel! Kost wat, maar dan heb je ook wat en eerlijk, iedere euro is het meer dan waard! Skyberate was laatst zelfs bereid om een nieuwe staging-omgeving op te zetten voor het troubleshooten van een uitdaging. Door actief mee te denken hebben we weer een flinke stap gemaakt in klanttevredenheid en conversie.
  • Reactie hierop van: Skyberate Internet Services
    Dag Paul, bedankt voor de complimenten. Vinden wij leuk om te horen! We doen ons uiterste best om zo goed mogelijk mee te denken en bij te dragen aan het online succes van onze klanten. Bedankt en nog een fijne dag.
maandag 18 maart 2019
Paul - IPcam-shop.nl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Skyberate Internet Services - betrouwbare en transparante hosting partij
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds 2 jaar host ik diverse websites van mijn klanten bij Skyberate. TOPS: - overzichtelijk online service systeem - indien wenselijk kan ik alle zaken zelf regelen. - bij vragen krijg ik snel reactie, telefonisch of via email. - vriendelijke, behulpzame bekwame medewerkers. TIPS: - online service mag iets meer gericht zijn op combineren van diensten - als ik al domein heb en ik neem daarna hosting af, dan wil ik die graag samenvoegen. Als je gaat zoeken online zijn er zeker goedkopere hosting partijen te vinden. Voor mij tellen de tops echter erg zwaar en dus ben ik bereid om iets meer te betalen. De prijs kwaliteit verhouding is daarmee prima. Ik ben erg tevreden over Skyberate als hosting dienst en durf dit bedrijf met een gerust hart aan te bevelen bij mijn klanten en andere ondernemers.
  • Reactie hierop van: Skyberate Internet Services
    Dag Sandy, goed om te horen dat je de ervaring met ons tot nu toe zo goed is. We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Goed dat je naast de tops ook tips geeft. Daar kunnen we zeker wat mee! Bedankt en nog een fijne dag :)
dinsdag 12 maart 2019
Sandy van der Elsen - ColorMe
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Zeer slechte ervaring
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Storing na storing, zeer slechte club
  • Reactie hierop van: Skyberate Internet Services
    Beste Nick, wij begrijpen je ontevredenheid. En het betreurd ons dat dit is gebeurd. We komen graag persoonlijk met je in contact via e-mail of telefoon om verder te praten over jouw ervaring.
vrijdag 4 januari 2019
Nick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 2
3x downtime van meer dan 12 uur per keer
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Doe het nooit! Het gaat je meer geld kosten. Hebben hun zaken absoluut niet op orde. Vandaag de derde keer downtime gehad van meer dan 12 uur. Ga je naar Skyberate? Zeg dan maar gedag tegen je omzet! (Geestig dat je hier je e-mail moet invoeren maar die werkt via Sb ook niet)
vrijdag 14 december 2018
Roman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 5 Niet nuttig 3
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Skyberate is een bedrijf wat zich duidelijk weet te onderscheiden van alle andere webhosts. Altijd directe en persoonlijke service, duidelijke interface en stabiele servers. Toppers! 👍🏼
dinsdag 27 september 2016
Hoestlandt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alleen maar goede ervaringen met Skyberate. Service is snel en op maat. Communicatie is helder. Raad Skyberate regelmatig aan.
dinsdag 13 september 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een half jaar maak ik gebruik van een WorPress hosting van Skyberate Internet Services B.V. en dit bevalt uitstekend. De snelheid van de site is super en de medewerkers zijn erg klantvriendelijk en willen graag helpen. Als je contact op neemt met de helpdesk wordt je gelijk te woord gestaan door een kundige werknemer. Kortom goed bedrijf, goed product en goede service!
dinsdag 30 augustus 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Website gaat "op zwart" bij bereiken van datalimiet, zonder waarschuwing!!! Als je pech hebt en dit gebeurt op vrijdag om 17:00 uur dan ligt de website er een heel weekend uit. Na mailen wordt dit in de loop van maandag hersteld. Heb je een website met 100 bezoekers per dag dan zit je al vrij snel aan de limiet.
dinsdag 16 juli 2013
van der Vliet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag opnieuw een teleurstellende ervaring gehad met Skyberate in 4 maanden tijd. Van tevoren reviews gelezen en daaruit niet kunnen opmaken dat er wel eens problemen voorkwamen, maar dat heb ik inmiddels helaas zelf ondervonden. Vlak na het overstappen blijkt dat er waarschuwingsmails bij meer dan 80% dataverbruik worden gestuurd; handig. Minder handig is dat, wanneer je over de limiet gaat en zelf geen actie onderneemt, de website (in mijn geval webshop) zonder pardon op zwart gaat. De helpdesk legde uit dat dat ter voorkoming van relatief dure nafacturatie is (begrijpelijk) maar lost dat allerminst handig op. Daar kon men verder ook geen oplossing voor bieden; aan de hand van de mails indien nodig extra dataverkeer kopen was het devies. Afgelopen dinsdag (koninginnedag) bleek rond 11.00 dat de server niet meer werkte. Diverse keren geprobeerd gedurende de dag, maar pas tegen 12 uur 's avonds werkte het weer naar behoren. Hoe lang de storing precies duurde is lastig te achterhalen maar van een korte downtime was overduidelijk geen sprake. De helpdesk is alleen te bellen wanneer daar een servicecontract voor is afgesloten. Achteraf bleek een andere webshop die op dezelfde server staat een probleem te hebben die ervoor zorgde dat alle beschikbare ruimte op de server werd volgezet. Gevolg; anderen op die server hebben simpelweg een dik probleem. Per mail (en zojuist per telefoon) om opheldering gevraagd maar daar wordt onverschillig gemeld wat er gaande was. Vervolgens wordt in twijfel getrokken of mijn waarnemingen wel kloppen "want het systeem reset zichzelf bij problemen dus dat kan niet zo lang geduurd hebben" en enige vorm van excuses kunnen er ook niet af. Dat er soms wat fout gaat is meer dan begrijpelijk maar de manier waarop daarmee wordt omgegaan is buitengewoon teleurstellend. Absoluut een afrader, ondanks de goede recensies.
donderdag 2 mei 2013
Boerboom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Huren een Magento serve bij Skyberate sinds een maandje of 4 na aanraden van onze webhoster en positieve recensies, zoals op deze website. Mijn ervaring is echter minder goed, qua helpdesk is het meer dan prima. Men denkt mee en helpt ook waar ze kunnen, geen klachten wat dat betreft enkel complimenten. Over de uptime ben ik minder te spreken, liggen er momenteel voor de 6e keer uit. En het is vrijwel iedere keer in de avonduren wanneer men niet te bereiken is.. In het slechte geval was dat dus gewoon een uur of langer er uit liggen op de beste dag (qua onzet) Misschien hebben ze ons gewoon op een knudde server gezet maar ik weet wel dat het geld kost. Skyberate is goedkoop qua kosten maar die 'besparing' weegt niet op tegen de downtime > gemiste omzet en teleurgestelde klanten. Wat mij betreft is Skyberate dan ook geen aanrader; liever een (paar) tientje(s) meer en zorgeloos slapen en werken..
donderdag 18 oktober 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Maak al jaren gebruik van "een merk"van Skyberate (mijndroomdoein.nl) en ben zeer tevreden. De mannen doen hun uiterste best als er zich een probleem mocht voordoen (relatief weinig). Zij reageren snel. Heb al mijn domeinen bij hun gehost. Aanvraag van nieuwe domeinen verloppt goed. Een aanrader!
maandag 28 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds januari over gestapt naar Skyberate. 75 domeinen verhuist, zonder al te veel problemen, behalve dat de vorige host nogal z'n tijd nam om deze vrij te geven. Net nadat we live waren gegaan bleek de sql server te traag te zijn, en zijn we zonder problemen verhuist naar een snellere server. De support is ook geweldig. Mailtjes worden heel snel beantwoord, is er haast bij een bepaalde zaak, dan kan dit via hun live help, die tijdens kantoren uren altijd online is. Telefonisch staan ze je ook altijd vriendelijk te woord. Mocht de service zo blijven, dan zal ik nog lang diensten bij hun afnemen. Toppie jongens, keep it going.
donderdag 20 maart 2008
Rajiv
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zo tevreden over de service van Skyberate dat ik ook andere domeinnamen bij hun heb overgebracht. Zonder zorgen. Alles werd perfect geregeld en een perfecte en zeer snelle communicatie. Sinds Starfix is overgegaan in Skyberate zijn er geen verschillen te merken, alsof er geen overname geweest is. Kortom, zo moet het providers! Onverminderd een verademing na de ervaringen bij andere providers met naam.
maandag 19 november 2007
Cees van der Veen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb inmiddels iets langer dan een jaar een shell account by Skyberate en ik ben zeer tevreden. Er is zo goed als geen downtime en vragen worden letterlijk binnen een paar minuten behandeld. Zeer aan te raden!
dinsdag 18 september 2007
Mike Versteege
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
heb hier mijn domeinnaam besteld met de ruimte erbij, alles werd snel afgehandeld na dat ik het bedrag had overgemaakt. nog geen problemen meegemaakt !
zaterdag 23 juni 2007
marloes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ts2 server bestel bij xpro hosting, dagen lang niks gehoord. na een mailtje van mij uit kreeg ik te horen dat ze overgenomen zijn door skyberate. Waarom worden klanten of nieuwe klanten niet op de hoogste gebracht? Het duurt dagen voor ze antwoord sturen op mails. Na 2 weken verder eindelijk de server up. Het is altijd leuk om de overname de schuld geven voor de trage reacties. waarom moet de klant de dupe te worden van een zeer slechte planning van overname!? Kreeg eindelijk een server met een grote banner van het bedrijf. Nergens staat beschreven dat ik reclame moet maken voor het bedrijf. Dus ik wil het weg hebben. Na bijna 2maanden aan het lijntje gehouden te worden (wacht nu 3 weken op een reactie) is het nog niet weg. Dus ben je opzoek naar een slechte service, wordt je graag aan het lijntje gehouden en wil je niet behandeld worden als klant ga naar skyberate !! Wil je dit niet zoek een andere hosting bedrijf er zijn genoeg die je wel als klant willen behandelen en wel weten wat service inhoud. Voor mij nooit meer skyberate!!
zaterdag 9 juni 2007
M. Wetzels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een aantal te dagen gebruikt te hebben gemaakt van een bouncer van Skyberate viel deze vanmiddag uit. Na exact 250 maal (leuk dat tellen van mIRC) opnieuw te hebben geprobeerd te connecten heb ik het maar voor gezien gehouden. Nadat ik nog een aantal maal heb geprobeerd te connecten, wat overigens nog steeds niet werkte, heb ik maar even een e-mail verzonden. Vreemd genoeg werkte na alles weer naar behoren n? het verzenden van deze e-mail. Voor mij is dit enigsins opvallend, maar gezien de tijd die er overheen ging (ongeveer 10 minuten) voordat het weer werkte, denk ik niet dat er ook maar iets aan gedaan is en dat het probleem gewoon bij mij IRC Client lag. Ach ja, ik zal er waarschijnlijk nooit achter komen.
dinsdag 15 mei 2007
Jeroen Voortman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In ??n woord gew?ldig! :-) Een hosting provider met een non-nonsens aanpak, daar hou ik van. Een meer dan prima prijs/kwaliteit verhouding en er is in overleg veel (alles?) mogelijk. De service is goed en klantenservice snel. Ik heb nog geen reden kunnen vinden om te klagen en ik ben erg kritisch. Dus dat zegt wat!
vrijdag 27 april 2007
Jordy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds vorig jaar mei heb ik een website bij Starfixhosting.nl, een prima hostingprovider die helaas al haar webhostingdiensten heeft doorgegeven aan skyberate. Sinds 4 maart is namelijk mijn website offline en tot op heden staat deze nog steeds op offline. Na een mailtje aan skyberate kreeg ik te horen dat vanwege gebrekkige communicatie met starfixhosting mijn domein was opgezegd. Dit vind ik toch een vrij belangrijk feit wat best doorgegeven had kunnen worden. Na twee weken niks te hebben gehoord heb ik weer een mailtje gestuurd waarop ik te horen kreeg dat de domeinnaam in een 'redemption period' verkeerde, zonder enige vorm van uitleg, maar wel met de toevoeging dat het een hoop werk kost om een domeinnaam eruit te halen. Blijkbaar te veel werk, want twee weken later is er nog niks veranderd aan de situatie. Voor mij is het onbelangrijk bij wie het probleem ligt, de communicatie moet veel beter en een eventuele tijdelijke oplossing zou ook niet misstaan als je graag klanten wilt lokken d.m.v. goede reviews op webhosters.nl (in iedere mail staat standaard een verwijzing hiernaar)
woensdag 4 april 2007
superjari
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima hoster, altijd bereid iets voor je te doen tijdens moeilijkheden. Perfect.
maandag 5 februari 2007
Lex
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Echt geweldig. Snel en betrouwbaar. Maar wat ik het belangrijkst vind; Goede service en klantvriendelijkheid. Doen niet moeilijk
vrijdag 12 januari 2007
remco de jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb er maar 1 woord voor nodig Top De website is bijna altijd online , snel goede service . Mij hoor je niet klagen Grt Geert
maandag 16 oktober 2006
Geert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Erg tevreden over Skyberate... eerde bij n andere host gezeten, hier veel problemen gehad met downtime, limietoverschrijding waardoor hele site plat werd gegooid etc, etc. Met skyberate nooit problemen gehad... zo goed als altijd up, 1 keer in het half jaar of jaar een reboot waardoor site paar seconden off is, verder altijd up. Zijn er problemen, is dit altijd op te lossen mondeling of schriftelijk in zeer korte tijd... erg tevreden erover dus en blijf er daarom voorlopig ook nog wel hangen :) Gr.
donderdag 12 oktober 2006
Admin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We zitten er nu sinds enkele jaren en ben zeer tevreden. Er komt snel reactie op onze vragen, we krijgen degelijk advies. De prijs is zeker niet te hoog voor de service die zij leveren. Nogal wat anders dan bij internet online waar we vroeger zaten. Doe zo verder!
dinsdag 10 oktober 2006
Tom Adriaensen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had een webhosting pakket bij een andere provider , deze was echter meer offline dan online, na contact met skyberate te hebben gehad werd ik snel geholpen en hielpen ze mee om alles over te zetten zoals dns etc. Zeer positief hierover!
zondag 18 december 2005
erik /erik@alfonsengelen.nl
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hi, Nou, begin er niet aan. Gisteren heb ik een shell hosting account aangevraagd. Vandaag kreeg ik dan eindelijk het mailtje met alle gegevens. Het web control panel werktte al niet, dus toen maar gelijk putty gestart en geprobeerd in te loggen. Access denied. Waarschijnlijk hebben ze me gewoon een verkeerd wachtwoord gegeven, dat lijkt er tenminste op. Goed, support ticket aangevraagd en op hun IRC kanaal ook vriendelijk om support gevraagd. Na een uur of 7 nog steeds geen antwoord. Op hun website lees ik alleen maar positieve dingen en ook hier is het vooral positief. Nou mooi niet dus. Ga ook maar eens langs in hun IRC kanaal en vraag maar eens rond, er zal echt niemand zijn die zo tevreden is als dat hier en op hun site beweerd wordt. Een waarschuwing van iemand die al een tijd meedraait maar nog nooit zoiets heeft meegemaakt.
woensdag 20 juli 2005
Angelo van Dam
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een groot onderzoek zochten wij een provider die bereid was een contract aan te bieden voor drie maanden, wat een moeilijke opgave bleek. Uiteindelijk kregen we van Skyberate een aanbod voor een bijna belachelijk laag maandbedrag voor een dedicated server. Geweldige service, indien nodig wordt hardware aan de wensen van de klant aangepast, snel en degelijk antwoord op vragen. Klasse! Het onderzoek is perfect gelopen, de server heeft geen enkel moment de geest gegeven en wat bij ons rest is een zeer tevreden gevoel over deze aanbieder. Mochten we nogmaals een dedicated oplossing nodig hebben voor onderzoek, dan weten we ze te vinden.
maandag 28 maart 2005
P.W. Hermus
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Skyberate Internet Services? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

EXTRA SMALL

€ 1,99 /maand
  • Opslag: 1 GB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

 

VPS Hosting

VPS Instap

€ 75,00 /maand
  • Opslag: 100 GB
  • Dataverkeer: 500 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Ja

 

Domeinnaam

.nl domeinnaam

€ 10,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee