Starthosting.nl

3,0 / 5 207 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • Bedrijf is gestopt
Website screenshot Starthosting.nl

Overall score

3,0 / 5 207 ervaringen

Totaal (207)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Starthosting is opgegaan in Yourhosting.

Ervaringen 207 op 21 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was al zeer tevreden over starthosting door de professionele en klantvriendelijke manier waarop alle sjabloons in elkaar zitten en door het gemak waarmee ik met behulp van de aangereikte tools zelf een mooie website kan maken, maar door het gesprek dat ik vandaag met een van de helpdeskmedewerksters had ben ik echt fan. Wat een vriendelijkheid, kennis en service; chapeau! Met vriendelijke groet, Esther
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Esther,Fijn om te lezen dat je ons softwareprogramma MijnWebsite een goed programma vindt en dat je onze persoonlijke service waardeert.Heb je nog vragen, dan weet je ons te vinden!Met vriendelijke groet,Thommas
zaterdag 5 september 2015
Bekker-Janssens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aanvankelijk een zeer goede en klantvriendelijke club! Meedenkend, etc. Vriendelijke "helpers". Na de ongevraagde migratie... hebben we nu al een jaar grote problemen. Potentiele gasten kunnen belangrijke informatie niet meer van de site halen. Daar waar er eerst veel complimenten kwamen voor de geboden informatie, missen we nu zelfs onze brochure, en prijzen voor een deel van onze B&B.De site blijft nu ook in de winterafbeeldingen staan, omdat we dit niet meer kunnen veranderen. We komen erg knullig over, terwijl we daarentegen een B&B zijn met zeer goede gastenbeoordelingen. Jammer genoeg wordt niet gesnapt, dat het voor een klein bedrijf niet zo gemakkelijk is om even een nieuwe site te maken. Vele uren werk zijn naar de maan en een nieuwe site opzetten doe je niet zo maar. De hulp is vervolgens slecht geregeld. Komt niets tastbaars uit, behalve verwijzingen en standaard mails. Mijn foto's kan ik niet meer bij, idem diverse andere zaken. Zeker niet wat ik van Starthosting was gewend.Ik wil gewoon, dat mijn oude site compleet werkt in het nieuwe systeem! Ik ga nu een schadeclaim indienen voor gemiste omzet. Betreft een aanzienlijk bedrag! Jammer,jammer! Het was zo'n goede en klantgerichte sympathieke club. Dit is echt not done!Jan Storm Les Tourelles
woensdag 2 september 2015
Storm
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vroeger met Sitebuilder geen enkel probleem met deze hostingpartij. Echter, sinds de migratie naar MijnWebsite is het een groot drama. Bij elke druk op de knop is het weer een verrassing wat er gebeurt. Over het algemeen is dat niet hetgeen je voor ogen had. Ruim anderhalve maand helemaal niet kunnen bewerken en publiceren door een bug. De helpdesk heeft me geadviseerd pagina's weg te gooien en opnieuw te maken. Dat kost vele avonden, aangezien het gedrag van MijnWebsite volledig onbetrouwbaar is. Daarnaast zijn de mogelijkheden in MijnWebsite zeer beperkt. Slechts enkele simpele templates en het pakket is totaal niet intuitief. Kortom: vroeger een grote aanrader, nu snel op zoek naar een andere provider.
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Erik,Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met MijnWebsite.Ik ondersteun je graag met MijnWebsite. Is het mogelijk je uitdagingen te sturen naar webcare@starthosting.nl?Met vriendelijke groet,Herjan
woensdag 10 juni 2015
Draijer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Website van de bridgeclub was na het migreren niet meer te beheren. is mij als lid gevraagd een nieuwe website te ontwikkelen. Heb een website ontwikkeld in Worpress, welke op mijn provider zonder problemen en zonder hulp van one.com feilloos werkt. Deze site is probeer ik nu al enkele dagen op deze provider aan het werk te krijgen. heb al enkele keren contact met de helpdesk gehad, maar de helpdesk telkens opnieuw raasplegen. Als binnen een redelijke termijn geen oplossing voor de problemen worden gevonden, zal ik het bestuur van de bridgeclub adviseren om over te stappen naar een andere en ook nog goedkopere (one.com) provider
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Jan,Als ik je bericht goed begrijp, gaat deze review over One.com. Ik wil je vragen dit bericht ook bij die provider onder te brengen en niet bij Starthosting.nl.Bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groet,Mark
zaterdag 30 mei 2015
van Gils
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo alles werkte perfect tot we eind vorig jaar de site moesten migreren. Daarna was het kloten meer dan honderden foto's waren niet meer zichtbaar. Helpdesk gebeld, u kunt de foto's daar en daar vinden en terugplaatsen succes. Dit gaat mij dagen kosten om de site's weer netjes krijgen. Hier heb ik geen zin meer in dus haal alles maar van Internet af.
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Geertjan,Vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan met je website.Wij waren genoodzaakt om een nieuwe websitebuilder te introduceren, omdat de oude geen updates meer ontving en daardoor niet veilig meer was.We weten dat het hierdoor bij sommige klanten minder goed is gegaan met het overzetten. Hiervoor onze excuses. Kun je je klantnummer in een e-mail sturen naar webcare@starthosting.nl? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.Met vriendelijke groet,Mark
zaterdag 11 april 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vraag: waar plaats ik mijn sitemap in MYWEBSITEAntwoord helpdesk - Wat is een sitemap -------------------- Waarom is www weggevallen bij mijn website. Externe links werken niet meerAntwoord": ik weet het niet --------------- Vraag: hoe kan ik mijn "google-site-verification" uploaden.Antwoord: Waar is dat voor nodig.Helpdesk daar heb je wat aan. en nog steeds geen antwoord
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Ab,Vervelend om te lezen dat je onze support als negatief ervaart. Uiteraard assisteren wij u graag waar mogelijk is.Kan je je klantnummer naar webcare@starthosting.nl sturen? Dan kijk ik graag je technische vragen na.Met vriendelijke groet,Thommas
dinsdag 31 maart 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben sinds 2013 klant, eerst met heel veel plezier Maar sinds kort is Starthosting gaan migreren naar "Mijn Website ipv Sitebuilder waardoor mijn Website nu uit de lucht is en mijn logo's waar ik heel lang aan gewerkt heb zijn weg. Er zijn maar 15 templates om uit te kiezen bij sitebuilder waren dat enorm veel. En er wordt gezegd dat je dingen kan verslepen maar dat is dus niet waar. Niets werkt!.Het is een verschrikking en hierdoor jaagt Starthosting zijn klanten onnodig op kosten. Ik ben dus niet bereikbaar want als ondernemer wil ik op een bepaalde manier mijn product naar buiten kunnen brengen en Starthosting voldoet hier niet meer aan. Ik vind het ronduit schandalig. Ik wil echt graag dat hier een oplossing voor wordt gezorgd.Anders wil ik restitutie van mijn geld zodat ik zo snel mogelijk naar een andere webhost kan..Maar ik baal wel ik moet van de ene dag op de andere dag helemaaal opnieuw beginnen
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Agnes,Vervelend om te horen dat je de migratie naar MijnWebsite als ontevreden ervaart.De omzetting binnen MijnWebsite is niet naar wens. Met de migratiebutton wordt de losse tekst, afbeeldingen en menustructuur overgenomen en geplakt binnen MijnWebsite. Doordat SiteBuilder technisch verouderd is, kunnen wij helaas alleen deze content kopiëren voor u.Ik begrijp heel goed dat hiermee de website niet meer is zoals het was. Met de verschillende aanpassingen en toevoegingen binnen MijnWebsite maakt u de website weer naar eigen wens. Wij laten de klant hier niet zelf mee zitten en assisteren graag in het gebruik van MijnWebsite.Wil je de punten waar je tegenaan loopt toesturen naar webcare@starthosting.nl en daarbij je klantnummer vermelden?Ik kijk graag met je mee naar oplossingen, om zo je website weer naar persoonlijke wens in te richten.Met vriendelijke groet,Thommas
donderdag 26 maart 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
na het gedwongen migreren, kom je erachter dat "mywebsite" zoals ze het noemen, een grote stap achteruit is, (een sprong zelfs).. onoverzichtelijk, onlogisch en hoogst irritant.. mijn website funktioneert daardoor niet meer,en met dat "mywebsite" kun je haast niets meer naar je wensen aanpassen.. en een foute bewerking terugnemen / ongedaan maken; onmogelijk..de Websitebuilder waarmee je net lekker hebt leren werken, nemen ze van je weg.. Hoepla, weg al die dagen/weken werk.... met grote bedrijfen flikken ze dat niet, die sturen er meteen de rechtsafdeling op af....bel me gerust even, ik raak niet uitgepraat over deze dilletante firma, die denken dat we alles pikken...groet Leo
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Leonardus,Vervelend om te horen dat je ontevreden bent over Mijn Website en de migratie. Ik ga hier graag op in.SiteBuilder een programma wat wij van een externe partij afnemen. Dit is een verouderd programma waar geen updates meer beschikbaar voor zijn. Om deze reden zijn wij genoodzaakt over te stappen op een ander programma. In dit geval Mijn Website.Mijn Website hebben wij zelf ontwikkeld en in beheer. Wanneer je verbeterpunten hebt, horen wij deze graag van je. Wij ontvangen deze graag per e-mail.De migratie is voor alle klanten van Starthosting, particulier en zakelijk. Wij maken geen onderscheid in kleine of grote klanten.Elk programma is wennen in het begin. Wij gaan er vanuit dat wanneer je Mijn Website een kans geeft, je hier ook goed mee kunt werken. Wij helpen je uiteraard graag met Mijn Website. Wanneer je vragen hebt, horen wij deze graag van je.Met vriendelijke groet,René
maandag 23 maart 2015
van der lans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De laatste tijd mindere ervaringen met deze provider, daarvoor eigenlijk weinig/geen problemen gehad. Mijn websites hebben er oa een aantal keer uitgelegen. Na een "onderhoud" bleek ook de PHP versie geupgrade te zijn waardoor mijn CMS niet meer werkte. Het uploaden gaat ook regelmatig niet vlekkeloos, bestanden ontbreken,etc. Jammer dat de storingen niet terug te vinden zijn op de website.
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Ger,Vervelend om te horen dat je de laatste tijd veel problemen hebt gehad met je website.Kan ik iets voor je betekenen? Ik hoor dat dan graag via webcare@starthosting.nl.Met vriendelijke groet,Mark
woensdag 11 maart 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na het migreren van Sitebuilder naar MIJNWEBSITE heel veel problemen. Diverse foto's verloren - links die niet meer werken. Met dit nieuwe programma is het niet mogelijk om foto's up te loaden niet mogelijks om links te maken op dezelfde pagina. Een helpdesk die niets weet, belofte worden die nagekomen. zijn nu ruim een week verder en nog steeds werkt niets.
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Ab,Vervelend om te horen dat het zo slecht bevalt.Kan je je gegevens sturen in een email naar webcare@starthosting.nl? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen.Met vriendelijke groet,Mark
woensdag 25 februari 2015
Zandstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Direct naar: