Starthosting.nl

3,0 / 5 207 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • Bedrijf is gestopt
Website screenshot Starthosting.nl

Overall score

3,0 / 5 207 ervaringen

Totaal (207)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Starthosting is opgegaan in Yourhosting.

Ervaringen 207 op 21 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
nameserver beheer via web interface werkt niet. support staff weinig professioneel: ik geef 4 nameservers door om toe te voegen aan domein, ze voegen eentje in en ook nog verkeerd. pffff....
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Peter,Onze excuses voor het ongemak. Ik ontvang graag je klantnummer of domeinnaam in een e-mail op webcare@starthosting.nl. Ik kijk graag nogmaals naar je verzoek.Met vriendelijke groet,René
dinsdag 24 februari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sitebuiler werkte perfect, de nieuwe manier MijnWebsite is een grote achteruitgang. Linken naar .pdf files, wat bij sitebuilder geweldig ging, gaat niet meer in MijnWebsite, dus onze site werkt niet goed meer na de migratie! Veel onnodig werk. Heb weer teruggemigreerd en ga klacht indienen!
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Pim,Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over Mijn Website. Dit product is nog in ontwikkeling. Er wordt hard gewerkt om je gewenste optie toe te voegen aan Mijn Website.Wij horen graag van je of de terug migratie goed is gegaan. Wanneer we je ergens mee kunnen ondersteunen, horen wij dit graag van je.Met vriendelijke groet,René
maandag 23 februari 2015
Stoopendaal
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De nieuwe sitebuilder is zéér matig. Dns records kloppen niet en de helpdesk wordt bemand door studenten. De manager user interface, buttons en logins kloppen niet. Kortom, verhuizen maar!
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Marco,Vervelend om te horen dat onze website builder je niet bevalt.Kan ik je ergens mee helpen? Stuur dan een e-mail naar webcare@yourhosting.nl.Met vriendelijke groet,Mark
woensdag 18 februari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben behoorlijk tevreden. Met de sitebuilder kan ik zelf makkelijk alle wijzigingen maken die nodig zijn. Als ik vragen heb,wordt ik op snel en goed geholpen. Ben al jaren behoorlijk tevreden over Starthosting.
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Alex,Bedankt voor je positieve reactie. Fijn om te horen dat je onze service als prettig ervaart.Met vriendelijke groet,Rene
zondag 11 januari 2015
Brander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot twee keer toe waarschuwing gehad wegens teveel buitenlandse ip spam. Oplossing starthosting: koop duurder pakket! Ammehoela. Sitebuilder erg star in gebruik. Veel foutmeldingen. Ik ga op zoek naar iets beters
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste John,Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Ik stuur je een e-mail met meer uitleg over de situatie.Met vriendelijk groet,René
dinsdag 4 november 2014
hertogh
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 3 dagen, 19/9-21/9/2014, zijn mijn 3 websites op server7 onbereikbaar. Starthosting is totaal onverschillig en meldt ook geen storingen op zijn site!
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Charles,Vervelend om te horen. Ik heb op een andere website op je klacht gereageerd. Kan je ons een e-mail sturen?Met vriendelijke groet,Mark
zondag 21 september 2014
Perk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb 3 dagen geleden een webdomein gekocht met de belofte dat deze direct online zou zijn. wou met creditcard betalen wat opeens niet meer kon, daarna direct met ideal betaald. Tot de dag van vandaag kan ik niet bij mijn domeinnaam en op mails wordt allen het eind van de dag gereageerd met een onvolledig antwoord
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Dominique,Vervelend om te lezen dat je ontevreden bent. Ik zoek graag uit wat er precies gebeurd is.Wil je mij hiervoor een bericht sturen aan webcare@starthosting.nl ter attentie van Dennis?Met vriendelijke groet, Dennis
dinsdag 19 augustus 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn website was constant offline en na een tijdje werd mijn website zonder enige waarschuwing gewoon permanent offline gezet.Dit gebeurde in het weekend dus ik moest even wachten tot maandag. Fijn als je een webshop zou hebben bijvoorbeeld.Maandag gelijk contact opgenomen en het bleek dat mijn website teveel buitenlandse ip spammers had.Dus is het maar normaal om mijn website permanent offline te zetten inplaats van deze mensen te blokkeren of eerst even contact met mij op te nemen.Dit is echt het grootse amateur bedrijf waar ik ooit heb gehost.Ik raad mensen TransIP aan. TransIP mag dan wel wat duurder zijn maar één ding kunnen ze zeker en dat is klanten service leveren en websites hosten.
  • Reactie hierop van: Starthosting.nl
    Beste Rob,Vervelend om te lezen dat je ontevreden bent. Ik zoek graag uit wat er precies gebeurd is.Wilt u mij hiervoor een bericht sturen aan sales@starthosting.nl ter attentie van Jeroen?Met vriendelijke groet, Jeroen
zondag 13 april 2014
Roosen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Service afgelopen jaren sterk verslechterd. Zoveel mogelijk paketten weg aan het verhuizen van hier. Ook dat levert veel ellende op. AUTH codes die niet goed zijn, late reacties, fouten ontkennen, enz. Hierdoor zijn verschillende domeinnamen in quarantaine gekomen. Downtime neemt ook toe, net als email die niet werkt. Mijn advies: kies een andere host die goedkoper is. Waarschijnlijk krijg je daar meer service en uptime voor minder geld.
donderdag 6 maart 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gewoon goed zonder gezeur. Site draait prima. Jammer van de verouderde versie van sitebuilder, maar voor de rest tevreden.
zaterdag 11 januari 2014
Mihaylov
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Direct naar: