Starthosting.nl

3,0 / 5 207 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 34128261
Openingstijden
  • Bedrijf is gestopt
Website screenshot Starthosting.nl

Overall score

3,0 / 5 207 ervaringen

Totaal (207)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Starthosting is opgegaan in Yourhosting.

Ervaringen 207 op 21 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slecht.Mijn website lag er spontaan uit en ik heb nooit een email of iets binnen gekregen.Het was vakantie en het was ook nog eens zeer moeilijk hun te bereiken.Toen ik ze uiteindelijk kon bereiken, kreeg ik het volgende antwoord:Je website had hoge bezoekers en overbelasten de rest van de server, dus we hebben je website offline gegooid.Vervolgens heb ik met veel problemen me website kunnen verhuizen naar Transip en daar bleek het helemaal niet zo een probleem te zijn.Transip vertelde mij dat ik iets hoger zat dan het gemiddelde privé gebruiker.Met anderen worden: de servers van starthosting zijn bar en bar slecht.
dinsdag 1 oktober 2013
Roosen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden met de diensten en service. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Even een professionele website in elkaar zetten met de Sitebuilder werkt echt SUPER!!! Alles gaat in een handomdraai. Ga zo door !
dinsdag 24 september 2013
Jans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Positief: Qua hosting geen problemen. Negatief: Heb 2x een supportvraag ingediend, nooit beantwoord. De webinterface is niet intuitief.
maandag 16 september 2013
van der Laan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Supergoed nu ook met subdomeinen (gratis) en doorlinken (ook gratis!! beter als yourhosting.nl
zondag 8 september 2013
Flikweert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden met de support en communicatie met Starthosting.Nog nooit problemen mee met deze organisatie gehad. Ze reageren snel en support is meer dan goed. Heb een aantal domeinen daar ingeschreven.
woensdag 4 september 2013
Isselt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Starthosting is voor mij werkelijk het dieptepunt. Ik ben gestopt met mijn werkzaamheden, dus heb ik mijn abonnement einde looptijd opgezegd. Dit omdat ik mijn voormalige klanten wilde laten wennen aan het feit dat mijn zaak niet meer bestond. Omdat ik een extra mailtje gestuurd had op een antwoord van hen, wat door het systeem niet opgepikt is??? moest ik maar snappen dat mijn site gewoon weg is, nog erger mijn domeinnaam werd vrijgegeven. Dus ik heb, fijn voor hen, tot mei 2014 betaald, maar mijn site is per 7 augustus weg. De manier waarop je te woord gestaan wordt is om gek van te worden. Het ligt aan alles behalve aan hen. Doe jezelf een lol en sla deze provider over!!!!
woensdag 7 augustus 2013
boeren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gan zeer slecht om met verlengen van domein namen. Verhuizen is verschikkelijk. Ook bij het verlopen van domein namen wordt geen Grace periode in acht genomen waardoor je gelijk voor hoge kosten komt te staan als je een domein wil terughalen.Zeer slecht zeker GEEN aanrader
maandag 15 juli 2013
Stern
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Starthosting is een organisatie welke verre van gestructureerd werkt. Ze werken langs elkaar heen, en op het laatst kreeg ik pas na een maand een reactie. Had ik niet gebeld, dan was er nog steeds geen reactie geweest, want in de tussentijd heb ik zeker 4 mails gestuurd, zonder enig respons! Na een telefoontje kreeg ik een mail waarin werd aangegeven, excuses voor de vertraging. Excuses voor de vertraging???? Een maand vertraging, dat is ver buiten hetgeen wat normaal is. Je zou er zakelijk maar een site aan vast geplakt hebben, en jouw probleem staat een maand open. Dat kost je een vermogen!!!!Ga dus niet met Starthosting in zee...
dinsdag 11 juni 2013
Keijsers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In verband met bestuurswijziging van onze vereniging is men daar weggegaan. Toch altijd zeer tevreden geweest over Starthosting, nooit echte problemen gehad. Technisch werkte het altijd 100%. Bij hulpvragen altijd prima geholpen binnen redelijke tijd.
dinsdag 4 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede en betrouwbare service tegen een zeer acceptabele prijs.
woensdag 10 april 2013
Moll
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Direct naar: