Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / Stone Internet Services

Stone Internet Services

3,5 / 5 10 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: BE873411853
Website screenshot Stone Internet Services

Overall score

3,5 / 5 10 ervaringen

Totaal (10)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 10 op 1 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over deze provider. Op dit moment heb ik er 5 domeinen lopen. Als er een storing is zijn ze zelfs via twitter te bereiken op de gekst mogelijke tijden. Als er problemen zijn worden ze zeer snel opgelost. Een aanrader!
maandag 2 juni 2014
Parre
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb verschillende sites bij deze hosting en heb nog steeds geen klagen. Ik ondervind geen nadelen i.v.m. andere shared hosting providers en de prijs is steeds scherp
maandag 22 juli 2013
Boucquaert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
(Shared Linux Hosting) (stone-is.be + 1-eurohost.be = idem)Ontevreden. Ik heb een drietal jaar ervaring met een goed dozijn shared accounts bij deze hosting. In den beginne alles prima, reden waarom ik verschillende klanten ook makkelijk kon overhalen om hier hun account te openen of hierheen te migreren met hun domein. Dan werd de zaak omgetoverd naar "Stone Internet Services". We kregen wat extra mooie beloftes. Met de tijd is de service en de uptime er stukken op achteruit gegaan. Domeincrashes - want die zijn er - blijken te worden overschreven met backups van enkele weken oud, ?ls ze al worden gerestored. Gevolg : extra werk, ontevreden klanten en medewerkers. Reacties op supportverzoek : in den beginne binnen een paar uur, daarna een dag, twee dagen, een week, waarna nog nauwelijks tot helemaal niet. En dan te weten dat ik allerminst een vervelende klant ben en slechts contact opneem als het echt niet anders kan. Je kunt ook hun dure 0900-supportlijn bellen ... maar nog eens betalen voor tekortkomingen van de leverancier ? Easy money for Stone. Wel goed als de klant z?lf zijn hosting verknoeit, dan kan ik daarin komen. Feedback : ?ls je al te weten komt waarom je site down is, dan is het stukken te laat.Vaak wordt hierrond geen enkele feedback gegeven. Voor sites met PHP en MySQL is het al helemaal bibberen. Een enigszins mission-critical site host je sowieso niet hier.Ik heb lang geaarzeld om mijn grieven hier te posten. Ik ben zelf sinds j?ren systeembeheerder en softwareontwikkelaar en weet hoe moeilijk die zaken soms kunnen liggen. Daarom geef ik graag wat krediet aan andere systeembeheerders en zal ik niet zomaar kritiek leveren. Maar stilaan is het toch 'a bridge too far'. Ik werk hoofdzakelijk voor non-profit organisaties. Die hebben de reputatie wat meer geduld aan de dag te leggen dan anderen. Maar dit is niet oneindig rekbaar. Ik ga nu na naar welke meer betrouwbare (en tegelijk betaalbare) hosting ikzelf en een 15-tal klanten zullen migreren in de komende tijd. Aan wie nog op zoek is naar een betrouwbare en klantvriendelijke hosting, raad ik alvast aan om niet met 1-eurohost.com (Stone Internet Services) in zee te gaan.
dinsdag 9 januari 2007
Jan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik kan alleen maar lof spreken of Stone-IS! Sinds 2004 zit ik bij deze mensen. Toen nog 1-Eurohost.com (Deel van Sabrina BVBA). Toen hebben ze hun beginners problemen gehad maar (!) zodra ze besloten om zich alleen tot Internet Services toe te spitsen door STONE-IS op te richten, is alles in een snelvaart voorruit gegaan. (Alles wat voor Stone-IS gebeurd is doet er niet toe, dat was een ander bedrijf.) Sinds dien gaat de kwaliteit van de hosting ook de hoogte in.Het ticket systeem is heel handig maar soms duurt het wel even tegen je antwoord krijgt. Doe dan gewoon de moeite om eens hun nummer te draaien, en je wordt heel goed ontvangen. Je vermeld je probleem en je ticket nummer en je ticket wordt direct behandeld.OK even wel opmerkinkje maken: voor die lage prijs mag je ook niet verwachten dat er in het weekend iemand is die wacht tot een server uitvalt. Zodra er problemen zijn worden zij op de hoogte gebracht via SMS zodat ze het kunnen onderzoeken. Zelfs als ze op verlof zijn!!!!Ik heb nu bij hun meer dan 40 domeinen, Enkele GB's webspace dus dat zegt wel genoeg waarom ik daar blijf!En zeg nu zelf! Voor die prijs kun je toch niet sukkelen.
dinsdag 15 augustus 2006
Olivier Maes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
- De reden van het niet aannemen van je bestellingen is een niet betaalde factuur van kwartaal 2 - Ondertussen is registerstone actief, dit werkt wel op een prepay basis
zaterdag 5 november 2005
Stein Van Stichel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Laatste tijd heb ik met de domeinen (resellers) niets dan last en vanaf dat het via mail moet krijg ik DAGEN geen antwoord (zelfs soms weken of geen antwoord)....Ik hoop dat de problemen snel opgelost graken en dat die stoneregistrar snel komt anders denk ik dat ze snel fa?t zullen gaan...tijdenlijk dus zeer negatief...
zondag 30 oktober 2005
nick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaring, heb reeds meer dan 4 domeinnamen / hostingpakketten bij dit bedrijf, en ik ben zeer tevreden.Vooral over de snelheid en service! Doe zo verder zou ik zeggen...
zondag 21 augustus 2005
Vanbeveren Cedric
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Positief !!!Ik ben nu reeds een jaar klant van 1-eurohost (onderdeel van Stone IS) en helemaal geen klachten! Prima service voor geen geld !!!Ik heb redelijk wat sites afgezocht voor ik uiteindelijk mijn webhoster had gekozen, en stone leek me van de goedkope webhosters de proffesioneelste, en na een jaar kan ik zeggen dat ze het zeker en vast zijn.een tevreden klant,Pieter Lippens
dinsdag 16 augustus 2005
Pieter Lippens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ter info:DNS-probleem nog niet opgelost, laatste reactie van de firma op 7juli met de aankondiging dat het die dag in orde zou komen. Talloze mails/tickets later hou ik enkel nog stilte over. Wellicht weer failliet?ongelukkige groeten, /me
donderdag 14 juli 2005
Lieven G
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed en slecht:Goed, ze zijn vrij consequent (als je er naar polst) ivm hun fouten (extra transfer of extra ruimte of voordeelprijs). Na hun Franse avontuur (HD gecrashed, 3!! dagen offline, geen uitleg, backups van 50dagen oud, ... ----> mijn bezoekersaantallen gekelderd tot 15%) hebben ze nu stabielere en snellere servers in NL. Die kunnen enkel niet tegen de warmte (maar ook daar trekt men lessen uit hoop ik). Het controlpanel is functioneel en sinds kort ook snel! Ook zonder domeinnaam kan je er op inloggen (handig zie verder).Slecht, (behalve de serieuze opm de paragraaf hierboven) heb ik nog het probleem dat na >20dagen mijn domeinnaam nog steeds niet in orde is!!! 20dagen?! Ja, >20dagen... Geen mail, geen website, noppes... op het inloggen (via IP-adres) op de FTP en het controlpanel na.'t Probleem is hierin vooral dat men een nogal berustende houding aanneemt. 'Het vlot niet zo bij eNom ', 'het ligt niet meer in onze handen'... Niet erg hoopgevend als je ?cht op dat domein wacht...Dus: indien je geluk hebt : zeer goed voor de prijs, anders eerder wisselvallige host.
woensdag 6 juli 2005
M.o0zzuzz
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Stone Internet Services? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar: