Strato

3,8 / 5 743 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 500 Werknemers
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:30-19:30
Website screenshot Strato

Overall score

3,8 / 5 743 ervaringen

Totaal (743)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (267)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Het Duitse webhosting bedrijf Strato is in 1997 opgericht en gevestigd in Berlijn. Sinds 2006 is Strato ook actief op de hosting markt in Nederland met hosting pakketten, domeinnaam registraties, sitebuilder, webshop en meer. Met meer dan 4 miljoen domeinregistraties en 500 medewerkers is het ook wereldwijd gezien een grote webhoster.

Veel gelezen:
Strato of SiteGround

Lees meer

Ervaringen 743 op 75 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Naar aanleiding van het stoppen van de services door Lycos werd ons door Lycos Stratos aanbevolen die een gelijkwaardige aanbieding zou aanbieden. Nu hadden twee kennissen van mij de domeinen bij Lycos geplaatst waarvoor ik het beheer doe. Dat werkte altijd tadeloos.Niets is bij Strao minder waar. Waar je bij Lycos de volle controle hebt over je DNS (ongelimiteerd aanpassen), kun je bij Strato welgeteld 1 A en 1 MX record toevoegen. Voor het toevoegen van een sub-domein moet je je domain package upgraden. Als men dit een gelijkwaardig aanbod noemt, dan weet ik voldoende. Sterker nog, daar waar ik elders na één poging mijn mail voor elkaar had, krijg ik hier de mailbox niet werkende. En één kennis had als verder al genoemd, ook de nodige problemen met de helpdesk.Ik ga de knuppelhoek gooien bij die kennissen. Ik kijk niet eens wat er verder mis is. Ze gaan maar naar een duurder bedrijf waar het wel in één keer werkt. Deze aanbieding als gedaan is niet gelijkwaardig aan de domain hosting als geboden door Lycos.
maandag 23 februari 2009
Mike Wes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Telefonisch onbereikbaar. Na enige tijd in de wacht te hebben gestaan krijg je iemand van de UK aan de telefoon. Die kunnen je niet verder helpen. Daarnaast wil je gewoon een Nederlands sprekend persoon aan de telefoon waaraan je normaal je probleem kan uitleggen.Mijn probleem is trouwens dat ze een domeinnaam hebben verhuisd waarvan ik al lang geleden heb aangegeven dat ik de verhuizing wil annuleren. Ik wilde namelijk niet hosten bij een bedrijf met een beroerde service.
woensdag 11 februari 2009
Mark
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Telefonisch contact krijg ik door vanaf een vaste lijn te bellen naar: 0080080070080 Alleen is het mij in 2009 nog nooit gelukt om ook daadwerkelijk een medewerker aan de lijn te krijgen, zelfs niet als je de optie 'ik wil klant worden' aanklikt. Vraag me af wat er aan de hand is, maar er zit iets goed fout daar in de front office. Wellicht hebben ze zich overvroten aan Lycos.
donderdag 5 februari 2009
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geachte dames en heren,Ik hoor u over succesvol telefonisch contact met strato opbouwen praten maar in de 2 jaar dat ik er ben heb ik nog geen 1 keer succesvol met hen kunnen bellen op het gratis nummer. Ja, gratis.... hahahaha, als het nummer niet bestaat is het gratis ja.Gelieve even toe te lichten hoe en wanneer u succesvol een telefoonverbinding op heeft kunnen bouwen.Thanks a million!!!
maandag 2 februari 2009
GRAC
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heeft iemand de laatste tijd nog contact kunnen krijgen met de helpdesk van Strato? Sinds eind vorig jaar wordt de verbinding steeds verbroken na 1 minuut op hun 0800 nummer en op een mail met vragen krijg je na een paar dagen alleen antwoord dat je maar moet bellen wegens de drukte. De server zelf loopt overigens wel supersnel, krijg alleen AWstats maar niet aan de praat.
maandag 2 februari 2009
Martijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet te geloven hoe slecht ze bereikbaar zijn en medewerking aan een domein verhuizing. Wilde eerst bij hun de domein blijven laten hosten, maar na deze ellende (faxen niet ontvangen, dan geen e-mail kunnen sturen met attachments, en nu met gewone post, ook niet ontvangen) lijkt het me verstandig om helemaal weg te blijven bij Strato. In de 10 jaar dat ik websites maak voor andere, met diverse hosting bedrijven te maken gehad, spant Strato met kop en schouders met ellende! bespaar je ellende, en zoek een ander hosting bedrijf. Slechter dan Strato bestaat er volgens mij niet.
maandag 12 januari 2009
Melvin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik raad iedereen af om met STRATO in zee te gaan. Op 22 december is ons domein verhuisd van Lycos naar STRATO en nu twee weken later zijn wij nog steeds onbereikbaar. In de whois database is te zien ons domein op 22 december naar STRATO is verhuisd maar ze willen het maar niet actief maken. E-mailen en bellen met STRATO helpt helemaal niets. Steeds bieden ze excuses aan maar vervolgens gebeurt er helemaal niets. Omzet wordt gemist, klanten lopen weg en wij zijn niet bereikbaar via de e-mail. Het is een grote ramp dat STRATO.Kortom kijk uit en zoek een andere domeinhoster STRATO kan het echt niet aan.
zondag 4 januari 2009
henk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb net het domein geregistreerd en loop al tegen het probleem aan dat ik de helpdesk via het 0-800 nummer niet kan bereiken. Ik krijg geen verbinding. Met het weglaten van een 0 krijg ik KPN aftersales aan de lijn. Lekker duidelijk allemaal.
donderdag 17 juli 2008
Ken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er gaat veel fout bij de rekeningen. Ze lezen de mail die je stuurt naar de helpdesk niet of maar half. Ze weigeren je te helpen en hangen op als je belt en hun de fout wilt uitleggen.Zeer onduidelijk van wat je moet gaan betalen als je iets wilt wijzigen bij Strato.Zolang je maar 1 domein hebt en niks veranderd dan zal het wel goed gaan. Maar ik heb meerdere domeinen lopen en ik ga volgend jaar zeker weg. Ik vind het allemaal prutsers daar.
maandag 16 juni 2008
Fer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ervaring snel geholpen alleen het gratis nummer bellen met een mobiel kost je voor anderhalve minuut bellen met deze mensen 15,- euro Ik voel me daarom best genaaid....
dinsdag 29 april 2008
Dennis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Strato? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

PowerWeb Starter

€ 3,00 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

VPS Hosting

VPS Linux V10

€ 5,00 /maand
  • Opslag: 50 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Domeinnaam

.nl-domein

€ 3,96 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • Whois Privacy: Nee

Over Strato
Het Duitse webhosting bedrijf Strato is in 1997 opgericht en gevestigd in Berlijn. Sinds 2006 is Strato ook actief op de hosting markt in Nederland met hosting pakketten, domeinnaam registraties, sitebuilder, webshop en meer. Met meer dan 4 miljoen domeinregistraties en 500 medewerkers is het ook wereldwijd gezien een grote webhoster.

Naast de reguliere webhosting diensten biedt Strato ook een SEO rankingcoach aan, opvallend aangezien de meeste Nederlandse webhosting partijen zich daar niet aan wagen.

De hosting vindt plaats op datacenters in Duitsland, waar het bedrijf door de TÜV wordt gecontroleerd, ook beschikt Strato over het ISO 27001 certificaat.

Strato Ervaringen & Klachten
We ontvangen graag zoveel mogelijk reviews over Strato. Je eigen persoonlijke ervaring kun je delen via Webhosters.nl. We horen het graag als je tevreden bent maar ook klachten over de service van Strato of trage webhosting ontvangen we zodat we een zo volledig mogelijk beeld verkrijgen over de webhosting diensten van Strato.