Topservers

3,8 / 5 25 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
  • KvK-nummer: 30264506
Website screenshot Topservers

Overall score

3,8 / 5 25 ervaringen

Totaal (25)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 25 op 3 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De snelheid van de site laat regelmatig te wensen over. Soms/regelmatig is de website erg moeilijk of zelfs niet te bereiken. Ik heb regelmatig problemen met oa bestandspermissies die automagisch veranderen, daar waar ik met exact dezelfde software bij een andere webhoster geen problemen mee heb (SMF forum). Topservers is telefonisch niet te bereiken, op mail wordt ook slecht gereageerd. Gisteravond wilde ik de migratie naar een andere webhoster starten, helaas ging de server plat en nu 21 uur later is het nog steeds niet toegankelijk! Ben bang dat ik al mijn data kwijt ben. Hopelijk gaat de domeinverhuizing wel zonder slag of stoot.Strekking mag duidelijk zijn, ik ben zeer ontevreden. Ze zijn niet duur, maar je kunt ook een te slechte service bieden!
dinsdag 16 juni 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Toegegeven... Ik heb wat probleempjes gehad met topservers.nl. Zoals anderen al aangegeven hebben is de administratie (facturen die wel betaald waren, maar waar toch een herinnering op volgde etc.) niet altijd even goed geweest.ECHTER... De laatste maanden heeft er een ENORME verbetering plaatsgevonden in de service en ondersteuning van topservers.nl.Er is nu wel een storingspagina voor (ingelogde) klanten. En geloof het of niet, zelfs midden in de nacht worden problemen opgelost! Zelfs tijdens feestdagen! Onze site heeft er uitgelegen (omdat het dataverbruik ruim overschreden was vanwege een vermelding in een maandblad). Dat was dus niet hun schuld. Maar ik had het probleem gemeld rond 1 uur 's nachts en een uur later (midden in de nacht) was het al verholpen. (tot tweemaal toe!) Ik weet niet of dit toeval is geweestDit vind ik voor een low-budget provider wel extreem goede service!Ik ben dus nu een tevreden klant (geworden) van topservers! En ik hoop dat ze dit volhouden!
dinsdag 2 juni 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jeetje wat een vreselijk bedrijf! Flopservers!! Ik krijg de ene na de andere factuur binnen en ook dreigementen dat ik mijn rekening niet betaald heb terwijl ik dit al lang betaald heb! Alsjeblieft ga niet met ze in zee!
dinsdag 5 mei 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een vreselijk bedrijf is dit zeg ! Ik ben in mei 2007 klant bij ze geworden een eigen bedrijfje begonnen dus ook een eigen website. Mijn hemel niemand kon mijn site fatsoenlijk bekijken kon er zelf amper mee aan het werk omdat de site contstant uit de lucht was. Wel 100x geprobeerd te bellen, maar ik kan niemand aan de lijn krijgen. Mailen helpt ook niet wordt niet op gereageerd. In juni 2007 ben ik meteen opgestapt en heb een andere provider genomen. Het is nu inmiddels maart 2009 en ik blijf maar rekeningen ontvangen en inmiddels heb ik nu post van de gerechtsdeurwaarders omdat ik de rekening niet betaal !! Ik heb nu een anonieme mail gestuurd of ze me even willen bellen met m'n tel.nr. en warempel een mail terug gehad ! Als ik vragen had kon ik deze ook mailen... !! Tjeezus wat een bedrijf. Ik kan het echt iedereen afraden, krijg er echt een punthoofd van. Probeer het adres van ze maar eens te achterhalen, heb ik ook al geprobeerd. De meest rare dingen kom je tegen. Niet te vertrouwen dus gewoon geen zaken mee doen !!
dinsdag 3 maart 2009
Marcella Oosterveen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voordat Topservers door M3-Groep werd overgenomen ging bijna alles slecht.Ik heb zelf geen problemen toen der tijd gehad, maar laatst bijvoorbeeld: voor een klant een hosting aangevraagd (+ domein) alles ging prima. binnen no-time de website online en na waarschijnlijk 2 a 3 weken pas een factuur gehad (nadat ik die gevraagt had) dus als ik niks zei had ik een gratis hosting.Zo was het bij mij mn eigen ook gebeurd. rond de tijd dat ik mn 2e factuur moest verwachten hoorde ik niks van hun. pas na ruim 3 maanden een factuur gekregen.laatst ook nog een extra domein aangevraagd, kreeg een mail met activatie code (geklikt) en kreeg ik een standaard boodschap u domeinnaam is geactiveerd. Tot nu toe niks gehoord. tussentijds 2 emails verstuurd maar niks nada nopes. Heb het toen maar gelaten.Maar toen vorige week een andere website van mij voor de helft maar deed (was te traag, scripts werkte voor de helft). Ging ik even bellen naar Topservers (voor het eerst) kreeg direct iemand aan de lijn (voor mij gevoel was het gewoon 1 telefoonlijn verbinding, dus geen helpdesk/callcenter iets).Ik vertelde wat het probleem was, domeinnaam opgegeven en vertelde mij op welke server ik zat (wat ik nooit wist/nergens te vinden is). En meneertje zei dat de server een "over load" heeft en zal het wel oplossen, binnen 5 min zou ik wat kunnen zien. En het was inderdaad binnen 5 min opgelost.Dus ze kunnen daar wel werken maar dan op commando :-)Ik blijf wel voorlopig bij Topservers: omdat ik geen zin heb om voor de 2e keer te gaan verhuizen (het lijkt wel op internet abbo's ook elk jaar van provider veranderen :-))
zondag 23 september 2007
Zahir
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Topservers? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Standard hosting

€ 1,95 /maand
  • Opslag: 600 MB
  • Dataverkeer: 10 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Ja

Domeinnaam

Standard hosting

€ 23,50 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Onbekend
  • DNSSEC: Onbekend
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • Whois Privacy: Onbekend