Trans-IX B.V.

2,9 / 5 59 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
  • KvK-nummer: 37112634
Website screenshot Trans-IX B.V.

Overall score

2,9 / 5 59 ervaringen

Totaal (59)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 59 op 6 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij een overname van andere partij in aanraking gekomen met Trans-IX. Ik kan niets anders zeggen dan onaardig, niet klantvriendelijk en geen kennis aanwezig.
dinsdag 10 oktober 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het valt me op dat er al 5 jaar geen slechte ervaringen hier vermeld staan.Heb zelf sinds dat ze, meer dan 10 jaar geleden, begonnen zijn onder de naam Subhosting vele domeinnamen via geregistreerd en maak gebruik van hun nameservers.Nooit problemen met ze gehad, ondanks het feit dat ik moet erkennen zelf vaak te laks ben met op tijd betalen.Je kan bijvoorbeeld zelf je volledige dns en MX-records beheren. En als je vragen hebt, krijg je direct antwoord.Goede en snelle service.
woensdag 30 maart 2011
Gabriels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet alleen is de hosting perfect geregeld in kwaliteit alsmede de bereikbaarheid, maar het meedenken van de huidige medewerkers is extreem goed.Bereikbaarheid is maximaal, wanneer het maar nodig is, ze zijn er voor je.Niets dan lof over deze club!
vrijdag 3 april 2009
Bouwhuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb ook al eerder op "zaterdag, 26 juni 2004 / 13:29:24" gereageerd.Omdat er hier overwegens veel negatieve reacties staan, heb ik besloten om nu deze uitgebreide reactie te plaatsen.Ik ben al een aantal jaar klant en ik ben nog steeds tevreden over Trans-IX. Ik heb nog steeds geen problemen met deze hoster en sommige onderstaande reacties kan ik dan ook niet plaatsen maar elk bedrijf heeft natuurlijk klanten die ontevreden zijn.De problemen die hier gemeld worden, heb ik niet ondervonden en antwoorden van de kant van Trans-IX op eventuele problemen als ik iets (weer) niet snapte, werden aanzienlijk snel opgelost via e-mail en goed en snel opgelost via de telefoon. De enige grote storing die ik in de afgelopen jaren meegemaakt heb was een harddisk die ergens kapot aan het gaan was hetgeen resulteerde in een onbereikbare site voor een aantal uur maar ik weet zeker dat andere hosters daar ook problemen mee hebben want alles gaat een keer stuk.Al met al ben ik een tevreden klant en daarom deze uitgebreide postitieve reactie op de ervaringen bij Trans-IX.Vriendelijke groeten, A. Wijting.
zaterdag 21 oktober 2006
A. Wijting
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer zeer zeer slechte hosting! Mijn advies: NOOIT GEEN ZAKEN DOEN MET ZE! Had diverse hostingpakketten bij subhosting alias tranx-ix. 1 van deze had ik afgelopen februari afgezegd. Doch voor een jaar nog betaald. Trekken ze de stekker na twee maanden eruit. Einde website, bezoekers en inkomsten. Omdat ik nog 10 maanden tegoed had trok ik aan de bel, en na veel mailen richting hun kant.. ( of subhosting reageerde niet, of na dik een week!!!) Het bleek een fout van ze te zijn, te vroeg afgezegd, kan gebeuren. MAAR, nu wilde ze me financieel vergoeden met 75 euro! Terwijl ik ruim 100 euro terug hoorde te krijgen voor de nog betaalde 10 maanden. Na de slechte service en de onredelijke vergoeding heb afscheid genomen met een zure smaak in mijn mond van deze oplichters!
donderdag 29 juni 2006
koevie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik had zoals te lezen is in een vorig berciht veel problemen.deze zijn ondertussen met een zeer nette aanbieding allemaal verholpen.ze hebben idd wat drukte daar. en ik heb ze tog nog een kans gegeven en ik blijf gewoon bij trans ix (subhosting)de mail word de laatste tijd weer snel beantwoord. en de problemen met de server die ze hadden is ondertussen voor zo ver ik weet ook opgelost.ze hebben mij beloofd dat het weer beter gaat worden.bij deze jongens van trans ix. bedankt en ik hoop verder een goede samenwerking
dinsdag 17 januari 2006
Wybren Jorritsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bijzonder slechte service. Het eerste jaar alles normaal, maar 2005 was rampzalig. Geen week ging bijna voorbij of er was wel een moment waarop de mail niet beschikbaar was.Daar konden we nog mee leven. Tot overmaat van ramp echter vorige week drie dagen geen mail. Je zou denken dat alle mails wel terugkomen eens het systeem terug online is: niets is minder waar. Drie dagen dat we niet bereikbaar waren! Volledige mailbox gewist! Alles dat op webmail bewaard werd foetsie!Nu, een week later en mail terug beschikbaar: nog steeds kunnen we niet beantwoorden of versturen! Telefoneren: gaat niet. Mailen: geen reactie. Na talloze ultieme pogingen een kort tegenbericht "...we doen al het mogelijke...." en "overmacht sorry een hack op de server"Onze reactie: Subhosting is 'sub' elk aanvaardbaar serviceniveau, is absoluut niet aan te bevelen, mag nog goedkoop zijn, de kosten en tijd en energie die al verloren gegaan is hieraan swingen de pan uit.Absolute afrader.
dinsdag 10 januari 2006
NewMedia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze toch al niet beste provider (voorheen Subhosting) meent per januari 2006, zonder enige voorafgaande berichtgeving, zijn tarieven te verdriedubbelen. Voor mij voldoende om ogenblikkelijk op te zeggen.
dinsdag 3 januari 2006
M.Voogd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn uiterst tevreden over deze host, goede support , snelle reacties via email of telefoon, perfect gewoon.
dinsdag 6 december 2005
Sms en Win
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor de 2e keer facturen gekregen voor 2 hostingpakketten die ruim een jaar geleden zijn opgezegd.Voor de mensen die geen duur 0900 nummer willen bellen bij dit soort problemen: 075 - 6705897 komt op hetzelfde toestel uit. ;-)
donderdag 3 november 2005
Arjen Tempel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:
  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.
Reviews worden afgekeurd wanneer deze:
  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina's buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Trans-IX B.V.? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Lite

€ 10,00 /maand
  • Opslag: 25 MB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Nee