Trans-iX B.V.

2,9 / 5 63 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 12 Werknemers
  • KvK-nummer: 37112634
Website screenshot Trans-iX B.V.

Overall score

2,9 / 5 63 ervaringen

Totaal (63)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 63 op 7 pagina's

Huilen met de pet op
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Huilen met de pet opAl zeker 4 jaar klant en vrijwel nooit problemen, maar dit jaar is dat helaas veranderd. Tot 3x aan toe zijn domeinnamen die voor 10 jaar zijn vooruitbetaald, zonder reden in quarantaine gezet, met als gevolg dat het complete bedrijf een heel weekend of langer offline is (webshops die niet meer bereikbaar zijn, e-mail die niet meer binnenkomen etc)Trans-IX komt hier zelf ook niet achter dus als je het zelf niet op tijd bij ze doorgeeft kan het alleen nog maar langer duren voordat er actie wordt genomen om je domeinnaam uit quarantaine te halen. Een actieve monitoring van je domeinnaam is er dus niet.Als IT dienstverlener zou ik mij toch knap lullig voelen als zoiets bij mijn klanten gebeurd en zou ik er alles aan doen om uit te zoeken hoe zo’n incident kan plaatsvinden. Trans-IX stuurt je het volgende “Claims kunnen wij echter niet accepteren, op basis van onze algemene voorwaarden zijn wij niet verantwoordelijk voor gevolg schade.”. Oftewel, jammer voor je maar we komen niet met een oplossing maar wij zijn wel de veroorzakers geweest in dit hele scenario. En dan vervolgens ook nog verwijzen dat je een SLA contract zou moeten afnemen voor de juiste support.Om nog even duidelijk aan te geven: Hoe kun je een vooruitbetaalde diensten (tot 2026) in quarantaine zetten, terwijl dit nooit onderbroken mag worden? Een SLA is bedoeld om storingen binnen een bepaalde tijd op te lossen die buiten jullie schuld veroorzaakt zijn, en niet om onkunde vanuit de dienstverlener (jullie) te maskeren. Als een klant betaald voor een dienst tot een bepaalde datum, mag deze nooit in quarantaine komen te staan. Want een einddatum is nog niet in zicht. SIDN zet zelf nooit domeinnamen vast, tenzij de leverende partij hiervoor opdracht geeft (in dit geval Trans-IX).Dit bedrijf is wat ons betreft geen IT dienstverlener / hosting bv en wij hebben inmiddels al onze diensten verhuisd naar een stabiel, jong innovatief bedrijf die wel een oogje in het zeil houden en goede support bieden.
donderdag 25 juli 2019
Tom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Effectief en snel
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goed geholpen door Richele die met een tweetal mailtjes alle vragen/ problemen heeft verholpen! Top!
woensdag 3 juli 2019
Wisse
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
E-mail problemen snel verholpen
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onlangs had ik problemen met mijn e-mail op mijn Iphone. Na een mailtje, was het snel opgelost. Bleek dat ik zelf een instelling verkeerd had staan. Bedankt, Trans-iX
woensdag 12 december 2018
Monique
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prima hosting
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben ongeveer 10 jaar een tevreden klant bij dit bedrijf met 3 websites (klein zakelijk). Over het algemeen zijn er geen problemen met betrekking tot de techniek, maar als er sporadisch problemen zijn, dan worden die snel en adequaat opgelost. Een nadeel van het klein zakelijke pakket is wel dat er alleen ondersteuning is tijdens kantoortijden. Maar dit vind je dan ook wel weer terug in de prijs.
zondag 16 september 2018
Harry
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij een overname van andere partij in aanraking gekomen met Trans-IX. Ik kan niets anders zeggen dan onaardig, niet klantvriendelijk en geen kennis aanwezig.
dinsdag 10 oktober 2017
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het valt me op dat er al 5 jaar geen slechte ervaringen hier vermeld staan.Heb zelf sinds dat ze, meer dan 10 jaar geleden, begonnen zijn onder de naam Subhosting vele domeinnamen via geregistreerd en maak gebruik van hun nameservers.Nooit problemen met ze gehad, ondanks het feit dat ik moet erkennen zelf vaak te laks ben met op tijd betalen.Je kan bijvoorbeeld zelf je volledige dns en MX-records beheren. En als je vragen hebt, krijg je direct antwoord.Goede en snelle service.
woensdag 30 maart 2011
Gabriels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niet alleen is de hosting perfect geregeld in kwaliteit alsmede de bereikbaarheid, maar het meedenken van de huidige medewerkers is extreem goed.Bereikbaarheid is maximaal, wanneer het maar nodig is, ze zijn er voor je.Niets dan lof over deze club!
vrijdag 3 april 2009
Bouwhuis
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb ook al eerder op "zaterdag, 26 juni 2004 / 13:29:24" gereageerd.Omdat er hier overwegens veel negatieve reacties staan, heb ik besloten om nu deze uitgebreide reactie te plaatsen.Ik ben al een aantal jaar klant en ik ben nog steeds tevreden over Trans-IX. Ik heb nog steeds geen problemen met deze hoster en sommige onderstaande reacties kan ik dan ook niet plaatsen maar elk bedrijf heeft natuurlijk klanten die ontevreden zijn.De problemen die hier gemeld worden, heb ik niet ondervonden en antwoorden van de kant van Trans-IX op eventuele problemen als ik iets (weer) niet snapte, werden aanzienlijk snel opgelost via e-mail en goed en snel opgelost via de telefoon. De enige grote storing die ik in de afgelopen jaren meegemaakt heb was een harddisk die ergens kapot aan het gaan was hetgeen resulteerde in een onbereikbare site voor een aantal uur maar ik weet zeker dat andere hosters daar ook problemen mee hebben want alles gaat een keer stuk.Al met al ben ik een tevreden klant en daarom deze uitgebreide postitieve reactie op de ervaringen bij Trans-IX.Vriendelijke groeten, A. Wijting.
zaterdag 21 oktober 2006
A. Wijting
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer zeer zeer slechte hosting! Mijn advies: NOOIT GEEN ZAKEN DOEN MET ZE! Had diverse hostingpakketten bij subhosting alias tranx-ix. 1 van deze had ik afgelopen februari afgezegd. Doch voor een jaar nog betaald. Trekken ze de stekker na twee maanden eruit. Einde website, bezoekers en inkomsten. Omdat ik nog 10 maanden tegoed had trok ik aan de bel, en na veel mailen richting hun kant.. ( of subhosting reageerde niet, of na dik een week!!!) Het bleek een fout van ze te zijn, te vroeg afgezegd, kan gebeuren. MAAR, nu wilde ze me financieel vergoeden met 75 euro! Terwijl ik ruim 100 euro terug hoorde te krijgen voor de nog betaalde 10 maanden. Na de slechte service en de onredelijke vergoeding heb afscheid genomen met een zure smaak in mijn mond van deze oplichters!
donderdag 29 juni 2006
koevie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik had zoals te lezen is in een vorig berciht veel problemen.deze zijn ondertussen met een zeer nette aanbieding allemaal verholpen.ze hebben idd wat drukte daar. en ik heb ze tog nog een kans gegeven en ik blijf gewoon bij trans ix (subhosting)de mail word de laatste tijd weer snel beantwoord. en de problemen met de server die ze hadden is ondertussen voor zo ver ik weet ook opgelost.ze hebben mij beloofd dat het weer beter gaat worden.bij deze jongens van trans ix. bedankt en ik hoop verder een goede samenwerking
dinsdag 17 januari 2006
Wybren Jorritsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Trans-iX B.V.? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Lite

€ 10,00 /maand
  • Opslag: 25 MB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Nee