Trans-iX B.V.

2,9 / 5 63 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 12 Werknemers
  • KvK-nummer: 37112634
Website screenshot Trans-iX B.V.

Overall score

2,9 / 5 63 ervaringen

Totaal (63)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 63 op 7 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bijzonder slechte service. Het eerste jaar alles normaal, maar 2005 was rampzalig. Geen week ging bijna voorbij of er was wel een moment waarop de mail niet beschikbaar was. Daar konden we nog mee leven. Tot overmaat van ramp echter vorige week drie dagen geen mail. Je zou denken dat alle mails wel terugkomen eens het systeem terug online is: niets is minder waar. Drie dagen dat we niet bereikbaar waren! Volledige mailbox gewist! Alles dat op webmail bewaard werd foetsie! Nu, een week later en mail terug beschikbaar: nog steeds kunnen we niet beantwoorden of versturen! Telefoneren: gaat niet. Mailen: geen reactie. Na talloze ultieme pogingen een kort tegenbericht "...we doen al het mogelijke...." en "overmacht sorry een hack op de server" Onze reactie: Subhosting is 'sub' elk aanvaardbaar serviceniveau, is absoluut niet aan te bevelen, mag nog goedkoop zijn, de kosten en tijd en energie die al verloren gegaan is hieraan swingen de pan uit. Absolute afrader.
dinsdag 10 januari 2006
NewMedia
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Deze toch al niet beste provider (voorheen Subhosting) meent per januari 2006, zonder enige voorafgaande berichtgeving, zijn tarieven te verdriedubbelen. Voor mij voldoende om ogenblikkelijk op te zeggen.
dinsdag 3 januari 2006
M.Voogd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn uiterst tevreden over deze host, goede support , snelle reacties via email of telefoon, perfect gewoon.
dinsdag 6 december 2005
Sms en Win
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor de 2e keer facturen gekregen voor 2 hostingpakketten die ruim een jaar geleden zijn opgezegd. Voor de mensen die geen duur 0900 nummer willen bellen bij dit soort problemen: 075 - 6705897 komt op hetzelfde toestel uit. ;-)
donderdag 3 november 2005
Arjen Tempel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nu word ik hun zat! Ik ga verhuizen. Ik vraag om een pakket uitbreiding, antwoorden ze niet, e-mail werkt soms niet, ik krijg vaak meldingen dat de website down is. Nu vraag ik me af hoelang het verhuizen duurt......
donderdag 20 oktober 2005
Danny van der Mast
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bestaat subhosting nog wel? ze reageren niet op mail. nemen de telefoon niet op. wat is dit voor bagger zooi. heb 5 domeinnen bij hun, wil / wou er 1 bij van 500 mb. maar krijg gewoon geen reactie telefonisch niet en mail niet. ben niet meer te spreken.
donderdag 20 oktober 2005
Wybren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geachte lezer, Dit is een bedrijf dat je dus nooit moet kiezen. Ten eerste, je komt er nooit meer vanaf. Ik heb mijn account al meer dan 5 keer opgezegt en nog krijg ik facturen binnen. Hoe netjes ik ook bleef, ze kwamen maar binnen. Nu is het genoeg geweest. Ik hoop dat ik geen last meer van ze heb. Ten tweede, ze helpen je niet goed. Alles duurd lang, behalve de rekeningen. En ze hebben heel vaak storingen. Ten derde, ze geven het niet eens door als ze een naam verandering krijgen. Succes ermee wie er aan begint, het is zeker niks voor mij.
maandag 10 oktober 2005
William Oomen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Subhosting / Trans-ix is precies wat ik zocht Een serieuze provider die mij voor de juiste prijs biedt wat ik nodig heb. De snelheid waarmee mijn aanmelding werd verwerkt was geweldig 's avonds via www.subhosting.nl besteld, en de eerst volgende ochtend om 10 uur was alles in de lucht, inclusief de domeinnaam. In de eerste week na mijn aanmelding waren er naar wat ik in eerste instantie dacht storingen. maar dit bleek vooraf aangekondigd onderhoud te zijn. waarvan ik de mail niet van had gelezen. Daardoor overigens wel de "helpdesk" even uit kunnen testen: op elke vraag wordt snel, vriendelijk en adequaat geantwoord. Sindsdien inmidels anderhalf jaar geen enkel probleem meer met ze gehad prima service dus. Prettig is ook het duidelijke control panel dat ze hebben. Ook wil ik even melden voor de mensen die hun beslissing afwegen om wel of geen klant te worden op basis van de reacties op deze site; ik zie hier pakweg 14 negatieve reacties staan van de totaal 47 reacties. ze hebben enkele duizenden klanten ik vindt niet dat je een juiste indruk kunt krijgen door alleen op deze berichten af te gaan. je wordt eerder de grond in gedrukt dan dat ze je de hemel in prijzen. Ik denk dan maar zo er zijn duizenden klanten wel te vreden waaronder ikzelf. Ik hoop op een langdurige relatie met deze provider.
dinsdag 16 augustus 2005
Wing Chung
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was erg tevreden met mijn hosting bij subhosting.nl, maar er is veel veranderd in twee jaar. Eigenlijk kan ik me wel vinden met alle commentaar die hier staat. - Ze reageren totaal niet (ben benieuwd of ze mij ook aanmaningen blijven sturen). - Servers zijn regelmatig down. - mySQL to many connections (dus ff dagje zonder PHP). - Medewerkers die al mijn scripts even goed willen bekijken en dus al mijn wachtwoorden een week lang veranderen. - PHP safe mode staat aan waardoor GD functies en dergelijke van User apache zijn en niet van mijzelf (dus niet meer te deleten) - e-mail die zo af en toe een dagje niet werkt, en alles dat aan jou gemailed word dus gewoon weggooit (nee lekker met mailtjes mbt sollicitaties en andere belangrijke data!) Ik zag Carlo Lenting erg pro-trans-IX, maar zo makkelijk is het niet om een webhoster even de grond in te stampen hier, iedereen die hier wat plaatst heeft ook echt ervaringen met de host en bij Trans-IX zijn dat wel opvallend veel negatieve ervaringen. Prijs kwaliteit is waardeloos dus daar heeft hij ook geen gelijk in. Wat betreft dat trans-IX goed zou zijn voor bedrijven geloof ik wel, maar voor iemand met een pakketje van 50 euro per jaar dus niet, en die negeren ze dus ook gewoon. Kijk maar naar de comments grote bedrijven enz. (bericht van Multicab B.V, met 50 domeinen bij trans-IX) zijn wel tevreden. Zoals iedereen zegt, het is jammer dat er met de naamwijziging naar trans-IX zo'n rotzooi van gemaakt is. En om noortje te quoten: "Het is tijd om naar een andere provider op zoek te gaan." Een zeer ontevreden klant, Sjoerd
donderdag 14 juli 2005
sjoerd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ze hebben het drukker met aanmaningen sturen dan vragen beantwoorden over een factuur :S Ik heb nu al 4 mailtjes gestuurd met een vraag over die factuur, maar ze versturen alleen maar aanmaningen.. Ik zit pas bij hun, dus ik heb niks gemerkt over downtime ofso..
vrijdag 17 juni 2005
Danny van der Mast
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Trans-iX B.V.? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Lite

€ 10,00 /maand
  • Opslag: 25 MB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Nee