Trans-iX B.V.

2,9 / 5 63 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 12 Werknemers
  • KvK-nummer: 37112634
Website screenshot Trans-iX B.V.

Overall score

2,9 / 5 63 ervaringen

Totaal (63)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (2)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 63 op 7 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Allen,Mijn ervaringen met subhosting/trans-ix zijn goed , Ok ok er is soms wat downtime maar dat heeft iedere ISP wel , 100% zeker , ddos , router/coreswitch problemen, vooral als doeloze klanten scriptjes laten lopen etc etc (kan nog veel langer doorgaan) Hun insteek is goed en ze hebben geen 9 tot 5 instelling. Ook is het makkelijk om een ISP met de grond gelijk maken een erg makelijk klusje op webhosters.nl , maar je moet goed kijken naar prijs-> kwaliteit verhoudingen. Voorals nog denk ik dat voor mkb/particulieren en tegenwoordig ook grote bedrijven best een kans hebben bij trans-ix.gr
donderdag 26 mei 2005
Carlo Lenting
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aanvankelijk (een jaar geleden) leek Subhosting een goede provider te zijn. Niet duur en goede service. Na een tijd echter is het bergafwaarts gegaan. Ongelooflijk vaak down, soms meerdere malen per dag en geen reactie bij navraag. De reden dat ik deze reactie plaats is omdat ik vandaag al meer dan 4 uur wacht op verbinding met de server. Na meerdere mails te hebben gestuurd kreeg ik uiteindelijk het volgende antwoord: "Is de domeinnaam wel correct gespeld? Het domein bestaat namelijk niet". Het is tijd om naar een andere provider op zoek te gaan.
zaterdag 23 april 2005
noortje
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb hele slechte ervaringen met deze provider. Zeer regelmatig is er downtime van meerdere uren, vaak enkele keren per week. Bij het verlengen van de domeinregistratie heeft Subhosting verzuimd dit te doen, waardoor ruim 3 weken mijn domein onbereikbaar was. Toen ik net klant was werd er snel gereageerd op meldingen, maar nu wordt e-mail niet eens meer beantwoord en wordt de telefoon vaak niet opgenomen. Voor mij is dit helaas duidelijk een geval van 'goedkoop is duurkoop'.
donderdag 10 februari 2005
Marc van Glabbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij hebben zeer goede ervaringen bij subhosting. Onze site had per maand ongeveer 2 miljoen hits. Het project is helaas al weer afgelopen maar we hebben nooit problemen gehad bij subhosting. Ook voor 15.000 email adressen voor al onze vaste bezoekers konden we daar prima terecht. alle email boxen werden prima gescanned op virussen en spam.Een e-mail gericht aan de support afdeling wordt binnen 24 uur verwerkt. ook vinden we de telefonische ondersteuning perfect.Vragen en/of opdrachten worden vrijwel direcht opgepakt en verwerkt. we krijgen zelfs een terugkoppeling wat de status is van een vraag en/of opdracht. dit is iets wat je niet vaak tegen komt een prima service dus.Binnenkort gaan we daar een dedicated server huren voor een nieuw project wat ook ongeveer 2 miljoen hits per maand zal krijgen.Kortom : subhosting is een aanrader voor zowel kleine als grote sites.Groeten,J. Gorter
donderdag 13 januari 2005
J. Gorter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb zeer slechte ervaringen met Subhosting. Ik heb colocated gezeten bij Subhosting. Een tijdje geleden heb ik mijn server bij Subhosting weggehaald. Veel downtime meerdere keeren per week op de drukste tijden van de dag en ze laten niets weten! Kortom het is gewoon bagger!
zaterdag 25 december 2004
Jeroen van der Horst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na het lezen van de laatste berichten over subhosting stond ik een beetje verbaasd wij zijn al meer dan 4 jaar tevreden klant bij subhosting internet met meer dan 30 domeinen. wij hebben nog nooit last gehad van downtimes. tevens doet dit bedrijf voor ons de volledige kantoor automatisering en heeft het onze sites ontwikkelt. wij hebben in iedergeval geen slecht woord over ze te zeggen. ik vermoed dat er een duidelijk verschil is in pakketten de particulier die voor een paar tientjes terecht wil en ook product krijgt naar prijs. Of de zakelijke klant zoals wij waar garanties belangrijker zijn dan de prijs.
woensdag 24 november 2004
Multicab B.V
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vorig jaar heb ik reeds mijn ervaringen met SubHosting gedeeld, hier op webhosters.nl. Ik was toen gewoon positief, want alles werkte goed met mijn drie pakketten. Die ervaring heeft er voor gezorgd dat ik in juli 2004 ook mijn persoonlijke website bij SubHosting opstartte.Sindsdien is het een ramp. Mijn website was zeer vaak en zeer lang uit de lucht en wanneer dit niet het geval was, kwamen alle pagina's erg traag binnen. Op e-mail werd nauwelijks nog gereageerd en in feite was SubHosting alles waar ik voorheen zo positief over was kwijtgeraakt, o.a. door een bedrijfsovername o.i.d.Na twee maanden kon ik het echt niet meer aanzien en ben ik overgestapt op bHosted.nl, wat een fantastische keuze is gebleken. Ik heb dus 10 maanden bij SubHosting voor niets betaald en de andere 2 maanden voor zo goed als niets. Uiteraard geven ze niet thuis wanneer je een klacht hebt, een schadevergoeding zit er sowieso niet in.Wanneer u als lezer de reacties leest op SubHosting ziet u heel duidelijk dat de eerdere reacties erg positief zijn, gevolgd door alleen nog maar negatieve reacties. Ik kan alleen maar bevestigen dat dit een juist beeld geeft.Het is buitengewoon jammer dat Robin toe heeft gestaan dat het zo'n zootje is geworden.
zondag 19 september 2004
Willem van der Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is een relatief goedkope provider maar dat zie je dan ook wel terug in de kwalitieit van de verbinding. Begin dit jaar is de verbinding regelmatig kwijt geweest. Zat je zo een uur of een half uur zonder verbinding. Nu is het een half jaar goed gegaan. Op moment van schrijven ligt de verbinding er al weer voor de 6e keer uit in 2 weken (en dat is het aantal dat ik zelf gemerkt heb).Volgens mij ligt de fout bij rockscom.net (de provider van subhosting) maar dat zou eigenlijk mijn probleem niet moeten zijn. Ik vind de kwaliteit bedroevend :(.
donderdag 5 augustus 2004
Paul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb hier al eerder een ervaring geplaatst toen het nog 'goed' was. Tegenwoordig is het 3x niks. Laatste 2 weken heeft het netwerk waar we op aangesloten zitten al meer dan 10 keer plat gelegen en telekens op de drukste momenten van de dag. Als het weer eens plat ligt kan je niemand bereiken omdat volgens hun site 'De mobiele telefoon waar het nummer naartoe doorschakelt kwijt is'. Onze racks zullen niet lang meer bij Subhosting staan... helaas.
maandag 26 juli 2004
de Brouwer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik hoop dat ik een bevestiging kan ontvangen via e-mail van deze boodschap, want vandaag ligt de server er voor de tweede keer uit. De eerste keer vandaag 45 minuten, nu inmidels alweer 4 uur.!! Telefonisch en via e-mail geprobeerd contact te krijgen, maar deze wordt door niemand beantwoord.Ik baal er bijzonder van om op deze manier andere mensen te moeten waarchuwen voordat ze een pakket nemen bij Subhosting. Robin, de eigenaar van de toko is gewoon een prima vent, maar heeft het allang totaal niet meer onder controle!. Het verbaasde me ook niet toen ik op deze site verhalen hoorde over mensen met precies dezelfde problemen. Ook ik ben door Subhosting al op 3 verschillende servers gezet, maar alle drie klappen er dagelijks uit!! Ik kan me niet herrinneren dat er in de laatste 6 maanden 1 week is geweest dat mijn websites er niet langer dan 30 minuten uitlagen! Ja, op een gegeven moment is ook mijn geduld op.Een amateur zou dit nog een slechte amateur vinden. Een gewaarwschuwd mens telt voor twee. Carlo
zondag 11 juli 2004
Carlo
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Trans-iX B.V.? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Lite

€ 10,00 /maand
  • Opslag: 25 MB
  • Dataverkeer: 1 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Nee