Versio

4,2 / 5 2.244 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 9 Werknemers
  • KvK-nummer: 53309979
Openingstijden
  • Ma-vrij: 09:30 - 02:00 ('s nachts)
  • Zat-zon: 09:30 - 17:30
Website screenshot Versio

Overall score

4,2 / 5 2.244 ervaringen

Totaal (2.244)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (92)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Versio
Versio biedt sinds de oprichting in 2008 webhosting diensten aan in Nederland, België en Engeland. Inmiddels maken ruim 100 duizend mensen gebruik van de diensten. Met shared hosting vanaf €0,50 per maand behoort Versio tot de prijsvechters van Nederland.

Versio is gevestigd in Leeuwarden en heeft naast een Nederlandse vestiging ook een adres in België en Engeland.

Sinds 2018 is Versio onderdeel van TWS waar ook meerdere andere webhosting bedrijven onder vallen.

Versio ervaringen en klachten
We horen het graag als je tevreden bent met de diensten van Versio maar ook klachten over Versio zijn welkom zodat we een zo volledig mogelijk beeld krijgen over dit hosting bedrijf en hoe betrouwbaar het is. Vermeldt in je review zo precies mogelijk welke diensten niet goed zijn zoals trage servers of op welke manier de klantenservice goed of slecht bevalt.

Ervaringen 2244 op 225 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik was zeer tevreden over de hosting, goede snelheid. redelijke service. maar sinds de update dat er een heleboel functies zijn uitgeschakeld ga ik overstappen naar een andere hosting. want er zijn functies uitgeschakeld die zeer belangrijk voor mij zijn. (bestanden open functies in php)
zaterdag 2 mei 2009
russcher
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al een paar maanden ervaring met deze webhosting. Versio is een groeiende webhoster. Ik had vroeger wel een paar kleine foutjes. Ik heb het idee dat dit fouten zijn waar zij niets aan kunnen doen (storingen bij hun betalingssysteem, DNS probleempjes die gewoon niet aanslaan, etc.). Echter, of het nou hun schuld is of niet: wanneer je een mailtje stuurt krijg je razendsnel een reactie terug. Ik heb vannacht een nieuw domeinnaam aangevraagd, kreeg een foutmelding (storing bij een derde partij, buiten schuld van Versio om). Heb Versio een mailtje gestuurd, en binnen 10u reactie. Hou er rekening mee dat ik het mailtje om één uur 's nachts stuurde, in de nacht van zaterdag op zondag. Ook voor de werknemers is het vandaag een vrije (uitslaap)dag. En tóch geven ze reactie. In zekere zin is het echt een verwennerij, maar vooral een geruststelling dat ze echt wat willen betekenen voor je. Betreft de servers: ze houden zich aan de uptime van 99,9% die ze garanderen. Wanneer het een hele enkele keer voorkomt dat je site eruit ligt, en je een mailtje stuurt om het te rapporteren, krijg je vrijwel direct een uitleg en excuses. Nou zijn ze die excuses niet zozeer schuldig vind ik. Het kan een keer gebeuren. Maar het geeft wel aan dat ze persoonlijk zijn. Rest mij alleen nog uit te leggen waarom ik zei dat Versio groeit. Ze hebben hier en daar een paar foutjes gemaakt in het begin, maar dat maakt niet uit. Dit is bij mij altijd binnen 12u opgelost, ook in het weekend. Die foutjes heb ik al tijden niet meer gezien, omdat ze leren van hun foutmeldingen. Échter, dat ze groeien merk je ook heel positief! Ik heb een abo afgesloten voor een bepaald aantal MB, dataverkeer, etc. En met het groeien profiteren óók de mensen die al klant zijn bij Versio. Geen commercieel spelletje dat alleen nieuwe klanten profiteren: iedereen profiteert van het groeien. Zowel mijn aantal MB als dataverkeer zijn flink omhoog gegaan (dataverkeer met maar liefst 50%!), en dat kostte mij helemaal niets extra's. Ik heb alle vertrouwen in deze webhosting, en dat heb ik met al mijn ervaringen in webhosters eigenlijk nog nooit zo goed gehad als met deze. De enkele foutjes die ik vroeger met ze heb gehad zijn een erg goed leermoment voor ze, en ik help ze graag met uitbreiden tot een grote webhosting.
zondag 8 maart 2009
Ritchie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb op het moment dit afgesloten een abbo van 14.07 per jaar! inclusief domeinnaam en email adressen ! en mijn website doet het:D alleen heb er tot nu toe nog niks op staan daar moet ik me verder nog even in verdiepen maar service is fantastisch!
dinsdag 24 februari 2009
Bart Brinkman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net de domeinaam aangevraagd, alles verliep vlekkenloos. Zelf had ik nog wat vragen, heb deze via e-mail opgestuurd Met enkele minuten (zeker binnen 5 minuten) kreeg ik al een reactie terug!! Echt top !!! Verdere ervaring met Versio moet nog komen, hopelijk nog velen jaren als ze tenminste goed werk blijven leveren. Maar daar twijfel ik momenteel niet aan.
zaterdag 21 februari 2009
Paul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Versio? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Brons NL

€ 2,50 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja