VEVIDA.NL

2,8 / 5 59 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 02079565
Openingstijden
  • ma-vrij: 8.30-20.00

Review score

2,8 / 5 59 ervaringen

Totaal (59)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Vevida

Bij Vevida kun je terecht voor: Domeinregistraties, Webhosting, WordPress hosting en E-mail hosting. Daarnaast behoort Windows website of applicatie hosting tot de mogelijkheden.
Voordelen van Vevida zijn onder andere:

  • Je eigen server in een Nederlands datacentrum
  • Gunstige tarieven, snelle levering
  • Snelle dataverbinding op de AMS-IX in Amsterdam
  • Een eigen aanspreekpunt bij Vevida

Tegenwoordig is Vevida onderdeel van Total Webhosting Solutions. Hieronder vallen bijvoorbeeld ook de bekende providers Versio, Yourhosting en Argeweb.

Ervaringen 59 op 2 pagina's

Een verademing
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een verademing om met Vevida te werken. Vrijwel alles loopt soepel, mails worden gewoon beantwoord, zijn altijd telefonisch bereikbaar, er neemt altijd een mens op. De mensen hebben verstand van zaken en geven ook tips. Het is eigenlijk vreemd dat wij dit bijzonder zijn gaan vinden, maar het is echt bijzonder tegenwoordig.
donderdag 14 februari 2019
G. v.d. Weert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op alle vlakken een professioneel bedrijf. Sinds 2002 ben ik een tevreden klant, in al die tijd één keer 2 dagen downtime van 3 domeinen. Klantenservice snel en vriendelijk. Er worden zaken opgepakt/geregeld die je als webdesigner zelf zou kunnen/moeten doen realiseer je je achteraf als je een probleem hebt voorgelegd. Klanten die hier klagen zijn zelf niet professioneel genoeg of hebben hun zaken niet op orde.
dinsdag 12 september 2017
Claessens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zeer slechte ervaring met vevida. voor de 2e keer is mijn website gewoonweg uit de lucht gehaald omdat er een update aankwam. zonder waarschuwing. je wordt constant gedwongen techneuten in te schakelen om elke wissewasje aan te passen (uurtje factuurtje) eerlijk gezegd vertrouw ik deze recensies dan ook niet, het is gewoon heel slecht. wat wel goed is is hun helpdesk 24/7 waar ze meteen reageren. ik denk dat vevida's technische service desk gewoonweg niet klantvriendelijk nadenkt en behoorlijk horkerig is.
vrijdag 20 januari 2017
Biemans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Producten en levering prima. Maar zodra het om geld gaat is er 0 begrip. Ik was nog in overleg m.b.t. een rekening en het geld werd al afgeschreven tijdens de afstemming. Op dat gebied dus zeker maar 1 ster waard.
donderdag 8 oktober 2015
Roos
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bezig met e.e.a. om te zetten en ondertussen een aanmaning krijgen voor betaling. Blijkbaar is er geen enkele flexibiliteit wat dat betreft. Tot nu toe goede ervaringen en zelf domeinen overgezet naar Vevida. Andere providers denken meer met de klant mee. Jammer en dus kijken om alles over te zetten naar andere provider. Wees gewaarschuwd indien u iets wilt wijzigen.
donderdag 4 september 2014
GB
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is altijd zo mooi als je een mens aan de telefoon krijgt, en geen computer. Als dat dan ook nog iemand is die je geduldig helpt problemen op te lossen, dan kan het wat mij betreft niet meer stuk. Al meer dan 10 jaar alleen maar positieve ervaringen met Vevida!
zondag 10 november 2013
Modderman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
woensdag 14 november 2012
Ambrosius
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden, geen problemen, snelle en deskundige hulp bij 'probleempjes' en een betrouwbare webhoster.
donderdag 18 oktober 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al jaren lang alleen maar positieve ervaring met Vevida. Zeker met de klantenservice. Zeer ervaren mensen, die erg behulpzaam zijn om vragen te beantwoorden en goede tips te geven.
woensdag 10 oktober 2012
Kroll
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vevida rules. Altijd snel contact, duidelijke en hulpvaardige antwoorden en snelle actie. Top!
maandag 8 oktober 2012
Paalvast
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snelle reactie en keurige afhandeling nadat mijn domein gehackt was. Geeft een vertrouwd gevoel te werken met mensen die weten wat ze doen en die nooit te beroerd zijn om amateurs zoals ik met WordPress bij te staan.
donderdag 26 januari 2012
Lindenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima functionerende club en uiterst correcte ondersteuning. Zelfs bij problemen, niet veroorzaakt door hosting wordt op adequate en uiterste vriendelijke wijze hulp geboden. Zelfs vindt nazorg plaats om te checken of de aangeboden oplossing daadwerkelijk functioneert.
zondag 30 oktober 2011
van der Horst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd snel bereikbaar, meedenken, snel oplossen van problemen, stabiel, vriendelijke helpdesk. Kortom... VEVIDA als webhosting partner is een echte aanrader!
dinsdag 18 oktober 2011
Raaman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Uitstekende service!
dinsdag 11 oktober 2011
Woods
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wanneer ik in het brede scala van problemen dat men kan hebben met internet e.d., mijn vragen had, kon ik altijd terecht bij de medewerkers van Vevida: met rust en kennis namen zij alle tijd voor de gerezen problemen. Daarbij communiceert Vevida helder en zonder stalking.
maandag 5 september 2011
ter Linden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De oplossing voor het probleem kon moeilijk worden gevonden, zodat in eerste instantie de hulp werd gestopt. Maar op mijn aandringen (ik had geen enkele andere toevlucht) vroeg Brian door bij een collega. Deze heft mij toen verder geholpen, en ik waardeer ten zeerste dat de eerste 'hulpverlener' het er niet bij liet zitten, dat kan volgens mij niet genoeg geprezen worden (het inschakelen van de hulp van een collega). En natuurlijk, ik was ook heel blij met de succesvolle begeleiding van die collega!
vrijdag 11 maart 2011
van de Riet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na volledig te zijn vastgelopen met een groninger webdesign bedrijf heeft Vevida ons zeer goed geholpen met het oplossen van problemen met onze Magento webshop. Wat ik erg waardeer is dat onze problemen niets met hosting te maken hadden, maar dat ze met hun programmeerkennis toch onze site goed werkend hebben gemaakt. Dikke pluim! Het gebak is onderweg! SUPER Bedankt! Carl Caer boardsports
woensdag 23 februari 2011
Runge
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaringen met de webhosting en erg goede klantenservice: vriendelijk en snel
woensdag 26 januari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vevida verzorgt alleen onze hosting voor iets van € 40,- per jaar maar ze behandelen ons alsof we hun grootste en trouwste klant zijn. Als ik vragen heb, als ik problemen heb of wat dan ook; ik kan bij ze terecht. Ze helpen je altijd en ze helpen je snel. Wij hebben toevallig deze periode problemen gehad met onze website. Onze websitebouwer had onze website gewist en kwam met de mededeling dat de website, die na maanden werk eindelijk klaar was, 'kwijt' was en ook niet meer terug te vinden. De index was verwijderd. Wij zaten met de handen in ons haar. Maanden werk en een hoop onkosten. Weg! Gelukkig was daar Vevida. Zij hadden, zonder ddat wij daar om hadden gevraagd, een back up van diezelfde dag en konden de website binnen 5 minuten weer online plaatsen. De mensen bij Vevida zijn vakkundig, extreem behulpzaam en als ik ze niet begrijp (digibeet) dan leggen ze alles uit tot ik het begrijp. Ik schrijf nooit aanbevelingen, maar voor Vevida maak ik graag een uitzondering!
dinsdag 18 januari 2011
Roemers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De bereikbaarheid van Vevida is uitstekend. De telefoon wordt binnen 10 seconden door een deskundige aangenomen. Tot nu toe geen uitzonderingen meegemaakt. De persoon is bekwaam, uiterst vriendelijk en behulpzaam, erg geduldig, ook als je het niet snapt. Dan wordt het gewoon in andere woorden opnieuw uitgelegd. En antwoorden per email zijn er binnen een half uur of sneller. Ik wou dat ik overal zo klantvriendelijk wordt behandeld.
donderdag 6 januari 2011
van de Geer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb nu 2 websites bij 2 verschillende hosts. Vevida mailt erg traag en is niet duidelijk in de uitleg. Ik had liever een andere gekozen maarja. Bellen heeft voor mij geen nut omdat ik alles na wil lezen mocht dit plobleem vaker voorkomen. Voor mij krijgt Vevida een 4.5
dinsdag 30 november 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al enkele jaren klant van Vevida, zowel voor mijn eigen hosting als ook als reseller voor mijn klanten. Zoals te zien aan de sterretjes ben ik zeer tevreden over Vevida. De prijs/kwaliteitsverhouding, de betrouwbaarheid en de klantenservice zijn uitstekend. Vragen en (zeldzame) problemen worden snel en adequaat aangepakt door deskundige medewerkers. Nu liep ik tegen een kleine missende functionaliteit aan en heb hierover een vraag gesteld. De accountmanager heeft mij persoonlijk teruggebeld en in een zeer prettig gesprek naar mijn ervaringen wensen gevraagd en de toekomstplannen verteld (de missende functionaliteit komt op termijn beschikbaar). Hij bood zelfs aan een kopje koffie te komen drinken wanneer hij (vanuit Groningen) weer in de buurt is. Kortom, een zeer waardevolle relatie!
dinsdag 16 november 2010
Papen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al enige tijd een basis pakket. Werkt altijd, goed en snel. Problemen, per telefoon of per e-mail worden snel en vooral deskundig afgehandeld. Geen onbenullige helpdesk personen, maar medewerkers die weten waar ze het over hebbe. Prijs kwaliteit is onovertroffen. Ook voor zakelijk gebruik.
dinsdag 26 oktober 2010
Oomen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben ruim 8 jaar klant bij vevida. Zins 3 jaar ben ik voor mezelf begonnen en heb veveida als hostingsprovider meegenomen. Uit alle service providers die ik heb gehad over de afgelopen jaren staat dit bedrijf bovenaan. Prijs kwaliteit verhouding ligt uitstekend. Voor 5 euro in de maand telefonisch contact met je provider kom je in geen één sector tegen in de zakelijke markt. Er wordt ook direct opgenomen in plaats van 10 minuten in de wacht te staan. Dit bedrijf krijgt van mij een 9.5 omdat ik nooit een 10 geef. Er valt altijd iets te verbeteren maar ik zou het je nu niet kunnen vertellen.
woensdag 23 juni 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen met Vevida zijn TOP! Ik had een probleempje met een betaling, maar Vevida was uiterst begripvol voor de situatie, en gaf mij zelfs nog wat meer tijd daarvoor. Ook zijn het uiterst vriendelijke mensen daar, en ik heb in het verleden een aantal maal gebeld voor Tech ondersteuning.. nou er zitten daar absoluut GEEN dommies. VEVIDA ga zo door, klasse!!!!
donderdag 10 juni 2010
Van R
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste Vevida, graag willen wij jullie van harte bedanken, dat jullie onze website jaren lang hebben gesponsord. Jullie hebben ons altijd snel geholpen als wij er niet meer uitkwamen. Onze dank hiervoor... vanaf nu hebben wij een webmaster gevonden die onze website gaat vernieuwen en tevens ook de hosting wilt gaan overnemen. Nogmaals onze dank. Namens het bestuur One fine day
woensdag 26 mei 2010
van Klaveren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede, degelijke provider. Helpdesk reageert snel en adequaat. Op moeilijke vragen geven ze begrijpelijke antwoorden. Prima hosting pakket voor weinig geld.
donderdag 20 mei 2010
Boukes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zonder twijfel, top! Combinatie van basisprijs website (Microsoft, dus asp.net) absoluut goedkoop. Perfecte service en betrouwbaarheid!
donderdag 20 mei 2010
Laban
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu enkele jaren klant bij Vevida. Geen moment spijt gehad. Website altijd online en bij vragen zeer behulpzaam. Ik ben zelf helemaal niet zo handig met websites en e-mail maar de klantenservice van hun legt het zo uit dat zelfs ik het snap. Verder een megagroot pakket voor weinig geld. Kan ik zeker aanraden.
woensdag 19 mei 2010
Bongers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vevida te Groningen is een zeer degelijke en professionele groep met mensen. De mensen staan voor je klaar als er vragen of problemen zijn. En het belangrijkste voor mij als bedrijf is dat er kennis in huis is die ze ook daadwerkelijk gebruiken als daarom wordt gevraagd. Prima kwaliteit tegen een goede prijs, niets mis mee.
woensdag 19 mei 2010
Maat
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij Vevida zijn ze zeer klantvriendelijk, ze communiceren helder en reageren altijd snel. Veel andere bedrijven zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Echt een verademing naast veel andere bedrijven die vooral aan het navelstaren zijn en daardoor de klant helemaal vergeten.
woensdag 31 maart 2010
Kuijsten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanaf mei 2002 8 jaar lang tevreden klant geweest. Ik ga nu naar een andere host omdat mijn website is gegroeid en daarmee de wensen zijn veranderd (host in de USA gewenst, meer dataverkeer tegen lagere prijs, SQL Server 2005/2008, 24/7 support, pure .NET hosting). Ik ben destijds naar Vevida gegaan na de waardeloze support van een andere hoster. Vevida was een verademing. Pluspunten van Vevida: - Weinig downtime, en wordt aangekondigd als het om onderhoud gaat. - Betaalbaar. - Support met verstand van zaken. - Ze doen niet moeilijk als je tijdelijk meer dataverkeer verbruikt. Minpunten zijn er niet veel. Er is wel eens een migratie naar een andere server geweest waarbij "custom" instellingen niet werden meegenomen. En nog wat andere zaken die eigenlijk bij elke hoster wel eens voorkomen. Als ik ooit weer een website in Nederland wil hosten zal ik hen zeker weer overwegen.
vrijdag 26 maart 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaringen, geen problemen, altijd goed bereikbaar, doen geruisloos en zonder problemen hun werk. Degelijke club, ben zeer tevreden
woensdag 20 januari 2010
Peters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ervaring met deze hosting provider. Direct reactie op vragen. Aanrader
woensdag 16 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na bijna 3 jaar klant geweest te zijn ben ik blij dat ik met onze voetbalvereniging naar de eigen betrouwbare host ga waar ik ook voor mijzelf en klanten zit, Ze hadden vandaag nieuwe phpmyadmin geinstalleerd maar sommige database serversw waren te ouden om daar mee te werken. Met als gevolg dat ik een week moet wachten voordat ik bij me database kan slechte zaak heb dan ook gelijk opgezegd en alles staat in de verhuizing.
vrijdag 3 oktober 2008
Jasper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu al jaren klant en voorheen eigenlijk geen problemen met vevida. Ik maakte in die tijd ook websites die 'plat' waren dus geen serversiding scripts zoals PHP bijv. En juist toen ik daaraan begon, begon ook mijn slechte ervaring met Vevida. Een bepaalde website die ik aan het maken was had bepaalde rechten nodig die alleen leesbaar moesten worden. Wat bleek: Bij vevida kennen ze dit niet. Je kunt alleen de rechten in stellen voor een hele map maar niet voor 1 bestand. Heb een half jaar lopen zeulen met deze vraag/opmerking bij de helpdesk maar daar werd ik vrij onpersoonlijk en met macho bravoer te woord gestaan. Elke keer wisten ze van dit CHMOD probleem en elke keer dat ik belde zei men ja we zijn er mee bezig. Na meer dan een half jaar riepen ze dit nog bij de helpdesk. Dit zei men gewoon om er van af te zijn of van mij af te zijn. Het staat natuurlijk ook wel er amateuristisch: Een hoster waar je niet eens als klant fatsoenlijk de bestanden kunt rechten geven. En het staat natuurlijk ook klote: een helpdesk bemand met jonge mannetjes die van je willen winnen aan de telefoon en vergeten dat jij juist de klant bent. Na jaren klant geweest te zijn bij vevida is deze klant opzoek naar een nieuwe hoster met linux servers (die niet zoals vevida met windows server werkt), die een vriendelijke, meedenkende volwassen helpdesk heeft.. Wordt vervolgd..maar niet met vevida meer!
zaterdag 12 april 2008
m@rtym@n
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima bedrijf, heb al jaren een aantal domeinen bij ze en adviseer hen ook. Prima service, meteen telefonische hulp zonder uren te hoeven wachten, snelle afhandeling bij aanvraag MySQL database.... Geen negatief woord over Vevida.
dinsdag 29 januari 2008
Rogier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je graag relatief veel betaald waarbij het je niet uitmaakt dat antwoorden lang op zich kunnen laten wachten of de database niet benaderbaar is, dan ben je hier aan het goede adres. - Er wordt gemeldt dat er een serververhuizing gaat plaatsvinden over een maand - Je geeft aan dat een reeds bekend probleem zal terugkeren en vraagt of ze mee kunnen denken naar een oplossing - Je hoort weken niets en vraagt het nog eens - Op de voorlaatste avond komen ze ermee dat ze geen oplossing hebben.
dinsdag 13 november 2007
Haiko
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
VEVIDA is geen aanrader kwa service! Ze gaan slecht om met klachten, doen net of er niks aan de hand is! Ik ben momenteel bezig met het verhuizen van domeinamen maar ze doen er erg lastig over! Als er 1 op vakantie is dan moet je maar 1,5 week wachten! Geen aanrader! Ook als je goede klant bent daar, word je net zo slecht behandeld! Niet doen dus! Gr. Tim
dinsdag 7 augustus 2007
Tim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb vele jaren goede ervaringen als partner met deze provider. Helaas is dat de laatste paar jaar toch wel erg verslechterd. De papierwinkel is veel lastiger geworden. Even een domeintje verhuizen of op andere naam zetten is erg lastig allemaal. Vooral de mailservers zijn doorlopend een probleem. grote delen van de dag en tegenwoordig ook vaak s avonds zijn mailservers gewoon ronduit slecht of niet bereikbaar. Ik denk er sterk over om een andere partner in de arm te nemen. Jammer want ik was de eerste paar jaar erg over vevida te spreken.
dinsdag 17 juli 2007
Ron L
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels ligt de site al twee dagen plat, html bestanden doen het nog maar geen enkel php bestand is op te roepen. Berichten aan vevida worden op het moment ook niet beantwoord. Zag vervolgens op de site dat ze 10 juli een update aan de server hebben uitgevoerd waarbij de servers tijdelijk niet bereikbaar zouden zijn, zou het wel waarderen als dit voortaan per e-mail gemeld werd. Bovendien is het inmiddels al 13 juli en zou de update toch al wel afgerond moeten zijn....
vrijdag 13 juli 2007
Bob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na positieve ervaringen een aantal jaren geleden komt de klad er goed in bij Vevida. Met name het laatste jaar vele problemen; vele storingen in de mail server, updates van bijv. php waardoor (delen van) websites onbruikbaar worden, aanpassingen aan servers die niet goed getest worden waardoor sites volledig uit de lucht zijn, etc etc. Wat daarbij vooral stoort is de arrogante houding van de Vevida medewerkers. De klant heeft zich maar aan te passen, wat in sommige gevallen betekent dat er vele uren werk gaan zitten in het weer werkend krijgen van een website. Nog iets waar VEVIDA sterk in is; het handhaven van oude contracten. Er zijn mensen/bedrijven die nog steeds ca. ? 140 per jaar betalen voor een hostingpakketje dat al lange tijd voor ? 39 per jaar wordt aangeboden. Hoezo klantvriendelijk? Wij hebben besloten alles bij VEVIDA weg te halen en raden een ieder aan datzelfde te doen.
donderdag 10 mei 2007
p.busscher
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren een tevreden klant bij Vevida.nl, behalve de laatste paar maanden. De laatste 1 1/2 week is het wel erg bont. Onze website werkt niet meer, ook een simpele html-bestand is niet meer aan te roepen. De melding SERVICE UNAVAILABLE verschijnt. Tot 2x toe dit gerapporteerd via hun communicatiemodule. Helaas tot nu toe zonder reactie...
zondag 11 maart 2007
Rob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De laatste tijd lijken ze toch wat meer problemen te hebben. Was voorheen erg tevreden maar laatste tijd al een aantal keer gezien dat m`n site plat lag, zo ook nu, m`n website, e-mail en alle sites die ik van andere klanten uit deze lijst heb getest zijn niet bereikbaar. M`n site geeft sinds een aantal weken ook ineens allemaal foutmeldingen in scripts die al een jaar goed werkten en waar niks aan aangepast was.
vrijdag 2 maart 2007
Bob
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima provider. Heb er twee domeinen lopen. Zit al jaren bij ze. Ze kondigen downtime op tijd aan. Perfect voor ons!
maandag 26 februari 2007
Meta
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas deel ik de positieve geluiden niet. We hebben enkele jaren een account bij hun gehad en jaarlijks waren er problemen doordat ze aanpassingen aan de servers doen. Ik heb als pakket PHPwebsite gedraaid... allen maar problemen bij hun. Daarna over gegaan naar Joomla omdat dat beter zou draaien. Wel beter inderdaad maar zeker niet probleemloos... recent zijn ze weer aan het knutselen met de servers gegaan...... met weer eens problemen tot gevolg. Ben nu dus blij dat we eindelijk de stap hebben genomen om (tijdig!) op te zeggen om te kunnen verhuizen....
dinsdag 5 december 2006
Marcel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede en snelle hosting, goed bereikbaar per mail. Goede tools om alles te beheren, kortom een complete hoster. Ik ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding, een aanrader dus.
dinsdag 21 november 2006
Andr? Scholten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima ervaring, nooit problemen. Aanrader.
vrijdag 13 oktober 2006
Frank de Haan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Getipt via een kennis. Een stuk voordeler dan NetGround. Plus veel meer mogelijkheden. Hierdoor heb ik binnen kort tijdsbestek de kosten terugverdient. Soms duurt het enkele dagen voordat je per e-mail antwoord krijgt, daarom bel ik altijd even. Groet, Hr. Quintus C. Hegie, MSc
zaterdag 16 september 2006
Quintus Hegie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels 40 accounts bij Vevida lopen, vooral voor klanten. Geen kwaad woord over dit bedrijf, ben er erg tevreden over. Echt aan te raden!
zondag 27 augustus 2006
S. Ezinga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Direct naar:

Webhosting

Veilige hosting

€ 6,00 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja