VEVIDA.NL

4,0 / 5 60 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Actie!

Veilige hosting zonder zorgen!

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 02079565
Openingstijden
  • ma-vrij: 8.30-20.00
Website screenshot VEVIDA

Overall score

4,0 / 5 60 ervaringen

Totaal (60)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 60 op 6 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vevida te Groningen is een zeer degelijke en professionele groep met mensen. De mensen staan voor je klaar als er vragen of problemen zijn.En het belangrijkste voor mij als bedrijf is dat er kennis in huis is die ze ook daadwerkelijk gebruiken als daarom wordt gevraagd.Prima kwaliteit tegen een goede prijs, niets mis mee.
woensdag 19 mei 2010
Maat
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij Vevida zijn ze zeer klantvriendelijk, ze communiceren helder en reageren altijd snel. Veel andere bedrijven zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Echt een verademing naast veel andere bedrijven die vooral aan het navelstaren zijn en daardoor de klant helemaal vergeten.
woensdag 31 maart 2010
Kuijsten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vanaf mei 2002 8 jaar lang tevreden klant geweest. Ik ga nu naar een andere host omdat mijn website is gegroeid en daarmee de wensen zijn veranderd (host in de USA gewenst, meer dataverkeer tegen lagere prijs, SQL Server 2005/2008, 24/7 support, pure .NET hosting). Ik ben destijds naar Vevida gegaan na de waardeloze support van een andere hoster. Vevida was een verademing. Pluspunten van Vevida: - Weinig downtime, en wordt aangekondigd als het om onderhoud gaat. - Betaalbaar. - Support met verstand van zaken. - Ze doen niet moeilijk als je tijdelijk meer dataverkeer verbruikt. Minpunten zijn er niet veel. Er is wel eens een migratie naar een andere server geweest waarbij "custom" instellingen niet werden meegenomen. En nog wat andere zaken die eigenlijk bij elke hoster wel eens voorkomen. Als ik ooit weer een website in Nederland wil hosten zal ik hen zeker weer overwegen.
vrijdag 26 maart 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaringen, geen problemen, altijd goed bereikbaar, doen geruisloos en zonder problemen hun werk. Degelijke club, ben zeer tevreden
woensdag 20 januari 2010
Peters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ervaring met deze hosting provider. Direct reactie op vragen. Aanrader
woensdag 16 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na bijna 3 jaar klant geweest te zijn ben ik blij dat ik met onze voetbalvereniging naar de eigen betrouwbare host ga waar ik ook voor mijzelf en klanten zit,Ze hadden vandaag nieuwe phpmyadmin geinstalleerd maar sommige database serversw waren te ouden om daar mee te werken.Met als gevolg dat ik een week moet wachten voordat ik bij me database kan slechte zaak heb dan ook gelijk opgezegd en alles staat in de verhuizing.
vrijdag 3 oktober 2008
Jasper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu al jaren klant en voorheen eigenlijk geen problemen met vevida. Ik maakte in die tijd ook websites die 'plat' waren dus geen serversiding scripts zoals PHP bijv. En juist toen ik daaraan begon, begon ook mijn slechte ervaring met Vevida.Een bepaalde website die ik aan het maken was had bepaalde rechten nodig die alleen leesbaar moesten worden. Wat bleek: Bij vevida kennen ze dit niet. Je kunt alleen de rechten in stellen voor een hele map maar niet voor 1 bestand.Heb een half jaar lopen zeulen met deze vraag/opmerking bij de helpdesk maar daar werd ik vrij onpersoonlijk en met macho bravoer te woord gestaan. Elke keer wisten ze van dit CHMOD probleem en elke keer dat ik belde zei men ja we zijn er mee bezig. Na meer dan een half jaar riepen ze dit nog bij de helpdesk. Dit zei men gewoon om er van af te zijn of van mij af te zijn. Het staat natuurlijk ook wel er amateuristisch: Een hoster waar je niet eens als klant fatsoenlijk de bestanden kunt rechten geven. En het staat natuurlijk ook klote: een helpdesk bemand met jonge mannetjes die van je willen winnen aan de telefoon en vergeten dat jij juist de klant bent.Na jaren klant geweest te zijn bij vevida is deze klant opzoek naar een nieuwe hoster met linux servers (die niet zoals vevida met windows server werkt), die een vriendelijke, meedenkende volwassen helpdesk heeft.. Wordt vervolgd..maar niet met vevida meer!
zaterdag 12 april 2008
m@rtym@n
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima bedrijf, heb al jaren een aantal domeinen bij ze en adviseer hen ook. Prima service, meteen telefonische hulp zonder uren te hoeven wachten, snelle afhandeling bij aanvraag MySQL database.... Geen negatief woord over Vevida.
dinsdag 29 januari 2008
Rogier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Als je graag relatief veel betaald waarbij het je niet uitmaakt dat antwoorden lang op zich kunnen laten wachten of de database niet benaderbaar is, dan ben je hier aan het goede adres.- Er wordt gemeldt dat er een serververhuizing gaat plaatsvinden over een maand - Je geeft aan dat een reeds bekend probleem zal terugkeren en vraagt of ze mee kunnen denken naar een oplossing - Je hoort weken niets en vraagt het nog eens - Op de voorlaatste avond komen ze ermee dat ze geen oplossing hebben.
dinsdag 13 november 2007
Haiko
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
VEVIDA is geen aanrader kwa service! Ze gaan slecht om met klachten, doen net of er niks aan de hand is! Ik ben momenteel bezig met het verhuizen van domeinamen maar ze doen er erg lastig over! Als er 1 op vakantie is dan moet je maar 1,5 week wachten! Geen aanrader! Ook als je goede klant bent daar, word je net zo slecht behandeld! Niet doen dus! Gr. Tim
dinsdag 7 augustus 2007
Tim
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met VEVIDA? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Veilige hosting

€ 6,00 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

WP hosting pakket

€ 8,00 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 20 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Premium

€ 10,00 /maand
  • Opslag: 60 GB
  • Dataverkeer: 120 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja