VIP Internet

3,3 / 5 59 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • 15 Werknemers
  • KvK-nummer: 09110362
Openingstijden
  • ma-vrij: 08:00-17:00
  • zat-zon: 10:00-16:00
Website screenshot VIP Internet

Overall score

3,3 / 5 59 ervaringen

Totaal (59)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (6)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 59 op 6 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vanmorgen nog contact gehad , i.v.m domein naam die niet werkte, en het was binnen een uur opgelost, Dus we zijn zeer tevreden .
woensdag 5 juni 2013
DuPont
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben niet hun grootste klant (en zeker niet altijd hun makkelijkste), maar mijn ervaring met hun helpdesk is dusver fantastisch geweest. Alleen al om die reden zou ik VIP Internet aanraden.
woensdag 5 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helpdesk staat klanten goed te woord en geeft duidelijke uitleg/begeleiding.
woensdag 5 juni 2013
Klaassen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor elke vraag een antwoord en zeer behulpzaam. Ingeval van vragen en /of problemen altijd een oplossing! Dus....zeer tevreden!
vrijdag 31 mei 2013
Wijnja
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Medewerker met ervaring en beriekbaar. Ik heb gevoel van vertrouwen.
vrijdag 31 mei 2013
Al Biyati
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
VIP internet maakt de verwachtingen absoluut niet waar. ze spreken van 100% service, maar dit is meer 20% service, 10% kennis en 70% duurder dan de concurrenten. Ze zijn conservatief, lopen achter met zowel hun platform als kennis. Opzeggen is een drama. ABSOLUUT GEEN KLANT WORDEN!
zondag 7 april 2013
van Wessel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De telefoon werd direct opgenomen (geen seconde wachttijd), en mijn problemen rondom een installatie van een nieuw cms waren binnen twee minuten verholpen. Prima service en zeer deskundig personeel!
donderdag 4 april 2013
van Eck
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slechte ongecontroleerde tering zooi!!! ik was ooit klant bij winkeltje.nl dat bedrijf is failliet gegaan in 2012 voordat winkeltje.nl failliet ging hebben ze opeens hele hoge bedragen afgeschreven bij mij daarna heb ik mijn abbonement opgezegt, nooit een reactie gekregen meerdere mails gestuurd . in de laatste mail heb ik hun ultimatum gegeven ook daar is niet gehoor aangegeven dus vervolgens heb ik alle bedragen terug gevorderd. in juli is het bedrijf gestopt met bestaan , nu lees ik naar maanden weer eens de email en zie hier tot mijn schrik facturen van VIP internet (hoe de fock is VIP internet) dacht ik. na zoeken ben ik er achter gekomen dat VIP , de klanten van winkeltje.nl heeft overgenomen , en nu krijg ik dus hoge rekeningen en aanmaningen van VIP internet. ik heb nu meerdere emails gestuurd maar krijg geen andwoord. DUS MENSEN BEGIN NOOIT AAN VIP INTERNET !!!!!!!!!!
vrijdag 8 maart 2013
Hahn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
vip.nl heeft webhost.nl overgenomen. Ik heb herhaaldelijk aangegeven dat ik geen klant ben, toch blijf ik spam krijgen. Ook het verhuizen ging zeer moeizaam. Blijf uit de buurt van vip!
zaterdag 12 januari 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben ongeveer 5 jaar bij VIP, al die tijd nooit veel klachten gehad. Maar de laatste tijd behoorlijk wat problemen. Dan is er weer een storing en kan ik mijn site niet uploaden. 25 en 26 oktober kreeg ik ineens geen mail meer. Daar heb ik een melding van gemaakt, zij vertelden dat er een of andere storing was. Later op de dag kreeg ik te horen dat het opgelost was. Ik kreeg toen alle mail van die dagen binnen. Maar de dagen erna bleek dat nog niet alles op tijd binnen kwam, tientallen mailtjes kwamen pas binnen een dag nadat ze verstuurd waren. Hetzelfde gaat voor uitgaande mail. Meteen melding van gemaakt (30 okt). Kreeg ik allerlei ingewikkelde vragen die ik als leek niet kon beantwoorden, hun uitleg was ook niet te begrijpen (niet alleen ik snapte er niets van). Na heel veel kostbare tijd er in gestoken te hebben is het nu (1 nov) nog niet voor elkaar. Ik overweeg toch maar op zoek te gaan naar een ander provider, want vip is erg duur en de laatste tijd is het alleen maar problemen. Geen waar voor je geld.
donderdag 1 november 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met VIP Internet? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Online

€ 9,95 /maand
  • Opslag: 5 GB
  • Dataverkeer: 4 GB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (betaald)
  • SSL: Nee

VPS Hosting

Managed Cloud Start

€ 40,00 /maand
  • Opslag: 16 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Ja (gratis)
  • SSL: Ja

Domeinnaam

.NL domein €12,-

€ 12,00 /jaar
  • Website redirect: Nee
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee