Watsnel Hosting

2,2 / 5 80 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 28084755
Website screenshot Watsnel Hosting

Overall score

2,2 / 5 80 ervaringen

Totaal (80)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Watsnel.nl

Watsnel hosting biedt volgens hun eigen site kwaliteit en snelheid tegen een scherpe prijs. Toch lijkt hun activiteit tegenwoordig wat beperkt. De links in de reviews op hun eigen site gaan vaak naar dode pagina’s, evenals de urls in de footer. Vanwege dit soort signalen tezamen met de slechte reviews, lijkt ons dit een provider om te vermijden.

Ervaringen 80 op 2 pagina's

Website gehacked
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn een vereniging met een vrijwillig bestuur. Wij zijn klant sinds 2006 sinds die tijd betalen we voor onze domeinnaam 9,95. Vanaf 2018 hebben we ook via Watsnel een website abonnement voor wordpress. Dit is 1 jaar goed gegaan. In 2019 zijn we gehacked. Geen idee hoe en waarom, maar er was veel data verkeer. Dit resulteerde in een rekening van 144 euro. De site is momenteel alweer een aantal maanden uit de lucht. Facturen lopen wel door, maar wij kunnen er niet bij en op hulp wachten we al maanden. 1 mail is er gekomen, dat we de site moeten updaten. Maar we kunnen er niet op en dat schijnt niet tot ze door te dringen. Contact leggen is niet te doen. Uitleg is niet aanwezig. Alles berichten zijn in wat ons betreft waar.
dinsdag 4 februari 2020
Bestuur WATS
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
watsnel goedkoop maar wat een vervelende organisatie.:( Lijkt wel een hobby school klas. Zelfs voor goedkoop is het het niet waard!!!!!!! alles wat ik her en der lees is idd waar. Helaas lees ik het te laat en ben pas dit jaar eens de forums gaan lezen.:-$ Tijd voor een nieuwe provider blij dat ik de stap eindelijk neem. Heb de mis mankementen lang genoeg geslikt sinds 2007. Ga mij eens goed informeren voor een professionelere provider.
zaterdag 15 november 2014
ten Hoeve
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al een week bezig om een probleem met mijn hosting op te lossen. Gewoon niet bereikbaar. Eigenlijk verdienen ze geen ster.
vrijdag 24 oktober 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afschuwelijk. Niet antwoorden op mail, niet telefonisch bereikbaar. Support afdeling word waarschijnlijk geleid door een 2 jarige. Ik beheer zelf voor klanten ook websites en domeinen, en het probleem wat zij hebben, lijkt mij niet heel groot. Ik heb meer dan 7 mails gestuurd en heb er twee terug gekregen, met als antwoord: de techniek is er mee bezig, de "techniek"lost het bij watsnel schijnbaar zelf op ipv dat zij mensen inzetten.
vrijdag 14 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Betrouwbaar bedrijf. Geven netjes op tijd aan wanneer er werkzaamheden zijn aan de servers. Goede ervaringen, zeker een aanrader. Vrienden al geadviseerd om daar hun site onder te brengen.
donderdag 29 maart 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 5 jaar lid, en nooit grote problemen gehad. Altijd kleine dingetjes zoals webmail die niet meer functioneerde etc, maar dat kan overal gebeuren. Ook heel weinig down time. Enige nadeel is de lage bandbreedte, deze kan uitgebreid worden tegen een extra vergoeding, maar bij andere providers krijg je vaak voor dezelfde prijs meer bandbreedte.
donderdag 25 augustus 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een beoordeling 'ontevreden' lijkt niet te stroken met een klantperidoe van meer dan 5 jaren. Ik moet toegeven dat de website over het algemeen goed werkte. Dit is wel mijn ervaring als partikulier: onderbrekingen van de service zijn voor mij niet zo belangrijk. Het pakket is beperkt, maar dan ook erg goedkoop. Wat slecht scoort bij deze provider is de support/helpdesk. Wel vriendelijk, maar weinig efficient en vaak traag. Bovendien ook slechte of onnauwkeurige antwoorden en onleesbare emails. De klap op de vuurpijl was wel mijn opzegging: ondanks tijdige opzegging die ook werd bevestigd en een ingetrokken incassomachtiging werd toch abonnementsgeld afgeschreven. Watsnel verklaarde dat ik de opzegging ongedaan zou hebben gemaakt maar kon hiervoor geen enkel bewijs overleggen (het was dan ook niet waar). Tenslotte bleek dat de door Watsnel gehanteerde incasso een zakelijke incasso was (die binnen 5 dagen ipv 55 dagen moet worden gestorneerd). Het (stiekum, althans voor de klant onzichtbaar) hanteren van een zakelijke incassomachtiging voor een partikulier is volledig in strijd met de incassovoorwaarden die ik heb opgevraagd. Ik heb daarover inmiddels een formele klacht ingediend bij Currence. Ik raad alle potentiele klanten van Watsnel aan om voorzichtig te zijn bij het verlenen van een incassomachtiging.
zondag 30 januari 2011
Arts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zitten in de affiliate marketing en beheren een paar honderd sites verspreid over tientallen webhostingberijven waarbij watsnel veruit de slechtste is . Als belangrijkste punt voor deze slechte beoordeling, de ontiegelijk trage servers, echt schandalig. Als bedrijf hier nooit je site hosten. En zelfs voor een hobby/persoonlijke site zijn er genoeg alternatieven te vinden in dezelfde prijsklasse die veel en veel beter zijn.
zaterdag 21 augustus 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zolang het goed gaat geen probleem,maar de support wordt uitgevoerd door een paar kleuterschool scholieren. Geen reactie op emails, geen telefonische helpdesk. Op dit moment al voor de zoveelste keer 48 uur zonder email, reactie binnen één werkdag...laat me niet lachen.
donderdag 12 november 2009
Smits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Service opzich is goed te noemen een beetje chaotisch maar ze doen hun best en dat doen ze niet echt slecht. MAAR !! nu komt het op performance van hun webservers waarop ik mijn sites heb draaien, dan is het echter een heel ander verhaal hoe goed hun service ook is de sites draaien vaak heel slecht behalve tussen 11 uur smorgens en zo'n 11 uur savonds m.u.v de weekenden.mail ophalen werken aan je site , ftp kan je wel vergeten want het is niet te doen. Ik ben zo al veel mensen misgelopen omdat de site slecht draait en die mensen komen niet meer terug of het moet drastisch veranderen , daaom heb ik besloten om de hele zooi te gaan verhuizen en dat doe je echt niet zomaar als je een paar sites heb met php en sql databases ..... Watsnel is mijn slechtste move ooit geweest. Mvg Ron de Groot
maandag 14 september 2009
de Groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nooit klant geworden, zelfs als je nog geen klant bent en je probeerd ze te benaderen voor vragen,dan krijg je ze niet te pakken. Strato ook zo'n maatschapij waar je zeker geen zaken mee moet doen. Wil je een betrouwbare Host en met een leuke sitebuilder? ook de klantenservice staat je altijd netjes te woord en zijn niet duur. www.starthosting.nl P.s. Mochten jullie nog werk zoeken,schrijf je gewoon even bij me in ;)
donderdag 13 augustus 2009
Rijckaert
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloos, zeeer onbetrouwbaar..
donderdag 14 mei 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op moment is mijn website voor de zoveelste keer in een half jaar uit de lucht. Je kunt dus ook geen mail ontvangen en dat is behoorlijk irritant. Bovendien zijn die gast nauwelijks bereikbaar. Ik heb een contract voor een jaar, en daarna of misschien nog wel iets eerder ga ik mooi iets anders zoeken. Je kunt beter wat meer gaan betalen dan elke keer deze ellende.
donderdag 14 mei 2009
Verbeek
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
3-4-2009 Zaterdagnacht van 01.00 tot 07.30 offline, vannacht 4-4-2009 Zondag weer vanaf 01.00 down en nu.. nog steeds offline en het is al 09.00u en ik ben bang dat het de hele Zondag zo nog doorgaat!en zo'n 1.5 week geleden overdag uren lang down..en komende nacht..ik ben bang dat het weer van hetzelfde gaat! In 5 wkn heb ik een goed lopend Forum opgebouwd maar steeds offline kost leden, het is als dat de Shell gesloten is dan ga je naar de Esso.. als de volgende dag de Shell weer gesloten is BLIJF je bij Esso en kom je niet meer terug, mijn Forum loopt leeg en ik kan niets doen! Ik heb het wel gehad zo'n beetje met die jongen van Watsnel en bereikbaar is hij ook niet. Een site moet gewoon 24/7 online zijn of het veel kost of niet.
zondag 5 april 2009
Oost
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb 4 websites bij Watsnel. En ik vind het perfect. Ze staan nooit offline. Service is ook goed, telefonisch zijn ze niet bereikbaar, maar als je mailt dan heb je binnen een dag antwoord terug. Daar tegenover staat dat ze goedkoop zijn.
zaterdag 31 januari 2009
monica
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De bereikbaarheid van mijn site is vaak slecht. Ik heb hierop gereageerd en kreeg vervolgens als (vage) reactie dat ik een ander (duurder) abonnement zou moeten nemen om de downtime tot een minimum te beperken. Er zijn dagen bij dat de downtime minimaal is, maar gemiddeld was de downtime de afgelopen weken 20-30% Welliswaar is WatSnel niet duur, maar in dit geval is goedkoop dan ook duurkoop. Een website moet gewoon bereikbaar zijn, dus ook al geef je er niet veel geld aan uit, je moet er toch op kunnen vertrouwen. Conclusie: niet doen!
woensdag 12 november 2008
E. van de Schootbrugge
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben dik tevreden met watsnel. Ik heb niet zo veel kennis van website`s bouwen, maar met sitebuilder lukt dat toch aardig. Als ik ergens niet uit kom, krijg ik daar dezelfde dag nog antwoord op. Voor een beginneling als mij is watsnel ideaal. En dat het af en toe niet zo snel gaat, neem ik voor het geld dat ik ervoor moet betalen op de koop toe. Een aanrader voor wie voor het eerst een website gaat bouwen, maar niet zulke hoge verwachtingen heeft.
donderdag 4 september 2008
Bettina
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is echt een regelrechte ramp!!! Een stelletie knullige, onprofessionele amateurs die er een pc-tje met wat hosting op nahouden, dat is hoe het op mij overkomt. Garanderen dat er geen downtime is bij een migratie en er dan toch weer een hele ochtend uitliggen. En dat is niet de enige keer deze week, maar al de derde. Ik heb het helemaal gehad met dat stelletje. Ervaringen: Traag, vaak onbereikbaar, logge helpdesk, moeilijk bereikbaar. Conclusie: als je graag van je geld af wilt, moet je het doen, maar anders zou ik op zoek gaan naar een andere hostingprovider.
vrijdag 29 augustus 2008
patrick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Host je website NIET bij dit bedrijf. Mijn site is erg vaak offline, de support is slecht. Uiteraard is het bekend dat de support enkel via e-mail verloopt, echter is deze support ook nog erg traag. Ik kan watsnel eigenlijk alleen maar afraden. Dit is volgens mij gewoon een hobby project van enkele scholieren.
vrijdag 4 juli 2008
M. Olislaegers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
DIT IS ECHT TE SLECHT VOOR WOORDEN Ik ga heel snel naar een ander. Het is werkelijk waar een vreselijk traag onprofessioneel bedrijf. Website zeer vaak uit de lucht en ik heb al zeer vaak meerdere dagen totaal geen e-mail kunnen ontvangen. Wanneer je om uitleg vraagt krijg je een standaard mailtje. NOOIT DOEN. Betaal liever een paar euro meer, maar dit is echt één blok ellende en frustratie. TRIEST,TRIEST,TRIEST
maandag 9 juni 2008
Harold
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn ervaringen met WatSnel zijn: onvriendelijk klantenservice veelvuldig problemen met de servers (website weer eens uren onbereikbaar, inlogproblemen, vertragingen) indien veel bezoekers, snel door datalimit heen, geen extra uitbreidingen mogelijk, dus duur. alleen per email of online formulier bereikbaar Pluspunt: kan zowel met ftp al fp uploaden.
woensdag 14 mei 2008
Stornebrink
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Watnel is erg goedkoop en de keerzijde hiervan wordt snel duidelijk: vaak uit de lucht, matige support en een zeer oude versie van MySQL waardoor de wat meer geavanceerde programma's met PHP niet werken. Men koopt via een Amerikaans bedrijf een webhosting programma dat overigens door Internet Explorer als verdacht wordt gezien omdat het certificaat niet wordt vertrouwd. Kortom: erg marginaal. Advies: betaal iets meer en bespaar je de ergernis.
woensdag 2 april 2008
Jan de Groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ja ja hier ben ik weer, kan nu al 10 dgn mijn website niet updaten probleem in de websitebuilder. Ik krijg maar weinig respons van watsnel emails worden slecht beantwoord. watsnel neeeeeeeee wat langzaam
woensdag 20 februari 2008
Karin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb de reacties gelezen van Watsnel en ik herken jammer genoeg een hoop minpunten. - Er wordt inderdaad geen telefonische support gegeven, maar dit wordt ook duidelijk aangegeven. - e-mail support is niet geweldig. Reactie op het jou verzonden mail ligt tussen de 5 en 24 uur. - Control panel is af en toe niet bereikbaar. - PHPMyadmin wordt vind ik niet echt heel goed up-to-date gehouden. (Geen php 5 ondersteuning op het moment). Ze zijn ook niet van plan hun phpmyadmin te update (als je dit vraag via de mail). - Je website is soms behoorlijk traag, dit verschil denk ik per dag is niet altijd zo. (maar komt wel met enige regelmatigheid voor). Genoeg negatieve punten, er zijn gelukkig ook nog positieve punten. - Control panel is erg duidelijk en simpel ingericht. - Een website upgrade naar een ander pakket of meer web ruimte kan via een paar klikken. (na betalingsontvangst binnen 1 uur geregeld zonder data verlies). - Betaal systeem is gelukkig heel snel, en werkt goed. (Dit gaat via een automatisch mail systeem, zo wordt je op de hoogte gehouden). - Dat ze je aan het 'lijntje' houden ben ik het totaal niet mee eens, ze mogen wat min punten hebben, maar als je een beetje creatief ben kom je er zelf best uit. - Website is vrijwel 99,98% online! - E-mail functies via het mail systeem 'Horde' werkt behoorlijk simpel, wat ook erg handig is, is dat je allerlei talen kan kiesen! Conclusie: Voor mensen die gewoon snel willen beginnen met het maken van een website, is Watsnel.nl gewoon een goed begin! Voor bedrijven zal ik dit niet doen, omdat je website soms wat traag kan zijn en klanten daarop niet gaan wachten.
woensdag 20 februari 2008
Martin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Watsnel is inderdaad niet de beste en de snelste host voor zakelijke websites. Maar voor websites zoals de mijne (www.rumworld.nl) is dit een ideale host. goedkoop en veel mogelijkheden.
dinsdag 19 februari 2008
Rumworld
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij het lezen van de reactie's valt het mij op dat er nogal wat mensen zijn die het blijkbaar een ramp vinden dat er geen telefonische support geleverd wordt. Ik vraag mij dan af waarom ze deze hosting provider genomen hebben. Het staat namelijk duidelijk vermeld bij Watsnel op de homepage dat er geen telefonisch support geleverd wordt. Mijn ervaing is dat ze vrij snel op de e-mail reactie gereageerd wordt. Het voor mij enige zwakke punt van Watsnel is dat er vaak problemen zijn met het control pannel. Het niet laden van de control pagina of niet meer kunnen inloggen. Voor de rest is mijn site http://www.allwifi.nl wel bereikbaar. Nog geen problemen ondervonden wat dat betreft.
vrijdag 15 juni 2007
Allwifi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeldzaam slecht. Totaal geen verstand van zaken. Ze houden je aan lijntje. Als je mailt duurt het uren voordat je antwoord krijgt. Of dagen. Geen aanrader. Support is echt waardeloos. Mail van support heeft geen enkele waarde. Nooit doen dus.
donderdag 31 mei 2007
Henri
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb (had) 2 websites bij watsnel. 1e jaar prima. maar je kan daar alleen verlengen via control panel. En dat werkte niet, mailen en faxen komt geen reactie op. Dus ze gooien gewoon 2 sites plat (en ik kan dus niet meer mailen/inloggen met ftp of control panel) ik heb de boel maar verhuisd (nu mee bezig) naar hosting2go.nl waar ik tot nu toe geen problemen heb gehad Watsnel is wat mij betreft dus een waardeloos bedrijf. Een foutje kan maar niet reageren en 2 sites plat gooien omdat je 15 euro niet betaald kan echt niet
donderdag 30 november 2006
Ben
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gebruikers, die zeggen dat Watsnel goed is, hebben geen verstand van zaken. Bij professioneel gebruik loop je constant tegen problemen aan. Wanneer je problemen meldt, moet je minstens een dag wachten op antwoord. Met dat antwoord kun je vervolgens niets. Wat ook gebeurt: 'we zien je foutmelding niet meer, dus het zal wel werken' of: 'is dit probleem nog actueel?'. Telefonisch onbereikbaar. Wat is dit? Kun je als webdesignbureau een dag wachten op misschien een simpele oplossing van het probleem? De servers zijn ook nog eens tergend langzaam. Geen aanrader dus. Watsnel is dus iets voor beginnende webmasters. Niet voor de professionals en al helemaal niet voor bedrijven. Het kost gewoon te veel tijd om je website daar te laten draaien. Zeker als je gebruik gaat maken van PHP/MYSQL.
woensdag 29 november 2006
Henri
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
watsnel lees maar gerust watlangzaam !!! 10 dagen lang lag de websitebuilder plat en kon de site niet worden geupdate, net als een groot deel van de andere mensen hier zijn ze slecht te bereiken alleen per mail en als je geluk hebt krijg je binnen 12 uur antwoord, waar je dan geen ruk mee kan want het zijn vaak standaard antwoorden. Of je hoort helemaal niks, affij het werkte weer werdt er gemeld geen excuses niks nada noppes !!! Nu bleek onze webiste uit het gehuegen van websitebuilder te zijn ik moest alles weer opnieuwe erop zetten en dan kwam het goed, niet dus !!! Nu al 2 weken kan ik niks en ben nu hard op zoek naar een goede host die ook voor iemand met weinig it verstand te onderhouden is. tevens wil ik mijn geld terug en zo niet dan wordt het cker een rechtzaak ik houdt jullie op de hoogte. Erg jammer allemaal want als het inderdaad werkt dan is het echt ideaal, het kost weinig , is voor iedere leek te doen maar in mijn geval is goedkoop duurkoop geworden.
zaterdag 25 november 2006
Karin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een grote ramp is deze hostingbedrijf. om de haverklap lig je er uit. Ik ga gauw naar een ander. Mvg James
zaterdag 18 november 2006
James
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vind watsnel.nl makkelijk in gebruik het is duidelijk en operationeel werkt het goed.
donderdag 9 november 2006
Nanja Kroon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb sinds 2 jaar een abbonnement bij watsnel.nl, in het begin waren er af en toe wat problemen omdat de website regelmatig niet bereikbaar was. Dit is echter fantastisch opgelost. Voor mij was de support super, binnen enkele uren had ik al een reactie op mijn vraag. Dus voor mij is dit een super hoster!
maandag 30 oktober 2006
Glen K?sters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo Webhosters, Ik zit het commentaar te lezen over Watsnel.nl, en ik moet dit even kwijt. Watsnel.nl heeft mij tot dusver zeer goede support gegeven, en het controlpanel en de mogelijkheden ermee zijn zowat onbeperkt. Ik zeg: Watsnel.nl is gewoon de beste die er op dit gebied te vinden is. En boven dat zijn ze geeneens zo duur. Sterker nog, ze zijn goed geprijsd! Dus Beste mensen, even dat jullie dat weten. Met vriendelijke groeten, T. Grootenboer.
dinsdag 24 oktober 2006
Tristan Grootenboer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima! Het gaat allemaal best makkelijk en het is heel goedkoop. No thrills no frills en dat is wel zo eenvoudig. Ik kan het mensen die voor weinig hun site willen hosten watsnel echt aanraden. En dat Sitebuilder is ff wennen maar wel leuk. Gewoon doen.
zondag 22 oktober 2006
M. Denekamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Watsnel heeft wat mij betreft 3 grote voordelen: De website is goedkoop, het beheren van meerdere websites via het Control Panel is praktisch, en ten derde werkt de aanvraag ook snel; zodra je een bestelling plaatst kun je meteen je webspace gebruiken.
donderdag 12 oktober 2006
Wouter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een forum opgezet voor onze vestiging en werkt prima. De service is goed en het is niet duur.
woensdag 11 oktober 2006
Johan Wagner
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel slechte ervaring mee. Na verhuizing naar zgn. stabielere host alles kwijt. Kom via mijn domeinnaam op andere site terecht. Zou allemaal goed komen. Veel tickets verstuurd maar nooit meer reactie gehad. Bleek dat mijn domeinnaam ook weer vrij was. Nu 3 mnd. bij andere provider zonder problemen . Van watsnel krijg ik nog steeds mailtjes dat mijn limit overschreden is. Echt, heel, heel heel slecht.
zaterdag 7 oktober 2006
Gerard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
wat een intrieste. slect presterende toko is dat zeg. in de periode juni- augustus steeds connectie problemen Steeds dezlefde reatie op probleem tickets nl excuses en we weten het ook niet maar we verhelpen het na tig tijd eindelijk verhuizen de website op een andere server gaat het weer fout "u behoort to een van de weinige sites die nog een probleem hebben"' En dan duur het nog 4 dagen. Eindelijk stabiel gedurende 3 weken, en dan begint het circus weer Als ik die gasten was stapte ik "wat snel" uit de business. Mjn God mijn engelengeduld is nu wel op (ik had eerst mijn ravenco adres opgegeven, maar ja dat heeft weinig zin bij een provider die steeds uit de lucht is)
zaterdag 9 september 2006
Jelle
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wel wat kleine problemen gehad met Mysql, maar ik ben best tevreden. Het duurde ook niet zo lang voor het opgelost werd. Ik denk dat iedere hosting provider wel eens problemen heeft.
maandag 4 september 2006
Wilm
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ervaringen me Watsnel! Lage prijs. Prima support die snel reageert! Ga zo door.
donderdag 31 augustus 2006
P Jansen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik ga weer terug naar mijn eigen, vertrouwde host! Ik was zo dom om niet rond te kijken en was alleen verblind door het goedkope aanbod dat ze deden. FOUT!!!!!! De service is slecht! Ze beantwoorden mail niet of nauwelijks en ook niet snel. Verder kan ik niet uploaden naar mijn eigen site en zit daardoor verplicht vast aan hun websitebuilder. Beetje jammer van het geld, maar laat dit een les voor anderen zijn!
maandag 28 augustus 2006
mignon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een hele goede ervaring met Wat Snel. Goede service, snelle afhandeling van klachten en mijn website doet het volgens mij altijd prima. Een aanrader dus!!
woensdag 23 augustus 2006
Naomi
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een waardeloze slome webhoster. Na meer dan 20 dagen was mijn domeinnaam nog steeds 'vrij'. Waar wachten ze daar eigenlijk op? Ik heb opgezegd en heb toen binnen 90 minuten de domeinnaam geregistreerd bij Sylconia. Twee keer zo duur maar meer webspace. Had ik maar eerst op webhosters rondgekeken! Watsnel = goedkoop = kat in de zak.
donderdag 10 augustus 2006
Onno
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een waardeloze slome webhoster. Na meer dan 20 dagen was mijn domeinnaam nog steeds 'vrij'. Waar wachten ze daar eigenlijk op? Ik heb opgezegd en heb toen binnen 90 minuten de domeinnaam geregistreerd bij Sylconia. Twee keer zo duur maar meer webspace. Had ik maar eerst op webhosters rondgekeken! Watsnel = goedkoop = kat in de zak.
woensdag 9 augustus 2006
Onno
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een waardeloze slome webhoster. Na meer dan 20 dagen was mijn domeinnaam nog steeds 'vrij'. Waar wachten ze daar eigenlijk op? Ik heb opgezegd en heb toen binnen 90 minuten de domeinnaam geregistreerd bij Sylconia. Twee keer zo duur maar meer webspace. Had ik maar eerst op webhosters rondgekeken! Watsnel = goedkoop = kat in de zak.
maandag 7 augustus 2006
Onno
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een waardeloze slome webhoster. Na meer dan 20 dagen was mijn domeinnaam nog steeds 'vrij'. Waar wachten ze daar eigenlijk op? Ik heb opgezegd en heb toen binnen 90 minuten de domeinnaam geregistreerd bij Sylconia. Twee keer zo duur maar meer webspace. Had ik maar eerst op webhosters rondgekeken! Watsnel = goedkoop = kat in de zak.
donderdag 3 augustus 2006
Onno
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een waardeloze slome webhoster. Na meer dan 20 dagen was mijn domeinnaam nog steeds 'vrij'. Waar wachten ze daar eigenlijk op? Ik heb opgezegd en heb toen binnen 90 minuten de domeinnaam geregistreerd bij Sylconia. Twee keer zo duur maar meer webspace. Had ik maar eerst op webhosters rondgekeken! Watsnel = goedkoop = kat in de zak.
woensdag 2 augustus 2006
Onno
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
hij is niet duur, af en toe valt de online sitebuilder uit, communicatie gaat vie tickets , je moet je probleem goed duidelijk omschrijven anders wordt het niet wat. al me al ben ik tevreden ik heb een homepage voor een vereniging die door ee leek onderhouden kan worden (dank zij sitebuidler). Echter voor je alle tools aan het werk hebt heb je wel wat kennis nodig.
vrijdag 28 juli 2006
Dick Wennig
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Extreem slechte ervaringen. Non-stop is mijn site offline. Op een melding daarvan wordt soms pas een halve dag later gereageerd. En ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Dat is al een heel slecht teken natuurlijk. Zonde voor het weggegooide geld, want ik ga nu op zoek naar een andere provider. Zo vaak offline-tijd is totaal ongehoord als hosting.
donderdag 27 juli 2006
Sander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Watsnel Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Mijn Website

€ 1,66 /maand
  • Opslag: 500 MB
  • Dataverkeer: 5 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

Domeinnaam

.nl domein

€ 9,95 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee