Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / Watsnel Hosting

Watsnel Hosting

2,2 / 5 80 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
  • KvK-nummer: 28084755
Website screenshot Watsnel Hosting

Overall score

2,2 / 5 80 ervaringen

Totaal (80)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 80 op 8 pagina's

Website gehacked
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zijn een vereniging met een vrijwillig bestuur. Wij zijn klant sinds 2006 sinds die tijd betalen we voor onze domeinnaam 9,95. Vanaf 2018 hebben we ook via Watsnel een website abonnement voor wordpress. Dit is 1 jaar goed gegaan. In 2019 zijn we gehacked. Geen idee hoe en waarom, maar er was veel data verkeer. Dit resulteerde in een rekening van 144 euro. De site is momenteel alweer een aantal maanden uit de lucht. Facturen lopen wel door, maar wij kunnen er niet bij en op hulp wachten we al maanden. 1 mail is er gekomen, dat we de site moeten updaten. Maar we kunnen er niet op en dat schijnt niet tot ze door te dringen. Contact leggen is niet te doen. Uitleg is niet aanwezig. Alles berichten zijn in wat ons betreft waar.
dinsdag 4 februari 2020
Bestuur WATS
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
watsnel goedkoop maar wat een vervelende organisatie.:( Lijkt wel een hobby school klas. Zelfs voor goedkoop is het het niet waard!!!!!!! alles wat ik her en der lees is idd waar. Helaas lees ik het te laat en ben pas dit jaar eens de forums gaan lezen.:-$ Tijd voor een nieuwe provider blij dat ik de stap eindelijk neem. Heb de mis mankementen lang genoeg geslikt sinds 2007. Ga mij eens goed informeren voor een professionelere provider.
zaterdag 15 november 2014
ten Hoeve
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al een week bezig om een probleem met mijn hosting op te lossen. Gewoon niet bereikbaar. Eigenlijk verdienen ze geen ster.
vrijdag 24 oktober 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afschuwelijk. Niet antwoorden op mail, niet telefonisch bereikbaar. Support afdeling word waarschijnlijk geleid door een 2 jarige. Ik beheer zelf voor klanten ook websites en domeinen, en het probleem wat zij hebben, lijkt mij niet heel groot. Ik heb meer dan 7 mails gestuurd en heb er twee terug gekregen, met als antwoord: de techniek is er mee bezig, de "techniek"lost het bij watsnel schijnbaar zelf op ipv dat zij mensen inzetten.
vrijdag 14 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Betrouwbaar bedrijf. Geven netjes op tijd aan wanneer er werkzaamheden zijn aan de servers. Goede ervaringen, zeker een aanrader. Vrienden al geadviseerd om daar hun site onder te brengen.
donderdag 29 maart 2012
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 5 jaar lid, en nooit grote problemen gehad. Altijd kleine dingetjes zoals webmail die niet meer functioneerde etc, maar dat kan overal gebeuren. Ook heel weinig down time. Enige nadeel is de lage bandbreedte, deze kan uitgebreid worden tegen een extra vergoeding, maar bij andere providers krijg je vaak voor dezelfde prijs meer bandbreedte.
donderdag 25 augustus 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een beoordeling 'ontevreden' lijkt niet te stroken met een klantperidoe van meer dan 5 jaren. Ik moet toegeven dat de website over het algemeen goed werkte. Dit is wel mijn ervaring als partikulier: onderbrekingen van de service zijn voor mij niet zo belangrijk. Het pakket is beperkt, maar dan ook erg goedkoop. Wat slecht scoort bij deze provider is de support/helpdesk. Wel vriendelijk, maar weinig efficient en vaak traag. Bovendien ook slechte of onnauwkeurige antwoorden en onleesbare emails. De klap op de vuurpijl was wel mijn opzegging: ondanks tijdige opzegging die ook werd bevestigd en een ingetrokken incassomachtiging werd toch abonnementsgeld afgeschreven. Watsnel verklaarde dat ik de opzegging ongedaan zou hebben gemaakt maar kon hiervoor geen enkel bewijs overleggen (het was dan ook niet waar). Tenslotte bleek dat de door Watsnel gehanteerde incasso een zakelijke incasso was (die binnen 5 dagen ipv 55 dagen moet worden gestorneerd). Het (stiekum, althans voor de klant onzichtbaar) hanteren van een zakelijke incassomachtiging voor een partikulier is volledig in strijd met de incassovoorwaarden die ik heb opgevraagd. Ik heb daarover inmiddels een formele klacht ingediend bij Currence. Ik raad alle potentiele klanten van Watsnel aan om voorzichtig te zijn bij het verlenen van een incassomachtiging.
zondag 30 januari 2011
Arts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zitten in de affiliate marketing en beheren een paar honderd sites verspreid over tientallen webhostingberijven waarbij watsnel veruit de slechtste is . Als belangrijkste punt voor deze slechte beoordeling, de ontiegelijk trage servers, echt schandalig. Als bedrijf hier nooit je site hosten. En zelfs voor een hobby/persoonlijke site zijn er genoeg alternatieven te vinden in dezelfde prijsklasse die veel en veel beter zijn.
zaterdag 21 augustus 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zolang het goed gaat geen probleem,maar de support wordt uitgevoerd door een paar kleuterschool scholieren. Geen reactie op emails, geen telefonische helpdesk. Op dit moment al voor de zoveelste keer 48 uur zonder email, reactie binnen één werkdag...laat me niet lachen.
donderdag 12 november 2009
Smits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Service opzich is goed te noemen een beetje chaotisch maar ze doen hun best en dat doen ze niet echt slecht. MAAR !! nu komt het op performance van hun webservers waarop ik mijn sites heb draaien, dan is het echter een heel ander verhaal hoe goed hun service ook is de sites draaien vaak heel slecht behalve tussen 11 uur smorgens en zo'n 11 uur savonds m.u.v de weekenden.mail ophalen werken aan je site , ftp kan je wel vergeten want het is niet te doen. Ik ben zo al veel mensen misgelopen omdat de site slecht draait en die mensen komen niet meer terug of het moet drastisch veranderen , daaom heb ik besloten om de hele zooi te gaan verhuizen en dat doe je echt niet zomaar als je een paar sites heb met php en sql databases ..... Watsnel is mijn slechtste move ooit geweest. Mvg Ron de Groot
maandag 14 september 2009
de Groot
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Watsnel Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Mijn Website

€ 1,66 /maand
  • Opslag: 500 MB
  • Dataverkeer: 5 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Nee

Domeinnaam

.nl domein

€ 9,95 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee