Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / Watsnel Hosting

Watsnel Hosting

2,2 / 5 80 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
  • KvK-nummer: 28084755
Website screenshot Watsnel Hosting

Overall score

2,2 / 5 80 ervaringen

Totaal (80)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 80 op 8 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechte service heb vandaag (19-07-06) de hele dag en avond al problemen om op mijn site te komen, maar ook de site van wat snel.nl is niet bereikbaar......ik ga zeker kijken naar een andere hostingsbueau.....want dit is waardeloos..
woensdag 19 juli 2006
Arno van Kampen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Mijn site ligt er al de hele dag uit. Ik krijg ook geen contact via e-mail. Als dit vaker voorkomt, stap ik per direct op bij watsnel
dinsdag 18 juli 2006
patrick
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ga nooit met deze prutsers in zee, het is een drama !!!
vrijdag 2 juni 2006
Ron
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Waardeloos. Wij hebben 1 pakket mijnwebsite en 1 pakket mijndomein. Het verschil tussen de twee domeinnamen is een - (streepje). Nu zijn wij al 4 weken bezig met aan deze andere domeinnaam (met streepje) aan een pakket mijnwebsite te hangen. Dit lukt niet. Iedere keer moet ik invullen bestaande domeinnaam uitbreiden. Ja. Vervolgens als ik deze wil uitbreiden dan verteld het pakket dat deze domeinnaam al in gebruik is. Dat klopt en wel door ons. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar dus dan maar via mail (dat zou volgens hun sneller gaan) duurt het 2 dagen voor je een antwoord hebt. Zou dit nog zinnig zijn dan is dat prima maar je krijgt antwoorden als: "het zou moeten werken" e.d. We zijn dus al 4 weken bezig en geen steek opgeschoten. Ook het inloggen op het controle pannel duurt minuten voordat je erin komt. Wil je dingen veranderen dat duurt het weer minuten alvorens er iets gebeurd. Als er tenminste iets gebeurd. Vaak is dat niet het geval. Ik ben 2 dagen een gedeelte van het controle paneel kwijt geweest. Nu is het er weer. Voor hoelang? Ik kan alleen maar een raadgeven. "Wat Snel" doet zijn naam geen eer aan dus kies snel een ander.
maandag 22 mei 2006
J.A.W. de Weerd
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ronduit slecht! Nog nooit zo'n slechte Provider meegemaakt. En niet voor een individueel incident. Watsnel scoort namelijk heel constant op het niet of onvolledig communiceren. Voor de rest zou ik me 116 keer bedenken als je plannen hebt om hier je website onder te brengen. Er zijn genoeg alternatieven. Concreet: Aantal grote emailstoringen (van een paar dagen tot een week). Geen enkele communicatie of melding vooraf. Veel problemen met inloggen op je configuratie-scherm. Dat werkt vaak spontaan niet meer. Geen communicatie hierover, niet per email, niet op de website. Mijn SIDN gegevens staan fout geregistreerd buiten mijn schuld om. Vragen ze nu 15 euro voor om te herstellen terwijl ik de getekende overdrachtsformulieren destijds heb opgestuurd. Zo kan ik nog wel even door gaan. Conclusie: NIET IN ZEE GAAN MET WATSNEL! PS: Het verhuisproces begint nu ook al op zijn Watsnels te verlopen helaas........ Voor de liefhebbers heb ik tientallen emails die bovenstaand verhaal bekrachtigen.
zaterdag 15 april 2006
Rob Berris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zolang je geen support nodig hebt is dit voor 25 euro per jaar een prima webhoster. Heb je support nodig dan kun je het wel shaken want ondanks dat je prima een ticket aan kan maken zal je als antwoord ??n van de volgende opties krijgen: - Uw incident is nog in behandeling. Sorry voor het wachten. - Uw incident is doorgestuurd naar de 2e lijns helpdesk. - Wij ondersteunen geen....Heeft u nog vragen dan... Oftwel, er wordt geen support geleverd. Ik zou ook wel wat anders te doen hebben als ik in Suriname zat want daar zit de "support"desk van Watsnel. Bel je het bovenstaande nummer dan kom je uit bij de helpdesk van Netnation en die zullen je niet verder helpen ook al zijn ze waarschijnlijk de overkoeplende organisatie. Mijn probleem heeft betreking op het ontbreken van een PTR op de DNS servers van Netnation maar omdat de domeinen beheerd worden door Watsnel kan Netnation niks voor me doen. Zonder die PTR is er geen Reverse lookup mogelijk en zullen vele ISP's de mail vanaf de site niet accepteren. En dan te bedenken dat deze PTR's verplicht zijn voor elke hostdomein op het internet! Wil je ergens goedkoop je website laten hosten, vindt je service totaal onbelangrijk en kan de werking van de website je ook niet echt schelen dan kan je dus prima voor Watsnel kiezen.
donderdag 30 maart 2006
Carbonfreaks
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er is niets snel aan deze onbetrouwbare host. J, e-mailtjes n.a.v. inschrijving en m.b.t. de betaling komen snel. Daarna hoor je niets meer. Na betaling dagelijks gekeken of mijn domeinnaam al gereserveerd was, maar die bleef almaar vrij. Op e-mail kwam geen reactie en een telefoonnummer ind je nergens. Toen ik op deze plaats de negatieve ervaringen las, heb ik - dat was na enige weken - opgezegd en mijn geld teruggevraagd. Toen kreeg ik weer w?l een emailtje terug, n.l. dat ik schriftelijk moest opzeggen! Ze leveren g??n prestatie en dat is wanprestatie. En m'n geld heb ik ook niet terug gekregen. Wat mij betreft ervoer ik aldus allerlei kenmerken van oplichterij: iets beloven, geld innen en vervolgens niets waarmaken. En dat dan "WatSnel" noemen Toen ik m'n website elders (bij EZhost) onderbracht kon ik de volgende dag alvast m'n website op hun server zetten en werkte een dag later de domeinnaam al. Ik heb lang gewacht alvorens ik deze ervaring nu beschrijf - om WatSnel tijd te geven mijn geld terug te storten. Daar kan ik naar fluiten. U bent gewaarschuwd.
dinsdag 21 maart 2006
Stan Verdult
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
BAGGER!! Maar dat is duidelijk he... Over de geldterugvorderprocedure: Geen reactie op mails...daarna via KvK tel nummer opgevraagd...gebeld...dame aan de lijn wist van niks en een varken is nog slimmer..werd volgens mij voor de gek gehouden dat ze het aan de technici zou vragen...volgens mij wrd het wachtknopje ingedrukt en ging ze verder met haar nageltjes lakker ofzo... Daarna met email en brief gedreigd met kantonrechter...ik studeer rechten..en vond het een mooie try-out..had ik er ook ingezet...ik was het ook echt van plan!! Ware het niet dat de meesterboef of ik bedoel directeur na een dag belde en tien keer sorry zei en met allerlei smoesjes kwam die overigens niet overtuigend overkwamen. Ik kreeg meteen mijn geld terug........Ja.......dan wel he! Ow ja..en hij vroeg of ik mijn lastermailen die ik her en der op review-sites had gezet eraf wilde halen. Nou dat wilde ik wel hoor...............voor hem doe ik alles natuurlijk. Denk dat de lasterberichten van mij nog zwaarder woog voor hem dan het feit dat ik naar de kantonrechter zou gaan, alhoewel ik dat niet zeker weet, want hij snapt ook wel dat er op de rechtbank gehakt wordt gemaakt van hem...ik had ook al 20 print screens opgeslagen (met datum en tijd in de hoek) van de keren dat de site eruit lag. Dus knakker...als je dit weer leest... De groetjes van je maatje..en we bellen nog... P.S. YOURHOSTING is echt een superhostingbedrjf..na een uur antwoordt op je mailtjes en superverbindingen! Telefonisch ook erg goed.
maandag 9 januari 2006
WatPrut.ml
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles geregeld en betaald ruim 14 dagen geleden, gewoon even afwachten maar kan alleen maar in de accountgegevens komen verder niets. Ook heb ik het beloofde sitebuider niet ontvangen er wordt niet gereageerd op mijn mail. Wie kan mij helpen om mijn site op het internet te krijgen, heb er zelf weinig verstand van. Hoe krijg ik wel respons op mijn vragen naar watsnel.
donderdag 22 december 2005
J. de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aanmelden ging prima, de volgende dag was het voor elkaar, maar na twee weken begonnen de problemen. Ik kon niet meer inloggen op de controlpanel, vervolgens niet meer in staat om mijn site te kunnen bijwerken via ftp, Constant meldingen van geen ruimte op schijf, geen bevoegdheid e.d., mijn site ging plat, omdat tijdens het uploaden ik werd afgekapt. Meerdere malen een mail gestuurd, alleen een auto response terug.Zes dagen nadat ik de eerste mail had verstuurd ,een fax gestuurd met opzegging. Een paar uur later deed ftp het weer, een mail ontvangen zodat ik weer kom inloggen op controlpanel. Water na de wijn, ondertussen een hosingpakket aangevraagd bij Webreus en mijn domeinnaam wordt hopelijk snel overgezet. Snellere service = klanten behouden Slechte service= verliezen van vertrouwen.
vrijdag 16 december 2005
Paul
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Watsnel Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Mijn Website

€ 1,66 /maand
  • Opslag: 500 MB
  • Dataverkeer: 5 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Nee

Domeinnaam

.nl domein

€ 9,95 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee