Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / Watsnel Hosting

Watsnel Hosting

2,2 / 5 80 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • Nederland Werknemers
  • KvK-nummer: 28084755
Website screenshot Watsnel Hosting

Overall score

2,2 / 5 80 ervaringen

Totaal (80)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (1)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 80 op 8 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
E?n grote ellende, veel beloftes en weinig waar maken. Geld overgemaakt via creditkaart en twee weken later nog geen domeinregistratie!! Na vele mailtjes, waar overigens niet op gereageerd wordt, en vele telefoontjes waar je vele loze beloftes krijgt ben ik ermee klaar. Watsnel.nl Wat nou SNEL??
vrijdag 16 december 2005
Frank
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds twee maanden een aantal domeinnamen en websites geregistreerd bij WatSnel. Na de online betalingen nauwelijks problemen gehad. Twee keer een mail moeten sturen omdat de control omgeving van de site niet operationeel werd. Verder tot nu toe geen problemen gehad. Nog geen 25 euro per domeinnaam, website, mailboxen ?n een behoorlijke opslag + traffic vind ik erg goedkoop. Ik reken dan ook niet op een telefonische helpdesk of snelle on-line ondersteuning. Als problemen binnen 2,3 dagen worden opgelost ben ik tevreden. Ik denk, gezien alle reacties, dat WatSnel veel nieuw personeel heeft aangenomen na de advertentiecampagne. Als iedereen ingewerkt is dan zal het vermoedelijk wel beter gaan. Ik denk dat ik geluk heb gehad, maar dat bewijst ook wel dat het concept technisch ok is. Ik heb er wel vertrouwen in.
zaterdag 10 december 2005
Aran
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al eerder gepost over Watsnel. Hierin was ik vrij negatief over deze provider omdat ik nog steeds niets had gehoord en er geen reactie kwam om mijn email. Een paar dagen later kwam deze reactie wel en was alles snel in orde. Sindsdien werkt alles vlekkeloos. Ik moest wel apart vragen om de Sitebuilder tool maar dit was binnen een dag geregeld. Na een negatieve opstart periode wil ik bij deze dan ook een positief woord doen.
zaterdag 26 november 2005
Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aanvankelijk zag het er redelijk uit, geen problemen meer dacht ik,.. helaas! Regelmatig ligt hun server in de asemmer denk ik dan. Ik laat mij e-mails toesturen of stuur ze zelf via een ander provider maar.. ze komen niet binnen, regelmatig foutmeldingen. Ook uploaden of beheren van mijn site is dan niet mogelijk en.. vaak overdag en in het weekend. Watsnel moet maar een in de leer gaan bij het oude SUPERWEB, krijgen ze SNELGELD zonder tegenprestatie. Ik ga opzoek naar een 'echte' en betrouwbare provider... wie helpt?
maandag 31 oktober 2005
Gil
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Betaling ging goed, nu 3 weken later nog steeds niets gehoord, wanneer ik op het control panel inlog heb ik alleen maar de mogelijkheid om de account settings te bekijken, hierop zie ik dat de status momenteel nog steeds wachtend is bij plesk domain. heb 8 dagen geleden een mail hierover gestuurd maar nog geen reactie gehad. tot dusverre dus negatief want op hun site staat dat het na betaling een paar dagen duurt en bij mij zijn dit er al bijn 21.
donderdag 27 oktober 2005
Willem
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In ??n woord; verschrikking! Ik kon ook pas na weken met mijn domein aan de slag, foutje bij watsnel. Dat je daar zelf continu achteraan moest vond ik ronduit een domper. Vervolgens kan ik zonder een duidelijke reden (nog steeds, na maanden zeuren) niet in mijn control panel komen. Ik moet alles rechtstreekt via FTP doen. Dus ik kan niets veranderen, niets aanmaken.... PHP doet het slecht, op een ander inmiddels andere server voor mijn andere website draait het allemaal uistekend. Server is traag en regelmatig niet een beschikbaar.. Kortom geen aanrader. Slechte service, traag en totaal geen verstand van...
woensdag 26 oktober 2005
Cirsten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot vorige week was ik redelijk positief. Heb inmiddels dan ook al 6 domeinen bij Watsnel lopen. Those days are over. ik begreep via anderen dat mensen met een watsnel domein hun email niet meer op konden halen en mail naar mijn watsnel domein werd gebounced. Een goede partij herken je hoe ze met problemen omgaan. Bij iedere provider kan een probleem ontstaan maar bij Watsnel nemen ze hun klanten gewoon niet serieus. Na bijna 5 dagen geen email te kunnen ontvangen staat er niet eens een melding op de site dat ze een storing hebben oid. Dan komt er ineens een bak email binnen om vervolgens alweer een dag plat te liggen. Nog steeds geen enkel teken van leven. - Er wordt niet gereageerd op verzoeken tot communicatie. - Er wordt niet gereageerd op de aard en lengte van de storing - Er wordt niet gereageerd. Dus ga ik met al mijn domeinen verhuizen. Als iemand me nog een goede tip kan geven waar ik terecht kan? Ik wil best wat meer betalen als er maar een helpdesk is en je als klant ietsje serieuzer wordt genomen.
maandag 24 oktober 2005
Rob Berris
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Watdomvanmij mag ik wel zeggen, eerst een domein en webhosting aanvragen bij een hoster (Watsnel) en dan pas zoeken naar reviews. Ruim 5 weken geleden webspace en domein aangevraagd. Eerst ging het al mis met de betaling (fout lag niet bij Watsnel maar bij mijn bank). Volgens Watsnel was die verricht maar volgens mijn bank niet. Na een week niks horen heb ik maar eens gemaild, ik kreeg direct antwoord en kon nog een keer proberen te betalen. Dit keer lukte het. Ik had een account, kon inloggen op een control panel maar verder niks behalve een aantal vage en nergens gedocumenteerde opties o.a. over subdomeinen aanmaken. Vier weken na mijn eerste aanvraag was ik nog niet verder dan het control panel. Oh ja, ik heb een pdf handleiding waarin staat beschreven hoe ik een webpagina moet uploaden. Jammer alleen dat de beschrijving niet klopt met wat ik op het scherm zie. Het door mij aangevraagde domein was ook nog steeds niet geregistreerd. Twee mails hadden als enige resultaat twee meldingen dat ze zijn aangekomen opgeleverd. Opbellen zegt u? Helaas, geen telefonische support. Dat was ik dus zat, en ik heb een domein en webspace aangevraagd bij een van de (goedkopere) collega's, zie de andere info op deze site van webhosters. De aanvraag verstuurde ik om 11 uur 's avonds, en tegen 11 uur in de ochtend was ik online. Het kan dus wel, als je maar een goede hoster uitzoekt. Ik heb er nog een mail aan Watsnel aan gewaagd, geld terug gevraagd wegens wanprestatie. Hee, er kwam antwoord: Of ik even een kopietje van mjn bankafschrift wilde sturen, dan konden ze aan de gang ... Mijn beoordeling van Watsnel? WAARDELOOS, ze bekijken het maar. Na mijn ervaringen en na het lezen van de andere ervaringen op deze pagina heb ik er geen zin in om door te gaan en neem ik mijn verlies liever dan nog meer gezeur met deze hoster. De opzegging gaat volgende week aangetekend de deur uit, weet ik zeker dat ik de opzegtermijn niet overschrijd.
zaterdag 15 oktober 2005
E. Hekman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Om te beginnen hebben we maarliefst 14! dagen moeten wachten totdat (na veel aandringen) eindelijk ons domein werd aangevraagd, de hosting werkte al wel.. gelukkig. Daarna hebben ze er al veel te vaak uit gelegen. De uptime is ronduit slecht, de site laad vaak erg sloom en zo ook de service: wanneer je iets mailt moet je te lang wachten op bericht en ook is het erg slecht om geen telefonisch contact te bieden andere providers (soms zelfs voor lagere prijs) kunnen dit wel. Vandaar mijn (zeer) negatieve beoordeling, echt geen aanrader!
vrijdag 23 september 2005
Paul den Otter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is een heel slechte provider. Ik zou mijn domein naar hen toe verhuizen. Bij de verhuizing ging het echter meteen al fout. Mijn domein verdween. Volgens het SIDN was mijn domeinnaam vrij. Op e-mails reageerde Watsnel niet en telefonisch zijn ze niet berijkbaar. Na 1,5 week zonder website en e-mail heb ik mijn domein bij een andere provider geregistreerd. Registeren was geen probleem, aangezien mijn domein toch vrij was verklaard dankzij het geklungel van Watsnel Hosting. Bij de andere provider was mijn domein binnen 1 dag actief.
woensdag 14 september 2005
Simon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Watsnel Hosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Mijn Website

€ 1,66 /maand
  • Opslag: 500 MB
  • Dataverkeer: 5 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Nee

Domeinnaam

.nl domein

€ 9,95 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Onbekend
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee