WebReus BV

3,4 / 5 458 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 17079744

Review score

3,4 / 5 458 ervaringen

Totaal (458)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (4)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over WebReus

WebReus werkt eenvoudig en overzichtelijk met 3 pakketten. Dat zijn 1) hosting voor kleine sites, 2) hosting voor middelgrote sites en 3) hosting voor grotere en zware websites. Hierin zijn ze erg scherp geprijsd.

WebReus review

Ben je zelf klant (of klant geweest) bij WeReus? Laat dan een review achter om anderen te helpen bij het maken van hun keuze voor de juiste hostingprovider. Bij WebReus zijn inmiddels al een hoop mensen u voor gegaan.

Ervaringen 458 op 10 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Temidden van een grote hoeveelheid (soms herkenbare negatieve) beoordelingen, blik ik als architect/innovator terug op 12 jaren als zakelijke klant bij de Eindhovense hostingprovider WebReus. Ik reflecteer in vogelvlucht over ruim 150 maanden van meestal server up-time en soms ook langdurige en helaas steeds vaker voorkomende down-times, veroorzaakt door gecrashte buurwebsites in dezelfde shared hosting. Ik benoem de unieke positieve aspecten van WebReus en waarom mensen zoals ik destijds ooit massaal klant werden, en waarom deze nu massaal bij andere providers gaan zoals overal is te lezen. Ook vertel ik waarom ook ik op den duur moest vertrekken. PRIJSVECHTER WebReus onderscheidde zich ooit als de goedkoopste van Nederland, goedkoper dan welk ander aanbieder ook! Dit heeft hen een enorm klantenbestand opgeleverd door mond op mond reclame, want hun website was lange tijd sober en simpel, niet meer van deze tijd. De helpdesk bestond ooit uit een vaste ploeg van ervaren, toegewijde mensen. Er werd ingezet voor langdurige relaties met de klant. Er werd meegekeken en meegedacht naar persoonlijke wensen, dingen opgelost zodat het, eenmaal juist ingesteld ook echt jaaaren goed ging. Ook technisch was alles in orde en als je na veel pogen ergens niet uitkwam, dan werd er ook eens meegekeken met uiteraard server gerelateerde dingen (Apache/htaccess enz). TROUW Kortom alles was wel en wee en het bedrijf maakte ooit een gezonde betrouwbare indruk omdat je websites altijd werkten. En een tevreden klant is de beste reclame voor je bedrijf want iedereen vertelt door over zijn goede ervaringen en zo werd WebReus groot. Toen, langzaam en heel geleidelijk, kantelde dit rijkdom aan tevreden klanten om. Als ik een datum moet noemen dan denk ik denken zo in de periode tussen 2012-2014 waarbij veel nadelige veranderingen achter elkaar ontstonden... KANTELING - meer server downtimes: als een buur website crashte op de shared hosting, dan waren Alle websites op die server uit de lucht! - meer dan eens heb ik gestaan voor volle zalen tijdens een presentaties en wilde de presentatie vanaf mijn website opstarten, ook even reclame maken voor je website die je als innovator online hebt staan bij WebReus, maar mijn site gaf dan een time-out vanwege onbereikbaar DNS. Slechter reclame bestaat niet voor een webhoster! Iedereen keek en dacht daar moeten wij NIET bij zitten! Dus of alles werkte snel of zo traag dat je wist: er is weer wat aan de hand met een van de honderden buurwebsites op de shared hosting waar je zat. Dit werd als reden eerlijk aan je verteld als je vroeg om de reden waarom je site eruit lag die en die dag. - een nieuwe extern ingekochte omslachtige online helpdesk ticketsysteem - hierdoor ontstond een grotere afstand tot de helpdesk - soms werden tickets zomaar gesloten zonder een antwoord op je vraag, laat staan een adequate oplossing - de volledige opheffing van de telefonische support (die daarvoor al slecht bereikbaar was) - tenslotte: hogere prijzen voor nl domeinen en veel hogere prijzen voor com en org domeinen Er is al door anderen hier al het een en ander over gezegd in soms zeer negatieve, dramatische reviews, die de ontevredenheid van de klanten in de recente jaren weerspiegelt over het Brabantse hosting reus. Ik denk echter dat deze mensen meer "teleurgesteld" zijn in dan "boos" op WebReus, omdat ze als trouwe oudklant meer hadden verwacht van het bedrijf waar ze jarenlang achter hebben gestaan. Volgens mij vertellen veel mensen hier over de slechte service van met name nieuwe (jongere?) krachten bij WebReus gecombineerd met de online ticketsysteem. Terwijl de oudere bekendere medewerkers altijd voortreffelijk kundige vriendelijke service hebben geboden. Dat vergeet ik nooit en daar was en ben ik altijd zeer dankbaar voor geweest als klant. VERTREK Doorslaggevend voor mijn jeuk om te vertrekken heeft simpelweg te maken met mijn onbeantwoorde verzoeken over één specifieke vraag: "Waar en hoe kan ik U geld betalen voor 1GB pure SSD opslag?" Antwoord is altijd geweest: "Dat kan helaas niet" en "Dat bieden wij helaas niet." Terwijl vele andere providers tegenwoordig voor een paar euro per maand maar liefst 100GB pure SSD hosting bieden! Persoonlijk nam ik jaaaren geleden al afscheid van de hard disc drive (HDD) in al mijn computersystemen en vind dat voor dat ene GB opslag die ik nodig heb online, een SSD de enige juiste opslagmedium is vanwege zin lagere access times latencies en zeer hoge que depths bij laden/FTP transfers. Vooral met heleboel kleine bestandjes een merkbaar verschil! SAMENVATTING Mijn redenen voor vertrek als zakelijke klant zijn: - Geen uitzicht/perspectief op modernisering van technieken als SSD ook niet tegen bijbetaling - De omslachtige tijdrovende externe ticketsysteem en slechtere klantenservice (bij uitval van diensten) - Trager geworden server met regelmatig en langdurig onbereikbare website
woensdag 21 juni 2017
Eftegarie
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 10 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren geleden was dit een hele goede hoster, maar dat is al heeeel lang geleden. Nu ligt de site er om de haverklap uit, zijn in eens ftp wachtwoorden veranderd zonder dat dit wordt door gegeven, duurt het dagen voor je respons krijgt op de helpdesk. Niet aan beginnen!!!
maandag 1 mei 2017
de Moel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 3 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De databases kan ik niet meer beheren en ik heb al wekenlang discussie over wat WEL en wat NIET een structureel probleem betreft. Zodra ik phpmyadmin aanraak is joomla en alle applicaties die een DB nodig hebben down van mijn sites. Hopelijk zegt de laatste mailwisseling genoeg, waarop webreus excuses aanbiedt en zegt namens mij het wachtwoord (ww) te willen wijzigen. Mijn reactie: Excuses aanvaard. Maar de consequentie van uw voorstel: Iedere keer als ik phpmyadmin 'aanraak' moet ik u benaderen om een ww opnieuw in te stellen? Ik denk niet dat dat gaat werken. Het vertrouwen is totaal weg. U levert niet wat u aanbiedt. Want het ww voor user xxxxxx heb ik niet eens aangeraakt! Ik ben overal vanaf gebleven. Heb alleen een nieuwe db gemaakt en de user xxxxx aangewezen als gebruiker. Bent u het nu met me eens dat u een structureel probleem heeft? Al is het alleen maar dat structureel dezelfde klachten van dezelfde ontevreden gebruiker komen, die geen gehoor krijgt? Wat u aanbiedt is hetzelfde als de vorige keer en zorgt nu ook weer voor een site die 1 dag niet werkt. Wat gaat u nu doen? De username blijft xxxxx en het koppelen van de user aan de database ga ik niet nog eens doen, want dat gaat mis, zoals alle andere keren. U gaat regelen dat ik zelf het ww structureel en op welk moment dan ook kan veranderen, dat ik een DB kan aanmaken en daarvoor whatever kan doen met nieuwe of al aanwezige users, zoals dat ging toen ik klant van u werd. Een kopie van deze conversatie is inmiddels naar de webmail directie. Groet en hartelijk dank,
maandag 13 februari 2017
dohmen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
1 domeinnaam kwijt… heb betaald voor verhuis maar hebben ze niet gedaan waardoor de naam door anderen werd ingepikt. 2 domeinnamen in quarantine doordat ze verkeerde factuurgegevens sturen. Ze passen de gegevens niet aan maar schrappen gewoon de domeinnaam. Ik ben alles elders aan het plaatsen. Ik plan ook een officiele klacht met bewijsmateriaal want dit is een schande, en zelfs geen halve ster waard. Tip: betaal iets meer en ga elders!!!
dinsdag 22 november 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
HELP Eenzijdig wordt besloten de mailserver te vervangen. Prima ik ga graag met vernieuwing mee. Echter nu de migratie een feit is ben ik mijn archiefmappen (2 jaar mail historie) kwijt in outlook. Support zowel telefonisch als via email niet benaderbaar.
maandag 17 oktober 2016
De Lange
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik hoop ook dat andere medebezoekers van webhosters wel 3x nadenken voordat ze met dit bedrijf in zee gaan, maar ik zie dat bijna alle ervaringen negatief zijn. De domeinnaam hadden ze volledig op een ander bedrijf en adresgegevens, e-mailadres en telnr gezet. Ik kon dus ook geen account aanmaken bij EURid om zelf achter de verhuiscode te komen. Pas nadat ik via dit bedrijf toch een account kon maken om achter de verhuiscode te komen (want wil uiteraard direct verdwijnen bij dit bedrijf) en eindelijk veilig het domein kon verhuizen kreeg ik een korte reactie, namelijk "De gegevens zijn nu goed ingesteld.". Als het bedrijf waar het op geregistreerd stond wist dat mijn domeinnaam op hun naam stond, hadden ze er vandoor kunnen gaan met mijn domeinnaam. Maar de informatie hoe het kan dat zij de domein op een andere houder hebben gezet en excuses, nee die krijg je niet. Nou zij krijgen mijn geld niet, dat weten ze bij deze ook. De domeinnaam is gelukkig verhuist, maar echt, zoek verder mensen, want pas als je geen klant meer bent krijg je reactie, ze kunnen je domeinnaam zomaar op een ander persoon/bedrijf zetten, etc. Nou als er een storing zou zijn en ik ook zolang op een reactie moest wachten, had ik toch als ondernemer een probleem. Misschien voor de consument is Webreus een alternatief, maar voor zakelijke gebruikers zeg ik, kijk echt verder naar een andere provider, pas dan is uw domeinnaam, website, etc. veilig.
maandag 29 augustus 2016
Heijmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag mijn laatste domein weggehaald bij Webreus, overgestapt naar Neostrada, wat een verademing is dat zeg. Zowel in service, support en betrouwbaarheid. Ik ben blij weg te zijn bij Webreus, dat ze nog bestaan is toch wel uniek met zo'n slecht product... Roy
vrijdag 19 augustus 2016
Hakker
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook jarenlang heel tevreden geweest. De laatste 2 jaar is het een drama. Krijg nergens antwoord op, de ene na de andere wazige migratie met alle gevolgen van dien. Jammer hoor, jullie waren zo goed!
donderdag 7 juli 2016
van der Schrier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 2 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
woensdag 15 juni 2016: Ik krijg een bericht dat mijn vraag te bevestigen is via het webmailadres...... Hoe kan het als ik niet kan inloggen in webreus? Webreus wat is er aan de hand? Dit gaat mij klanten kosten. Ik zeg het maar even omdat u ook afhankelijk bent van uw klanten.
woensdag 15 juni 2016
van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Woensdag 15 juni 2016: Wie weet wat er aan de hand is bij Webreus? Na enkele dagen niet achter de pc gewerkt te hebben kan ik nu ineens niet meer inloggen. Wie helpt mij uit de brand? Contact met Webreus via mijn privémail levert niets op; bellen levert niets op want iedereen is in gesprek..... Wat is hier gaande??????????
woensdag 15 juni 2016
van Dijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd tevreden geweest. Maar het laatste jaar ontevreden. Helpdesk betekend "ik laat niets meer van mij horen, en zoek het maar uit desk" Geen antwoord. Mijn domeinnaam verdwenen, website weg, en dus geen emails meer. Geen antwoord op email. Zoek het maar uit. Meer dan 20 namen en websites. Ik zoek een ander.
woensdag 1 juni 2016
Gnodde
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was jarenlang tevreden, maar de laatste jaren erg veel problemen gehad met de email forwarding. Nu ook weer: alles ligt er uit. Geen email versturen en ontvangen, schadelijk voor mijn bedrijf. Zal helaas toch maar iets anders moeten gaan zoeken...
dinsdag 17 mei 2016
Urban
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
NIET DOEN! Zoals je ongetwijfeld hieronder kunt lezen, Webreus is niet meer wat het was. Mailserver hapert niet, ligt er gewoon dagen uit, geen mogelijkheid informatie te verkrijgen, niet via de eigen website, niet per email, niet telefonisch. Je bent aan de goden overgeleverd. Mocht je overwegen gebruik te maken van Webreus? NIET DOEN!
dinsdag 19 april 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ondanks het sturen van een adreswijziging, hebben ze die niet doorgevoerd. Hierdoor kreeg ik geen rekening en hebben ze zomaar mijn domeinnaam opgezegd! Inmiddels heb ik wel betaald. Na betaling kreeg ik te horen van Webreus dat mijn domeinnaam inmiddels door een ander is gekocht..... Ik heb dus betaald maar voor niks! Enige reactie van Webreus is dat ik flauw ben en mijn geld niet terug krijg. Advies: Ga niet in zee met Webreus!!!
woensdag 13 april 2016
Voorwalt
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang geen klachten en iedereen aangeraden, nu sindskort vreselijke service en support. Ronduit triest.
vrijdag 1 april 2016
respeel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 1 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben er bijgegaan op aanraden van anderen maar de website heeft een aantal keren uitgelegen wegens storingen aan de server en nu al 4 dagen uit,,, geen telefoon, geen antwoord op mail,,, absoluut geen respons.
dinsdag 22 maart 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer dramatisch slecht support en veel downtijd. Nu weer de apache server die niet schijnt te werken. Je wilt ze even bellen....vergeet het maar ze nemen gewoon de telefoon niet op. Maar wat kun je ook verwachten voor weinig geld..........juist weinig goeds. Dus boeltje oppakken en maar ergens anders heen.
maandag 21 maart 2016
Berghuizen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Stel: je webmail en websites liggen er 3 dagen uit (net als ie van honderden andere klanten, blijkt uit fora. Bedrijf niet te bereiken, geen oplossingen of actie). Techniek kan falen, maar er is NUL communicatie... Maar wel verstuurt men facturen. Je verwijst naar de belabberde timing hiervan, en noemt die 'schandalig'. Ziehier enkele zinnen uit de reactie van de helpdesk: Het bericht waarop u reageert en waarvan u het een schande vindt, is een geautomatiseerd bericht. We hadden ook tijd kunnen besteden aan het stoppen van herinneringen sturen op dat moment omdat u dat schande vindt, maar dan had u waarschijnlijk later een klacht over dat u geen herinnering had gekregen, en, had de storing misschien wel langer geduurd. Daarnaast wil ik u vragen de algemene voorwaarden te lezen. Verder, op de klantlogin van WebReus.nl kon u bekijken wat er loos was. Wij merkten overigens maandagochtend pas dat er problemen waren. Waarom die ochtend pas is ons ook nog een raadsel, normaal gesproken krijgen we een melding daarvan of is het zichtbaar in onze systemen. Jammer dat u zo negatief bent, de mail heeft erg lang gewerkt zoals het hoort, maar nu is er een keer een probleem mee en dan geeft u ons de volle laag. >>De website was een probleem dat er gisteren pas bijkwam, dus uw veronderstelling klopt niet dat ze er allebei dagenlang uitlagen. Ik begrijp dat het frustrerend is, maar we doen het niet express.
dinsdag 1 maart 2016
Sanders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
tot voor kort was ik tevreden met Webreus omdat er geen problemen waren. Nu draait het volledig in de soep: al drie dagen geen websites, geen backend, geen e-mail, en vooral geen communicatie van Webreus. Ik verhuis al mijn websites!
maandag 29 februari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
drama...het mag niet waar zijn dat in 2016 zulke grote storingen ontstaan. Gauw weg hier.
maandag 29 februari 2016
vd Smart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een waardeloos bedrijf. Ik kan er niets anders over zeggen. Ze gooien regelmatig servers uit, waardoor sites en emails niet te bereiken zijn of niet meer binnenkomen. Je kunt niet meer dan afwachten tot het hen dunkt terug te mailen. Telefonisch niet bereikbaar. Afgelopen jaar is het zeker om de anderhalve maand raak. De ene keer een server plat, de andere keer een emailserver .... het is steeds weer iets. Dat er iets gebeurd...dat kan, belangrijk is hoe je het dan oppakt. Webreus interesseert dat niet, zij nemen geen actie, pakken niets op. Denken meer van 'lost zichzelf wel op'. Heel, heel erg teleurstellend.
maandag 29 februari 2016
van Tol
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net als velen hieronder zijn we jarenlang (nu 9) klant geweest. Eerst tevreden, toen tevreden als er geen problemen waren, daarna minder tevreden want te vaak problemen die niet werden opgelost en heel laat beantwoord, nu ontevreden want heel veel diverse problemen zonder zicht op oplossingen, geen antwoord op vragen en verzoeken, niet nakomen van toezeggingen, websites uit de lucht, e-mail onbereikbaar of verdwenen want niet doorgezonden (zou automatisch moeten), we krijgen niet eens facturen. Een rommeltje kortom. Wel lastig, want je kunt weinig anders meer dan verhuizen, wat weer tijd kost, ook omdat ze dat niet ondersteunen. Toch zonde, want zoals in alle berichten hieronder te zien is begon het veelbelovend. Veel langjarige klanten verdwijnen noodgedwongen.
zaterdag 23 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas stapelen de problemen zich maar op, vooral omdat niet wordt gereageerd op verzoeken en klachten. Telefonisch zijn ze onbereikbaar, of fax wordt niet gereageerd, op e-mail ook niet. De communicatie is dan eenzijdig. Concreet: - websites zijn ofwel zeer traag ofwel uit de lucht - webmail doet het niet - webservers (IMAP) worden vaak niet gevonden - toegezegde verplaatsing naar snellere servers is niet nagekomen - 's nachts zijn de websites uit de lucht vanwege back-ups - ongevraagd is een domeinnaam opgezegd - slechte tot geen communicatie
zaterdag 23 januari 2016
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al enige jaren klant bij Webreus en in het begin was ik echt zeer, zeer tevreden over dit bedrijf. Op mails werd snel geantwoord, weinig storingen en aardige reacties op mijn vragen. Echter, de laatste tijd is die service ronduit slecht te noemen. Wanneer ik als klant een vraag heb verwacht ik dat deze vraag binnen een redelijk termijn wordt beantwoord en daar ligt voor mij de kritieke grens. Ik heb een aantal keren een eenvoudige vraag gesteld met het emailadres waarmee ik bij Webreus sta geregistreerd. Elk antwoord blijft uit. Ik krijg na enkele dagen een automatische mail waarin wordt aangegeven dat mijn mail niet is afgeleverd. Als ik als klant geen antwoord krijg op eenvoudige vragen of een vraag dan wil maar 1 ding. Zo snel mogelijk wegwezen!
vrijdag 8 januari 2016
D.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Veel kleine storingen gehad met meerdere websites van klanten en van de eigen website. Verouderde beheeromgeving (Plesk), geen telefonisch contact mogelijk met helpdesk, slechte service, botte antwoorden en vaak helemaal geen reactie. Laatse site was ivm met uitgelopen onderhoud aan een server 3 dagen uit de lucht: geen enkele communicatie omtrent dit euvel, geen reactie op 2 mailtjes.... zo kan ik wel doorgaan. Je krijgt wel heel erg weinig voor wat je betaald, hoewel dat niet veel is (voor nog geen 20 Euro 1 jaar een website). Grootste probleem van Webreus is dat ze de servers niet goed (kunnen) beheren en dat is voor een hosting provider wel erg slecht!
maandag 16 november 2015
Schaft
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
zaterdag 31 oktober 2015
Overduin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al ruim 10 jaar klant bij Webreus. Eerst alleen als particulier maar nu ook zakelijk. En dat was een verkeerde beslissing. Technisch niet al te veel problemen gehad (als particulier), maar de service is ronduit slecht. Maar dan ook echt slecht. Als er al op mail wordt gereageerd, wordt gezegd dat het probleem niet bij Webreus ligt. Als vervolgens de helpdesk van VaultPress zich in de discussie meldt, ineens wel, en zou het probleem verholpen zijn. Niet dus. Exact hetzelfde, waarna vervolgens niet meer op mail wordt gereageerd. Bij de eerstkomende gelegenheid klant-af bij Webreus. Er zijn hosting providers met een veel betere helpdesk, ruimere pakketten, en amper duurder.
vrijdag 30 oktober 2015
Haan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb meerdere sites gehost bij Webreus. En via mij ook een aantal andere mensen. Vrijwel nooit storingen. Als er zich een probleem voordoet, word ik nog dezelfde dag zeer deskundig en vriendelijk gehlopen.
zaterdag 24 oktober 2015
Wessels
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben altijd direct geholpen. Er zijn problemen geweest die niets met webreus te maken hadden en alsnog werd ik geholpen met het zoeken naar een probleem. Vind het een betrouwbaar en goed bedrijf. Hun website is overzichtelijk, eenvoudig en gebruikvriendelijk.
dinsdag 13 oktober 2015
Reardon
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voorheen was de prijs/kwaliteitverhouding van webreus acceptabel. De prijzen zijn erg laag, en dan is het begrijpelijk dat er af en toe iets stoort. Echter sinds enkele weken is onze site WEKELIJKS een aantal uur offline. Het antwoord van Webreus? "Nee hoor - wij kunnen uit niets opmaken dat uw site offline is/was". Dus niet alleen word je niet geholpen, je word ook nog eens voor leugenaar uitgemaakt. Op verdere mails wordt/werd compleet niet meer geantwoord... telefonisch is webreus ook compleet onbereikbaar. Inmiddels het verzoek ingediend voor een verhuistoken en uiteraard ook nog geen enkel antwoord gekregen.
dinsdag 6 oktober 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geen reactie op email voor verhuizingverzoek. Slechte zaak!
woensdag 23 september 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds weken niet meer met onze site in de lucht. Op 13 augustus voor het laatst contact gehad, zou allemaal binnen een uur opgelost zijn...Niet dus. Niet te bereiken, geen reactie en geen website in de lucht. Wie weet wat ik hier mee kan?
dinsdag 22 september 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd heel tevreden geweest en ook gewoon reacties gehad als ik iets wilde weten. Echter sinds 2 weken continue onbereikbaar en geen reactie op alle mailadressen die ik kon vinden en ook niet telefonisch. Melding bij Helpdesk doen levert geen reactie. Ronduit WAARDELOOS!
maandag 21 september 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Alles werkte tot een paar weken geleden wel ok. Toen begonnen servers niet bereikbaar te zijn, en de respons was dus gelijk aan support van Webreus: nihil. Ik kreeg een kort mailtje dat er een switch kapot was, maar dat deze vervangen was. Op het moment dat ze mailden, lag alles er weer uit. Op een reactie dat het niet opgelost was, wordt niet gereageerd, al ruim een week niet. Tijd om te verhuizen!
woensdag 16 september 2015
Geezer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben hier ooit naar toe gegaan vanwege de goede ervaringen en goede respons maar dat Is dus duidelijk verleden tijd. Hoog tijd om te verkassen met mijn domeinen.
woensdag 16 september 2015
Audier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ja, zelfde ervaring deze week als in de vorige berichten. Geven niet thuis als je storingen meldt, geen enkele reactie. En dan wel vandaag een mail sturen om te betalen om je abonnement te verlengen! Wat een slechte behandeling van je klantens...
zaterdag 12 september 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb in al die jaren nooit echt problemen gehad, maar sinds maandag j.l. wel. Sinds woensdagmiddag is mijn website ineens niet meer online, telefonisch niet bereikbaar, je krijgt een bandje te horen waarop staat: al onze medewerkers zijn telefonisch in gesprek, bel op later moment nog een keer of mail. Beide gebeurd niks mee. Want op mail reageren ze niet, op verschillende mail-adressen niet. Bij mij toch het moment na vandaag om te verhuizen naar een ander webhost. #triest
donderdag 10 september 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot op heden was mijn ervaring goed. Lage prijs en daarbij namen we de minder goede bereikbaarheid op de som toe. Zoals ik bij andere ervaringen lees, zijn collega-ondernemers ook nu de dupe van het feit dat websites niet bereikbaar zijn door blokkade. Belangrijk daarbij is dat er geen contact mogelijk is met Webreus.
donderdag 10 september 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hallo allemaal, Jammer genoeg gaat er bij Webreus de laatste tijd wel veel mis. We hosten al jaren bij dit bedrijf, en eerlijk is eerlijk, het is niet duur, en meestal werkt het gewoon wel. Maar nu is de tijd aangebroken om toch maar eens te gaan kijken wat er allemaal voor een andere mogelijkheden zijn in het "hosting land" En hopen dat het ergens anders beter gaat.
woensdag 9 september 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschrikkelijk! Via een kennis kom ik er vandaag achter dat de website eruit ligt. 2 weken geleden begon het probleem al met het versturen van e-mails, klanten ontvingen geen facturen en leveranciers geen bestellingen. Daar kom je natuurlijk pas achter als de tijd is verstreken en bij mail van Mail Delivery System. Tevens moeilijk of beter gezegd telefonisch niet te bereiken. Onze website is van levensbelang, vandaar dat er geen (nieuwe) klanten meer contact opnemen. Dat er een technisch storing is dat kan, maar verschuil je niet en doe daar dan een mededeling over! Hoe onprofessioneel is dit??!!!
woensdag 9 september 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een algemene beoordeling van twee sterren doet geen recht aan het geheel. De keuzepakketten zijn prima, de prijs is uitermate prima maar de communicatie is waar-de-loos!! Als er een probleem is, zoals de afgelopen dagen waarin mijn site niet te bereiken is, wordt er gewoon niet op emails gereageerd, ook niet na meerdere mails. Je krijgt de neiging ze te gaan spammen (die site is van levensbelang voor mij) maar vermoedelijk wordt de mailbox niet eens geopend. Het is voor mij een reden om te bedenken of ik wel bij ze wil blijven
dinsdag 8 september 2015
Sietsma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al enkele jaren klant bij Webreus, over het algemeen weinig problemen, maar nu mijn site en mail al twee dagen niet te gebruiken. Webreus is totaal niet te bereiken en geeft geen reactie, waardeloos!
maandag 7 september 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Over het algemeen gaat het wel goed, maar de laatste dagen wordt mijn site volgegooid met allemaal foute scripts. Zojuist weer iets raars ontdekt, dat volgens mij alle directories wijd open zet, maar ondanks dat ik ruim voor 17h heb gebeld, niemand aan de lijn te krijgen....
dinsdag 1 september 2015
Overduin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al lange tijd klant bij webreus, en hier zeer tevreden over! Erg goede en aardig snelle support, scherpe prijzen, en prima pakketten.
vrijdag 21 augustus 2015
de Waard
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prima provider met prima prijzen. Soms werkt er iets om onverklaarbare reden niet, wat op dat moment erg vervelend is, maar de reactie van de Helpdesk op email vragen is altijd erg snel en accuraat. Een werkend (lees beantwoord) telefoonnummer zou prettig zijn voor nog snellere communicatie met hun klanten.
donderdag 20 augustus 2015
den Hartog
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte communicatie! Van hun telefoonnummer wat op hun site staat, wordt geen gebruik van gemaakt want ze nemen dit gewoonweg niet op en ook als je een e-mail stuurt met de vraag erbij, wordt er niet op gereageerd!!!! Hopelijk na deze melding wel!!!
maandag 6 juli 2015
Wilhelm
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor verschillende websites die ik zelf heb of voor kennis onderhoud krijg ik op de pop3 servers de volgende meldingen: The certificate is not trusted because it is self-signed. The certificate is only valid for srv010097.webreus.nl The certificate is not trusted because it is self-signed. The certificate is only valid for plesk The certificate expired on 14-11-07 15:02. Het lijkt of er oude / verkeerde certificaten zijn geïnstalleerd. Ik heb de helpdesk vanavond gemaild met dit punt en gevraagd naar een oplossing. Wie heeft vergelijkbare problemen?
donderdag 2 juli 2015
de Jong
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Snel geholpen. Ik begreep niet waarom ik geen emails meer kreeg. ww werkte niet. Bleek dat ik niet betaald had omdat de factuur naar een inmiddels verlopen email adres ging. Direct bedrag overgemaakt en binnen 5 minuten weer email. Perfect.
woensdag 1 juli 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Gisteren wat te veel van de site verwacht en database kreeg problemen. Vandaag even telefonisch contact opgenomen met WebReus en geen 10 minuutjes later kreeg ik bericht van hen dat ze hem terug aan de praat hadden gekregen. Ben al jaren klant en mag niet zeggen dat ik ontevreden ben. De mailtjes duren soms wel langer dan vroeger maar een algemene standaard is, dringende situaties best via telefoon melden. Ik kreeg alvast direct iemand aan de lijn dus voor mij eind goed al goed.
donderdag 18 juni 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik denkt dat ze bij Webreus contactgestoord zijn. Nieuw contract snel geregeld, maar daarna lijkt het alsof je onbekend bent. Ik krijg geregeld berichten terug dat emails niet verzonden kunnen worden, omdat ze er “to many connections” zijn. Dit nog nooit meegemaakt. Hoe dat op te lossen: geen reactie. Wie heeft een suggestie om deze provider via andere kanalen te bereiken? Webreus is onderdeel van Corporatio Software Technology Holding B.V.. Ook bij deze klinkt dezelfde stem als bij Webreus, dat alle medewerkers telefonisch bezet zijn.
woensdag 27 mei 2015
van der Aa
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met WebReus BV? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Webhosting

Allround

€ 0,85 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 500 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

Domeinnaam

nl

€ 5,87 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee