WebReus BV

2,5 / 5 449 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 17079744

Overall score

2,5 / 5 449 ervaringen

Totaal (449)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (13)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over WebReus

WebReus werkt eenvoudig en overzichtelijk met 3 pakketten. Dat zijn 1) hosting voor kleine sites, 2) hosting voor middelgrote sites en 3) hosting voor grotere en zware websites. Hierin zijn ze erg scherp geprijsd.

WebReus review

Ben je zelf klant (of klant geweest) bij WeReus? Laat dan een review achter om anderen te helpen bij het maken van hun keuze voor de juiste hostingprovider. Bij WebReus zijn inmiddels al een hoop mensen u voor gegaan.

Ervaringen 449 op 9 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De reden voor het schrijven van deze review, is mijn zoektocht op deze site naar een andere provider. Na vele jaren trouwe klant te zijn geweest met meerdere domeinen dus exit WebReus. Las bij diverse andere reviews 'slechte support' en dat is ook voor mij de belangrijkste reden. Natuurlijk kan er eens iets fout gaan, maar simpelweg niet reageren op vier (4!) meldingen dat mijn uitgaande e-mail het niet meer doet is onacceptabel. Ook heb ik al vele keren gewezen op foutmeldingen over bv. verlopen certificaten, maar krijg dan een te technisch en (naar ik mij door kenners laat vertellen) niet kloppend antwoord. Deze klant wil notabene helpen, maar wordt met een kluitje in het riet gestuurd. Conclusie: genoeg is genoeg; graag tips voor een goede hosting partij om mijn WebReus domeinen naartoe te verhuizen.
donderdag 13 november 2014
Hofmeester
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Stopt webreus ? Of is dit spam. Bizar : op de website NUL communicatie hierover. Op email géén antwoord :( Nu plots krijg ik volgende email in de bus :Geachte heer Hendr ****, De registrar webcolos waar webreus de .uk domeinen registreerde is gestopt. Het is nodig uw .uk domein(en) onder beheer te brengen bij de nieuwe partner van webreus, dit is "key-systems". Helaas is het nodig dat u zelf via de website van Nominet (uitgever .uk domeinen) enkele handelingen verricht om dit te doen. Nominet kan kosten in rekening brengen om de wijziging door te voeren. Als u geen actie onderneemt, wordt u rechtstreeks klant bij Nominet. Dat is niet gewenst als u bij Webreus wilt blijven. Voor een volledige uitleg van de te verrichten handelingen zie de info pagina, Nominet handelingen info pagina. Met vriendelijke groet, WebReus Blijkt dat Webcolos hun EIGEN bedrijfje in uk is : zie http://www.webcolos.co.uk/site/index.php?id=3283 en ze rekenen kosten aan voor de verhuis van hun eigen bedrijfje naar een ander. Maar eerst je je abonnement laten betalen. Echt goed bezig Is
donderdag 30 oktober 2014
Huyghelier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De verhalen van andere klanten kloppen helaas, GEEN SERVICE, GEEN EMAILBEANTWOORDING, WP MIET TE HOSTEN, KRIJG STEEDS INSTALLATRON TERWIJL IK NAAR MIJN REEDS GEINSTALLEERDE WP MOET ETC. ALLE SITES EN DOMEINEN WORDEN OPGEZEGD
woensdag 29 oktober 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al jaren klant met meerdere websites. Sinds ik van zelf HTML programmeren naar WordPress ben overgestapt, zijn de problemen steeds groter geworden. Sites steeds trager. Helpdesk was snel (behalve in weekend), maar negeert nu regelmatig mailtjes. Conclusie: voor een moderne WordPress site is dit niet de juiste provider. Ik ben nu bezig mijn sites stuk voor stuk te verplaatsen....
zondag 12 oktober 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Over de kwaliteit van het hostingpakket heb ik weinig te klagen. Onze site is de afgelopen jaren bijna nooit offline geweest. Dat is natuurlijk een van de belangrijkste eisen voor je site. Een ander belangrijke eis is echter ook klantenservice. En dit bedrijf heeft werkelijk de aller slechtste service die ik ooit heb meegemaakt en dat is niet overdreven! We zijn al meer dan vijf jaar klant en in die vijf jaar heb ik meerdere malen een probleem of vraag gehad gehad en daarom een mail gestuurd. In al die jaren heb ik echter nog NOOIT een antwoord terug gehad, ronduit schandalig! Laatst besloten om maar eens (tijdens kantooruren) te bellen om te kijken of ik zo wel contact kon krijgen. Maar je raad het al: er wordt niet opgenomen. Binnenkort ga ik het weer telefonisch proberen. Wordt er dan weer niet opgenomen dan is dit het laatste jaar dat wij klant zijn bij deze firma met de meest waardeloze klantenservice ooit!!!
donderdag 11 september 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wel goedkoop, maar: Trage server, onbereikbare helpdesk, geen antwoord op emails. Dat werkt dus niet. Ik kies een andere hoster.
zondag 24 augustus 2014
vd mark
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik probeer ze al dagen te bereiken, steeds hetzelfde bandje, al onze medewerkers zijn telefonisch in gesprek, wat zullen die in deze tijd gelukkig zijn met zoveel werk. Enkele dagen geleden mail gestuurd, geen reactie. Wederom gebeld en weer hetzelfde bandje. Ik ben weg bij deze knakkers, wat een WAARDELOZE SERVICE!!! Bij de beoordeling moest ik minimaal 1 sterretje aanvinken maar dat is nog teveel.
woensdag 20 augustus 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geschrokken van de verhalen op deze website toch even een ander bericht. Ben al meer dan 8 jaar klant en nog nooit een probleem gehad. Sterker nog, heb vanochtend gevraagd per mail of er een .com domein beëindigd kon worden terwijl dit eigenlijk niet kon gezien de 60 dagen termijn. Binnen 2 uur antwoord en direct uitgevoerd. Daarnaast de kosten uit coulance laten schieten. Is werkelijk super toch?!
dinsdag 29 juli 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
WEBREUS 1 krijg nog geld van webreus 2 zij sturen spook facturen. 3 systeem is verouderd 4 service waardeloos wult u meer dan een simpele html website en normaal behandeld worden GEEN WEBREUS !! GOOGLE EN GIJ ZULT VINDEN
zondag 20 juli 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben al jaren klant bij WebReus. Niet voor niets, relatief goedkoop en snel...behalve tijdens vakantieperioden. Dan kan je beter geen vragen stellen of (handmatige) verzoeken indienen bij Webreus. Bevestigingen blijven dan soms achterwege. Wel jammer dat je dan zolang moet wachten. Eerder al eens 5 sterren gegeven, nu echter 3. Hoop dat de snelheid van reacties op gestelde e-mail vragen en verzoeken omhoog gaat. Dus mensen van WebReus, graag sneller vragen en opmerkingen afhandelen!!!
zaterdag 19 juli 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jarenlang klant, geen problemen gehad. Echter 1x per jaar houdt outlook mijn mail tegen van de server van Webreus. Dhr. \"leo\" heeft 1x reactie gestuurd per mail; instellingen staan goed. Echter heeft hij nu een 20-tal mails gehad van mij, 150 gemiste oproepen op zijn telefoon maar hij geeft niet thuis. Ik hoop dat hij de mail server aanpast zodat ik zakelijk gezien mijn mail weer makkelijk kan ontvangen op 1 adres. Zijn service is op dit moment waardeloos!!!!!
maandag 14 juli 2014
Rovers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vroeger erg tevreden. Nu ligt de site soms heel lang uit. Zeer traag. Pagina's aanpassen in drupal betekent klikken, koffie gaan drinken en dan hopen dat het aangepast is. Service is minimaal. Ligt teveel uit naar mijn zin. Erger me er meer en meer aan. Ga echt uitkijken naar een andere provider. Kies zeker voor nieuwe projecten absoluut niet meer voor Webreus. Is goedkoop maar dat is dan ook alles.
maandag 14 juli 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben al heel lang klant bij webreus en er was een tijd dat ik iedereen hen aanbeveelde. Het was een super bedrijf met een goede service. Maar ik merk steeds vaker dat deze glorie-dagen ver achter hen ligt. Onverschillig en ongeïnteresseerd aan de telefoon. De problemen die ik vandaag had met mijn website zijn redelijk snel opgelost, maar heb geen enkele terugkoppeling gehad. Ooit was dit een enthousiast en fris bedrijf... Ik hoop dat ze iets doen met alle negatieve feedback, want het is echt een gedoe, domeinen verhuizen.
maandag 7 juli 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
1, regelmatig zeer trage websites of simpelweg onbereikbaar 500 error enz.... 2, bijna geen reacties op emails helpdesk is onbestaand volgens mij. Ik raad deze hosting aan niemand aan, indien je een provider zoekt kijk dan niet enkel naar de prijs a.u.b. dit doe ik ook niet meer.
maandag 30 juni 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Volgens mij zijn al die positieve berichten nep. Telefonisch is Webreus niet of zeer slecht te bereiken en hun servers zijn zo traag dat ik regelmatig meldingen krijg dat mijn site down is. Vooral in de nacht en ochtend is het hopeloos. Respons op mail is ook erg traag.
vrijdag 27 juni 2014
Kukken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb hier niet meer veel draaien maar dit is echt te slechtste partij waar ik ooit websites en email heb ondergebracht. Zij hebben geen raid schijven en migreren zonder te overleggen en vervolgens crashen er meerdere harde schijven. Telefonisch niet bereikbaar, reageren niet op email. En tot slot plaatsen ze een backup terug van 3,5 week eerder, bedankt webreus!
dinsdag 17 juni 2014
Voskuilen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Top hosting bedrijf, ik heb er diverse zakelijke klanten aangebracht (meer dan 4) De support calls die ik heb ingelegd door de jaren zijn op 1 hand te tellen, evenals de verstoringen die ik (vanaf 2005) heb ondervonden. Daarbij waren de verstoringen die ik me kan herinneren 's nachts of in 't weekend.
zondag 15 juni 2014
van der Schrier
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al verschillende keren een mail gestuurd over het niet goed werken van Plesk (verschillende functies resulteren in een timeout) en het steeds trager worden van mijn site. Inmiddels is mijn site helemaal down en kan ik geen backup terugzetten (vanwege de timeouts) en de helpdesk reageert niet op emails. Beetje jammer dit!
donderdag 22 mei 2014
van der Stroom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik begrijp niet al die negatieve ervaringen hier. Zijn er concurrenten die zitten te stangen? In ieder geval hebben wij meer dan 15 sites bij deze firma in beheer en zijn al ruim 5 jaar klant. Communicatie - de weinige keren dat we het nodig hebben gehad - is altijd prima en snel verholpen. Bovendien hebben ze zeer scherpe prijzen!
woensdag 30 april 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De Webreus is een perfecte hosting bedrijf voor prive en zakelijk, een bedrijf die open staat voor iedereen.
woensdag 9 april 2014
Livestro
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
slechte website houder, je site zomaar offline zonder bericht te krijgen je website al uren lang niet bereikbaar! probeert ze te bellen en het telefoon nummer word niet opgenomen via de mail krijg je geen reactie! ik vind dit een bijzonder trieste zaak als je zl zolang klant bent.
vrijdag 4 april 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik snap de negatieve reacties niet echt. Ik ben al meer dan 5 jaar klant en heb nog nooit problemen gehad.Onlangs hadden ze een grote storing, maar ik werd keurig op de hoogte gehouden over de status. Ik had ooit problemen met wat verouderde software op de server. Binnen een dag overgezet naar een nieuwe server. Dus allemaal prima dus. Zelden downtime. Heb ze inmiddels aanbevolen bij veel relaties, die ook allemaal zonder problemen en volledig tevreden hun sites bij webreus hebben ondergebracht.
zondag 9 februari 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een slechte service. Al een aantal keren in de laatste is mijn webshop offline geweest en Webreus geeft geen gehoor. De eerste twee keer kreeg ik nog een reactie op mijn email ("er was een storinkje maar niets meer aan de hand") maar nu wordt er al 3 weken(!) niet meer op mail gereageerd. De telefoon nemen ze ook standaard niet op... GEEN AANRADER
donderdag 2 januari 2014
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerder nooit een probleem gehad met Webreus. nu probeer ik een week geleden een website naar Webreus te verhuizen en deze ligt nou al meer dan een week offline! Klanten worden hier door misgelopen! Telefonisch niet te bereiken. Op de mails wordt niet gereageerd! Onacceptabel dit!
vrijdag 27 december 2013
Hamasaki
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Degelijke hosting met zeer lage tarieven. Mailtjes worden vaak binnen een dag beantwoord. Ik heb geen exacte details over downtime, maar heb er geen last van (onlangs een korte storing door een DDOS-aanval, maar dat kan elke host overkomen). Ik raad het iedereen aan.
vrijdag 13 december 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Korte storing. Kan gebeuren; we zijn allemaal afhankelijk glazen of koperen draadjes! Werk aan de site even onderbroken. Telefoontje(zonder wachttijd!!)met een uiterst vriendelijke medewerker. Kopje koffie gedronken, sigaretje gerookt weer aan computer. En? gewoon weer verbinding! alles opgelost. Ik geloof NIETS van al die negatieve reacties op deze site. Misschien kan iemand van webhosters daar eens naar kijken, want we hebben hier wel te maken met een medium waar geen sprake kan zijn van woord en wederwoord. Iedereen kan roepen wat hij wil zonder dat dit controleerbaar is. DENK EERST NA OVER WAT JE SCHRIJFT. of drink eerst een kopje koffie als je dat niet kunt, zoals ik gedaan heb :) :-)
donderdag 28 november 2013
van Lieshout
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nadat ik te kennen heb gegeven dat de website zeer traag was heeft de webreus mij voorgesteld de site te verplaatsen naar een nieuwe server van hun. Dit is allemaal snel gegaan. De enkele vragen die ik per mail heb gesteld zijn ook binnen enkele uren beantwoord. Mijn ervaring is dan ook positief.
woensdag 20 november 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Slechte klantenservice. Reageren zeer traag op emailtjes. Telefonische bereikbaarheid is een drama. Als ze reageren is het vrijwel altijd kortaf. Geld verdienen maar zo min mogelijk ervoor doen. Als je een klacht neerlegt word hier niet op gereageerd. Na 5 jaar zijn wij het meer dan zat. Wij zijn aan het kijken naar een ander hosting bedrijf. Ik raad Webreus aan iedereen af.
maandag 18 november 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helpdesk die nergens op reageert, telefonisch niet bereikbaar, emails worden niet beantwoordt. Goedkoop maar heel slecht. Als je nog geen klant bent word dat niet. Iben daar jarenlang een klant van geweest maar volgens mij had ik geluk, ik had weinig klachten. Nu als ik de hulp van de helpdesk vraag reageren ze niet. Al 5 dagen zit ik emails naar hun toe te sturen maar ik krijg er geen react op. Toch moet ik mijn sites gaan verhuizen.
woensdag 30 oktober 2013
Fotieva
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was van plan om mijn website te laten hosten door Webreus. Telefonisch waren ze niet bereikbaar. Ik heb een boodschap ingesproken met het verzoek om mij terug te bellen. Dit is nooit gebeurd.
maandag 14 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
En daar gaan we weer vandaag. Voor de zoveelste keer in korte tijd de websites niet bereikbaar en nog geen week geleden nog mail problemen. Jammer, de service is goed maar het platform is verre van stabiel.
zaterdag 12 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Migratie naar nieuwe omgeving loopt stroef. Nergens een duidelijk handleiding waar precies in staat waar je rekening meer moet houden als je migreerd. Email handmatig overzetten maar geen handleiding. Nu twee weken bezig, en gvd het werkt nog niet !!!! moet beide omgevingen laten werken om email binnen te krijgen. Telefonisch niet bereikbaar, alleen een klote bandje.....alle medewerkers zijn in gesprek..... na Web migratie, website zo graag als dikke stond.... zit te denken aan verhuizing....Webreus graaft zo zijn eigen graf !!! Kosten drukken te behoeven van de kwaliteit en kwantiteit .............
maandag 7 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Afgelopen jaar zeer veel negatieve ervaringen gehad met webreus. De site en e-mail zijn zeer regelmatig niet bereikbaar en ook erg traag. Het mailen en ontvangen van grote bestanden is niet mogelijk, hiervoor moet ik een prive emailadres (gratis!) gebruiken. Telefonische helpdesk is niet aanwezig bij problemen. Als er iets is kan je een mail sturen, wat ik ook zeer vaak gedaan heb afgelopen tijd. We hebben geen enkele keer respons op de mail ontvangen. We zijn nu druk bezig met de boel over te zetten. Waardeloos bedrijf...
maandag 7 oktober 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In de afgelopen 8 jaar heb ik op basis van goede ervaringen veel mensen uit mijn netwerk verwezen naar Webreus. Ze bieden goede, gebruikersvriendelijke en betaalbare hosting aan tegen een zeer lage prijs. Geen van deze mensen heb ik ooit horen klagen. Support doen ze voor die prijs uiteraard per mail, maar ook daar heb ik geen slechte ervaringen mee. Ik ben hier zo tevreden over dat ik zelfs video’s heb opgenomen hoe je een eigen website kunt beginnen. In deze video’s gebruik ik Webreus als voorbeeld. En nee, hier hebben ze ook niet voor betaald =). De site is trouwens te vinden op: http://www.onlinetipsentrucs.nl
vrijdag 20 september 2013
Groenhart
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Geweldig Ton en zijn team. Wij, als stichting hadden een groot probleem met omzetting.Als leek moeilijk te volgen. Maar de mensen van webreus waren er. Zij hebben ons telefonisch geduldig geholpen, niets was te veel. Ook de mails waren duidelijk en gaven vertrouwen: Het komt goed.Snelle reacties tophoor houden zo.
zaterdag 3 augustus 2013
Eijgenhuijsen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Plezierige snelle afhandeling van aanvraag. Goede ondersteuning bij vragen en problmen. Zeer tevreden!
donderdag 11 juli 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was in het begin erg tevreden over Webreus en heb meerdere websites ''lopen''. Helaas vallen sinds een aantal maanden mijn websites met grote regelmaat uit. Storingen zijn helaas ook niet van korte duur, en vaak ook gewoon midden op de dag. Heb al verschillende keren naar de helpdesk omdat ik graag op de hoogte blijf van wat er telkens aan de hand is. Helaas zijn meerdere mails onbeantwoord gebleven. Ik heb besloten om 1 van mijn websites te verhuizen om te bekijken of het elders beter gaat. Erg jammer allemaal.
maandag 17 juni 2013
Janssen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na alle problemen van dit W.E blijkt de laatste beschikbare back-up van mijn site eentje te zijn van Maart. :-( Waar zijn alle dagelijks genomen back-ups. ??? Mijn forum is nog steeds niet beschikbaar en blijkbaar zijn ze hier en daar wat mappen vergeten terug te zetten. Zodra ik kan zie ik wel uit naar een andere provider.
zondag 16 juni 2013
Baetens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Getverderrie zeg, www.brallet.nl, www.byebra.nl, www.adhesivebreastlifts.nl en www.plakbh.nl. Allemaal het hele weekend OFFLINE geweest! Nu doet enkel www.plakbh.nl het niet. Webreus is de laatste tijd enorm vaak off of niet bereikbaar. Denk er zwaar over om alles weg te halen. Dit kost omzet!
zondag 16 juni 2013
Duits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds gisteravond waren al mijn websites uit de lucht. Geen enkele vermelding op hun website die er even later ook uit lag. Vanmorgen tegen 9.50 weer gekeken en het leek weer allemaal te werken zoals inmiddels ook op de site van webreus was te lezen. 10.10 werkteen alle websites weer traag en heb ik een duidelijke klacht naar hun gemaild met de melding dat ik inmiddels overweeg om alles over te zetten naar een andere webhost. Inmiddels werkt alles weer, maar voor hoe lang? Ik ben al jaren klant bij hun en tot eind deze week geen klachten gehad, maar momenteel is het erg slecht.
zondag 16 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vele jaren was ik tevreden maar het is nu bedroevend. Mail worden niet beantwoord. Vragen worden niet gelezen want je krijgt antwoorden terug die jezelf al aangeeft. Bep. PHP wordt niet ondersteund en dan heb JIJ blijkbaar de fout gemaakt. Verhuis inmiddels al bep. klanten en nieuwe domeinnamen keg ik nu vast bij Versio.
zondag 16 juni 2013
Jager
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit stond vanmorgen op de website van Webreus: 16-06-2013 02:00 Server 46.235.43.24/29/39 duur:00:00 Gereed: Alle controles zijn afgerond en diensten weer operationeel. Nogmaals excuses voor het ongemak. 16-06-2013 01:45 Server 46.235.43.29 duur:onbekend Update: Een groot deel van de diensten is gereed. Een van de server is bezig de laatste controles. 16-06-2013 00:50 Server 46.235.43.24/29/39 duur:onbekend Update: De eerste serie controles is afgerond. Plesk is nu bezig met eigen controles. 15-06-2013 23:40 Server 46.235.43.24/29/39 duur:onbekend Update: De hardware is vervangen. Er worden nu een serie diskcontroles uitgevoerd waarna de diensten weer bereikbaar zullen worden. 15-06-2013 22:30 Server 46.235.43.24/29/39 duur:Onbekend Update: Er is een hardware defect geconstateerd in het datacenter. Hardware moet vervangen worden. Deze wordt nu gehaald. Hier is een printscreen: http://img825.imageshack.us/img825/2305/be4.png
zondag 16 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Even online en daar gaan we weer, wij gaan er morgen werk van maken, Bye Webreus, dit heeft ons al veel inschrijvingen gekost, mensen bellen mij constant op dat ze niet kunnen inschrijven, Thanks Webreus !
zondag 16 juni 2013
Van Otten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is nu 16 juni 2013 half in de ochtend en sinds 13 juni zijn door ons beheerde sites en e-mail bij Webreus al 61x down gegaan. Na een paar dagen geen enkele communicatie staat er nu eindelijk iets op de site van Webreus gemeld, het probleem zou opgelost zijn. Niets is minder waar, sinds ongeveer een uur hetzelfde beeld als gisteren: up, down, up en weer down. Ik weet het, een storing kan voorkomen en is vaak onvermijdelijk maar dit lijkt op prutswerk zonder statusupdates of (bewust?) onjuiste vermelding dat de problemen opgelost zouden zijn. De bedrijfssite van een van onze klanten toont, als hij al opkomt, een Plesk Default Page. Ik hou m'n hart vast… Sinds de grote problemen bij Webreus medio 2011, de SIDN stelde toen zelfs een ultimatum, is de kwaliteit elke maand weer een stapje verder achteruit gegaan. Van de circa 25 sites die we er aanvankelijk hosten hebben we er al 22 verhuisd, de andere 3 volgen spoedig. Voor de lage tarieven bij Webreus verwacht ik geen Class-1 service, dat kan natuurlijk niet. Een probleempje af en toe neem je dan op de koop toe, maar dit zijn geen probleempjes meer, dit is simpelweg falen en prutsen. Keer op keer. Zie Twitter (zoek op #webreus) en zie dat iuk niet overdrijf.
zondag 16 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij mij ook voor de derde dag alles plat, geen taal of teken van Webreus en dat is niet de eerste keer! Hedenochtend lukte me het weer voor het eerst om op de website te komen, maar dat duurde zeker 4 minuten, daarna nog een keer geprobeerd maar helaas weer niet meer mogelijk. Ik snap echt niet dat je met zo,n 20000 domeinhouders je, je eigen bedrijf zo laat versloffen.Laat dan in ieder geval een bericht de ronde gaan dat er een storing is of wat,als website beheerder wordt je plat gemaild, zo van wat is er aan de hand en jij maar uileggen dat dat het niet aan jouzelf ligt! Zie je dan echt niet, ben je dan niet een beetje erg blind dat je klanten massaal gaan overstappen naar de concurrent die het wel voor elkaar heeft! Of zijn het de verdiensten van deze webhost, hun een beetje naar hun hoofd gestegen en nemen ze het allemaal niet zo serieus meer. Wij gaan er in ieder geval ook over denken om een andere webhost te nemen! Jan
zondag 16 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wederom een drama vandaag, websites niet bereikbaar, de servers liggen er voor de derde dag uit. Niemand bereikbaar, geen reactie op mail of telefoon. Wat is dit in vredesnaam voor een bedrijf. Andere vraag wie gaat de schade betalen?
zondag 16 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat is er aan de hand bij Webreus ? Alles ligt plat !! Bij onze vereniging moeten inschrijvingen binnenkomen via de website ! Wat nu ? Ik heb pas de betaling doorgevoerd waar ik nu spijt van heb, als dit probleem maandag niet is opgelost, dan hebben we besloten op te stappen bij Webreus, sorry maar dit is erover ! Laat dan tenminste iets weten wat er aan de hand is !
zaterdag 15 juni 2013
Van Otten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al vele jaren goede ervaringen met Webreus, maar begin nu toch wel mijn twijfels te krijgen. Ik heb een aantal sites bij Webreus en ook een site met een paar subdomaines. Aangezien Webreus werkt met Plesk lijkt het me handig om over te stappen naar een andere host die ook Plesk gebruikt. Wie weet welke host dat ook heeft ?
zaterdag 15 juni 2013
Msyenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De servers van dit bedrijf zijn werkelijk bedroevend. Heel vaak niet bereikbaar, geen mail binnen kunnen halen, en reageren ho maar. Ben al een paar dagen aan het proberen enig vorm van leven te krijgen van dat bedrijf. En nu is hun site ook onbereikbaar. Ik ben heel snel weg daar, en raad ook niemand aan om ooit daar een hosting of wat dan ook te nemen. 1 woord voor: DRAMA!
zaterdag 15 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met meerdere website's klant geworden, service is echt super super slecht, men reageert werkelijk nergens op en een probleem wordt pas na 10 uur opgemerkt, en duurt soms dagen. Onze site nu al twee dagen off-line! Ongelooflijk dat dit kan in 2013, elke webhosting provider is goed maar kies nimmer voor Webreus. Wij gaan in elk geval al onze site's verhuizen. Het ergste wat ons stoort is het niet reageren en je als klant dus maar moet blijven afwachten zonder dat je weet wat er aan de hand is.
zaterdag 15 juni 2013
Vuijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met WebReus BV? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met de richtlijnen en het privacybeleid van Webhosters.nl

Direct naar:

Webhosting

Allround

€ 0,85 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 500 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

Domeinnaam

nl

€ 5,87 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee