WebReus BV

3,4 / 5 458 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 17079744

Review score

3,4 / 5 458 ervaringen

Totaal (458)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (4)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over WebReus

WebReus werkt eenvoudig en overzichtelijk met 3 pakketten. Dat zijn 1) hosting voor kleine sites, 2) hosting voor middelgrote sites en 3) hosting voor grotere en zware websites. Hierin zijn ze erg scherp geprijsd.

WebReus review

Ben je zelf klant (of klant geweest) bij WeReus? Laat dan een review achter om anderen te helpen bij het maken van hun keuze voor de juiste hostingprovider. Bij WebReus zijn inmiddels al een hoop mensen u voor gegaan.

Ervaringen 458 op 10 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit stond vanmorgen op de website van Webreus: 16-06-2013 02:00 Server 46.235.43.24/29/39 duur:00:00 Gereed: Alle controles zijn afgerond en diensten weer operationeel. Nogmaals excuses voor het ongemak. 16-06-2013 01:45 Server 46.235.43.29 duur:onbekend Update: Een groot deel van de diensten is gereed. Een van de server is bezig de laatste controles. 16-06-2013 00:50 Server 46.235.43.24/29/39 duur:onbekend Update: De eerste serie controles is afgerond. Plesk is nu bezig met eigen controles. 15-06-2013 23:40 Server 46.235.43.24/29/39 duur:onbekend Update: De hardware is vervangen. Er worden nu een serie diskcontroles uitgevoerd waarna de diensten weer bereikbaar zullen worden. 15-06-2013 22:30 Server 46.235.43.24/29/39 duur:Onbekend Update: Er is een hardware defect geconstateerd in het datacenter. Hardware moet vervangen worden. Deze wordt nu gehaald. Hier is een printscreen: http://img825.imageshack.us/img825/2305/be4.png
zondag 16 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 1
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Even online en daar gaan we weer, wij gaan er morgen werk van maken, Bye Webreus, dit heeft ons al veel inschrijvingen gekost, mensen bellen mij constant op dat ze niet kunnen inschrijven, Thanks Webreus !
zondag 16 juni 2013
Van Otten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het is nu 16 juni 2013 half in de ochtend en sinds 13 juni zijn door ons beheerde sites en e-mail bij Webreus al 61x down gegaan. Na een paar dagen geen enkele communicatie staat er nu eindelijk iets op de site van Webreus gemeld, het probleem zou opgelost zijn. Niets is minder waar, sinds ongeveer een uur hetzelfde beeld als gisteren: up, down, up en weer down. Ik weet het, een storing kan voorkomen en is vaak onvermijdelijk maar dit lijkt op prutswerk zonder statusupdates of (bewust?) onjuiste vermelding dat de problemen opgelost zouden zijn. De bedrijfssite van een van onze klanten toont, als hij al opkomt, een Plesk Default Page. Ik hou m'n hart vast… Sinds de grote problemen bij Webreus medio 2011, de SIDN stelde toen zelfs een ultimatum, is de kwaliteit elke maand weer een stapje verder achteruit gegaan. Van de circa 25 sites die we er aanvankelijk hosten hebben we er al 22 verhuisd, de andere 3 volgen spoedig. Voor de lage tarieven bij Webreus verwacht ik geen Class-1 service, dat kan natuurlijk niet. Een probleempje af en toe neem je dan op de koop toe, maar dit zijn geen probleempjes meer, dit is simpelweg falen en prutsen. Keer op keer. Zie Twitter (zoek op #webreus) en zie dat iuk niet overdrijf.
zondag 16 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij mij ook voor de derde dag alles plat, geen taal of teken van Webreus en dat is niet de eerste keer! Hedenochtend lukte me het weer voor het eerst om op de website te komen, maar dat duurde zeker 4 minuten, daarna nog een keer geprobeerd maar helaas weer niet meer mogelijk. Ik snap echt niet dat je met zo,n 20000 domeinhouders je, je eigen bedrijf zo laat versloffen.Laat dan in ieder geval een bericht de ronde gaan dat er een storing is of wat,als website beheerder wordt je plat gemaild, zo van wat is er aan de hand en jij maar uileggen dat dat het niet aan jouzelf ligt! Zie je dan echt niet, ben je dan niet een beetje erg blind dat je klanten massaal gaan overstappen naar de concurrent die het wel voor elkaar heeft! Of zijn het de verdiensten van deze webhost, hun een beetje naar hun hoofd gestegen en nemen ze het allemaal niet zo serieus meer. Wij gaan er in ieder geval ook over denken om een andere webhost te nemen! Jan
zondag 16 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wederom een drama vandaag, websites niet bereikbaar, de servers liggen er voor de derde dag uit. Niemand bereikbaar, geen reactie op mail of telefoon. Wat is dit in vredesnaam voor een bedrijf. Andere vraag wie gaat de schade betalen?
zondag 16 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat is er aan de hand bij Webreus ? Alles ligt plat !! Bij onze vereniging moeten inschrijvingen binnenkomen via de website ! Wat nu ? Ik heb pas de betaling doorgevoerd waar ik nu spijt van heb, als dit probleem maandag niet is opgelost, dan hebben we besloten op te stappen bij Webreus, sorry maar dit is erover ! Laat dan tenminste iets weten wat er aan de hand is !
zaterdag 15 juni 2013
Van Otten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al vele jaren goede ervaringen met Webreus, maar begin nu toch wel mijn twijfels te krijgen. Ik heb een aantal sites bij Webreus en ook een site met een paar subdomaines. Aangezien Webreus werkt met Plesk lijkt het me handig om over te stappen naar een andere host die ook Plesk gebruikt. Wie weet welke host dat ook heeft ?
zaterdag 15 juni 2013
Msyenburg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De servers van dit bedrijf zijn werkelijk bedroevend. Heel vaak niet bereikbaar, geen mail binnen kunnen halen, en reageren ho maar. Ben al een paar dagen aan het proberen enig vorm van leven te krijgen van dat bedrijf. En nu is hun site ook onbereikbaar. Ik ben heel snel weg daar, en raad ook niemand aan om ooit daar een hosting of wat dan ook te nemen. 1 woord voor: DRAMA!
zaterdag 15 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Met meerdere website's klant geworden, service is echt super super slecht, men reageert werkelijk nergens op en een probleem wordt pas na 10 uur opgemerkt, en duurt soms dagen. Onze site nu al twee dagen off-line! Ongelooflijk dat dit kan in 2013, elke webhosting provider is goed maar kies nimmer voor Webreus. Wij gaan in elk geval al onze site's verhuizen. Het ergste wat ons stoort is het niet reageren en je als klant dus maar moet blijven afwachten zonder dat je weet wat er aan de hand is.
zaterdag 15 juni 2013
Vuijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Hier hetzelfde. Al sinds 2006 klant. Geen enkel probleem. En bij de storingen van deze week totaal geen mededelingen, er valt ook geen contact te krijgen. Zeer frustrerend. Heb aardig wat klanten die gedupeerd zijn en in het ongewisse blijven. Ik ben er ook klaar mee...
zaterdag 15 juni 2013
Rs
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Verschillende van onze zakelijke sites zijn onbereikbaar! Wel te pingen maar géén mail, geen webmail, geen (of een extreeeeeeeeeeeeeeeem trage) website. Kortom : SHIT ! En ook géén storingsmelding op de website. Dat er een storing is, is niet zo erg. Maar wees wel DUIDELIJK en TRANSPARANT. Ik vrees toch dat het wat ons (en alle zakelijke relaties) einde oefening gaat worden voor wat betreft Webreus. Dan maar wat meer betalen voor een meer stabiele en beschikbare omgeving.
zaterdag 15 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik sluit mij bij iedereen aan, waardeloze hoster. Ben vandaag al 5 uur offline voor de 5 de keer, heb elk uur een mail gestuurd maar er gebeurd niks. Dit gaat ze geld kosten.
zaterdag 15 juni 2013
hermans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
5 jaar meerdere websites gehad bij de webreus. Zijn niet bereikbaar en hun eigen site is ook offline. Ga alle site bij hun weghalen. Webreus laat niets van zich horen.
zaterdag 15 juni 2013
Voois
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb een aantal websites draaien bij Webreus. Ook veel op Webreus geattendeerd wat de nodige klanten heeft opgeleverd. Dat ze een storing hebben is nog niet het ergste. Wel het stilzwijgen en de onbereikbaarheid! De laatste storingsmelding is van eind mei. Niets over de huidige problemen. Dat heeft ook min doen besluiten de boel te gaan verhuizen. Jammer Webreus!
zaterdag 15 juni 2013
Struik
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb al meerdere jaren 5 websites gehost voor verenigingen. Tot voor kort weinig problemen maar het is nu een drame. Het lijkt er op dat de DNS servers de weg kwijt zijn. Maar wat het meest kwalijk is dat ze nergens meer op reageren. Ik ga snel een beter alternatief zoeken.
zaterdag 15 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was ooit een enthousiaste klant, maar nu loopt het ook voor mij de spuigaten uit. Sites onbereikbaar, of de css-files worden niet geladen. De mailserver is lange tijd onbereikbaar en de website van Webreus (als die al bereikbaar is) meldt niets bij storingen. Jammer, maar ik ben nu ook alles aan het verhuizen.
zaterdag 15 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De website is sinds gisteren al slecht bereikbaar en duurt mij nu toch wel iets te lang. Mijn vertrouwen is naar een aantal van deze storing toch wel verdwenen. Helaas voor Webreus ga ik mijn websites toch maar ergens anders hosten. Had het liever niet gezegd maar zakelijk gezien is het beter om webreus te mijden.
zaterdag 15 juni 2013
Stapper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onze sites liggen er sinds 14 - 06 al uit, geen meldingen van storingen op hun site. Inmiddels een hoop geld weggegooid omdat google campagnes liepen. Geen response op e mail, helemaal niets. Waardeloos
zaterdag 15 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Jaren geen probleem gehad, maar de laatste dagen is het huilen met de pet op. Totaal geen verbinding met de site, alleen de ftp verbinding werkt
zaterdag 15 juni 2013
van der Linden
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Echt een drama aan het worden bij Webreus. Duurste pakket maar ze laten niet eens een actuele back-up mee draaien dus onlangs veel gegevens verloren gegaan. Bereikbaarheid bij storing een drama, reageren nergens nu alweer storing zal ongetwijfeld wel weer een server zijn die ze niet eens op voorraad hebben! Zeker geen aanrader!!!!
zaterdag 15 juni 2013
de Beer
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik moet helaas mijn woorden terug nemen want het ligt al weer helemaal plat geen e-mail geen site en hun site ligt ook weer plat heerlijk maar niet heus !!!
zaterdag 15 juni 2013
Hulst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webreus was eerst een goede hosting provider. De laatste jaren waren er steeds problemen met bereikbaarheid van de webservers. Ik heb hierover meermalen contact gehad met de WebReus helpdesk, maar die hielden vol dat er geen probleem was. Nu is zelfs de email volledig uitgevallen (mensen kunnen me niet meer mailen, krijgen bericht dat het domein niet bestaat). Ik verlaat dit zinkende schip zo snel mogelijk!
zaterdag 15 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vandaag mijn domein opgezegd i.v.m. voortdurende problemen zoals geen toegang tot webmail, Plesk en mijn website. Ook de website van Webreus is voortdurend niet bereikbaar. Storingen worden ook niet meer vermeld op hun site. Ook het feit, dat zij niet telefonisch bereikbaar zijn en niet of veel te laat reageren op mails heeft er toe geleid dat ik verhuis naar een andere webhoster. Jaren geleden was Webreus een prima hoster maar wat er momenteel aan de hand is weet ik niet maar de huidige stand van zaken zal n.m.m.leiden tot meer opzeggingen.
zaterdag 15 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Te vaak hick-ups en nu weer 2 dagen allerlei problemen met al mijn websites; draai er wel 25 bij WebReus. Iemand een suggestie waar ik het beste naartoe kan ?
zaterdag 15 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Regelmatig last van onbereikbare email, leek opgelost maar nu spant het toch helemaal de kroon: sinds gisteren zijn zowel mijn email als website niet meer te bereiken! Hoop dat het snel is opgelost Webreus, anders ben ik genoodzaakt over te gaan naar een ander! Heel erg vervelend datjullie niet te bereiken zijn en we niet weten waar we aan toe zijn...
zaterdag 15 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren vaste klant met verschillende websites bij Webreus, altijd prima ondersteuning. gisteren voor het eerst een grote storing meegemaakt met mijn websites. Ik ga er ook vanuit dat dit weer opgelost is, wel jammer dat de storing niet in het overzicht staat.
zaterdag 15 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Elke provider kan wel eens met grote storing hebben geef ze een kans ?? want hier werkt het weer
vrijdag 14 juni 2013
Hulst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat is er momenteel met Webreus aan de hand? email en telefonisch wordt niet gereageerd!!!
vrijdag 14 juni 2013
Lijster
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot vandaag 14-6 goede ervaringen met Webreus. Nu regelmatig problemen met email en website. Webreus.nl zelf helemaal onbereikbaar.
vrijdag 14 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
ik heb goede ervaring gehad met webreus maar gister en vandaag veroorzaken ze extreem veel problemen. Hosting en dns server die met grote regelmaat onbereikbaar is. Veel problemen alle domeinnamen die ik bij webreus geregistreerd heb. Per direct verhuizingen naar een andere partij ingezet. Het meest bezwaarlijke is het feit dat webreus zelf niet reageert op email en telefonisch ineens onbereikbaar is. Ze brengen hun klanten niet op de hoogte van de problemen en de verwachtingen. Slechte zaak.
vrijdag 14 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De eerste dagen liep het vrij vlot. Vandaag loopt blijkbaar alles in 't honderd. Jammer dat ik niets van WebReus zelf lees. Frustrerend! Goedkoop misschien wel, maar daarmee is dan ook veel gezegd.
vrijdag 14 juni 2013
Mondelaers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aanvankelijk zeer tevreden, de laatste tijd gaat het helaas vaak mis. Vanaf 7 juni 2013 zijn mijn sites inclusief e-mail al 20 keer down, waarvan vandaag (tot nu...) 11 keer. Mailtjes naar de helpdesk worden lang niet altijd beantwoord en dat vind ik extra frustrerend omdat het storingsoverzicht op hun site de problemen van deze maand niet meldt. De laatste melding daar is namelijk van 29 mei j.l. Op Twitter (#webreus) wordt vandaag veel geklaagd, helaas lees ik daar niets van Webreus zelf. Bijkomend probleem lijkt me dat dit tot een lagere positie bij Google leidt als Googlebot de site niet kan lezen. Ik klaag niet snel en heb best geduld, maar ik voel me helaas gedwongen de domeinen bij Webreus weg te verhuizen. Ik vind het oprecht jammer dat het zo moet lopen.
vrijdag 14 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ja alles ligt eruit vandaag. Ook de website van Webreus zelf, kan daarom niet zien of er een storing is. Ben al lang klant bij Webreus met meerdere websites en wordt altijd goed geholpen als er iets is. Ik maak niet zoveel storingen mee en vertrouw er op dat alles weer snel in orde is
vrijdag 14 juni 2013
Smits
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Normaliter goed. Maar vandaag moeten wij online zijn!! we geven examtrainingen, dit weekend hebben we een herkansingstraining gepland maar. Gisteren hebben mensen te horen gekregen of ze een herkansing nodig hebben of niet en vandaag gaan ze op zoek naar een geschikte herkansingstrainging. Dit gaat me veel geld schelen!
vrijdag 14 juni 2013
Horsten
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wordt geen klant bij Webreus!! Zelfs hun eigen site is regelmatig niet te bereiken. Ze zetten de voicemail aan en reageren nauwelijks op mail. Vroeger waren ze goed, voor nu één tip: ga ergens anders heen!!
vrijdag 14 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webreus biedt wel degelijke goede en betaalbare hosting. Zeker een goede partij voor het MKB. Soms zijn er wel eens wat problemen maar die worden naar mijn ervaring snel opgepakt. Ook vragen die je stelt worden binnen een dagdeel opgelost.
vrijdag 14 juni 2013
van Os
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Normaliter erg tevreden, maar vandaag ligt de server eruit en reageert men niet op telefoontjes.
vrijdag 14 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Dit is de meest schandalige behandeling die ik ooit heb gekregen. Er meerdere keren per kwartaal voor lange tijd er uit liggen. Luister vooral even naar de voicemail als ze er uit liggen. Je wordt letterlijk uitgelachen. "u mag het later nog een keer proberen of per e-mail contact met ons opnemen" Doe dit nooit. echt nooit.
vrijdag 14 juni 2013
Toemen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik wilde gaan werken aan mijn site maar hij is niet meer te vinden??? Hebben meer mensen dit? Tel. zijn ze ook neit bereikbaar, zucht ik ben nou toch neit mijn hele site kwijt mag ik hopen???
vrijdag 14 juni 2013
pluisjes
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vroeger was Webreus een goede en voordelige keus, maar dat is de laatste tijden wel veranderd. Reageren redelijk goed op vragen over instellingen etc. Maar het grootste probleem is hun uptime, bijna elke dag is de site wel even onbereikbaar en kampt met storingen. Jammer, maar ik zal op zoek gaan naar een andere hoster.
vrijdag 14 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Drama met Webreus! Eerste jaar was ik vol lof, maar het werd steeds minder. Ze zijn slecht bereikbaar en sinds gisteren knalt mijn site er ook steeds weer uit. Webreus zelf ligt er ook regelmatig uit. Ze hebben geen nummer wat je kunt bellen. Ik stap over!
vrijdag 14 juni 2013
Veltman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
regelmatig is onze site offline door storing, webreus is niet telefonisch bereikbaar.
vrijdag 14 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niks te klagen. Goede en snelle hulp en ook de hosting is prima. MKB'ers kunnen hier gewoon prima klant worden om zo hun bedrijf betaalbaar te laten groeien op het internet.
woensdag 12 juni 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik heb een storing of twee meegemaakt. Wél kreeg ik daarvan netjes een e-mail van vooraf en hoewel ik er wel erg nerveus van werd is alles gewoon normaal verlopen. Ik irriteer me echt aan jankers die meteen paniek zaaien omdat ze niet snappen wat er gebeurt. Het ging bij mij om een verhuizing. En ik weet uit mijn vroegere loondienst-ervaring, dat dit altijd lastig is. Ik heb onlangs zelf wat zitten prutsen en daardoor kon ik niet meer op m'n eigen site! Ik kreeg een error. Webreus heeft dit direct voor me opgelost. En toen ik aanbood voor hun hulp te betalen wezen ze het af! Dat is nog eens service. En alles werkt weer. Mensen moeten niet zo zeuren. Ze zijn gewoon goed. en overal gaat wel eens wat mis. Bij KPN ook...maar daar blijf ik ook gewoon klant. En bij Ziggo gaat het ook vaak mis, en ook daar blijf ik gewoon klant.
donderdag 23 mei 2013
W.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was 5 sterren, echter nu reageren ze nergens meer op, ook na downtime niet. Jammer, word tijd voor een andere.
vrijdag 26 april 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Van 5 sterren ooit naar 1 ster nu, helaas en met pijn in mijn hart moet ik zeggen. Ze raken me kwijt als klant omdat ze waarschijnlijk de zaakjes niet op orde hebben en daardoor m'n sites te vaak offline of niet bereikbaar zijn geworden. Zelfs de DNS servers zijn offline soms, dit kan echt niet. Ben de boel aan het verhuizen... Absoluut GEEN aanrader, niet doen dus.
dinsdag 23 april 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wat een prutsers zijn dit zeg. De website ligt er soms dagen uit en als je ze dan probeert te bereiken zijn ze nergens te vinden. Ze antwoorden niet op je mails, ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Echt heel slecht! Niet aan beginnen, kost je enorm veel geld als je website zo vaak offline is.
dinsdag 23 april 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Helaas moet ik een ster opgeven, en geen GROOT ROOD KRUIS. Wat een ongelooflijk slechte host is dit. Vroeger weinig problemen gehad, maar sinds een aantal maanden heb je er NIKS aan. Ze hebben tot op heden op geen enkele mail gereageerd. Ook telefonisch niet bereikbaar. onvoorstelbaar.
dinsdag 23 april 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al verschillende keren problemen gehad. Bij problemen zijn ze telefonisch niet te bereiken en op mails wordt niet gereageerd. als bedrijf zijn wij afhankelijk van ons systeem online. Dat is bij Webreus bekend, maar daar trekken ze zich niets van aan.
woensdag 17 april 2013
Beckers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nooit problemen maar alles is nu al 2 dagen offline en er wordt niet gereageerd op email en de telefoon wordt niet opgenomen. Dat er eens iets kapot gaat kan gebeuren maar dan kun je wel adequater handelen. Enfin, mijn sites (een stuk of 10) verhuis ik de komende tijd maar eens ergens anders heen.
woensdag 17 april 2013
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met WebReus BV? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice