WebReus BV

3,4 / 5 458 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 17079744

Review score

3,4 / 5 458 ervaringen

Totaal (458)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (4)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over WebReus

WebReus werkt eenvoudig en overzichtelijk met 3 pakketten. Dat zijn 1) hosting voor kleine sites, 2) hosting voor middelgrote sites en 3) hosting voor grotere en zware websites. Hierin zijn ze erg scherp geprijsd.

WebReus review

Ben je zelf klant (of klant geweest) bij WeReus? Laat dan een review achter om anderen te helpen bij het maken van hun keuze voor de juiste hostingprovider. Bij WebReus zijn inmiddels al een hoop mensen u voor gegaan.

Ervaringen 458 op 10 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Was altijd redelijk maar nu ligt de server er regelmatig uit. Echt onwijs SLECHT. Bovendien is de support NIET BEREIKBAAR. Echt om gek van te worden wat een amateurs.
dinsdag 21 juni 2011
van Deurne
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webreus stuurt wel degelijk een mail als herinnering dit doen ze netjes 4 maanden van te voren zodat je ruim van te voren de tijd hebt om op te zeggen. Maar ik wil helemaal niet opzeggen wat ik vind het een top provider. De helpdesk is misschien niet altijd even goed. Maar als je gewoon naar websites gaat als: www.mastercode.nl dan kunnen ze je daar prima helpen en daar heb je echt geen klantenservice voor nodig. Kortom: Webreus is misschien niet altijd even goed (hoewel ik die ervaring totaal niet heb). Maar ze sturen je wel netjes een E-mail als je contract afloopt. Joep
zaterdag 28 mei 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webreus verlengt blijkbaar automatisch je contract met een jaar dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld starthosting.nl die je netjes meerdere malen een reminder sturen dat zodra je niks doe je domein zal vervallen en dat actie moet ondernemen om dit te voorkomen. Nadat ik hier wat van had gezegd via de mail kreeg ik bijzonder onprofessionele antwoorden. Ik quote: "U heeft die email niet goed gelezen?" "Ik neem aan dat u weet waarmee u akkoord gaat?" "U past achteraf de spelregels aan." met direct daarna de melding ze voor mij een uitzondering gaan maken en ik toch krijg waar ik om gevraagd had. Deze, in mijn ogen idiote, uitspraken kwamen allemaal uit de vingers van Jim en het was helaas niet mogelijk om met iemand anders bij de klantenservice in contact te komen. Al met al een bijzonder negatieve ervaring en webreus laat een zeer amateuristische indruk achter. Wellicht zit er niemand anders op de klantenservice behalve Jim en was het geen onwil van zijn kant dat ik niet met iemand anders kon mailen maar was er simpelweg niemand anders.
maandag 23 mei 2011
van der Vliet
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het afgelopen jaar gaat het snel bergafwaarts met webreus. De helpdesk laat steeds langer op zich wachten, problemen worden niet of onvolledig verholpen, .... Zo ben ik al tijden bezig om gedaan te krijgen dat het backuppen via de plesk op de juiste gaat werken. Niet dus. Ondanks herhaaldelijke oproepen blijft het backuppen fout gaan of gebeurt het in zijn geheel niet (op veel domeinen). Ik zou een andere provider zoeken!
donderdag 28 april 2011
Jansma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer arrogante club met een backup die je nooit kunt laten terugzetten omdat deze alleen in hun eigen belang gemaakt wordt dus wat heb ik daar dan aan ? Brutaal, arrogant, geen inhoudelijke reactie alleen een reply van een eigen mail om dan nog niet eens de moeite te nemen om de kleur van de reply aan te passen zodat het leesbar is.... Neen kan ik echt niemand aanbevelen, daarnaast zijn ze ook nog eens veel te duur ! Na 18.00 nooit bereikbaar laat staan in een weekeinde of lange kerstvakantie.. om daarna zonder inhoud en lekker arrogant te reageren. bah bah. wat een idioten daar. Webreus=Webkabouter kortom betaal te veel zeur vooral niet en service tussen 09:00 en 18:00 nooit in de weekeindes en nooit s'nachts laar staan met feestdagen... Dus als je veel te veel wilt betalen en vooral ook nog een brutaal antwoord wenst nadat al je klanten het hele paasweekeinde onbereikbaar waren met hun website en ook e-mail dan is het een prima provider. Webkabouter, webdwerg of Reuze onhandig dat u niet voor een willekeurige andere provider kiest zou in hun slogans nog beter staan.. Arrogante webdebielen h.o. Webreus lijkt me een betere naam voor hun praktijken. Schandalig hun gaat het helaas nog veel te goed ! heb je daar een account of pakket ? gecondoleerd alvast !
vrijdag 15 april 2011
Broekmans
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik moet de laatste reacties met klem tegenspreken. Ben altijd zeer correct en snel door de helpdesk geholpen, vooral Jim en Ton zijn kanjers. Had deze week nog een groot probleem, bleek overigens achteraf door mij zelf veroorzaakt, maar ben daarbij buitengewoon goed en vriendelijk geholpen. Kan het wellicht zo zijn dat de toon die men zelf aanslaat aan de andere zijde wrevel opwekt? Mijn ervaring is dat als je bij hen op een correcte manier je probleem meldt, je ook op een correcte manier antwoord krijgt. Ook over overige zaken als snelheid van de servers enzovoort heb ik geen enkele klacht. Een absolute aanrader.
zaterdag 12 maart 2011
Rijerkerk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een goede start (goedkoop en toch plezierige en snelle service)schijnt het nu snel bergafwaarts te gaan met webreus. Helpdesk reageert niet meer, laat ernstige fouten in het systeem ongemoeid, servers te vaak plat, ... Het zal mij niet verbazen dat de gehele organisatie binnenkort crasht. Advies: zoek het voorlopig elders. Betaal dan maar iets meer voor de hosting.
maandag 7 maart 2011
b
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb sinds 3 jaar veel hosting pakketten/ domeinnamen via webreus lopen. ook wat relaties naar hun verwezen. Ze zijn zeer goedkoop maar de hosting is echt uitermate traag. Webreus(ik noem ze nu webdeus) is typisch een gevalletje van een te snel gegroeid bedrijf dat naast hun te kleine schoenen is gaan lopen en daardoor zeer arrogant is geworden. Ook van dreigementen en chantage zijn de "grote heren" niet vies. Tja je moet wel om je site(s) in de lucht te houden. Werkelijk zeer onbeschofte en arrogante correspondentie kan je van deze gasten verwachten. Totaal niet flexibel en zeer onprofessioneel. Ik houdt er normaal niet van om iemand te bashen en begrijp ook dat je misschien door de goedkope prijzen niet teveel moet verwachten, maar nadat ik in de afgelopen 3 jaar nog geen één keer fatsoenlijk te woord ben gestaan en nadat de snelheid nog steeds niet verbeterd is...is de maat vol. Ik zeg dus: NIET DOEN Ik hoop ook ten zeerste dat ze worden afgestraft voor hun wanprestatie en hun arrogantie en hopelijk leren ze ervan. Ik betwijfel dit echter ten zeerste, aangezien ik in het verleden weleens een keer tegen webdeus heb gezegd: "huh hallo... zo moet je misschien niet met je klanten omgaan" Ik ben ook zeker niet de enigste met deze klachten dus dit is een zeer groot en structureel probleem voor Webdeus. Dus als je dit leest zoek ff verder naar een fatsoenlijke Hosting club. Er zijn er genoeg. Ik zal mijn ervaring en mening over webreus ook op zoveel mogelijke review/ beoordeling sites gaan plaatsen.
donderdag 10 februari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkoop, uitgebreide functionaliteit. een paar leuke extra's (horde, mailman en virus- en spamcontrole op mail), snelle service op de punten waar service op gegeven hoort te worden (bijvoorbeeld overzetten van site naar andere server vanwege vereiste php-compatibiliteit of toekennen van ssh toegang op ip-adres). Natuurlijk kom ik wel eens probleempjes tegen, maar die kunnen de webhost niet worden aangerekend, omdat ze meestal ontstaan door de wijze waarop sommige webscripts geschreven zijn. Op de forums van de betreffende pakketten is dan vrijwel altijd een oplossing te vinden.
woensdag 2 februari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
we hebben zeer goede ervaringen met webreus zowel de facturing als de techniek. we hebben datingsites, onlineshops online staan en worden altijd correct geholpen door de helpdesk. de enige fout die maakten wij zelf bij het instellen van de servers. klanten die ingewikkelde vragen hebben kunnen die beter stellen aan een programmeur of deskundige dan zelf mee aan de slag te gaan Waar vind je in nederland een host voor 17 euro per jaar zeker niet bij de concurrentie
zaterdag 22 januari 2011
van der werf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nog altijd zeer te spreken over Webreus BV ik heb net mijn domeinnaam www.myblogsite.nl weer met een jaar verlengd. Joep
maandag 17 januari 2011
Tegelaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was tot voor kort zeer tevreden maar ik stap! op lees de onderstaande mail en trek je conclusie. Geachte heer/mevrouw, Ik heb net getracht om telefonisch informatie te krijgen over de betaling mogelijkheden en de veiligheid op jullie servers. Maar ik werd door een of andere botte boer te woord gestaan die liet merken dat het vrijdag was en geen een vraag beantwoord heeft. Antwoord: Alle vragen zijn beantwoord. De enige botte boer bent u. Ik heb zelfs zijn naam niet verstaan om dat hij binnensmonds praatte en voortdurend zat te tikken met zijn pen. Zeker genoeg klanten? Ik zou graag antwoord willen hebben op een paar voor jullie simpele vragen: Als ik een betalingsmodule als Ideal installeer is het dan veilig genoeg dat je dit in eigenbeheer doet of kun je beter een partij als Ogone inschakelen? Antwoord: Gezien uw kennisniveau: uitbesteden.dat ligt aan de gebruikte software. Hoe veilig is het als je klant data op je web server blijft staan en hebben jullie ook opensource toepassingen die deze data op je eigen computer verplaatsen? Antwoord: Als daar bugs/hacks in zitten: onveilig. Middels FTP (programma's) kunt u data overzetten. Twee gewone vragen zou ik zo zeggen. Bij voorbaat Dank Bas De gene die ik botte boer noemde bleek de directeur maar ik dacht dat de meeste direkteuren hier wel boven stonden? Onlangs gaf ik ze ook nog een goede tip en vervolgens krijg ik op 1 januari een rekening opgestuurd? Het is duidelijk dat de service minder wordt als het klanten aantal stijgt! Bas Ik ga naar een amerikaan met service is goedkoper ook!
vrijdag 14 januari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al veel jaren klant met 20+ domeinen. In het begin vond ik het allemaal prima. Inmiddels iets minder snelle en vriendelijke support. Wat mij vooral stoort is de lastige manier van betalen. Elke maand enkele facturen overtikken en betalen.. Er wordt geen moeite gedaan om het voor de klant makkelijker te maken (bv via Ideal, Paypal of automatische afschrijving etc..). Enkele jaren geleden vertelde Webreus mij dit te gaan aanpassen. Maar hier is nog niks aan gedaan. Dit is voor mij een reden om 'verderop te kijken'.
dinsdag 11 januari 2011
Barends
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een REUZE slechte ervaring met Webreus: Afgelopen jaar heb ik 3 domeinnamen geparkeerd bij webreus en heb hier keurig voor betaald. Ik heb besloten 2 van deze niet voort te zetten. 1 domeinnaam had ik graag willen behouden echter is de factuur in de mailbox blijven steken dus domein vrijgegeven allemaal logisch. Minder logisch vond ik het bericht van Edzard Kolks (Alg. Direkteur van Webreus) op mijn verzoek of de domeinnaam nog vrij is. Echter meende Dhr. Kolks antwoord te geven op mijn vraag alsmede zeer klantontvriendelijke ongevraagde informatie te verstrekken zie onderstaande: Beste administratie van Webreus, > > Voor enige tijd geleden heb ik de domeinnaam: Zorgaandacht.nl bij u > laten vastleggen als parkeerdomein. > Vanwege drukte met andere projecten is helaas de betaling van > onderstaande prolongatie factuur er bij ingeschoten. > Graag zou ik graag van jullie vernemen of ik alsnog de domeinnaam > Zorgaandacht.nl kan vastleggen bij jullie. > Nee, dat is niet meer mogelijk (ook toekomstige bestellingen zullen niet in behandeling worden genomen). Mijns inziens een belachelijke en zeer klantonvriendelijke reactie, maar goed als een direkteur zijn eigen glazen in wil gooien (dat doe je als je vaste klanten schoffeert) dan wensen we Webreus toch nog een lang bestaan toe? Bij deze!
dinsdag 11 januari 2011
Rikhof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
we hebben marktgeld.nl geregistreerd bij webreus en hij was vrijwel gelijk operationeel en je hoeft pas te betalen als de domein operationeel is zodat je geen gezeur hebt over verborgen kosten. we hebben meerdere servers en alles 100% uptime
vrijdag 7 januari 2011
van der werf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Een aantal jaren ben ik redelijk tevreden geweest over Webreus, maar nu maken ze het écht te bont: De server ligt nu drie dagen plat en er is nog geen zicht op een oplossing. Website uit de lucht en alle e-mailverkeer is onmogelijk! De helpdesk vertikt het om te reageren op vragen per e-mail en zijn telefonisch niet bereikbaar. Ik heb het helemaal gehad met die gasten!!!! WAARDELOOS
woensdag 5 januari 2011
Kabboord
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voorheen al mijn sites laten hosten of geparkeerd bij Webreus. Na verloop van tijd diverse sites reeds verhuisd vanwege slechte service en erg veel en lange downtimes. Momenteel ook weer een site die meer dan 2 dagen down is. Ik heb een bedrijf en dit is absoluut onacceptabel. Ik had eigenlijk na eerdere ervaringen veel beter moeten weten. Prijs maakt nu niet meer uit maar alles gaat a.s.a.p. over naar derden. Kijk alsjeblieft uit met deze hoster want de prijs is echt niet alles.
woensdag 5 januari 2011
Gielen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Momenteel ben ik ontevreden. Er is een harde schrijf van de server gecrashed, mijn website is nu al drie dagen offline. Tot nu toe heb ik nooit problemen gehad, ook het contact met webreus is prima en vriendelijk geweest. Ik loop niet gelijk weg, maar ga wel vriendelijk vragen hoe ze een dergelijk probleem in de toekomst gaan voorkomen. Door middel van een raid-configuratie misschien?
woensdag 5 januari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Er draaien bij Webreus op dit moment 3 bedrijfsmatige sites. Voorheen had ik weinig problemen. Eerlijk is eerlijk, maar de laatste tijd maken ze er potje van. Er is geregeld een bepaalde downtime. Zeker nu op dit moment. Al mijn sites zijn al ruim anderhalve dag down, ik kan geen mail's ontvangen en/of versturen hetgeen voor mij als bedrijf een hele kwalijke zaak is. Ik heb begrepen dat men niet iedere dag back-up's maakt, dus ik hoop maar dat alles uiteindelijk weer draait zoals voorheen. Duidelijk is dat men bij webreus niet met "mirrorservers" werkt zodat men kan omschakelen. Morgenochtend ligt alles - als het dan nog niet draait - al 2 dagen eruit. Zakelijk vind ik dat onacceptabel. Ik ga dus ook serieus overwegen om alles te verhuizen. Dan betaal ik maar meer, maar krijg ik ook meer zekerheid. Want een bedrijf dat anno 2010 onbereikbaar is vind ik niet kunnen. Van Webreus kreeg ik een mail op een ander mailadres (lang leve Gmail!) dat ik maar moest wachten! Wil ik ook wel doen, maar toch geen anderhalve dag!
dinsdag 4 januari 2011
Maertens
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
we hebben een aantal onlineshops draaien bij webreus.nl en zijn zeer tevreden over de dienstverlening, registraties worden dezelfde dag geregeld tegen een scherp tarief
zondag 2 januari 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
rectificatie hallo ik had een fout gemaakt met bestandsrechten toekennen en het probleem was dus geen hardware probleem bij webreus
maandag 20 december 2010
van der werf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
hallo mijn server ligt er al een paar uur uit vanwege een interne server error en nu heb ik al een paar mailtjes gestuurd en telefoonnummers gebelt die niet opgenomen worden in het weekeind. waarschijnlijk is er een hardware storing en mijn online shop is compleet onbereikbaar en de technische dienst geeft geen gehoor goedkoop is duurkoop kennelijk want bij transip.nl is de support altijd bereikbaar ook in het weekeind zes uur storing en geen enkele reactie
zondag 19 december 2010
van der werf
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
hallo ik ben al jaar klant met twee datingsites en een onlineshop. zeer scherpe tarieven en snelle support ik heb meer dan 100 websites gehad en ik weet dat dit een betere hoster is
woensdag 15 december 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nog altijd erg te spreken over Webreus BV. De paar keer dat ik gebruik heb gemaakt van de helpdesk heb ik altijd keurig antwoord gekregen. Kortom: Nog altijd een prima webhost voor mijn website: www.myblogsite.nl Joep
donderdag 2 december 2010
Tegelaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was altijd erg fan van Webreus, goedkoop en goed, echter is dat de laatste tijd helaas achteruit gegaan. Vooral de service vond ik een tijd geleden beter. Ik wou mijn domeinnaam verhuizen, en daarbij mijn code ontvangen. Kreeg ik een hele botte mail terug: U krijgt de code als u heeft opgezegd, en niet anders! Dat was voor mij de druppel om bij deze hosting zo snel mogelijk weg te gaan. Klanten betalen ergens voor, en zijn eigenaar van hun eigen domeinnaam waarbij Webreus zich niet aan de regels houdt. Ik raad u aan een vergelijkbare host te zoeken. Groeten Mark
dinsdag 23 november 2010
Lankhorst
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Laatste jaren was perfect, maar nu helaas zeer onbetrouwbaar. Mijn website is te vaak offline, meerdere malen in het weekend was mijn website dagen niet beschikbaar. Mailverkeer wordt niet op geantwoord en telefoon in het weekend onbereikbaar. Geen aanrader meer!
donderdag 21 oktober 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We maken gebruik van het resellerpakket waar in het begin weinig tot geen problemen mee waren. Sinds een aantal maanden echter komt het vaker voor dat alle sites in het pakket offline zijn en dat tot wel een uur lang. De betrouwbaarheid van de hosting is zeer afgenomen en ik kan deze host helaas niet meer aanbevelen. Ook de afwezigheid van een telefonisch contact is vervelend op momenten dat sites offline zijn buiten de reguliere kantoortijden.
zondag 10 oktober 2010
Odekerken
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben erg tevreden ben over de geboden service, aangeboden producten en prijzen! Een aanrader dus.
maandag 20 september 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ga echt niet met die club in zee! Technisch werkt het nog wel redelijk (ook niet geweldig), maar de helpdesk is zeer bot. Na een kleine discussie over de betaling van een opgezegde website waren de heren zo gepikeerd dat ze spontaan alle andere websites eruit hebben gegooid. Vervolgens valt er niet eens meer op een normale manier te praten, de mail wordt gereageerd en bellen is niet mogelijk. Bedrijfsfilosofie is dat op een normale manier met je klanten omgaan te veel geld kost. Kijk maar eens rond op internet, ik ben niet de enige met dit soort slechte ervaringen.
vrijdag 17 september 2010
de Goederen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Sinds een aantal maanden laat de performance van onze website sterk te wensen over. In het begin liep het goed maar klachten hierover gericht aan de helpdesk worden niet eens beantwoord. Ik heb hier diverse domainen ondergebracht die alle op joomla draaien maar denk er sterk over om de eigenaren te adviseren om naar een andere, beter presterende, provider over te stappen
zaterdag 28 augustus 2010
Groesser
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin was Webreus best wel snel. Sinds kort ben ik overgegaan naar een Joomla webomgeving en ik moet zeggen dat de kwaliteit sterk te wensen overlaat. Niet wat helpdesk betreft, die krijgt een voldoende, maar de servers... Laadtijden van soms 15 seconden (of meer!) zijn ronduit belachelijk te noemen! Ik snap dat dit soort hostingbedrijfjes zoveel mogelijk sites op één server kwijt wil, maar als je met databases en PHP gaat werken, dan gaat het fout. In mijn geval zijn er meer dan 40 websites op één server geplaatst en dat gaat dus echt niet. Het is een leuke webhoster voor plain-HTML, zonder gebruik van PHP of MySQL, maar Joomla of andere CMS-systemen werken heel traag. Ik zit nu hier op webhosters.nl om te kijken welke aanbieder wel een beetje snelheid levert en als ik eentje kan vinden, stap ik direct over. Ik betaal dan liever iets meer dan dat ik van klanten te horen krijg dat mijn website van mijn bedrijf niet bereikbaar is.
donderdag 15 juli 2010
Boerboom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Beste prijs / kwaliteit verhouding! Heb een aantal webhosting pakketten bij Webreus lopen en nog nooit klachten gehad. Top!
dinsdag 8 juni 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb al vele webhosting pakketten en domeinnamen bij Webreus ondergebracht, met veel tevredenheid. Laatst weer zeer tevreden over een verhuizing naar Webreus, goede support, goede service!
donderdag 27 mei 2010
van Maaren
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
net klant geworden en tot nu toe tevreden over Webreus. De verhuizing van KPN naar Webreus gaf wel wat papierwerk i.v.m. verhuiscode maar dat lag meer bij de KPN. Verder steeds antwoord gekregen op per mail gestelde vragen. Kortom nog geen klachten. Ben vooral vanwege de prijs overgestapt.
maandag 17 mei 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
No-nonsens hosting voor een lage prijs. Ik heb inmiddels 4 websites bij Webreus met 100% tevredenheid. Deskundige en (door de week) snel reagerende technische ondersteuning. Goede uptime. Een aanrader
vrijdag 7 mei 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ongelooflijk goede en snelle service, erg blij dat ik ben overgestapt. Doen niet moeilijk over vragen, geen prototype IT bedrijf.
woensdag 28 april 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goed bedrijf omdat Webreus zeer scherpe tarieven hanteert en omdat zij een zeer groot gebruiksgemak heeft. Simpel en snel.
dinsdag 27 april 2010
N.
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Je word bij Webreus zeer kundig en vriendelijk geholpen. Ik als leek heb er soms last van dat Webreus er van uitgaat dat hun klanten over redelijk veel technische kennis beschikken (en dat heb ik nou toevallig nèt niet) en dat Webreus in het weekend geen ondersteuning biedt (eenmaal een virus op mijn site gehad en toen duurde het voor mijn gevoel erg lang voor het weer maandag was), maar verder ben ik zéér tevreden over de klantgerichtheid en service die Webreus te bieden heeft!
donderdag 22 april 2010
Broeke
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Voor een heel redelijke prijs (goedkoop), krijg je een hoge uptime en een klantvriendelijke service.
maandag 12 april 2010
Doorduin
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik bn tot nu toe zeer tevreden over webreus. Ik was al een tijdje aan het zoeken naar een provider en kwam uit ij webreus. Ze hebben goede prijzen en lekker goedkoop. Heb zelf een .nl domein met een allround pakket en ben daar zeer tevreden mee. ben pas 13 en ik snap het makkelijk. Ik moest alleen even Adobe Dreamweaver te downloaden. Je betaald ook gewoon eel weinig voor mijn domein met pakket betaal ik 16,98 per jaar. En dan heb je ook onbeperkt aantal postvakken. Kortom een echte aanrader. PS als je voor 5 uur besteld en betaald meteen wordt hij binnen 1 a 2 uur geactiveerd bij sommige dagen!!
vrijdag 2 april 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zij hebben service naar de klanten zeer hoog in het vaandel staan. Zij zijn wat dat betreft een voorbeeld voor vele, vele anderen.
vrijdag 19 maart 2010
Kobessen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik vind Webreus een absolute aanrader. Ik word altijd snel geholpen en Jim is echt reuze. Heb er verschillende hostingpakketten en domeinnamen geregistreerd en dat voor zo'n ongekend lage prijs. Webreus, bedankt!
woensdag 10 maart 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tevreden met de hostingservice, als je een vraag stelt krijg je binnen een aantal uur antwoord. Alleen het aanvragen was een beetje een probleem, dus TIP: geeft een geldig telefoonnummer op, anders duurt het gewoon 2 weken.
vrijdag 5 maart 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
goede infrastructuur en goede, snelle, en terzake dienende antwoorden van de helpdesk.
donderdag 4 maart 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer slechte service, kan soms dagen duren voor je reactie krijgt. Overzetten hosting account heeft een maand geduurd. Ronduit belachelijk.
donderdag 4 maart 2010
van Rijswijk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ook ik begrijp de reacties hieronder niet! Voor mij is het nog altijd Webreus! Ik heb daar ongeveer 12 domeinen draaien, waarvan 2 met hosting op verschillende servers. Heb in de 2 jaar dak er zit nog geen downtime en geen slome servers meegemaakt! Helpdesk is vriendelijk en beleefd en altijd bereid je te helpen!
woensdag 3 maart 2010
Veenstra
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zit nu zo\'n 3 jaar ongeveer bij Webreus onder andere, Het is erg goedkoop en heb bijna geen downtime. Heb een reselleraccount met eigen IP adres. 2 maal in 3 jaar is de boel down geweest. Voor een low budget provider vrij weinig. Zie in reacties hieronder een aantal opmerkingen over de service. Als je problemen hebt over service voor dit super lage bedrag, dan denk ik eigelijk... waarom ga je niet naar YourHosting... wel een duurdere provider... maar één die op de service uitblinkt. Wil je goedkoop en heb je zaak staat niet op het spel als er iets fout gaat, dan is Webreus een prima partner. De webwinkels e.d. gaan bij mij ook naar YourHosting... de \"overige sites\" draaien bij Webreus. Als je site je belangrijker is dan je geld kies je voor je site..
dinsdag 2 maart 2010
Valk
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik herken de negatieve verhalen hieronder niet. Webreus geeft een stabiel hostingpakket voor een heel scherpe prijs. Heb meerdere websites bij hen gehost en bijna geen downtime. Top!
zondag 14 februari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al enkele jaren bij Webreus, maar er lijkt iets mis te zijn sinds - een week of 6? Time outs op zowel mail als webserver - database problemen. Twee maal gemaild naar Support - geen enkele reactie. Nu maar naar Sales gemaild - ik wacht nog een week en dan exit - of ik kom hier terug met een positief verhaal...
donderdag 4 februari 2010
van Rhijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was altijd zeer tevreden over Webreus. Tot ongeveer een half jaar geleden.. toen begon de ellende. Een half jaar geleden merkte we dat onze sites steeds trager werden en zelfs niet bereikbaar. Dit gebeurde vooral op tijdstippen rond 22.30 uur savonds en laters. Na melding bij Webreus werd verteld dat er dan backups gedraaid zouden worden. Dit is natuurlijk nonsens, een NL webhoster gaat niet op prime time backups draaien. Vervolgens nog meerdere malen contact gezocht met webreus voor de aanhoudende problemen. We hebben nooit meer een reactie ontvangen. Geen webreus meer voor mij.
donderdag 4 februari 2010
van Halder
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met WebReus BV? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Direct naar:

Webhosting

Allround

€ 0,85 /maand
  • Opslag: 10 GB
  • Dataverkeer: 500 GB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Nee

 

Domeinnaam

nl

€ 5,87 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Nee
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Nee
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Nee