WebReus BV

3,4 / 5 458 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 17079744

Review score

3,4 / 5 458 ervaringen

Totaal (458)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (4)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over WebReus

WebReus werkt eenvoudig en overzichtelijk met 3 pakketten. Dat zijn 1) hosting voor kleine sites, 2) hosting voor middelgrote sites en 3) hosting voor grotere en zware websites. Hierin zijn ze erg scherp geprijsd.

WebReus review

Ben je zelf klant (of klant geweest) bij WeReus? Laat dan een review achter om anderen te helpen bij het maken van hun keuze voor de juiste hostingprovider. Bij WebReus zijn inmiddels al een hoop mensen u voor gegaan.

Ervaringen 458 op 10 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik was eerst ook heel tevreden over Webreus. Maar de downtime wordt toch wel heel erg nu. Heb er ongeveer 10 websites draaien en het zal niet meer al te lang duren tot ik al mijn klanten aanbeveel om over te stappen. Toch jammer dat het zo moet lopen, op het begin ging het zo goed...
dinsdag 2 februari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inmiddels ruim 2 jaar klant bij WebReus, en naar volle tevredenheid. De helpdesk reageert altijd zeer snel en adequaat, en is nooit te beroerd om je bij te staan bij lastige vragen of technische problemen. Ook zijn de servers enorm snel! Klein minpuntje is de bediening van het controlepaneel via PLESK, dit biedt naar mijn mening toch net iets minder gemak dan bijv. DirectAdmin of CPanel. Ook is de database niet via een directe link (phpmyadmin) te benaderen.
donderdag 21 januari 2010
Colijn
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al 5 jaar klant bij Webreus, meer dan 20 domeinen, zowel zakelijk als prive. Helpdesk reageert altijd snel en deskundig (ook in de avond of weekend!!) Je krijgt zelfs ruim voor het verlopen van je contract een herinnering of je wilt verlengen of opzeggen! Ik werk met Joomla-sites. Webmail werkt nagenoeg altijd (in tegenstelling tot sommige andere providers). Ik herken de slechte ervaringen absoluut niet. Kortom, bijzonder tevreden en echte aanrader!
woensdag 20 januari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Net het contract weer voor een jaar verlengd, alles werkt nog altijd prima, geen slechte ervaring mee, gewoon doen! Joep
dinsdag 19 januari 2010
Tegelaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het verleden buitengewoon tevreden. Snelle servers, goede service, snel antwoord. Maar laatste 6 maanden alleen maar problemen. Héél veel downtime, bijna dagelijks. En als de servers draaien dan zijn ze ontzetten traag. Ik vraag me af waar het probleem ligt. E-mails worden tegenwoordig nauwelijks of niet beantwoord en als ze worden beantwoord dan zijn ze onbeschoft. Zeker niet aan te bevelen.
woensdag 13 januari 2010
Ly
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ooit hele goede ervaringen. Heb er daarom inmiddels ook ongeveer 10 domeinen lopen, voorwel mijzelf als klanten. Laatste maanden heel slechte ervaringen. Veel downtime. Dit hoor ik ook van vrienden die ook massaal ooit voor Webreus kozen dankzij mijn tip. Ik zou er geen domein meer willen registreren. Ik snap niet dat ze bij webreus niet met verbeteringen over de boeg komen want dat klantenbestand zal de komende tijd behoorlijk uitdunnen vermoed ik.
donderdag 24 december 2009
Douma
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ben zeer tevreden met Webreus. Site en mail werken steeds prima. Heb tot nu maar 1x een storing van een paar uur gehad waardoor mijn site dus even uit de lucht was. Ik begrijp dat Webreus momenteel veel klanten heeft, altijd een goed teken. Waardoor hun servers mogelijk wat overbelast raken. Maar ben er van overtuigd dat dit snel opgelost gaat worden, Webreus kennende ! Vergeleken bij mijn vorige host is Webreus gewoon toppie !!
vrijdag 18 december 2009
Hop
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na aanvankelijk een goede start bij Webreus, zie ik e.e.a. de laatste maanden verslechteren. Ik heb een paar domeinen ondergebracht, vooral voor email. Om de paar maanden is webmail slecht bereikbaar en het oplossen lokt elke weer een discussie over de oorzaak uit. Met als gevolg een langere oplostijd. Tja, inmiddels krijg je waarvoor je betaalt (dat is dus weinig).
dinsdag 8 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Probleempje gehad met Joomla. Zaterdagavond een mailtje naar Webreus. Zondagmorgen een reactie met oplossing. Prima en snelle reactie!
zondag 6 december 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
NIET DOEN!! Ik zie dat meer gebruikers van Webreus op deze manier hun frustraties over Webreus willen uitten. Aanvankelijk was ik ook tevreden over Webreus, maar de laaste maanden is mijn site erg traag of ERG vaak niet bereikbaar (elke dag wel), waardoor ik ook mijn email niet kan ontvangen. De service is slecht en emails worden meestal niet beantwoord. Als ze wel reageren, wordt het probleem vaak afgeschoven naar een andere party. Ik ben naar Webhoster.nl gegaan omdat ik opzoek ben naar een betrouwbare partner voor mijn eigen website en die van mijn klanten. Ik ben bang dat de reus te een maatje te groot geworden is!
vrijdag 27 november 2009
Douven
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aanvankelijk goede ervaringen. Kom er nu meer en meer achter dat de servers steeds trager worden. E-mails hierover worden niet beantwoord. Ook bellen helpt niet. Ben zeer teleurgesteld en helaas gedwongen de diverse sites die hier zijn ondergebracht weg te halen.
donderdag 26 november 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb nu 1 jaar een aantal sites draaien bij WebReus en de laatste maanden is het echt schrikbarend slechter geworden. Blijkbaar zitten er een aantal servers op hun max en als je site onverhoopt op 1 van die servers staat heb je gegarandeerd veel downtime en traagheid. Mails daarover worden afgedaan met dat het nu allemaal weer werkt. Als dit nog even doorgaat, ga ik op zoek naar een andere hoster.
donderdag 26 november 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Doen precies wat ze moeten doen, namelijk het hosten van onze site tegen een gering tarief. En daarnaast doen ze ook nog net iets meer dan ze moeten doen als je vragen stelt via de helpdesk. Kortom, positief!
woensdag 25 november 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Onderstaande reacties verbazen mij enigzins. Ik zit inmiddels al een beste tijd bij webreus en heb eigenlijk nooit echt noemenswaardige problemen gehad. In 2 jaar tijd heb ik denk ik max een half uur downtime gehad (of in ieder geval gemerkt). De support was eigenlijk ook altijd prima, heb ze een paar keer gemailed en altijd binnen een uurtje of 2 een antwoord waar ik wat aan had.
zaterdag 21 november 2009
Blaauw
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin ging het wel OK, maar het werd steeds slechter: een site die niet voortuit te branden is, onnozel of geen reactie op mails en van pakweg middernacht tot 7 uur 's ochtends viel er helemaal niet meer met de sites te werken. De verklaring: "we moeten onderhoud plegen, dat doen we op die uren." Ik begrijp dat je de boel moet onderhouden, maar dit is de allereerste keer dat een host meent dat dat een reden is voor nagenoeg onbereikbare websites. Overdag draait alles wel, maar enorm traag. En dat terwijl ik er simpele sites had staan van een paar pagina's. Uiteindelijk toch maar vertrokken, ookal was ik door de opzegtermijn (!2! maanden vooraf) te laat met het opzeggen. Nog maar voor een jaar betaald en nu alles rustig aan het overzetten. Waar ik bij Webreus letterlijk een minuut op een pagina zit te wachten draait het bij mijn nieuwe host allemaal super. Dolblij! Ik denk dat Webreus wat meer klanten heeft dan het aankan - zowel qua verhouding support medewerkers/klanten als servers/klanten. Voor een tientje kun je nu eenmaal niet alles bieden. Mijn fout was te denken dat het voor een site van een paar pagina's wel zou kunnen, maar de servers zitten royaal aan hun tax. Jammer!
donderdag 19 november 2009
Langenkamp
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eerlijk toegegeven, ik had mijn domeinnaam en site snel in de lucht en het liep al 2 jaar prima. Deze week heb ik problemen met mysql die ik niet zelf kan verhelpen en ik kan de helpdesk met geen mogelijkheid bereiken. Dit probleem kan in 30 seconden opgelost worden (schrijfrechten op een tmp map), dus behoorlijk frustrerend om daar een week (of langer?) op te moeten wachten.
woensdag 18 november 2009
de Haas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Tot nu toe al mijn klanten doorverwezen naar Webreus. Spotlage prijzen, telefonisch snel bereikbaar, allhoewel dat vlaams accent soms een beetje lastig te verstaan is. Maar de laatste tijd heeft webreus veel problemen met de connecite. Downtime laatste 2 week zeker 5% Als ze verstandig zijn komt daar verandering in of ik, mijn 20 domeinamen + pakketen en vele andere klanten van webreus zullen verhuizen.
woensdag 18 november 2009
van Hoesel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Altijd snelle afhandeling. Altijd snel een emailreactie en to-the-point. Als je ze een keer sneller nodig hebt of met spoed zijn ze erook. Mijn laatste ervaring was dat ze voor mij een zeer belangijke domeinnnaam die vrijviel hebben geclaimd voordat domeinnaam handelaren dat konden doen...ik ben er waanzinnig blij mee en dat was een job well done!
woensdag 18 november 2009
Bankers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goede ervaringen. De prijs voor een pakket van 300MB ruimte is te verwaarlozen. Heb daardoor zelfs een site in de lucht die gewoon voor de lol is. Op vragen werd tot heden altijd goed gereageerd en ook de service van een betalingsherinnering een paar maanden voor het verlopen van het contract, voorkomt dat je opeens je site/domeinnaam kwijt bent. Kortom, voor ieder particulier een grote aanrader.
maandag 16 november 2009
van den Berg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het lijkt erop dat WebReus niet meer is wat het geweest is. De site van een van mijn klanten ligt er om de haverklap uit. Andere sites zijn baggertraag. Meerdere mails gestuurd naar WebReus en na een week geen reactie toch maar even gebeld. Daar kreeg ik een zeer laconieke reactie: "Als u het allemaal niet goed vindt, dan gaat u toch ergens anders heen?". Natuurlijk geeft shared hosting je niet dezelfde performance als dedicated hosting. Maar ik verwacht van een hostingpartij dat ze tenminste wel op mijn mails reageren. Nu op zoek naar een alternatief voor mij en mijn klanten. Jammer, want WebReus was altijd een erg fijne partij.
vrijdag 13 november 2009
Bovelander
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Momenteel drie websites bij Webreus en altijd goed geholpen, ze doen echt wel moeite voor je al is enig geduld soms noodzakelijk. Ervaringen bij andere providers duidelijk minder dan bij Webreus.
dinsdag 27 oktober 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al jaren goede ervaringen met webreus. Goede prijs, goede performance, goede service. Inmiddels veel websites ondergebracht.
vrijdag 23 oktober 2009
van Boeckel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben nu ruim 4 jaar klant bij WebReus en zeer tevreden over hun diensten. Ruim 35 sites ondergebracht bij WebReus. Alles verloopt soepel en snel. Ook in het weekend worden domeinen vastgelegd. Wat ik zeer bijzonder vind is: 2 maanden voor contracteinde ontvang je een herinnerings e-mail waarin je kunt aangeven of je door wilt gaan..
vrijdag 16 oktober 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al een aantal jaren naar volle tevredenheid klant bij WebReus. Voornamelijk voor de registratie van domeinnamen. We bieden uiteenlopende online marketingdiensten en vertrouwen voor een zeer groot deel van onze domeinnamen op deze firma. Het beheerpaneel is in het begin even puzzelen, maar (naast dat er regelmatig verbeteringen en uitbreidingen worden doorgevoerd) dit went na verloop van tijd vanzelf. Kortom, voor domeinregistratie en -beheer een klasse provider.
donderdag 15 oktober 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Technisch draait het goed. Weinig downtime. Erg slechte communicatie via de mail. Beheersysteem (Plesk) al maanden buitengewoon traag. Administratiesysteem onlogisch en incompleet. Upgrade van reseller pakket niet mogelijk -> worden dan meerdere pakketten (technisch zelfde effect maar wel weer extra facturen). SIDN registratieformulieren worden niet gelezen (met onjuiste gegevens in de whois als gevolg). Voor 1 simpele website: gemiddelde hoster Bij meerdere domeinen: slechte hoster * De keuze voor "Zeer ontevreden" ipv "ontevreden" is te danken aan de onnozele communicatie vanaf Webreus. Vragen worden niet (of niet goed beantwoord) en problemen worden volstrekt onterecht bij de klant neergelegd.
donderdag 15 oktober 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb een groot aantal domeinen /websites via Webreus draaien. Ik kan alleen maar mijn complimenten uitspreken. Toevallig zojuist lag alles er even een uur (?) uit, maar de uptime is zeker, zover ik merk, 99%. Problemen zijn er verder nooit en racties op e-mail altijd snel tot zeer snel.
woensdag 14 oktober 2009
de Haas
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben met deze provider. Vooral hun helpdesk is uiterst kundig en zeer snel in het oplossen van eventuele problemen.
woensdag 14 oktober 2009
Drijver
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Eigenlijk kan ik heel kort zijn. Tot op heden een snelle afwikkeling van aanvragen van domeinen, het beschikbaar stellen van de site tot en met het operationeel houden van de webomgeving. Afgelopen jaar slechts 1 vraag hoeven stellen, waarbij ik zeer snel antwoord kreeg. Een aanrader zeker gezien de aantrekkelijke prijsstelling.
dinsdag 13 oktober 2009
Zwiers
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
In het begin prima, geen problemen. Later steeds vaker onbereikbare website. Men reageert absoluut NOOIT op klachten. Na een verhuizing naar een andere server omdat met capaciteitsproblemen had is het een paar weken beter gegaan. De laatste weken weer telkens de zelfde problemen. En weer wordt er door de helpdesk niet gereageerd of het probleem opgelost. Wij gaan onze website en ons domein zeer snel verhuizen en deze pruts-hoster verlaten
maandag 5 oktober 2009
de Graaff
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik snap niet waar jullie het over hebben bij de helpdesk. Alle mailtjes die ik naar de helpdesk heb gestuurd, zij bij mij allemaal beantwoord!
donderdag 3 september 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb in de afgelopen jaren zo'n 30 domeinen en sites hier ondergebracht. De eerste jaren leek het alsof ik eindelijk tevreden was met een webhoster. Echter, de laatste jaren 2008 en 2009 vind ik de performance slecht. Het oproepen van de site, maar ook van de control-panel als beheerder, is vaak traag! Maak gebruik van standaard joomla sites. De nieuwe installatron is wel erg handig om dit snel te installeren en te updaten. Waar ik ook erg ontevreden over ben is het volgende. Ik kan alleen betalen door handmatige overschrijving. Heb hen 2 jaar geleden gevraagd of het automatisch of in ieder geval handiger kan via bijv paypal o.i.d. Het antwoord was dat daar aan gewerkt werd. Na enkele keren vragen en een paar jaar verder is er nog steeds niets gebeurd en moet ik 30+ domeinen handmatig betalen. Veel werk. Hopelijk gaat er binnenkort één en ander verbeteren want verhuizen van alle domeinen en websites is ook een hele klus.
vrijdag 21 augustus 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Inderdaad erg goedkoop en zo lang er niets aan de hand is gaat alles goed (...). Maar doordat ik de emails met de factuur niet meer kreeg, hebben ze domeinnamen zo maar weer vrijgegegeven. Een daarvan koste me bijna 1000 euro om weer terug te kopen. Geen belletje, geen smsje, geen brief, geen email naar een ander (wel werkend) adres, noppes! Debiteurenbeheer is dus echt waardeloos en ze voelen zich op geen enkele manier verantwoordelijk. Voor niets gaat de zon op en kwaliteits-hosting kost gewoon meer dan de twee tientje per jaar van Webreus.
zondag 9 augustus 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb van mijn zwager 3 jaar geleden een eigen domein cadeau gekregen met hosting bij webreus. In deze 3 jaar is mijn ervaring zeer positief te noemen. Onlangs ben ik op mijn verzoek gemigreerd naar de nieuwe server met als voordeel het gebruik van Plesk 8.2.0 i.p.v. plesk 7.4 . Ik heb gekozen om zelf te migreren, daar mij dat geld scheelde, en het een simpel backuppen van het domein was en vervolgens weer terug uploaden. Althans dat dachten zowel de helpdesk als ik. Echter na het overzetten van het domein bleek plesk 8.2 niet compatibel met de backup. Ik heb vervolgens de helpdesk gemaild, en binnen het uur had men bij de helpdesk kosteloos mijn domein hersteld. alle subdomeinen en mailadressen en zelf de draaiende databases waren hersteld. Ik ben en blijf dus zeer positief over Webreus, en heb inmiddels al een collega bij Webreus http://www.beadsandthings.nl en heb ook mijn nicht een eigen domein als verjaardags cadeau gegeven met hosting bij webreus. Ik kan deze provider van harte aanbevelen, en ik vind het jammer dat op een site als deze hoofdzakelijk de negatieve ervarringen terecht komen. Ik ben er zeker van dat de problemen van anderen ook opgelost zullen worden, hoewel je altijd moet bedenken dat niet alle problemen net zo simpel op te lossen zullen zijn als het mijne. Allemaal veel succes, en Webreus, ga zo door zoals ik al 3 jaar gewend ben. Met vriendelijke groet, Robin de Warm
donderdag 30 juli 2009
de Warm
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het begon allemaal vrij goed. De registratie was zo geregeld, maar daarna werd het hopeloos. De ene crash na de andere en alles werd en wordt steeds trager. Op mails wordt niet gereageert en bepaalde functionaliteit werkt soms gewoon enkele weken niet. Even wat storingen van de laatste weken: 22-07-2009 09:30 Server 212.61.101.146 duur:00:10 Probleem met webserver vanwege foutieve configuratie in Plesk. Wij zijn de configuratie aan het herstellen. 08-07-2009 6:45 Server 212.61.10.20 t/m .23 duur:0:00 Door nog onbekende reden zijn de diensten enige tijd onbereikbaar geweest. Na herstart van alle diensten is alles weer bereikbaar. 25-06-2009 1:30 Server 212.61.10.28 duur:00:30 Update: De laatste data is overgezet en de laatste server wordt nu herstart. 25-06-2009 0:00 Server 212.61.10.28 duur:onbekend Update: Server 212.61.10.29 is weer operationeel. De data-kopie van laatste server (212.61.10.28) draait nog. 24-06-2009 21:30 Server 212.61.10.27 t/m/ .29 duur:onbekend Update: De kopieeropdrachten draaien nog steeds. De volgende server zal waarschijnlijk binnen afzienbare termijn herstart kunnen worden. En dit gaat zo al maanden lang... Ik ga in ieder geval snel wisselen!
vrijdag 24 juli 2009
Winkel
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
WebReus is zeker de goedkoopste host die ik op het internet ben tegengekomen. Dus als je budget klein is en je eisen standaard tot laag dan is dit een aanrader. Maar persoonlijk hecht ik veel waarde aan kwaliteit en service. En vooral de service is zwaar onder de maat. Alleen klantenservice per e-mail en niet telefonisch. Dan behoorlijk lang op antwoord wachten wat bij mij nu alle keren bestond uit 1 onbeschofte zin waarin hij de schuld bij mij neerlegt zonder ook maar te onderzoeken of hij het kan verhelpen. Met een andere host naar het probleem gekeken en die had het binnen een paar uur opgelost. Ik heb nu een deal met een andere host gesloten voor mijn klanten want ik ga zo snel mogelijk met al mijn accounts hier weg. Bovendien is het PLESK panel ook niet de van het. Conclusie: goedkoop maar met behoorlijk slechte service en kwalitatief ook niet geweldig.. ik betaal liever paar tientjes meer voor persoonlijke service en een hosting op maat.
zondag 21 juni 2009
Klepper
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na een crash was ik sommige gegevens kwijt en heb op zondag ochtend maar vast gemailt op ze opnieuw aan te vragen, binnen een uurtje had ik een persoonlijke mail met de oude gegevens weer in mijn bezit. Gewoon super dus
maandag 8 juni 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heb sinds 1 jaar een webshop draaien tot volle tevredenheid maar deze is nu vernieuwd en werkt met PHP5.Nu is de shop opeens zeer langzaam met klachten van klanten.Div.mails gestuurd maar geen reactie.Shop staat ook bij een andere provider(Roberto) als test en draait daar als een speer.Zal toch over moeten stappen om klanten te houden als er niet snel een reactie komt. MX Racingparts
donderdag 4 juni 2009
van Hoof
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
perfect, kan me niet voorstellen dat een andere webhosting provider nog beter is (of goedkoper)
vrijdag 29 mei 2009
Louter
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer goede ervaringen met Webreus, Domeinen zijn altijd in de lucht, ben nu al bijna 3 jaar klant, en altijd goede support gehad. Zelfs 's avonds om 11:45 nog antwoord op supportvragen! Ook al een aantal domeinnamen laten verhuizen, dat ging ook allemaal goed. DNS beheer functie is helemaal handig, zit standaard inbegrepen. Al met al een goede aanrader voor iedereen
donderdag 21 mei 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer snelle beantwoording van vragen. Dus bijzonder Service en klantgericht. Voorbeeld voor anderen !!!!!!
dinsdag 7 april 2009
Kobessen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel veel voor weinig geld. Daarnaast een snelle en goede support via e-mail en een handig FAQ-systeem op de website. Daarnaast wordt keurig aangegeven als het abonnement bijna verloopt en dit is zeer eenvoudig op te zeggen of te verlengen. Deze zelfde eenvoudigheid geldt voor het aanvragen. Nog geen last gehad van down-time of andere storingen.
woensdag 1 april 2009
Lindeboom
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Prime te spreken over Webreus, voor het hosten van de website en parkeren van domeinnamen. Voor een zeer aantrekkelijk tarief. Ook service van de helpdesk is prima. Een goed en ter zake kundig antwoord. Administratieve afhandeling ook prima. Dus als met al REUZE, dat maken ze in reclametermen zeer zeker waar.
maandag 16 maart 2009
Elders
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb net betaald voor het nieuwe jaar! Ik ga met een gerust hart het nieuwe jaar in met webreus!
zondag 8 maart 2009
Joep Tegelaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Goedkoop, dat zeker. Ik had een paar domeinen hier, maar vragen aan de klantenservice worden te vaak gewoon compleet genegeerd en na een tijdje gaat dat zwaar vervelen. Dus mijn nieuwe projecten host ik nu bij een andere provider: Versio.nl
zaterdag 7 februari 2009
Patty
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Het afgelopen jaar heb ik 2 nieuwe domeinen aangevraagd bij Webreus en daarnaast twee bestaande domeinen verhuisd. Alles is prima verlopen. Over de helpdesk (tot nu toe altijd per e-mail met antwoorden van Jim) ben ik zeer tevreden: zeer snel antwoord, een (door mijzelf) veroorzaakt probleem snel verholpen en ook vragen waarvan het antwoord achteraf gezien in de FAQ stonden zijn serieus behandeld. Het enige minpuntje is het applicatiepakket waarmee wordt geadverteerd. Een van de redenen om naar Webreus over te stappen was juist dat applicatiepakket, zodat ik b.v. Joomla niet zelf zou hoeven te installeren. Het bleken echter voor een deel oudere versies te zijn, waardoor ik alsnog zelf aan de slag moest. Ook netjes dat je ruim op tijd een mailtje krijgt waarmee je aan kunt geven dat een domein niet hoeft te worden verlengd.
woensdag 4 februari 2009
Pleun Baan
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Al bij vele hosters gezeten.. omdat ik altijd de voordeligste en beste pakketten zoek. Helaas heb ik daarom al veel pech gehad. Een teleurstellend gevoel nagehouden aan bedrijfen als yourwww, mijneigendomijn, digitalus en hostingdiscounter. Bij Webreus eindelijk een goed en betrouwbaar gevoel.. goede service tot nu toe. En een goed pakket!. Ik heb het reseller pakket genomen om het uit te proberen. Enige dat ik graag nog zou willen zien is de mogelijkheid zelf site aliassen aan te maken. Langzaam aan ga ik hier al mijn sites naar toe verhuizen. AANRADER!
woensdag 21 januari 2009
Leroy Lachman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden met de service en dat is belangrijk, want ik sta nog altijd verstelt van hoe vaak ik service nodig heb. Jim van de helpdesk krijgt zeker een pluim. Snelle reactie, zakelijk en to the point. Hier en daar wel licht nerd achtig, maar dat neem je voor lief bij deskundigheid.
maandag 12 januari 2009
Arjan Groenewoud
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over de snelle reactie en hulp van de helpdesk. Door de hectiek gaat er altijd wel een keer iets mis maar dat wordt snel opgepast en ze denken met je mee. Bij problemen of vragen nagenoeg altijd snel een reactie met goede antwoorden zodat je weer verder kunt werken voor je klant. Ook de nieuwe functie waarbij opensource pakketten geïnstalleerd kunnen worden is zeer handig en voorkomt gedoe met protecties van directory's en bestanden. Kortom: Webreus, daar kom je verder mee!
donderdag 4 december 2008
Frits Makkinga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik ben zeer tevreden over de snelle reactie en hulp van de helpdesk. Door de hectiek gaat er altijd wel een keer iets mis maar dat wordt snel opgepast en ze denken met je mee. Bij problemen of vragen nagenoeg altijd snel een reactie met goede antwoorden zodat je weer verder kunt werken voor je klant. Ook de nieuwe functie waarbij opensource pakketten geïnstalleerd kunnen worden is zeer handig en voorkomt gedoe met protecties van directory's en bestanden. Kortom: Webreus, daar kom je verder mee!
donderdag 4 december 2008
Frits Makkinga
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik had natuurlijk al eerder een bericht hier achter gelaten. De helpdesk vindt ik namelijk hartsikke goed. Ik had wel eens in 13 minuten antwoord!
dinsdag 2 december 2008
Joep Tegelaar
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.
Richtlijnen reviews op webhosters.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met WebReus BV? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice