Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / WebRuimteHosting

WebRuimteHosting

4,7 / 5 84 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 34227943
Website screenshot WebRuimteHosting

Overall score

4,7 / 5 84 ervaringen

Totaal (84)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (3)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice
Lees alle ervaringen

Over Webruimtehosting
Webruimtehosting bestaat ruim 10 jaar en bedient ruim 8000 klanten. Met webhosting pakketten vanaf €0,99 per maand zijn de prijzen van dit webhosting bedrijf aan de lage kant.

Voor de hosting maakt Webruimtehosting gebruik van het datacenter Serverius in Dronten.

Webruimtehosting ervaringen en klachten
We horen graag hoe webhosting bij Webruimtehosting je bevalt. Deel via onze website je ervaringen in een review waarbij je zowel positieve ervaringen kunt delen als klachten over webhosting snelheid en klantenservice over Webruimtehosting mag opschrijven. We combineren deze gegevens tot één volledig beeld over de kwaliteit van Webruimtehosting als webhoster.

Ervaringen 84 op 9 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Na 7 jaar trouwe klant te zijn geweest bij deze firma, kom ik van een koude kermis thuis.Eenmaal toestemming gegeven voor een automatische incasso heeft Webruimtehosting een bedrag van mijn rekening afgehaald voor een pakket die ik NIET besteld had. Deze heb ik vervolgens weer gestorneerd.Om een lang verhaal kort te maken. Webruimte hosting stuurt nu een deurwaarder op mij af voor een dienst die zij NOOIT hebben geleverd en voor domeinnamen die zij niet eens meer KUNNEN leveren, omdat deze al door een ander bedrijf zijn verzorgd.Nooit gedacht dat een bedrijf zo slecht met een goede klant om zou kunnen gaan.WEBRUIMTEHOSTING STUURT DEURWAARDERS TERWIJL ER GEEN PRODUCT IS AFGELEVERD! Dit valt voor mij onder het hoofdstuk PURE OPLICHTING!Het ziet er naar uit dat meneer in de loop van de jaren naast zijn schoenen is gaan lopen. Eeuwig zonde van de goede klandizie die deze meneer bij mij had opgebouwd! Mijn websites voortaan niet meer bij deze firma!
vrijdag 29 april 2011
de Vries
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Vier jaar geleden voor het eerst een website gehost bij Webruimtehosting. Al snel werden dat er meer. Websites voor verenigingen en relaties, waar ik de site voor gebouwd heb. Vorig jaar zelf ook overgestapt, nadat ik bij een andere host dramatische ervaringen had. Webruimtehosting is altijd behulpzaam en zeer snel met online zetten van nieuwe sites. Ik kan niet anders zeggen dan: TOP! En dat voor een zeer lage prijs
donderdag 28 april 2011
Peters
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Niks op aan te merken! Goedkoop, Goed, Snelle service...
zondag 19 december 2010
van Halsema
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
WebRuimteHosting is een prima bedrijf welke alles tot in de puntjes goed regelt. Ik ben zeer tevreden. Ik las toevallig onderstaande reactie, en wij hebben nooit geen problemen gehad met het ontvangen van factuur/creditnota's. Kan me persoonlijk niet voorstellen dat WebRuimteHosting zoiets doet. Wellicht dat de klant van onderstaande reactie juist de digibeet is! :)
maandag 13 december 2010
Janssen
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hebben recentelijk zaken gedaan met webruimtehosting.Bestelling geplaatst(hosting en domeinnaam)en een dag later geannuleerd. En toen ging het fout met de dienstverlening. Geen (credit)nota's, geen antwoord op vragen en ze houden zich niet aan de door hun toegezegde (en door ons geaccordeerde) bedragen. Niet bereikbaar per telefoon. Jammer en niet professioneel. Emailcorrespondentie van een hoog autistisch gehalte. En raad eens, zodra we de eerste reactie plaatsten op een forum belden ze ons op! En nu, jawel hoor, konden ze ineens wel een creditnota sturen. Opdat ik mijn ervaringen niet zou plaatsen. Zielige vertoning. Slechte dienstverlening verdient een slechte review. Niet meer en niet minder.
maandag 13 december 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
hele goede provider. Heb alle diensten van mijn website lopen bij hun.en heb nog geen storingen of downtime meegemaakt. elke vraag wordt zeer snel afgehandeld en uiters vriendelijk. Dus ik kan alleen maar zeggen als je een goede provider zoekt hoef je niet verder te zoeken en neem deze.voor de prijs hoef je het niet te laten want die is zeer scherp. ga zo door met jullie service
zaterdag 13 november 2010
Van der Honing
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Heel erg tevreden met Webruimtehosting. Ben van een ander overgestapt na problemen en heb er absoluut geen spijt van. Webpagina altijd in de lucht, mail werkt uitstekend maar vooral de klantenservice is snel en erg vriendelijk.
woensdag 24 maart 2010
Pieneman
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Bij deze wil ik mijn ervaring delen over het bedrijf Webruimtehosting. Met name rond de fakturering gaat het mis, zij sturen nl. hun faktuur per email op en als deze niet betaald wordt, schakelen ze meteen een incassobureau in. Zelfs nadat de faktuur aan Webruimtehosting betaald is, blijf ik door het incassobureau bestookt worden met fakturen. Wat is het geval, sinds vorig jaar stuurt Webruimtehosting zijn fakturen per mail. Deze mails heb ik niet ontvangen, herinneringsmails dus ook niet. Dit heb ik meerdere malen aan Webruimtehosting bekend gemaakt. Vervolgens krijg ik wel per post een faktuur van een incassobureau en nadat ik telefonisch kontakt heb gezocht met Webruimtehosting en dit duidelijk te maken, veranderde er niks. Dit jaar weer geen faktuur per post en wederom brieven van een incassobureau. Dit heb ik voor de tweede keer telefonisch aangegeven en heb de fakturen betaald, alleen de brieven van het incassobureau blijven komen. Deze situatie is vrijwel gelijk aan de situatie van vorig jaar. Het lijkt wel of Webruimtehosting er niets van geleerd heeft. Wat me tevens opvalt is de klantonvriendelijkheid van de helpdesk. Er wordt niet met de klant meegedacht, sterker nog er wordt een gevoel gegeven of het probleem bij de klant ligt. De antwoorden zijn op het onbeschofte af en lossen het probleem niet op. 1. Nu weet ik niet of fakturen per mail sturen wettelijk is. Wat ik wel weet is dat emails niet (hoeven) aankomen, dus is er geen garantie op de ontvangst. Als mijn provider mails blokkeert die afkomstig zijn afzenders die op een blockinglist staan is dit eenvoudig te verklaren. 2. Daarnaast is het gebruikelijk om bij een betalingsachterstand de herinnering per post te sturen, evt. een belletje eroverheen en als laatste optie de faktuur per aangetekende post te versturen. Als er dan nog niet wordt betaald, kan alsnog een incassobureau worden ingeschakeld. 3. Nadat de fakturen reeds betaald zijn, blijf je lastig gevallen worden door het incassobureau. 4. Bij het aankaarten van de klachten wordt je onprofesioneel en niet zakelijk behandeld. Ergo je wordt tamelijk onbeschoft behandeld. 5. Klachten blijven bestaan. Na meerdere telefoontjes te hebben gepleegd, ontvang ik nog steeds geen fakturen per post. 6. Het eindeloos lastig gevallen worden door incassobureaus, lang nadat de faktuur reeds betaald is.
maandag 22 februari 2010
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Ik heb websites bij Dreamhost, VDX en Webreus. Allen ben ik tevreden over. Maar ze zijn alledrie wel duurder. Webreus is de goedkoopste en niet veel duurder als webruimtehosting.nl, maar deze gebruikt plesk en de hosting is vrij traag! Nu heb ik 2 websites bij webruimtehosting genomen, en man man man! De site is binnen mum van tijd online! Alles werkt snel, goed en zoals het hoort! En de goedkoopste + domeinnaam begint daar bij 15,01 euro! Als je alle opties vergelijkt met andere providers denk ik niet dat je beter kan dan deze! Lager qua prijs misschien wel, maar daar krijg je dan ook niet voor terug wat webruimtehosting.nl bied! Mijn complimenten!!! En mocht je mij niet geloven, test het zelf eens uit voor maar 15 euro!
donderdag 29 oktober 2009
Doppenberg
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Zeer tevreden geweest over deze provider! Ik had hier een subdomein zodat ik eea kon testen. Vraagstukken werden snel en kundig opgelost. Helaas nu toch over moeten stappen omdat er geen ondersteuning voor ASP.NET2 was. Maar de sites van mijn werkgever blijven hier gewoon draaien!
woensdag 17 juni 2009
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een Review:

  • 100% eerlijk is.
  • plus- en minpunten bevat.
  • details bevat.

Een Review wordt afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevat.
  • links bevat.
  • onjuist is.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevat.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met WebRuimteHosting? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Starter

€ 0,99 /maand
  • Opslag: 3 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

VPS Hosting

VPS 1 (Unmanaged)

€ 15,49 /maand
  • Opslag: 25 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Ja
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

Domeinnaam

.nl domein

€ 4,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Ja
  • DNSSEC: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • Whois Privacy: Ja