Home / Hosting Bedrijven (A tot Z) / Webstekker B.V.

Webstekker B.V.

3,5 / 5 109 ervaringen Bekijk Deel jouw ervaring

Bedrijfsgegevens

  • KvK-nummer: 34128868
Website screenshot Webstekker B.V.

Overall score

3,5 / 5 109 ervaringen

Totaal (109)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Laatste 12 maanden (0)

  • Algemeen
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Kwaliteit hosting
  • Klantenservice

Ervaringen 109 op 11 pagina's

Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Wij zitten als reseller bij diverse hostingpartijen aangesloten. Over de meeste partijen hebben we weinig tot niets aan te merken. Bij Webstekker is dat een compleet ander verhaal. Dit is werkelijk de meest onprofessionele en amateuristische dienstverlener ooit.Ik kan wel een boek schrijven over de problemen waar wij (en daarmee ook onze klanten) tegenaan lopen maar ik ga deze review beperken tot hetgeen dat ons de laatste paar weken bezighoudt maar vooral ook erg frustreert. En dat is het opzeggen van diensten; want zelfs als je weg wilt bij deze partij blijkt dat niet zonder slag of stoot te kunnen.Wanneer je bij Webstekker een domeinnaam wilt verhuizen gaat dat in een aantal stappen. Je dient als eerst in te loggen in het bestelportaal van de eindklant. Hier kun je aangeven dat je je domein wilt verhuizen. Je bent dan verplicht in te vullen naar welke provider je overstapt en een reden op te geven. Normaal zou ik dit niet zo snel invullen, maar in dit geval doe ik dat graag. Vervolgens komt het -kennelijk- lastige gedeelte. Je kunt kiezen per wanneer je de dienst op wilt zeggen. Daarbij heb je de optie "Per direct (facturering loopt tot einde contractperiode)". Wanneer je deze aanvinkt zie je de datum verpringen naar de dag van opzeggen en kun je onderaan de pagina de opzegging bevestigen. Je ontvangt vervolgens een mailtje over de verhuizing met een bevestigingslink. Wanneer je deze opent krijg je de melding dat de verhuizing in werking is gezet. Nu moet je als reseller zijnde inloggen in het resellerpaneel waar je de verhuizing ook weer moet goedkeuren. Ongeveer een uur later ontvangt de klant de EPP/verhuiscode en kan de verhuizing technisch in gang gezet worden.Nu is het bovenstaande al een redelijk omslachtige manier van werken, maar oké, hier kunnen we mee leven.Het probleem ontstaat wanneer je bevestiging van je opzegging per mail toegestuurd krijgt. Hier staat namelijk een compleet andere opzegdatum in dan waar je voor gekozen hebt. Er wordt sowieso minimaal een jaar extra aan vastgeplakt maar soms is het zo erg dat er zelfs 3(!) jaar aan vastgeplakt wordt! Ervan uitgaande dat dit een administratieve fout was hebben we er in het verleden geen punt van gemaakt. Totdat we facturen voor opgezegde diensten bleven ontvangen. Diensten die overigens direct na ontvangen van EPP code al verhuisd waren naar andere hosters.Wanneer je dit meldt bij Webstekker krijg je een standaardverhaal van een administratief medewerker retour, over de opzegtermijn van 40 dagen op domeinnamen, zonder dat ze uberhaupt checken of dit van toepassing is op domeinnamen in kwestie. Dit loopt meestal uit op lange discussies waarbij je er als klant op wordt geattendeerd dat je iets niet goed gedaan hebt, ondanks het meesturen van bewijzen. Het gaat soms zelfs zo ver dat ze, in hun woorden, "als tegemoetkoming de facturen zullen crediteren voor opgezegde diensten.....ons tegemoet komen voor hun gebrekkige systeem.Hier wil ik het even bij laten maar zoals eerder gemeld zou ik een boek kunnen schrijven over de slechte ervaringen die wij in de loop der jaren opgedaan hebben met deze partij.
vrijdag 15 april 2016
Coady
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
We hebben ooit onze eerste website bij Simple-Hosting afgenomen. Dit was een prima consumenten hosting met een goede service. Het is overgenomen door Webstekker. Ik weet niet wat er gebeurt is, maar de service is diep triest. Ook was onze server besmet met virussen, waardoor updates in wordpress niet meer mogelijk waren en de site pas na 10 seconden of langer geladen was. We hebben door de slechte service zelf een professional moeten inschakelen, om dit probleem te verhelpen. Als je een klacht hebt, of een vraag stelt, moet je rekening houden met 10 dagen wachttijd als ze je uberhaupt een antwoord sturen. De antwoorden lossen ook maar 1% van je klacht of vraag op, wat zorgt voor veel mailwisselingen. We hebben een webshop en zijn afhankelijk van service, daarom hebben we besloten om al onze domeinen/hosting te verhuizen naar een betrouwbare partij. KIJK UIT, doe het ineen keer goed, Webstekker == kopzorgen.
donderdag 12 maart 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Nadat mijn website meer dan 2 weken offline was en er telkens beterschap werd beloofd, de hele boel maar verhuist naar een ISP die zn afspraken wel nakomt. Mailtjes werden genegeerd en men was niet van plan enige actie te ondernemen om ervoor te zorgen dat de problemen zouden worden opgelost. Sterker nog, op het moment van schrijven is mijn website nog steeds niet bereikbaar. Gelukkig zojuist de verhuiscode ingevoerd en dus vanaf morgen wel weer!De customercare dame vond het normaal dat ik een week of 3 moest wachten tot mijn website verhuist kon worden. Echt verschrikkelijke chaos daar....
vrijdag 30 januari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Op dit moment (dec 2014 - jan 2015) is de helpdesk service beneden pijl. Geen of zeer late reacties en zonder problemen op te lossen. Moet zelf steeds nabellen. Zeer frustrerend.
dinsdag 20 januari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
REVIEW WEBSTEKKER, OPLICHTERS! ONBETROUWBAAR!Ik zat 10 jaar bij Simple Hosting, plots vorig jaar kreeg ik een factuur van Webstekker , ik dacht? huh? oplichters! maar wat blijkt na moeizaam telefonisch contact te krijgen met Webstekker, Webstekker heeft het overgenomen, wat ik al niet netjes vond van Simple Hosting, geen aankondiging, niets! dat ze weg zijn! Factuur had ik al betaald een maand ervoor voor Webstekker het overnam. De administratie is ook knudde daar!Paar maanden later krijg ik een mail van Webstekker dat mijn site gehacked is en of ik het na moet gaan kijken of mijn site wel water dicht is? Ging om 1 pagina, schoon aan codes, in CSS gebouwd. Ik heb gereageerd dat ze het domein konden opheffen omdat ik het toch niet gebruik, een dag later weg pagina en domein, het domein is wel aktief op mijn control panel die ze weer mee nemen in de factuur!Begin dit jaar, kan ik niet meer bij mijn email, wachtwoorden zijn veranderd op 2 domeinnamen, zo ook mij 2 sites zijn nu gehacked. Een vette factuur via post deze week (hoger dan wat Simple Hosting rekende, zonder enig waarschuwing en niet eens digitaal eerst verstuurd) herinnering; dat ik te laat ben met betalen! weet nergens van omdat er dus geen aankondiging mailing is geweest.Conclusie, wegwezen daar!!! slechte service, niet waterdicht je site, administratie zijn ze alleen snel in met betalingen, op mails reageren doen ze amper. :( En schuiven alles in jouw schoenen.
woensdag 14 januari 2015
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Webstekker is gehacket en daarmee is het een drama geworden. Wekenlang vervuilde site. Mails, telefoontjes en zelfs aangetekende brieven hebben geen resultaat.Bij de Google resultaten verschijnt de melding \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Deze site is misschien gehacket\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" Een dodelijker melding bestaat haast niet.Wie wil zo'n site nog bezoeken.Dus bijna geen bezoekers meer via Google. Zoek mede gedupeerden om een actie voor schadevergoeding te starten. Webstekker kan je het beste mijden. Slechtere service heb ik nog niet meegemaakt.
maandag 12 januari 2015
Sybrandy
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De laatste tijd veel last van trage (of soms niet-functionerende) databaseserver. De e-mailserver (doorsturen naar server klant via spamfilter) is ook regelmatig traag.
woensdag 13 juli 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Aantal maanden geleden overgestapt naar Webstekker. Ik wilde graag een pakket waar e-mail en agenda gemakkelijk geautomatiseerd konden worden. In het begin werkte het redelijk goed totdat de mail server problemen kreeg! Mail kon ik niet ontvangen/verzenden duurde circa 24 uur totdat de problemen opgelost waren. Daarna miste ik een X aantal mails. Deze zijn overigens teruggeplaatst alleen mijn agenda items welke voor mij erg waardevol zijn kon men niet meer terugplaatsen.Zelf kan ik mijzelf achteraf wel voor mijn kop slaan zeker als ik de reactie hier lees van andere personen! Ik zeg niet doen!!!
maandag 13 juni 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
De eerste jaren bij Webstekker waren goed. Twee jaar geleden kwamen er een aantal irritante probleempjes, zoals de reply knop die het niet doet (ik moet na reply terug naar de inbox, mail opnieuw openen en dan weer reply doen). En zo waren er nog wat dingen die niet goed gingen. Helaas hebben ze dit (na veel aanmelden van de problemen) nooit op kunnen lossen. Een jaar geleden ging het volledig fout, problemen met de servers en veel mail was verloren. Dit heeft een paar maanden geduurd. Veel foutmelding en dagelijks kon ik meerdere malen mijn mail helemaal niet meer open. Dit is nu opgelost, maar ik heb nu het probleem dat ik steeds mail van een periode kwijt ben. Vorige maand was ik 28 dagen mail kwijt. Het heeft dagen geduurd voordat ik terug was gezet. En nu ben ik weer 2 weken mail kwijt. Ik ben het helemaal zat en ga weg bij Webstekker. Het is zeer onbetrouwbaar.
zondag 15 mei 2011
Geerts
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0
Prijs/kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice
Laatste tijd veel last van een verouderde databaseserver. Nu bijna elke dag de websites met een databases een tijdje offline.
vrijdag 1 april 2011
Was deze beoordeling nuttig? Nuttig 0 Niet nuttig 0

Richtlijnen

Wij zien graag dat een review:

  • nuttig is en onderbouwd met details.
  • leesbaar is geschreven zonder teveel gebruik van hoofdletters en/of leestekens.
  • onafhankelijk is geschreven met zowel plus- als minpunten.
  • minimaal uit 30 woorden bestaat.
  • oprecht en open is, wees eerlijk over uw gebruik van de dienst.

Reviews worden afgekeurd wanneer deze:

  • grove/kwetsende taal bevatten.
  • beperkt en te kort zijn.
  • afkomstig van marketing bureau en/of commerciele partijen.
  • links bevatten naar pagina’s buiten www.webhosters.nl.
  • onjuiste informatie bevatten.
  • persoonsgegevens of andere gevoelige informatie bevatten.

Deel jouw ervaring

Heb jij ervaring met Webstekker B.V.? Deel die dan op deze pagina.

Prijs/Kwaliteitverhouding
Kwaliteit
Klantenservice

Door op Reactie Plaatsen te klikken ga je akkoord met het privacybeleid van Webhosters.nl

Webhosting

Linux Starter

€ 2,99 /maand
  • Opslag: 2 GB
  • Dataverkeer: 1 TB
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Nee
  • SSL: Ja

VPS Hosting

VDS Tin

€ 39,99 /maand
  • Opslag: 40 GB
  • Dataverkeer: -1.000.000.000 B
  • SSD: Nee
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • SSL: Ja

Domeinnaam

.nl domeinnaam

€ 5,99 /jaar
  • Website redirect: Ja
  • DNS Beheer: Onbekend
  • DNSSEC: Onbekend
  • Telefoon: Ja
  • Verhuisdienst: Onbekend
  • Whois Privacy: Onbekend